StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
Odzyskiwanie danych … » 20.03. 18:51
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karuneho Q&A 44

05.09.2008 | 23:27 - Jata

Chat s vývojáři: Během našich nedávných show na Games Convention v Lipsku a PAX v Seattlu jsem si všiml, že si mnoho nových hráčů zkoušejících hru za Zergy postavili několik creep tumorů v domnění, že jsou buď obranné nebo se potom změní na obranu. To nakonec vedlo k rozhovoru s Dustinem o tom, proč se už Creep Tumory nemorfují na obranu základny. Pro ty co neví, Creep Tumor je budova, která kolem sebe významně rozšiřuje creep. Postavení této budovy je výborný způsob, jak pokrýt další území creepem, což umožní mnohým nové strategie, včetně agresivního protlačování Spine Crawleru (mobilní Sunken Colony).

Dustin předložil dva scénáře, proč se tedy Creep Tumor už nemění na další zergskou obrannou budovu:

1) Mohli byste se creepovat po mapě posouváním obrany základny a creep-spawningu.

2) Bylo by snazší náhodně skončit s budovami mimo creep, protože se generátor creepu vzdálil.

Tedy, když vývojový tým chtěl dát Zergům nějakou mobilní obranu, rozhodli se rozdělit role Creep Tumoru a ostatních zergských obranných budov. To také umožní týmu, aby se Creep Tumory mohly zahrabat a v posledním buildu byly opravdu levné.


1. Je možné, aby replaye obsahovaly více detailnějších statistik hráčů, jako třeba průměrný počet kliknutí za minutu, množství použitých klávesových zkratek, atd.? (starcraft2.com.au)

 

Replaye budou mít v sobě mnohem více dostupných informací, to bude zahrnovat podrobnější sledování statistik, stejně jako další užitečné progamerové prvky.


2. Terrani se v současné době zdají být v nevýhodně, co se týká pohyblivosti armády (v porovnání s 'Warp-in' a 'Nydus Wormem'), máte ještě nějaké plány na návrat 'drop-podů' nebo dalších nových dopravních mechanismů? (sclegacy.com)

 

Ve skutečnosti mají Terrani mnoho jednotek a mechanismů, které je posílí větší pohyblivostí než v původním StarCraftu. Dobrým příkladem nových jednotek, které rozšíří nájezdní schopnosti Terranů, jsou Reaper a Viking. Dále třeba Medivac Dropshipy nabízí větší podnět k vybudování mnoho Dropshipů, což se přemění ve větší pohyblivost celé armády. Salvage je také další mechanismus, který v rámci přestavování a přesunu terranské základny na nová místa, pomůže. Nakonec jsou Terrani pořád jediná strana, která se může sebrat a pohybovat po celé základně, stejně jako jsou schopni nyní naložit SCV do Command Center, což jim umožní rychlejší expanzivní strategie.


3. S novými mechanismy zvýšených míst nemůže už armáda bojovat s jednotkami, které jsou na vyšším místě, dokud se nedostanou na jeho okraj. Jak Zergové, tak Terrani mají možnost si takovýchto jednotek na vyvýšenině všimnout pomocí Overlordů a vznášejících se budov již od začátku hry, ale první jednotka u Protossů, která se tam dostane, by byl Phase Prism. Mohlo by to znamenat, že by na některých mapách kvůli tomu mohli mít protosští hráči podstatnou nevýhodu? (GameReplays.org)

 

V posledním buildu StarCraftu II už Protossové nepotřebují Observatory k vybudování Observerů. Observery se budou moct postavit přímo z Robotics Facility, a to umožní dřívější sledování bojiště.

Samozřejmě jsem viděli, obzvláště na určitých mapách, že byli Terrani schopni blokovat choke pointy velmi brzy, čímž Protossům vzali velkou část průzkumnické části hry, a zkoušíme tak toto nové řešení. Kromě toho máme dojem, že Observery byly pro protosskou armádu příliš důležité na to, aby byly v tech tree tak daleko.


4. Budou portréty jednotek v SC2 předrendrované videoklipy ve vysoké kvalitě jako v SC1? willygundersen (Battle.net)

 

Portréty jednotek budou zobrazovány v mnohem vyšší kvalitě než skutečné jednotky na obrazovce, podobně jako v původním StarCraftu a Warcraftu III. Nebudou to tedy videoklipy, ale budou to animace vyrenderované hrou. V příštím BlizzCastu bude několik příkladů právě těchto portrétů, budeme totiž v tomto podcastu mít také Dustina a Sammyho a budeme si s nimi povídat o procesu vytváření jednotky.


5. Všichni víme, jak důležité je, aby jednotky tieru 1 byly účinné i v pozdějších tieru, které nabízejí různé schopnosti jednotek, jako třeba u Zealotů Charge. Ale vypadá to, že Protossové mají podporu v tom, že mají Charge, zatímco Zerglingové mají pouze tradiční zvýšení rychlosti bez jakéhokoliv zlepšení AI. Je něco v plánu pro Zerglingy? (starcraft2forum.org)

 

Díky novému hernímu enginu mají Zerglingové ve StarCraftu II mnohem lepší hledání cest, což má za následek, že se pohybují mnohem efektivněji. Zerglingové jsou tak schopni jak obklopit snadněji nepřátelské jednotky, ale také jsou mnohem snadněji vybratelné, lze jich najednou ovládat více než 12. Kromě toho jsou Zerglingové také o něco menší než jejich protějšky v původním StarCraftu a jsou schopni se přeměnit na Banelingy, kteří jsou neobyčejně efektivní proti Zealotům. Nakonec mají v porovnání s původním SC také Zealoti snížené hitpointy štítu o 10.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zasz - 07.09.2008 | 18:42   (odpovědět)

Venco tak to leda hovno bude to balancli

Venca - 07.09.2008 | 11:13   (odpovědět)

ja už vidim jak to bude..marinaci budou na hovno...zealoti ešče víc a zerglingové budou kingové...

halal - 06.09.2008 | 12:04   (odpovědět)

jj, ten blizzcast bude dobrej *slint*

Kane85 - 05.09.2008 | 23:53   (odpovědět)

zaujimave.
uz sa tesim na dalsi blizzcast - o portretoch jednotiek sa rad dozviem nieco nove.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.