StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
nike air max 2017 go… » 17.06. 04:40
puma women shoes » 17.06. 04:37
puma suede classic » 17.06. 04:34
https://www.litsej-i… » 17.06. 01:25
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

BlizzCon: Hlavní producent StarCraftu 2 o "rozdělení" kampaně

11.10.2008 | 19:45 - Overwatch

Blog Kotaku měl možnost na chvíli odchytit Chrise Sigatyho, hlavního producenta StarCraftu 2 a krátce si popovídali o Trilogii. Chris říkal, že o tom nemáme uvažovat jako o roztrhání jednoho celku na tři části:

 

„Každá kampaň bude v podstatě jakoby datadisk."

 

Každá kampaň přinese nové upgrady a změny do multiplayeru. Na rozdíl od běžného datadisku k normální RTS hře, který jen prodlužuje stávající kampaň původní hry, kampaně ve StarCraft 2 Trilogy budou samostatné, plnohodnotné příběhy samy o sobě.


Chris dále vysvětloval, že se každá z kampaní bude hrát trochu jiným způsobem a každá z nich bude tak trochu jiný typ hry. Úvodní kampaň za Terrany bude obsahovat Jima Raynora a klíčovým prvkem této kampaně bude vylepšování technologií. Další kampaň bude za Zergy a tam se bude jednat především o rpg prvky.


Proč ale taková změna? Proč to nebude všechno prodáváno v jedné krabici dohromady? Prý je to kvůli velkému záběru hry:


„Vždycky začínáme v obrovském měřítku."


Jednoduše řečeno se StarCraft 2 stal natolik velkým projektem, že samotná terranská kampaň zabrala velké množství času a úsilí a stále není dokončená. Kdyby se měla věnovat stejná pozornost i ostatním kampaním a mělo by to být v jedné krabici, hra by se prý musela léta odkládat. Po několika měsících debat se nakonec rozhodlo pro toto řešení, kdy hra vyjde s terranskou kampaní (a multiplayerem) a zbývající dvě kampaně vyjdou později.

 

Zdroj: kotaku.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

muta - 12.10.2008 | 08:40   (odpovědět)

jo tak aha, tak to by bylo v poho. sem se toho zalekl asi as moc

bekend - 11.10.2008 | 23:49   (odpovědět)

pochybuju, ze rpg bude jako primo ve hre - hra bude klasicky rts... ale rpg prvky ponese ta kampan (jako jsou ty filmecky raynora aspol)

muta - 11.10.2008 | 23:44   (odpovědět)

jestli do toho naserou rpg tak me jebne, at si to daji di wara ale ne do stara

Jata [ redakce ] - 11.10.2008 | 22:14   (odpovědět)

Myslim, že jsem někde četl, že původně byly v plánu dva datadisky, ale timhle se to všechno narušilo a asi žádný nebudou...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.10.2008 | 22:12   (odpovědět)

Insolitus : to pochybuju. Pokud to udělají takhle, tak vydávat po epizodách ještě nějaký datadisk... nemyslím si, že na to dojde...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.10.2008 | 22:10   (odpovědět)

no... já bych teda rozhodně řekl, že to datadisk je, akorát pěkně okecané a zabalené. Ačkoliv možná ne. Terminologicky by se jako datadisk mohlo označovat něco, co přináší pouze nové mise/mapy, pracuje na stejném enginu a nedá se hrát bez původní hry. Nicméně herní scéna je plná "datadisků", které se sice dají hrát samy, ale v podstatě to je ta samá technologie, pouze doplněné o nové mise/mapy atd. a sem spadá Fallout 2, crysis warhead, epizody k half life 2 atd. Nová hra to prostě není.

Insolitus - 11.10.2008 | 22:03   (odpovědět)

mimo to si osobne dovolim myslt ze po trilogii prijde jeste jeden datadisk s vytouzenou ctvrtou rasou a celou dlouhou a epickou kampani za ni

Insolitus - 11.10.2008 | 21:55   (odpovědět)

mimo to si osobne dovolim myslt ze po trilogii prijde jeste jeden datadisk s vytouzenou ctvrtou rasou a celou dlouhou a epickou kampani za ni

Archon - 11.10.2008 | 21:42   (odpovědět)

no hlavne si to predstavujem tak že zergovia budu mať "RPG" strom , ako e napr. strom skillov , tak tam budes mat strom evolucii . a napr. budes musieť dobiť nejaku rasu aby si mohol mat ten typ prišeri , lebo zergovia vlastne asimiluju , to čo "zabiju" aj "oskenuju" a ziskaju nove DNA , takže aby si mal tu prišeru musiš dobit tuto rasu .

Insolitus - 11.10.2008 | 21:36   (odpovědět)

a proc to nechapat jako datadisky???
bude tam pokracovani kampane (jen to nebude 3*10misy za kazdou rasu), bude tam rozsireni pro multiplayer, nove jednotky, budovy ...

vlasne jediny co ted rekli je, ze uz ted maj tolik myslenek a napadu ze budou minimalne 2 datadisky

123456 - 11.10.2008 | 21:33   (odpovědět)

To kane85: Pokud mne paměť neklame tak hned na začátku se tvrdilo, že v singleplayer hrdinove (a s nimi RPG prvky) budou - ale v multiplayer ne. ©lo o to, aby multiplayer nebyl jako WC3, nikoli singl...

Whiskey - 11.10.2008 | 20:53   (odpovědět)

Náááádhera- ted uz to nebude jenom naka epicka hra ale cely svet starcraftu, u ktereho bude dokonaly multiplayer tresnickou na dortu, berte to tak ze za cenu WoL hry dostanete stejny balik (triceti misi jak to bylo puvodne planovano,skirmish za vsechny tri rasy a stejne tak plne hratelny multiplayer, editor), otazka jestli se potom vyplati kupovat HS a LV,ale ta se nas, neznabohu a torrentaku netyka,pro me je to velice vitane rozšireni kampane z 30 na 90 misi. Jen tak dal bilzzarde jen tak dal...

kane85 - 11.10.2008 | 20:40   (odpovědět)

To Janci: zaujimava myslienka. no uvidime. casom

Janci - 11.10.2008 | 20:18   (odpovědět)

To kane85: Ja som to pochopil tak, ze tak isto ako si budes moct v teranskej kampani robit upgrady v armory, budes do zergskej kampani pridany nejaky RPG prvok/prvky, teda to neovplyvni MULTIPLAYER. Do multiplayeru pravdepodobne pridaju nieco ine.
To Crazyboy20: Kedy uz konecne prestanes kritizovat kazdu debilinu?

Crazyboy20 - 11.10.2008 | 20:03   (odpovědět)

tak at tam nerika to slovo datadisk,se nedivim ze to delaji tak dlouho,staci se podivat na ty rozhovory tak se necerti

Overwatch [ redakce ] - 11.10.2008 | 20:01   (odpovědět)

To Crazyboy20: není to datadisk, ale pro ty, co pořád nedokáží pochopit princip stand-alone kampaně to zjednodušili a přirovnali to k datadiskovému formátu

Crazyboy20 - 11.10.2008 | 19:58   (odpovědět)

kazdym vyrokem si protireci meli by se aspon domluvit co chcou vlastne delat zhulenci,jednou tak pak tak neni to datadisk pak to je datadisk lol

kane85 - 11.10.2008 | 19:52   (odpovědět)

ok. budem to brat ako to je. fajn.
ale stale nechapem ako to bude s druhou kampanou. hovoria ze to bude hlavne viac rpg prvkov. ale ved davnejsie povedali ze nechcu ist cestou W3 - ze hrdinovia budu mat mensiu ulohu.
to som zvedavy ...a ako rpg prvky potom zapracuju do MP

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.