StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

18.04.2009 | 15:05 - Jata

Za posledních n?kolik dní se toho na oficiálních fórech docela dost odehrálo. Na otázky zvídavých fanoušk? odpovídal jak Karune, tak i Cydra. V?novali se t?eba barvám hrá??, stup??m obtínosti, monostech spojení jednotek v editoru, atd.

 

M?eme pomocí editoru spojit dohromady dv? jednotky, nebo na to budeme muset pouít triggery?

 

Pokud víte jak na to, m?ete si s editorem map ud?lat t?eba i snídani.
Co se týká spojování, ano, je to moné, ale p?evd?podobn? bude pot?eba pouít triggery.

 

Jenom by m? zajímalo, kolik bude stup?? obtínosti v SC2?

 

Ješt? to sice není dod?láno, ale v sou?asné dob? máme pro multiplayerovou hru 5 AI obtínostních reim? - Beginner, Easy, Normal, Hard a Insane

 

Cht?l bych v?d?t, jestli m?e po?ád infestor infestovat budovy, protoe Battle Report 2 ukazuje, jak infestor spawnoval terrana z egg?.

 

Jedná se o novou schopnost infestora, která momentáln? nahrazuje onu schopnost s infestováním budov. Všechny schopnosti jsou stále ve fázi testování a pravd?podobn? podstoupí ješt? mnoho zm?n. Jenom tak stranou, eggy jsou p?i spawnování infestovaných mari?ák? nezasaitelné, ale také se jedná o prozatimní ?ešení.

 

Kolik barev hrá?? bude v SC2 k dispozici?

 

V sou?asném buildu hry máme 9 hrá?ských barev.
Red, Blue, Purple, Orange, Yellow, Green, Light Blue, Grey, Pink

 

Kdy dojdou zásoby ve Vespene Geyseru, budou d?lníci automaticky t?it z nejblišího mineriálního pole?

 

Ne, neza?nou automaticky t?it z jiného Vespene Geyseru. Kdy jsou gejzíry vy?erpány, bude o tom hrá? jak vizuáln?, tak zvukov? informován, hrá? pak musí tyto jednotky manuáln? p?emístit.

 

Jaký je optimální po?et d?lník? na plynu v SC2?

 

Na kadý plynový gejzír by m?li optimáln? p?ipadat 3 d?lníci.

 

V posledním battle reportu v ?ase 16:50 najednou vybuchl Nighthawk. Z jakého to bylo d?vodu?

 

Nighthawk vyst?elil Hunter Seeker Missile na jednoho z Baneling? a st?ela zp?sobila plošené poškození na pozemní i vzdušné jednotky, a to jak nep?átelské, tak sp?átelené. Takto zem?el i Nighthawk.

 

1. Jak ?asto mohou vyuít Ghosti své schopnosti Psi-Round k odst?elení kouzlících jednotek? Obávám se, e by ji nemohli pouít dostate?n? ?asto a pouze ve speciálních situacích.

2. Podle podrobných údaj? by m?l Snipe zp?sobit 20 poškození normálním jednotkám. Mám pravdu, kdy si myslím, e bychom k tomu mohli p?ipo?íst ješt? +15 proti lehce obrn?ným jednotkám? Take by Snipe zp?sobil nekouzlícím lehkým jednotkám 35 poškození.

3. Neuvaoval Blizzard o p?esunutí schopnosti Targeting Drone na Ghosta? A?koliv by se nyní mohl Ghost cíle lehce zbavit, místo aby sesílal drone. Stejn? jako High Templar podporuje protosské jednotky se stormem, v??ím, e mít Ghosta zp?sobujícího o 50 % více poškození nep?átelským jednotkám, by byla p?kná podp?rná schopnost. Pak by Ghost mohl být pouíván ?ast?ji.

 

Od té doby, co jste naposledy Ghosta vid?li, jsme na n?m ud?lali pár zm?n. Ghost momentáln? zp?sobuje v základ? 10 poškození a dalších 10 poškození lehce obrn?ným jednotkám, p?i svém normálním útoku má dosah 6. Ghostova schopnost Snipe nyní zp?sobí 60 poškození a p?i tom ignoruje brn?ní za 75 energie. Krom? toho má EMP schopnost, navíc má schopnost Cloak, která zp?sobí 100 poškození štít?m a vysaje veškerou energii kouzlících jednotek v dosahu ú?inku schopnosti. Ghost u nevidí spellcastery ve fog of war.

Mnoho z t?chto zm?n pomáhá z Ghosta ud?lat lepší podp?rnou jednotka, a? u v pouití strategických schopností nebo obt?ování speciálních jednotek na bitevním poli. Na vrch toho všeho je ?as od ?asu vypálení atomovky opravdu p?íjemné, kdy zp?sobuje 200 poškození, p?ípadn? dalších 300 poškození v??i všem budovám.

Co se odstran?ní schopnosti Targeting Drone z Nighthawka tý?e, budeme muset po?kat, zda-li se ukáe n?jaká jednotka, která by tuto schopnost dokázala p?ejmout.

 

O pár hodin pozd?ji Karune opravil n?která statistická ?ísla, aby vše odpovídalo sou?asnému buildu hry:

 

Oprava: Atomovka zp?sobí 300 poškození a v??i budovám dalších 200.

Ghost stojí 100 minerál? a 200 plynu, nezbytným p?edpokladem je tech lab v Barracks a Ghost Academy. Je povaován za jednotku tieru 1.5, co mu umo?uje se ji velmi brzy podílet na ni?ení nep?átel a podopo?e ostatních.

T?ebae bylo poškození atomovky od minulých build? sníené, u není tolik náro?ná na suroviny, stojí jen 100 minerál? a 100 plynu, m?e být vyvinuta na tieru 2 a nezbytným p?edpokladem je postavené Factory.

Zdroj: forums.battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Okoun - 19.04.2009 | 16:13   (odpovědět)

Kundu: N?kde v shoutboxu se kdosi ozval e n?co takovho slyel, nikomu ostatnm se to, zd se, nejev pravd?podobn. Na AI je fakt p?li p?izp?sobiv a vynalzav..

Kundu - 19.04.2009 | 12:52   (odpovědět)

Muzu se zeptat z ceho dedukujete ze to vubec hral AI ?????

A jestli to tak doopravdy je (coz neni) tak muzem prohlasit ze blizzard se stane nejmocnejsi spolecnosti na svete, protoze vyvinul jako prvni silne adaptabilni a samorozvijejici UI

abyss - 19.04.2009 | 12:23   (odpovědět)

kdo rika ze to hraji pocitace, ma IQ ping-pongoveho stolu

3,14ranha - 19.04.2009 | 11:52   (odpovědět)

podle m? jak mu tam na za?tku terran stav?l bunkr u p?edsunut bze , tak zerg pom?rn? siln? koordinoval jednotky aby to?ily ze t? sm?r? - take hr?

charles - 19.04.2009 | 11:37   (odpovědět)

Sam: a ten insane comp bude chopn s jednm zerzlingom vybi? cel armdu,vak?

Sam - 19.04.2009 | 10:20   (odpovědět)

m? se to hlavn? nezd, protoe si myslm, e komp by zergy vyuil s tm, e bude t?it, kde to de (co d?laj blizzardsk AI?ka snad v kad jejich h?e) a taky si myslm, e by jel rychle dop?edu a brzo by prudil s mutaliskama a ultraliskama.. a taky by na ten bunkr ze za?tku nechystal tolik ling?, aby mu to vylo bez velkejch ztrt.. a takovch situac by se tam nalo plno.. ale kdo v - t?eba je to revolu?n AI, nerozeznateln od lidskho hr?e a za pr let tu mme vzpouru stroj? a Matrix..

Okoun - 19.04.2009 | 09:24   (odpovědět)

Ultramarine: Taky se mi to nezd, nap?klad kdy na za?tku 2. BR scoutoval Kim svm SCV?kem, pohybuji, e by se po?ta? schoval se svm dronem mimo jeho dohled..

Jata [ redakce ] - 18.04.2009 | 23:31   (odpovědět)

To Perry: Dky, je t?eba lp?t i na takovch prkotinch

Perry - 18.04.2009 | 22:07   (odpovědět)

Vm , e je to hrozn prkotina , ale v posledn v?t? je "100 planu" msto plynu

Havoc - 18.04.2009 | 21:14   (odpovědět)

A Na_Da m po white terranoch. :o)

Overwatch [ redakce ] - 18.04.2009 | 20:59   (odpovědět)

5 stup?? obtnosti je mlo. Jet? tam m?l bt est s nzvem "Korean"

muta - 18.04.2009 | 17:56   (odpovědět)

to proti sobe hraji pc?? ja ze sou to normal lidi, ten cooper

pepa - 18.04.2009 | 16:10   (odpovědět)

no on kad mob. net se ?as od ?asu po..tento

Ultramarine - 18.04.2009 | 16:03   (odpovědět)

Sory za dabl. Pod?lal se mi mobiln net.

Ultramarine - 18.04.2009 | 15:58   (odpovědět)

Nev??m, e Cooper je komp. Je moc drsnej a npaditej na kompa. To info o ghostovi je ?avnat, ale nev??m, e by mohli dt n?komu jinmu (z t?ch co ukzali) target drona. A ta raketa je p?knej mejd, kdy se zam?? na nejbliho erm?e kterej nabh ke tvejm jednotkm, ud?l v?t bugr mezi tvejma. Damage proti vzduchu je krsnej, ale pokud raketu nep?jde vyst?elit proti letadlu, je to jen komplikace.

Ultramarine - 18.04.2009 | 15:58   (odpovědět)

Nev??m, e Cooper je komp. Je moc drsnej a npaditej na kompa. To info o ghostovi je ?avnat, ale nev??m, e by mohli dt n?komu jinmu (z t?ch co ukzali) target drona. A ta raketa je p?knej mejd, kdy se zam?? na nejbliho erm?e kterej nabh ke tvejm jednotkm, ud?l v?t bugr mezi tvejma. Damage proti vzduchu je krsnej, ale pokud raketu nep?jde vyst?elit proti letadlu, je to jen komplikace.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.