StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
nike free » 18.06. 06:09
pandora charms » 18.06. 06:09
saucony azura » 18.06. 05:59
North Face Parka » 18.06. 05:08
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Q&A pro SC:Legacy

23.05.2009 | 10:17 - Jata

1. Jsou nějaké jiné jednotky jako Dark Templář, které budou mít více modelů (třeba mužský a ženský vzhled Ghosta)?

 

V současné době neuvažujeme vytvoření více modelů k dalším jednotkám.

 

2. V původním StarCraftu a Brood Waru byli Carrieři jen zřídka používáni při soutěžením hraní zásluhou jejich neúčinnosti při malých počtech kvůli efektu kritického množství. Jaké změny nebo nápady se právě na jejich účinnost při nízkých počtech až doposud provedly s nebo bez podpory dalších lodí, jaký je momentální stav Carriera? A co takhle Battlecruiser?

 

Všeobecně pořád platí, že čím více Carrierů nebo Battlecruiserů máte, tím lépe. Přesto menší počty Carrierů nebo Battlecruiserů stále budou užitečné jak na podporu pozemních, tak vzdušných jednotek.

 

3. Nedávno jste říkali, že dělnici nemohou střežit. To automatické opravy u SCV činí o dost méně užitečné. (Ve Warcraftu III jste mohli nastavit hlídkování dělníkům a při jakémkoliv poškození budovy nebo mechanické jednotky poblíž by ji opravili. Dokáže skvěle pomoct při ochraně věží (a bunkrů!).)

 

SCVčka můžou hlídat, takže když k tomu ještě aktivujete automatické spouštění opravné schopnosti, bude SCV opravovat poškozené budovy a jednotky, když na ně při hlídce narazí. SCV opraví sousední jednotky a budovy a pokračuje dále ve své určené hlídce jakmile jsou opravy dokončeny.

 

4. Jaké využití má Overlord v porovnání s Nydus Wormem? Tzn. jaká je kapacita těchto dopravních mechanismů?

 

V každém případě vše závisí na hráčově volbě. Jestliže chcete vyzkoušet lstivý a bystrý útok na nepřátelskou základnu, může být Nydus Worm užitečný spíše v roli taktického prostředku a hlavní volba pro zatížení nepřátelské ekonomiky. Nicméně můžete taky využít hromadu Overlordů, jako v původním StarCraftu, pro agresivní a totální útok. Přesto jsou dropy Overlordů riskantnější, jelikož by se velká část vašich zásob a nákladu mohla setkat se silnou protivzdušnou obranou.

 

5. Mohou být Thorové a Colossi transportováni jakýmkoliv způsobem?

 

Thorové a Colossi mohou být přepravováni jakoukoliv transportní jednotkou: Medivacem i Warp Prism.

 

6. Jak se používá Thorova schopnost vzkříšení? Kolik surovin její použití spotřebuje?

 

V aktuálním sestavení již Thor tuto schopnost nemá. Přestože se tento mechanismus na papíru zdál jako velmi cool, při interním testování to prakticky neskončilo zrovna dobře.


7. Jak účinnější umělá inteligence a navádění ovlivnilo hru? Usnadňuje to hru?

 

AI ve StarCraftu II je ve srovnání s původní hrou samozřejmě mnohem vyspělejší. Například, je po počítači požadováno, aby vyslal průzkumníky, jestliže vás chce najít, a to při každém režimu obtížnosti. Na vyšší úrovni se AI přizpůsobí tomu, co vidí, že stavíte, aby pak mohla odrážet vaši vybranou strategii pomocí vlastních klíčových jednotek. To znamená, že počítač už nepodvádí, co se týká "vědění" toho, kde jste a co děláte. Může reagovat pouze na to, co vidí pomocí zvědů.

Navádění bylo ve StarCraftu II také velmi zlepšeno, což omezí některé nezdary při ovládání jednotek k přesunu na dlouhé vzdálenosti po proměnlivém terénu. Určité jednotky na blízko jsou také chytřejší při pokusu obklíčit nepřítele, ale nevěříme, že by to snad hru "ulehčilo". Hráči, kteří se rozhodnou svou armádu mikrovat, budou mít i tak navrch.

 

8. Rád bych věděl, zda může MULE opravovat vzdušené jednotky a zvednuté budovy, stejně jako jestli bychom mohli vidět MULE povolané do předních linií, aby opravili Battlecruisery a Thory nebo do rohu mapy, aby opravili hořící Command Center, které bylo zvednuto pro možnost úniku při útoku? Dále, jakou rychlostí MULE opravuje? Rychleji nebo pomaleji než SCV?

 

Mule slouží pouze ke sbírání minerálů nebo průzkumnictví. Pomocí Mule nemůžete opravovat jednotky nebo stavby.

 

9. Ve věci videa "Diskuse s Artosis a Idrou" - má nějakou platnost jejich předpověď, že se Zerg vs. Zerg změní ve "spamování Roachů"? Budou zápasy ZvZ taky o něčem jiném než o výběru Zerglingů, Roachů a Mutalisků?

 

Rádi bychom viděli při boji co nejvíce používaných jednotek, namísto onoho zmíněného výběru - Zergling, Roach a Mutalisk. Stále dolaďujeme a balancujeme jednotky, včetně Roacha, a doufáme, že uvidíme, jak hráči během bety používají rozmanité kombinace jednotek.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 25.05.2009 | 06:56   (odpovědět)

Mě by zajímalo, jestli ten kolosus (thor, když jste spojenci) jde posílat skrz stargate protů. Navíc ta resurekce Thora nebyla tak špatnej nápad, ale ty trosky by musely bejt nezranitelný.

Natix - 24.05.2009 | 13:21   (odpovědět)

To Darksnow:
Pěkné pěkné...
Na tomhle screenu je vidět pravděpodobně nová podoba infestora (jeden nalevo a jeden dole).
http://www.flickr.com/photos/starfeeder/3557736441/sizes/o/

Darksnow - 24.05.2009 | 12:37   (odpovědět)

Pěkné nové screenshoty: http://starfeeder.gameriot.com/blogs/The-Starfeed/New-Starcraft-2-Screenshots-May-2009.

Sam - 24.05.2009 | 11:06   (odpovědět)

jo sorry, teď už to neni dropship, ale medivac.. a ovce mě stejně předběhl..

Sam - 24.05.2009 | 11:06   (odpovědět)

To Marshal: strčíš ho do dropshipu, preletíš s nim někam jinam a pak ho zase vysadíš.. jako u všech jiných jednotek.. aspoň já jsem to tak pochopil.. a jestli to tak je, tak by mě zajímalo, jestli když máš spojence zerga, tak jestli můžeš se svýma terranskýma nebo tossáckýma jednotkama prolízat jeho nydusákem.. a naopak samozřejmě..

ovceking - 24.05.2009 | 11:05   (odpovědět)

To Marshal: to znamena ze ho stejne jako vsechny ostatni jednotky muzes nacpat do medivacu a doletet s nim k nepriteli

charles - 24.05.2009 | 11:04   (odpovědět)

no myslia to tak,že ho kludne vopchajú do toho lietadla na transportovanie,dosť divné

Marshal - 24.05.2009 | 10:54   (odpovědět)

Jak to mysli ze muze byt thor transportovan???

pisatel - 24.05.2009 | 08:35   (odpovědět)

hmm, a co ted jako ten Thor vsechno umi? ... umi aspon chodit?

Sip - 24.05.2009 | 00:05   (odpovědět)

No doufám, že se jim podaří nějak oživit ty ZvZ souboje, protože ty byli vždycky bohužel ty nejnudnější

Romla - 23.05.2009 | 18:07   (odpovědět)

To Marshal: Přesně tak, jenže v drtivé většině případů má soupeř dost času trosky zlikvidovat, takže to bylo skoro k ničemu...

Marshal - 23.05.2009 | 16:59   (odpovědět)

To by me teda zajimalo jak chteli vzkrisit Thora...to jako trosky z neho nezmizi a za nekolik surovin se postavi z tech trosek?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.