StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Fansite Q&A 5: SC2Armory

28.05.2009 | 22:07 - Jata

1) Blizzardi, jaký je váš postoj k proton charge/mule extra makro-for-money systému? Vím, e v sou?asné dob? nic není jisté, ale budou tyto mechanismy s velkou pravd?podobností také ve finální h?e? - Voan

 

Jedná se o mechanismus, jen bychom rádi zachovali, pokud to bude moné. Protoe není hra ješt? ve stádiu bety, stále u t?chto mechanism? m?e dojít k n?jakým vylepšením a zm?nám, ale u se t?šíme, a si to hrá?i v bet? sami vyzkoušejí. P?esto budeme stále pokra?ovat v interním testování makro mechanism? a ván? nás zajímá, jak tyto mechanismy do hry zapojí samotní hrá?i.

 

2) Pomocí missile barrage a Yamato kanónu se mohou Batttlecruisery vypo?ádat s v?tšinou hrozeb. Moje otázka zní, s jakou efektivitou lze Battlecruiseru ?elit? Jak si da?í Hydraliskové, Void Rays a Vikingové proti Missile Barrage? - camelmeat

 

Hydraliskové jsou pro Zergy asi nejd?leit?jší pozemní jednotkou zam??enou proti vzdušným úto?ník?m, v?etn? Battlecruiser?. Void Ray by mohl být dobrý protosský protivník pro Battlecruiser, jeliko m?e zam??it svou palbu a v pr?b?hu ?asu zvyšovat poškození útoku. V bojovém módu zp?sobuje terranský Viking +10 poškození proti obrovským jednotkám typu Battlecruiser.


3) U zápas? Terran vs. Zerg v Brood Waru bylo d?leité vyuívat pro Mutaliska mikrování. Blizzard oznámil, e se pokusí implementovat v n?jaké form? bug se shroma?ováním Mutalisk?. Má otázka je, jak si poradí Terrané s nashromád?nými Mutalisky nyní, kdy u ve h?e není Irradiate, Medikové jsou na vyšším tieru a najednou ovládaná skupina se m?e skládat z mnohem více ne jedenácti Mutalisk? jako momentáln? v SC: Brood War? - Ursus

 

Odst?elova?ka Ghosta, je zp?sobí 60 poškození (a ignoruje brn?ní) v??i biologickým jednotkám jako jsou Mutaliskové, by mohla být dobrá obranná technika. Thor?v protivzdušný útok má proti lehkému brn?ní Mutalisk? také +2 poškození. Krom? toho Nighthawkova schopnost Hunter Seeker Missile zp?sobuje plošná poškození, co je dobrá zbra? práv? proti nahromad?ným Mutalisk?m, jeliko zp?sobuje 150 poškození. Jedna st?ela m?e efektivn? sest?elit celou skupinku Mutalisk?, pokud se tedy zergský hrá? náhodou nepokusí st?ele vyhnout. T?ebae mohou hrá?i nyní seskupit více jak 12 Mutalisk?, kdy se na poli objeví schopnosti jako Hunter Seeker Missile, radši si to ješt? dvakrát rozmyslí.


4) Kdy útok Corruptor? prom?ní nep?átelské letce ve "v?i?ky", bude záviset mnoství škod na jednotce? Jinými slovy, zp?sobil by takto upravený Mutalisk mén? poškození ne t?eba napadený Battlecruiser nebo Mothership? - Warchamp

 

Jakmile jsou Corruptory napadeny, zp?sobují všechny jednotky stejn? velké poškození.

 

5) Jestlie pouije zergský Infestor Neural Parasite na jednotku, bude mít ta jednotka stále všechny upgrady/schopnosti, pokud je hrá? vyvine? - 5c012ch3d

 

Ano, jednotka bude mít všechny upgrady/schopnosti.

 

6) Goliath mohl v SC:BW t?it z Charon Boosters, nicmén? je Goliath nyní nahrazen Vikingem (vzdušný mód) jako jednotka vzduch-vzduch. Existuje pro Vikinga stále n?jaké zv?tšení rozsahu, stejn? jako tomu bylo u Goliáše, nebo se p?edpokládá, e je to zbyte?né, kdy mohou Vikingové vlastn? létat (a tedy nejsou omezeni v pohyblivosti)? - Scourge

 

V sou?asné dob? pro Vikinga ádná taková vylepšení nemáme. P?esto se Vikingové stále mohou dostávat do/z boje p?em?nou mód?. Pokud jde o pohyblivost jednotky, Vikingové budou mnohem lepší ne p?vodní Goliath ve StarCraftu, a? u t?eba díky svým novým schopnostem p?em?ny.

 

7) Kdy jste nám ?íkali, e jste Ghostovi odebrali EMP, nezmínili jste se jaké kouzlo/schopnost, pokud v?bec, ji nahradilo. Mohli byste okomentovat sou?asnou situaci s kouzly a schopnostmi Ghosta? A zvaujete stále EMP za?adit do hry, a? u Ghostovi nebo jakékoliv jiné jednotce? - Dillinger

 

Ghost u zase získal zp?t schopnost EMP, EMP nyní zp?sobuje 100 poškození štít?m a vysává veškerou energii z hrá?ových i nep?átelských jednotek v zasaené oblasti.

 

8) Mohl by nám Blizzard poskytnou dobré vysv?tlení toho, jak nyní fungují nové mechanismy halucinace. Bylo ?e?eno, e m?e vytvo?it 8 falešných probe, jak je to s dalšími jednotkami? Zealoty, Stalkery, Immortaly, vzdušnými jednotkami? Lze to pouít i na spojence (Zergy a Terrany)? - spartan198

 

Spot?ebou 100 energie m?ete vytvo?it jeden z t?chto set?: 2 zealoti, 2 stalke?i, 1 immortal, 2 high templá?i, 1 archon, 1 void ray, 1 warp prism nebo 1 colossus. Spawnovat m?ete pouze protosské jednotky.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zergling - 01.06.2009 | 16:11   (odpovědět)

to Ultramarine:No u sem zm?nil nazor.A v tom reportu to asi fakt bylo hra?em.

marine - 01.06.2009 | 14:10   (odpovědět)

To mauriicio:
lo mi spe o to, aby hra m?la jakousi variabiltu a volnost(pevnosti by m?ly za kadou rasu jinou povahu - zergsk swarm by razantn? spomaloval oponenty)...kde jsem cht?l vid?t i ?ste?nou destrukci prost?ed...ni?en a stav?n taktickch most? danch na map? atd - chpu, e by to cht?lo spel balanc a taky chpu to, e se zvolili cestu p?vodnho SC, bez jedin odbo?ky = ale m? osobn? to mrz

a jet? k po?as - ?k, e by tam bylo nereln...ovem hra taky jaksi nen reln, e ... lo mi o to, aby to bylo, jak u jsem psal ve, variabiln a s mnoha monostmi - m? toti ta sterilita dost vad, ale u jsem ?kal, e to nechci rozebrat a e si rad?ji po?km na finln verzi

mauriicio - 01.06.2009 | 12:53   (odpovědět)

To marine: Je si t?eba uv?domit, e SC je z principu rychl hra, proto se tam tyto dlouhodob taktick prvky nehod.
Se zdmi (a spol.) je jeden problm. Je pravda, e by se kadmu lbilo postavit si kolem zkladny ze? a pak pp tok?m na ekonomiku. Jene tento styl se hod pouze k Terran?m. Zergov jsou swarme? a nemaj touhu brnit sv ivoty a Protosov by to nepovaovali za ?estn a hodn jejich rovn?, intelektu a sly.
T?mto rasm bys tedy v rmci balancingu musel dt n?co proti pevnostn taktice (od TOHO je tu balancing, nejen "vyven pro lu?ky", vyrovnn sil, schopnost, monost, zbavy). A jakmile jim d n?co proti zdem a pevnostem, stvaj se tyto neuite?n a zbyte?n. Proto nem cel ta zleitost kolem zd smysl.
A k po?as bych zopakoval - Marrini maj kv?li v t oceli po?dn? t?k nohy. Jak je jet? m?e zpomalit n?jak bainka? A kdy u p?istanou na v?trn planet?, asi nebudou stav?t budovy, kter by pokodilo n?jak torndo. Vliv po?as je p?kn npad. jenom ne reln. A monost "mstn zm?ny pravidel" v editoru je.

Insolitus - 01.06.2009 | 12:40   (odpovědět)

To Draqo: nic takoveho nemaji, ale maji dva druhy trnasportu - overlorda a nyndus worma

Draqo - 01.06.2009 | 10:49   (odpovědět)

Ahoj, mam takovou otazku, zpravy ohledne starcraftu sleduju sem tam tak nevim jestli tu neco takoveho bylo. Tak se omlouvam, kdyztak za opakovani dotazu. Maji zergove nejake jednotky s moznosti prekonavani cllifu? (krome transportu) Lide maji rapiery, protosove colosea a ty modry dragony s portem. Je to peknej taktickej prvek a myslim ze by byla skoda kdyby zergove nic takoveho nemeli. Diky

Ultramarine - 01.06.2009 | 08:51   (odpovědět)

Zergling: Ultralisk znamen krvavou lze? pro p?chotu a velk nebezpe? pro budovy a vozidla, kter se mu povede dohnat. Tvoje vk?iky do tmy o slabosti zerg?, za?naj bejt ohran. Podle mho jsou proti ostatnm odminula sp poslen. Lidi nemaj medika v tak nzkym tieru (medevac DROPSHIP, medik je jen v singlu), proti v nzkym a st?ednim tieru nemaj nic s plonym damagem (kolosus je podle ?erstvho infa a naho?e) a zergov, stejn? jako jin rasy maj taky sv nov jednotky. Na rozdl od jinejch ras, maj ale "speciln ultimtn a novou jednotku" (kvna, thor madripa) nejn ve vvoji. Jestli si pamatuje na ten batlereport, po kterym jsi k?oural protoe prohrli (bez ohledu na to, e i slepej by vid?l, e to pod?lal hr?) tak kvnu tam postavil jako DRUHOU jednotku, hned po zerglingovi, boha jeho. Jestli po?d v?? (a bude v??it) ve slabost zerg?, tak zapome? na mul?k (protihr?e to bav jen kdy m?ou taky vyhrt) a kup si Heart of the swarm a hraj to v singlu s cheatama. Pak budou tv zergov siln PESN? tak, jak chce a pot?ebuje. Jestli to ani pak nebude ono, u se ti neoplat hrt.

zergling - 31.05.2009 | 21:35   (odpovědět)

Take to de.

Romla - 31.05.2009 | 17:06   (odpovědět)

To marine: Ultraliskov maj schopnost zra?ovat vechny jednotky stojc p?mo p?ed nimi.

marine - 31.05.2009 | 14:51   (odpovědět)

To Romla:
jet? jsem zapom?l na jednu v?c: p?sob ultraliskov plon damage? ... teda jestli mohou svni kli, zabt narz i dv? slab jednotky, kter stoj blzko sebe?

protossove-borci - 31.05.2009 | 12:27   (odpovědět)

tech odkazu na sclegacy je spousta mimochodem...

protossove-borci - 31.05.2009 | 12:21   (odpovědět)

http://sclegacy.com/feature/3-events/396-starcraft-ii-impressions-translations-may-21-2009-#PXP doporu?uju a to v?ele...

- 31.05.2009 | 06:43   (odpovědět)

To u se tu ?ikalo ne?

zergling - 30.05.2009 | 23:34   (odpovědět)

A je mon mt vce krloven?Viz obrzky.

Romla - 30.05.2009 | 14:59   (odpovědět)

To marine: Myslm, e jo.

marine - 30.05.2009 | 13:36   (odpovědět)

To Romla:
jasn?, t?eba zkladka a n?kter jin "oby?" budovy(protoe u n?kterch tomu napovd i vzhled)...tak na to s queen jsem zv?dav

ostatn?, kdy u jsme p?i tom. tak n?jak jsem zapom?l, jestli nyn?j build stle obsahuje u zerg? obranou "Sunken Colony" ?

Romla - 30.05.2009 | 12:55   (odpovědět)

*m?li

Romla - 30.05.2009 | 12:55   (odpovědět)

To marine: Mysl krom? t?ch obrannch? Queen by snad m?la mt n?jakou schopnost dky kter se mohou budovy zerg? brnit. A po zni?en by z nich m?ly vylzt broodlingov nebo tak n?co.

marine - 30.05.2009 | 12:12   (odpovědět)

dk...hm, s Mothership a Queen je to celekem koda

-a jet? snad posledn v?c brn se n?kter zergsk budovy?

Romla - 30.05.2009 | 11:31   (odpovědět)

To marine: Mothership ani Queen nejsou uniktn - m?e jich mt libovoln?. Maxpop je 200. Creep zrychluje zergy.

marine - 30.05.2009 | 10:56   (odpovědět)

ok, zatm toho nechm a po?kam na finln verzi

mimochodem by m? zajmalo:
- mate?sk lod pro?k? je v nyn?jm buildu pouze jedna, jebo jich lze stav?t vce?
- Queen za zergy lze stav?t tak jen jedna, nebo vce?
- jak je zatm maximln "populace" - 200?
- a pov mi u n?kdo, jestli ten "zergsk povlak na zemi" spomaluje oponenty?

dky

Marauder mi p?ijde v porovnn s vikingem upln? zbyte?n jednotka(myslm si, e to spomalovn mt u i ve st?edn ?sti hran, nebude mt dn vliv - beztak budou hlavn? vzdun jednotky, nebo st?eleck)
Viking, mi zase p?ipadne mn a t?kopdn?ji vyuiteln, ne p?vodn Wraith

Ultramarine - 30.05.2009 | 10:02   (odpovědět)

Jo, jako teranovi, kterej zergy ni? nejradi mi to nezn tak sq?le, ale pro hru to bude p?nos. Kdyby to bylo v brood waru, nestvalo by se tak ?asto, e kupu zerg? zametla parta marn? s medikama.

Darksnow - 29.05.2009 | 23:10   (odpovědět)

Tak tok bude stejn, jde jen o moment p?ekvapen. Ono je to docela zajmav, kdy vy?k a v?t skupinka bude nad tvmi banelingy a velk prd . To bude lupka, jak skoro Nuke.

Beldin - 29.05.2009 | 22:31   (odpovědět)

M?l jsem si ten odkaz nejd?v po?dn? p?e?st....

Beldin - 29.05.2009 | 22:29   (odpovědět)

to Darksnow: Tak to bude peklo....... Kdy jsem vid?l co dokou dva t?i banelingov s 10 mari?kama tak se mi to moc nelb

Ultramarine - 29.05.2009 | 20:48   (odpovědět)

marine: Po?as zn hezky, ale kdy by bylo jen n?kde, nem?lo by zas takovej vliv (protoe jax psal) by lo obejt a kdy by bylo vude, bylo by to dost o nhod?. Nevm, co vechno v o p?b?hu dvojky, ale rozhodn? to nen p?pad o kterm pe: "uplcat n?jak vymylen p?b?h a n?jak ho pospojovat je snad ta nejjednodu v?c...to jen aby oblbly lidi, e jim jde i o "oby?" hr?e..." Podle toho co vm bude SC1 i konkurence jen tie sed?t v koutku a zrat, co vechno tam bude. SC1 nebyla dokonal, ale kdy se ti lbila m?, bude pro tebe SC2 stejnej p?pad. To bojovn proti "profk?m" je trochu moc do krve a trochu zbyte?n. Betatesting nebude rozhodn? v reii profk?. Jinak nechpu, jak by lidi jako ti co tu postuj mohli bt d?vodem pro? se SC2 zpomaluje. Jim se to v podstat? lb tak, jak to je. Na druhou stranu tvoje nvrhy, a? jsou jak cht?j dobr by se musely implementovat do cel hry a to by zabralo dal dva roky...

Darksnow - 29.05.2009 | 20:15   (odpovědět)

Mm pocit, e jsem to tady v poslednch dnech ne?etl. Docela dobr zprva, zergov budou mt miny. P?esn?ji ?e?eno, zahrabete banelinga a a bude chtt zm?knete hot key a bouchne jako by byl na povrchu. Docela super, ne? Takhle se budou likvidovat jednotky. viz. http://starcraft.incgamers.com/blog/banelings-becoming-the-new-spidermines/

marine - 29.05.2009 | 18:22   (odpovědět)

To Emko:
ok, patn? jsem to pochopil

hradby: pochopiteln? jsem ?kal i to, e by se to muselo jet? d?kladn? po?eit - byl to nvrh...alespon by m?l blizzard kone?n? d?vod k argumentaci, e "balancuje"...stejn? si myslm, e by to tak hrozn? neprostupn a na "kemping" nebylo, protoe by to byly spe esteticky vylepen defenzivn staven(s nevelikou vdr) - protoe t?eba i s bunkry, jak ?kal kolega, by to lo tak velmi podobn? ud?lat - tohle by se tkalo pouze terran?

a u zerg?, jsem myslel podobn ?een pomoc ir, hu?e prostupnou a spomalujc bainou, ale zapom?l jsem, e n?co takovho vlastn? u maj - mm tedy dotaz: ten "zergsk povlak na zemi" spomaluje oponenty?

nevm, asi u jsem moc unud?n klasickm stylem starch her, ale stran? rd bych si zahrl epicku a propracovanou strategii, se vm vudy - to mon je, ale nikomu se do toho nechce...chpu, e kv?li pen?z?m, ale v??m, e by si takov hra nalo spoustu novch "fand?"

Emko - 29.05.2009 | 17:58   (odpovědět)

To marine: nemusis sa hned urazat. Ja sa ta len snazim pochopit a navrhnut ti nieco co ta bude bavit.
Ale skus porozmyslat ako by to bolo ak by kazda rasa mohla stavat daky druh opevnenia, to by tie hry vyzerali.. asi takto.
Zaciatok hry:
stavam hradby a kempim, super to iste
stred hry to iste co zaciatok
koniec: kto to prvy od nudy vzda pretoze prelomit epicku obranu sa nerozhodne ani jeden hrac

Uz len v sc 1 ked hral TvT tak to bola strasna nuda a toto by bolo na komu...
Blizzard sa snazi priniest mechanizmy ktore su zaujimave a dynamicke. Statickym veciam sa vyhyba pretoze tie zacnu cloveka skor ci neskor nudit(rozhodne skor ako neskor ^^)

marine - 29.05.2009 | 17:51   (odpovědět)

To Emko:
, asi pan profi hr?, ktermu p?i SC ltaj ruce po klvesce rychleji, ne hadr v ruce domc pu?ky...

marine - 29.05.2009 | 17:49   (odpovědět)

To Naxi:
promni si o?i a znovu m m posty pro?ti - pu, e hrozba po?as, by byla jen na danch mstech, nikdo by t? tam nenutil chodit a neriskoval by si "nhodu"
a st?mi pevnostmi... mon na tom co ?k n?co bude, ale spe mi lo o to, abych si mohl sv teritorium ohrani?it, n?jakmi pomyslnm i vyvenm a zni?itelnm "zdivem"( p?klad: http://images.starcraftcz.com/screen/148.jpg ) - ovem na trochu jin zp?sob, ne AoE2, kter plc...na kterm by lo i stav?t a mt vhodu s hora, otevrac brnu atd...kad rasa by to m?la ovem ud?lno zase jinak

a dotaz mimo sout?, stle plat, e ten "zergsk povlak na zemi"(ted si nevzpomenu na nzev) spomaluje oponenty?

Emko - 29.05.2009 | 17:44   (odpovědět)

To marine: skus AOE alebo STRONGHOLD, pomale hry, s moznostou hradieb a kempenia kolko len ces

Naxi - 29.05.2009 | 17:34   (odpovědět)

XD tak sem u necho? a di hrt age of empires nebo n?co podobnho. Hradby kam dou dt mari?ci? To je jako bunker. Baina pro zergy? To je p?ece jejich zkladna. Silov pole pro protose? To maj vude. Torndo a po?as? To pak neni o umu ale o nhod?.

marine - 29.05.2009 | 17:30   (odpovědět)

To Mizzin:
jet? dodatek - zdi, p?padn hrozba po?as na danch a velmi takticky vhodnch mstech, na kter by nikdo chdit nemusel, se ti zd bt netaktick a opruzujc??? asi sis neviml, ale hodn? si proti?e?...neber to ale jako hdku, j rd poznm nzory jinch, ale aby to nebylo st?len do v?tru

marine - 29.05.2009 | 17:23   (odpovědět)

To Mizzin:
smutn je to, e kv?li takovm, jako ste vy, asi nebudu mt co hrt hodn? dlouho, nebo nikdy...myslel jsem, e steriln achy z jedni?ky vymiz, to jsem se ale obrovsky spletl...tahla stagnace her m? doslova ubj a u talentovanho blizzu, jet? vc

Mizzin - 29.05.2009 | 17:20   (odpovědět)

marine: plus ty tvoje zdi a po?as zn?j sp jako opruzovac prvky a ne taktick. Do thle hry se to nehod. Na to m jin hry.

Mizzin - 29.05.2009 | 17:16   (odpovědět)

marine: no, m to jednoduch...nemus to hrt.

marine - 29.05.2009 | 17:09   (odpovědět)

To Mizzin:
proboha, uplcat n?jak vymylen p?b?h a n?jak ho pospojovat je snad ta nejjednodu v?c...to jen aby oblbly lidi, e jim jde i o "oby?" hr?e...

To mauriicio:
mluvm o "zdech" pro terrany, na kter by lo i poslat mari?ky, stav?t na nich atd...bainy pro zergy a pro?k?m n?jak silov pole, ale to jsou jen surov p?iklady, kter by bylo t?eba jet? ?dn? upravit, tak se hned nesnate slov?ka?it...
co se po?as t?e, tak mm na mysli: dt ovlivnujc tern(zpomalen chodcch jednotek, kdeto t?eba na collosy by to vliv nem?lo), tornda, kter by mohla lehce poni?it jednotky, ?i budovy atd...to by se ovem d?lo, ?i mohlo dt, jen na danch mstech mapy - t?eba v takticky vhodnch mstech, kam byste ani chodit nemuseli...

To Beldin:
vak j nikde nepu, e jejich hru jsou patn, jen mi vad, e se nikam nepohli a nejsp nepohnou(zdravm WC4)...

Beldin - 29.05.2009 | 16:26   (odpovědět)

To marine: Holt Blizzard se soust?e?uje na hry doveden k "dokonalosti" tak blzko jak to jenom jde. To se holt ned ud?lat rychle a m? to sp na profky ne na b?n hr?e. Ale na druh stran? na tom my neschopn vyd?lme propracovanost a neustl vylepovn Z?stane toho pro ns dost a budem se muset vyrovnat s tm e tam nebudou sarapajtle kter by profky ?ekn?me zdrovaly...

mauriicio - 29.05.2009 | 16:09   (odpovědět)

To marine: Ty po?d s tm opevn?nim - vdy? za Terrany m?e stav?t bunkry, turrety a supply depoty - tv oblben zdi. A jestli namtne, e m rd jinou rasu, e k "je ns vc" Zerg?m nebo "jsme nad?azen" Protos?m se opev?ovac taktika nehod.
A vliv po?as? Terrani mohli tisce let vyvjet obleky svch Marrin?, mysl e je pro n? rozdl mezi slune?nem nebo sn?hovou bou?? A p?edstava huriknu ?dcho na Charu je tak zbavn

Mizzin - 29.05.2009 | 16:00   (odpovědět)

marine: plc kraviny. Kdyby se zam??ili jen na profi hr?e, tak se ti nebudou patlat s n?jakmi "epickmi" kampan?mi, editorem a kvalitnmi rendery, kter jsou pro profi hr?e zcela zbyte?n. Nemluv? o tom, e hra m jt na trh pokud mono co nejvc vybalancovan a ne rozesra?kovan s tm, e teprv hr?i budou slouit jako teste?i. To provozuj jin firmy a dost s tm prud.

marine - 29.05.2009 | 14:34   (odpovědět)

To Beldin:
jene smutn je to, e e se tato firma zam??uje hlavn?(spe bych ?ekl, e POUZE) na profi trh...ano, vvoj se tmto neskute?n? spomaluje...osobn? bych rad?ji volil mrn? nevybalancovan strany(stejn? bych hrl jen za tu svou oblbenou, at by byla t?eba slab), ale cht?la bych tam destrukci, vliv po?as, stav?n opevn?n atd - tohle vechno by mi tu nevybalancovanost krsn? vynahradilo, ale chpu, e profi hr?e by to natvalo(inu tato skupina je brzdou vvoje) a vvoj?i stav na nich...osobn? si stejn? myslm, e "komunikace s fanouky" byla vedena prv? s prifi skupinou...prost? u tto hry m? to ve mrz o to vc, e talent blizz m, ale pln? ho odmt vyut

Beldin - 29.05.2009 | 14:06   (odpovědět)

to marine: No p?jmy z koreje asi m?ou hrt roli, ale balancovn jednotek
je dost d?leit v?c.... Kdyby to nedod?lali tak by ?asem zbylo
pr nadenc? hrajcch za dv? "mn? vhjodn" rasy a drtiv v?tina
by skon?ila u jedn kter by byla schopn je z d?vodu by? minimln?
patnho balancovn p?i sprvnm postupu rozsekat. A myslm si, e tohle
by bylo dost smutn. Radi se budu klepat o p?l roku dle ne aby zrovna SC2
vylezlo jako hra, kter je nedotaen a skon? kv?li tomu v propadliti d?jin....
Co se zm?n t?e tak to je asi o komunikaci s fanouky a ochotou p?istupovat
na jejich nvrhy a protesty. Na jednu stranu v?c asn protoe dostaneme
to co chceme (tedy v?tina z ns ?ekn?me), na stranu druhou to zpomal vvoj a
sn mnostv zm?n ve h?e. A jestli principem matematickch ach? m na mysli
r?zn charakter tok? vs. r?zn charakter obrany, tak pro hr?e kterm jde
o single tak jim to m?e bt v podstat? jedno, nebo tu znalost vyuij a bude
to pro n? "jednodu", ti co hraj s kamardy na nzk rovni to taky nemus zajmat a
na vych rovnch to zv nro?nost => vyd?l se opravdu ti nejlep.....
Tak to asi m?j hel pohledu

marine - 29.05.2009 | 13:46   (odpovědět)

a jet? k Raynorovi...daleko sympati?t?j mi byl ten p?vodn pleat, ne tento tuctov a - vdy? vypad jako sjetej mexickej muketr...takovej xicht jsem u vid?l na spoustu herc?...nuuuda....

marine - 29.05.2009 | 13:42   (odpovědět)

s tou betou je to taky k smchu(pr, e hra nen jet? ve stdiu bety)...tolik let nejsou schopni "vybalancovat" pr jednotek...stejn? budou jet? dalch 10let vydvat patche...furt stl achovn s jednotkami, ne aby se zam??ili na opravdov a prosp?n zm?ny, pro hratelnost(no jo, zaslepen vidina x milion? od lu?k? - milovnk? strojovch a sterilnch matematickch ach?)...?lov?k si pak p?ipad jako idiot, u je to ?ekn ZBYTE?N? unavujc

zergling - 29.05.2009 | 13:28   (odpovědět)

U je to tu zase znevihodnovn zergu.

Kundu - 29.05.2009 | 09:30   (odpovědět)

pekna varka infa, ale jak rika jata, nic moc to neda. ze zacatku byly QaA mnohem zajimavejsi, protoze se jednalo o podstatny vecy, ted uz to sou vetsinou akorat spekulace co by slo proti cemu nebo upresneni v cislech (coz je stejne na hovno, protoze se to muze vsechno zmenit).

proste tohle uz muj hlad neukoji, chce to betu, nee zadny dohadovani jestli tohle neni moc slaba jednotka..... co mam dat proti tyhle jednotce...... chci to zjistit sam

Jata [ redakce ] - 29.05.2009 | 09:15   (odpovědět)

Jo, po?d v podstat? mluv o tom samym, take v?tinou je holt informativnost nulov.

Beldin - 29.05.2009 | 08:45   (odpovědět)

Nejlep je tak?ka nulov informace u ?sla 2 , krom t?ch +10 u vikinga...... Ne e bych tyhle informace, jako hr? kter po 5ti letech zjistil e ?innosti r?znch jednotek proti sob? jsou v SC dost odlien , n?jak pot?eboval

Darksnow - 29.05.2009 | 08:16   (odpovědět)

To Jata: Sice nehraju p?esn? podle statistiky, ale sp podle citu. Ale myslm si, e cesta k vt?zstv t?eba u Korejc? je i podle typu matematick hry. Proto si to pamatovat by bylo dobr. Nejvc nm d asi samotn hra.

Jata [ redakce ] - 29.05.2009 | 06:41   (odpovědět)

To Darksnow: Myslim, e je a nemon si pamatovat vechny ty odpov?di a vyznat se v tom

Darksnow - 29.05.2009 | 00:24   (odpovědět)

Asi nic p?evratnho, ale za?nm mt ze vech Q&A troku zmatek. Je toho dost.

killer.exe - 29.05.2009 | 00:06   (odpovědět)

zajmav, ovem nov informace = 0. Po?d jenom omlaj dokola to sam a nebo se jedn o naprosto nepodstatn v?ci.
BTW: u otzky ?. 8 mte chybi?ku sice malinkou ale chybi?ku. Mte tam Bylo ?e?en msto bylo ?e?eno

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.