StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

28.09.2009 | 20:09 - Jata

Po dlouhém m?síci kone?n? Blizzard doplnil archiv videí z turnaj?, které probíhaly na letošním BlizzConu. Krom? tradi?ních korejských duel? v p?vodním StarCraftu, se odehrál op?t exhibi?ní zápas ve StarCraftu 2. Pokud jste WoW-pozitivní, ur?it? vás pot?ší i videa z této MMORPG.

 

This text will be replaced
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 08.10.2009 | 12:29   (odpovědět)

Co jsem slyel a ?et, tak by za ty protosy m?li bejt zam??en na diplomacii. Asi p?jde o to seikovat frakce galaxie p?ed velkou hrozbou a jej odraen. Myslim, e to bude p?ipomnat mapou total wary, nebo tak n?jak. Nep?jde o to vechny vybt, ale vytrhnout jim svou armdou trn z paty, dostat artefakty, ob?as i dobt a na konci bejt ten nejv?t Supreme Commander.

Romla - 08.10.2009 | 11:59   (odpovědět)

Jsem zv?davej co vymysl pro zergy a protossy. Za zergy to asi bude nejvc warcraft style ve smyslu, e tam budou hrdinov, jejich schopnosti se budou ?asem zlepovat. A mon i jednotky. A za protossy to pr cht?j pojmout n?jak globln?, take tam by jsme se mon mohli do?kat n??eho podobnho jako byla vesmrn mapa se spoustou informac, kterou nakonec z prvnho dlu vykrtli...

Ultramarine - 08.10.2009 | 08:29   (odpovědět)

Wow universe m taky dost do sebe. Slovem epizodi?nost jsem myslel jako e to bude na dly (wings of liberty, heart of the swarm, legacy of the void) a tm pdem bude tmhle sc2 pon?kud "rozd?lenej" a zrove? "p?eplacenej". Zrove? by ale m?l (alespo? prvn dl o kterm vme jak bude vypadat) dost sed?t lidem, co maj ve zvyku v RPG?kch prozkoumvat sv?t a nevad jim point and click adventury (vechno na Hyperionu). Dalo by se s nadszkou ?ct, e kdyby tvm avatarem byla cel armda, tak je to RPG, protoe se vyvj, kupuje do?asn bonusy (oldci), p?esouv se, vyd?lv, utrc, velitel mluv s NPC?kama a frakcema v r?znejch stdich neutrality, spojenectv a nep?telstv a tyhle vztahy svmi ?iny ovliv?uje.

Havoc - 06.10.2009 | 19:46   (odpovědět)

To Ultramarine: Ja som MMORPG, resp. World of Warcraft pozitvny. Teda a moc. Kadono?n trollenie wowwiki.com, pre?tanch 7 knh, viacnsobn prejdenie Warcraft RTSiek at?.
Epizodi?nos? (zaujmav slovo ) som si u stihol prekukn? na encyclopdi ?ie ak - tak prehad v tom mm.
Na SC II sa tem hlavne kvli kvalite, ktor Blizzard v nedohade prinesie.

Romla - 06.10.2009 | 19:34   (odpovědět)

To Havoc: Ok, v pohod?, j jsem si to jenom cht?l trochu vyjasnit.

Ultramarine - 06.10.2009 | 19:18   (odpovědět)

V?? mi, SC2 za to bude stt. Tedy jestli p?ekousne "epizodi?nost" singlplayeru, jsi RTS pozitivn (jako nap?. j) a p?eije nklady za hru a nroky na hardware (i kdy ty se blizrdi sna udrovat v rozumn vi).

Ultramarine - 06.10.2009 | 19:18   (odpovědět)

V?? mi, SC2 za to bude stt. Tedy jestli p?ekousne "epizodi?nost" singlplayeru, jsi RTS pozitivn (jako nap?. j) a p?eije nklady za hru a nroky na hardware (i kdy ty se blizrdi sna udrovat v rozumn vi).

Havoc - 06.10.2009 | 18:29   (odpovědět)

To je rozruchu. Svojm postom som nechcel nikoho urazi?, potupi? ani ni? podobn. Mj post bol zaloen z ?asti na tom, e po?ta?ov hry mi ani v roku 2009 neprdu a tak rozrenmi. Vyplvam z toho, e som zatial v meste, kde ijem, neuvidel iadnu reklamu, letk ani bilboard ani in druh reklamy na po?ta?ov hru (teda okrem PC shopov) a to ijem vo vekom meste. Ale ke? sa nad tm hlbie zamyslm... asi som bol len prekvapen ako niekto doke takou formou psa? o po?ta?ovej hre. Vo Wowku sa s tammi udmi vemo nestretvam... teda vbec.

Ultramarine - 06.10.2009 | 13:50   (odpovědět)

Havoca bych netypoval ani na d?chodce/d?chodkyni, ani na zombie z p?edminulho stolet. Jeden m?j kmo m podobn nzory, ale to je tou jeho nevyl?itelnou pracovitost a zodpov?dnost. Kdy za nm nen vsledek po libovoln ?innosti, ct se nesv?j (co mu sniuje proitek ze hry). A budou d?chodci z ns, bude p?stup spole?nosti ke gamesm jinej. My zas budem kritizovat a bagatelizovat zbavu "naich mladch". Taky si nejsem jist, jestli havoc mluvil konkrtn? o sc, nebo veobecn? vech hrch.

Romla - 06.10.2009 | 12:17   (odpovědět)

To Ultramarine: Z ?eho plyne, e Havoc je bu? d?de?ek nebo babi?ka anebo jet? ije ve stolet pry.

Kdopdn? bych od n?koho, kdo ty hry hraje, ?ekal pon?kud pokrokov?j nzory... Jak se asi te? ct chudk Dustin "terrible terrible damage" Browder: nejsp smutn? koul o?ima, protoe si uv?domil, e je hlavnm producentem zbavy pro hromady tupc?.

A o tom noulajfu: pro m? je po?d lep hrt po?ta?ov hry ne t?eba d?lat politiku. Tm nijak nenarm na inteligenci naich politik?, ale pouze na fakt, e bavit se n??m je mnohem zdrav?j ne vypout?t hromady lu?e, i kdy to maj nai politici velice dob?e zaplacen - hor u to je s voli?i...

Ultramarine - 06.10.2009 | 09:03   (odpovědět)

Nejlep je, kdy ?lov?k v, e nic nev, ale jinak toho dost zkusil a zn. M tak v?t anci, e si najde takov druh zbavy, kter mu sed. S tou plnohodnotnost pc her je to pravda, ale lidi co k tomu nethnou, nebo to nikdy nezkusili (babi?ky a d?de?kov, kte? nem?li kdy to zkusit) to stle povauj za neobvyklou formu zabjen ?asu. Svm zp?sobem se elektronick zbava opravdu li od aktivnch kon?k? ze stolet pry, protoe krom? ?ten a nehazardnch her m?ly i n?jkej uitnej vn?j vstup pro p?padnou dal osobu. Skladatel d?lali hudbu, kutilov vrobky, sportovci se dostvali do formy, mal?i tvo?ili obrazy, socha?i sochy, dmy vyvaly, muzikanti hrli ostatnm a v?tinu z t?chhle vstup? mohl ocenit a pout i n?kdo, koho ta samotn ?innost v?bec nezajmala. Ale to je vvojem sou?astnch kon?k? zam??ench na zbavu, kter dv svoji hodnotu dovnit? ?lov?ka, kter m tento kon?ek v oblib?.

Romla - 05.10.2009 | 23:26   (odpovědět)

To charles: No j vm, e asi necht?l nikoho urazit, ale tm, e ?ekne, jak moc ho p?ekvapuje, e tohle vechno zajm i n?koho jinho ne blbce, se mu to teda moc nepovedlo.

charles - 05.10.2009 | 23:05   (odpovědět)

To Romla: mono to fakt zbyto?ne moc riei,nechcel tm hadam nikoho urazi?,ale tie ma to celkom "prekvapilo"

charles - 05.10.2009 | 22:58   (odpovědět)

je to blbos? no,kad sa zaujma o nie?o in a e m niekto zlubu v hrch a s tm spojench veciach neznamen,e nechod von s kamartmi a tak podobne,mono sa njdu tak ludia,ale je to fakt minimum tak podla toho sa ned niekoho sdi?...

Romla - 05.10.2009 | 22:51   (odpovědět)

To Havoc: A nevm, pro? ti p?ijde divn, e inteligentn ?lov?k d?l ve svm volnm ?ase to, co ho bav. Sp naopak by to bylo divn, ne? Mon to bude tm, e po?ta?ov hry stle jet? nepovauje za plnohodnotn druh zbavy za jak povauje t?eba - sledovn film?, ?ten romn?, poslouchn hudby, sbrn znmek? M?e doplnit vlastn.

J se fakt omlouvm, e to tady tak zbyte?n? pitvm, ale tou poznmkou, e inteligentn lid se nem?ou bavit hrami, se jednak ctm uraen a navc to povauji za nesmysl. P?esta?te d?lit zbavy na inteligentn a neinteligentn a nechte kadho, a? si d?l, co ho bav. To je to nejinteligentn?j, co m?ete ud?lat.

Romla - 05.10.2009 | 22:13   (odpovědět)

J bych dokonce ?ekl, e n?jac nolife something ani v?bec neexistuj, ale po?d by do t kategorie n?kdo n?koho strkal, protoe nem asi nic lepho na prci...

Ultramarine - 05.10.2009 | 21:34   (odpovědět)

Taky mi mp moc ne?k. Hrl sem asi 4x p?ez lanku a lus. No a v sp jsou mise, kter mi po?d dvaj pokou?it obtnost, i kdy byly zkoueny u mnohokrt. Co m? na tom zajm je (krom? chytlavosti hry) hlavn? p?b?h a "vesmr".

Ultramarine - 05.10.2009 | 21:11   (odpovědět)

Navc na tyhle strnky chod i lidi co se jim sc jen lb, nebo je jen zajm. Ti mohou mt sv?j nejoblben?j lek ?aje n?kde jinde.

Ultramarine - 05.10.2009 | 21:08   (odpovědět)

Ono je to (nick) vlastn? ze sv?ta warhammer 40 000, kde jsou Ultramarini z planety Mc'ragee jedni z mla bojovnk? v?rnch impriu lid a chrncch je p?ed zrdci, ufony a ob?as i horma v?cma. Protoe se to hodilo i do sc, nechal jsem to tak. Skute?nch nolife geek? opravdu zas tolik nen. Kad ob?as pokec s kmoi, zajde do koly nebo prce, pak do hospody, ob?as p?e?te knku, podv na seril bo film, p?padn? si libovoln? uv podle svho.

Havoc - 05.10.2009 | 20:42   (odpovědět)

Mojm prspevkom som len chcel poveda?, e mi prde prinajmenom zvltne aby niekto, na inteligentnej rovni Ultramarine-ho, sledoval tak detailne dianie po?ta?ovej hry, hlavne po tokoro?nch sksenostiach s internetom. x) Najprv som ultramarineho povaoval za nolife SC?kra (viz. nick x) ) ale prv dojem ?asto klame.
To Romla: ako by som si mohol "plivat do vlastnch ?ad" kede sa ani z ?aleka nepribliujem fandovstvu vm vetkm. Zo singlu som hral po misiu, kde Jim opustil Kerriganku a nechal ju napospas zergom, ani jeden skrimish a MP u z?aleka. Jedin, ?m by som to mohol "napravi?" je sledovanie Starcraft memories s Jumpom na PG 24.

Ultramarine - 05.10.2009 | 19:39   (odpovědět)

To nikdo netvrd, i kdy je statisticky pravd?podobn?j setkat se s profesorem na universit?, ne v restauraci 4. cenov skupiny ( p?llitr, idli a nhradn zuby s sebou ). Na druhou stranu stle to m?e bt jen tupec s titulem a tamgast z t hospody (po vyst?zliv?n) lidov mudrc, kter jen nectil pot?ebu sv v?domosti stvrzovat tituly...

Romla - 05.10.2009 | 18:29   (odpovědět)

Hlavn? si snad n?kdo nemysl, e inteligentn lidi chod jenom na univerzitu, do divadel a do muze a hospoda, televize nebo video hra je pro n? tabu... To by ti chudci ikv?i m?li velmi omezen ivot.

Ultramarine - 05.10.2009 | 18:05   (odpovědět)

To zle na tom, jak drsnejm p?edsudk?m u ?lov?k musel ?elit, i kdy m s t?ma kon?kama samoz?ejm? pravdu. A?koliv pokud by byl klub, ve kterm by si ?lenov navzjem otloukali hlavy kladivama do bezv?dom, asi bych jim svou ?etn uzv?rku po?tat nenechal.

Romla - 05.10.2009 | 17:50   (odpovědět)

To Ultramarine: Jo, ale od geeka Havoca mi to p?ijde dost divn plivat si do vlastnch ?ad. Navc inteligenci lid podle toho jak maj kon?ky bych neposuzoval. N?kdo se zase dv na Ordinaci v r?ov zahrad?, jin na Wrestling, n?kdo sk?e bungee jumping a n?kdo jezd na motorce a taky to neznamen, e jsou to sam tupci...

Ultramarine - 05.10.2009 | 17:18   (odpovědět)

Romla: Odhadem- V?tina lid ns, fanouky sci-fi, nedej boe hr?e po?ta?ovch her vid jako geeky s tlustma brlema a jet? tlustma b?ichama, co mimo svoji hru nebo (v p?pad? trekkies) mimo "startek" nerozum ni?emu ani z poloviny tak dob?e. Pochopil jsem ten Havoc?v post sp jako uznn, e se z thle p?edstavy vymykm (stejn? jako drtiv v?tina rozumnejch a sv?taznalejch lid, co tu postuje).

Romla - 05.10.2009 | 17:04   (odpovědět)

To Havoc: Ten vtip jsem nepochopil, jakoe lidi co se zajmaj o Starcraft jsou blbci nebo jak? Ty se o n?ho zajm taky ne, tak jak jsi to myslel?

Ultramarine - 05.10.2009 | 17:01   (odpovědět)

Havoc: Mm rd sci-fi a "space operu". Bohuel mm sklony domlet si v?ci do universa (v?tinou spojen s technikou ?i zbran?mi) a pokud to nejsou v?ci co nemaj v sou?astn v?d? oporu i podvat se na princip, teoretick vkony a tak. Navc poslednch zhruba dvacet let sleduju mutace ?asopisu ATM (http://www.atmonline.cz/), kde se d dozv?d?t o sou?astnym vvoji veho monho co se zbran?ma a dopravnma prost?edkama souvis. A pak samoz?ejm? taky miluju wikipedii. Nap?klad tohle je zhruba sou?astnej stav vvoje drop podu ve skute?nosti: en.wikipedia.org/wiki/SUSTAIN_(military). O laserovejch zbranch, d?lost?electvu, bodov obran?, power armorech a dalch v?cech co jsou ve vvoji ?i uvn (nebo p?ed kriz byly) se tam d do?st taky. Prost? se mi lb?j tyhle p?b?hy, kde lidstvo (nebo jeho zatracen? velk ?st) je ohroeno, p?padn? se samo ohrouje vlkou.

Havoc - 05.10.2009 | 16:26   (odpovědět)

Celkom fajn ?tanie Ultramarine. Jedin ?o ma zarazilo je, ako me niekoho tak inteligentnho zaujma? nie?o ako plazma, Overmind etc.

Ultramarine - 05.10.2009 | 11:38   (odpovědět)

Oprava bodu o knce: bylo to v bonusov edici sc1.
Oprava bodu s m?em: za?tek.

Ultramarine - 05.10.2009 | 08:00   (odpovědět)

Jet? to nen ono (s tm slunm "nadvnm"), ale lep se post od postu. Kdy p?estanou zlobiv d?ti k?i?et na pskoviti, zmiz i p?epe?liv guvernantky. K v?ci. Vechny iv organismy zabraj na drogy. Lidi jich maj v mozku jak na ?ernym trhu, jen se nedvkujou bezd?vodn? a po kilech (pot?en z jdla, sexu, bolest, hypnza. To vechno jsou "drogy" vylu?ovan mozkem). Prv? proto, e jsou zergov BIOLOGICKEJ top, MUS bt "zraniteln" drogami. Overmind je ob? mozek, take je mon, e tam zprvu (ti 4 epi?t medici) nic nenosili, jen zp?sobili p?edvkovn "vnit?nma" drogama a pak je okoprovali a za?ali dvkovat zven?. Jinak zergov jdou psionicky ?dit. Nzk um?li ghosti ?dit jet? d?v, ne padla Chau Sara. V genetick struktu?e overmindu mohlo z?stat n?co, co xel naga str?ili do svho projektu, aby ho mohli "po?oukat" a po?uchovat tim sm?rem, kterej vid?li jako dobrej.
- Co nen zakzno je povoleno ve spole?nosti proto, aby tu nebyl policejn stt. Rozhodn? to neni kl? k pravd?, nato verifikaci hypotz vzhledem ke znmmu prost?ed (tady sc). Ve v?d?, kter o pravdu (i u hypotz) jde, mus sv?j nzor "dokzat" ve znmejch skute?nostech, vzorcch a ve vztahu k "sou?astnmu v?d?n". Pokud to v?dec nedoke, mus v praxi ukzat, e m pravdu (p?: atomovka skute?n? bouchne vc ne oby? bomba) a jet? mus v novm "v?d?n" kter svm pokusem podloil a pouil k vyvrcen starho, vysv?tlit kazy, kter byly vysv?tlovny tm starm. Ve zkratce. To tv pravidlo chrn lidi, aby nemohli policajti zav?t kohokoliv, jen kdy p?ejde silnici mimo p?echod, kchne, nebo je hn?dookej. Pravidlo "plat co doke (a nejlpe i pokusem)" a ostatn je fantasie, plat u od Sokrata a zatim po?d funguje na n problm nejlp.
- T?eba kad vy zerg m?e dvat koly pod?zenmu, ale od cerebrat? n nem cenu sd?lit co chcete: "clem je t?et budova zprava v opevn?n", ale jenom jak to ud?lat: "Tam. B?et. Jdlo."
- Jo, popletl. Dk za upozorn?n, ale sem rd, es pochopil co jsem cht?l ?ct.
- Nikdo to nikdy nevid?l prota pout, ani kdy mu lo o ivot. Dokud se to neob?v ve dvojce, nebo jinym zdroji knonu, d se to povaovat jen za fantasii.
- ?ekn?me schopnost poslat svou mysl (informace) do novho t?la. V p?pad?, e nejsi n?kdo od cerebrata n vyjma toho ultralis?ho hrdiny.
- Mysl Owermind? m recht. Zvyk sem si to zkomolit a u to pu skoro normln?.
- Jo. V knce. A taky to bylo v paprech bonusov edice sc2, na ofiko internetovejch strnkch s sc hystori a mluv se o tom i ve h?e, kdy v, co hledat. Dokud to jin knka, nebo dokonce sc2 nepop?e, je to sou?st "sc reality". Mimochodem psali to i tam, co je psno e se zergov obrtili proti xn. Ps: V ?em mysl, e Adun odeslal temn z Aiuru na Shakuras, aby je nemusel vybt podle rozkazu?
- vole ani pi?usi panelkovej ne?k asi cizm lidem na ulici a to je zhruba stejn vztah, co mme na netu. Nikdo tady nen ni? kamard v pravm smyslu toho slova, take od lid o?ekvat reakce jako od svejch kamard? je trochu vedle. Nadvat n?komu a na na n?co je rozdln. M pravdu, e n?koho "nastartuje" jen urka dost natvrdo a n?koho sta? jen po?ouchnout, ale nen to jen dal dobrej d?vod k et?en sv slovn zsoby a cizch "u"?
- m? viz. za?tel postu.
- pokus n?co kolem sebe ignorovat nen obrana. Obrana je pokus s tim n?co ud?lat. (jestli ses pokouel v kolektivu "nevmat si" rdoby tvr?k?, musels mt krun d?tstv.)
- "plasma" v atmosf?e a ob?as i vesmru opravdu je. Nen ale zdaleka tak hork jako "zbra?ov" plasma, o kter se mluv v plamenomet? perdition (firebat). Teda kdy nepo?tme slunce. Objekty vstupujc do atmosfry "ho?" ne kv?li plasm?, ale kv?li t?en objektu s atmosfrou. Jinmi slovy kdy jde na sestup pomalu a brzd ho motory, nebude mt o?ouzenho nic. Ve skute?nosti se to ned?l proto, e je levn?j do vesmru vynst p?ltunovej tepelnej tt, ne n?kolik destek tun paliva pot?ebnejch na "pomalej" sestup. A pokud se dob?e pamatuju, p?chota mezi atmosfrou a vesmrem p?echz jen v owerlordech, tim pdem m?ou ty jejich k?i?ky reagovat na grilovn jinak, ne letci. (et? jsem nevid?l firebata st?lejcho na mutaliska, kterej by - pokud se pletu a sestupujou do atmosfry volnym pdem- tu extra azbestovanou k?i m?l, jako letec, mt.). Co se teploty "lvov" planety t?e, m?e bt extrm? ovlivn?na vzdlenost od mstnho slunce. Na mst? venue by to nebyl rozdl, ale na mst? Neptunu, nebo Pluta, by i kolem lvovch ?ek mohlo bt p?jemnch 20 stup?? celsia, kv?li ztrt? tepla planety do nejbliho vesmru.

Zasz - 03.10.2009 | 17:05   (odpovědět)

jeste k ty 3ce a pak uz sem asi nic psat nebudu. To s tou knizkou bylo mysleno k te storce o protosech. Jinak ja si ty overmindy nepletu je jasny, ze to nak museli udelat apak to okecat timhle ze jeden je oslabenej a tak dale, jen mi prijde k podivu ze zergove biologicka top by zabrali na drogy od teranu, ale kdyz se k nim da nuro nebo psy nebo neco tak to hned jo to i solaria sou hned bio.

Proste nekdo navrhne kampan v ni je hromada bot a pak o tom my spekulujem a snazime se je vyresit a nejlapsi je kdyz nakej chytrolin o tom napise knizku a tou neco poresi a neco pokurvi (je tedsem mluvil sproste sory)

Zasz - 03.10.2009 | 16:59   (odpovědět)

Zasz: 1) Jestli o?ekv, e to tak je, protoe to nikdo nevylou?il, je to stejn? naivn p?stup jako odmtn. Terani ani proti to nedokou a zergov nepouili nikdy to?nou psi schopnost ne zajali kerigan (uznvm, e owm asi n?co um, ale je to o transferu informac "ovldn" nich zerg? je p?esun informac do t?la, kter je geneticky naprogramovan poslechnout. Resuscitace je p?esun v?dom (informac) do novho t?la. Ve h?e, ani knihch to nikdo nevylou?il, ani nepotvrdil. To bych ti moh ?ct, e jakejkoliv protos doke vymazat lo? mylenkou a bylo by to zhruba stejn? nepodloen a "pravdiv".
Tak a ted ja:
-Ano ocekavam a sem stejne naivni jako zkon, kterej ?k, ze co nen zakonem zakzno je povoleno.
-to by muselo mit mit nejaky receptor kter prijme telepaticky prikaz-ti nizssi zergove jak rikas
ALE cerebrate ma i svou vlastn mysl a dokaze ovladat roje, ale i se samostatne rozhodovat a konat, ovelord tak ovlada.
-Jo jet? ta tvoje Resuscitace to sis trosku popletl s Resurkci vid???
-Protoss vymaze myslenkou lod jo klidne.

2) owermind ji neovldal, ne jej nkaza nezvt?zila a ona se nevylhla z kokonu. Owm NIKDY neovldlo nic, co p?edtim zergov nezajali a nakazili. Jedinej nznak byl v knize Stn xel nag?, kde se mluvilo o tom, jak (doslovn?) p?ilkal tvory, kter pouv na transport brood? skrz warp. Vzhledem k tomu, e bylo vyloen? napsno, e bez t?ch tvor? by z?stal na Zeru, ned se p?edpokldat, e um (nebo um?l, p?ipoutm, e se to mohl od t doby nau?it) otevrat warp. Owermind se na Aiur p?esunul tak, e tam vyrostlo jeho t?lo a on se do n?j "reinkarnoval". Charskej owermind vznikl "spojenm" n?kolika cerebrat?, kte? se "reinkarnovali" do jednoho (novho) t?la.
-No jansne takze z toho vypliva schopnost prenosu mysli nejen komunikace.
-Jo kdy uz komentujes ty cerebrosidy (nekde sem to slysel a docela se mi to libilo) overmind se pise s normlnm V.

Ad3) ?kal sem n?co jinho. Ne e terani rulez, ale e o dvou jinejch owermindech mluv jako o jednom. Ten co terani ovldli (protoe ho nemohli zabt a mohli pak zergy sm?rovat) byl proti tomu prvnmu novorozen?. A tm, e "zlikvidovali" xel nagy bych se nechlubil, protoe proti dokzali xn flotilu vyhnat a sebrat jim jednu lo? (take jedinej kdo "nevyklepl" xel nagy byli terani - jejich startrekovejch sklon? se stran)
-A to psali v knizce vid?

ad 6) nadvek se nebojm, ale jako velkej a obhroublej kluk ur?it? vid rozdl mezi sprostm slovem (nadvkou) a sprostou urkou n?koho. Nap?klad, kdy bych ?ek, e pe voloviny a v kulov, je to tok na tv?j post a zpochybn?n znalost. Kdy bych ?ekl, e jsi v?l a v hlav? m kulov, byl by to osobn tok na tebe, zpochyb?ujc tvoji plodnost a existenci tv inteligence. Druh varianta se t? v podstat? zkou degradovat (p?ed tebou, i ostatnmi, co to p?e?tou).
Kdy tady budou zbyte?n p?est?elky urek, tak to strnky p?kn? zkurv. Kdy tu ale bude nadvn ze vech stran, taky to bude pon?kud "pojeban". Jde o vkus ovlivn?nej nezbytnost. Navc, kdy zanadv hrubin, nikdo si ho nevimne. Kdy za?ne klt kli?as, sly to kadej. Ale samoz?ejm? to je na kadm osobn?, jak se bude prezentovat a co bude dvat (a o?ekvat) od ostanch.
-jet? ja osobne bych spis ?ekl ze ten rozdil je v intenzite te urazky a v tom jak si to ten ci onene vybavi kdy reknes ze pisu voloviny a vim kulovi muzu si to prebrat mnohme hur nez jako utok na post a zpochybneni znalosti nebo t?eba mnohem lip.
-Jen poznamka vis jak si mezi sebou rikaj lidi vole aniz by tim n?co mysleli nebo jak si reknou ty si picus panelakovej a myslej to v dobrym atd. Tak i tu nejhor nadavku muzes myslet jak jen chces. Ja tady nadavku pouzivam hlavne proto, ze se z toho pak najednou vyvrbi obrovskej problem ze ten to a ten ono a prijde mi to smesny, kdy se ti nadavka nelibi neraguj na ni jednoducha obrana .
-Nakonec ti dekuju za hezky pokus me urazit inteligentni formou. Ta ma urcite dle tebe tu pozadovanou uroven. Proto prihravam mic zpet: Moc se mi libi jak to tu pozvedas, skoda, ze to tak nemuzes pozvednout do me, to bych si uzil, dekuji ze naplnujes mou zchatralou mysl a nejen tu teplym bilim proudem vedomi je to jako poradna mrdacka, ty tam jsou dny ztravene ctenim sci-fi.

Zasz - 03.10.2009 | 16:23   (odpovědět)

jeste k ty 5ce a teplote tak asi takhle lavova planeta pokud to stahnu na venusi ma neco okolo 400 stupnu C na povrchu v lavove zami to je klidne 3500 i vic. Teplota napalmu je jak sem se na xy strankach docetl nekdo okolo 1000 az 1500 stupnu C, existuji i urcite druhy ohne s teplotou 3000. Dale plazma co sem tak koukal tak smes s napalmem ve fantazii jde, ale jinak asi moc ne, jeji teploty sou sice obrovske ale taky je plazma hrozne nestabilni, kdyz nepocitam tu studenou. Ale co i tak je plazma soucasti ionosfery, kterou museli zergove prekonat a hlavne se hojne vyskytuje ve vesmiru. No ve zkratce jsem toho nazoru, ze kdyby meli zergove takove slozeni, ktere je nutne k prechodu do vesmiru jejich fungovani tam a zivotu na lavove planete, tak by na ne velke mnozstvi zbrani ktere jsou v SC neplatilo. Jak si uvedl priklad s tankem nebo bunkrem a pancirem-ten by ti v atmosfere schorel pokud by nemel stejne slozeni jako vesmirne lode.

Ultramarine - 03.10.2009 | 16:17   (odpovědět)

Zasz: Jsou to cerebrati. Cerebroidi zn divn?. Kdes to slyel?

Ultramarine - 03.10.2009 | 16:14   (odpovědět)

Zasz: 1) Jestli o?ekv, e to tak je, protoe to nikdo nevylou?il, je to stejn? naivn p?stup jako odmtn. Terani ani proti to nedokou a zergov nepouili nikdy to?nou psi schopnost ne zajali kerigan (uznvm, e owm asi n?co um, ale je to o transferu informac "ovldn" nich zerg? je p?esun informac do t?la, kter je geneticky naprogramovan poslechnout. Resuscitace je p?esun v?dom (informac) do novho t?la. Ve h?e, ani knihch to nikdo nevylou?il, ani nepotvrdil. To bych ti moh ?ct, e jakejkoliv protos doke vymazat lo? mylenkou a bylo by to zhruba stejn? nepodloen a "pravdiv".
2) owermind ji neovldal, ne jej nkaza nezvt?zila a ona se nevylhla z kokonu. Owm NIKDY neovldlo nic, co p?edtim zergov nezajali a nakazili. Jedinej nznak byl v knize Stn xel nag?, kde se mluvilo o tom, jak (doslovn?) p?ilkal tvory, kter pouv na transport brood? skrz warp. Vzhledem k tomu, e bylo vyloen? napsno, e bez t?ch tvor? by z?stal na Zeru, ned se p?edpokldat, e um (nebo um?l, p?ipoutm, e se to mohl od t doby nau?it) otevrat warp. Owermind se na Aiur p?esunul tak, e tam vyrostlo jeho t?lo a on se do n?j "reinkarnoval". Charskej owermind vznikl "spojenm" n?kolika cerebrat?, kte? se "reinkarnovali" do jednoho (novho) t?la.
Ad3) ?kal sem n?co jinho. Ne e terani rulez, ale e o dvou jinejch owermindech mluv jako o jednom. Ten co terani ovldli (protoe ho nemohli zabt a mohli pak zergy sm?rovat) byl proti tomu prvnmu novorozen?. A tm, e "zlikvidovali" xel nagy bych se nechlubil, protoe proti dokzali xn flotilu vyhnat a sebrat jim jednu lo? (take jedinej kdo "nevyklepl" xel nagy byli terani - jejich startrekovejch sklon? se stran)
ad 6) nadvek se nebojm, ale jako velkej a obhroublej kluk ur?it? vid rozdl mezi sprostm slovem (nadvkou) a sprostou urkou n?koho. Nap?klad, kdy bych ?ek, e pe voloviny a v kulov, je to tok na tv?j post a zpochybn?n znalost. Kdy bych ?ekl, e jsi v?l a v hlav? m kulov, byl by to osobn tok na tebe, zpochyb?ujc tvoji plodnost a existenci tv inteligence. Druh varianta se t? v podstat? zkou degradovat (p?ed tebou, i ostatnmi, co to p?e?tou). Kdy tady budou zbyte?n p?est?elky urek, tak to strnky p?kn? zkurv. Kdy tu ale bude nadvn ze vech stran, taky to bude pon?kud "pojeban". Jde o vkus ovlivn?nej nezbytnost. Navc, kdy zanadv hrubin, nikdo si ho nevimne. Kdy za?ne klt kli?as, sly to kadej. Ale samoz?ejm? to je na kadm osobn?, jak se bude prezentovat a co bude dvat (a o?ekvat) od ostanch.

killer.exe - 03.10.2009 | 16:02   (odpovědět)

mg tak co bude s tim jejich Battle reportem

Zasz - 03.10.2009 | 13:34   (odpovědět)

To Ultramarine: 1. Kdyz to nebylo naznaceno neznamena to ze to muze nebo nemuze.
2.uvedomujes si ze tohle sou jen dohady nevim kde si vzal, ze tohle je jen jedina jejich psionicka dovednost, tady je tolik prostoru pro moznou fantazii. Jeste k te jenom komunikaci--Overmind se Sarinkou nejen komunikoval on ji i ovladal, stejne tak cerebroidi ovladaji sve roje, neni to jen o komunikaci, navic se overmind dokazal presunout na chair takze na tom tak spatne nebyl, ve filmecku jsme taky mohli videt jak se otevira cervi dira a umoznuje zergum invazi, nevim jak na vas ale na me to pusobilo jako kdyby s tim mel prave overmind co docineni. Co se tyce obrany a zakouzleni cerebreti byliprece odolni proti jinym zabitim nez od temnych templaru-to mi prijde jako dobra obrana nemyslis a overmind, jen tassadar svou obeti byl schopen ho skolit. Jeste i k ty 3ce---no prave bylo potreba takovy obeti aby ho slozili, zergove byli schopni zlikvidovat sve vlastni tvurce (urcite v tom teda ve 2kach bude hacek to je jasny) a s terranama si neporadej-nojo super lidi uz tu chyby jen Picard nebo posadka lodi vyager aby to vsechno ukecala.

6.ja sem rad urazenej, ty ty slova neznas nebo se jich tak bojis nebo proste mas ten pocit ze kdyz se rekne neco sproste tak je to hned zkaza titanicu.

Ultramarine - 03.10.2009 | 08:35   (odpovědět)

Zasz: Pr v?c m nep?esnejch.
1) nebylo nikde nazna?eno, e by psionikou ly m?nit prvky.
2) zergov MAJ obecn? jedinou znmou psionickou schopnost a to komunikaci mezi sebou. Ltn nen jednozna?n, ale nebere se jako psionick schopnost. A vzhledem k tomu, e overmind unesl Kerigan aby zskal geny "psi", a 1n ani 2h (overmind) nepouili dn "kouzla" na svou obranu, d se p?edpokldat, e jedinej "zerg" s psionickejma schopnostma JINEJMA ne komunikace, je kerigan.
3) Overmind co porazil xel nagy zabil Tasadar. Ten, co ovldli terani a zabil Zeratul, byl jin entita. Relativn? "mlad" a zeslbl.
4) Z. pochzej z planety Zerus, o kter se v mlo. Na Char p?ilet?li, take na n?j asi NEBYLI adaptovan okamit?.
5) plameny vn? teran? jsou napalmovo/plasmov zbran?, co se proplej i panc?em tanku nebo budovy. To, e sejmou zergy neni zzrak, protoe i kdyby ti um?li v t lv? plavat, plasma m?e bt vc hork.
6) Johny se z t?ch karr? neposere, ale vb?rem slov ur sebe vc, ne jeho. Nemyslim, e bys to m?l zapot?eb.

Zasz - 02.10.2009 | 22:20   (odpovědět)

ted koukam ze sem nekomentoval video, jo bylo pekny, sem za nej rad. Dalsi stripek z vazy dopad na zem Skoda, ze nekdy neudelaj 10 minut no rush aby se ukazaly i dlasi jednotky--tech prvnich 10 min by klidne mohli ve videu preskocit a zacit uz s rozestavenou bazi.

Zasz - 02.10.2009 | 22:04   (odpovědět)

To Johny: ja nejsem rozohnenej, jen mi to tam tak pekne sedlo. Jinak ja si to procital vzdit jo pises hezky.

Zasz - 02.10.2009 | 22:01   (odpovědět)

Poznamky k zergum.

1.Voda a slizkost-myslim, sc team to ze zacatku nedomyslel udelal zergy slizky a flakl je na lavovou planetu (treba proto ze kdyby je dal na vodni planetu bylo by to moc bezny) Tak je ted na stouralech aby si domysleli jak vodu vyrabej. Treba sou na tom tak dobre ze si sliz (kterej ma jen nas nazev sliz, ale jinak muze bejt uplne necim jinym a vodu vubec nepotrebovat) premenej psyonicky z cehokoliv. Nebo treba lavova planeta tvori tvori tolik pary ze by davno zkondenzovala a byl by slejvak (ala vyvoj zeme) Ale zergaci tu vlhkost ze vzduchu vysavaj takze nepsi. A nebo treba vubec slizky nejsou a vodu nepotrebujou...atd atd

Jinak jestli se chcete stourat, mam tu par daslich bot---zergove puvod lavova planeta plna ohne----velice ucina zbran na zergy ohen od terranu (protoze s ohnem se asi nikdy nesetkali, nojo nekdo koukal na vetrelce, nebo maj lidi plamen vasne a ten zergy proste upali)

Stavba tela-o te v bodech

A) to ze nekdo narve do zivocicha milion svalu neznamena ze bude drsnejsi, zirafa ma 7 krcnich obratlu jak my a stejne mnohem delsi krk, ale klidne at to tam je ve fantazii se meze nekladou
B)zergove vubec nemusi byt na uhlikove bazy, klidne muzou byt slozeni z atomu, ktere nam nejsou zname nebo treba struktura jejich atomu v molekule je naprosto unikatni--No mela by bejt kdyz takovej mutalisk v pohode prolitne atmosferou a nic mu neni(plamen vasne teranu by na nej nejspis fungoval) ovsem radiace od teranu ho zabiji (jde zrejme o specialni radiaci, ktera ve vesmiru neni)
C) Akce Overmind a Cerebrate kdyz jste tu ujizdeli na velikosti carriera jak by schvalne byl velkej overmind, pro neznale to je to stvoreni so je naprosto unikatni svou "biologickou" a psyonickou strukturou, ktere zapricinilo zkazu xel nagu, s kterym si protossove lamali hluvu xy let a pak prisel teran s neurodrogama a slo to srat sakum prask.

Johny - 02.10.2009 | 21:45   (odpovědět)

To Zasz: A hele, n "inteligentn" zerg, Zase nem co d?lat a reje? A pokud jsis nevimul tak jsem mluvil o pom?ru hra : realita. Kdyby byl zerg co z t?la vypout houf dalch malch zerg? tak tu bude ty mluvit ohledn? pom?ru velikosti ve h?e a p?padn velikosti v realit?.
Take p?esta? prudit. Vyznamenal jsi se na fru se svmi topici, tady bych se radi moc nerozoh?oval bt tebou.....

Zasz - 02.10.2009 | 21:18   (odpovědět)

To Johny: Aby ses z tech Carrieru neposral

Havoc - 01.10.2009 | 16:07   (odpovědět)

To Mizzin: haha...dki za sprjemnenie d?a x)

Lurker - 01.10.2009 | 15:34   (odpovědět)

zet ty si fakt ma?as si m? op?t pobavil

Lurker - 01.10.2009 | 15:33   (odpovědět)

To se m? prv? vdycky na blizzardch strategich lbilo, e jednotky nejsou v pom?ru. Je mnohem lep mt mari?ka p?kn? velkho, kdyby m?l bejt v pom?lu k BC tak by m?l asi tak 3x2 pixely a BC by byl p?es celej monitor. Prvn dly ze srie C&C m?ly jednotky v pom?ru a dopadlo to tak, e p?chota m?la prv? t?ch 3x2 pixely.
Sem zv?davej kdy se zet ozve, e je krvovina aby se reaver vlezl do dropshipu, protoe reaver je p?ece v?t, nobo je to snad dra v universu ? :O

Mizzin - 01.10.2009 | 15:18   (odpovědět)

ono podle zetkovy logiky maj asi v relu letit? jen 4 stha?ky, jako tomu je v Generalech atd

charles - 01.10.2009 | 15:02   (odpovědět)

u ste asi povedali vetko,len ete k tm carrierom...veri? tm 8 interceptorom je blbos? aj keby som t hru v ivote nevidel,ekonomicky je poriadne nevhodn stava? velk lietadlov lo? kli pr lietadielkam ?o do nej dme,je jasn e s smimi by mohla by? menia,ale ajtak z ceny by to stlo len o dos? mal percento menej...radej ju postavm o 50% drahiu (aj to mono preh?am) ale 10krt silnejiu

Johny - 01.10.2009 | 15:01   (odpovědět)

Opravdu m? fascinuje jak si n?kdo m?e myslet e Hydra st?l kyselinu, pravda kdy jsem to hrl poprv myslel jsem si to taky, ale pak jsem zjistil e kdy kliknu na Hydru a najedu na obrzek zbran?/ pa?tu / projektilu tak e mi to uke co ta dan jednotka pouv k toku. A u Hydry a jejho o chlup siln?jho bratra Hunter Killera to ukazuje Needle Spines (Jehlov ostny). Tud ?lov?k aspo? trochu inteligentn si domysl e projektily Hydry jsou zelen aby byly vid?t na mapch s tmavm prost?edm. Protoe kdyby byly ?ern, tak chci vid?t jak bez toho, ani by si ozna?il jednotku na kterou Hydra st?l, poznal kam sm??uje tok. A zkus to hledat ve shluku cl?, t?eba Wraith?.

Ke Carrier?m: Kdyby Carrier byl tak velk jako je v animacch a m?l tolik Interceptor? jak uvad?j knihy, animace atd. Tak by jeden Carrier sta?il k tomu vyhrt bitvu. Tud je zcela logick e aby nebyl tak n?iv sla tak ho museli upravit (omezit po?et Interceptor?, ivot? a tt?). A kdyby byl obrovsk jako v anima?kch tak nem sebemen anci vid?t d?n pod Carrierem.
A kdy pouiju srovnn se skute?nou letadlovou lod kter tu u padlo: Vzhledem k tomu e letadlov lo? m x destek letadel tak ve h?e by m?la tak regulovan po?et letadel max 10, protoe kdyby se j dostalo plnho arzenlu tak je to op?t jedin jednotka kter ti sta? k vh?e.
Tud je asi logick e Blizzard nedal Carrier?m do vnku kompletn kapacitu Interceptor? protoe pak by jsi proti jedinmu Carrieru nem?l sebemen anci s ni?m jinm ne ob?m mnostv ?ehokoli co st?l na leteck jednotky nebo jinm Carrierem. Carrier s extrm? odolnmi tty a panc?i + stovky Interceptor? by bylo zna?n? nefr v??i ostatnm rasm. Takov Scourge by byl asi jako moucha na p?ednm skle auta...
A aby byly strany vyven tak hold n?kdo musel bt oslaben.

Mizzin - 01.10.2009 | 14:15   (odpovědět)

a ohledn? Hydraliska a ostn?...sta? ho najt v jedn misi ve W3 a tam moc hezky uvid nae zetko, jak mu ltaj z trupu hroty a pro? ty hroty nejsou vid?t.

Ultramarine - 01.10.2009 | 00:41   (odpovědět)

Romla: Je mon, e n spole?nej kmo singl skute?n? nikdy nevid?l (v ?ele s cinematixama) a nebo p?i h?e kmen n?ky papr v?? e znaky odpovdaj skute?nosti a zkou uilat pexeso ukazov?kem a prost?edn?kem (st?hacmi pohyby). Na to jak m sc rd a stoj na svym nzoru ukzal dru ve znalostech o scwersu hlubokou jak marinskej p?kop. Doufm, e si p?e?te knky a encyklopedii, nebo optimln? za?ne tudovat z AJ zdroj? se hrou, dat?em a ofiko strnkama v ?ele.

Romla - 30.09.2009 | 23:25   (odpovědět)

To z: Mus p?ece rozliovat mezi hernm prost?edm a lore. Battlecruiser se ne?d tak, e si na n?ho mari?k sedne, protoe podle hern velikosti by se do n?ho neveel. ?ty?i hydraliskov nejsou "ve skute?nosti" schopn vyst?elovnm ostn? poslat k zemi letadlovou lo? nebo bitevn k?ink. Obrovsk carrier nem jenom ubohch osm letadel. To jsou vechno hern zjednoduen. Pojmy jako model, m??tko, p?izp?soben nebo zjednoduen ti nic ne?kaj?

Ultramarine - 30.09.2009 | 23:00   (odpovědět)

Z: Hydry st?l ostny (je to i v popisku ve h?e). Jestli jsi n?kdy ?etl libovolnou sc knihu, tam o tom mluv. Taky se o tom pe v popisku vvoje jednotky hydraliska na ofiko strnkch sc2 v sekci zerg. Ps: kulku, nebo rychle letc ipku taky nevid. To zelen, je n?co jako plamen u hlavn?. Ad3) Je to naivn z toho d?vodu, e carier byl vid?t na minimln? jednom artworku a ve 4 filme?kch (death of the owermind - final za proty, return to aiur a korunovace - tj. final za terany) a v opening cinematicsu cel hry sc1. Ve VECH p?padech byl zobrazovn v?t ne batlcruiser. V knize Stn xel nag? slouil jeden jako vlajkov lo? flotily a domov pro podstatnou ?st expedi?n armdy (mon celou). Ad5) p?ed emp (elektro-magnetickm pulzem) se brnit ned. To je ze skute?nosti. Je to jako zsah bleskem (i do panc?e je to pot, p? ti projd chodbama takov nboje, e to tu elektriku stejn? oflambuje. (faradayova klec je jedin ochrana, ale ta m?e bejt jen uvnit?, kde je k ni?emu a ne zvenku kde by to skute?n? ochrnila.). V?t jednotky s bc a carierem v ?ele maj vhodu v redundantnch systmech (zlohy) a nejzraniteln?j msta (m?stek, jdro po?ta?e) maj chrn?n "vnit?n" faradayovou klec kolem mstnost. I tak jsou tm ale zraniteln i kdy v men m?e ne mal stroje. Cena se d odhadnout (kdy vezmeme pom?s sou?astn skute?n atomovky a emp bomby, je to asi 1:5. Na atomovce je nejdra radioaktivn materil. Emp je oby?. bomba s navinutym vodi?em uvnit?. Ad7) v tom filmu stav?j oblek. "Vroba" skute?nho marna je sou?tem ?as? jeho vchovy, vcviku a zkuenost. Ad8) Protoe maj nohy. K ?emu by jim byly, kdyby se po?d vzneli? Ad9) Aby to ud?lalo takovej vboj ze "patn? izolovanejch cvek" a jet? to fungovalo, musel by v tom kvru mt temeln na druhou. A qake 3 je hezk hra, ale tenhle argument je jako bych ?kal, e kulky se daj zato?it v letu, protoe to bylo ve filmu wanted.

Romla - 30.09.2009 | 22:16   (odpovědět)

To z : Na tu trojku prost? musm reagovat: Hrl jsi ten Starcraft v?bec? Vid?l jsi z n?ho aspo? jednu anima?ku? Carierry prost? jsou obrovsk a nen to dn fma. Podvej se na anima?ky, p?e?ti si manul, p?e?ti si oficiln strnky - http://starcraft2.com/features/protoss/carrier.xml.

Udivuje m? jak n?kdo tak zamilovan do SC1 jako ty, kter ho povauje za vrchol sci-fi tvorby naprosto nechpe ani zkladn principy. Letadlov lo? s osmi letadlama - to snad tak leda v Chip a Dejlovi nebo v P?b?zch z Ka?erova... Ale ve Starcraftu t?ko.

Sam - 30.09.2009 | 21:11   (odpovědět)

To Ondra: to by byla hodn? hard animace.. zvla? u v?tch jednotek..

Ondra - 30.09.2009 | 20:52   (odpovědět)

Spine crawler-

No docella by se m,ne libi?a animace, kdyby po prvnim zasahu zustalo v jednotce chapadlo a konstatne by do ni pumpovalo neco co by bylo videt jak dela boule na chapadla a leze do jednotky, pak by se jednotka rozprskla ... cili po prvnim zasahu zustava prilepena a dalsi zasahy uz jdou jen jako boule ...

z - 30.09.2009 | 20:36   (odpovědět)

a sem tu zas :p No tak ke ?lnku (http://encyklopedie.starcraftcz.com/other/omyly): 1)Hydry s?l ostny? coe? dy? hydra na sob? dny ostny ker by se daly st?let nem (to by vypadala jako jeek), navc na animaci jednozna?n? vypad e ''st?k'' hmotu take je patn? bu?to animace nebo teorie.

2)se sm?rovnm st?elby zem?/vzduch v podstat? souhlasim, to je ve h?e p?kn kravina. Uch zergskej gravita?n orgn pro warp a teleport noo je to docela siln ale dejme tomu. S tim e zergov nejsou vybaveni na hrabn ale nesouhlasim, maj spoustu zub?, drp? atd. kerejma se hrabat d (i kdy by to samoz?ejm? trvalo dl ne ve h?e). Schovvni zerg? zn ale hezky, koda e to nejde.

3)carriery a intercepory (u sem u toho zas): Nechpu pro? by m?lo bejt naivn myslet si e carrier je malej a veze interceptor? jenom 8, mnohem vc by to odpovdalo hern mechanice. Nevim jak mohla vzniknout fma e je carrier obrovskej a veze sebou celou peru? interceptor?, jasn? e m?e bejt malej a vzt jenom malou skupinu stha?ek to by p?ece dvalo mnohem v?t smysl a nevyadovalo by to nsiln pravy ve vyvaovn (grafick velikost, sla, spot?eba surovin atd.) carrier p?ece klidn? m?e bejt p?esn? takovej jakej je ve h?e (a to mnohem pravd?podobn?ji protoe je to p?irozen?j a p?ijateln?j)

4)co se pout?n zergskejch tok? p?es tty t?e (mor, spawn atd.) tak je p?ece mon e ltky a tvorov pouvan p?i zergskejch tocch sou vylepen chemikliema,psionickym nbojem (zergov maj psionick schopnosti), teleportem, telekinez nebo jinou ochranou kter doke tty odruit/vyst/odhmotnit/odsunout. Navc pro? by se energie ttu nemohla dobjet konstantn? j si takovou technologii p?edstavit doku.

5)pro zjit?n sly a ceny EMP by bylo pot?eba vid?t jej technick data jinak se d jenom spekulovat. T?eba je mon e 1 st?ela vy?ad battlecruiser pokud ho zashne do elektrickho obvodu/m?stku s centrlnm po?ta?em a podobn? ale je jasn e zsah do trupovho panc?e mu toho moc neud?l. Cena se snad ani ned vodhadnout t?eba je to naopak velice lacin technologie. Sp mi p?ipad divn e se proti tomu ned brnit (t?eba naprosto primitivnim stn?nm a izolac obvod?)

6)stavba budov: zerg a prot. jasn, u terran? stavba z hotovejch komplexnch dl? nemus trvat zas a tak dlouho ale hned to asi nebude

7)stavba terr. jednotek- no mari?k je hned (viz trailer) ale t?eba battlecruiser nebo thor se ?kou dobu ur?o stav?t bude

8)vzneni scv- pro? ne? Klidn? m?e pouvat trysky pro vznen nebo m?e mt antigravita?n genertor na tom by nic divnho nebylo.

9)Gauss puka je elektromagnetick take zblesk z hlavn? m?e bejt zbytkovej vboj patn? izolovanejch cvek pro pohon nboje (ostatn? railgun v quake 3 taky vytv? zblesky). Naloutl barva by problm bejt nem?l, vbojem ionizovanej plyn nemus bejt jenom blej (sou i barevn vbojky a v neudrovan hlavni m?e dochzet vysokou teplotou i k chemick reakci pny za vzniku barev. sv?tla). Konstrukce puky nevypad moc na zbra? pouvajc st?elnej prach.

10) L?it naprostou negac zran?n se samoz?ejm? ned, to tak leda u zerg? s jejich fantastickou regenerac a (jak se tam pe) ani to by nelo upln? dokonale. Taky m? dost p?ekvapuje e vn? zran?n jednotka (s 1 ivotem) se pohybuje stejn? rychle a bojuje stejn? efektivn? jako nezran?n, to by asi nelo ani u pokozenejch stroj? nato u skoro mrtvejch lid.

10) to u je konec? vypad to e jo no nebylo toho zas tolik

Ultramarine - 30.09.2009 | 17:28   (odpovědět)

T?eba maj bejt uslintan? odpudiv. I kdy m? se p?vodn sunken kolony lbila vc.

Jonys - 30.09.2009 | 17:06   (odpovědět)

ty zergkse veze... myslim spine crawler nebo tak... jsou uplne hnusny teda jak tam lita to chpadlo fakt hnus

Ultramarine - 30.09.2009 | 16:05   (odpovědět)

Ne. Protoe t?ch 7 let je za nma a ten tejden p?ed nma.

Metal - 30.09.2009 | 15:35   (odpovědět)

Kdyz uz SC2 delaji 7 let tak ten tyden je ted uz uplne fuk.

Ultramarine - 30.09.2009 | 12:34   (odpovědět)

Lurker: Pokud by se pln? vyprdli na br a zrychlilo by to o tden hru, stlo by to za to.

Ultramarine - 30.09.2009 | 12:23   (odpovědět)

Z. T. Ud?lali chybku tm tokem na bunkry, kdy se t. trhnul od baneling? a nechal jich 2/3 pochcpat bez uitku a ance na podporu. Pak u lo o technologick ko, kdy pt tm pouil na zt tm jednotky siln proti tomu, co tam na n? lo a naopak zt tm zkouel sejmout plca?ku mnostvim natvanejch much.

Lurker - 30.09.2009 | 12:10   (odpovědět)

M? by sp zajmalo jak je to s tm battle reportem 4. To je vn? takovej problm p?eloit t?ch pr v?t co se tam ?ekne? Kad fan strnka by to p?eloila v ?du hodin, v blizzu je to prce na n?koli (mnoho?) dn. A nebo je to n?jak blam ta zprva, e je BR4 u hotovej? O aktulnosti ofiko strnek ani ra?i nemluv?, tam bude ten report min o 14 dn dl ne vude jinde. Jako d?laj bo hry o tom dn ale jejich tempo je skute?n? dechberouc

Ondra - 30.09.2009 | 11:57   (odpovědět)

Kolosove jsou fajn ...
podle mne by bylo spravne je ne zeslabit, ale spis posunout vyse v technologickem strome, co musim postavit, doba/cena stavby robotic facility.
spravny counter jse podle mne par infestroru, battle cruiser, masove siege tanky, brood lordi.

Podle mne byla chybka ze TaZ soustredili hodne prostredku na hodne marinaku a banelingu a pripadny pokus o utok (odpaleni jednoho bunkru nedotahli do konce) - otazka je zda neni baneling prilis zeslaben .
Jinak pro likvidaci opevnene pozice se hodi podpora siege tanku, hellionu na masy jednotek atp ..

JInak pro srovnani by stalo za to srovnat cenu zealotu, stalkeru a porovnat kolik investoval do armady prot a kolik treba terran. Prislo me ze proti 3 stalkerum a 8 zealotum + colosus je 3 marauderi a 2 taky a 8 marinaku malo .. chybeli tak 3 hellioni a mohlo to vypadat o dost jinak

Romla - 30.09.2009 | 10:02   (odpovědět)

On-topic: Jet? v?era v tom archivu byly ty videa z Blizzconu 2009, dneska u tam jsou star videa z Blizzconu 2008, co tam blzn?

Ultramarine - 30.09.2009 | 09:08   (odpovědět)

Je pravda, e ne jsem to taky p?e?et, (tech, jednotky, hystorie ras) jsem m?l podobn nejasnosti, ale je tam vysv?tleno vechno mon, v?etn? barevnho rozlien textu podle toho, jak jsou zdroje informac. Tj. co je potvrzen blizardem (knihy, hra, jin bliz zdroje), a co je vypekulovan, a? logicky. Je tedy odlien co tam maj podloen knonem a co dopekulovali z hlavy. Pak sem zabloudil i do sc wikie a tam jsem se dozv?d?l, e Hyperion kdysi pat?il konfederaci, jakej m?la Umoja vliv na jeho zm?nu stran ve prosp?ch vzpoury Korhalu, e existovali Chymerant pirti, kte? m?li zneviditel?ovac batlkrajzr s teleportrem podobnym startreku (tj. jedna stanice, druh neni pot?eba) kterej byl vymakan?j a drsn?j ne vechny lidsk bc?ka t doby. Vymakan?j budou snad jen bc?ka s pro?ckejma upgradama. Ale na tajn koly by tadle kombinace byla nedostin. A podobn informace o vem monym v scwersu (postavy, vlka cech?, ghosti, atd.)

Romla - 29.09.2009 | 22:51   (odpovědět)

To z: A ten ?lnek si p?e?ti radi co nejd?v, protoe na to jak Starcraft ukrutn? ere v tom m docela solidn gul.

Romla - 29.09.2009 | 22:48   (odpovědět)

To z: A ty sis myslel, e je to doopravdy, to je ale koda...

Havoc - 29.09.2009 | 22:42   (odpovědět)

To z: A ?o tak nebra? vetko vne?

z - 29.09.2009 | 22:10   (odpovědět)

Romla: Aha, jestli je cel hra jenom modelov nerealistick situace s imaginrnma smylenejma figurkama bez relnho mechanismu fungovn pak je vecko jasn a dl neni co ?eit.

Mimochoden ten ?lnek (http://encyklopedie.starcraftcz.com/other/omyly) si n?kdy (a bude ?as) p?e?tu a mon vo n?m zas n?co napu (jestli se mi teda bude chtt ).

z - 29.09.2009 | 22:03   (odpovědět)

Havoc: uch droni ty kameny ''neerou'', jenom ukousvaj a nos do skladu ale nepolykaj a netrv je, navc v ukzce je vid?t u zerg. dron? n?co jako elektrickej vboj p? stavb? (asi nervov stimulace pro rychlej r?st budovy)

Havoc - 29.09.2009 | 21:35   (odpovědět)

A teraz som si vimol e Drony v animci pri panely er kamene. Asi tmto spsobom prevaj zergovia na charu - ER KAMENE!

Romla - 29.09.2009 | 21:18   (odpovědět)

To z: K t?m interceptor?m:
V anima?ce SC1 m?e vid?t, e Carriery jsou p?iblin? stejn? velk jako Battlecruisery a kdyby tud m?ly 8 interceptor?, tak by to nebylo jenom pltvn mstem, ale takov lo? by byla naprosto nebojeschopn. Po?tm, e jeden BC by 8 interceptor? sest?elil maximln? za pr destek vte?in a pak by bylo po bitv?, to je nesmysl. Carriery opravdu po vzoru dnench letadlovch lod mus mt stovky a tisce interceptor?. S osmi by byly k smchu. Osm jich maj pouze ve h?e, kde vechny modely slou spe jako figurky na bitevn map? a ne jako super realistick obrazy skute?nch jednotek. U jenom ta velikost, kdy 5 mari?k? je pomalu v?t jako jeden BC na to poukazuje, nehled? t?eba na to, e pr mari?k? ve SC klidn? sejme Battlecruiser, co je naprost nesmysl. Ve h?e jde pouze o modelov situace, nikoli o skute?n realistick boj.

Romla - 29.09.2009 | 21:04   (odpovědět)

To z: Prvn? bych si p?e?etl tohle:
http://encyklopedie.starcraftcz.com/other/omyly

z - 29.09.2009 | 20:53   (odpovědět)

Ultramarine: Pravda e stroje do vesmru kv?li serepeti?km pro podporu ivota by byly v?t ne sou?asn letouny, ale sc technologie je mnohem dl ne sou?asn pozemsk co se mus projevit i ve zmenen nutn velikosti pro techniku. Navc mam dojem e ?adov stroje (valkyrie atd.) kompletn systm podpory ivota nemaj (sou?asn stha?e taky ne) protoe bojujou maximln? pr hodin a pak se vracej (na bc nebo zkladnu) kv?li ivotnm pot?ebm pilot?.

e by carriery byly dut je trochu divn a zavn plejtvnm materilem ale kv?li mdnm d?vod?m budi. Nicmn? jak si moh p?ijt na to e interceptor? veze vc ne 8?? (jasn? e animace nem?e bejt moc velk ale na 8 intercept. sta? 80 metrov lo?, ne 800m, navc pro? se domnvat e by carrier m?l bejt velkej s hodn? interc. kdy je sp-podle hry- malej s pr interc., to p?ece dv v?t smysl i je pravd?podobn?j)

Battlecruiser m?e bejt velkej jako m?sto (kter v podstat? i je) ale jakej pak m smysl ho dvat do hry vedle mari?k?? To by pak musel mt velikost a slu stovek jednotek ,ale pak by to balancovn a grafick zmenen muselo bejt hodn? drastick aby se to dalo hrt.

No vo mothership, sc vessel a nepom?ru scout/fenix X wrath p?i stejn t?d? stroj? u sem mluvil tak to bude asi vechno.

Ultramarine - 29.09.2009 | 20:19   (odpovědět)

Z: Doporu?uju si tu encyklopedii p?e?st a ne jen prohldnout obrzky. M i dost strnek textu.

Ultramarine - 29.09.2009 | 20:15   (odpovědět)

Z: V?tina t?ch velikost byla vyduman z filme?k? v pom?ru s lidma, nebo s jednotkama na kter odhady u byly, nebo z pom?r? velikost kokpit? a pr?zor?/oken. Skute?n stha?e maj kolem 15 metr? a to nemus mt podporu ivota, motor do vesmru, odpov?? na vym?ovn a zsoby posdky a hafo dalch serepeti?ek. Bezpilotn letouny predtor (usaf) jsou velk zhruba stejn? jako interceptory. Valkra je vybavena ur?itou verz hypermotoru a je to domov pro svou posdku, v?etn? zsob, postel, kryokomor, automatu na jdlo, atd. Batlkrajzr je jen 2x v?t ne sou?asn letadlov lod? a ty do vesmru nedoshnou, maj m? lod, nefungujou jako transport p?es hyperprostor, laborky, tovrna, a jamato. A u karieru prot? (kterej m?e a nemus bt pilotovanej) jsou tovrny, zdroje, genertory, tty, a t?ch interceptor? neveze 8. Jen se tohle ?slo modeluje snz, ne 8000. Navc, jak je vid?t ve filmu death of the owermind, jsov v podstat? dut.

charles - 29.09.2009 | 20:00   (odpovědět)

tak carrier by naprklad tie nemalo vznam vyrba? keby do?ho lo len 8 interceptorov,normlne by ich bolo neporovnatelne viac,preto by bol aj tak obrovsk...

Ultramarine - 29.09.2009 | 19:12   (odpovědět)

To zsobovn vysv?tlili tim, e si vozej s sebou vlastn ekosystm, v ?ele s budovama a creepem, kterej jim vechno pot?ebn ?asem vyrob na fleku. Zergling: Osobn? jsem rd, e nejsou inspirovan dnmi skute?n? ijcmi zv?aty. Takhle se toti m?em dohadovat, e na zemi to neexistuje, tud je to nesmysl, msto aby nae mylenky ?dil owermind a my si byli jist.

z - 29.09.2009 | 19:11   (odpovědět)

Tak sem koukal na tu encyklopedii velikost jednotek (http://encyklopedie.starcraftcz.com/other/srovnani)a podle m? je to dost nesmysln? ur?en i na hodn? blbej vodhad...

Pro? by m?l bejt fenix men ne scout a voba z nich zhruba2x v?t ne wrath, to p?ece mus bejt zhruba vechno stejn (protoe je to stejnej typ a srovnateln sla stroj?). Navc 30 metr? na jednomstnej stroj je prost? moc.

Jednomstnej Arbiter 75 metr? a to m jenom malinkej disruptor z dragona?!? ?im je sakra narvanej, to sebou veze tankovej prapor?

?ist? bojov protileteck valkyrie s posdkou jenom v kokpitu je stejn? velk jako dropship ker sebou tahne celou vsadkovou skupinu to teda mus mt moc munice (aha u asi chpu pro? sc jednotky nikdy nemus nabjet a nikdy jim nedojde st?elivo, vezou ho sebou doivotn zsobu)

Interceptor je na lo? bez posdky stejn? moc velkej, 3x6 metr? je i na bezpilotn letoun dost

S t?ma carrierama to taky dost p?epskli, e by hangry pro 4 (po vylepen 8) malejch interceptor? m??ily stovky metr??

I u science vessel je 400 metr? na pojzdnou laborato? dost (to by sp odpovdalo t?k bitevn lodi s implementovanou laborato?)

Battlecruiser/carrier by o velikosti 1500 metr? jak tam pou byl sob?sta?nej eleznej sv?t sm pro sebe take by se mezi normlnma jednotkama (mari?ci, zealoti, hydry apod.) ani nemoh vobjevit, neveel by se na mapu. Samoz?ejm? e se kv?li hratelnosti musel do hry um?le zmenit, ale vodhadovat 1500m je nadsazen u moc.

U mothershipu m? na nkresu zase zar e vlastn ''m?sto''-obytn a funk?n lodn ?st m (teda podle nich) 700m a zbytek (prstenec o tlou?ce 1150m) tvo? przdnej zbyte?nej plech bez jakkoliv funkce (kdybysem ho ned?lal a stav?l jenom funk?n ?st lodi tak uet?im ranec surovin).

Romla - 29.09.2009 | 18:10   (odpovědět)

Co se t?e Zerg? a jejich p?eit na Char, na kter i podle Blizzardu (http://starcraft2.com/features/planets/char.xml) krom? Zerg? nic neije, tak si myslm, e nejjednodu vysv?tlen by bylo, e Zergov si stejn? jako lid zsoby voz s sebou. Zergov ur?it? maj krom? bojovch forem i pracovn a jin ivotn formy, take s p?imhou?enma o?ima by se to takhle mohlo dt vysv?tlit, i kdy tam samoz?ejm? nehraje spousta v?c jako: pro? lezou na planetu kde nic nen a jak zvldnou zsobovat celou planetu z vn?jch zdroj?. Nejlep asi je se takovma v?cma ani nezabvat.

zergling - 29.09.2009 | 17:38   (odpovědět)

No to je zajimavy U terranu je to se zasobama jasny u tech v?c taky ale u
zerg? jako kdyby nemohly t. Co to m znamenat?Pro? by nemohly t?
(zergov jsou prost? dobr mohou t bez ni?eho a p?et)

Sam - 29.09.2009 | 17:37   (odpovědět)

i kdy to samoz?ejm? nen ni?m podloen..

Sam - 29.09.2009 | 17:33   (odpovědět)

To z: tys asi ne?etl sc encyklopedii, co? tam m velikosti bc, carrier? atd vysv?tlenou - http://encyklopedie.starcraftcz.com/other/srovnani

Romla - 29.09.2009 | 17:31   (odpovědět)

To z: Terratron je jenom aprlovej joke. Thora nacpali do factorky kv?li balancu MP. Velikosti jednotek budou vdycky v r?znch m??tkch, jinak to ani nejde.

A je hezk, e Starcraft vid jako sci-fi reln?j ne vechny ostatn, ale u v prvnm dlu bylo nesmysl? vc ne dost. S tm se prost? ?lov?k mus sm?it. A pokud je ve h?e dobr atmosfra, tak jim n?jakou tu blbost promine. A vo tom to je...

orgo - 29.09.2009 | 16:21   (odpovědět)

skoda ze na youtubku je to uz dobrej mesic

z - 29.09.2009 | 15:44   (odpovědět)

No thor se mi zezacatku libil ale kdyz uz se vo tom tady mluvi tak: 1)stavba thora pomoc scv mi pripadala docela originalni, je skoda ze ho nacpali do factory (obzvlast kdyz je skoro tak velkej jako fac.)

2)Velikost thora jako colossus je ok ale ne min, siege tank by vazne mel bejt mensi nez thor, thor je sice strasne malej ale mnohem horsi je to s velikosti battlecruiseru nebo mothership, ty sou p?ece velk jako vesnice a ne jako 2x2 mari?ci jak sou zpodob?ovan

3)loha thora jako v?tho a siln?jho tanku neni zas tak upln? vod v?ci ale je postradateln (p?esn? ?e?eno nahraditeln velkym po?tem tank?), msto n?j by mohli dt jednotku s originln?j funkc (t?eba science vessel, t je koda) ale hlavn? a? tam nedvaj terra tron to je stran sltanina, to je sc ne transformers (nechci se navet do fand? transformers ale tohle do t hry nepat?)

4)protileteck obrana thora je dobrej npad, no ale nem ji ani colossus take by to bylo nadrovn (navc thor je na budovy a col. na jednotky)

K biologii zerg?: No jasn? e na t h?e je relnej akort ?as (ve skute?nosti by zergov podle fyzickejch znak? nemohli organicky fungovat, nato bojovat), ale zase ten sv?t byl vymylenej docela dob?e tak je koda to tak dokopvat.Terrani si sebou tahnou zsoby (mon v dropshipech), pro?ci zas vechny iv. funkce m?ou nahradit technologi no ale zergov jestli neerou kamen tak by zhebli. Brt starcraft stylem ''je to prost? tak protoe se to tak ?eklo'' je sice hezk, ale pouiteln tak mon do Vet?elce, Doom, Quake, Lovce duch? a podobnejch v?c kde neni tak komplexn sv?t a na dn logice nezle.

P?ipad mi divn na jedn stran? trvat na relnejch detailech jako ''colossus je moc vysokej a proto do n?j m?ou st?let letadla'' a na druh stran? ignorovat velk v?ci ( jako t?eba nechat zergy klidn? t bez vysv?tlen kdy nedv smysl jak by to mohlo bejt mon).

Crazyboy20 - 29.09.2009 | 14:33   (odpovědět)

jo Thor jde od 10ti k 5ti a vubec by mi nevadilo vyhodit ho totalne

Ultramarine - 29.09.2009 | 14:20   (odpovědět)

U zeg? to z rozumnho hlu pohledu smysl nedv, ale kdyby se to bralo podle toho, jedin ?emu by se ve vesmru sc dalo v??it by byla lidsk politika a proradnost. Mm k tomu hold fanovskej p?stup - je to tak, protoe to tak v tom vesmru je a sta? to jen vysv?tlit zp?sobem, co dv aspo? trochu smysl. Jo a protov se pr (encyklopedie sccz) iv sv?tlem a "psi", i kdy mus mt n?jk zp?sob jak absorbovat vodu (bez st). U zerg? je to r?zn, ale kdy u vyhrajou, neni na planet? k sern nic ne creep a ostatn zergov. A pokud by lo o tu "realisti?nost", slizkost by jim vadila jet? vc ve vesmru, protoe by p?i extra nzkejch teplotch mrzli, s dchnm je to tam taky dost na leva?ku a mvn k?dly tam je na dv? v?ci (ale pohyb te? fakt nemyslim). P?esto to funguje, protoe tak je to ve h?e.

jesan - 29.09.2009 | 13:34   (odpovědět)

to je priserny ten thor se furt zmensuje a zmensuje za chvilku buse mensi nez siege tank! ani se mi nelivi ty zmeny na nem ja bych ho nechal jako pomalou ale velmi silnou(silnejsi nez colosuss) protipozemni jednotku s bombardovacim utokem.

z - 29.09.2009 | 11:43   (odpovědět)

''zkrtka je to cool bez ohledu zda je to reln a m logiku'' to je bohuel pravda ale snad takov p?b?hov nsilnosti budou v omezen m?e.

Zergov prost? ?kou vodu n?jak obstarvat mus, organismy sloit?j ne bakterie se bez vody vlastn v?l nem?ou pohybovat a spolhat se na sm?r v?tru neni pro bitvu moc praktick. Terrani maj depoty se systmy podpory ivota a pro?ci si prost? navarpujou co pot?ebujou z domovsk plnety (d?v aiur, te? shakuras) kde je toho (jdlo, voda) asi dost.

Mon pouvaj organickou alchymii (transmutuj na vodu t?eba plyn nebo pouvaj samotnej plyn jako prost?ed pro chemick reakce a p?enosov mdium) nebo organicky dokou manipulovat s protonama a neutronama (sou to p?ece taky psionici) tak aby vytvo?ili z t?eba jader k?emku (kamen) jdra vodku a kyslku (voda) (mluvim t?eba vo charu, na planetch kde je ivin a vody dost je to jasn)

Nebo vechny iviny berou ze seranejch mari?k?

Mizzin - 29.09.2009 | 10:44   (odpovědět)

no, on je celkov? nesmysl, e biologicky dokonal rasa jako jsou Zergov, jsou zaloeni na slizovatosti a uslintanosti. Protoe to je pro tvory, p?izp?soben pro p?eit v extrmnch podmnkch dost nepraktick v?c. Naopak by m?li sprvn? mt t?lo od vn?jho sv?ta maximln? izolovan a k pot?ebnm ltkm velmi etrn.
Ale zkrtka je to cool, tak jsou uslintan bez ohledu na to, zda to m n?jakou logiku a je to "reln".

Ultramarine - 28.09.2009 | 23:07   (odpovědět)

F: Jestli to tebe doprdele nezajm (to se nedivm, prej to bez gelu krbe) od ?eho je creep slizkej, nikdo t? netla? do ?ten post? na tohle tma, ani k odpov?dm obsahujcm zbyte?n klen.

f - 28.09.2009 | 22:55   (odpovědět)

koho doprdele zajima z ceho sou slizky

jinak colossi nechaji stejny. Ti hraci je jen neumi vycounterovat. (1tank a pechota rulezz)

Ultramarine - 28.09.2009 | 22:18   (odpovědět)

Vodn zergov jsou, ale jen ve "vesmru". Ve hrch zatm ne

Ultramarine - 28.09.2009 | 22:18   (odpovědět)

Vodn zergov jsou, ale jen ve "vesmru". Ve hrch zatm ne

Ultramarine - 28.09.2009 | 22:14   (odpovědět)

Je mon, e creep n?jk doke zkapal?ovat vzdunou vodu a hromadit tu, co se vypa?uje zpod zem?. Dal monost je, e si tam ob?as zergov polou ledovej asteroid. Taky kdy na ty planety p?iel swarm, p?inesl si s sebou ve svch t?lech hodn? vody (p?: kdy p?ijde na pou?, taky se zpot, i kdy tam nejsou zdroje vody, protoe jsi tu vodu p?inesl v sob?) dal monost je kanibalistick boj o vodu mezi jednotkami, kter by na zergy pasoval, protoe by p?i n?m slab umrali a siln prosperovali a mnoili se.

Ultramarine - 28.09.2009 | 22:14   (odpovědět)

Je mon, e creep n?jk doke zkapal?ovat vzdunou vodu a hromadit tu, co se vypa?uje zpod zem?. Dal monost je, e si tam ob?as zergov polou ledovej asteroid. Taky kdy na ty planety p?iel swarm, p?inesl si s sebou ve svch t?lech hodn? vody (p?: kdy p?ijde na pou?, taky se zpot, i kdy tam nejsou zdroje vody, protoe jsi tu vodu p?inesl v sob?) dal monost je kanibalistick boj o vodu mezi jednotkami, kter by na zergy pasoval, protoe by p?i n?m slab umrali a siln prosperovali a mnoili se.

Crazyboy20 - 28.09.2009 | 22:11   (odpovědět)

JojO tohle byt v HD tak je to parada jinak coloseus bude v balncovani urcite oslaben,takhle by to asi neslo jinak zda se mi to nebo ne,ale je to strasne rychly co to maji za rychlost megafastest? oproti broodwaru je to mazec

z - 28.09.2009 | 22:03   (odpovědět)

na vlhu na creep, sliz i na pocen by museli mt stejn? vodu ker t?eby na charu kde je milion zerg? prost? neni ani nhodou.
Zbejv jedin? Vespen (proto asi sou tak zelen).

Btw slyel sem e sou i ''vodn'' zergov (teda tam kde voda je) ale zatim sem je ve h?e nevid?l (myslim e to je brood leviathan http://www.starcraft-overmind.ic.cz/zerg_broody.php) to tam docela chyb (i kdy by to pak mon bylo moc jednoduch p? pak by voda nem?la obrannou funkci)

Jerenimo - 28.09.2009 | 21:52   (odpovědět)

D se to n?kde sthnout v HD kvalit? jako BattleReporty na Blizzard strnce?

Ultramarine - 28.09.2009 | 21:52   (odpovědět)

Fuck, pro? je to tam 2x?

Ultramarine - 28.09.2009 | 21:51   (odpovědět)

Fuck, pro? je to tam 2x?

Ultramarine - 28.09.2009 | 21:50   (odpovědět)

Z: Nevim z ?eho berou vlhu, ale creep by m?l bejt taky slizkej (a navc vude po planet?). T?eba od creepu, nebo t?eba ten sliz "pot"?

Ultramarine - 28.09.2009 | 21:50   (odpovědět)

Z: Nevim z ?eho berou vlhu, ale creep by m?l bejt taky slizkej (a navc vude po planet?). T?eba od creepu, nebo t?eba ten sliz "pot"?

Ultramarine - 28.09.2009 | 21:41   (odpovědět)

Martinovi, z, f, a ostatnm vk?ik?m z abecedy: Ten blizard je hroznej, v?bec si nev komunity a nechv ns usichat bez filme?k?, screen? a infa. Navc tam jsou jen flka?i, protoe odd?len vvoje sc2 nevykazuje p?ed fany kad prdnut. A nejhorm proh?ekem je, e nemaj dedlajnu, kterou by stejn? (jak je v brani zvykem) p?ekro?ili nejm? o rok bez vysv?tlen, nebo omluvy. Troku zbyte?n? hrotte sv anarchystick taen proti zl a zkorumpovan organizaci blizard, kter vm sed na prameni, kter proud od sc2. Oni ale ten pramen vytv?ej, i tu hru, a ?m pomalej a men bude to prvn, tm rychlejc bude hra samotn. Je to ?esk (potamo ?eskoslovensk) ntura si st?ovat (na politiky, kolu, fa, ?ehuny, slovky, po?as, pivo, atd.), ale k?ourat kv?li k?ourn, ani by byla ance e to n?co zlep je kontraproduktivn. Mte na vc, i kdyby to byla jen pitom petice proti odkldn. Jestli n?co aktivnho zkuste, mte m?j hlas. Jestli ne, uvejte si co od blizz? dostvte, ale nezapomnejte na to, e to je vedlej npl? jejich prce a e brumln p?i pasivnm odporu se ukzalo jako neefektivn vyjednvac taktika u za dob Rakouska-Uherska a Staro?ech?.

z - 28.09.2009 | 21:21   (odpovědět)

Kdy se zerg?m lhnou budovy tak vevnit? plave ?erv ech ta kerriganov m teda vkus zomg Jak m?ou zergov bejt slizk na Charu nebo Mar sa?e kde neni dn voda z kter by mohli sliznat?t? nebo je ten sajrajt zkapaln?nej terrazin/vespen? Pro? vdycky sc vyhrvaj korejci . No teda jak to vidim mam obavy o hw, kdy kad budova i jednotka m animaci (a ne jednu).

FLOYD - 28.09.2009 | 21:18   (odpovědět)

uz jsem to videl ale rad se podivam znovu

Proste colossus vsechno rosekali v obouch hrach kdyz budou mit malou podporu nejakych jednotek tak jsou nezastavitelni
To bude tezky orisek

V obouch hrach rozhodli cossusove

Bemis83 - 28.09.2009 | 21:15   (odpovědět)

paradni videjko

Sam - 28.09.2009 | 20:51   (odpovědět)

tak modr asi proto, e hr? m?l modrou, ne? (nevid?l jsem, ale p?ijde mi to logick)

Xelnag - 28.09.2009 | 20:29   (odpovědět)

hur.KDy propustili informaci e p?i stavb? Hatchery sv?telku pokud si pamatuju byl takov slizk ne modr a sv?telkujc

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.