StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[0@0].]((NEW)) F.u… » 16.01. 11:26
((GET)) Zip Leaked P… » 16.01. 11:22
Jan.2019 Great Bjark… » 16.01. 11:18
#Look#.Great Jaye Ba… » 16.01. 11:13
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Podrobnosti ohledně creepu

22.09.2008 | 18:10 - Jata

V komentářích u minulé novinky měli někteří nápady s tím, že by zrychlení nemělo být tak velké. Takové myšlenky měli i někteří fanoušci na battle.netu. Karune proto neváhal na to reagovat a připomněl ještě několik dalších věcí.

 

Mějte na paměti, že současná procenta a počty jsou stále předmětem balancování. Primární diskuse by měla být o nových herních mechanismech a jak by to mohlo ovlivnit strategie na všech stranách.

Také nezapomeňte, že creep rozšiřují Overlordi (je potřeba mít postavený Lair). Creep, který se dotkne nepřátelské nezergské budovy, tuto budovu zničí.

Ještě další objasnění, jež bych chtěl dodat. Creep nemá žádný vliv na hráče, takže při hrách Zerg vs Zerg, zvýšení rychlosti pomůže všem jednotkám, tedy jak spřáteleným, tak nepřátelským.

 

O creepu můžete stále diskutovat na našem fóru nebo přímo v komentářích k novinkám. Blizzard by rád slyšel i vaše návrhy.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zasz - 02.10.2008 | 07:18   (odpovědět)

No bez toho transportovani ovikem ci seerem to bude docela razantni zmena, sem zvedavej jak to bude vypadat.

SiMich - 29.09.2008 | 21:38   (odpovědět)

zasz: Ach. S tou pomalostí jsem si nebyl jistý, z toho, co jsem si pamatoval se Overlord zrychlil po upgradu na Overseera. Pokud má opravdu tento upgrade, poté jsem se spletl, ano. Ale u toho transportování jsem si velice jistý tím, že ani jedna jeho vývojová fáze neumí transportovat. Transpot se provadí tím, jak říkáš, že přiletíš Overlordem, rozprostřeš creep a necháš vylézt Wormy.

No a jasně, hry na Big Game Hunters či hry způsobem zabednit se a zbrojit (což je pravda, že ve FFA s 8 lidma to asi jinak nejde), bych neřekl, že jsou pro balancování a vytváření strategií relevantní. V Korejských hrách jsou snad důležité všechny desítky surovin.

zasz - 29.09.2008 | 11:12   (odpovědět)

V tvych teoriich je take nekolik nepresnosti, pokud budu vychazet z techto informaci, nehlede na to ze se vse balancuje a stale meni.
1) Nevim kde si nalezl informaci ze overlord neumi transportovat, mozne to je, protoze podle zdroje http://www.sc2armory.com/game/zerg/units/overseer/ neumi ani overseer transportovat(ventral sac) NEBO to tam proste jen neni napsane.
2)Overlord je desne pomaly-odkaz na http://www.sc2armory.com/game/zerg/units/overlord/ V UPGRADES je schopnost pneumatized carpace coz v sc1 byla rychlost overlordu.
3) 100mineralu oknem a snizenej limit-pri hrach s hromadou tezby je 100 ba 1000 v porovnani se strategickou ci prolamujici akci zanedbatelna. Snizenej limit nechapu jak myslis. Ovik nezabira FOOD takze jeho pocet se muze rovnat hypoteticky nekonecnu, na naplneni 200 limitu food ti staci 25 overlordu (nepocitam hlavni budovy), je jasny ze nebudu delat akci s kvantem oviku kdz jich mam malo a ohrozi mi to limit.

Pokud by overlord opravdu neumel transportovat (byl bych docela radsi kdyby to tak bylo, protoze mi veci, ktere sem psal pripadaji docela vyhodou) presto bych overlordy s utokem posilal a to i jednak z duvodu ze overseer neumi chrlit a jak sem se docetl (je mozny ze uz tomu tak zasze davno neni) tak nydus worma muzes vyhrabat jen na creepu, takze ovik je nutnost.+ten dmg budovam plosne.

SiMich - 28.09.2008 | 11:11   (odpovědět)

zasz: Fajn, v tvých teoriích je několik nepřesností:
1) Overlord už neumí transportovat. Lze s ním pouze přiletět na místo, vychrlit creep a postavit Nydus Wormy.
2) Overlord je děsně pomalý a nejde s tím udělat nic jiného, než upgrade na Overseera, který už neumí chrlit creep. Opravdu by jsi 100 mineralů jen tak prohodil oknem zvlášť, když se ti tím i sníží limit?

zasz - 28.09.2008 | 09:32   (odpovědět)

jeste sem premejslel treba nad vysadkem utoku plus dron co dela vez na nachrlenym creepu.

zasz - 28.09.2008 | 09:26   (odpovědět)

Zhulenej, teda zhule jeste on nebude 6 minut nicit jen jeden barracks ten creep se rozlejza a muze zaroven nicit vic budov.

zasz - 28.09.2008 | 09:23   (odpovědět)

jeste k tem hlidani expu muzes pernamenentne udrzovat nacreepovano v nejidealnejsim miste pro tezbu takze expanze nepratel bude o dost zhorsena.

zasz - 28.09.2008 | 09:17   (odpovědět)

oprava mapu v osmi lidech v 6 ci sedmy to jde taky vycerpat i klidne ve dvou ale trva to dyl.

zasz - 28.09.2008 | 09:17   (odpovědět)

zhul: vzdyt to nebudes muset pouzivat, kdyz to hanis a nevim kde si vzal tech 6 minut kdyz se to porad balancuje. A co se tyco oviku zkus si nekdy zahrat mapu v 6 lidech s hromadou tezby a masovat oviky po chvilce se naplni kapacita mapy a nikdo nebude moct vyrabet. A potom treba takovej utok carrieru bez intercaptoru je docela sranda. A hlavne tim chrlenim muzes delat veci jako nechas ovika na expandu a kdyz tam nekdo zacne stavet turetku tak zacnes chrlit a nicis ji nebo pylon, muzes si takhle cekovat expy+pri mega dropu s kvantem oviku bude ucinek jeste lepsi nejen ze vysadis, ale zacnes i chrlit. Jak se riak 100*nic umorilo slona a ovik bez limitu je kurva 100*nic.

Zhul - 27.09.2008 | 19:50   (odpovědět)

hmm super takovej bombardér co bude 6 minut nicit jeden baracks

zasz - 27.09.2008 | 07:16   (odpovědět)

dmg budovam to je dobra akce takze se ovik stal vlastne hustym bombarderem nezabira misto takze jich muzes mit nekonecne mnoho uz se tesim na ty mracna co prileti nad zakladnu a zacnou chrlit.

mauriicio - 24.09.2008 | 22:00   (odpovědět)

Rychlost mizení určitě odpovídá rychlosti objevování.

ovceking - 24.09.2008 | 17:41   (odpovědět)

ten creep mylsim dela cca 4 dmg/s vsem nezergskejm budovam, a je jedno odkud je, nebo ci je

halal - 24.09.2008 | 16:52   (odpovědět)

Jj jasny, ale porad se tam ten creep chvili udrzi..
Bude to chtit balancovat cas mizeni creepu atd...

mauriicio - 24.09.2008 | 16:05   (odpovědět)

Creep zničíš spolu s tumory či overlordy, kteří jej vytvářejí.

rRr - 24.09.2008 | 08:31   (odpovědět)

Můžeš ničit tumory. Creep z overlorda asi schopnost ničení budov mít nebude.

halal - 24.09.2008 | 01:20   (odpovědět)

Hm, tak to by imho mela bejt moznost na creep utocit a nicit ho. Protoze jestli bude zerg dost vytrvalej, tak hlavne proti budovam tossu bude celkem efektivni...

Rexxus - 23.09.2008 | 22:38   (odpovědět)

Zda se mi to, nebo tam je jasne napsane, ze se musi dotknout NEPRATELSKE nezergske budovy, aby ji nicil?

SiMich - 23.09.2008 | 18:58   (odpovědět)

Žekl bych, že i kdyby byla ta budova tvoje vlastní, tak by jí creep ničil (např. v kampani by taková situace nastat mohla).

Black Jack - 23.09.2008 | 18:51   (odpovědět)

Hele a co kdyš je ta nezergská budova mého spojence zničí ji Creep taky?

Havoc - 23.09.2008 | 18:26   (odpovědět)

Myslim ze sa to tak bude dat ale to nicenie budovy nebute az tak uber silne.

fucik - 23.09.2008 | 18:21   (odpovědět)

Creep, který se dotkne nepřátelské nezergské budovy, tuto budovu zničí.
tudle cast jsem asi spatne pochopil nebo je mozne za pomoci schopnosti ovika rozsirit creep do vyrobny nepritele a znicit mu vsechny budovy timto spusobem?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.