StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

17.03.2009 | 19:16 - Jata

Dnes si na nás Karune ud?lal ?as a zodpov?d?l n?kolik otázek na Battle.netu. Mohli bychom to brát jako takový p?edvoj "pravidelné" dávky informací v rámci jeho Questions & Answers, které se chystá, jak uvedl ve svých dnešních odpov?dích, na tento týden.

 

Mini-Q&A by StarcraftWire.net

1) Jak je vid?t, Diablo 3 nebude podporovat LAN. SC1 je spíše brán jako LAN hra, bude LAN podporovat i StarCraft 2?

2) Je oficiální, e se Clotworthy a Glynnis-Talken ur?it? NEvrátí ve StarCraftu 2, a máš n?jaký vzkaz pro ty tisíce fanoušk?, kte?í by je cht?li znovu slyšet?

3) Bude v StarEdit 2 podporováno ovládání myší? Mohly by se tak vytvá?et mapy ve stylu FPS.

4) Zp?sobuje Colossus poškození na základ? velikosti? Zasáhl by Ultraliska nebo Thora v?tším mnostvím AoE poškození ne Zerglingy nebo Mari?áky?

5) Bylo by moné, aby mapa m?la funkci, které by lidem umonila se p?ipojit/odpojit v p?lce hry, co by ud?lalo hru potenciáln? stálou s pravými triggery?

4) Nemyslím si to - ty cíle by stále utrp?ly stejné mnoství škod p?i palb?, ale dám vám v?d?t, pokud to není pravda.

5) V editoru map toho je moného opravdu hodn?. Mnoho toho bylo s Warcraft 3 editorem ud?láno a rozhodn? jsme toho tolik neplánovali implementovat... uvidíme ?asem.

Omlouvám se, ale tohle jsou jediné dv?, na které momentáln? mohu odpov?d?t.

 

Budou Banelingové viditelní?

Protoe jediný zp?sob, jak je dle mého názoru lze vyuít, je, e budou skryté.

Banelingové jsou viditelní, ale stále velmi ú?inní. Kdy jsou pohromad? se Zerglingy, je t?ké zam??it palbu na n?kolik zárove? se p?ibliujících Baneling?. Dokonce i jeden Baneling, jen se dostane skrz, m?e být ni?ivý pro hromadu Mari?ák? nebo skupinu Zealot?.

Zahrabaní Banelingové jsou také jako miny, smrtelné p?i pouití jako lé?ky na nic netušícího nep?ítele.

Ale splash damage Baneling? nezraní naše vlastní jednotky, ne?

Ne, nezraní vlastní jednotky.

 

Karune o komiksové sout?i

Kdy budou ohlášení vít?zové za únor? Díky.

M?li by být oznámeni zanedlouho, tento týden se o výhercích hlasovalo. Q&A ?íslo 50 vydáme ješt? tento týden a budeme v n?m mluvit trochu o systému replay?.

 

Zm?nily se v?bec n?jak Dark Pylony od p?edcházejících Q&A? Jak je to s funk?nostní Halucinace na Carriery, Dark Templá?e a Observery? Na základ? ?eho je to tak ud?láno? Zasáhne Nullifierova zbra? více cíl?? Jak to funguje?

Jediné zm?ny jsou zm?ny balan?ní, které se stále budou m?nit. Jinak krom? toho jsou schopnosti stále stejné.

Hallucination stále nefunguje na Carriery, Mothership, Dark Templá?e a Observery. No, ješt? se o n?m n?co dozvíte ze stránky universa, moná bych je mohl prosadit do updatu webových stránek.

Nullifierova zbra? najednou zasáhne pouze jeden cíl a zp?sobuje poškození dokud je nep?ítel zam??en.

 

Zajímalo by m?, co se stane, kdy je jednotka zasaena silovým polem (force field)? Bude odstr?ena na stranu? P?ilepená na jednom míst?? Nebo se m?ou pohybovat uvnit? štítu? Mohou úto?it na jednotky vn? štítu? A naopak?

Nebudou vystr?eny ven ze silového pole. Jestlie je jednotka pod vlivem silového pole, jakmile opustí dosah jeho paprsk?, nebude schopna jím znovu projít dokud se nerozptýlí. Jednotky v silovém poli mohou st?ílet normáln? ven, stejn? jako mohou být zasaeny nep?átelskou palbou zven?í.

 

Ješt? pro vás p?ipravujeme p?eklad druhé ?ásti dnešních odpov?dí.

 

P.S.: Otázka pro návšt?vníky: Jaké sklo?ování názv? jednotek typu Baneling, Ultralisk, atd. vám vyhovuje? Jako rod ivotný, nebo neivotný?

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Jata [ redakce ] - 18.03.2009 | 22:02   (odpovědět)

No v podstat? to byl tak uniktn dabing, e na n?j hodn? lid nikdy nezapomene, o co t?eba CD Projektu lo

Havoc - 18.03.2009 | 20:53   (odpovědět)

To Gorog: mno preklad W3 mi nepriiel vbec zl. Dabing detto. Na hlky ako: "Zase prce?" a pod. nezabudnem!

uhlyk - 18.03.2009 | 19:38   (odpovědět)

jata povecme si narovinu ze by spravili najlepsie... co preklad to katastrofa

Jata [ redakce ] - 18.03.2009 | 19:30   (odpovědět)

To Gorog: Vzhledem k p?esunu distributorstv z CD Projektu na Cenegu to u p?eklad ve stylu W3 bt nem?e a u Cenegy bych se ani nedivil, kdyby se to v?bec nep?ekldalo...

Gorog - 18.03.2009 | 17:59   (odpovědět)

Se zeptejte Blizzu jestli muzete sklonovat nazvy jejich jednotek:-] Jo je pravda ze to zni divne, stejne budu hrat v ENU takze to jedno. Jestli to bude prekladat stejnej team jako War 3 tak to potes koste..]] Uz ted lidi co to budou hrat v CZ uprimne lituju aneb legendarni preklad z jednoho filmu nebo hry: Fire in the hole! Ohen v dire. :-]]

Paterik - 18.03.2009 | 13:49   (odpovědět)

Gorog: to je stejn argumentace, jako nedvno bitva o -ov u cizch enskch jmen. ?etina je postaven na sklo?ovn, a to i cizch jmen. Zbyte?n nesklonn slova by naruovala srozumitelnost textu.

- 18.03.2009 | 13:34   (odpovědět)

Gorog: to by mi p?ipadalo dementni "p?ichzej baneling neobejdeme se bez Thor"

Gorog - 18.03.2009 | 13:11   (odpovědět)

Nejsou to ceska slova tzn. nesklonoval bych je,

Ultramarine - 18.03.2009 | 12:20   (odpovědět)

Jo

Paterik - 18.03.2009 | 10:59   (odpovědět)

Baneling a spol se sklo?uje podle vzoru pn. Tvary jako Ultralisci bych nedopor?oval. Nevm, jestli by se daly ozna?it za expresivn, sp bych je ozna?il za neikovn.

Romla - 18.03.2009 | 10:01   (odpovědět)

Souhlasm s Martinem a Mizzinem. BC neivotn podle vzoru hrad, zbytek ivotn: bez Thora, Ultraliska, Banelinga a Battlecruiseru.

Kundu - 18.03.2009 | 08:16   (odpovědět)

zivotny, vse

Mizzin - 18.03.2009 | 07:57   (odpovědět)

BC neivotn, Thor ivotn. (thor je jmeno, kter se d v poho sklo?ovat, tak jako Michal, Petr, Pavel atd)

Martin3389 - 18.03.2009 | 07:40   (odpovědět)

Doplnm jet? tvary Ultralisci a Tho?i pro expresivnost(=citov zabarven), abychom se nehdali. Komu se to nelb, a? mi... ne vn?, pokud to n?komu vad, tak takhle to prost? s ?etinou je.

Martin3389 - 18.03.2009 | 07:32   (odpovědět)

Baneling: 2.p singulru Banelinga, 1.p plurlu banelingov(sklo?ujeme podle vzoru pn), jestli k nim m n?kdo citov vztah je p?pustn i forma banelinzi nikoliv vak banelingi. To sam Ultralisk a Thor. BC podle hrad.

Jata [ redakce ] - 18.03.2009 | 07:21   (odpovědět)

A u jednotek typu jako Battlecruiseru nebo Thor...?

ovceking - 18.03.2009 | 00:02   (odpovědět)

jsem pro zivotny, nezivotny zni priserne

Romla - 17.03.2009 | 22:46   (odpovědět)

Jednozna?n? rod ivotn, jsou to p?ece iv bytosti.

- 17.03.2009 | 21:33   (odpovědět)

Baneling bez Banelinga. Co t?eba toto?

Hafka - 17.03.2009 | 21:08   (odpovědět)

Baneling bez Banelingu? Bez Ultralisku? To si mi zd hodn? nep?irozen. Ur?it? bych to sklo?oval jako ivotn podstatn jmno.

J.R. - 17.03.2009 | 19:47   (odpovědět)

To Tychus Findlay : To sis grknul nebo rovnou i poblil Jsi pro ivotn nebo neivotn rod? J bych uvtal p?klady, co je ivotn a neivotn. Myslel jsem, e od zerg? jednotky jsou ivotn ne? Tedy Baneling do doby, ne do n?koho prskne, pak u je neivotn. Asi bude zleet jestli mluvme o ivm Banelingovi nebo neivm....

Whiskey - 17.03.2009 | 19:45   (odpovědět)

No sklonovani zivotne-banelingov jsou viditeln. Jinak se Karune moc nevyth...

Tychus Findlay - 17.03.2009 | 19:36   (odpovědět)

AAAAAAAArgh!!!!!

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.