StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

01.09.2009 | 16:42 - Jata

Po velmi dlouhé dob? si Kevin "Karune" Yu ud?lal ?as na fanoušky operaující na oficiálních fórech Battle.netu a odpov?d?l jim na n?kolik zvídavých dotaz?.


Dostal zpátky High Templar na BlizzConu schopnost Phase Shift nebo má te? n?jakou novou jinou schopnost jako malou ?asovanou bombu?

 

High Templar má momentáln? krom? Psi Storm a spojení Archon? schopnost Phase Shift. Tato schopnost vy?adí ze hry jeden cíl a vypadá to, e se týmu designér? docela líbí, teda alespo? do za?átku bety. V sou?asné dob? si myslím, e je zm?na moná u ?ehokoliv.

 

Budeme mít k dispozici n?jakou monost p?idat sledování statistik pro vlastní mapy, jak ty zdarma, tak ty prémiové? Moná jako nap?íklad vlastní eb?í?ky pro mapy a jejich další updaty?

 

Sledování statistik a vlastní eb?í?ky pro mapy budou dostupné, ale asi ne p?i vydání hry.

 

Budou mít prémiové mapy n?jaké konkrétní poadavky, aby se mohly stát prémiovou mapu? Nap?. musí mít vlastní modely.

 

Prémiové mapy ur?it? n?jaké poadavky mít budou, ale jaké, to je stále otázkou diskuzí.

 

Je to pravda, e chystáte m?sí?ní poplatky? Je po?ád Battle.net 2.0 zadarmo? Nebo má ta stránka snad pravdu?

 

Jak u jsme zmínili d?ív?, hrá?i si budou moct vychutnávat Battle.net zdarma, kdy si koupí plnou verzi StarCraftu II. Ohledn? toho jsme ádné zm?ny neprovedli.

 

Dustin se b?hem n?kolika rozhovor? zmínil, e momentáln? nejslabší rasou jsou ur?it? Zergové, na nich za?ali pracovat jako poslední. I kdy mnoho lidí, kte?í si hru na BlizzConu zahráli, ?íká, e to tak není, pravda je následující:

 

Balancování, na které se vývojá?i odkazují, je velmi relativní. 90 % hrá?? nejspíš nebude mít dojem, e hra není vybalancovaná. Neustále se snaíme dál hru na vyšších úrovních balancovat, ale v?tšina z toho se stane a b?hem bety, kdy budeme mít velkou zásobu hrá?? pro otestování hry.

Jednoduše ?e?eno, nem?jte strach :) Tyhle v?ci vybalancujeme taky pomocí komunity.

 

Na TeamLiquid.net koluje pár spekulací, e je nyní Roach schopen se pohybovat, i kdy je zahrabaný. Je to pravda?

 

Vývojá?ský tým momentáln? s tím, e by se Roach mohl p?i zahrabání i pohybovat, experimentuje. Krom? toho taky dostane Roach rychlostní upgrade, který jeho základní rychlost (podobnou Zealotovi bez Charge) zvýší na rychlost o n?co niší ne má Stalker. V sou?asné dob? se Roach pod zemí pohybuje zhruba polovi?ní rychlostí ne po zemi.

Tento nový mechanismum pravd?podobn? odkryje pár docela cool mikrovacích strategií ohledn? umíst?ní Roache, jeliko v zásad? ho hrá?i v nejlepším p?ípad? pouívají jako tank vst?ebávající poškození od nep?átel.

Zdroj: forums.battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

charles - 03.09.2009 | 13:43   (odpovědět)

fernster : vytvoril si niekedy nie?o,?o sa ti zdalo uplne dokonel?pochybujem,nech to robia aj 20 rokov,stle ked to bud pozera? sa im neak detaily nebud lbi?...ale ma dostva,e pre kadje jednej novinke,ktor ajked s tm nem ni? spolo?n,mte hlpe narky na blizzard a spomeniete,e to robia 7 rokov,ete ma prekvapuje,e v tvojom prspevku nebolo ni? o WoWku

- 03.09.2009 | 10:38   (odpovědět)

sice je to zajmav npad, ale hlavn? je komick to, e e 7 let d?laj hru, ale do posledn chvle furt hapruj s jednotkami a neum se rozhodnout...a vsadm se, e i kdyby to vydali p?t vnoce, tak si budou st?ovat, e to jet? nestihli upln? vychytat...

Maximal - 03.09.2009 | 08:41   (odpovědět)

Ultramarine: Nevy?eili by tento problm bunkry ? Nejsem odbornk na Starcrafta, ale ve W3 to d?lm tak proti panovi me??, e dozadu postavm v?. Tak jsetli by nepomohlo t?eba u terran? stav?t u scv 1 - 2 bunkry ?

Ultramarine - 03.09.2009 | 05:51   (odpovědět)

Stone: jo, ale t?ko k zabit a v hustch po?tech, ne dt. Roachov jsou novou protizemn frontovou jednotkou zerg?. Nebo tak na m? zap?sobily reporty se zergama. V podstat? je bez v?tch problm? kontrovali maraude?i a colosov. A v?tina hr?? nedr tyhle siln jednotky u scv?ek, ke kterejm by te? mohl zerg proklouznout s vraznym procentem nejdrsn?jch jednotek roje. Jde o pohyb

Stone - 02.09.2009 | 21:11   (odpovědět)

Co ja vm tak korea jen hraje za to evropa hraje a dela mapy, aspon ve w3 je nejvc map prave z evropy a usa. A co se tyce zahrabanych roachu tak toho bych se zas tak nebal, jelikoz pod zemi logicky utocit nebudu (nejsou to lurkeri). Taze to bude neco jako zpomalenej dark templar bez utoku.

Sam - 02.09.2009 | 13:09   (odpovědět)

boe, nemuu se do?kat a uvidim ty zv?rstva, co lidi v editoru vytvo?.. zvl? nae mil korea se ur?it? p?ekon..

Ultramarine - 02.09.2009 | 12:11   (odpovědět)

No, alespo? nebude t?eba clovat b.net, abychom zapa?ili v singlu. Kdyby nechali roache pohybovat zakopanho, byli by pro?ci v pytli a terni taky nemaj detektory dostate?n? dole v tech tree. Na to, aby dokzali odrazit vlnu roach? pod zem, prost? nemaj. Navc by pod tou zem (mon) mohli z. vyjt na vy ploinu, nebo dokonce podejt skly (ty zni?iteln). Ale kdyby ten pohyb pod zem byl drah a pozdn upgrade, snad by to lo. To, e by m?li bt individuln? nejsiln?j protosov a nejslab zergov, je prost? dno p?b?hem a charakteristikou ras, kdy jsou bu? siln, nebo po?etn.

charles - 02.09.2009 | 10:04   (odpovědět)

zvltne,e sa s?auj najviac t,?o chc len singleplayer,ale v ?om bud aj star jednotky,take v tom nevidm problm...

Martin - 02.09.2009 | 09:56   (odpovědět)

Joo a udelat v Editoru SC2 mod pro Warcraft 3

Crazyboy20 - 02.09.2009 | 05:51   (odpovědět)

Jo singlistum to nevysvetlis jim staci pekny obrazek a nic vic je nezajima

ggboy - 01.09.2009 | 22:28   (odpovědět)

je to perfektni, aspon si budes muset davat bacha na dalsi vec
jinak to tlamovec: reaver tam nezapada, sou hunter byl strasna picovina defilery arbitry atd to by zas byla moc jednicka. Oddelavaji veci co nejdou dat do mp pac by to nebylo balanced a o tohlavne de

Zhul - 01.09.2009 | 21:54   (odpovědět)

No v editoru sc2 budou ur?it? i jednotky z jedni?ky jeliko jsou na pr screenech z kampan?. A roach?v pohyb pod zem se mi teda v?bec nelb u u infestora to je dost overpowered.

hmm - 01.09.2009 | 20:42   (odpovědět)

udelat v editoru sc2 s jednotkami z jednicky by bylo zajimave a myslim ze nejaky zapaleny fanousek to mozna udela

hmm - 01.09.2009 | 20:42   (odpovědět)

udelat v editoru sc2 s jednotkami z jednicky by bylo zajimave a myslim ze nejaky zapaleny fanousek to mozna udela

- 01.09.2009 | 18:31   (odpovědět)

*starmi jednotkami jsem pochopiteln? myslel ty "nov", ale v?azen

- 01.09.2009 | 18:30   (odpovědět)

To Tlamovec: ano a je fakt, e jim ten MP leze totln? na mozek...proto doufm, e se brzy objev MP mapy se starmi jednotkami atd(m? se s tm piplat chtt nebude)

Tlamovec - 01.09.2009 | 18:16   (odpovědět)

Jenom aby to s tim balancovnm zase nezkazili. U odstranili planet cracker, time warp a black hole z mothership, protivzdunou obranu a monost stavby jednotky s pomoc SCV z thora, p?eten z fnix?, vylepen chitinovho krun?e a rychlej regenerace na creepu ze zerg?, a obohacen nalezit? plynu (kdy u tam nechali obohacen minerly tak tohle pro vyvenost mohli nechat taky) nemluv? o spost? dobrejch jednotek kter vykopli definitivn? (namtkou soul hunter, reaver, scout, star relic, defiler, arbiter, science vessel). Doufm e s t hry v?bec n?co z?stane ( i kdy to zatim vypad tak e tam nakonec nechaj jnom mari?ky, zealoty a hydry bez schopnost-ne e by to byly patn jednotky, ale na vc ne 5 let vvoje hry je to troku mlo). Ale je to tak-jinejm vvoj??m platme za to e hru rozi?uj, blizzard?m za to e hru omezuj.

zergling - 01.09.2009 | 18:09   (odpovědět)

No FLOYDE on mue kouzla vyslat nad zem take se vykopat nemus.

FLOYD - 01.09.2009 | 17:17   (odpovědět)

jak je to stim infestorem muze prevzit kontrolu jednotky z podzemi nebo se musi vyhrabat

FLOYD - 01.09.2009 | 17:16   (odpovědět)

jen at je tam co nejvic machrovinek tim padem bude velke mnozstvi taktik a proti taktik to bude mazec

zergling - 01.09.2009 | 17:13   (odpovědět)

No to sad neni mon Roach se bude pohybovat pod zem (mon)+Pitom protosov u dn nov schopnosti nepot?ebujou.

Star 2 - 01.09.2009 | 16:54   (odpovědět)

Ni? pre mna zase len battle net ach

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.