StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
nike air max 2017 go… » 17.06. 04:40
puma women shoes » 17.06. 04:37
puma suede classic » 17.06. 04:34
https://www.litsej-i… » 17.06. 01:25
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Pokračování povídky Seržant

16.06.2009 | 16:59 - Jata

S mírným zpožděním, zaviněným nechtěným hardwarovým problémem, vám přinášíme i druhou, finální, část povídky Seržant. Pokud z vás někdo snad nečetl její první část, určitě tak učiňte.

 

Cítil nával vzteku jako neurčitý tlak v oblasti žaludku. Toužil vykřiknout až do úplného vyprázdnění plic, ale mozek potlačil snahu už v zárodku. Tango jedna to koupil!
"Foxtrote šest, tady Foxtrot čtyři, jsem přímo za tebou.."
"Tango jedna to koupil," zadrmolila šestka.
"To je mi líto, chlapíku, ale máme tady horší problém. Koukni se nalevo."
"Tango jedna to koupil," opakoval pilot malého stíhacího stroje a klouby ruky na kniplu mu začínaly bělet.
"Koukni se nalevo! A mrskni sebou, jestli to nechceš koupit taky.." Tango čtyři po těchto slovech zmizel v mracích líně se převalujících v úzkém pásu napříč oblohou. [ Číst dále ]

 

Jestliže také rádi píšete a máte nějakou tu povídku, o níž byste se chtěli podělit, není nic jednoduššího než nám ji poslat na email povidky@starcraftcz.com

Zdroj: vlastní
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 22.06.2009 | 09:07   (odpovědět)

Muta: V realitě byla první známá strategická hra (šachy) vytvořená pro výcvik vojevůdců pro reálné bitvy. Tím pádem mají V©ECHNY strategie o válce prvky, který JSOU reálný, stejně jako který nejsou (pořád to musí být zjednodušené, aby to šlo hrát a nemusela to být skutečná bitva). Ve hře (sc), jako v "realitě", když nemáš krytou dropšipu, overlorda, bo proťáckou výsadkovku a protihráč to zjistí, nebo jen pošle stejnym směrem něco proti vzduchu, seš v rejži. Stejně jako v realitě, maj jednotky jiné vlastnosti, než jiné. Navíc ten můj minulej post na realističnost, jsem psal na tuhle povídku (která byla psaná z pohledu teranců, na které se tahle pravidla vztahují více méně beze změny). Na ufony se to vztahuje taky, ale musí se vzít v úvahu jejich podstata (z) a technologické možnosti (p). Hlavní důvody, proč hmyzáci vyhrávaj jsou v tom, že skrze "vojáky" poměřuje svoji vůli s protistranou centrální mozek, páč jednotlivci zpravidla vůli nemají. Potom dokonalá koordinace, páč bojujou jako jedinej organismus. Okamžité nahrazování ztrát, nulový čas potřebný na výcvik a hodně dalších vlastností, které by ze současných lidských armád udělaly jezdce apokalypsy.

muta - 21.06.2009 | 10:33   (odpovědět)

nevim proc tu furt kazdy cpe neco o realite, nekteri to berou moc vazne to by se meli spis oni vratit do reality a neplacat tu nesmysly

w0chtulka - 20.06.2009 | 12:38   (odpovědět)

Myslim ze zergove uspesne porusuji spoustu techto pravidel

Ultramarine - 19.06.2009 | 13:03   (odpovědět)

Měněj se nástroje a některé podmínky, ne základní pravidla vojenství. Pár ti jich napíšu: Útoč z výšky dolů. Neotáčej se zády, když je nemáš krytá. Získej informace jakkoliv, ale očekávej i dezinformace. Neobléhej města, pokud to není absolutně nutné - potřebuješ zařízení, čas, zásoby a velkou armádu. Chraň lodě, které vezou tvou armádu. Války se nevyhrávají obranou. Armáda je nejzranitelnější při výsadku, nebo přechodu mezi dvěma prostředí (voda/země, vzduch/země, atd.). Bitvy vyhrávají vojáci (tím, že poměřují svoji vůli a vlastnosti/schopnosti s protistranou). Logistika, která není zvládnutá může být nebezpečnější, než nepřítel. Když se stahuješ, zanechávej pasti. Útoč svýma silnýma stránkama na slabiny nepřítele. Tohle a tisíce dalších. Platí. POØÁD.

w0chtulka - 19.06.2009 | 07:11   (odpovědět)

Ano band of brothers je vyborny ale kazdopadne vesmirna marina nema nic spolecnyho z US army 20 stoleti a vubec zpusobem boje ani muzstvem

Ultramarine - 18.06.2009 | 18:58   (odpovědět)

Když si nevšímáš tý hlavní party, tak to jde. Navíc jsem to asi smotal s dojmama z Band of brothers, který je realističtější.

sahidkko - 18.06.2009 | 17:26   (odpovědět)

uff zachrante vojaka rayna a realisticky film v jednej vete to je troska moc

Ultramarine - 18.06.2009 | 10:35   (odpovědět)

Dobrá povídka. Sice mi trochu vadila představa, že by existoval velicí důstojník, který by na místě výsadku začal přednášet o tom, jak nejsou rádi že tam jsou, ale bylo v tom napětí a reálie byly příjemným osvěžením. Z hlediska vojenství je totiž taková činnost jedna z nejblbějších, jaké existujou. Už od bitky před nejmennovanou jeskyní, se zjistilo, že armáda je nejzranitelnější během a těsně po výsadku, tím pádem na místě výsadku shromáždit lidi a přednášet jim z vás dělá skvělej cíl pro jedinej granát. Autor by mohl nasát inspiraci v celkem realistickejch filmech typu zachraňte vojína ryana, nebo údolí stínů. tam dost slušně ukázali na co je třeba dávat pozor.

muta - 17.06.2009 | 15:28   (odpovědět)

Sice to neni k tematu, ale kdys budu chtit hrat sc2 multak musim byt regitrovany na tom novem battle netu?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.