StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Люди в чорному: Інте… » 19.06. 17:22
яндекс Доміно 4g » 19.06. 17:08
Рокетмен 2019 yr » 19.06. 16:55
Вельзевул фiльм 2019… » 19.06. 16:42
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Informace z Battlenetu II

26.05.2008 | 12:17 - Overwatch

Karune opět zasáhl, tentokráte nikoliv formou tradičních otázek a odpovědí, ale doslova smrští kratičkých poznámek na fórech Battle.netu. Jedná se spíše o menší drobky, než o nové stěžejní informace. I tak lze mezi nimi vydolovat několik zajímavých kousků, která vám nyní přinášíme:

 

Medivac Dropship léčí jednotky mnohem rychleji než Medik v Brood Waru. Hráči rádi používali Mariňáky, na které aplikovali Stim Packy a tím bylo kombo M&M velmi účinné. Nyní mají Mariňáci díky upgradu více života, tudíž jsou se Stim Packy pořád velmi efektivní. V kombinaci se zpomalovací schopností Marauderů to dává Mariňákům prostor k delší střelbě, což společně se Stim Packy zajistí v mnoha případech smrt nepřítele ještě dříve, než je schopen hráči vůbec ublížit.

 

Upřímně řečeno, Medivac funguje ve StarCraftu 2 docela dobře. Mějte na paměti, že Mariňáci jsou s jejich vylepšenými hit pointy poměrně silní sami o sobě a s podporou Marauderů, kteří nepřátelské jednotky zpomalují, nemusí vůbec nepřítel žít tak dlouho, aby se dostal byť jen blízko Mariňákům.

 

Karune dále prozradil, že do bunkrů budeme moci nasázet i Maraudery, což bude obzvláště smrtící proti Zerglingům či Banelingům, vzhledem ke zpomalovacím schopnostem Maraudera. Horší to bude při útoku Roachů, kteří střílí na dálku, tudíž na ně nebude zpomalovací útok Marauderů moc platit.

 

Co se Roachů týče, bylo prozrazeno, že se svým útokem na dálku nebudou způsobovat žádné poškození, pokud budou pod efektem „kouzla“ Dark Swarm – jakýkoliv dálkový útok, který jde do Dark Swarmu, nebo z něj, bude neúčinný. Pokud byste se náhodou báli, jestli se váš oblíbený (či neoblíbený) Dark Swarm od prvního dílu nějak nezměnil, nevěšte hlavu, Karune potvrzuje jeho stejnou funkci: „Dark Swarm bude fungovat stejně, jako v původním StarCraftu – útoky na dálku v něm nebudou způsobovat poškození“.

Karune se poté vyjádřil ke znakům jednotlivých terranských frakcí na budovách: „Prozkoumáváme různé možnosti umístění těchto doplňků, nic ale nebylo rozhodnuto na stálo. Až bude, dáme vám vědět.“

 

Poslední Karuneho poznámkou bylo, že protosská budova Dark Obelisk bude potřeba pro postavení Dark Templářů.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

halal - 28.05.2008 | 20:26   (odpovědět)

Hm, tak to pujde treba hodit i na siege nebo BC, co? nebo treba na budovu

Insolitus - 28.05.2008 | 20:22   (odpovědět)

ano i ultraliska, podle poslednich informaci to bylo takhle:
Snipe: 25 energy (dává 50 damage proti biologickým jednotkám + 100 proti lehkému brnění a může být využita spolu s Cloak)

takze ultraliskovy, kterej je sice biologickej, ale ma tezke brneni to da za 50 (resp o neco malo min)

halal - 28.05.2008 | 20:22   (odpovědět)

mno snad ne, ale to spis bude nejaka special grupa nez jenom "zivy jednotky" preci jen, ma jit odstrelit i nullifier a ten zivej nejni...

Zhul - 28.05.2008 | 20:17   (odpovědět)

ultraliska asi ne co

mauriicio - 28.05.2008 | 01:11   (odpovědět)

všechny živé jednotky, tedy marine, marauder, zergling, hydralisk, zealot, high templar apod.

Zhul - 27.05.2008 | 22:13   (odpovědět)

mama maly dotaz co vsechno muze ghost odstrelit schopnosti "snipe" ???

Kane85 - 27.05.2008 | 21:37   (odpovědět)

lol sranda

Havoc - 27.05.2008 | 21:29   (odpovědět)

heheeee xD xD ...

Hellman - 27.05.2008 | 21:12   (odpovědět)

podivejte se natohle : ) http://youtube.com/watch?v=PHFP055YYhI&feature=related

Romla - 27.05.2008 | 14:33   (odpovědět)

Tak jsem to měřil a je to 60s na normal a asi 38s na fastest. Je fakt, že na normal se multiplayer nehraje, ale všechny časové údaje se vždycky udávají na normální rychlost.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.05.2008 | 14:31   (odpovědět)

no tak na normal možná, ale na ten nikdo nehraje

halal - 27.05.2008 | 14:20   (odpovědět)

Jj, ja spis myslel jestli se nepletu s tou fastest rychlosti...

Romla - 27.05.2008 | 14:17   (odpovědět)

Koneckonců rdx svůj komentář převzal právě z battle.netu.

Romla - 27.05.2008 | 14:12   (odpovědět)

To halal: Nepleteš se, viz citát z battle.netu: " The Dark Swarm covers a 6x6 matrix area and lasts approximately 60 seconds."

halal - 27.05.2008 | 13:56   (odpovědět)

60 sec trvá na normal speed, na fastest je to myslim 40? ale mozna se pletu... (jenom, ze jsem ted hral mise a pri jedny mas stihnout znicit vsechno do 30minut, no a ja to nestih a ve stats bylo, ze hra trvala 20minut...)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.05.2008 | 13:34   (odpovědět)

minutu určitě netrvá

darksnow - 27.05.2008 | 10:40   (odpovědět)

250 000 návštěv je na spadnutí

rdx - 27.05.2008 | 09:01   (odpovědět)

Na upresnenie: dark swarm posobi na matici 6x6 po dobu 60 sekund. Pozemne jednotky nachadzajuce sa v danej oblasti nemozu byt zranovane strielajucemi jednotkami (vynimkov je bonus damage sposobeny splashom: reaver, tank, lurker). Jednotky v dark swarme samozrejme sposbuju plne zranenie jednotkam nachadzajucim sa mimo dark swarm.

2NiNe - 27.05.2008 | 00:18   (odpovědět)

zurg je puvodni nazev, nakonec to zmenili na zerg protoze to moc pripominalo nejakou hracku nebo co

ovceking - 26.05.2008 | 23:17   (odpovědět)

stejne se to vyslovuje zrrrrg (cim zlejsi zerg tim vic "r" )... takze by to klidne mohlo bejt i zirg nebo zarg

halal - 26.05.2008 | 23:13   (odpovědět)

lepsi verze:
http://home.planet.nl/~aggel005/alphabeta/index.html
- tady je vsechno dopodrobna...

halal - 26.05.2008 | 23:04   (odpovědět)

Mno, anglickou vyslovnost to ma asi stejnou...
a nasel jsem ten clanek, jsou tam i screeny z alfy to je uz hoodne vzdaleny
"The Zerg which were playable in it were called the Nightmarish Invaders. Later the Nightmarish Invaders were renamed to Zurg and more later to the for us very familiar Zerg (to avoid legal action since Zurg sounds like a guy from Toy Story)."

Tady odkaz: http://feedfury.com/content/8897554-before_starcraft_pre_alpha_alpha_and_beta.html

Casper - 26.05.2008 | 22:56   (odpovědět)

ten tank v bete je fakt lol. Jinak na slovo Zurg bych si tedka hodne tezko zvykal.

halal - 26.05.2008 | 22:54   (odpovědět)

ja jsem cet, ze se meli jmenovat zurg, ale to bylo neco z toy story, tak to prejmenovali...

zeragul - 26.05.2008 | 22:52   (odpovědět)

Co se te bety tyce, tak predpokladam, ze ten zeleny fog of war je umyslny, aby videli, jak se to chova. Urcite nepocitali, ze by ho dali do finalni verze Ani ve W2 nebyl tak odporny

Jata [ redakce ] - 26.05.2008 | 22:42   (odpovědět)

To Lukash: No pokud se nemýlím, tak v koreji Zergům říkají Zurg, respektive tak zní alespoň přepis z korejštiny, když probíhalo letošní představení zergů v Soulu.

Kane85 - 26.05.2008 | 21:57   (odpovědět)

beta vyzerala vazne hnusne. ale vlastne rovnaka situacia nastava stale s hrami od Blizzardu. finalna verzia sa vzdy zmeni od bety a preto si myslim ze to bude rovnake aj pri SC2
imho

Lukash - 26.05.2008 | 21:42   (odpovědět)

Tak to video z bety SC1 je huste Jde videt, ze Blizzardi udelali velke zmeny jeste pred vydanim. A evidentne, to lidi moc jeste neznalo, kdyz psali Zurg misto Zerg ))

Tonik_cz - 26.05.2008 | 19:48   (odpovědět)

Díky za informaci ovekingu.

halal - 26.05.2008 | 19:48   (odpovědět)

btw: videli jste nekdo videa z bety jednicky: http://youtube.com/watch?v=qh9l5O8bN0g ?

ovceking - 26.05.2008 | 19:30   (odpovědět)

To Toník_cz: dark swarm (temny roj) je schopnost zergskyho defilera (prznitele)... je to ten velkej oranzovej mrak

Tonik_cz - 26.05.2008 | 18:59   (odpovědět)

Ale jinak ti Bllizardi teď dávaj zatraceně málo informací! Aspoň ať nám daj demoverzi SC2!

Toník_cz - 26.05.2008 | 18:56   (odpovědět)

Dodatek: SC hraju asi od 4 nebo 5 let.

Toník_cz - 26.05.2008 | 18:55   (odpovědět)

Hej kluci. Co je to to Dark Swarm. Víte, Jsu sice fanouček SC ale ja mam SC v Češtině abych tomu rozuměl, víte mě je 12 a pul roků.

darksnow - 26.05.2008 | 18:31   (odpovědět)

Tak uz se nam ctvrt milionu navstev blizi, to jsem se ted nesekl.

protossove-borci - 26.05.2008 | 15:47   (odpovědět)

at ti to vyjde Zeragule

halal - 26.05.2008 | 15:41   (odpovědět)

ja vim jak dark swarm funguje, jenom se pozastavuju nad tim, ze strely vychazejici z nej nezranujou jednotky venku - napr hydry, ze nezranujou letecky jednotky. To v jednicce nebylo... Mozno to bylo nejaky nedorozumeni, kdyz pak napsal, ze funguje stejne jako v puvodnim...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.05.2008 | 15:01   (odpovědět)

no ano, tím "střílet lze" jsem měl na mysli nejen střílení jako takové, ale i poškozování. Prostě zvenku do swarmu střílející jednotka nezraňuje, naopak ano. Pokud jsou ve swarmu obě střílející jednotky, tak se navzájem nezraňují.

zeragul - 26.05.2008 | 14:54   (odpovědět)

Ja mam pocit, ze dark swarm ve SC umoznoval strilet z nej ven a zpusobit zraneni. Byla to dobra kombinace s hydrama. Ale ruku do ohne bych za to nedal. Bohuzel nemam cas to ted vyzkouset. Pristi pondeli delam statnice

Sip - 26.05.2008 | 14:29   (odpovědět)

to: Unimatrix325, halal - Dark swarm ti nezabrani ve strileni. Normálně můžeš střílet dál, ale všechny střely, které jdou z dark swarmu nebo do dark swarmu, působí nulové zranění. A ano dark swarm ovlivňuje i přátelské jednotky.

protossove-borci - 26.05.2008 | 13:48   (odpovědět)

ale tohle už přece známe...nic novýho zase

Havoc - 26.05.2008 | 13:30   (odpovědět)

Sorry za doublepost ale ucinny sposob ako zabit mauradera aj par zerglingami je rozdelit armadu tak aby pri vystrele maurader trafil iba 1 jednotku. Pri velkych bojoch sa to samozrejme neda rozdelit na samostatne jednotky ale minimalne na skupinky.

Havoc - 26.05.2008 | 13:28   (odpovědět)

Mauraderi vypadaju zaujimavo ale ako hovoril Karune tak to spomalenie bude len na kratku chvilu, interval strielania pravdepodobne nebude tak velky ako u marinaka. Taktiez treba zobrat do uvahy Zealotovu abilitu "charge" a nie som si isty ale nablizko ( tj. utok pazurmi a tak ) nedokaze maurador utocit a i ked ano tak by mal zranovat sam seba.

halal - 26.05.2008 | 12:56   (odpovědět)

Jj, znamena to teda ze dark swarm brani i ve strileni pratelskejch jednotek?
Morauderi budou pekna prasarna, ty fakt nebudu mit rad

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.05.2008 | 12:38   (odpovědět)

v SC ale z dark swarmu ven střílet lze

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.