V sídle Blizzardu v sou?asné dob? zu?iv? probíhají návšt?vy pressu, podle neoficiálních informací sem bylo pozváno více jak 200 zástupc? médií. Karune si b?hem této akce ud?lal ?as a postnul na oficiální fóra op?t pár svých post?eh?.
I kdy jsem asi jediný, rád bych vyjád?il své zklamání, e ze hry byly odstran?ny double vespene gas gejzíry. Osobn? se domnívám, e to m?lo i n?jaké zajímavé d?sledky, nap?íklad by nízko- a vysokoekonomické stavby mohly být více ivotaschopné díky v?tšímu mnoství dostupných gejzír?. Nabídlo by to jako takové víc moností herního stylu.
Nevím, jak jste na to lidi p?išli, ale není to pravda. V sou?asné dob? máme stále ve h?e double gejzíry a ani nemáme v plánu je n?jak odstra?ovat.
Krom? tohoto dotazu, nebo spíše spekulace, odpov?d?l Karune i na problém mobility ve StarCraftu II. Jeden p?ísp?vovatel na oficiálních fórech toti došel k záv?ru, e je narušena klasická "hierarchie". Zergové jsou mobiln?jší ne Protossové a Protossové rychlejší ne Terrani. Zde je Karuneho reakce:
A?koliv je pravda, e Protossové získávají z warp-in více mobility, mají Zergové po?ád k dispozici Nydus Wormy jako dopln?k k tradi?nímu mechanismus p?epravy Overlordy (kte?í jsou po?ád upgrade). Tedy, Zergové mají dva moné zp?soby p?emis?ování jednotek, stejn? jako m?ou získat 30% navýšení rychlosti pro všechny pozemní jednotky (krom? drone) na creepu.
Terrrané na druhou stranu mají Medivacy, co jsou lé?ící Dropshipy.I kdy tato jednotka vlastn? nezvyšuje mobilitu v porovnání s p?vodním StarCraftem, existuje zde ur?itý podn?t postavit tyto jednotky, protoe zastávají funkce Dropship a Medica. Krom? toho m?ou být vyráb?ny dvoujnásobnou rychlostí v jednom Starportu s postaveným Reactorem, co umo?uje nashromádit n?kolik Medivac? pro silné výsadky na nep?átelském území.
Cameronec - 26.06.2009 | 12:02 (odpovědět)
Nezpozorovali jste v t?ch battle reportech, e spine crawler a i photon canony maj oslabeny range oproti p?vodnmu starcraftu,??? ted to nem dnou ochrannou funkci
rRr - 25.06.2009 | 07:58 (odpovědět)
Myslm , e se m?e nyn vyno?it pouze na creepu. Ale overlord generuje creep, take se to d zkombinovat pro vcelku bezpe?n dropy (kdy je zni?en nydus worm, jednotkm v nydus canalech se nic nestane).
protossove-borci - 24.06.2009 | 20:57 (odpovědět)
simich: jo to vim ze to tak bylo, ale ted me to prislo uz v takove fazi hry jako dost neprijatelny...
SiMich - 24.06.2009 | 20:54 (odpovědět)
protossove-borci: P?edtm to tak bylo, e se mohl vyno?it kde cht?l a ani mu to nic neubralo. Ale te? to myslm mus bt na tom creepu...
protossove-borci - 24.06.2009 | 20:53 (odpovědět)
Marek53: Tak tenhle mechanismus jsem jet? neslyel, jestli je to tak, tak to je pekna blbost...to se jako muze vynorit kdykoliv, kdekoliv?
Ultramarine - 24.06.2009 | 20:53 (odpovědět)
Je pot, e proti sob? hrajou tak dob? a zkuen hr?i, e o vikingy, sige tanky batlkrajzry, madripy, dark templ?e, fnixe, mutalisky, a swarm guardiany v podstat? ve v?tm mnostv nezavad.
Marek53 - 24.06.2009 | 20:11 (odpovědět)
To heavy.firepower: Myslm si, e ne, ale kdy se nevyno? na creepu tak se mu postupn? ubraj ivoty.
heavy.firepower - 24.06.2009 | 19:26 (odpovědět)
jak vubec funguje nydus worm?? porad se musi vynorit na slizu???