StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karuneho Q&A 36

25.04.2008 | 18:27 - Redakce

Sláva, hurá... Konečně nějaká větší novinka:

 

K doplnění měsíční diskuze bychom vám rádi poskytli lepší pohled na to, jak Baneling aktuálně vypadá.

 

 ScreenCraft: Screenshot v těchto otázkách a odpovědích ukazuje výrazné zvýšení velikosti Banelinga od té doby, kdy byl představen v protosském oznamovacím gameplay traileru. Navýšení velikosti by mělo umožnit lepší šanci zaměřit střelbu na příchozí Banelingy pomocí extra mikromanagementu.

Invaze Banelinga
http://www.starcraft2.com/screenshot.xml?s=80 (Armáda Banelingů útočící na rozvíjející se nepřátelskou zergskou bázi.)

1) Usmrtí protosské Immortaly atomová bomba, pokud exploduje vedle nich? (v souvislosti se štítem Immortalů, který blokuje těžké útoky a atomová bomba je určitě těžký útok) (Battle.net) Eragon320

 

Jedinými jednotkami, které budou schopny přežít atomovou bombu, budou protosská Mothership a Immortalové s vylepšeným štítem. Vylepšený Immortal schytá od atomové bomby poškození o velikosti 10. Ostatním jednotkám bude atomová bomba činit poškození 800, což z ní dělá daleko mocnější zbraň oproti původnímu StarCraftu.

 

[ Více v sekci Karuneho Q&A ]

Zdroj:



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Satik - 28.04.2008 | 00:59   (odpovědět)

ty halucinace mi prijdou trochu premrsteny, ale uvidime

zeragul - 27.04.2008 | 19:36   (odpovědět)

To Romla: GOOOOOOOOOOOD idea

Masik - 27.04.2008 | 13:29   (odpovědět)

To Romla: podvod, nehraju
no celkem mě to rozesmalo.. no každopadně až bude duvod, tak určitě někoho pošlu do krajin, kam slunce nezasvítí..

protossove-borci - 27.04.2008 | 13:25   (odpovědět)

Romla - 27.04.2008 | 13:21   (odpovědět)

To Masik: Neměl jsi poslední slovo, počítají se jenom příspěvky, které někoho urážejí a moje.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.04.2008 | 13:08   (odpovědět)

no teď už ne, ale měli

SiMich - 27.04.2008 | 11:27   (odpovědět)

To Uni: Zergové teď už nemají detekci od začátku hry. Leda tak scouta, ale scouta, se kterým těžko utečeš (uletíš).
To Lucas: To video byla ukázka Zergů, všechny jejich síly byly přemrštěné.

Masik - 27.04.2008 | 11:25   (odpovědět)

ježda, ted sem si uvědomil, že sem ti sebral posledni slovo, honem to naprav..

Masik - 27.04.2008 | 11:23   (odpovědět)

To Romla: no tak toho nejsprostšího hráče mám už ted v kapse.. sice už nehraju skoro vubec SC, ale když už, tak po battlu a nadavam a u toho, prskam a vztekam se jak ja nevim co..

Romla - 27.04.2008 | 00:20   (odpovědět)

To mauriicio: Uvidíme.

V opačném případě navrhuju založit nadávací vlákno na fóru. Bude určeno pouze k jednomu účelu: co nejvíce invektovat své protivníky. A myslím, že bychom z toho mohli udělat i soutěž a na konci roku to vyhodnotíme a předáme ceny. Pro začátek navrhuji hodnotit tyto kategorie:

Nadávka roku
Nejelegantnější znemožnění protivníka
Největší hulvát na fóru
a
Nejsprostší hráč Starcraftu v ČR

A když se to chytne, můžeme to navrhnout i zahraničním stránkám a nepřesrok si můžeme nadávat i v cizích jazycích. Světový vítěz soutěže by pak mohl jako cenu obdržet speciální edici Starcraft 2 Harsh Language, kde i Zeratul bude neustále fuckovat jak dlažič při neplaceném přesčase...

mauriicio - 27.04.2008 | 00:10   (odpovědět)

fajn máš ho

...to poslední slovo, to je snad jasné

Romla - 26.04.2008 | 23:45   (odpovědět)

To Torasque: To Lucas: To heavy.firepower: KLID!!!
Kdo řekne poslední slovo ten vyhraje - tak to nechte mně, já vyhrávám rád.

Torasque - 26.04.2008 | 23:07   (odpovědět)

to Lucas: když seš takovej vymastenej imbecil ze musis mit poslední slovo tak de videt jakej ses magor

mauriicio - 26.04.2008 | 22:45   (odpovědět)

vyvážení overloadu u Phoenixů bylo určitě zmíněno v Q&A někdy na začátku. Jednoduše ulítneč pryč, počkáš až to vyprchá a vrátíš se k nefunkčím Protossům - tedy jako vždy, kdo líp mikruje...

Lucas - 26.04.2008 | 21:04   (odpovědět)

borci: To je pravda, neřekl

Někde na forech bylo že corruptor nejprve zničí všechny HP jednotky a až pak ji ovládne. V tom případě je rychlost jakou ovládnly ty dva BCčka na považenou.

Sahdow - 26.04.2008 | 20:45   (odpovědět)

Jeste k tem Corruptorum: A bylo nekde receno, ze ovladnou nepratelskou jednotku az po uplnym vycerpani HP? Karune psal, ze ta schopnost po urcity dobe vyprcha... Tak je otazka, jestli se pak jednotka vrati pod kontrolu majitele nebo bude znicena.

Jinak Hydra je urcite good protiletecka jednotka... Ja ale myslel fakt zergsky letecky jednotky (letectvem se lip manevruje, zdraha, napada z nepristupnejch stran,...).

Mutalisk je taky good, s tim pocitam... Jen jsem zvedavej, jak vybalancujou protosskej overload proti Muta. A mutovat Corruptora z Mutaliska by mi uz prislo ujety... By zergove nemeli zadnou dalsi leteckou jednotku primo z larvy.

protossove-borci - 26.04.2008 | 20:00   (odpovědět)

líp bych to neřek

ovceking - 26.04.2008 | 19:41   (odpovědět)

To mizzin: karune psal ze by v bunkru meli jit pouzivat schopnosti, a ze by utoky marinaku v bunkru vubec nesly zamerovat toho se nebojim.. spis se bojim toho ze omylem kliknu vedle nebo moc daleko (coz se muze stat kdyz nevidim kam presne dostrelijou) a marinaci z bunkru vylezou a pudou roachum naproti
To Lucas & heavy.firepower: tak uz toho nechte... jestli neminite psat nic jinyho nez urazky tak radsi nepiste vubec

heavy.firepower - 26.04.2008 | 19:33   (odpovědět)

jasně Lucasi, i ve všední den de dělat spostu věcí co? ne kontrolovat kdo co napíše žejo?

Lucas - 26.04.2008 | 19:30   (odpovědět)

Ne že bych držel hubu, ale pro některé z nás není PC alfa omega života, o víkendu se dá dělat hodně věcí. Ne jen trolovat na komentech že heavy?

mizzin - 26.04.2008 | 19:28   (odpovědět)

ovceking: myslím, že bunkrům pujde normálně označit konkrétní cíl.

protossove-borci - 26.04.2008 | 19:11   (odpovědět)

to ovecking: nj názory jsou většinou odlišné, proto sme tady aby sme nad několika názory diskutovali...btw za tu posední diskuzi se omlouvám, ale nemel sem sílu to pořád psát znovu...takže fakt sry

Romla - 26.04.2008 | 18:51   (odpovědět)

To heavy.firepower: Ale neměl by tady být nikdo takový. Takže buď se bav normálně nebo se přidej k Lucasovu mlčení. Díky.

heavy.firepower - 26.04.2008 | 18:48   (odpovědět)

hmm...takže Lucas má utočný příspěvky...nejsu sám mno...

Romla - 26.04.2008 | 17:57   (odpovědět)

To heavy.firepower: Lucas je možná momentálně zticha, ale tys ho svými útočnými příspěvky nahradil. Takže žádná změna...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.04.2008 | 17:30   (odpovědět)

no ono lítající supply depot je až až. Ono to, že Z mají detekci prakticky hned od začátku je vlastně trochu imba

ovceking - 26.04.2008 | 16:40   (odpovědět)

To Shadow: taky nezapomen na mutalisky... a ohledne coruptoru, nedivil bych se kdyby to skoncilo tak ze se budou mutovat z mutalisku
roachove mi pripadaj trochu presileny.. ale nemuzu soudit kdyz nevim jakej maj utok, rychlost, cenu, tier... protoze treba marinaci v bunkrech budou na nic a jakykoliv pozemni jednotky na blizko si taky neskrtnou protoze se nebudou moc koncentrovat na jednoho ale jenom na prvni linii.. takze treba zealoti nebo zerlingove konec
immortal hezky.. ale podle me ze vsechno max za 10 je trochu moc... kdyby to treba blokovalo 75% dmg nad 10 bylo by to lepsi... ale nemuzu soudit
btw. zda se mi to nebo ted overlord neni nic vic nez litajici supply depot... detektor nema, creep nedela, jednotky neprenasi...
To Lucas: taky nesouhlasim se vsim co borci rika, ale diskutuje konstruktivne... jenom se takhle navzajem urazet a rikat ze nazory ostatnich "sou blby" bez toho aby sme prisli s necim podle nas lepsim je vazne ubohy

heavy.firepower - 26.04.2008 | 16:21   (odpovědět)

ha Lucas už drží hubu

mauriicio - 26.04.2008 | 14:35   (odpovědět)

Nejen stacionární, ale také střílející. A nezapimínejme na Hydralisky. Ikdyž záleží, jak silní budou proti Bc/Carier

SiMich - 26.04.2008 | 14:32   (odpovědět)

Shadow: Ovládne cizí jednotku a pokud se nepletu, tak pernamentně. On v podstatě ten damage dává a jediný rozdíl je ten, že po „zničení“ jednotky se jednotka nezníčí, ale stane se taková stacionární vzdušná obrana (ale nevím, jak dlouho vydrží, jestli se potom ona jednotka sama nezničí, po nějakém časovém limitu).

protossove-borci - 26.04.2008 | 14:32   (odpovědět)

určitě dává...

Shadow - 26.04.2008 | 14:03   (odpovědět)

Jen je ted za zergy trochu divnej vzdusnej boj. Tam se da sazet snad jen na Corruptory... Ne, ze by to bylo nejak zly, jen je ten boj takovej zvlastni... Dava Corruptor nejakej primej damage nebo jen ovladne cizi jednotku?

Casper - 26.04.2008 | 13:53   (odpovědět)

To protossove-borci: to jo. ve vzduchu si Zergove neskrtnu ale to ted vykompenzoval pozemni utok

protossove-borci - 26.04.2008 | 13:03   (odpovědět)

a nejenom to...byli jen příklady

protossove-borci - 26.04.2008 | 13:02   (odpovědět)

to asi vsichni - terrani battly + nukes, tossy -carriery+ motherships...

Casper - 26.04.2008 | 12:12   (odpovědět)

Jsem rad za tyto nove informace. Pokud Zerg prezije zacatek tak potom bude hodne silny souper...

heavy.firepower - 26.04.2008 | 12:05   (odpovědět)

ty seš magor Lucasi

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.04.2008 | 11:44   (odpovědět)

mauriicio : atomovky můžou bejt hodně malý. Atomovka v řádu kilotun je v podstatě to, čemu odpovídá destrukce v SC, když uvážíme, že zničí celou základnu, která se může rozkládat na kilometru čtverečnim třeba. Jednotky schovaný před tlakovou vlnou a odolný záření a spadu (což sou prakticky všechny) můžou přežít i pár set metrů od epicentra.

mauriicio - 26.04.2008 | 11:39   (odpovědět)

k Roachovi - myslím, že pokud nebude vyrobitelnej moc brzo tak s ním nebude taková problém, spíše by mě zajímalo jestli ošetří AI tak, aby ho dokázala ničit. 15 Roachů by určitě stačilo k vyhrátí poslední mise za Kerrigan v SC1 (tam proti vám stály 3 základny, ale co by to bylo platné počítači který útok rozhodně nekoncentroval).

Torasque - 26.04.2008 | 11:32   (odpovědět)

co máte s tím protossove-borci?? proste kdyz ho vsichni kamenovali tak tekl akorat ze je to zbytecny opakovat to furt dokola tak se na to vyprdl, ja bych udelal to stejný svůj názor nekolikrát objasnil, tak newím co furt proti nemu máte-do diskuzí chodí s dobrýmy názory a návrhy, tak nevím teda proc tady Lucas ryje on tady píše akorát kraviny..jinak baneling je supr vecicka, jako scourge ale na pozemní supr zergove Rulezzzz

Venca - 26.04.2008 | 11:19   (odpovědět)

a ty seš totální ubožák Lucasi...co ty tady řekneš?? akorát se tady vozíš po ostatních jako děťátko...ooo na nic jinýho nemáš??

protossove-borci - 26.04.2008 | 11:13   (odpovědět)

mno Lucasi svoje poznámky si nech pro sebe,
For Simich: mysim že mothershipce time bomb zase dali, asi ji zustane i black hole ale ne pro multák no newím... http://www.starcraft-2.cz/index.php?id=251

SiMich - 26.04.2008 | 11:04   (odpovědět)

Øekl bych, že je to plynule. Ale připadá mi, že by se k Roachovi možná hodil nějaký zpomalovací efekt. Tedy, že se nezačně léčit okamžitě potom, co ho někdo zasáhne. Ale tím by se asi ztratila jeho výhoda.

Přežívající Immortal? Hezké. Mothershipka ztratila Time Bomb, kterou mohla atomovku zastavit, tak asi Protossům museli něco dát. Vlastn tím vyřešili to, že dalším rasám proti atomovce nemusejí dávat nic. Atomovka se většinou hází na budovy a co by u nich Immortalové dělali. ¨

Nezaslabili toho Overlorda trochu? Jsem myslel, že to on vytváří Creep.

Jsem věděl, že to s tím, že Reactor pouze prodlužuje frontu byla fáma (alespoň Karune v tom duchu odpovídá). Jen je škoda, že takhle nepůjde vymasovat tanky.

To zní zajímavě. Ony i v SC byly jakési závislosti na typu terénu. Zaprvé to byla barva (různé odstíny, potom se z nich dělaly Neo mapy) a potom to byly ty výraznější světla u Protossů. Taková zesvětlená kolečka.

Konečně Hallucination získá nějakou lepší pozici ve hře. Ale asi by to chtělo nějaký způsob odhalování, když jich teď bude moci být tolik. Protoss je asi zruší Voidem, ale to je tak všechno, co proti tomu všechny tři rasy udělají.

skutečný Marine - 26.04.2008 | 10:31   (odpovědět)

Jen by mě zajímalo, jestli se ten Roach léčí 15HP za sekundu skokově či po "jednom bodu"

joniik - 26.04.2008 | 10:30   (odpovědět)

huraa

mauriicio - 26.04.2008 | 09:30   (odpovědět)

Ono tu atomovku nelze brát až tak silně. Ona je to spíše silnější balistická střela. Normální atomovka by zničila celou mapu + další 3 tam i zpět v průřezu kampaní. No a proti silňejším střelá právě má Immortal svůj štít, no ne?. Mě se spíš nelíbí že jej to zraní za 10. Kdyby nato padl celý štít, tak by to pro Prottosy až taková výhoda nebyla, takhle jsem zvědavý, co budou mít Zergové proti atomovce.

P.S.: Fanoušci Protossů slavte - Mothership vydrží zásah za 800!!. To nemůže být tak moc oslabená, jak se někteří (i já) občas bojíme.

Natix - 26.04.2008 | 01:35   (odpovědět)

Zajímalo by mě, jestli jsou u banelingů vůbec nějak rozlišené týmové barvy, zatím byly vždycky hnědozelení, i když hráč byl třeba fialový. Dokonce bych řekl, že ti 3 u hatchery patří fialovému hráči. Navíc tomu prostřednímu jaksi chybí "zadeček" - to bych rád věděl, co to znamená.

Shadow - 26.04.2008 | 00:04   (odpovědět)

15HP za sekundu? Mazec... Atomovkama na ne.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.04.2008 | 23:50   (odpovědět)

No on ten carrier by zřejmě taky atomovku vydržel. Ale ono nemá moc smysl se bavit o atomovcve, když ten rozsah účinnosti může bejt od několika kilotun, mo desítky megatun

Romla - 25.04.2008 | 23:26   (odpovědět)

To Unimatrix325: Máš pravdu, možná se držím moc při zemi, ale vypadá to hodně blbě, když se po pádu atomovky vypaří celá protosská flotila carrierů, ale v kráteru po jejím výbuchu si Immortalové klidně opíkaj špekáčky.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.04.2008 | 23:15   (odpovědět)

Romla : no tak Protossové sou schopný neuvěřitelnejch manipulací s časem a prostorem. Jednotka zavřená ve stázovym poli by atomovku přestála taky. Takže technologicky to možný je. S logikou to nemá nic společnýho.
Že to nevypadá moc reálně, nebo že to nevysvětlej pořádně je věc jiná.

Romla - 25.04.2008 | 22:51   (odpovědět)

To Lucas: Kdybychom to brali do detailu, tak z nikoho z nás nikdy nic objektivního nevypadne. Jak já to chápu, tak zcela objektivní může být pouze někdo, kdo ví úplně všechno, nebo někdo, kdo neví vůbec nic.

Lucas - 25.04.2008 | 22:16   (odpovědět)

Stejně má božskej syndrom takže z něj nic objektivního nevypadne.

Romla - 25.04.2008 | 21:47   (odpovědět)

To Lucas: S takovýmhle přístupem to daleko nedojde, nech ho dýchat...

Romla - 25.04.2008 | 21:46   (odpovědět)

To Unimatrix325: U toho Immortala to ani není tak problém v balancovaní jako spíš v logice - jednotky, které atomovka ani neškrábne, kde to jsme? V Harry Potterovi? Ale na logiku se pořád zvysoka se.. Das ist normal.
Hádat se o tom nebudu, to se mi teď vůbec nechce (potřebuju pár týdnů pauzu), ale mě to přijde jako pitomá schopnost - i kdyby to nějak "rozumně" vysvětlili. Komu se to líbí, tomu to neberu.
A vítám zpět borce.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.04.2008 | 21:37   (odpovědět)

no atomovka už je zase hodně velká pecka ale je možný (a pravděpodobný) že ty štíty fungujou ještě na jinym principu a v podstatě jakoukoliv energii vyšší než určitej práh lifrujou někam do pryč.
A baneling ... já doufám, že jo, že zrovna proti immortalům taky nebude moc vhodnej, protože jinak se zdá, že je vhodnej proti všemu

Lucas - 25.04.2008 | 21:36   (odpovědět)

Chudáček Borci se vyléčil z deprísky a zase přispívá? Ale co kdy¼ tě chudinko zase všichni seřveme za tvůj názor? Nechceš se zase někam schovat?

protossove-borci - 25.04.2008 | 21:28   (odpovědět)

no a proč by ho mela zabít atomovka?? ma hard shield tak ma zas nevyhodu kuli řadě normálních jednotek z clasickým způsobem, jen by me zajimalo jestli ma baneling těžký utok...newíte někdo??

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.04.2008 | 20:56   (odpovědět)

No tak zrovna to, že jedna pohyblivá jednotka je schopná přežít zásah dost nekonvenční zbraní, která k tomu účelu není vůbec určena bych jako problém v balancování neviděl.
Že existuje jednotka, která je schopná se vyhealovat sama ze smrti do plného zdraví za pár vteřin už problém být může.

horigon - 25.04.2008 | 20:54   (odpovědět)

ja bych dal aby sa baneling urobil z dvoch zerglingov alebo tak nejak.

Romla - 25.04.2008 | 20:02   (odpovědět)

No myslím, že nás čeká ještě hodně balancování, jak na straně Rouchů, tak na straně Immortalů, kteří zdá se berou své jméno až příliš vážně.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.04.2008 | 18:47   (odpovědět)

Immortalové rulez a roachové budou teda pěkný svině. Doufám, že budou přiměřeně drahý, jinak se budou likvidovat hrozně obtížně.

Kane85 - 25.04.2008 | 18:33   (odpovědět)

ano - slava, hura...aspon nieco v tomto informacnom embargu
nove info pekne

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.