StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
Odzyskiwanie danych … » 20.03. 18:51
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karuneho Q&A 38

16.05.2008 | 10:49 - Redakce

Plných devět otázek a odpovědí má dnešní Karuneho sada a pokud pomineme fakt, ze jsme se s naší otázkou (pokolikáté už?) opět dostali do tohoto výběru, pak musíme třeba vyzdvihnout otázku 8, která nám připadá velmi zajímavá.

 

1. Jestliže je Roach zasažen nějakým kouzlem jako "plague" nebo "psi storm," tedy něčím, co snižuje hit pointy každou sekundu, bude se toho moct zbavit pomocí regenerace HP nebo to alespoň ve výsledku sníží množství získaných hit pointů za sekundu po dobu trvání kouzla? (sclegacy.com)

 

Přesněji řečeno, Roach se regeneruje nastavenou rychlostí a Psi Storm činí v oblasti účinku nastavené poškození v pravidelných intervalech. Umísti Roache pod Psi Storm v aktuálním buildu po celou dobu trvání, a až Psi Storm skončí, Roach bude mít zhruba 50 % svého původního zdraví. Díky novému vylepšení v Hive bude mít Roach ještě vyšší rychlost regenerace a zpod Psi Storm se vynoří se zhruba 80 % původního zdraví.


2. Budou mít hrdinové ze StarCraftu 2 nové modely pro každého hrdinu, nebo bude SC2 pokračovat ve šlépějích SC:BW s ponecháním hrdinů jako normální jednotky, akorát s vylepšenými statistikami? (starcraft.org)

 

Hrdinové StarCraftu II budou mít ve hře jedinečné modely, které se budou lišit od těch pro standardní jednotky.

 

[ Více v sekci Karuneho Q&A ]

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Mizzin - 20.05.2008 | 13:42   (odpovědět)

jo, mne zas Bnet posílá do háje, protože jsem prý zavirovanej i přesto, že komp mám proskenovanej kde čím a je úplně v poho.

játonejsem - 20.05.2008 | 13:01   (odpovědět)

To Insolitus: jsem zkoušel ale nestahuje mi to nic.

Insolitus - 20.05.2008 | 08:20   (odpovědět)

pripoj se na batik a ono ti to samo stahne nejnovejsi patch

- 20.05.2008 | 07:14   (odpovědět)

Potřeboval bych poradit hraju strcraft po netu ale prej nemam nějakou novou verzi,kde jí mam prosim vás stáhnout?

Shadow - 18.05.2008 | 17:03   (odpovědět)

To Jetro: Jasny, me jen zajimalo, jestli se vubec neco posilat bude... Nakonec se ta diskuze o otazkach poradne zvrhla, tak jsem to prestal cist.

Insolitus - 18.05.2008 | 16:54   (odpovědět)

To Jetro:

Jetro [ redakce ] - 18.05.2008 | 16:50   (odpovědět)

To Shadow: V kratke dobe jich 20 vybereme a posleme, nicmene ted mame dost prace...

Shadow - 18.05.2008 | 13:10   (odpovědět)

BTW, jak to dopadlo s tema 20 vymejslenejma otazkama?

Pavel - 17.05.2008 | 19:58   (odpovědět)

Když mluvíte o těch archonech tak viz:
http://www.sclegacy.com/content/pimpest-plays-3/pimpest-plays-2006-2/

Najděte si Grand Theft Carrier : )

Kane85 - 17.05.2008 | 18:46   (odpovědět)

njn suhlasim ze ukradnutie peona je v mp nepouzitelne. skor na pobavenie v sp.

Sahdow - 17.05.2008 | 17:53   (odpovědět)

Videl jsem hoooodne profi replayu a muzu potvrdit, ze DA se pouzival leda na silny jednotky (obvykle Ultralisk), nikdy na delniky... To proste nema cenu, protoze hrac obvykle netrpi nedostatkem supply, ale spis nedostatkem surovin. Rozvoj druhy rasy by nehorazne zpomalil.

sahidko - 17.05.2008 | 17:42   (odpovědět)

pretože toµko minerálov a času, ktoré minieš na to aby si vôbec toho archona mal, a to ešte nie je isté, žeby sa ti s ním podarilo to čo chceš, je oveµa účelnejšie investovať do klasických osvedčených prvolíniových jednotiek...asi preto

Casper - 17.05.2008 | 16:14   (odpovědět)

No v replays jsem to nevidel ale to bude mozna i tom ze jsem jich videl jen par. Ale ziskat tezice neni nic tezkeho a pak staci jen postavit jen hlavni budovu a dalsi ktere potrebujes na jednotku kterou chces. Treba u Terranu bych si stavel turrety a tanky a u zergu lurkery. Vse ale zalezi na poctu mineralu...kazdopadne to je dobra vec. Proc si myslis, ze se to nepouzivalo?

2NiNe - 17.05.2008 | 16:06   (odpovědět)

jj...kdyz uz jsem nekde videl DA, tak spis hazeli maelstrom (na zerga) nebo kradli overlordy, ultry, battly, tanky...ale slounuty a pouzity SCV/Drone/Probe jsem videl v repu tak mozna jednou v zivote

Casper - 17.05.2008 | 15:58   (odpovědět)

Myslis s delnikama?

2NiNe - 17.05.2008 | 15:53   (odpovědět)

tohle te necha udelat mozna kompal, ale proti zivemu hraci to neni skoro sance vyuzit, videl jsi nekdy nejaky replay ve kterym by nekdo neco takovyho udelal?

Casper - 17.05.2008 | 15:50   (odpovědět)

No sice ho to vyradilo z boje ale pokud si hrac jich udelal vice a pak zaspelil treba na skupinku BC tak je znicil a neutrpel zadne ztraty a jen si je uryl do zakladny az se jim doplni mana. A hlavni pouziti bylo na delniky (SCV nebo Drony) a postavit druhou rasu. I kdyz to musela byt hodne dlouha hra. Ale pak to uz bylo vyhrane, kdyz jsi zautocil s Hydrama a medikama

2NiNe - 17.05.2008 | 15:48   (odpovědět)

konecne maji zergove nejakou jednotku do nepohody (do stormu)

uhlyk - 17.05.2008 | 15:12   (odpovědět)

az tak super zase nebol , toho archona to uplne vyradilo a bol dalej nepouzitelny... a kedze sa vacsinov hralo na mensie jednotky, tak ani ta ziskana jednotka nespravila niaky prevrat....

Insolitus - 17.05.2008 | 11:52   (odpovědět)

To Casper: mozna ze jo
mimo to mind control byl fakt super a fakt silnej

Casper - 17.05.2008 | 11:41   (odpovědět)

No ja si myslim, ze se jednotce ty HP obnovi stejne jako kdyz zerg zabiral Command Center...a navic by te jednotce mela fungovat schopnost regenerace. Mozna to vypada moc silne ale ostatni rasy maji jine schopnosti. Je to neco jako mind control u Protossu v jednicce...

Insolitus - 17.05.2008 | 09:40   (odpovědět)

To protossove-borci: no svym zpusobem ano, ale kdyz tu jednotku zaberes, tak bude mit asi stejne hp, takze ji nepritel taky hned sunda

jinak kdyby to tak nebylo, tak by nemelo smysl (resp bylo spis na skodu) utocit necim spolecne s coruptorama (samozrejme mam na mysli co se tyka utoku do vzducu)

protossove-borci - 17.05.2008 | 09:18   (odpovědět)

no právě, ale to je strašně silný

Insolitus - 16.05.2008 | 21:30   (odpovědět)

To protossove-borci: mno uprimne se bojim ze ne, ale bylo by to super, nacnou si neco hydrama nebo mutaliskama a pak to jen rychle pozabirat

PS: na ty roache se vazne tesim, to bude hukot

protossove-borci - 16.05.2008 | 21:20   (odpovědět)

me by zajimalo jestli corrupteri kdyz mate třeba 10 skoro zničených battlecruiserů, jesti stači priletet s corrupterem na každýho jednou flusnout...a mate flotilu..?!?!

ovceking - 16.05.2008 | 15:42   (odpovědět)

to je aspon sprska informaci, uz se tesim na doplneni... akorat ta 7. otazka ta tu byla uz minule
ohledne creepu mi to pride jako super napad, jenom by me zajimalo, jestli bude budovy cizich zergu zranovat, nebo lecit (jestli bude creep patrit hraci, nebo jestli bude univerzalni)
baneling... tak to budou banelingove driv nez hydry (a asi soucasne s roachama)... takze utok v pocatcich hry ve slozeni baneling + roach... baneling pomlati vetsinu nepratelsky army a ten zbytek uz nebude mit sanci byt jenom jednoho roache ustrilet (kdyz bude utocnik trochu mikrovat a roachy ve spravnou chvili zahrabavat, tak nepriteli nepomuze ani koncentrace palby)

Kane85 - 16.05.2008 | 14:42   (odpovědět)

Roach je vyborna jednotka - asi bude moja najoblubenejsia.
skoda len ze neukazali novy screenshot
napriklad Nomada

darksnow - 16.05.2008 | 13:50   (odpovědět)

Snad nebude omezeni k české diakritice (doufám, že si jen nešplhne Madarsko, )-- 9. otázka

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.