StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
nike air max 2017 go… » 17.06. 04:40
puma women shoes » 17.06. 04:37
puma suede classic » 17.06. 04:34
https://www.litsej-i… » 17.06. 01:25
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

BlizzCon: StarCraft 2 Trilogy v jasnějším světle

11.10.2008 | 12:23 - Overwatch

První den BlizzConu by se dal shrnout jedním slovem - Trilogy. Respektive StarCraft 2 Trilogy. Oznámení rozkouskování StarCraftu 2 na tři samostatné (stand alone) produkty, kdy každý z nich bude reprezentován příběhovou kampaní za danou rasu, je bez diskuze největší oznámení celého včerejšího BilzzConu. Nějaký Wizard z Diabla 3 si ani neškrtne :).

 

Co ale vedlo Blizzard k tomuto rozhodnutí? Především jeho vlastní ambice udělat hru tak neskutečně našlapanou a „kulervoucí", že by ji v klasické formě nebyli schopni zvládnout. Doba vývoje by byla neúnosně dlouhá. Rob Pardo proto prezentoval tři možnosti, mezi kterými se rozhodovali:

 

1. Tradiční singleplayer kampaň - lineární postup, minimum svobody ve volbách, méně vedlejších postav a celkové osekání kampaně na to nejnutnější.

2. Epické a unikátní kampaně - spousty hlavních i vedlejších postav, bohatý a robustní příběh a příběhové pozadí, velká svoboda volby, tuny možností, spousty alternativních misí, ale vydat každou kampaň zvlášť jako samostatný produkt.

3. Kompromis někde uprostřed - tak trochu od každého něco - mírně osekaný příběh, méně vedlejších postav, ubrat na epičnosti, jen několik možností volby, ovšem bylo by velké riziko v mnohem delším vývoji a neustálém oddalování hry.

 

Blizzard se rozhodl pro druhou možnost - nebudou žádné kompromisy, nebude se nijak upravovat příběh „aby se to stihlo" a podobné nesmyslné zásahy. Všechny tři kampaně budou plnohodnotné, budou obrovské a epické. V každé z nich bude velké množství vedlejších postav, každá se svým vlastním příběhovým pozadím a motivací, hráč bude mít obrovskou možnost volby jak technologií, misí, tak i prostor pro načerpání příběhu v robustním story módu.

 

Jednotlivé kampaně (v pořadí Terran - Zerg - Protoss) nemáme chápat jako datadisky, ani jako epizodický obsah. Máme je brát jako samostatné produkty. Každá kampaň bude obsahovat až 32 hodin hratelnosti a rozsah misí bude od 26 až do 30 kousků. Ani jedna kampaň neskončí otevřeným koncem (cliffhangerem), ale bude mít uspokojující zakončení, které kvalitně uzavře danou kapitolu v celém příběhu StarCraftu 2. Blizzard obhajuje tento krok tím, že se nyní mohou plně soustředit jen a pouze na terranskou kampaň, vložit do ní maximum úsilí a prostředků. A až přijde čas, bude se celý StarCraft 2 tým soustředit pouze na zergskou kampaň atd.

 

 Je velmi důležité dodat, že toto rozdělení StarCraftu 2 nebude mít sebemenší vliv na multiplayer, síťové hraní, či level editor. Všechny tyto věci budou samozřejmě obsaženy již v prvním dílu StarCraft 2 Trilogy - Wings of Liberty. Je tedy pravděpodobné, že druhá a třetí stand alone kampaň se nebude prodávat za plnou cenu. To je ovšem jen spekulace, Blizzard nenaznačil ani cenu kterékoliv části a samozřejmě ani přibližné datum vydání, nebo plán vydávání pozdějších kampaní. Jak ale známe Blizzard, předpokládáme, že zbylé dvě kampaně asi nebude vydávat s dvouměsíčním rozestupem...

Zdroj: vlastní
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Aries - 11.10.2008 | 15:16   (odpovědět)

Romla: Dá se to prolézt, ale ne v jedný hře. Už jenom protože že je tam několik rozhodnutí s dopadem na to jak se hra bude vyvíjet.
Hovořím o Falloutu 2, do kterého byla přidána velká část původně zamýšelných věcí různými modifikacemi (jako třeba MegaMod)

protossove-borci - 11.10.2008 | 14:44   (odpovědět)

doufam, ze si clovek bude moct zahrat skirmish battle....

Archon - 11.10.2008 | 14:07   (odpovědět)

tak len dufam že to bude ako Guild Wars , že budem mať moct Terranov a len protossov , a že to nebude všetko zvlašť naištalovane , ale ako datadisk .

SAS - 11.10.2008 | 14:04   (odpovědět)

To Unimatrix325: Stáhni to a porovnej . Málo toho rozhodně není .

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.10.2008 | 13:49   (odpovědět)

SAS : jo todleto... no to ale pokud vim nebylo zas tolik věcí

Pavel - 11.10.2008 | 13:26   (odpovědět)

Unimatrix325: U F 1 i 2 bylo na poslední chvíli zahozeno docela dost lokací i úkolů, prostě proto že by to nestihli. A i tak byly obě hry plné bugů a dodnes fanoušci vydávají patche aby to opravili a přidali ony chybějící prvky. Ale jinak ano, výborná hra.

terax - 11.10.2008 | 13:19   (odpovědět)

Pokud bude cena slušná tak v tom nevidím problém +když nebudou clifhangery tak by to čekání nemuselo být tak hrozný.

SAS - 11.10.2008 | 13:18   (odpovědět)

To Unimatrix325: Spousta věcí . Naneštěstí vývojáři měli přesně dané datum vydání , tak co nestihli smazali . Namátkou - nedořešení Sulikův problém se ztracenou sestrou , několik lokací (EPA) , ... . Jestli umíš slušně anglicky , běž na "madbrahmin.cz" a stáhni si MIB88 Megamód . Ten do hry přidá všechny nedodělky .

Romla - 11.10.2008 | 13:14   (odpovědět)

To Unimatrix325: Však já taky nepíšu, že by mě Fallout nebavil, jenom, že jsem prostě nebyl ochoten věnovat mu tolik času, kolik bych potřeboval, abych si to hraní užil.

Venom - 11.10.2008 | 13:11   (odpovědět)

S tou trilogiou to podla mna pekne posrali. Zase potom čakat na Zergov a Protossov neviem kolko. A kto vie kedy vlastne byjde ta prvá čast teda, ách jáj.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.10.2008 | 13:05   (odpovědět)

SAS : co bylo u F2 osekaného ?
Romla : jo se začátkem souhlas. Ale mě F bavil, je to super hra. Ale je to jinej styl. Je to simulace onlinovky v podstatě. Tam jde o to, že máš svět a žiješ v něm. Což je něco, co od SC nečekám.

Romla - 11.10.2008 | 12:53   (odpovědět)

Osobně taky miluju linearitu, protože jenom lineární příběh může být dokonale promyšlený a není to jen hlada poslepovaných kousků, ve které se každý ztratí. Taky se mi zrovna nelíbí rýžování Blizzardu na vydávání her a je mi jasné, že možnost datadisku tímhle velmi pravděpodobně padá (a další dvě epizody se cenou pravděpodobně nebudou moc lišit od prvního dílu). Ale z těch tří možností bych si stejně vybral tu druhou, protože toho přece jenom chci co nejvíc a doufám, že půjdou v nějakém pořadí smysluplnně odehrát všechny mise, protože prolézaní každého kousku virtuálního světa mě baví ze všeho nejvíc - proto jsem taky nikdy nedohrál ani malou část Falloutu - tam je toho prostě až příliš a prolézt se to jednoduše nedá, pokud chci mít i vlastní život a ne jen ten herní.

SAS - 11.10.2008 | 12:38   (odpovědět)

S tím příběhem souhlasím tak napůl .

Jinak ze začátku mě trošku naštvalo , že to bude trilogie . Na druhou stranu ,je lepší , když bude kampaň kompletní , než že bude osekaná ( jako tomu bylo např. u Falloutu 2 )

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.10.2008 | 12:29   (odpovědět)

no, já teda nevim, ale já nechci ze starcraftu něco na způsob ohromnýho RPG s hromadou dialogů, možností, dějových linií atp. Nelineárnost je sice fajn pro hráče (někdy) ale děs pro ten svět. Do epických příběhů prostě nepatří možnost rozhodování o postupu.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.