StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

02.08.2009 | 20:05 - Jata

Systém jednotek a budov, který jsme pouívali doposud ji p?estával být dosta?ující a vzhledem k blíící se beta verzi jeho monosti za?ínají být omezené a jeho udrování náro?né. Proto jsme se rozhodli zavést systém nový, vzhledov? ne?ekejte nic nového, jedná se spíše o p?idání dalších informací k jednotkám. A? u se jedná o schopnosti ?i upgrady nebo jakými zbran?mi jednotka disponuje, jaké ud?lují poškození, ?i jaké cíle mohou zasáhnout.

 

P?i zobrazení seznamu jednotek jednotlivých ras také p?ibyla monost jejich ?azení podle všech moných hodnot, od názvu, p?es zdraví, energii a minerály kon?e. Výb?r ?azení probíhá kliknutím na p?íslušnou ikonku. Co se týká schopností jednotek, zde jsme museli vy?ešit problém s r?znými ikonkami pro mnoho ?asových údaj? - cast time, duration ?i cooldown. Doufáme, e jsou schematické ikonky alespo? trochu srozumitelné, pokud s tím ale máte problém, sta?í nad ní najet myší a zobrazí se vám popisek.

 

Nová databáze se netýká jenom jednotek, ale také budov. U t?ch jsme nechali stále starý systém zobrazení, jeliko se domníváme, e dosta?uje. V rámci vylepšení došlo k updatu obrázk? budov na ty nejnov?jší.

 

Nejd?leit?jší zm?ny samoz?ejm? ale prob?hly na pozadí, které b?ný návšt?vník nepost?ehne, ale jsou d?leité pro nás. Jedná se hlavn? o rychlé p?i?azování schopností/upgrad?, jejich úpravy a vše kolem.

 

Máte-li n?jaký nápad, p?ipomínku ?i n?co podobného, ur?it? se s ní pod?lte t?eba v komentá?ích.

Zdroj: vlastn
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Jata [ redakce ] - 05.08.2009 | 16:38   (odpovědět)

To TW: Ano, samoz?ejm? popis dodme, n?kde se p?i p?esunu ztratil

TW - 05.08.2009 | 13:43   (odpovědět)

Tak m? napadlo, jestli by nelo dt popis u mutaliska,hydraliska a banelinga. Na starcraft2.com u je.

Ultramarine - 05.08.2009 | 13:13   (odpovědět)

P?i prohlen m? jet? napadlo, e by nebylo patn mt n?kde napsno, jestli doty?n jednotka m?e st?let do vzduchu ?i na zem a za jakch podmnek (viking: fighter?/walker?) marauder, reaper, ale samoz?ejm? i jin z ostatnch ras...

ujo - 05.08.2009 | 12:48   (odpovědět)

Tak jak je to s tm dost?elem utoku? V t?ch novch popiskch nic takovho nem?u najt

FLOYD - 05.08.2009 | 11:59   (odpovědět)

CHce to uz betu a nejaky battle reporty at je o cem se bavit

Jata [ redakce ] - 05.08.2009 | 10:08   (odpovědět)

To Zasz: Ta rychlost je rychlost pohybu u vech jednotek, u jsem to tam radi i dopsal. Jinak m pravdu, e to chce jet? pr detailnch prav, hlavn? co se tk zbran a bonusovch pokozen. Rd bych jet? p?idal ke schopnostem, jestli je aktivn nebo pasivn.

Zasz - 05.08.2009 | 09:39   (odpovědět)

To FLOYD: Co to tam jedes s nepremozitelnym zergem ve vzduchu, Corruptor zabira podobne jako Phoenix ma min zivotu a mensi damage a rychlost pohybu, sice ma +8 vs armored ale phoenix je typ light takze jen 12 a to ze ho corruptne plati az po tom co ho jakoby znici. Navic corruptor nemuze na zem a treba souboj s mutacem prohrava mutac je typ light a ma rychlost utoku fast s dmg 9 a multiple target. Proste to bude jednotka proti silnejm leteckejm neco jako devourer, ten treba na food cost nemel v sc 1 konkurenci v leteckejch, ale byl drahej a dlouho se delal. Myslim ze to bude vyvazeny a nadvlady se fakt nebojim.

(Enduring Corruption
Increases the time limit after the Corruptor attacks that the killed unit will become an immobile turret.)

Zasz - 05.08.2009 | 09:27   (odpovědět)

ale jinak chvalim upravu

Zasz - 05.08.2009 | 09:26   (odpovědět)

Jo jeste jestli se ridis tima inf ze sc armory tak to tam nalupej vsechno. Treba u rychlosti neni poznat jestli je to rychlost pohybu nebo utoku treba u void ray mas fast coz plati pro utok a u heliona mas taky fast, ale to plati pro pohyb jinak ma normal.

Zasz - 05.08.2009 | 09:19   (odpovědět)

Jo upraveny je to pekne, skoda ze tam nejsou i ty bonusy v utocich treba roach tam ma 8 ale ma jeste +8 na biologicke, hydra ma + 6 na armored letec (s pozemkou si nejsem jistej), baneling +45 na budovy atd, tohle plati pr vsechny rasy.

Ultramarine - 04.08.2009 | 21:10   (odpovědět)

No, mohli by to ud?lat jak s w3. tam taky prozradili prdlajz ale navnadili a ukzali. Jata: chpu. T?eba by ale byla mon stejn ikona s jinou barvou...

Romla - 04.08.2009 | 20:21   (odpovědět)

To Jata: Nepsali n?kde, e demo bude, ale a po vydn hry? Mm takov dojem...

Jata [ redakce ] - 04.08.2009 | 18:01   (odpovědět)

Singleplayer demo ur?it? nebude, jeliko necht?j z p?b?hu nic prozrazovat.

- 04.08.2009 | 17:49   (odpovědět)

To Bemis83: na blizzconu urcite tu betu vypustijou. musijou. a mohlo by se obevit i single player demo ale to us asi bych chtel moc. ale s tou betou , tet nebo nikdy.

FLOYD - 04.08.2009 | 17:19   (odpovědět)

J u se ani neodvauji ani spekulovat beta se u bl rok a po?ad nic je to patn po?ad tam cosi balancuji to je vse co muzu rict a tento rok to uz nevyjde to uz je jasny ja jsem se stim smiril
Do.............

Bemis83 - 04.08.2009 | 15:40   (odpovědět)

hej at u je ten blizzcon. tady neni nic po?adnho- novho. kdo si mysli e na blizzconu vypusti betu?

Jata [ redakce ] - 04.08.2009 | 14:17   (odpovědět)

To Ultramarine: Co se tk popisk?, tak najetm na ikonku se ten popisek objev. A co se tk ikonky pouit jak ve schopnostech, tak v upgradech, tak si myslm, e to ani moc nevad, protoe oboje to vyjad?uje dobu trvn a vymlet dal ikonku pro ?as u se mi fakt nechce

Ultramarine - 04.08.2009 | 13:52   (odpovědět)

Nelo by v t databzi k t?m obrzk?m napsat i npov?du/popisky? ty obrzky jsou hezk, ale musim dost p?emejlet, co je co. cooldawn, doba vroby, trvn kouzla, efekt a dost?el jsou namalovan p?ehledn?, ale ob?as je to trochu moc na odhadu co je to za obrzek. navc jsem m?l u n?kterejch v?c (u batlecruiseru) pocit, e tam je jeden obrzek pouitej na dv? r?zn v?ci (konkrtn? vroba (vzkum) technologie a trvn ttu.

ujo - 04.08.2009 | 12:38   (odpovědět)

mon by se jet? hodilo p?ipsat ke vem utok?m i dost?el

FLOYD - 04.08.2009 | 09:39   (odpovědět)

Ted nevim presne ale muze se porad infestor pohybovat pod zemi a pod tou zemi muze davat i kouzla nap?.kontrolu cizi jednotky

SiMich - 04.08.2009 | 04:02   (odpovědět)

ujo: Proti moc lidem jsem nehrl, p?evn? jenom proti jednomu a to vdy zpasy PvZ, ale nedoku si p?edstavit, jak bych dokzal Jafffa (onen Zerg) porazit bez Zealot? (no, mn? se ho zase tak ?asto porazit nepoda?ilo ).

Patrik - 03.08.2009 | 23:45   (odpovědět)

Docela by m? zajmalo jestli je Mothership brna jako budova p?i zasaen nuklern raketou.

Crazyboy20 - 03.08.2009 | 20:42   (odpovědět)

Tak strategie se meni to je jasne,uvidime az to vyjde az mi daji betu snad jo

ujo - 03.08.2009 | 18:12   (odpovědět)

To Crazyboy20: v tomto p?pad? mon ano, ale proti jin rase by to bylo zase n?co jinho a hlavn?, te? nesmme zapomnat na novou, ale hodn? silnou schopnost blink, kter dv stalker? obrovsk bonus(zvlt? na hornatm ternu)

Crazyboy20 - 03.08.2009 | 18:00   (odpovědět)

Nevm co jsi to hrl ale kdyby jsi m?l tv dragouny a j fast zealoty jako upgrade,tak myslm e vyhrv zealot ale to zase zle na ikovnosti hr?e,pokud hraje jet?,m?eme zkust bnet je otev?enej furt

ujo - 03.08.2009 | 17:57   (odpovědět)

To Crazyboy20: prv?, e j tak hrl a bylo to tak pro m? daleko lep, ne se zealoty(a jak jsem koukal na videa, tak hr?i zealoty prakticky tak v?bec nevyrb?li - jen houf drogoun?) Je ale fakt, e na n?kter(asi lehce panc?ovan) jednotky, ubrali dragouni 10(zealoti na vechny16), ale zase na siln?j jednotky brali pln po?et(18?) avak se jim to kompenzovalo delm dost?elem

Jinak se mi ve SC vdy lbilo, e si mohl uln? vechny jednotky pouvat po celou hru(i ve velmi pokro?il ?sti)...t?eba nejzkladn?j mari?k se vdy vyplatil postavit alespon do bunru, zerglingov kv?li svmu po?tu a ultra levnot?(navc m?li dbelsky rychl utok z blzka)., jen zealoti se mi zdli bt vdy trochu mn? vyuiteln(kdy bylo dostatek plynu pochopiteln?) a koukm, e tady to bude velmi podobn. Mno uvidm, ale kdyby m?l stalker 100+40 a zealot 100+60, tak by to u vypadalo trochu lpe

Crazyboy20 - 03.08.2009 | 16:51   (odpovědět)

to:ujo nevm jestli jsi hrl SC1 ale ud?lej si jen drgouny a bez zaelotu aby jsi m?l univerzln jednotku a pochcpati to,kad jednotka m sv?j u?el,to e se posouv v pozd?j fzi hry a d?l lep jednotky je pochopiteln,ale zaelot tak jako tak se d?l,a bude d?lat

Jata [ redakce ] - 03.08.2009 | 16:17   (odpovědět)

To Paterik: Je to pasivn schopnost.

Paterik - 03.08.2009 | 16:13   (odpovědět)

Zajmalo by m?, jestli ten Hardened shield u Immortala je pasivn nebo aktivn schopnost.

ujo - 03.08.2009 | 15:11   (odpovědět)

To Crazyboy20: tak si myslm, e je lep si ud?lat rad?ji kopu univerzlnch jednotek, ne polovinu znich(byt malinko levn?jcj) poue pozench jednotek a riskovat tak, e nep?tel se rad?ji v boji z?m? leteckmi jednotkami jen na univerzln jednotky a zbyl post?l ze vzduchu

Jata [ redakce ] - 03.08.2009 | 13:28   (odpovědět)

To charles: Opraveno, dky.

charles - 03.08.2009 | 13:24   (odpovědět)

Havoc: to mono hej no,o Thorovi toho a tak moc nevieme...ale void ray by proti nemu mohol by? ?inn...

inak v tej novej databze mte napsan u thora v upgradoch 2x Vehicle Weapons...

Havoc - 03.08.2009 | 12:52   (odpovědět)

To charles: Thor to vyown.

charles - 03.08.2009 | 12:50   (odpovědět)

e terrani s na zem naj mi je u dos? jasn,ale (ak niekto viete mte poradi?) nedoiel som na to ako sa bud brni? proti vzduchu,napr. protosi maj spstu letcov a terrani maj mli?ko jednotiek ?o vedia to?i? na leteck...

ovceking - 03.08.2009 | 12:36   (odpovědět)

To Zaerot: o duvod vic pro betu

Jata [ redakce ] - 03.08.2009 | 10:58   (odpovědět)

To kane85: Infestor aktualizovn o nov?j obrzky.

Zaerot - 03.08.2009 | 10:52   (odpovědět)

je to hroozn? nevybalancovan

FLOYD - 03.08.2009 | 10:41   (odpovědět)

Za zergy asi nebudu hrat se na to podivejte kolik maji jednotek toho bordelu bude to slozite na ovladani
Ja osobne to vidim na terrany maji nejmin jednotek a paradni a zdaji se mi i silne a ucinne
Protossy zas maji vsechno predrazene a dlouho se jim to vyrabi a budou muset stavet vic budov jeste nez ve starcraftu 1
v 1 se vyrabelo jen s gateway a ted se z gaty vyrabi jen zealot pokud budeme chtit vyrabet jednotky masove a u protu to s tou pomalou vyrobou jednotek nejde musime stavet hodne gat,cybernetic core,robotic atd.
dost zajimave

kane85 - 03.08.2009 | 10:41   (odpovědět)

pri Infestorovi by som zmenil obrazok - jeho aktualnu podobu. ved uz sme ho videli na kvalitnych screenoch

FLOYD - 03.08.2009 | 10:23   (odpovědět)

Zerg bude ve vzduchu nezastavitelny pokud brzo rozjede coruptory a udela hejno pr.10-20 nikdo ho nezastavi ve vzduchu to je uplna nadvlada zergu ve vduchu.
kdyz vemete priblizne mnozstvi jednotek jake koliv rasy vsichni zaplaci
to bude dost tezke pokud se zerg rozjede a tobude asi vzdy protoze zerg jede hned na exp. ma 100hp.slabci pozemni vez tak uvidime

FLOYD - 03.08.2009 | 10:16   (odpovědět)

No aspon trochu se to uz pohlo uz mame u kazde jednotky nejake to info
Uz muzeme zacit trochu spekulovat za koho budem vubec hrat
ale libi se mi ze lide nemaji miny to je oslabi po zemi
A reknu vam priklad kdyz Terran delal u v chodu zed tak se tam tezko dostavalo ted das blink a ses za zdi to bude prdel

FLOYD - 03.08.2009 | 10:12   (odpovědět)

CHangeling uz neni asi ho zrusili

Crazyboy20 - 03.08.2009 | 07:04   (odpovědět)

Zealot bude vzdy uzitecnej do prvnich linii aby schytal vse a stalker to mohl postrilet,nebo si nevidel battlereportu jak dopadli stalkeri proti zerlingum? Zealot forever

ujo - 03.08.2009 | 00:04   (odpovědět)

Nep?ipad vm, e Stalker d?l ze Zealota zbyte?nou jednotku? Stejn HP, stejn supply, damage v pr?m?ru na stejno(stalker m 10+8 na vzdun"armored") .. Stalker m navc velmi siln blink + m utok na vduch i zem(co je dal obrovsk vhoda) a stoj jen o mlo vce. Tohle se mi moc nelb

Jata [ redakce ] - 02.08.2009 | 22:35   (odpovědět)

To kane85: Ano, lhnout, to je ten sprvn pojem, dky

kane85 - 02.08.2009 | 22:24   (odpovědět)

inak samozrejme aktualizaciu chvalim - dobra praca. sorry za flood

kane85 - 02.08.2009 | 22:22   (odpovědět)

nebolo by lepsie napisat ze sa zerglingovia rodia, alebo liahnu v pare. ako ze sa trenuju

ujo - 02.08.2009 | 22:20   (odpovědět)

To Jata: ok

Jata [ redakce ] - 02.08.2009 | 22:16   (odpovědět)

To ujo: Zergling zabr sice jakoby jedno msto, ale jsou z n?j dva zerglinov. Dopu do popisu.

ujo - 02.08.2009 | 22:04   (odpovědět)

Zatm je to vechno len. Mari?k v pln sle a s 65 ivoty - heh. Zergling zabr u cel jedno msto z populace a jeden stoj 50 minerl?(d?ve 25). Nebo prv? ten Marauder je trapn? p?ebuenej...

Panev - 02.08.2009 | 21:48   (odpovědět)

Ty vole ti marauderi jsou hodne overpowered. By to chtelo velke oslabeni.

heavy.firepower - 02.08.2009 | 21:09   (odpovědět)

sorry lidi za offtopic jak prase, ale muzou byt vubec protossove asimilovani zergy???

Jata [ redakce ] - 02.08.2009 | 21:00   (odpovědět)

To Marshal: Tuto hodnotu mme potvrzenou z vce strnek, take tato hodnota tam n?kdy byla, ale jako vdy je to p?edm?t nslednho balancovn.

Marshal - 02.08.2009 | 20:27   (odpovědět)

Trochu blbost aby se Carrier vyrabel 2 minuty stejne jako mothership...

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.