StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Amer & Tasheel T… » 16.06. 16:11
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karuneho otázky a odpovědi #53

30.09.2009 | 20:32 - Jata

Po více jak třech měsících odmlky, která byla způsobena podle zástupců Blizzardu hlavně přípravami na BlizzCon 2009, je zde další Karuneho Q&A. Karune při své úvodní "řeči" nezapomněl opomenout ani Blizzardí kanál pro SC, na kterém bychom se měli dozvídat i perličky z vývoje či soutěži o klíče do bety.

 

1. Umělá inteligence počítače - liší se AI počítače při hraní online a offline?

 

Ne. Je to pořád to samé.

 

2. Zvážili jste vytvoření jakéhosi lobby pro hráče k prodiskutování poslední odehrané hry, souhrnnému sledování replayů nebo okamžitému vstupu do odvetného zápasu?

 

Ano, máme plány pro takové lobby. Nicméně ale ještě nemáme detaily dokončené.

 

3. Objevilo se nějaké vylepšení co se týká dalších prvků mapy, jiných než hlídkové věže Xel'Nagů, zničitelných skal a vysoké trávy?

 

Ne. Momentálně žádné další podobné prvky nemáme.

 

4. Kolik různých dabérů je pro StarCraft II, třeba včetně zvuků jednotek a hrdinů kampaní?

 

Momentálně máme 58 jedinečných dabérů, kteří se na projektu účastní, s tím, že někteří dabují více rolí, nicméně toto číslo se ještě s blížícím se vydáním asi zvýší.


5. Druhy terénů, s kterými jsme se doposud ve StarCraftu II setkali, měly jména jako "Bel'Shir (Džungle)". Znamená to, že "Bel'Shir" je jenom jiné jméno pro džungli nebo je každý terén prostě pojmenovaný po typické planetě, na níž se vyskytuje, nebo jsou - abychom se drželi pořád toho příkladu - i jiné mapy s džunglí s jinými sadami terénu, něco jako "Aiur (Džungle)"?

 

Terénní sady nazýváme podle planet. V porovnání s původním StarCraftem máme nyní více terénních sad a díky tomu budete mít obrovskou flexibilitu v jejich úpravách (včetně úprav textur, doodads, osvětlení), což vám umožní vytvořit vlastní obměny standardních map. Je možné, že ve hře budou i další standardní mapy s motivy džungle pojmenované po jiných planetách.

 

6. Je nějaká šance, že bychom měli víc možností zapauzování hry? Ve StarCraft: Brood War měl každý hráč možnost hru zastavit maximálně třikrát, ale každý jiný hráč ji mohl odpauzovat. Co třeba (uživatelsky měnitelný) časový limit před tím, než ostatní hráči hru opět spustí?

 

Doporučujeme hráčům, aby mezi sebou při hře komunikovali a dohodli se, kdy během hraní zápas zastavit a zase spustit. Máme dojem, že pozastavení hry narušuje tok hry a bylo by pro hráče nepohodlné, kdyby byli nuceni čekat určitou dobu, než by mohli zase začít hrát. Možnost pozastavení je určena hlavně pro přestávku ve hře, s níž všichni hráči souhlasí a po dobu, na níž se dohodli.

 

7. Už víme, že by měl být při začátku beta testu k dispozici i editor map,  ale to je důvod proč se ptám na tak "zbytečnou" otázku, bude editor k dispozici i pro lidi neúčastnící se bety?

 

Ne, editor map budě během bety k dispozici opravdu jen beta testerům.

 

8. Když vyleze jednotka z budovy, bude mít ta budova jen 4 východy jako ve Warcraftu 3 nebo jich bude "nekonečně"?

 

Nejedná se sice o nekonečné množství, ale vaše jednotky vyjdou z budovy v nejbližším bodě budovy k místu, kde je nastavené shromaždiště.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 03.10.2009 | 07:44   (odpovědět)

Praxí si zkusil co je na co a v jakejch počtech. Øek bych.

f - 02.10.2009 | 22:15   (odpovědět)

slo hlavne o to ze me vsechno dokonale counteroval

Ultramarine - 02.10.2009 | 17:03   (odpovědět)

Ten by vyklepal pravděpodobně všechny jak jsme tady a ani by se u toho nezapotil. Praxe kombinovaná s talentem, reflexama a zkušenostma proti nejlepším je smrtící kombinace. Možná bychom ho dostali na nějáké mapě "všichni na jednoho" ale i tak by to bylo nejspíš dost vyrovnané...

f - 02.10.2009 | 13:11   (odpovědět)

rikasm prectu nadpis a hned to mam za hotovou vec ^^

samozrejme ze sou hlavni cil delnici. Ale s sesti lingama asi nenabehnes do scv, raci s tim nadelas paseku jinde .
jinak yellow me tezce vyklepal. bylo to jak kdyby hral s maphackem

Ultramarine - 02.10.2009 | 12:29   (odpovědět)

F: Ta starší hláška s novou lítací jednotkou zergů místo brood lorda je kec. Na teamliqid to nějákej fan navrh jako alternativu proti vyvažování zergskejch tanků. Je to "oficiálně" podložený asi jako nápad řikat krystalům tiberium. Jestlis to bral vážně, máš dost hluboký díry v AJ. (jak ses vlastně s yelowem domlouval? Aj, nebo gamerský zkratky -wtf, lol, gg?)

Ultramarine - 02.10.2009 | 11:45   (odpovědět)

F: Závidim ti toho yelowa. U protů je to kapku jiné, protože bez pylonu (kterej se dá zničit rychlejc než stavěcí budovy, i když pomalejc než dělníci) jim budovy nepracujou. Mluvíš ale o svim útoku a ne obraně. V sc je dost kroků, které vyjdou i proto, že je nikdo nečeká. Øekni, kolikrát jsi (při hře) za proty postavil svoji hlavní obrannou linii kolem pylonu (kterej tam byl kvůli gateway) místo aby sis postavil druhej na místě kde se ti to víc hodí a zvýšil sis psi, nebo kolikrát sis radši poručil pár pěšáků místo canonu, kterej by se dostal ke slovu jen v případě, že by protivník prorazil tvou armádou i obranou, ale z (řekněme) nedostatku jednotek by ti šel po pylonu u gateway (jedný z nich) místo po dělnících. Tu verzi se stargate tu nepíšu, protože mít letku mutalisků a nejít oklikou (a nejlépe součastně s pozemním ůtokem z druhé strany) po dělnících je velkorysé, ale zdlouhavější, ač neočekávané. Ve dvojce ale bude tato taktika omezena těma novejma pylonovejma dropšipama.

f - 02.10.2009 | 10:44   (odpovědět)

ze zkuseností vim ze ne vzdycky se vyplati jit po tezicich. Nekdy je dobre znicit pylon u gatewaye a lingy pak nema co dat, nebo mutama dat stargate atd.

btw ja sem tu čest mel a zahral sem si tri hry s korejcem ([NC]yellow)

Ultramarine - 01.10.2009 | 23:20   (odpovědět)

F: Multiplayer znám, i když jsem nebyl soupeřem korejskejch profíků. Nesnažim se ti vnutit hranatej kolík do kulatý díry, jen píšu, jak se většina lidí snaží bránit. To neznamená (určitě jsi to četl, vždyť psát umíš), že bych věřil, že se tak bráněj všichni, nedej bože že MUSÍ© ty, mp harcovník co jednotky nepřítele likviduje zásadně v bázi (nejspíš nejradši jeho). Je zřejmý, že v některejch chvílích je (např za terany - můžou pak ulítnout) výhodný "uzavřít" přístupovou cestu budovou, ale jsou i mapy, kde takový cesty nejsou, takže neni CO uzavírat.

Johny - 01.10.2009 | 23:11   (odpovědět)

A armádu ti s těžkýma ztrátama soupeř zničí a co pak ty? Jsi mu vydán na milost a nemilost. Myslíš že tě ušetří nebo využije toho že nemáš absolutně jak mu vzdorovat a základnu ti srovná se zemí. Je to totální zhovadilost nechat nechráněný dělníky. Sice můžeš mít obranu jako kráva ale k čemu to je když ti skupina zerglingů (nebo čehokoli jiného) zníčí těžiče a ty nemáš jak je naradit? Pak jsi v háji, protože pokud zaůtočí v tu danou chvíli co ti zničil dělníky tak asi nemáš moc šancí obnovit těžbu nebo postavit víc jednotek do obrany..

Kundu - 01.10.2009 | 23:08   (odpovědět)

To Havoc: no prave .) ale amateri, ktery ani skrimish (natoz zkusene multy) poradne nehrajou, to fakt nepochopej

Johny - 01.10.2009 | 23:07   (odpovědět)

Pozor Mighty f strikes again.
To f: Ty myslíš že jako mulťák tu hraješ jen ty? Ve všeh hrách co jsem hrál šel protívník hlavně po těžičích, na budovy kašlal. Nevím jak pro tebe ale pro mě je hlavní odseknout oponentovi zdroje aby mě neotravoval v průběhu útoku. Sice se staví silná obrana u vchodu do základny ale nechat nechráňěný těžiče je blbost nejvyššího řádu.
Budeš si stavět armadu někde kde o tobě oponent neví, ale on ti mezitím zníčí těžiče a ty zjistíš že ti došli zásoby a poslední jsi vrazil do čerstvě postavenýho tanku, takže jsi v hajzlu

f - 01.10.2009 | 22:49   (odpovědět)

To Ultramarine: zahrej si multi a pak rikej jak branit

Ultramarine - 01.10.2009 | 21:27   (odpovědět)

Cainpullo: Na nedostatek podnětů od blizárdu si stěžuj na lampárně na hlavním nádraží. Br4 (pravděpodobnej měsíc vydání) hlásili v předchozích zprávách. A v blizardu jsou samo jen lýní a neschopní, kteří jsou zhoubou všech fanů (aby ses necejtil názorově sám). Chápu menší rozezlení, ale ti kluci to VYVÍJEJ v podstatě spolu s fanama (i když udělali i nepopulární kroky) a důvod proč sem všichni chodíme je, že čekáme jakej bombónek tu na nás čeká a věříme, že sc2 bude sqělá hra. A pak jsou ještě 2 skupiny. Jedna bude velebit blizard i kdyby sc2 zrušili a druhá bude na blizard nadávat, i kdyby sc2 vydal hned zítra.

Ultramarine - 01.10.2009 | 21:07   (odpovědět)

Samo, že potěší když vyjedou blíž. Na druhou stranu "profíkům" je to v podstatě jedno, protože si to dřív vyzkoušej, než na tom bude záviset jejich živobytí a navíc ti nejlepší z nich byli profíky i v době, kdy jednotky mohly vylejzat jen z jedný strany. A ten příklad s útokem na základnu je trošku přitaženej za vlasy. Většina lidí zkouší svou základnu bránit dál od budov, ale cílem byly a vždycky budou primárně dělníci. Tudíž protivník co se vláme do základny a začne slepě útočit svejma jednotkama na budovy ignorujíc těžiče, může bejt ještě odraženej.

cainpullo - 01.10.2009 | 21:02   (odpovědět)

dobrý a battle-report je kde? asi jsme jim u těžké pr....

charles - 01.10.2009 | 20:16   (odpovědět)

To Crazyboy20: ani nie,radšej nech vylezie bližšie pri nich,ked ich bdue kopa jasne že je to jedno,ale nazačiatku rohoduje ešte každý vojačik a každá takáto drobnosť...a dalšia vec-popravde mne sa stalo párkrát že som len kôli tomu musel dropshipom prevážať jednotky lebo boli zablokované...možno si poviete,že to sa nikomu dobrému nestane,ale každý niekedy začína a hej sú to len drobnosti,ale každá drobnosť niečo spraví...

Havoc - 01.10.2009 | 20:06   (odpovědět)

To Kundu: Tá strata asi 0,5 sekundy rozhoduje zápasy.

Kundu - 01.10.2009 | 19:38   (odpovědět)

ze to nema vyznam??? a co kdyz ses na mape kde krystaly sou severovychodne nebo severozapadne od zakladny a staveci se generujou dole pod zakladnou... zadna ztrata??? pro amatery urcite ne....

f - 01.10.2009 | 19:25   (odpovědět)

blizzard dal broodlorda na zem a delaji novou letajici jednotku!!!

Zhul - 01.10.2009 | 18:07   (odpovědět)

Mě spíš sralo že sem postavil víc výtoben vedle sebe a pak třeba vyjel siege tank a někde uvíz

Havoc - 01.10.2009 | 16:10   (odpovědět)

To ovceking: To charles: Nemá to vôbec žiadny význam. Jedine v čom by to mohlo mať aký - taký prospech je terranský wall - in pomocou baraku ale aj ten sa s trochou šikovnosti a presnosťou stavby dal postaviť tak, aby marináci liezli do báze a nie von.

rRr - 01.10.2009 | 16:00   (odpovědět)

Zergling kdyžtak vyleze z vajíčka, ten moc možností mít nebude.

ovceking - 01.10.2009 | 15:44   (odpovědět)

To Crazyboy20: jo ale naopak to vyznam ma

Crazyboy20 - 01.10.2009 | 15:03   (odpovědět)

Kdyz budete delat zerlinga nebo zealota a bude na vas strilet kupa marinaku,stalkeru nebo hyder tak je to v celku jedno odkud vyleze ne? ))

charles - 01.10.2009 | 14:49   (odpovědět)

To Havoc: náhodou unkwas má pravdu...síce mi bolo dosť jasné,že to atk spravia,ale máme aspoň istotu...v starcrafte ma to lezenie z jednej strany už párkrát naštvalo

Xelnag - 01.10.2009 | 14:08   (odpovědět)

tohle je hezký aspoň se něco děje ale furt čekám kdy bude new BR nebo něco jiného

Havoc - 01.10.2009 | 14:06   (odpovědět)

To Unkwas: lol

Unkwas - 01.10.2009 | 14:02   (odpovědět)

Mne osobně otázky nějak trapné nepřisly...např 8 vám muže zachranit život když jednotka vyleze na opačné straně než do budovy mlátí protivník.

Ultramarine - 30.09.2009 | 22:13   (odpovědět)

Číslo 8 je skutečně poněkud dětská. 58 dabérů zní jako hrozně moc, ale neměli bychom zapomínat, že na hyperionu má bejt dost (kolem 10?-20?) npcček. A že namlouvají i proty a nachrochtávají zergy. A že jde o všechny jednotky co budou v singlplayeru, ne jen ty vyvážený z mulťáku bo custom game.

Havoc - 30.09.2009 | 21:37   (odpovědět)

8. otázka rulez!

Zhul - 30.09.2009 | 21:18   (odpovědět)

to sou fakt pitomý otázky...

z - 30.09.2009 | 20:48   (odpovědět)

Tak copak to tu zase máme? Další mapový prvky se nevobjeví, škoda, mam rád strategie využívající vlastnosti terénu (ale třeba eště něco přidělají, času mají dost). Mají 58 dabérů a bude jich víc? Tak to má asi každá jednotka svýho, možná že každej mariňák bude mluvit jinak-to by bylo dobrý, ale co hw?

Ta předem dohodnutá a určená přestávka ve hře je hrozně praktická (pauza je potřeba, je blbý muset hrát furt když člověk nemůže ale zase dělat přestávku kdykoliv to by se nikdy nedohrálo, takle se to určí už před začátkem dohodou a musí se dodržet to je fér).

No a editor map v betě asi nikoho nezajímá protože běžnej smrtelník se do bety nedostane, bude se muset čekat (a čekat a čekat....) na plnou verzi.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.