StarCraft 2 Art panel
Velká ?ást letošního art panelu byla v?nována jedné v?ci - destrukci. 99 procent veškeré grafiky je u prakticky hotovo a jen se všechno ladí a upravuje. Díky tomu a díky nedávnému odkladu na první polovinu 2010 má art tým ?as po?ádn? zapracovat r?zné druhy smrtí, výbuch? a animací.
Kadá jednotka bude mít n?kolik rozdílných animací smrti, pr?m?rn? jich je prý p?t na jednotku. Dokonce i Interceptor z Carrieru bude vybuchovat a padat na n?kolik zp?sob?, vzhledem k implementované fyzice v enginu hry. R?zné animace destrukce se týkají i budov samotných, které ob?as vybuchnou trochu jinak.
Um?lecký tým se v sou?asné dob? zam??uje také hodn? na unikátní v?ci pro singleplayer, které z d?vodu p?ehlednosti a balancu nebudou pouity v multiplayeru. Jedná se nap?íklad o mapy hlavního sv?ta Dominionu - Korhalu, kdy vysoké mrakodrapy dopl?ují niší úrovn? m?sta a celé to dodává prost?edí velkou hloubku. Zergy nakaené budovy prý také vypadají úchvatn?, nehled? na Protosské chrámy, které p?ed vaším pohledem budou r?st ze zem? do majestátní podoby. Nebudou chyb?t ani propracované efekty p?i st?ídání dne a noci, efekty po?así a podobné lib?stky, které dodají h?e na atmosfé?e. V porovnání s úpln? prvními obrázky a videi vypadá nyní všechno jako by to jelo na zcela novém enginu.
Další p?íjemnou drobností by m?ly být úpravy budov v závislosti na konkrétní map?. Pokud si pamatujete WarCraft 2, kde na zasn?ené map? m?ly budovy váno?ní sv?tla a sn?huláka, tak um?lecký tým by cht?l ud?lat pro StarCraft 2 n?co podobného. Bohuel to ale není priorita a tak záleí, jak p?jde kluk?m práce od ruky a jestli to do vydání stihnou.
Ve h?e nebudou chyb?t ani easter eggy - v jedné singleplayerové úrovni bude moné najít Blood Elfa a podobn?. Vývojá?e podobné vtípky baví a tak jich ve h?e bude spousta. Jen je najít.