StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Rozhovor GiantBomb s Dustinem Browderem

02.07.2009 | 12:00 - Overwatch

Brad Shoemaker z GiantBomb měl tu možnost vyzpovídat hlavního designéra StarCraftu 2 a kromě spousty známých faktů utrousil i několik nových a zajímavých věcí. To nejlepší z celého rozhovoru jsme zestručnili do několika bodů:

 

- v betě budou k dispozici všechny tři strany a všechny jejich jednotky. Map bude 5 nebo 6, z důvodu balancování - čím víc map, tím víc starostí s balancem.

 

- během bety by se hra neměla nijak radikálně měnit, v ideálním případě pouze ladit, balancovat a mírně upravovat. Na druhou stranu se ale vývojáři nebojí zásadních změn - pokud se zjistí že něco nefunguje, půjde to z kola ven (ať už to bude jednotka, budova, kouzlo, mechanika...)

 

- při vývoji se tým soustředí hodně na to, aby hráči pochopili své slabé stránky a následně si je zlepšovali. Chtějí toho dosáhnout vhodnými statistikami (mám dost peněz? používám jednotky správným způsobem? stavěl jsem jednotky ve vhodném pořadí? apod.). Dopomoci k tomu mají i notně zlepšené replaye, které vám detailně ukážou, co kdo udělal.

 

- Blizzard se soustředí na to, aby byla hra velmi zábavná i po „3000 hodinách hraní" a to tím, že se při vývoji první soustředí na hardcore hráče a multiplayer. Pro zpřístupnění i nezkušeným hráčům dělá také hodně - ve hře bude například spousta „challenge módů" (výzev) - budou to maličké 5 - 10 minutové mise. V nich bude nastíněna konkrétní situace a vy ji budete muset zvládnout. Tyto mini mise vás tak naučí kritické části některých strategií, které se ve StarCraftu 2 (multiplayeru) používají.

 

- intenzivně se pracuje i na player matchmaking - párování hráčů stejných schopností proti sobě v multiplayeru - bude to zatím nejlepší matchmaking v Blizzardí hře. Vývojáři si jsou vědomi, že když proti sobě hrají dva zhruba stejně schopní hráči, tak je to zábava. Když hraje amatér proti profíkovi, tak to zábava není.

 

- když budete chtít, budete moci s přiloženým editorem prakticky předělat celou hru, nebo vytvořit zcela novou hru. Editor byl ze začátku vytvářen s vědomím požadavků a schopností komunity.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Jerenimo - 02.07.2009 | 15:46   (odpovědět)

To Xelnag:
Aby nezačali dělat hru znovu od píky (joke)

Jerenimo - 02.07.2009 | 15:45   (odpovědět)

Neříkal něco o tom, že beta už je na spadnutí?! Už bylo na čase, když chtějí testovat 1/2 roku a hru vydat do konce roku. Doufám, že někde budou reporty z bitev z bety. Infestorovaný Protos to by byl nářez

Venca - 02.07.2009 | 15:08   (odpovědět)

ach ta čeština...

Marshal - 02.07.2009 | 14:10   (odpovědět)

Uz by to chtelo nake officialni vydani bety...

Xelnag - 02.07.2009 | 13:45   (odpovědět)

To Jata: nj ale co když zjistí že to potom nebude použitelné že se zmíliyli

Kundu - 02.07.2009 | 13:36   (odpovědět)

s tim vsemocnym editorem asi predelam hru takovym stylem, ze bude mit LAN - jenom takovy rejpnuti

Jata [ redakce ] - 02.07.2009 | 13:24   (odpovědět)

Všechno vyřazené je vyřazené z multiplayeru, zůstává to pořád v editoru a může se objevit i v singleplayeru.

Xelnag - 02.07.2009 | 13:07   (odpovědět)

Dobrý no ale vadí mi že jakmile něco nebude v pořádku nebo nefunguje tak to smažou to potom třeba nové jednotky na které jsme se tešili rázem pujdou z kola ven

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.