StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[0@0].]New F.u.l.l… » 17.01. 08:34
((GET)) Hasitleak A … » 17.01. 08:28
Jan.2019 Has it Leak… » 17.01. 08:22
.rar Download.Best B… » 17.01. 08:15
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karune Q&A #47

18.12.2008 | 14:28 - Jetro

Asi si budu stěžovat častěji jako v předchozí novince, možná se pak budeme pravidelně dočkávat nějakého toho většího updatu... I když jestli je toto poslední Karuneho Q&A s pořadovým číslem 47 zajímavé, musíte posoudit sami.

1) V původním Starcraftu se mohla většina leteckých jednotek pohybovat a střílet, Vultury se rychle otáčejí a mohou střílet s dostatečným mikrem dozadu a okamžitě jet dopředu. Od hráčů, kteří měli možnost hrát StarCraft II, se ale objevily obavy, že by animace pohybu jednotky mohly mikru škodit. Bude ve StarCraftu II nějaká možnost zrušit tyto animace? - Team Liquid


Jak makro, tak i mikro kontrola je ve StarCraftu II velmi důležitá a pokud došlo k mikru v původním StarCraftu jako třeba pohyb a střílení Vultura, stále bylo možné se s jednotkami zaměřit na mikro.

Například Mutaliskové mohou pomocí mikra střílet, zatímco se pohybují. A určité pozemní jednotky - jako Marauder s pomalým útokem nebo Roach s rychlou regenerací - významně těží z možnosti pohybovat se a střílet, nicméně stále se musí kvůli střelbě zastavit. Hellion je také zajímavý, protože je to jednotka, která má dlouhé prodlevy mezi útoky, činí hromadné poškození, také disponuje dobrou rychlostí, takže může být použita pro účely kitování (kitting - styl boje - pozn. překladatele), tak i pro snižování vzdálenosti po každé střele k dosažení maximálního možného poškození - například vystřelit, snížit vzdálenost, znovu vystřelit, ještě víc snížit vzdálenost, takže neplýtváte jednotlivou střelou, ale s každým pohybem činíte o dost větší poškození.

StarCraft II má také střílející jednotku za pohybu - Void Ray. Void Ray se může k nepřátelské jednotce přibližovat, zatímco pokračuje ve střelbě na ní, a jelikož se poškození s časem zvyšuje, bylo by rozhodně praktické dorazit takovou jednotku, která se snaží utéct ještě před nalezením nového cíle.


2) Plánujete představit pojídání (kanibalismus) jako jednu z vlastností Zergů? Například ve StarCraftu I Defiler pojídal Zerglingy, aby získal 50 energie (je možné představit tuto schopnost pro Ultralisky, kteří získají 50 životů po sežrání Zerglinga nebo jiné jednotky? Unbreakab1e (USEast)


Nyní ve hře takovou schopnost nemáme, ale pokud se ukáže tato schopnost jako nezbytná, uvidíte ji ve StarCraftu II. V současnosti mají Zergové "kouzlící" jednotky jako jsou Infestor, Queeen, Overlord a Overseer. Infestoři se mohou pohybovat, zatímco jsou zahrabaní, díky čemuž mohou regenerovat energii mimo boj. Queen má také mocné dovednosti a bojové schopnosti. Overlordi mohou létat a měnit creep bez jakékoliv energie. Overseeři mohou také létat, aby získali nějaký ten čas na regeneraci jejich energie. Pokud by současní zergští "kouzelníci" měli schopnost pojídat vlastní jednotky, byli by moc silní.


3) Bude ve hře možnost udělat vlastní vodní jednotky? Budou hráči schopni pro uživatelské mapy a Scumedit (editor map pro SC2 - pozn. překladatele) vytvořit jednotky, které budou plavat/plout? Budou zde také speciální jednotky navržené pro vodu, ale dostupné pouze ve Scumeditu jako Zerg podobný žraloku nebo protosské vodní plavidlo? Samozřejmě vím, že by tyto jednotky nebyly dostupné v multiplayeru, myslel jsem jen pro uživatelské mapy.


Ještě nebylo učiněno konečné rozhodnutí o přesném rozsahu podpory pro uživatelské mapy a Scumedit.


Další 4 otázky a odpovědi, které jsou součástí této sady, si můžete přečíst v naší sekci.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

SiMich - 19.12.2008 | 10:55   (odpovědět)

No, v BW to šlo, ale jediná možnost, jak zrychlit Overlorda v SC2, je upgradovat ho na Overseera. Tedy, alespoň tak to bylo, možná to změnili, když je chtějí jako transportéry.

alucard - 19.12.2008 | 06:50   (odpovědět)

simich hral si bw? ono jde udelat upgrade a pak ten overlord je rychly jako jine dropky....

SiMich - 18.12.2008 | 19:51   (odpovědět)

Ano, šíleně pomalý transportér se vždycky hodí. Je-li tedy Overlord stále tak pomalý, jako byl.

Zhul - 18.12.2008 | 19:35   (odpovědět)

Hmm tu schopnost přenášení bych posunul až na overseera takle to maj zergové docela výhodný s tím transportem

ovceking - 18.12.2008 | 16:39   (odpovědět)

takze ted priletej overlordi vylozej tucet roachu.. a nez je ustrilite tak uz vam do baze vleze nydus worm, a za nim cela zergska armada... no aspon to bude sranda

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.