StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Шахрайки дивитися он… » 26.06. 08:49
https://www.suppleme… » 26.06. 08:19
Глядеть частное и ли… » 26.06. 07:56
pandora ohrringe » 26.06. 04:33
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Velký update v rámci Q&A 49 (1. část)

19.02.2009 | 02:29 - Jetro

Karune dnes zveřejnil obsáhlý update v rámci Q&A 49, a proto bude nejlepší, když jej rozdělíme na dvě části. V této části si přiblížíme velké změny ve vývoji, druhá část se bude týkat čistě otázek a odpovědí s pořadovým číslem 49.


Grafický tým StarCraftu udělal masivní aktualizace zergské frakce, přidal různé nové animace a dokonce vylepšil textury na zergských jednotkách a budovách. Obrázek je víc než tisíc slov, takže se podívejte na novou podobu sami! (pro originální velikost obrázku na něj klikněte)

DRONE (před/po) OVERLORD (před/po) HYDRALISK (před/po)
     
OVERSEER (před/po) BANELING (před/po)  
 


Během vývojového procesu tým znovu a znovu vylepšuje hru v každém směru. Jak bylo uvedeno výše, i Infestor se dočkal úprav, díky čemuž vypadá teď na pohled více "plazivěji" a strašlivěji - rozhodně byste nechtěli zůstat bez pomoci a napospas vůli takové věci!



Jak se hra blíží ke stádiu bety, tým StarCratu 2 udělal spoustu změn u každé rasy. Mluvíme tu o nových zbraních a schopnostech, které jsou momentálně testovány na bojišti.

Dark Pylon (Protoss)
Dlouho využíván pouze temnými templáři ze Shakurasu je nyní Dark Pylon, jak se válka o přežití stává více a více zoufalejší, používán všemi Protossy. Dark Pylon má, navíc vedle poskytování zásobování a energie blízkým protosských stavbám, několik unikátních schopností, které vyžadují k používání energii.

Proton Charge: AoE schopnost (zasahuje zvolenou oblast), která dává všem "zasaženým" sondám (Probe) přídavný náboj pro jejich protonové frézy (řezače). Probe, která je ovlivněna tímto přídavným nábojem, dokáže při každé cestě během těžby nashromáždit minerály navíc. Proton Charge trvá jen krátkou dobu, než se rozptýlí.

Null Shield: Schopnost ovlivňující jeden cíl, která roztřpytí a pokřiví protosský štít, čímž vybranou protosskou jednotku zamaskuje. Null Shield trvá jen krátkou dobu.

Argus Link: Schopnost ovlivňující jeden cíl, která převádí energii z Dark Pylonu na jakoukoliv protosskoku jednotku využívající energii.

Proton Charge v akci:


Orbital Command (Terran)
Terrani se nespoléhají pouze na vojáky, které mohou dopravit na bojiště, ale také na vojáky povolané z hlubokého vesmíru. Orbital Command umožňuje Terranům využívat svých prostředků na oběžné dráze, které podpoří jejich boj na zemi. Orbital Command, jako vylepšení Command Center, může vytvořit SCVéčka a slouží jako místo pro shromážděné suroviny. Navíc má několik dovedností, které vyžadují energii.

Calldown Mule: posílá výsadkem jednoho automatizovaného těžebního robota, který pracuje kolem aktuálních těžebních operací SCVéček a pomáhá jim při shromažďování surovin. Naneštěstí je Mule stále ve fázi prototypu a má omezené zásoby baterie (čas života).

Calldown Extra Supplies: posílá další zásoby vybranému Supply Depotu. Obecně jsou používány terranskými veliteli pouze v naléhavých případech, které jim umožní podporovat další vojáky.

Scanner Sweep: pomocí satelitu na vysoké orbitě mohou Terrané odkrýt velkou oblast kdekoliv na mapě a odhalit všechny maskované jednotky uvnitř cílové oblasti.

Terranský Mule:


Queen (Zerg)
Zergská Královna se v průběhu několika posledních měsíců nadále vyvíjela. Jde o tvrdého obránce zergských Líhní a často mohou být spatřeny v malých skupinách bránících větší zergskou invazi (zamoření). Navíc kromě bránění Líhně před pozemními a leteckými hrozbami má Královna několik speciálních schopností, které vyžadují k používání energii.

Build Creep Tumor: Královna dokáže vytvořit díky mocnému tlaku ze svých útrob shluk organických nádorů, které vytvářejí dodatečný creep. V posledních měsících se Zergové na creepu pohybovali rychleji, díky čemuž se tato vlastnost Královny stala velmi důležitou.

Spawn Larva: vstříknutí královniny krve do Hatchery, Lair nebo Hive může způsobit, že v zergské stavbě započne proměna. Hatchery začne pulzovat a vzniknuvší zelené "pytle" získávat na objemu. Čtyři další larvy případně vytrysknou z Hatchery a skončí vedle jakékoliv larvy, která poblíž již mutuje. Ačkoliv Hatchery hostí více než tři larvy, nebude produkovat další, dokud se jejich počet nesníží pod 3.

Razor Plague:
s mocným dechem Královna vydechuje oblak drobných zergských stvoření, které v blízkosti vytvářejí obrovský roj. Tito tvorové útočí na všechny nepřátele uvnitř svého roje, čímž činí další poškození biologickým cílům. Horší však je, že zergský hráč může roj kontrolovat, pohybovat s ním a útočit na jakéhokoliv nepřítele, na kterého si přeje, dokud se roj nevyčerpá a nerozptýlí.

Roj přichází:

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Insolitus - 25.02.2009 | 22:11   (odpovědět)

To Whiskey: jo, a nebo se kerrigan design reaveru tak libil ze si namutovala zergskou obdobu

Whiskey - 25.02.2009 | 21:58   (odpovědět)

možná máš pravdu no... tak by je mohli zergové hacknout a obalit slizem.... a udělat z nich infestory...

Insolitus - 24.02.2009 | 23:00   (odpovědět)

To Whiskey: pokud se nepletu ta reaver v sc1 byl stroj a jen stroj, neni na nem ani v nem zadny organismus a tudiz ani co infikovat

zeragul - 24.02.2009 | 18:28   (odpovědět)

jeste takto zlepsit textury protosum, udelat par zmen v modelech (mothership, nulifier) a budu spokojeny

3,14ranha - 24.02.2009 | 02:01   (odpovědět)

tak hnidopich by jistě ocenil ještě větší ostrost textur, ale takhle zblízka si těch 12 zerglingů které budeme posílat na támhle těch 5 obsazených bunkrů B-))) prohlížet nebudeme.... jinak myslím že pro "kochaly" (tedy i mě) budou určeny renderované filmečky

Whiskey - 23.02.2009 | 22:35   (odpovědět)

Nahodou by to byla parada- neco ve stylu: vsichni reaveri byli infestovani( v reaverech prece neni protoss ale ten slimak) a ted slouzi swarmu. Jinak novy vzhled zergu-parada,tleskam...

mauriicio - 23.02.2009 | 19:44   (odpovědět)

1. reaver
2. už se tu někdo zmínil

Kodi - 23.02.2009 | 18:41   (odpovědět)

Možná se mi to jen zdá ale ten nový vzhled Infestora vypadá jako kdyby to byl infikovaný potoský raver ze Starcraftu 1

Kundu - 21.02.2009 | 13:44   (odpovědět)

to marine: jj, presne mas pravdu. Ale moje meno s nima nespojuj, to je pro me urazka, protoze to fakt kazej a tohle je pro ne slabi slovo

2NiNe - 21.02.2009 | 12:44   (odpovědět)

huraa, konecne infestor ktery nevypada jak vystrizeny z pohadkove knizky, ale pekne hnusna slintajici bestie...slava blizzardu

Peca - 21.02.2009 | 09:24   (odpovědět)

jj, nový textury sou super, mám pocit, že přidali specular mapy (odlesky), vypadá to biologicky a taky se asi vylepšilo nasvětlení, místo global illumination udělali směrové světla... fakt hezký, jen tak dál Taky oceňuju, že jednotky už nejsou na 1,2, 4 a 6 políček, ale variabilně... takovej Ultralisk fakt budí respekt jak je velkej
O rychlost se fakt nebojím, Blizz to podle mě udělá tak, aby to jelo i na veteránech, viz jejich politka...

Havoc - 20.02.2009 | 11:27   (odpovědět)

To Natix: Pripadá mi to Nydus kanál zo Starcraftu... mohla by to byť Nydus Warren.

marine - 20.02.2009 | 00:51   (odpovědět)

"Ani královna a mothership už nejsou unikátní"

...aneb zdegradujme dobré nápady, kvůli těm žlutým proGAYming k*ndám...

myrec - 19.02.2009 | 23:07   (odpovědět)

mne sa uplne paci ta grafika zergov konecne vyzeraju tak zivo.. ale zacinam sa bat ci to nebude velmi pomale potom...

Archon - 19.02.2009 | 23:03   (odpovědět)

Hlavne teraz tie textury nejsu ako z war3

Natix - 19.02.2009 | 22:57   (odpovědět)

Nemáte někdo tucha, co je to za podivnou budovu úplně nahoře na zergských screenech?

Kori - 19.02.2009 | 21:27   (odpovědět)

Romla: Mas pravdu, ja to prave cetl, resp. prolitnul a prehledl jsem to "N"

Romla - 19.02.2009 | 21:17   (odpovědět)

To Kori: Ani královna a mothership už nejsou unikátní. Viz. Karuneho odpověď na této stránce:
http://forums.battle.net/thread.html?topicId=15211803043&sid=3000&pageNo=4

To vlákno fakt doporučuji ke čtení, je tam spousta odpovědí od Karuneho a Cydry.

Kori - 19.02.2009 | 20:29   (odpovědět)

Romla: Tak jsi mel pravdu. MULEs can mine a mineral field with a SCV simultaneously. MULEs carry more minerals than a SCV.

Kralovna a Starship by stale mela byt jen 1

Kundu - 19.02.2009 | 20:01   (odpovědět)

posun grafiky od komixove do realneji tmavsi chalim. Kazdopadne je to sci-fi a ja mam rad spis temnejs ladeny sci-fi nez svetli (napr DoW)

Hafka - 19.02.2009 | 18:46   (odpovědět)

To Crazyboy20: Naopak, mě se tam ty křídla líbí. Vypadají jako hejno hladových kobylek.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.02.2009 | 17:49   (odpovědět)

Hm, Infestor sice vykradenej reaver, ale jinak moc pěknej. A ty nový vzhledy jednotek super To už má lepší grafiku, než měl mít SC Ghost

Crazyboy20 - 19.02.2009 | 15:51   (odpovědět)

Jo super vse se mi libi,ale porad mi nejvic vadi zakl.jednotka zergu zerling at jim nekdo uz konecne ty kridla utrhne,je to des a tak jsem tu jednotku mel rad

Kori - 19.02.2009 | 15:50   (odpovědět)

Romla: Cetl jsem to na dvou forech. Snad mas pravdu, jinak by byly tak nejak na ...

Btw, kralovna u Zergu uz tedy nebude jen jedna? "Jde o tvrdého obránce zergských Líhní a často mohou být spatřeny v malých skupinách bránících větší zergskou invazi (zamoření)."

Romla - 19.02.2009 | 15:40   (odpovědět)

To Kori: Muly umí opravovat jednotky a samozřejmě těžit suroviny. Ta první věta vytržená z kontextu značí jenom to, že SCV nebudou těžit rychleji, když k nim přidáš muly, ale celkově bude těžba probíhat rychleji právě díky mulám. Po vybití baterií se nejspíš rozpadnou - jinak by tam překážely.

Kori - 19.02.2009 | 15:23   (odpovědět)

Navic Orbital Command nahrazuje Surveillance Center.

Yes the Orbital Command is what the Surveillance Center used to be. If you build a Planetary Fortress you will not be able to use these new features, but your command center will be upgraded to Armor 3 and have a Ibiks Laser that does 40 splash damage with a 6 range. These stats are of course all subject to change through balance testing.

Kori - 19.02.2009 | 15:21   (odpovědět)

S tou Mule je to jinak: Mules will not help other SCVs mine faster. They will also not be able to build anything, but will be able to repair buildings and units. Furthermore, they will not cost supply. Multiple Mules can be dropped at any given time as long as you have sufficient energy available. When the Mules run out of battery, they will not be able to be recharged, and new Mules will need to be dropped.

Takze umi jen opravovat jednotky, nic vic. Po case prstanou fungovat (nedaji se dobit), asi zustanou jako nehybne jednotky (?). Nezabiraji misto v supply.

Peca - 19.02.2009 | 15:10   (odpovědět)

pravda, nečekal jsem, že se to bude až tolik změnit, demotivovaly mě jejich hlášky o tom, že půlce lidem se ta grafika líbí, takže se s tím nebude nic dělat. Teď je to to správné, zergská základna konečně vypadá jako z masa a kostí - paráda Většina firem vydává screenshoty jakmile má grafickou část +- dodělanou, aby si nezhoršily reputaci (někdo jako Sony to přehání na opačnou stranu tím, že zveřejňuje target rendery), ovšem jak sleduju, není tomu tak vždy Měl jsem z toho obavy, podle mě se tam hodně projevovalo to, že předtím dělali WoW, teď je to zas návrat ke scifi... už se těším, jenom škoda, že budou první Terrani

protossove-borci - 19.02.2009 | 15:00   (odpovědět)

To Peca: Ae tohle je prostě skoro u všech her ve fázi Alfa...

Peca - 19.02.2009 | 14:54   (odpovědět)

super! Grafika se fakt pohla k lepšímu, takže moje kecy na začátku že to bude komixovka pro děti už se ukazují jako neopodstatněné

protossove-borci - 19.02.2009 | 13:45   (odpovědět)

meli by tam dat aspon naky casovace, abych furt nemusel jak blbec klikat...

Romla - 19.02.2009 | 13:13   (odpovědět)

To protossove-borci: Mně to taky přijde hodně nevybalancované, myslím, že s tím bude ještě dost práce. Momentálně je možné postavit vedle krystalů čtyři dark pylony a klikat a máš neomezený přísun zvýšené těžby. Terrani můžou taky přisouvat ty muly, které nepřekážejí SCVíčkám, takže tam to jde taky libovolně zrychlovat. Zergové, ale můžou jen produkovat více dronů, kteří si vzájemně překážejí.

Navíc to taky je spousta otravného klikání kvůli vyšší těžbě, ale asi tam něco takového prostě dají, protože se bojí, že s MBS a autominingem by noobové nehorázně pownovali Korejce (joke).

protossove-borci - 19.02.2009 | 12:52   (odpovědět)

*cool

protossove-borci - 19.02.2009 | 12:52   (odpovědět)

To Romla: no jo, ale to jistojistě musí ještě vybalancovat...postavíš hafa dark pylonů a zásobuješ tim High templary nebo zneviditelňuješ jednotky jak na běžícím pásu...podle me až moc velká síla, jinak k te těžbě, je škoda že budeš muset colldownovat i proby

Romla - 19.02.2009 | 11:54   (odpovědět)

To protossove-borci: Je to neomezeně, Cydra byl teď na fóru hodně aktivní a zodpověděl tam poměrně mnoho dotazů, tak kdo umí anglicky, tomu doporučuji přečíst vlákno na battle.netu.

Jinak změna grafiky jednotek super. Až se divím, jak škaredě teď vypadají ty staré modely podle těch nových. Nový Infestor: paráda.

Zdá se, že se událo hodně změn kolem těžení surovin, například plyn už nelze regenerovat a jakmile ho vytěžíte, musíte hledat nový gejzír - žádná těžba z vytěžených gejzírů!

Každá rasa má tedy nějaké urychlování těžby minerálů, takřka neomezeně použitelné, zavislé pouze na tom, jak moc času chcete trávit v základně klikáním na pylony, HQ a královny. Pravděpodobně to předvedou v akci v dalším Battle reportu...

protossove-borci - 19.02.2009 | 11:19   (odpovědět)

myslim ze nad battlefieldem se otřese vic psionických bouří, me by jen zajimalo, kolik lze tech dark pylonů postavit, pokud neomezeně , tak je to nevybalancovaný....

Lukash - 19.02.2009 | 10:38   (odpovědět)

Jojo souhlasim, konečně nášup zajímavých novinek a ne jen spekulací Hydralisk rulezzz

kane85 - 19.02.2009 | 09:45   (odpovědět)

to je krasa. taky nasup noviniek si nepamatam od WWI. nove zergske textury su nadherne, nova podoba infestora je konecne normalna. a nove schopnosti potesia. och uz nech tu je beta a hlavne full hra

Calda - 19.02.2009 | 07:24   (odpovědět)

Mohly bi to uz vydat cist si o tom muze byt napinavy ale akce je akce

Pivmen - 19.02.2009 | 04:52   (odpovědět)

No konečně nějaké dobré zprávy ikdyž musím do práce a není čas číst

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.