StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
Columbia Jacket For … » 22.03. 05:00
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Jubilejní 50. Karuneho Q&A

19.03.2009 | 22:32 - Jata

Jak jsme již očekávali, dnes Karune před něco málo více než hodinou vydal své otázky a odpovědi. Podle indícií, která nám již v úterý dal, se rozhovor s vývojáři odehrával v duchu replayů. Součástí dnešní dávky jsou také tři screenshoty.

 

Pokec s vývojáři: StarCraft II byl již od svého počátku navržen jako eSport hra a jeden z hlavních rysů by měl pomáhat hráčům se dozvědět víc o jejich vlastní hře, stejně jako jejich oponentech, skrze replaye. Tento týden v našem rozhovoru Dustin zdůraznil různé prvky, které budou mít hráči během prohlížení záznamů k dispozici. Tyto funkce jsou navrženy jak pomoci hráčům se zlepšit ve StarCraftu II, tak posloužit jako základní statistika pro eSports komentáře.

- Jak velké poškození způsobil Reaper nájezdem na nepřátelskou ekonomiku?
- Vypadá to, že bude nepřítel schopen se vrátit?
- Jde ten hráč do předem prohrané bitvy?

To jsou v podstatě všechny otázky, které vyvstávají při úžasných soutěžních hrách a replayích. S naším novým systémem replayů budou hráči i eSport komentátoři schopni zanalyzovat hry do větší hloubky, stejně jako porozumět následkům rozhodnutí hráčů na bojišti. Hráči budou moct snadno porovnat statistiky protihráčů v reálném čase, právě tak jako učinit své vlastní předpovědi založené na porovnání velikosti armády, sbírání surovin, přidělení zdrojů a probíhajících výzkumech.

Nájezd Reaperů na zergskou ekonomiku:

http://www.battle.net/Images/misc/3-17/Replay_UI%20_Resources_1.jpg
http://www.battle.net/Images/misc/3-17/Replay_UI%20_Resources_2.jpg

Porovnání velikosti armády:
http://www.battle.net/Images/misc/3-17/Replay_UI%20_Units_1.jpg

** Na uživatelském rozhraní replayů je stále ještě mnoho práce
*** Jsou ukázány dvě z mnoha různých záložek plných informací, na něž se bude moct při prohlížení záznamu hráč podívat

 

1) Overlord může být upgradován, aby mohl převážet jednotky a vytvářet creep, Overseer může detekovat, vytvářet changelingy a má delší zorný paprsek. Proč nemít jenom vyupgradovaného Overlorda s těmito schopnostmi, místo abychom ho transformovali na Overseera? - Mooiki (Lordaeron)

 

Chceme, aby detekční schopnost každé rasy byla dobře vybalancovaná. Nechceme vidět každého Overlorda s detekcí, když už jednou tu schopnost v Lairu vylepšíte. Rozdělení možnosti detekce do dvou jednotek vytváří pro zergské hráče důležitou povinnost: zajistit, aby jejich armáda měla dostatečnou podporu obou dostupných druhů.

 

2) Bude nějaká podpora prostorového hraní? - Ylleks (Azeroth)

 

Prostorové vidění by mohlo být zajímavý prvek, jak už jsme mohli vidět v nedávno přidané podpoře ve World of Warcraft a dalších hrách. Prozatím se nicméně tým soustředí na základní hlediska StarCraftu II a ujišťuje se, že hlavní prvky hry, které budou všichni používat, jsou tak dobré, jak jen mohou být. Později bychom mohli zhodnotit více takových nápadů jako je tento a uvidíme, zda-li bude zapotřebí pro ně mít v SC2 podporu.

 

3) Na předešlých akcích s hratelnou verzí StarCraftu II jsme často viděli hráče používající klasické příkazy a taktiky z Brood Waru. Pokud vezmeme v úvahu všechny nové věci, jak daleko se dostaneme při hraní právě jako v Brood Waru? Je to jasná nevýhoda, nebo dobrý způsob jak začít? - instarcraft.de

 

Bude to záležet na hráčově typu hraní a tvořivosti. Zkušenosti a dovednosti z původního StarCraftu dozajista pomůžou hráčům se seznámit se StarCraftem 2. Nicméně je zde mnohem více jednotek, schopností a budov než v původním SC. Hráči mohou vždycky vyrazit na hraní způsobem, kterým hrávali v původním StarCraftu. Jak se budou seznamovat s hrou, mohou začít prozkoumávat nové jednotky a schopnosti, a objevit tak mnoho nových strategií. Není to záležitost výhody nebo nevýhody, více to závisí na hráčově herním stylu a preferencích.

 

4) Bude možné používat nějaké znaky na obarvení ingame textů jako v SC1? - StarCraftWire.net

 

Ne, momentálně nemáme podporu pro obarvený ingame text. Barevný text byl parádní trik v původní hře, ale chtěli jsme zajistit, aby veškerá herní komunikace byla jasná a snadno čitelná, takže budeme podporovat pouze výchozí styl textu.

 

5) Øíkal jsi, že si budeme moct v singleplayeru zvolit misi a způsob, jakým chceme pokračovat. Bude to tak, že určitě odehrajeme všechny mise a můžeme si vybrat pořadí, nebo to znamená, že nepochybně nějaké mise vynecháme? - StarCraft II Hungary

 

Ve většině případů se budete moct vrátit a prozkoumat skupinu misí, kterou jste předtím v kampani přeskočili, takže si užijete téměř všechny mise z celé kampaně. Nicméně se může vyskytnout pár výjimečných případů, kdy volba uzavře misi.

 

6) Ovlivní rozhodnutí v terranské kampani nějak následující kampaně v zergské a protosské části? - TheWarCenter

 

Už jsme o této možnosti uvažovali, ale po několika debatách jsme se rozhodli, že je mnohem důležitější, aby každá kampaň přinesla celistvý a přitom dostatečně epický děj. Dát každé kampani svůj konec a začátek byl nejlepší způsob, jak zajistit logický děj.

 

7) V původním StarCraftu jste mohli donutit Lurkera (za využití bugu), při zahrabání, nestřílet dokud jste mu to vyloženě neřekli, takže to vedlo k mnoha úžasným situacím. Máte nějaké plány pro zahrnutí příkazu "nestřílet" pro Lurkera v SC2? Kromě toho, pracující jednotky v SC postrádaly příkazy Hold a Patrol, bude to tak i v případě SC2? - Team Liquid (Zanric)

 

V současném buildu není pro Lurkera žádný příkaz na neustálou palbu. Nicméně prověříme každou možnost, která by mohla povzbudit více taktickou a bezprostřední hratelnost a přitom udrží hru stále vybalancovanou.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

ManiaCCC - 20.03.2009 | 22:13   (odpovědět)

ja mam len jednu vyhradu voci tym obrazko..vsetko pekne a tak..ale pozrite sa na tie zergske budovy.. nepripadaju mi ani slizske, ani mimozemske, ani strasidelne (ako by mali byt)..ale su to omalovanky pre 5 rocne deti.. nic v zlom ale kym budovy Terranov a Protossov su celkom fajn, zergske su vazne nezvladnute. Su az smiesne by som povedal.

Sam - 20.03.2009 | 16:25   (odpovědět)

To Gorog: ten sendit je docela ukrutnej s těma cenama.. myslim, že začnu nakupovat..

Gorog - 20.03.2009 | 15:07   (odpovědět)

Az budou to aktualni urcite muzu napsat neco o vyhodnem nakupu SC2 (samozrejme verze v anglictine), nejake srovnani cen s nasimi obchody atd.

Gorog - 20.03.2009 | 14:56   (odpovědět)

Jelikoz digitalni distribuce je vzdycky pozdeji tak se mi vyplatilo to koupit na www.sendit.com. Kazdopadne DAtadisk vysel 13.11. ve ctvrtek a v patek jsem mel 5 ze sesti krabic doma. Posilali to samozrejme uz v patek minuleho tejdne. Platba klasicky pres kreditku. Postovne 1.5libry/kus. Pokud pujde digitalni distribuce ve stejny den jak krabice tak se neni o cem bavit.
Kazdopadne se mi nechtelo cekat na patek (nevedel jsem ze to dojde tak brzo) tak jsem to koupil uz ve stredu v nasem obchode, protoze tam uz to take samozrejme meli, aby to lidem doslo ve ctvrtek. Rozdil mi zaplatily ty ostatni krabice, ktere jsem prodal znamym za fakt skvelou cenu.
S SC2 to planuju podobne a pokud budu mit pristup k netu a bude jasna cena a termin tak zas budu nakupovat vic kusu pro lidi z Brna.

Jata [ redakce ] - 20.03.2009 | 14:55   (odpovědět)

To Romla: Jo, už o tom vim od včerejška, ale bohužel nebyla už energie o tom něco sepsat

Romla - 20.03.2009 | 14:39   (odpovědět)

Pokud to u nás nebude k dostání komplet v angličtině nebo to bude dražší než česká verze, tak si to asi koupím v digitální verzi přímo od Blizzardu. Krabici k tomu nepotřebuju a pravděpodobně to bude levnější než u nás.
Mimochodem už prý nastartoval nový battle.net:
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=32028&r=top

tom.i - 20.03.2009 | 14:36   (odpovědět)

To Gorog: Fakt? A pres jake obchod si to tam obednaval? Je nejake fakt kvalitni? A jakym zpusobem to jde platit? Paypal, kreditka? Jo a jak dloho to trvalo bajvocko Diky Tom

Gorog - 20.03.2009 | 14:10   (odpovědět)

Takove krouzky ve hre ale nejsou, ty jsou v replayich a ukazuje to ze je mel dotycny hrac oznacene. Je to videt na barve toho krouzku, ktery koresponduje s barvou hrace.
Ohledne lokalizace. U nas hra zase bude stat takove prachy ze se mi urcite vyplati to koupit z UK jako jsem to udelal s datacem na WoW, kde se dala usetrit i pulka (pocitam i postovne) a jestli to budou prekladat stejni amateri jako War3 tak potes koste:]

mauriicio - 20.03.2009 | 13:59   (odpovědět)

Ty kroužky kolem jednotek jsou trochu příliš výrazné. Zvláště ta jednotka zerglingů vypadá divně (1. obr.).

ovceking - 20.03.2009 | 12:21   (odpovědět)

to je aspon uroda... novy info kazdej den..
jinak " line of sight" bych prelozil spis proste jako "dohled" nez "zorný paprsek"

abyss - 20.03.2009 | 12:18   (odpovědět)

boze me se chce z tech screenu blit , fuj

tom.i - 20.03.2009 | 11:44   (odpovědět)

To Sip: Hej to by bylo dobry. Jako takhle by me to vyhovovalo. Kdybys to nasel tak diky predem

Sip - 20.03.2009 | 11:24   (odpovědět)

to tom.i: Už si nepamatuji kde, ale četl jsem, že SC II chtějí počeštit, jenom co se týče textů, takže by měli zůstat všechny originální zvuky, rozhovory. Nicméně už je to dlouho co jsem to četl, takže se mohlo lecos změnit. Pokud ten článek někde vyhrabu tak sem hodím odkaz.

kane85 - 20.03.2009 | 10:45   (odpovědět)

nove screeny su luxusne. mnam mnam . screep vyzera paradne. rovnako aj vsetko okolo

e-sušenka - 20.03.2009 | 09:29   (odpovědět)

Wow nějak rychlí ne? Dřiv sem týdny umíral suchem a teď nestíhám číst .

tom.i - 20.03.2009 | 09:08   (odpovědět)

Zajimalo by me jestli by se dalo zjistit do jake miry bude provedena lokalizace v SC2. Netusite? Jestli to bude jenom s CZ titulkama (kez by) nebo by to bylo cely komplet v CZE (hruza )

Jata [ redakce ] - 20.03.2009 | 07:00   (odpovědět)

To Romla: Díky moc. Mé znalosti SC1 jsou na toto příliš omezené

Romla - 19.03.2009 | 23:03   (odpovědět)

Náhodou jsem si přečetl sedmou otázku v českém znění a hned jsem našel chybičku v překladu: HOLD FIRE znamená nestřílet, nikoliv střílet nepřetržitě. To by byl docela zajímavý bug v SC1.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.