StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Amer & Tasheel T… » 16.06. 16:11
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Fansite Q&A5: StarCraft2.net.pl

05.07.2009 | 19:14 - Jata

Další z řad odpovědí pro fanstránky je zde. Tentokrát své Q&A zveřejnila nám velmi známá polská fanstránka.

 

1. Dustin v 8. BlizzCastu říkal, že Banshee je velmi silná vzduch-země jednotka proti pozemní obraně. Jaké jsou šance Banshee proti pozemním jednotkám? Rovná se například 5 Banshee 5 Stalkerům nebo jakmile si všimnou Stalkerů, budou muset zdrhat?

 

Ano, Banshee může být velmi silná protipozemní vzdušná jednotka, ale rozhodně není nezadržitelná. Například takovými skvělými countery by mohli být Mariňáci nebo Thorové za Terrany, respektive Hydraliskové za Zergy také nejsou k zahození. A přesně jak bylo zmíněno v otázce, mohli by vhodným counterem být i Stalkeři se schopností Blink a High Templáři s psionickou bouří.

 

2. Zergové se mohou po creepu rychleji pohybovat i regenerovat. Terrani mají Medivac, mechanické jednotky mohou být opravené SCV. Myslíte si, že je dobrý nápad pro Protossy regenerovat štíty rychleji, když jsou poblíž pylonů?

 

Protossové mají momentálně schopnost Shield Battery v Obelisku, která znovu nabíjí štíty cílové spřátelené jednotky nebo oblasti. Je to aktivní schopnost, která z Obelisku vysává energii, ale je to podobné tomu již navrženém konceptu.

 

3. Máte nějaké plány na infestované Protossy? Pokud ano, jaký druh jednotky to bude?

 

Podle dějového pozadí není možné Protossy infestovat.

 

4. Otázka na replaye. Plánujete vytvořit prvek, pomocí něhož bychom viděli to, co vidí hráč během bitvy? Něco jako kdybych byl za ním, když hraje, a sledoval jeho obrazovku.

 

V současném systému opakování máme ještě pokročilejší funkce a možnosti implementovány. Pokud si v replayi vyberete konkrétního hráče, můžete si vybrat, zda-li se chcete dívat skrze jeho kameru, když ovládá jednotky, budovy a utrácí suroviny. Kromě toho si můžete vybrat možnost zobrazit stavy pro všechny hráče: Jednotky, Armáda, Utrácení, Produkce a APM. A to i třeba najednou.

 

5. Co se stane, když dvakrát stiskneme klávesovou zkratku pro skupinu budov? (4 lairy například a jedna zkratka) Obrazovka se přesune k prvnímu Lairu ve skupině? Nebo se kamera nastaví tak, aby byly vidět všechny nebo do bodu kde se jakoby "kříží" jejich spojnice?

 

Když označíte několik jednotek nebo budov jako skupinu a jednotky či budov jsou rozmístěné na různých místech, vybráním skupiny dvojstiskem klávesy se váš obraz přesune přímo do místa, kde máte největší koncentraci spojených jednotek či staveb. Pokud máte stejné množství jednotek a budov na různých místech mapy, kamera se přesune k tomu nejblíž k vaší současné pozici.

 

6. Jak se to má s atomovkou? Range, cast time, síla, atd. A dílčí dotaz: bude vzduch na nějakou dobu kontaminován (10-20 sekund) a ovlivní jednotky po výbuchu?

 

Atomovku lze získat v Ghost Academy, zabere to 60 vteřin. Ghost může po dokončení na cílovou oblast přivolat jaderný útok, který způsobí až 300 (+ 200 proti budovám) poškození nepřátelům o velkém poloměru. Určitě bude mezi použitím atomovky určitá doba, po kterou musí zůstat Ghost naživu, dokud atomovka nezasáhne svůj cíl. Po výbuchu se neobjeví kontaminace zasahující ani pozemní či vzdušné jednotky.

 

7. Najednou může budovu opravovat několik SCV. Takže proč by nemohli společně dělat na stavbě nové? Podotázka: Má (nebo je plánována) pro SCV schopnost 'Patrol and repair'?

 

Abychom zachovali hru vyváženou, nemůžeme si dovolit umožnit SCVčkám stavět budovy najednou. SCV mohou opravovat poškození budovy nebo mechanické jednotky, ale stojí to samozřejmě víc surovin. Nicméně schopnost SCV opravovat je automaticky používána, takže když nařídíte SCV hlídku s tím, že jsou automatické opravy aktivní, bude přiřazené SCV opravovat budovy nebo mechanické jednotky kolem sebe a přitom bude pokračovat v hlídce.

 

8. Otázka ohledně dropu Protossů. Viděli jsme protosské hráče, jak často dropují Reavera. Nyní, když už tuto jednotku nemáme, lze pro tento účel využít Dark Templáře, protože Colossi jsou příliš slabí na zabíjení Dronů/SCVček/Probe (je to závěr vycházející ze sledování mnoho videí z bojů). Je tedy nějaká alternativní taktika pro drop Protossů, nebo tento prvek byl z protosské hry vyjmut?

 

Colossus je stejně skvělý zabiják dělníku jako Reaver v původním StarCraftu. Colossus má 2 útoky po 23 poškození a ještě k tomu dává splash damage, takže může zabít drony a probe na jednu střelu a SCV na dvě. Jestliže se protosský hráč pokouší zatížit nepřítelovu ekonomiku zabíjením dělníků, je vhodnou možností dropnout Colossi z Warp Prism hned vedle jeho základny, i když Dark Templáři mohou být také velmi devastující.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

SiMich - 06.07.2009 | 16:34   (odpovědět)

To lolek: Až na to, že v posledním BR Colossové neútočili na Zergy, ale na Protossy. Měli v sobě Neural Parasite. A i pak stříleli proti sobě, ne na Zerglingy (až na poslední +- dvě sekundy).

lolek - 06.07.2009 | 14:04   (odpovědět)

To Marshal:
je fakt, že i vposledním BR Colossus nezvládl nic a to tam byli dva...jestli za zabili 6 zerglingů(i když to vypadalo, že to uděli spíše stalkeři) tak to bylo moc...a to tam do nich našili několik laserů...reaver by je srovnal skoro všechny jedním výstřelem - nicméně, nic to nemění na tom, že Colossus se mi moc líbí

Kundu - 06.07.2009 | 10:59   (odpovědět)

To Romla: To Theo: OK hosi, mate pravdu, zase si kazdej musi koupit vsechno, koukam ze rizikovy informace blizz pousti na posledni chvili ven a vzdycky toe v rozhovoru "jen tak bokem" utrouseny. ee, to neni sympaticky

Jetro [ redakce ] - 06.07.2009 | 10:24   (odpovědět)

2Marshal: Zazil a uz nechci Pekne jsem to schytal...

Theo - 06.07.2009 | 08:26   (odpovědět)

To lolek a cumlíček: Jooo, klucí, máte recht Včera v noci jsem pařil jak zjednanej abych se zas podíval do Zergský campaně v Broodu (rozjel jsem tudle novej profil, sice tam mám i ten starej, kde je všechno odemnčený, ale což, chtěl jsem holt jet nanovo) a je to tak, Hydralisk 80 HP a 1 místečko:O Není divu, že to za Zergy byla vždycky jedna z mých nejoblíbenějších jednotek. Tak to máte pravdu, že ho tvrdě zkrouhli... No ale, Dustin říkal, že cejtí v Blizzardu, že Zergové jsou teď malinko slabší v porovnání s ostatníma, tak třeba se pár změn dočkáme Už jen to, že Hydru šoupli zpátky na nižší tier bylo fajn, no uvidíme, co bude dál.

Cameronec - 06.07.2009 | 08:12   (odpovědět)

Snad jste si nemysleli, že každá vydaná čáast bude samo-hratelná. Když už teď odstranill Blizard LAN, tak se ještě musí postarat o to, aby každý hráč byl nucen koupit si celou část trilogie, pokud bude chtít hrát kampan- záleží, jaká je vaše oblíbená rasa. Nejvíce mě pak dycky dostanou ty keci- ,,staráme se a velmi dobře pečujeme o komunitu,,

Marek53 - 06.07.2009 | 07:35   (odpovědět)

To Marshal: Myslíš první BR, kde do nich stříleli Maraudeři, který maj bonus proti armored? Nebo třetí BR, kde nejdřív složili Zeleatory a pak stříleli po sobě (vlivem Neural Parasit)?

Marshal - 06.07.2009 | 00:56   (odpovědět)

To Romla: OMG...Tak ze ty hodnotis silu jednotky jako jak??? Colossus je vice utocna jednotka... Neni to zealot nebo ostatni jednotky ktere jdou jeden na jednoho...Colossus ma svim paprksem zranit (zabit) nejmene 5 zerglingu najednou, jenze to se este nestalo behem dvou battle reportu jelikoz tech 5 zerglingu ho zkosilo rychleji nez si nabyl baterky na druhy paprsek....Jediny kdo nam muze rict vic je Jetro ktery jediny zazil utok colossa.

Romla - 05.07.2009 | 23:14   (odpovědět)

Resp. jak jsme si mysleli, že bylo původně oznámeno - podle Sigatyho.

Romla - 05.07.2009 | 23:11   (odpovědět)

To Kundu: Jak psal už Theo, Sigaty docela nečekaně v jednom rozhovoru vypálil, že ke spuštění dalších dvou dílů trilogie budeš potřebovat původní hru. Takže v tomto smyslu půjde o datadisky. Podle Sigatyho nebudou stand-alone jak bylo původně oznámeno.

Celý rozhovor zde:
http://starcraft2.4players.de/interview_chris_sigaty_en.php
Stručné shrnutí toho podstatného tady:
http://sclegacy.com/news/23-sc2/432-chris-sigaty-interviews

SiMich - 05.07.2009 | 23:09   (odpovědět)

Pravda je, že by to chtělo nějakou pořádnou demonstraci síly. Třeba hru, kde si je Protoss bude víc hlídat, nebo se na ně nepřítel hned nezaměří. Nebo ukázat úspěšný útok na těžbu, protože jsem dva útoky (oba teda ze starších verzí, takže by to teď mohlo být jiné - a to bych taky rád viděl), přičemž při jednom se dvoum Colossům nepodařilo zabít ani jednoho těžiče a při druhém přejel přes dav několkrát a možná tak 7 SCV dostal.
Já v tom opravdu nevidím moc náhradu Reavera, kterému stačili dva dobře umístění Scarabové a těžba byla pryč.

Romla - 05.07.2009 | 22:57   (odpovědět)

To Marshal: I když by zergling vydržel dvakrát tak dlouho jako colossus (třeba kvůli tomu, že by na něj chvíli nikdo neútočil) těžko by za tu dobu zabil více jednotek jako colossus. Poměřovat sílu jednotek jenom podle toho jak rychle chcípnou nemá žádnou logiku.

SiMich - 05.07.2009 | 22:25   (odpovědět)

V SC2 bude u každého útoku napsáno, pro jaké armory má bonus. To je zatím vše, co se ví.

cumlíček - 05.07.2009 | 22:24   (odpovědět)

To Theo: ano, jak píše lolek - zkus se na to mrknout pořádně

lolek - 05.07.2009 | 22:21   (odpovědět)

To Theo:
tak to si moc dobře nepamatuješ ... hydralisk má 80HP a zabírá jen 1 místo ... čili velmi znatelná změna

Theo - 05.07.2009 | 22:11   (odpovědět)

To cumlíček: No nevím, musím říct, že Starcrafta teď hraju mnohem víc než během minulých deseti let a Hydralisk, pokud si to takhle z hlavy dobře pamatuju, má 75 HP a zabírá 2 místa taky. Tak nevím jestli oněch 5 HP považuješ za nehorázné oslabení Tak jako tak bych se tím teď zbytečně netrápil, beta je teprve na cestě a bude hodně balancování, takže jakékoli obavy tohoto charakteru jsou v současnosti celkem bezpředmětné. No a k těm útokům... jsme přeci jen o 11 let jinde než u minulého Starcraftu, pokud si vybavuji, Warcraft III tyto popisky měl (u armor classu bylo psáno, z jakých útoků dostává sníženou, popřípadě zvýšenou damage). Celkem si myslím, že se to dá čekat i u Starcraftu II

cumlíček - 05.07.2009 | 21:57   (odpovědět)

mě jde spíše o tyto věci:
- snad bude ve hře ke každému utoku dané jednotky popisek, na jaký armor je více efektivní a na jaký ne(v SC1 ste to museli poznat hraním)

- a ted mě štvou hydralisky a jejich momentálně pouhých 70HP a že zabírají 2 z populace...nehorázné oslabení tohoto tvora

Theo - 05.07.2009 | 21:40   (odpovědět)

To Kundu, Jata, Marshal atd: Podle posledního Sigatyho vyjádření (a i pár dalších zdrojů, co jsem poslední dobou procházel) se má věc takhle... Wings of Liberty je hlavní část samotné hry Starcraft II. Bude obsahovat multiplayer pro všechny rasy a příběhovou kampaň za Terrany. Další dva "díly" (původně to vypadalo, že budou rovnocenné) už budou skutečně nejspíš jen datadisky (asi tak jako Brood War k původnímu Starcraftu). Budou obsahovat příběhovou kampaň a možná pár nových jednotek do multiplayeru. Každý z těchto datadisků bude vlastně takový nepovinný upgrade k multiplayeru (tak jako Frozen Throne k Warcraftu III, pořád se dá hrát i Reign of Chaos, ale Frozen Throne je zas o kousek vepředějc). Na jednu stranu bychom měli být rádi, za datadisky zaplatíme už méně, jelikož nebudou tzv. stand-alone. Taky by to byla pěkná hovadina prát tu samou hru do tří krabic a nutit nás platit víc. Beztak by si žádnej fanda Starcraftu nepořídil jenom jednu Pochybuju, že i ten největší Zergo/Protossomil by čekal další rok na další díl.

Jata [ redakce ] - 05.07.2009 | 21:29   (odpovědět)

K dispozici budou v každém z dílů všechny rasy. Jenom každý díl bude obsahovat kampaň za jinou rasu.

Marshal - 05.07.2009 | 21:19   (odpovědět)

Nevim jestli jsem to pochopil ale pokud si budu chtit koupit Starcraft 2 tak si budu musete koupit jednotlivou rasu??? Kazda rasa 1399,- kc nebo jak to vykutily ti Amici???

Kundu - 05.07.2009 | 21:15   (odpovědět)

To Romla: Myslim, ze v pripade datadisku to budou urcite stand-alone datadisky, takze zadna povinnost kupovat si prvni dil by nebyla jedine pokud by clovek chtel zaparit jinou kampan nez kterou ma spustenou... kdyby to bylo opacne, tak ten tach od blizzardu zaprvy nechapu a zadruhy si odporuje tomu, co rikali hned po oznameni rozdeleni hry

Marshal - 05.07.2009 | 21:11   (odpovědět)

To Romla: Logicky- cim dyl prezije tim vic jich veme sebou....!????!

Romla - 05.07.2009 | 20:43   (odpovědět)

Podle rozhovoru se Sigatym prý už SC2 není trilogie, ale první díl + dva datadisky. Což je svým způsobem horší než trilogie, na kterou tady někteří nadávali. Ale máte co jste chtěli, teď si budete k protosské kampani muset koupit minimálně i lidskou a možná i zergskou, aby Vám šla spustit. Prostě klasika jako s datadisky.
Dále prý vyjde demo SC2 po jeho vydání a jazykové balíky, takže přidat češtinu by eventuelně bylo možné časem i pro vlastníky anglické verze. Otázka ale je, jestli ji někdo udělá.

Romla - 05.07.2009 | 20:37   (odpovědět)

To Marshal: Myslím, že ve Starcraftu se síla jednotek neměří tím, jak dlouho vydrží, ale spíš tím kolik jich vezmou s sebou na onen svět než chcípnou.

Xelnag - 05.07.2009 | 20:35   (odpovědět)

njn ale alespon zergové či terrané

protossove-borci - 05.07.2009 | 20:13   (odpovědět)

protossové jsou imuní vůči radiaci

Marshal - 05.07.2009 | 20:13   (odpovědět)

Kua at uz udelaj battlereport kde se konecne ukaze prava sila colossa...Zatim nevidrzel ani deset vterin.

Xelnag - 05.07.2009 | 19:50   (odpovědět)

žádná radiace žádné další poškozování po výbuchu atomovky no to je škoda ale 300dmg+200 na budový je docela dobrý

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.