StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

02.09.2008 | 18:01 - Jata

Ji dlouhou dobu jsme nesledovali Karuneho p?ísp?vky, které tu a tam na fórech battle.netu utrousí. Leckdy se toti jedná o zajímavé informace p?ímo z vývoje StarCraftu 2. Nejprve se Karune rozpovídal o ne?estných taktikách Terran?:

 

Myslel jsem, e bych se s vámi o to lidi pod?lil v interním gameplayi, n?které bídné duše toti zjistily, e kdy hrajete za Terrany a ihned zvednete Command Center blíe k velmi výnosným minerál?m, snadno p?ekonáte ten rozdíl ztraceného ?asu ze sbírání minerál? b?hem této doby a v podstat? budete velmi rychle schopni p?edb?hnout jakoukoliv jinou rasu. Dosud se to zdá pravd?podobné, e je snadné ubránit tuto novou rychlou expanzivní strategii. Nicmén? jsem si jistý, e to bude v nadcházejících týdnech vybalancováno, ale stejn? to bylo zábavné, take jsem myslel, e bych se o to pod?lil.

Ti Terrani jsou ale prohnaní.
...

Ud?lat ze zvedání budov vyzkoumanou schopnost a tvrdý povlak minerál?, oboje zní jako zajímavé nápady - ur?it? je p?epošlu dále k vývojá??m. Jak u jsem ale ?ekl p?edtim, fungovalo to pouze na 'jistých' mapách. Pokud n?co, mohly by být ty mapy mírn? upravené a pravd?podobn? by to bylo opraveno.

 

Sv?j další p?ísp?vek Karune v?noval diskusi ohledn? nashromád?ní Mutalisk? a vyuití jako jedné jednotky s velkými poškozením a jejich cool-down na útoku k pohybu. K pouití takové taktiky je však pot?eba trochu mikrování a stala se tak ?astým diskuzním bodem v Q&A. Tak jak to te? vypadá:

 

Ješt? jsme to nijak intenzivn? netestovali, ale co se týká Mutalisk?, hrá?i sice budou schopni si je nahromadit, ale udret je pak pohromad? bude mnohem obtín?jší. A budeme o tom mít víc detail?, budu vás informovat.

P?vodn? ve StarCraftu 2 byly také Mutaliskové p?ed útokem trochu zpomaleni, ale kód byl upraven, aby mohli úto?it za pohybu jako v p?vodním StarCraftu.

 

Jeden z fanoušk? m?l na fórech takový trochu blbý dotaz, kdy se zeptal, jestli je ve h?e po?ád Comsat Station. Ta toti ve h?e u není a CC se vylepšuje místo toho na Surveillance Station. Ke Command Centeru ješt? Karune p?ipojil menší poznámku:

 

Jo, ješt? je taky t?eba zmínit, e kdy se p?estaví Command Center na Surveillance Station nebo Planetary Fortress, ztratí schopnost se zvednout.

 

Stejn? tak ješt? n?koho zajímalo, jestli jsou po?ád ve h?e Dark Pylony, zde je odpov??:

 

Dark Pylon v multiplayerové verzi hry není. P?vodn?, kdy jsme to toti testovali, zahaloval budovy do ur?itého polom?ru kolem sebe, ?ím ztíil nep?átel?m najít 'tech' budovy v protosské základn? kv?li ur?ení, jak moc je protihrá? technicky vysp?lý. Krom? toho to také schovalo obranné stavby základny, dokud tedy neza?aly st?ílet.

Dark Pylon jsme vyškrtli, protoe nebyl shledán uite?ným, jak jsme m?li v úmyslu. U jsme také projednávali monou náhradu takové budovy, která by slouila také jako obranná budova základny, ale nic ješt? nebylo potvrzeno.

 

Dále m?l také jeden z hrá?? obavu, boje Immortal? proti Zerg?m, protoe by se údajn? m?l spustit štít pouze proti jedné jednotce:

 

Podle mého názoru jsou Immortalové lepší proti Terran?m, ale stejnak je lze po?ád vyuít i v bojích Protoss vs. Zerg, obzvláš? proti obrn?ným jednotkám, které je horší zabít, jako Ultralisky nebo Roachy. Mimoto jsou Immortalové tém?? vdy ur?eni jako první jedntka p?i obléhání nep?átelské základny, aby "schytala" všechny ty po?áte?ní obranné mechanismy.

C i t a c e:
Nemyslím si, e má Collossus útok omezený délkou... není to po?ád ší?ící se st?ela? Na druhé stran? warp raye... p?edpokládal bych, e útok funguje práv? jako normáln?, ale mohl jsme se mýlit. A také u víme, e rychlé slabé útoky jsou v?tšinou ú?inné proti zesílenému štítu. Jsou zmenšené útoky zp?sobující více ne 10 poškození na úder (správn??)


Ano, to je správn?. Nejefektivn?jší jednotky proti Immortal?m jsou ty, které mají rychlé útoky s a 10 poškozeními na útok.

Vlastn? jsem nedávno hrál hru, v ní jsem si uv?domil, e jsou proti nim také docela ú?inné Psi Storms, jeliko se na protijednotku hodí dokonale, zp?sobí stanovených X poškození kadou sekundu, kdy je jednotka pod oblastí jejího ú?inku.

Zdroj: sc2blog.com, battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

RESHETO - 03.09.2008 | 20:52   (odpovědět)

To halal: dik, znie to celkom dobre, urcite lepsie nez davat Lift off budov ako research

halal - 03.09.2008 | 16:13   (odpovědět)

tvrdy povlak - nebude se z nich moci tezit, dokud se ten povlak neznici - coz sice scvckama pujde, ale dost pomalu a tim ta vyhoda opadne, lepsi bude si pockat na utocny jednotky a tam uz budou vsechny rasy na stejny urovni...

Wraith - Terran 4ever - 03.09.2008 | 15:40   (odpovědět)

Ja bych to vyresil treba ze z tech mineralu by slo tezit az treba po 10 minutach od zacatku hry.

RESHETO - 03.09.2008 | 12:47   (odpovědět)

co sa mysli tym "tvrdy povlak mineralu" ?

halal - 02.09.2008 | 19:44   (odpovědět)

To s tim zvednutym CC je zajimava strategie. Rozhodne bych to ale neresil tim research zvedani budov, to by zabranilo i jinejm zajimavejm taktikam (viz boxerovo barracks lift atd)

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.