StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Fansite Q&A 5: SC2Armory

28.05.2009 | 22:07 - Jata

1) Blizzardi, jaký je váš postoj k proton charge/mule extra makro-for-money systému? Vím, že v současné době nic není jisté, ale budou tyto mechanismy s velkou pravděpodobností také ve finální hře? - Voan

 

Jedná se o mechanismus, jenž bychom rádi zachovali, pokud to bude možné. Protože není hra ještě ve stádiu bety, stále u těchto mechanismů může dojít k nějakým vylepšením a změnám, ale už se těšíme, až si to hráči v betě sami vyzkoušejí. Přesto budeme stále pokračovat v interním testování makro mechanismů a vážně nás zajímá, jak tyto mechanismy do hry zapojí samotní hráči.

 

2) Pomocí missile barrage a Yamato kanónu se mohou Batttlecruisery vypořádat s většinou hrozeb. Moje otázka zní, s jakou efektivitou lze Battlecruiseru čelit? Jak si daří Hydraliskové, Void Rays a Vikingové proti Missile Barrage? - camelmeat

 

Hydraliskové jsou pro Zergy asi nejdůležitější pozemní jednotkou zaměřenou proti vzdušným útočníkům, včetně Battlecruiserů. Void Ray by mohl být dobrý protosský protivník pro Battlecruiser, jelikož může zaměřit svou palbu a v průběhu času zvyšovat poškození útoku. V bojovém módu způsobuje terranský Viking +10 poškození proti obrovským jednotkám typu Battlecruiser.


3) U zápasů Terran vs. Zerg v Brood Waru bylo důležité využívat pro Mutaliska mikrování. Blizzard oznámil, že se pokusí implementovat v nějaké formě bug se shromažďováním Mutalisků. Má otázka je, jak si poradí Terrané s nashromážděnými Mutalisky nyní, když už ve hře není Irradiate, Medikové jsou na vyšším tieru a najednou ovládaná skupina se může skládat z mnohem více než jedenácti Mutalisků jako momentálně v SC: Brood War? - Ursus

 

Odstřelovačka Ghosta, jež způsobí 60 poškození (a ignoruje brnění) vůči biologickým jednotkám jako jsou Mutaliskové, by mohla být dobrá obranná technika. Thorův protivzdušný útok má proti lehkému brnění Mutalisků také +2 poškození. Kromě toho Nighthawkova schopnost Hunter Seeker Missile způsobuje plošná poškození, což je dobrá zbraň právě proti nahromaděným Mutaliskům, jelikož způsobuje 150 poškození. Jedna střela může efektivně sestřelit celou skupinku Mutalisků, pokud se tedy zergský hráč náhodou nepokusí střele vyhnout. Třebaže mohou hráči nyní seskupit více jak 12 Mutalisků, když se na poli objeví schopnosti jako Hunter Seeker Missile, radši si to ještě dvakrát rozmyslí.


4) Když útok Corruptorů promění nepřátelské letce ve "věžičky", bude záviset množství škod na jednotce? Jinými slovy, způsobil by takto upravený Mutalisk méně poškození než třeba napadený Battlecruiser nebo Mothership? - Warchamp

 

Jakmile jsou Corruptory napadeny, způsobují všechny jednotky stejně velké poškození.

 

5) Jestliže použije zergský Infestor Neural Parasite na jednotku, bude mít ta jednotka stále všechny upgrady/schopnosti, pokud je hráč vyvine? - 5c012ch3d

 

Ano, jednotka bude mít všechny upgrady/schopnosti.

 

6) Goliath mohl v SC:BW těžit z Charon Boosters, nicméně je Goliath nyní nahrazen Vikingem (vzdušný mód) jako jednotka vzduch-vzduch. Existuje pro Vikinga stále nějaké zvětšení rozsahu, stejně jako tomu bylo u Goliáše, nebo se předpokládá, že je to zbytečné, když mohou Vikingové vlastně létat (a tedy nejsou omezeni v pohyblivosti)? - Scourge

 

V současné době pro Vikinga žádná taková vylepšení nemáme. Přesto se Vikingové stále mohou dostávat do/z boje přeměnou módů. Pokud jde o pohyblivost jednotky, Vikingové budou mnohem lepší než původní Goliath ve StarCraftu, ať už třeba díky svým novým schopnostem přeměny.

 

7) Když jste nám říkali, že jste Ghostovi odebrali EMP, nezmínili jste se jaké kouzlo/schopnost, pokud vůbec, ji nahradilo. Mohli byste okomentovat současnou situaci s kouzly a schopnostmi Ghosta? A zvažujete stále EMP zařadit do hry, ať už Ghostovi nebo jakékoliv jiné jednotce? - Dillinger

 

Ghost už zase získal zpět schopnost EMP, EMP nyní způsobuje 100 poškození štítům a vysává veškerou energii z hráčových i nepřátelských jednotek v zasažené oblasti.

 

8) Mohl by nám Blizzard poskytnou dobré vysvětlení toho, jak nyní fungují nové mechanismy halucinace. Bylo řečeno, že může vytvořit 8 falešných probe, jak je to s dalšími jednotkami? Zealoty, Stalkery, Immortaly, vzdušnými jednotkami? Lze to použít i na spojence (Zergy a Terrany)? - spartan198

 

Spotřebou 100 energie můžete vytvořit jeden z těchto setů: 2 zealoti, 2 stalkeři, 1 immortal, 2 high templáři, 1 archon, 1 void ray, 1 warp prism nebo 1 colossus. Spawnovat můžete pouze protosské jednotky.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zergling - 01.06.2009 | 16:11   (odpovědět)

to Ultramarine:No uš sem změnil nazor.A v tom reportu to asi fakt bylo hračem.

marine - 01.06.2009 | 14:10   (odpovědět)

To mauriicio:
šlo mi spíše o to, aby hra měla jakousi variabiltu a volnost(pevnosti by měly za každou rasu jinou povahu - zergský swarm by razantně spomaloval oponenty)...kde jsem chtěl vidět i částečnou destrukci prostředí...ničení a stavění taktických mostů daných na mapě atd - chápu, že by to chtělo spešl balanc a taky chápu to, že se zvolili cestu původního SC, bez jediné odbočky = ale mě osobně to mrzí

a ještě k počasí - říkáš, že by tam bylo nereálné...ovšem hra taky jaksi není reálná, že ... šlo mi o to, aby to bylo, jak už jsem psal výše, variabilní a s mnoha možnostmi - mě totiž ta sterilita dost vadí, ale už jsem říkal, že to nechci rozebírat a že si raději počkám na finální verzi

mauriicio - 01.06.2009 | 12:53   (odpovědět)

To marine: Je si třeba uvědomit, že SC je z principu rychlá hra, proto se tam tyto dlouhodobé taktické prvky nehodí.
Se zdmi (a spol.) je jeden problém. Je pravda, že by se každému líbilo postavit si kolem základny zeď a pak pápá útokům na ekonomiku. Jenže tento styl se hodí pouze k Terranům. Zergové jsou swarmeří a nemají touhu bránit své životy a Protosové by to nepovažovali za čestné a hodné jejich úrovně, intelektu a síly.
Těmto rasám bys tedy v rámci balancingu musel dát něco proti pevnostní taktice (od TOHO je tu balancing, nejen "vyvážení pro žluťáky", vyrovnání sil, schopností, možností, zábavy). A jakmile jim dáš něco proti zdem a pevnostem, stávají se tyto neužitečné a zbytečné. Proto nemá celá ta záležitost kolem zdí smysl.
A k počasí bych zopakoval - Marrini mají kvůli vší té oceli pořádně těžké nohy. Jak je ještě může zpomalit nějaká bažinka? A když už přistanou na větrné planetě, asi nebudou stavět budovy, které by poškodilo nějaké tornádo. Vliv počasí je pěkný nápad. jenom ne reálný. A možnost "místní změny pravidel" v editoru je.

Insolitus - 01.06.2009 | 12:40   (odpovědět)

To Draqo: nic takoveho nemaji, ale maji dva druhy trnasportu - overlorda a nyndus worma

Draqo - 01.06.2009 | 10:49   (odpovědět)

Ahoj, mam takovou otazku, zpravy ohledne starcraftu sleduju sem tam tak nevim jestli tu neco takoveho bylo. Tak se omlouvam, kdyztak za opakovani dotazu. Maji zergove nejake jednotky s moznosti prekonavani cllifu? (krome transportu) Lide maji rapiery, protosove colosea a ty modry dragony s portem. Je to peknej taktickej prvek a myslim ze by byla skoda kdyby zergove nic takoveho nemeli. Diky

Ultramarine - 01.06.2009 | 08:51   (odpovědět)

Zergling: Ultralisk znamená krvavou lázeň pro pěchotu a velký nebezpečí pro budovy a vozidla, který se mu povede dohnat. Tvoje výkřiky do tmy o slabosti zergů, začínají bejt ohraný. Podle mého jsou proti ostatním odminula spíš posílený. Lidi nemají medika v tak nízkym tieru (medevac DROPSHIP, medik je jen v singlu), proti v nízkym a střednim tieru nemají nic s plošnym damagem (kolosus je podle čerstvýho infa až nahoře) a zergové, stejně jako jiné rasy mají taky své nové jednotky. Na rozdíl od jinejch ras, mají ale "speciální ultimátní a novou jednotku" (kvína, thor madršipa) nejníž ve vývoji. Jestli si pamatuješ na ten batlereport, po kterym jsi kňoural protože prohráli (bez ohledu na to, že i slepej by viděl, že to podělal hráč) tak kvínu tam postavil jako DRUHOU jednotku, hned po zerglingovi, boha jeho. Jestli pořád věříš (a budeš věřit) ve slabost zergů, tak zapomeň na mulťák (protihráče to baví jen když můžou taky vyhrát) a kup si Heart of the swarm a hraj to v singlu s cheatama. Pak budou tví zergové silný PØESNĚ tak, jak chceš a potřebuješ. Jestli to ani pak nebude ono, už se ti neoplatí hrát.

zergling - 31.05.2009 | 21:35   (odpovědět)

Takže to de.

Romla - 31.05.2009 | 17:06   (odpovědět)

To marine: Ultraliskové mají schopnost zraňovat všechny jednotky stojící přímo před nimi.

marine - 31.05.2009 | 14:51   (odpovědět)

To Romla:
ještě jsem zapoměl na jednu věc: působí ultraliskové plošné damage? ... teda jestli mohou svýni kli, zabít naráz i dvě slabší jednotky, které stojí blízko sebe?

protossove-borci - 31.05.2009 | 12:27   (odpovědět)

tech odkazu na sclegacy je spousta mimochodem...

protossove-borci - 31.05.2009 | 12:21   (odpovědět)

http://sclegacy.com/feature/3-events/396-starcraft-ii-impressions-translations-may-21-2009-#PXP doporučuju a to vřele...

e-sušenka - 31.05.2009 | 06:43   (odpovědět)

To už se tu řikalo ne?

zergling - 30.05.2009 | 23:34   (odpovědět)

A je možné mít více královen?Viz obrázky.

Romla - 30.05.2009 | 14:59   (odpovědět)

To marine: Myslím, že jo.

marine - 30.05.2009 | 13:36   (odpovědět)

To Romla:
jasně, třeba základka a některé jiné "obyč" budovy(protože u některých tomu napovídá i vzhled)...tak na to s queen jsem zvědavý

ostatně, když už jsme při tom. tak nějak jsem zapoměl, jestli nynější build stále obsahuje u zergů obranou "Sunken Colony" ?

Romla - 30.05.2009 | 12:55   (odpovědět)

*měli

Romla - 30.05.2009 | 12:55   (odpovědět)

To marine: Myslíš kromě těch obranných? Queen by snad měla mít nějakou schopnost díky které se mohou budovy zergů bránit. A po zničení by z nich měly vylézt broodlingové nebo tak něco.

marine - 30.05.2009 | 12:12   (odpovědět)

dík...hm, s Mothership a Queen je to celekem škoda

-a ještě snad poslední věc brání se některé zergské budovy?

Romla - 30.05.2009 | 11:31   (odpovědět)

To marine: Mothership ani Queen nejsou unikátní - můžeš jich mít libovolně. Maxpop je 200. Creep zrychluje zergy.

marine - 30.05.2009 | 10:56   (odpovědět)

ok, zatím toho nechám a počkaám na finální verzi

mimochodem by mě zajímalo:
- mateřská lod proťáků je v nynějším buildu pouze jedna, jebo jich lze stavět více?
- Queen za zergy lze stavět také jen jedna, nebo více?
- jaká je zatím maximální "populace" - 200?
- a poví mi už někdo, jestli ten "zergský povlak na zemi" spomaluje oponenty?

díky

Marauder mi přijde v porovnání s vikingem uplně zbytečná jednotka(myslím si, že to spomalování mít už i ve střední části hraní, nebude mít žádný vliv - beztak budou hlavně vzdušné jednotky, nebo střelecké)
Viking, mi zase připadne mín a těžkopádněji využitelný, než původní Wraith

Ultramarine - 30.05.2009 | 10:02   (odpovědět)

Jo, jako teranovi, kterej zergy ničí nejradši mi to nezní tak sqěle, ale pro hru to bude přínos. Kdyby to bylo v brood waru, nestávalo by se tak často, že kupu zergů zametla parta marýnů s medikama.

Darksnow - 29.05.2009 | 23:10   (odpovědět)

Tak útok bude stejný, jde jen o moment překvapení. Ono je to docela zajímavý, když vyčkáš až větší skupinka bude nad tvými banelingy a velký prd . To bude šlupka, jak skoro Nuke.

Beldin - 29.05.2009 | 22:31   (odpovědět)

Měl jsem si ten odkaz nejdřív pořádně přečíst....

Beldin - 29.05.2009 | 22:29   (odpovědět)

to Darksnow: Tak to bude peklo....... Když jsem viděl co dokážou dva tři banelingové s 10 mariňákama tak se mi to moc nelíbí

Ultramarine - 29.05.2009 | 20:48   (odpovědět)

marine: Počasí zní hezky, ale když by bylo jen někde, nemělo by zas takovej vliv (protože jax psal) by šlo obejít a když by bylo všude, bylo by to dost o náhodě. Nevím, co všechno víš o příběhu dvojky, ale rozhodně to není případ o kterém píšeš: "uplácat nějaký vymyšlený příběh a nějak ho pospojovat je snad ta nejjednodušší věc...to jen aby oblbly lidi, že jim jde i o "obyč" hráče..." Podle toho co vím bude SC1 i konkurence jen tiše sedět v koutku a zírat, co všechno tam bude. SC1 nebyla dokonalá, ale když se ti líbila míň, bude pro tebe SC2 stejnej případ. To bojování proti "profíkům" je trochu moc do krve a trochu zbytečný. Betatesting nebude rozhodně v režii profíků. Jinak nechápu, jak by lidi jako ti co tu postují mohli být důvodem proč se SC2 zpomaluje. Jim se to v podstatě líbí tak, jak to je. Na druhou stranu tvoje návrhy, ať jsou jak chtějí dobré by se musely implementovat do celé hry a to by zabralo další dva roky...

Darksnow - 29.05.2009 | 20:15   (odpovědět)

Mám pocit, že jsem to tady v posledních dnech nečetl. Docela dobrá zpráva, zergové budou mít miny. Přesněji řečeno, zahrabete banelinga a až bude chtít zmáčknete hot key a bouchne jako by byl na povrchu. Docela super, ne? Takhle se budou likvidovat jednotky. viz. http://starcraft.incgamers.com/blog/banelings-becoming-the-new-spidermines/

marine - 29.05.2009 | 18:22   (odpovědět)

To Emko:
ok, špatně jsem to pochopil

hradby: pochopitelně jsem říkal i to, že by se to muselo ještě důkladně pořešit - byl to návrh...alespon by měl blizzard konečně důvod k argumentaci, že "balancuje"...stejně si myslím, že by to tak hrozně neprostupné a na "kemping" nebylo, protože by to byly spíše esteticky vylepšené defenzivní stavení(s nevelikou výdrží) - protože třeba i s bunkry, jak říkal kolega, by to šlo také velmi podobně udělat - tohle by se týkalo pouze terranů

a u zergů, jsem myslel podobné řešení pomocí širší, huře prostupnou a spomalující bažinou, ale zapoměl jsem, že něco takového vlastně už mají - mám tedy dotaz: ten "zergský povlak na zemi" spomaluje oponenty?

nevím, asi už jsem moc unuděný klasickým stylem starých her, ale strašně rád bych si zahrál epicku a propracovanou strategii, se vším všudy - to možné je, ale nikomu se do toho nechce...chápu, že kvůli penězům, ale věřím, že by si taková hra našlo spoustu nových "fandů"

Emko - 29.05.2009 | 17:58   (odpovědět)

To marine: nemusis sa hned urazat. Ja sa ta len snazim pochopit a navrhnut ti nieco co ta bude bavit.
Ale skus porozmyslat ako by to bolo ak by kazda rasa mohla stavat daky druh opevnenia, to by tie hry vyzerali.. asi takto.
Zaciatok hry:
stavam hradby a kempim, super to iste
stred hry to iste co zaciatok
koniec: kto to prvy od nudy vzda pretoze prelomit epicku obranu sa nerozhodne ani jeden hrac

Uz len v sc 1 ked hral TvT tak to bola strasna nuda a toto by bolo na komu...
Blizzard sa snazi priniest mechanizmy ktore su zaujimave a dynamicke. Statickym veciam sa vyhyba pretoze tie zacnu cloveka skor ci neskor nudit(rozhodne skor ako neskor ^^)

marine - 29.05.2009 | 17:51   (odpovědět)

To Emko:
áá, asi pan profi hráč, kterému při SC lítaj ruce po klávesce rychleji, než hadr v ruce domácí puťky...

marine - 29.05.2009 | 17:49   (odpovědět)

To Naxi:
promni si oči a znovu mé mé posty pročti - píšu, že hrozba počasí, by byla jen na daných místech, nikdo by tě tam nenutil chodit a neriskoval by si "náhodu"
a stěmi pevnostmi... možná na tom co říkáš něco bude, ale spíše mi šlo o to, abych si mohl své teritorium ohraničit, nějakými pomyslným i vyvýšeným a zničitelným "zdivem"( příklad: http://images.starcraftcz.com/screen/148.jpg ) - ovšem na trochu jiný způsob, než AoE2, které plácáš...na kterém by šlo i stavět a mít výhodu s hora, otevírací bránu atd...každá rasa by to měla ovšem uděláno zase jinak

a dotaz mimo soutěž, stále platí, že ten "zergský povlak na zemi"(ted si nevzpomenu na název) spomaluje oponenty?

Emko - 29.05.2009 | 17:44   (odpovědět)

To marine: skus AOE alebo STRONGHOLD, pomale hry, s moznostou hradieb a kempenia kolko len ces

Naxi - 29.05.2009 | 17:34   (odpovědět)

XD tak sem už nechoď a di hrát age of empires nebo něco podobnýho. Hradby kam dou dát mariňáci? To je jako bunker. Bažina pro zergy? To je přece jejich základna. Silové pole pro protose? To maj všude. Tornádo a počasí? To pak neni o umu ale o náhodě.

marine - 29.05.2009 | 17:30   (odpovědět)

To Mizzin:
ještě dodatek - zdi, případná hrozba počasí na daných a velmi takticky výhodných místech, na které by nikdo chdit nemusel, se ti zdá být netaktické a opruzující??? asi sis nevšiml, ale hodně si protiřečíš...neber to ale jako hádku, já rád poznám názory jiných, ale aby to nebylo střílení do větru

marine - 29.05.2009 | 17:23   (odpovědět)

To Mizzin:
smutné je to, že kvůli takovým, jako ste vy, asi nebudu mít co hrát hodně dlouho, nebo nikdy...myslel jsem, že sterilní šachy z jedničky vymizí, to jsem se ale obrovsky spletl...tahla stagnace her mě doslova ubíjí a u talentovaného blizzu, ještě víc

Mizzin - 29.05.2009 | 17:20   (odpovědět)

marine: plus ty tvoje zdi a počasí znějí spíš jako opruzovací prvky a ne taktické. Do týhle hry se to nehodí. Na to máš jiný hry.

Mizzin - 29.05.2009 | 17:16   (odpovědět)

marine: no, máš to jednoduchý...nemusíš to hrát.

marine - 29.05.2009 | 17:09   (odpovědět)

To Mizzin:
proboha, uplácat nějaký vymyšlený příběh a nějak ho pospojovat je snad ta nejjednodušší věc...to jen aby oblbly lidi, že jim jde i o "obyč" hráče...

To mauriicio:
mluvím o "zdech" pro terrany, na které by šlo i posílat mariňáky, stavět na nich atd...bažiny pro zergy a proťákům nějaké silové pole, ale to jsou jen surové přiklady, které by bylo třeba ještě řádně upravit, tak se hned nesnašte slovíčkařit...
co se počasí týče, tak mám na mysli: déšt ovlivnující terén(zpomalení chodících jednotek, kdežto třeba na collosy by to vliv nemělo), tornáda, která by mohla lehce poničit jednotky, či budovy atd...to by se ovšem dělo, či mohlo dít, jen na daných místech mapy - třeba v takticky výhodných místech, kam byste ani chodit nemuseli...

To Beldin:
však já nikde nepíšu, že jejich hru jsou špatné, jen mi vadí, že se nikam nepohli a nejspíš nepohnou(zdravím WC4)...

Beldin - 29.05.2009 | 16:26   (odpovědět)

To marine: Holt Blizzard se soustřeďuje na hry dovedené k "dokonalosti" tak blízko jak to jenom jde. To se holt nedá udělat rychle a míří to spíš na profíky než na běžné hráče. Ale na druhé straně na tom my neschopní vyděláme propracovanost a neustálé vylepšování Zůstane toho pro nás dost a budem se muset vyrovnat s tím že tam nebudou sarapajtle které by profíky řekněme zdržovaly...

mauriicio - 29.05.2009 | 16:09   (odpovědět)

To marine: Ty pořád s tím opevněníim - vždyť za Terrany můžeš stavět bunkry, turrety a supply depoty - tvé oblíbené zdi. A jestli namítneš, že máš rád jinou rasu, že k "je nás víc" Zergům nebo "jsme nadřazení" Protosům se opevňovací taktika nehodí.
A vliv počasí? Terrani mohli tisíce let vyvýjet obleky svých Marrinů, myslíš že je pro ně rozdíl mezi slunečnem nebo sněhovou bouří? A představa hurikánu řádícího na Charu je také zábavná

Mizzin - 29.05.2009 | 16:00   (odpovědět)

marine: plácáš kraviny. Kdyby se zaměřili jen na profi hráče, tak se ti nebudou patlat s nějakými "epickými" kampaněmi, editorem a kvalitními rendery, které jsou pro profi hráče zcela zbytečný. Nemluvě o tom, že hra má jít na trh pokud možno co nejvíc vybalancovaná a ne rozesračkovaná s tím, že teprv hráči budou sloužit jako testeři. To provozují jiné firmy a dost s tím prudí.

marine - 29.05.2009 | 14:34   (odpovědět)

To Beldin:
jenže smutné je to, že že se tato firma zaměřuje hlavně(spíše bych řekl, že POUZE) na profi trh...ano, vývoj se tímto neskutečně spomaluje...osobně bych raději volil mírně nevybalancované strany(stejně bych hrál jen za tu svou oblíbenou, at by byla třeba slabší), ale chtěla bych tam destrukci, vliv počasí, stavění opevnění atd - tohle všechno by mi tu nevybalancovanost krásně vynahradilo, ale chápu, že profi hráče by to naštvalo(inu tato skupina je brzdou vývoje) a vvojýři staví na nich...osobně si stejně myslím, že "komunikace s fanoušky" byla vedena právě s prifi skupinou...prostě u této hry mě to vše mrzí o to víc, že talent blizz má, ale plně ho odmítá využít

Beldin - 29.05.2009 | 14:06   (odpovědět)

to marine: No příjmy z koreje asi můžou hrát roli, ale balancování jednotek
je dost důležitá věc.... Kdyby to nedodělali tak by časem zbylo
pár nadšenců hrajících za dvě "méně výhjodné" rasy a drtivá většina
by skončila u jedné která by byla schopná je z důvodu byť minimálně
špatného balancování při správném postupu rozsekat. A myslím si, že tohle
by bylo dost smutné. Radši se budu klepat o půl roku déle než aby zrovna SC2
vylezlo jako hra, která je nedotažená a skončí kvůli tomu v propadlišti dějin....
Co se změn týče tak to je asi o komunikaci s fanoušky a ochotou přistupovat
na jejich návrhy a protesty. Na jednu stranu věc úžasná protože dostaneme
to co chceme (tedy většina z nás řekněme), na stranu druhou to zpomalí vývoj a
sníží množství změn ve hře. A jestli principem matematických šachů máš na mysli
různý charakter útoků vs. různý charakter obrany, tak pro hráče kterým jde
o single tak jim to může být v podstatě jedno, nebo tu znalost využijí a bude
to pro ně "jednodušší", ti co hrají s kamarády na nízké úrovni to taky nemusí zajímat a
na vyšších úrovních to zvýší náročnost => vydělí se opravdu ti nejlepší.....
Tak to asi můj úhel pohledu

marine - 29.05.2009 | 13:46   (odpovědět)

a ještě k Raynorovi...daleko sympatičtější mi byl ten původní plešatý, než tento tuctový šáša - vždyť vypadá jako sjetej mexickej mušketýr...takovej xicht jsem už viděl na spoustu herců...nuuuda....

marine - 29.05.2009 | 13:42   (odpovědět)

s tou betou je to taky k smíchu(prý, že hra není ještě ve stádiu bety)...tolik let nejsou schopni "vybalancovat" pár jednotek...stejně budou ještě dalších 10let vydávat patche...furt stálé šachování s jednotkami, než aby se zaměřili na opravdové a prospěšné změny, pro hratelnost(no jo, zaslepená vidina x milionů od žluťáků - milovníků strojových a sterilních matematických šachů)...člověk si pak připadá jako idiot, už je to čekání ZBYTEČNĚ unavující

zergling - 29.05.2009 | 13:28   (odpovědět)

Už je to tu zase znevihodnování zergu.

Kundu - 29.05.2009 | 09:30   (odpovědět)

pekna varka infa, ale jak rika jata, nic moc to neda. ze zacatku byly QaA mnohem zajimavejsi, protoze se jednalo o podstatny vecy, ted uz to sou vetsinou akorat spekulace co by slo proti cemu nebo upresneni v cislech (coz je stejne na hovno, protoze se to muze vsechno zmenit).

proste tohle uz muj hlad neukoji, chce to betu, nee zadny dohadovani jestli tohle neni moc slaba jednotka..... co mam dat proti tyhle jednotce...... chci to zjistit sam

Jata [ redakce ] - 29.05.2009 | 09:15   (odpovědět)

Jo, pořád v podstatě mluví o tom samym, takže většinou je holt informativnost nulová.

Beldin - 29.05.2009 | 08:45   (odpovědět)

Nejlepší je takřka nulová informace u čísla 2 , krom těch +10 u vikinga...... Ne že bych tyhle informace, jako hráč který po 5ti letech zjistil že účinnosti různých jednotek proti sobě jsou v SC dost odlišené , nějak potřeboval

Darksnow - 29.05.2009 | 08:16   (odpovědět)

To Jata: Sice nehraju přesně podle statistiky, ale spíš podle citu. Ale myslím si, že cesta k vítězství třeba u Korejců je i podle typu matematický hry. Proto si to pamatovat by bylo dobrý. Nejvíc nám dá asi samotná hra.

Jata [ redakce ] - 29.05.2009 | 06:41   (odpovědět)

To Darksnow: Myslim, že je až nemožný si pamatovat všechny ty odpovědi a vyznat se v tom

Darksnow - 29.05.2009 | 00:24   (odpovědět)

Asi nic převratnýho, ale začínám mít ze všech Q&A trošku zmatek. Je toho dost.

killer.exe - 29.05.2009 | 00:06   (odpovědět)

zajímavé, ovšem nové informace = 0. Pořád jenom omílaj dokola to samí a nebo se jedná o naprosto nepodstatné věci.
BTW: u otázky č. 8 máte chybičku sice malinkou ale chybičku. Máte tam Bylo řečení místo bylo řečeno

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.