StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karuneho Q&A #42

26.07.2008 | 10:50 - Overwatch

Karune začíná opět přecházet na týdenní dávkování svých otázek a odpovědí, a proto tu dnes máte možnost si aktuální přeloženou sadu přečíst. Druhá polovina je zaměřena na možnosti editoru a jak se zdá, v rukou šikovných jedinců z komunity to bude vskutku mocný nástroj - máme se asi na co těšit.

 

1. Jaký byl důvod pro přesunutí Hydraliska o jednu technologickou úroveň níže? Jak to ovlivňuje zergskou hru ze začátku, obzvláště když až do Hydraliska nemají Zergové žádnou protivzdušnou jednotku?

 

No, vlastně jsme Hydraliska posunuli zpátky do Tieru 1.5, čímž jsme dali Zergům protivzdušné schopnosti bez nutnosti vylepšovat Hatchery na Lair. Původní myšlenka byla taková, že posuneme Hydraliska výš a Corruptera níž, aby se mohl stavět dřív, bez nutnosti stavět budovu, která vám je zpřístupní – stačilo jen vylepšit na Lair. Abychom toho ale mohli docílit, museli bychom Corruptery znatelně oslabit. Jenže to pak byli moc slabí a nebyla s nimi žádná sranda. Navíc bez budovy, která by zpřístupnila Corruptery nemohli oponenti zjistit, jestli se Zerg zaměřuje na vzduch nebo ne, což nesedělo do našeho stylu hratelnosti.

 

2. Jaké budou ve StarCraftu 2 cheaty a jak budou zpřístupněny?


Cheaty tam budou, ale od nás je neuslyšíte. Sorry.


3. Suroviny jsou velký problém pro lidi, kteří vytvářejí mapy: jsou jen dvě suroviny. Pro většinu map je potřeba více rozdílných druhů surovin, víc než jen plyn a minerály. Někdy byli tvůrci map nuceni používat i civilisty, jakožto jakousi surovinu. Budou tedy tvůrci map moci vytvořit svůj vlastní, těžitelný zdroj surovin, něco jako dřevo či zlato?

 

Ano, nedávno jsme přidali podporu pro jednu upravitelnou surovinu navíc. Další upravitelné typy surovin mohou být v budoucnu přidány, ale teď to neplánujeme.

 

[KOMPLETNÍ SADA]

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Zhul - 31.07.2008 | 10:33   (odpovědět)

tady to všechny úplně zajímá

lola - 31.07.2008 | 08:34   (odpovědět)

hekri a čiteri

Caruage - 30.07.2008 | 21:09   (odpovědět)

A kdo je má rád???

lola - 29.07.2008 | 08:05   (odpovědět)

nemam rad hekry a cheatery

TaSSadar - 28.07.2008 | 23:24   (odpovědět)

ale takovy program existuje a rika se mu punkbuster... jenze blizzard ma to sve finty, jinak by tento program urcite pouzil

VALE BEST - 28.07.2008 | 21:46   (odpovědět)

j

uhlyk - 28.07.2008 | 17:12   (odpovědět)

crazyboy samozrejme blizzard caka iba na teba... kludne sprav ten program ktory bude vyhladavat hackerov a posli im ho .)

Crazyboy20 - 28.07.2008 | 11:36   (odpovědět)

Tak to jsou kecy,na battle netu hraju ještě dnes a existují hráči kteří používaji mineral hack a map hack a možná i další,ale když se na ně přijde tak většinoů,ale ne vždy se všichni vezmoů a zničí ho i jeho tým,ale né vždy a to pak kazí hru a i náladu měli by to zakázat a nebo nějakým programem vyhledat hackera,ktery ve hře něco neoprávněně použije

zasz - 27.07.2008 | 11:48   (odpovědět)

jo cheaty nefungovaly v multi takovy ty klasicky- show me the money atd. Ale videl sem replay jak nejakej picus mel nejakym zpusobem upravenou rychlost proste v 7 minute daval terrana 15ckou guardianu. A taky bylo neco na mapu, nevim jak to delali a jak se to v prubehu menilo, ale vzdycky se najde nejaky ten hacker co kazi hru.

zasz - 27.07.2008 | 11:45   (odpovědět)

je sem rad ze je zpet puvodne se mi napad s tim ze bude az po lair libil ale cekal sem ze ji zvednou hp a dmg, ale nestalo se tak tak je dobre ze ji stahli zase zpet.

Frost-Dragon - 27.07.2008 | 09:32   (odpovědět)

srry ne v 14 ale v 1

Frost-Dragon - 27.07.2008 | 09:32   (odpovědět)

vzdyt aji v Starcraftu 14 nefungovali cheaty v MP

Crazyboy20 - 27.07.2008 | 09:09   (odpovědět)

No hlavně ať tam nejsou cheaty,když tak v singlu,ať si to ten kdo tu hru nechce hrát klidně obejde cheatama,ale v multiplayeru by tomu mohli nějak učinit přítrž

Sip - 26.07.2008 | 23:34   (odpovědět)

No nevim no, ale mit jako protivzdušnou jednotku až do t2 jenom Mutaliska, tak to fakt nevím jak by se měl Zerg bránit vzdušným útokům, i když teda má pohyblivé spore kolonie, ale ty nemůžou být všude.

Whiskey - 26.07.2008 | 20:53   (odpovědět)

No me se ten napad s tierem 2 celkem libil, v jednicke hodne lidi skoro vubec nepouzivalo zerglingy, hned je nahrazovali hydrama

Kane85 - 26.07.2008 | 13:11   (odpovědět)

a dobre ze je spat na 1.5. mne sa napad Hydry ako jednotka tieru 2 nepacil. naviac po skusenostiach z WWI sa objavili nazory ze bola hrozne slaba.
dobre ze je vsetko po starom

Whiskey - 26.07.2008 | 12:19   (odpovědět)

Ach jo thora by uz meli konecne kicknout.
2 Kene85: V původním starcraftu byla hydra na urovni 1,5; ve dvojce ji zkoušeli dát na tier 2(vyzaduje lair) ale ted ji opet stahli na 1,5

zasz - 26.07.2008 | 11:36   (odpovědět)

zle si to nepochopil, mozna spatne

Kane85 - 26.07.2008 | 11:21   (odpovědět)

nemala byt prva otazka : preco presunuli Hydru o jednu technologicku uroven vyssie? (a nie nizsie ako je uvedene)
ked odpoved je ze uz je naspat na 1.5
ale mozno som to zle pochopil...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.