StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Informace z Battlenetu I

25.05.2008 | 13:05 - Jetro

Na Battlenetu se objevila od Karuneho spousta informací (jako náhražka za Q&A?), takže se na ně podívejme.

 

Komentář, jak mohou být Reaperové využiti v kombinaci se zbytkem terranské pěchoty:

 

Reaperové mohou být využíváni stejně dobře s vaší armádou Mariňáků a/nebo Marauderů, jelikož činí extra poškození lehkým jednotkám. Největší výzvou bude uchránit je, jelikož nemají mnoho zdraví. Pokud toho je hráč schopen, Reaperové roztrhají většinu lehkých jednotek včetně Zealotů a Zerglingů.


Karune zmiňuje, že poškození od Creepu se nebude projevovat nebo ovlivňovat nepřátelské zergské budovy:

 

V současnosti creep činí nepřátelské stavbě 3 poškození za vteřinu. Míra poškození je samozřejmě předmětem dalšího balancování. Creep nepoškozuje nepřátelské zergské budovy.


Jednotky pod Dark Swarmem nebudou ovlivňeny schopností Ghosta Snipe:

 

Jednotky pod Dark Swarmem nejsou v současném buildu hry poškozovány schopností Snipe.


Karune hovoří o Swarm Guardianovi a jeho schopnosti vytvářet Broodlingy při útoku na cíl:

 

Swarm Guardian je podobný původnímu Guardianovi a zastává roli létající obléhací jednotky na dlouho vzdálenost. Navíc útoky také nad zasaženým cílem vytváří Broodlingy, kteří činí nepříteli další poškození - trvají ale jen pár vteřin.

Abych vyjasnil situaci, útok Guardiana nepřidává DoT (damage over time) na cílenou jednotku. Cílová jednotka utrží poškození od útoku a pak se v blízkosti této jednotky "objeví" dva Broodlingové, kteří budou na jednotku útočit s každým útokem Guardiana. Každý Broodling vystupuje jako nezávislá, kotrolovatelná a zabitelná jednotka. Po pár vteřinách Broodlingové sami umírají. Pouze s několika málo Swarm Guardiany můžete v několika vteřinách nad nepřítelem vytvořit armádu Broodlingů. Nicméně tito Broodlingové činí malé poškození a mají málo zdraví - s dostatečným množstvím však rozhodně donutíte svého nepřítele k ústupu.

Broodlingové se spawnují také, když útočíte na budovy.


Karune hovoří o "zákopové" strategii ve StarCraftu II. Protosská Mothership má také novou schopnost podobnou Recall.

 

Celkově je ve StarCraftu II zakopávání o trochu těžší, jelikož každá rasa má nové možnosti být mobilní. Terrani budou mít pravděpodobně více Dropshipů než tomu bylo dříve, jelikož se sem započítají i medici. Zergové mají Nydus Worm, dovolující na zvolenou lokaci transportovat celé armády. V neposlední řadě Protossové mají "Warp-in" spolu s novou verzí Mothership, která je pomalejší, tužší (myšleno co do zdraví), a která umožňuje k sobě teleportovat celou armádu.

Nicméně, když se podíváme na všechny tři rasy, Terrani jsou stále relativně nejlepší pro "zákopovou" strategii. V současném buildu AoE útoky terranských Siege Tanků mají dosah 13 (více než dvojnásobný dosah Mariňáků) proti pozemním jednotkám a AoE útok Thora má dosah 10. Vyrobit si armádu obou těchto jednotek je poměrně drahé, pokud ji však dokážete postavit, stává se tato kombinace jednotek s velkým dosahem pro nepřítele problémem.


Karune vysvětluje roli Thora:

 

Thor bude primárně protiletecká jednotka, ale bude také schopna útočit na pozemní jednotky. Thor nebude proti leteckým jednotkám efektivní, pokud se nepřítel nebude pohybovat v těsných skupinách.
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

halal - 26.05.2008 | 12:57   (odpovědět)

ty se nikdy nepocitali, tak ted to tuplem nebude...

Sip - 26.05.2008 | 12:29   (odpovědět)

Hm mě by docela zajímalo, jestli se Broodlingové budou počítat do populačního limitu a pokud ano jestli se budou spawnovat i v případě, že bude dosaženo onoho celkového 200 populačního limitu.

Shadow - 26.05.2008 | 12:17   (odpovědět)

Nejlepsi je hrat "random".

Stone - 25.05.2008 | 23:23   (odpovědět)

To ja sem spis neco jako anti-protosak...radsi hraju za terany ale predevsim za zergy. Za protose to umim taky ale neni to pro me vyzva. Uz se tesim na ty jatka

halal - 25.05.2008 | 20:18   (odpovědět)

se na to desne tesim, akorat mam prave problem s tim, ktera rasa se mi libi nejvic, protoze jsem neoblomnym zastancem tossu, ale asi si vyzkousim vsechny a teprv pak se rozhodnu...

Sephinoth - 25.05.2008 | 19:59   (odpovědět)

Guardian byl svinstvo i v BW, nejme v spojeni s Devourer-em z šílené dálky to človeku rozsekalo vše,.. pechotu, stavby a Devourer se postaral o letectvo,.. hnus

Insolitus - 25.05.2008 | 19:30   (odpovědět)

ten swarm guardian bude fakt narez, posledni dobou se mi zacinaj zergove libit cim dal tim vic
mno uvidime jaky to pak bude ve hre

halal - 25.05.2008 | 17:56   (odpovědět)

mno spis jednoho zabije, mezitim se spawne od ostatnich guardienu nekolik broodlingu, ale dalsi baneling az vybucne tak zabije uplne vsechny v urcity okoli, takze zas tak extremni to nebude
thor bude asi neco jako ta pozemni valkyrie, coz je teda celkem nahovno (rikam jako toss) protoze na siege se dalo jit leteckejma bez ztrat, ale s thor si s letcema poradi a siege udrzi ostatni jednotky daleko, nastesti je tu immortal, imho jedna z nejlepsich zmen do SC II

ovceking - 25.05.2008 | 13:55   (odpovědět)

takze jestli to spravne chapu, tak thor bude neco mezi goliathem a chodici valkyrii... a swarm guardian bude naprosty svinstvo proti banelingum, jednoho sejme a dalsi 2 se zabijou o broodlinky

2NiNe - 25.05.2008 | 13:44   (odpovědět)

2nd!

abyss - 25.05.2008 | 13:37   (odpovědět)

1st

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.