StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Doplnění Q&A 36

28.04.2008 | 21:20 - Overwatch

Karune vysvětluje rozdíl mezi Overlordem a jeho novou evolucí - Overseerem:

 

1) Overlord je jednotkou prvního tieru, je velmi pomalý, nemá schopnost detekce, ale přesto je důležitý pro průzkum prostředí.

2) Jsou dvě různé schopnosti. Generování creepu probíhá tak, že Overlord v podstatě vypustí hromadu creepu na zem přímo pod sebe, kde bude creep expandovat. Nakažení minerálů zabere trochu více času, ale vytvoří se tím stvoření, které sice není schopno útoku, ale dokáže zabrat suroviny. Nepřítel musí nejprve zabít toto stvoření, než bude moci těžit nakažené suroviny. Navíc můžete nakazit i právě těžené suroviny, což z Overseera činí kandidáta na přepadení základem za účelem zpomalení nepřátelské produkce.

3) Ani jedna z těchto schopností nevyžaduje energii. Generování creepu nemá žádný cooldown, zatímco nakažení minerálů má, ale krátký.


Spousta lidí si myslela, že regenerační schopnosti Roache jsou příliš velké. Karune to vysvětluje následovně:

 

Roach má 90 hit pointů a regenerace o 15 hp za sekundu je skvělá v menších bojích. Ve velkých bitvách není tak obtížné je dostat.

Ideální jednotkou proti Roachi je Stalker. Skupina pěti Roachů a pěti Stalkerů, kteří jsou ovládání s trochou mikromanagementu mohou porazit Roache s malými ztrátami, nebo úplně beze ztrát.

Roachi jsou dobrou jednotkou proti takovým jednotkácm, které útočí trochu pomaleji a nezpůsobují zas tak velký damage jediným útokem, jako například Zealoti.

Proti Roachům je také efektivní použítí terranských Mariňáků, ale nesmí to být jeden na jednoho. Celkově Roach neexceluje jen v menších bitvách, ale nutí protivníka používat mikromanagement i během větších bitev, obzvláště když se používá více druhů jednotek, což je náročnější na správu boje a ekonomiky zároveň.


Karune také odpovídá na některé negativní ohlasy na grafický vzhled creepu:

 

Pokud si nastavíte grafiku na High, nebo Ultra, budou tam úžasné textury, kdy bude zergský creep obzvláště znatelný.

Umělecký tým neustále uhlazuje jednotky, animace, budovy, mapy a textury.

I když přidali tu "ošoupanost" terranským budovám, pořád s tím neskončili. Od té doby jim přibylo několik nových animací, stejně jako znaky terranských frakcí na budovách a například bunkr má teď taky nový vzhled.

Tak jako neustále upravujeme hratelnost, upravujeme i vzhled. Ze všech tří ras čeká Zergy pořád ještě spousta práce na celkovém vzhledu.
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

mauriicio - 30.04.2008 | 10:08   (odpovědět)

Já teda nevím jestli by měl creep zrovna přepadávat přes skálu, přece jen je to živá souvislá tkáň (mohla by se pořezat o ostré hrany ). Rozhodně ale doufám, že texturový creep je jen provizorní a ve hře ho uvidíme "fyzicky přítomný". U zarostení budov do plazzu (nechci se pořád opakovat) je trošku kolize s Antigravity schopností, ale několik řešení by se našlo, tak si osobně počkám na další screeny - nebo lépe videa.

Peca - 30.04.2008 | 08:28   (odpovědět)

Souhlas s kritikou creepu, ta textura je fakt nic moc. Super žíly byly we warcraft III, kde se zarůstaly kořeny stromů elfů do země, včetně růstu - tehdy jsem si říkal, že by takhle mohl vypadat starcraft, doufám, že to ještě vylepší ! Prostě teď ve 3D si s tím můžou fakt pohrát - udělat nějakou texturu s alfamapou, kterou budou trochu zvětšovat, celkem laciný efekt a přitom dobře vypadající... nějaká konektivivat budov na creep je podle mě absolutní nutnost, v jedničce se krásně zarůstaly žílama a tak...

TRIGUN - 29.04.2008 | 14:04   (odpovědět)

no prave ze je to tkan tak ta nebude tenouska a rozhodne by mela prepadat pres skaly a ne byt pet metru pred svahem..

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.04.2008 | 13:48   (odpovědět)

creep je spíš tkáň, než tekutá hmota

Hijtec - 29.04.2008 | 13:43   (odpovědět)

Ten infestor je husty,me by se u creepu libilo,kdyby se jakoby rozleval jako lava a ten overlord/overseer by vytvoril takou kouli,ktera by se roztekla a vytvorila creep.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.04.2008 | 13:00   (odpovědět)

Ten infester fakt vypadá o dost líp, ale ten carrier je tuctovej

Romla - 29.04.2008 | 12:54   (odpovědět)

Mimochodem v té URL to máte jasně napsané, stačí umět číst: ...starcraft_2_3d_fan_work...

Romla - 29.04.2008 | 12:50   (odpovědět)

To ovceking: Není to fake, je to normální dílo od fanouška Starcraftu. Nikdo přece nikdy netvrdil, že jsou to jednotky ze hry.

ovceking - 29.04.2008 | 11:38   (odpovědět)

To TRIGUN: jo to by vypadalo huste

To darksnow: je to fake... tohle video sem videl uz tnekdy v lednu myslim tzn. pred oznamenim zergu... takze nehrozi ze by v SCII byla (leda ze by nam ju blizzardi tajili)

Romla - 29.04.2008 | 11:35   (odpovědět)

Ten Infestor a Symbiant je práce jednoho člověka, který se rozhodl, že jednou za měsíc vymodeluje 3D model nějaké potvory do Starcraftu 2 podle návrhů fanoušků. Psal o tom na battle.netu. Mimochodem tenhle Infestor vypadá mnohem líp než ten co je teď ve hře.

Kane85 - 29.04.2008 | 11:23   (odpovědět)

To darksnow: podla mna je to fake
aj ten infestor je nejako cudny ale to druhe vobec nevyzera ako zerg
skor ako potovora do fantasy onlinovky

darksnow - 29.04.2008 | 10:55   (odpovědět)

Ahoj, nevite neco o teto jednotce zergu Symbiant? Nasel jsem video na http://www.starfeeder.com/blog/archives/starcraft_2_3d_fan_work/#When:20:39:01Z ?
To druhe. To prvni, to je jasny infestor, jak vysitej.
Diky

Vardoc - 29.04.2008 | 07:54   (odpovědět)

To TRIGUN: Pokud jsi někdy hrál Diablo I(popř. někdo jiný co čte tady tohle) tak v pekle (12-16 level) to prostředdí vypadalo podobně. Z podlahy vyrůstaly různé kostěné výrůstky, a pokud by něco takového (ne stejného, ale podobného) udělaly i tady bylo by to GOOD.

TRIGUN - 29.04.2008 | 06:58   (odpovědět)

no to s tema rasotlima budovama je dobrej napad a me by se jeste libilo jen pro takovej vzhled kdyby creep jakoby vysel z cliffu jakoby takove cary masa ktere skoro prepadavaj... a taky by mozna bylo dobre udelat creepu vlastni modely protoze takhle (podle me teda) to vypada jen jako stale se pridavajici textura... v jednicce SC tam slo videt ze creep je tlustej

2NiNe - 28.04.2008 | 22:34   (odpovědět)

yeah, ty zily by vypadaly hodne drsne! jeste vic slizke a mimozemske nez doted 8-)

halal - 28.04.2008 | 22:32   (odpovědět)

neco jako zily tam je, ale je pravda, ze kdyby byly zarostly tak by to vypadalo nehorazne huste...

ovceking - 28.04.2008 | 22:15   (odpovědět)

na screenech vypada creep jako vysuseny jezero polity nafialovelym pudinkem... doufam ze se aspon hejbe... podle me by mu neuskodily nejaky zily nebo tak neco...
buduvy by mohly bejt dp creepu vic "zarostly"... zatim to vypada jako by na nem jen tak lezely, nebo se spis vznasely kus nad nim... viz.
http://img124.imageshack.us/img124/5259/128fz2.jpg

halal - 28.04.2008 | 21:48   (odpovědět)

castejsie vsechno by se hodilo nebo aspon cokoliv

Kane85 - 28.04.2008 | 21:24   (odpovědět)

parada ako kazda nova informacia
nakaza mineralov je dobry napad, roach je stale zaujimava jednotka, a o grafike sice nema cenu hovorit lebo urcite sa vo finalnej verzii zmeni ale prave zergovia by kludne mohli ostat tak ako su...
novy bunker rad prijmem a chcelo by to castejsie screeny aktualneho stavu hry
uff

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.