Kupodivu se nem?ní pouze jednotky, grafika a podobn?, ale na ?adu p?išel i systém t?by surovin. Blizzard provedl malé zm?ny, které mohou mít velký dopad na celý makromanagement základen a celkové tempo hry.
První velkou zm?nou je plyn - v kadé základn?, jak po?áte?ní, tak i v expanzích, budou p?ítomny dva zdroje plynu. Bohuel (bohudík?) to není jediná zm?na týkající se plynu, další jsou:
- V kadém Vespene Geyser nebude 5000 plynu jako v SC1, ale pouze 1000.
- Net?í se po 8 jednotkách plynu, ale po 6. Pokud je zdroj plynu vyt?en, t?í se po 2.
- Pokud je zdroj plynu vyt?en, po kliknutí na n?j se objeví monost "Restore Gas" (obnovit plyn). V aktuálním buildu to znamená zaplatit 100 minerál? pro obnovu 400 jednotek plynu.
- Pokud kliknete na Restore Gas, na krátkou dobu se znemoní t?ba plynu úpln?. Aktuáln? je to po dobu 45 vte?in.
Hlavní designér StarCraftu 2, Dustin Browder, to obhajuje tím, e si myslí, e plyn by mohl být zajímav?jší, ne byl v p?vodním StarCraftu a e z nových ekonomických voleb by mohl StarCraft 2 jen t?it.
Trochu se zm?nily i minérály, Dustin Browder op?t vysv?tluje:
Minerály se nyní t?í po 5, ale jede to trochu rychleji. Zkoušli jsme to ?asov? porovnat s t?ením minerál? v p?vodním StarCraftu a opravdu jsme se snaili ud?lat to zhruba stejn? rychlé. Ve StarCraftu 2 je nalézání cest jednotek mnohem lepší, take se t?í zb?silým tempem. Te? je t?ba minerál? tém?? stejn? rychlá, jako ve StarCraftu 1.
Kane85 - 06.08.2008 | 21:45 (odpovědět)
To niekto: jednoducho v kazdej expanzii budu 2 Vespene Geyser
niekto - 06.08.2008 | 19:27 (odpovědět)
ako to myslia dva zdroje plynu ? co bude plyn aj v krystaloch ?
Bekend - 05.07.2008 | 12:54 (odpovědět)
Ty ses nakej gramatickej anarchista, ze nerespektujes vyjmenovany slova, ne?
duke - 05.07.2008 | 12:24 (odpovědět)
A navic stejne v editoru se to muze upravit pokud to jde i v sc 2.
duke - 05.07.2008 | 12:22 (odpovědět)
Ja si mislim ze to je dobry
kdyz se daj obnovit pliny.V sc 1 sem mel stejne problemi jen v tezeni plynu
Zhul - 02.07.2008 | 19:08 (odpovědět)
heh a co to meni u kazdyho vespene gayseru se da v editoru nastavit pocet plynu...... takze pokud to MP nebude vyhovovat nekdo proste vytvori mapy s kde bude vic plynu
WhiskeyI - 02.07.2008 | 13:24 (odpovědět)
Radsi bych misto restore gas videl neco na zpusob restore minerals.
spiridon - 01.07.2008 | 14:47 (odpovědět)
tie dva vespene gasy zrejme umoznia viac moznosti aku taktiku zvolit na zaciatku.. takisto umoznia rychlu zmenu bez potreby expandu.. jednoducho presmerujes tazbu na plyn a mozes prekvapit s jednotkou z vyssieho tieru..
Ale to 'kupovanie' plynu za mineraly mi pripada ako hlupost..
Shadow - 01.07.2008 | 11:35 (odpovědět)
Prosim vas nevite odkad muzu stahnout soundtrack z cinematic traileru?Dik
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.07.2008 | 11:28 (odpovědět)
Zajmav by to bylo, kdyby to byla volba, kterou hr? ud?l jednou dvakrt za hru, ale ne kad dv? minuty oklikat vechny gejzry...
halal - 01.07.2008 | 11:24 (odpovědět)
Jste necetli snad, ze tezeni mineralu je zhruba stejne rychly?
Ty gejzry jsou zajimavy, dava to novy takticky prvky do ty hry, nahodou me se to zda dost zajimavy...
abyss - 01.07.2008 | 10:58 (odpovědět)
co to ty paka napadlo, ty minerli zmensili kuli rychlejsimu hledani cest jednotek ale ten gas mohli nechat jeeeee
Romla - 01.07.2008 | 10:55 (odpovědět)
Tedy lbilo by se mi mt od za?tku dva gejzry. Ale platit za plyn neobnovitelnmi minerly by asi nebylo v singlu moc ekonomick.
Romla - 01.07.2008 | 10:50 (odpovědět)
Podle m? to bude jenom zbyte?n? odvd?t pozornost od toho hlavnho - a to je boj. Msto aby hr? p?emlel nad tm jak p?ekvapit svho protivnka, bude muset neustle kontrolovat 6 vespen?, jestli t? tak, jak pot?ebuje. Navc si myslm, e nikoho nenadchne, kdy jeden hr? prohraje kv?li tomu, e zvoral obskakovn gejzr? a tm pdem nem?l prachy na jednotky.
Na druhou stranu, kdy bude profky bavit s tm hrt, tak snad bude bavit i ns, se na n? koukat. A kdy je to bavit nebude, tak to vykrtnou. A v singlu by se mi to snad i docela lbilo.
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.07.2008 | 10:20 (odpovědět)
Todle prv? neni o rychlm klikn, ale o lep kontrole vce v?c najednou. Ale po?d je to um?l zesloit?n...
Romla - 01.07.2008 | 10:10 (odpovědět)
Multiplayer nehraju, take mi to asi m?e bt jedno, ale opravdu asnu nad tm, jak je pro kadho profi hr?e d?leit, aby tam hlavn? bylo co nejvc zbyte?nho klikn. To jako ti profci opravdu neum nic jinho ne rychle klikat?