StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

22.06.2008 | 22:00 - Jata

Nebyli jsme jedinní, kte?í m?li monost poloit Karunemu n?kolik otázek za odm?nu p?i sout?i I <3 StarCraft. V pr?b?hu následujících týdn?, p?ípadn? m?síc?, dostanou odpov?di na své otázky i ostatní weby, které podmínky splnily. V?era tomu tak bylo asi u nejv?tšího webu StarCraft: Legacy. Otázky se týkaly pouze jednotek a to hlavn? Zerg? a trochu také Terran?.

 

1) Jak to momentáln? vypadá s Hydraliskem? Nyn?jší statistiky, které máme, jsou tieru 2-2.5, 100 minerál?, 75 gasu, 80-90 HP a 8-10 poškození se ádnými speciálními schopnostmi. V porovnání s Roachem se jeví Hydralisk jako niší ve všech sm?rech. Nicmén?, kdy je Mutalisk stejné tieru, jenom mírn? draší, a m?e létat, jeví se Hydralisk jako tém?? neuite?ná jednotka, na to, e je to ikonická jednotka p?edstavující rasu Zerg?

 

Ve skute?nosti byl Hydralisk v rámci poškození docela posílen. Má 80 hit point? a pozemní útok 13 + 3 proti obrn?ným a vzdušný útok 12 + 5 proti obrn?ným. Hydralisk má také range 6 a pohybuje se 'fast' rychlostí, ani by pot?eboval jakýkoliv upgrade na rychlostní bonus. Roachové mají na druhou stranu útok 10, polovi?ní range Hydraliska, a jsou také pomalejší. Nová poškození, je m?e nyní vytasit Hydralisk, ho ?iní velmi nebezpe?ným, jeliko zergští hrá?i budou schopni vy?ídit budovy se skupinou Hydralisk?, jen s n?kolika málo st?elami (to samé platí u Battlecruiser?!). Nicmén? jsou p?i 80 hit pointech extrémn? slabí, a tak pot?ebují být chrán?ni. Nová cena za Hydralisky je také 100 minerál? a 100 gasu.

 

2) Jak funguje Anti-Gravity na zergské budovy, kdy jsou jejich orgány vlastn? sou?ástí creepu? Jsou toti nezbytnou ?ástí creepu. Ztratí zdraví? A taky, jak to ovlivní zahrabané jednotky? Vrátí se potom do stavu zahrabání, nebo ne?

 

Zergské budovy, kdy jsou zvednuty, nebudou poškozeny. Zahrabané jednotky, které byly zvednuty, se skon?ení ú?inku schopnosti op?t zahrabou.

 

3) Nyní kdy má Thor zpátky protivzdušný i protipozemní útok, bude schopen na Colossa vyuívat ob? zbran? sou?asn?? Nebo ho bude ovliv?ovat pouze ta siln?jší? Jestlie to bude ten siln?jší, bude ten útok hra dynamicky vybírat

 

Jakákoliv jednotka s jak vzdušným, tak pozemním útokem bude na Colossa úto?it pouze siln?jším z nich, ale ne ob?ma.

 

4) Kdy se stává Medivac prvkem hry a v pozd?jších fázích, jsou Terrani oproti ostatním dv?ma rasám znevýhodn?ni od za?átku do zhruba p?lky hry?

 

Ne, Terrani jsou vlastn? v rané fázi hry docela silní z n?kolika r?zných d?vod?. První je, e jejich jednotky tieru 1 jsou st?elecké a jsou tedy vynikající p?i obran? útes?, ani by na n? mohla být vedena protist?elba bez line of sight. Druhým je, e nové supply depoty jsou skv?lé v budování dokonalých zátaras na za?átku hry. Za t?etí jsou Maraude?i velmi obtíní soupe?i a jsou excelentní p?i vít?zství t?ké vymikrované bitvy, jeliko odhán?jí jednotky od vašich mari?ák?.

 

5) Funguje Ghostova schopnost EMP Grenade n?jak jinak oproti EMP u Science Vessel ze p?vodního StarCraftu?

 

Ani nápad, momentáln? EMP funguje naprosto stejn? jako v prvním díle.

 

6) Jaké speciální schopnosti v aktuálním buildu hry mohou být sesílány zevnit? bunkru? M?e být svolána nukleární bomba?

 

V bunkru budou moct jednotky pouívat Stim Pack, sesílat atomovku, Snipe a pouívat EMP.

 

7) Poškozuje Jackal?v útok sp?átelené jednotky a/nebo má monosti AoE?

 

Jackal?v útok poškodí akorát nep?átelské jednotky v rámci jeho oblasti ú?inku. Technicky si vybere za cíl skupinu jednotek a všechny jednotky v linii st?elby utrpí poškození.

 

8) Vypadá to, e Zergové nemají vyrovnanou leteckou sílu v porovnání s ostatními dv?ma rasami. Protossové mají Carriery a Warp Raye; Terrani mají Battlecruisery. I kdy je Mutalisk skv?lá týrající jednotka, jednoduše se nemohou postavit významné palebné síle. Corruptory a Swarm Guardiani jsou silní v jejich p?íslušných polích, ale postrádají sólo jednotku, která by mohla napadnout jak vzduch, tak zem. To navrhuje, aby byly omezeny vzdušné síly na obranu a podporu pro, v první ?ad?, pozemn? zaloenou armádu. Ostatní dv? rasy mají lepší schopnost mít všestrannou primárn? vzdušené zaloenou armádu. V tomto p?ípad?, pokud ano, bude n?co ud?láno pro to, aby m?li Zergové siln?jší monosti ve vzduchu?

 

V sou?asné dob? mají Zergové nejsiln?jší protivzdušnou jednotku díky poškození kadou vte?inu, kterou je Hydralisk. Dále ješt? mají flexibilitu, i kdy Mutaliskové nejsou siln?jší vzdušení bojovníci. Jsou schopni se p?em?nit v Swarm Guardiany pro další pozemní poškození a p?ípadný range. Corrupto?i jsou také v masových skupinách jednou z nejmocn?jších jednotek vzduch-vzduch a je t?eba zvaovat kadou zabitou jednotku. To vše prom?ní boj ješt? více podle vašeho vkusu. A?koliv jsme u experimentovali i s jinými druhy zergských vzdušných sil, nemáme v plánu jakoukoliv p?edstavit v multiplayerové verzi hry.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zasz - 28.06.2008 | 08:41   (odpovědět)

Jeste mi svita malinky plaminek nadeje ze zergska sporka bude pohybliva jako sunka a bude to vlastne neco jako velkej chcrlici brouk co nici letce a jestli nevyjde ani tohle, tak je sc2 pro me fakt "novej".

zasz - 28.06.2008 | 08:38   (odpovědět)

star 2 se mi cim dal tim vic nelibi, doufam jen ze az konecen vyjde tak me alespon castecne presvedci o opaku. Na jednu stranu sem rad, ze se me dlouhodobe kladene otazky ohledne hydry a protiletec obrany tady objevili, ale odpoved na ne se tu radsi ani objevit nemusela.

rRr - 24.06.2008 | 09:59   (odpovědět)

Skepse je me druhe jmeno. Nikomu sve nazory nevnucuji

Bekend - 24.06.2008 | 03:20   (odpovědět)

Neponaucitelni skeptici... panove panove, nerozumim vam

rRr - 23.06.2008 | 21:37   (odpovědět)

Ne, v pohode
Jen sci-fi je takova fikce o tom, jak se muze nepredvidatelne vyvinout technologie. Ale porad by to melo mit smysl.

halal - 23.06.2008 | 20:56   (odpovědět)

Tak to proboha neprirovnavejte v takovejchhle extremech, to bych mohl rict, ze kdyby to melo bejt realisticky, tak co tam delaj nejaky mimozemstani atd.
Myslel jsem to v mezich a po predchozich zkusenostech s blizzardem - co bude ve hre, to se mi bude libit, jsem si tim absolutne jist...

Romla - 23.06.2008 | 19:15   (odpovědět)

To rRr: A to je prv? ono - hol?i?ky s motorovma pilama ani budovy vznejc se vzduchem mi na zitku nep?idaj, prv? naopak. Porovnejme t?eba Vet?elce od Camerona a Vet?elce od Andersona - stejn tma, podobn efekty, prvn film je jedna z nejlepch ak?nch sci-fi vech dob, druh film je b?kovit b?e?ka...

rRr - 23.06.2008 | 17:39   (odpovědět)

K realite... Tak misto hydraliska holcicku v ruzovych satickach s motovorou pilou. SC pak u tebe stale bude hrat prim asi.)

Lukash - 23.06.2008 | 16:42   (odpovědět)

100minerl? a 100 gas, holt inflace se nevyhne ani starcraft universu

halal - 23.06.2008 | 16:13   (odpovědět)

Ja se radsi nez na realitu po fyzikalni strance koukam na vyuzitelnost ve hre a tu ma anti-gravity paradni...

Mizzin - 23.06.2008 | 16:05   (odpovědět)

zajmav, jak u to mte ohodnocen.

kane85 - 23.06.2008 | 14:25   (odpovědět)

chudak hydralisk - riadne mu poskodili

sakra praca :ikonicka jednotka a takto ju znehodnotit. rozhodne prerobit

sahidko - 23.06.2008 | 13:21   (odpovědět)

Hydralisk 100 minerlov a 100 plynu tak to u kde sme

Romla - 23.06.2008 | 00:20   (odpovědět)

To Bekend: Jak kter...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 23.06.2008 | 00:13   (odpovědět)

j teda taky tajn? doufm, e n?jak zvedn budov se do final releasu nedostane

ovceking - 22.06.2008 | 23:52   (odpovědět)

top jak zvedli tier hydry se mi moc nelibi... nejradsi bych ju videl tak 1.5-2 ne 2-2.5

Bekend - 22.06.2008 | 23:51   (odpovědět)

Lidi nesmite vsude hledat ten realnej fyzikalni podklad pocitacove hry takto opravdu nefunguji

rRr - 22.06.2008 | 23:39   (odpovědět)

Nejvetsi tragedie je zvedani budov. Vykoreni zive budovy zergu a zvednou ostatni stavby ze zakladu. Nadhera. Uplne pohadkove, ze.
At tam tu schopnost principielne nechaji, kdyz chteji, aby vyrazovala budovy ze hry, jen at to neni levitace, boze dobry.

Bekend - 22.06.2008 | 23:39   (odpovědět)

1st
A jdu si to p?e?st!

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.