StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Karuneho Q&A 35

16.04.2008 | 21:42 - Overwatch

Pokec s vývojá?i: Vývojá?i tvrd? pracovali na nalezení toho nejlepšího obranného systému, který by u Zerg? fungoval. V posledním buildu se objevili nové verze Sunken Colony a Spore Colony. Ob? tyto kolonie se nyní mohou odlepit od zem? a doplazit se na výhodn?jší pozici. Naopak protosské Phase Cannony ji nemají schopnost pohybu.


Tím, e jsme Zerg?m p?idali mobilní obranné budovy, se p?idalo do hry spousty nových agresivních strategických postup?, nap?íklad v kombinaci s vytvá?ením Creepu Overlordy. Tak m?e Zerg posouvat svoji obranu neustále kup?edu. Navíc to p?sobí opravdu zergsky, kdy se díváte na obranné budovy, kterak se pomalu plazí po Creepu. Ve své mobilní form? jsou tyto obranné budovy mnohem zraniteln?jší a mají také mén? hit point?.


Gameplay Blog: V n?kolika posledních týdnech jsem hodn? trénoval hraní s Terrany, v tom jsem toti nejslabší. Poté, co jsem prohrál t?ikrát nebo ?ty?ikrát, nau?il jsem se kone?n? rychleji stav?t a uv?domil jsem si, e terrané mají obrovskou výhodu ve velmi jednoduchém blokování klí?ových úzkých cest do vaší základny.


Momentáln? je terran na v?tšin? map schopen zablokovat vstupy do své základny ješt? p?edtím, ne je dokáe nep?ítel najít, co mu znemoní zjistit, co terran ve své základn? vlastn? d?lá. S n?kolika málo mari?áky a SCV?ky dokáe terranský hrá? odrazit v?tšinu brzkých útok?, obzvlášt? kdy má v?tšinou výhodu ve vyšším postavení terénu a tím i v?tší dohled.


T?i oblíbené taktiky pouívané zam?stnanci Blizzardu:


1) Vynalézat co nejrychleji k Banshee, která má velmi silný útok na jednotlivé cíle a m?e jí být vynalezeno zneviditeln?ní. Pokud nemá nep?ítel p?ipraveny protiletecké jednotky a detektory, tak se jedná o devastující záleitost.

 

2) Vynalézat co nejrychleji k Reaper?m, kte?í mohou skákat nahoru a dol? po útesech, ani by je nep?ítel zpozoroval a navíc mají bonusový útok proti lehkým jednotkám. To znamená, e se Reape?i mohou dostat velmi rychle k nep?átelské ekonomice a rychle zni?it veškeré d?lníky a op?t velmi rychle utéci, ani by nep?ítel sta?il zareagovat. Tato monost funguje skv?le, pokud m?ete prozkoumat/proskenovat nep?átelskou základnu a zjistit, jaké je rozloení statické obrany. A navíc jsem ješt? nezmínil, e mohou vrhat miny, které d?lají opravdu velké poškození budovám. To znamená, e i s pouhou hrstkou t?chto chlapík? m?ete naházet dostatek min na zni?ení celé Hatchery/Nexuse, nebo je strategicky pouít proti Pylon?m ?i technologicky významným budovám. Poté co vyhodíte miny, sta?í vysko?it zp?t z boje a po?kat na cooldown min, abyste je mohli pouít pro druhý útok.


3) Pokud se terranský hrá? zahrabává jen v bunkrech a neúto?í, nep?ítel toho m?e vyuít tak, e si vybuduje siln?jší ekonomiku, protoe se necítí ohroován. V tomto p?ípad? m?e terranský hrá? vytáhnout z bunkr? velké mnoství Mari?ák? a Marauder?, ani by o tom nep?ítel v?d?l a poté zaúto?it.

 

Vývojá??m jde našt?stí balancování od ruky, p?edstavili nap?íklad n?jaké nové schopnosti, jako Nullifierova Anti-Gravity, která m?e zvedat budovy, které blokují klí?ové pr?chody. Nebo Nydus Worm, který m?e jednoduše p?ekonat terranskou obranu. Mapy budou mít v budoucnu trochu v?tší úzké pr?chozí body, aby m?li hrá?i alespo? n?jakou šanci projít nap?íklad s Probem nebo Dronem v brzkých fázích hry, kv?li pr?zkumu.

 

1) Budou Banelingové poškozovat i p?átelské jednotky, kdy vybuchnou v jejich blízkosti? (starcraft2.com.au)

 

Ne, v aktuálním buildu hry Banelingové nepoškozují p?átelské jednotky. Celý okruh výbuchu p?sobí nep?átelským jednotkám stejné poškození, a? u se nacházejí v centru výbuchu, nebo na jeho okraji.

 

2) Je moné zabít cestujícího Nydus Worma, pokud jej hrá? detekuje? (starcraftcz.com)

 

Ano, strategicky umíst?né detektory zabrání Nydus Worm?m v p?ekvapujících útocích.

 

[ Více v sekci Karuneho Q&A ]

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

SiMich - 26.04.2008 | 11:08   (odpovědět)

Doporu?uji admin?m zavst strnkovn.

mauriicio - 24.04.2008 | 18:25   (odpovědět)

Taky thanks ya v?tinou konsrtuktivn diskuzi (kdy se nepo?t dvojit-v a p?t-velkch-psmen), pardn? jsem si po?et.

zeragul - 24.04.2008 | 17:17   (odpovědět)

Me se diskuze libila nebyt tech zbytecnych nadavek a lidi co neunesou, kdyz s nimi nekdo nesouhlasi.
Jak uz jsem jednou napsal, pravdu muzou mit vsichni. Touto vetou se ale nechci schovat za nazory ostatnich. Mam taky svuj nazor, ten jsem jiz vyjadril a stojim si za nim.
thx za vsechny kontruktivni prispevky

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 24.04.2008 | 17:14   (odpovědět)

J si p?edevm myslm, e tyhle diskuze by se m?ly v zrodku p?esunout na frum...

heavy.firepower - 24.04.2008 | 14:12   (odpovědět)

unimatrix je bore?ek jak nigd toti...

Romla - 23.04.2008 | 23:41   (odpovědět)

To Scya: Dky za projeven sympatie (p?jemn zm?na), taky zdravm vechny konstruktivn diskutry (p?edevm Unimatrixe ), ale p?t? bych se takovto diskuzi snad rad?ji vyhnul.

Scya - 23.04.2008 | 23:14   (odpovědět)

Tak jsem tomu v?noval hodinku a cel si to p?e?etl Jen koda, e jsem se nestihl tenhle tden dostat na net, abych se taky zapojil do diskuze. Na druhou stranu je to ale nejsp dob?e, protoe bych stopro dostal ban za nadvn n?ktern jedinc?m
Romla: Tmto ti chci vyjd?it sv sympatie za to, jak jsi tu smr? tady vydrel. A to nejen proto, e jsem s tebou nzorov? tm?? zajedno, ale i proto, es byl jeden z mla (ahoj Unimatrixi), kdo se tu snail o n??em konstruktivn? bavit a ne jenom tlachat blbosti.
To je m?j nzor na tuhle zr?dnost, co jste tady vytvo?ili ...

Romla - 23.04.2008 | 22:45   (odpovědět)

To uhlyk: Kamikaze jsem zmi?oval pouze jako jednotku velmi podobnou Scourge. Nikdy jsem tady nezaujmal n?jak stanoviska ohledn? efektivity tto zbran? v porovnn s jinmi zbran?mi. Kdyby sis po?dn? p?e?etl vechno, co jsem tady psal, tak by ti to bylo jasn. Dl se o tom nehodlm bavit, protoe u je to neskute?n? otravn - po?d kadmu vysv?tlovat dokola to sam nebo n?co, o ?em jsme se v?bec nebavili. A pokud jsi opravdu neodbytn, tak mi ocituj tu v?tu, kde jsem n?co takovho podle tebe tvrdil a j ti vysv?tlm jej prav vznam.

Romla - 23.04.2008 | 22:31   (odpovědět)

To uhlyk: Myslm, e neum ?st...

Mizzin - 23.04.2008 | 21:16   (odpovědět)

Lucas: tak pst snad umm...tady se jen prohodil nick. To je rozdl, drs?ku.

uhlyk - 23.04.2008 | 17:42   (odpovědět)

romla: preto tu pletiem efektivitu, lebo ty si vyspevoval kamikaze ako super sposob nicenia lodi, co zdaleka nebola pravda....

Lucas - 23.04.2008 | 16:40   (odpovědět)

Mizzin - tak se nau? pst a neka mi pov?st zlho arogantnho zlosina

Lucas - 23.04.2008 | 16:39   (odpovědět)

Ten posledn post sem nepsal j, kterej parchant mi krade nick?

Mizzin - 23.04.2008 | 09:32   (odpovědět)

"chce snad tvrdit, e v relich SC sv?ta z obdob hry SC1 maj BC zbran? nam?en pouze dop?edu? "

jsem psal j a bylo to ur?eno Lucasovi...si nem?u zvyknout na to, e si tu musm uvd?t jmno

Olda - 22.04.2008 | 21:14   (odpovědět)

pokud se teda bavite o tom titulu Duka, tak v dem?ku byl myslim plukovnik a jezdil v tanku. BC a general byl potom ve a v pln h?e

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.04.2008 | 19:45   (odpovědět)

Zrovna tenhle autor m o SC celkem dobrej p?ehled, take todle je bu? odpustiteln omyl, nebo n?jak celkem nepodstatn pokus trochu zm?nit logiku n?kterch udlost.

mauriicio - 22.04.2008 | 19:41   (odpovědět)

autor asi SC nehrl, co?

Casper - 22.04.2008 | 19:39   (odpovědět)

v knice je Duke plukovnk ale pozd?ji ho Arcturus Mengsk jmenuje generlem...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.04.2008 | 19:31   (odpovědět)

no sakra, toho plukovnka sem n?kde vid?l ale jet? p?ed tou knkou. A Raynor byl v K?ov cest? vykreslenej celkem normln?. Jestli je nejep, t?ko ?ct. Ale ?etla se mi asi nejlpe a obsahuje nejmn? chyb, nelogi?nost a je napsna nejmn? naivn?. I kdy ta DT trilogie je taky docal dobr. Stn XelNag? je katastrofa celkov?, Rychlost temnoty sice neni tak hrozn, ale je hrozn? minimalistick, Nova m se SC spole?nho akort nadpis na knce a pr reli a Queen of blades obsahuje n?kolik neuv??itelnejch d?jovejch p?ekroucen, jinak by byla taky docela gut. Ale to viz moje recenze

Romla - 22.04.2008 | 19:15   (odpovědět)

To Unimatrix325: Plukovnka z Duka ud?lali jenom v knce, co by jet? nebyla takov tragdie, ale e z Raynora ud?lali p?ihlouplho kovboje a dky pom?rn? slunmu po?tu naivit na jednu knku, to u tragdie byla. Pokud navc tvrd, e K?ov cesta je z t?ch knek nejlep, pak asi mohu d?kovat bohu, e jsem ty dal ne?etl.

mauriicio - 22.04.2008 | 19:06   (odpovědět)

To Lucas, samoz?ejm?

mauriicio - 22.04.2008 | 19:06   (odpovědět)

to ve svch p?sp?vcch vyvrac ty... ?

Romla - 22.04.2008 | 19:04   (odpovědět)

To Unimatrix325: J prv? dm ruku do ohn? za to, e tam byl generl, te? jsem to hrl. A tady to m taky potvrzeno:
http://www.sclegacy.com/content/starcraft-encyclopedia-4/starcraft-story-17/

Lucas - 22.04.2008 | 19:04   (odpovědět)

chce snad tvrdit, e v relich SC sv?ta z obdob hry SC1 maj BC zbran? nam?en pouze dop?edu? )

mauriicio - 22.04.2008 | 19:02   (odpovědět)

to Lucas: z tvho p?sp?vku vyplvalo, e batlecruisry maj baterie a ve dvojce, protoe reaguje (asi) na to, e Duk?v Bc baterie m?l. Ale t?eba t? patn? chpu?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.04.2008 | 19:01   (odpovědět)

Romla : v precursor byl prv? plukovnk, pokud vim, ale ruku do ohn? za to nedm. Nicmn? do t knky jsem se dval.

Lucas : baterie jsou vid?t na BC ze SC2, tehd vid?t nebyly...

Romla - 22.04.2008 | 18:58   (odpovědět)

To uhlyk: O efektivnosti kamikaze jsme se tady nikdy nebavili, take nechpu pro? to sem plete...

Lucas - 22.04.2008 | 18:39   (odpovědět)

Chce snad pop?t e battlecruisery ve 2 maj spole?nho s 1 jen tvar?

mauriicio - 22.04.2008 | 18:24   (odpovědět)

To Lucas: I v jedni?ce maj baterie, jejich zbra? se jmenuje ATA / ATS Batery

mauriicio - 22.04.2008 | 18:14   (odpovědět)

Jasn?, pro? o tom diskutovat, kdy to nen reln. Neka nm zbavu a zkracovn si ?ekn na SC. Myslm e kdo chce, ten se u t diskuze m?e i pobavit ani by se j aktivn? ?astnil.

P.S. Samoz?ejm? pokud jsi cht?l rozpoutat dal diskuzi o zbyte?nostech podobnch diskuz, tak se omlouvm

Lucas - 22.04.2008 | 18:07   (odpovědět)

ovceking: Baterie maj a nov?j Battlecruisery ze Starcraftu 2, tehd jet? ne

uhlyk - 22.04.2008 | 18:04   (odpovědět)

romla sice som necital knihy o 2. svetovej vojne, ale v kazdom filmovom dokumente sa hovori o kamikaze pilotoch ako o neefektivnom sposobe... vacsina ich bola zostrelena skor ako sa k lodi dostali

inak hadate sa tu o peknej blbosti... na zaklade naikeho videa, ktore bolo robene s omedzenymi moznostami alebo na zaklade domienok o svete ktory nie je vobec realny, sa tu hadate ako o 100% faktoch... je to hra, ked potrebuje blizard sejmut tank s jednym zerlingom, tak ho sejme a ked potrebuju zabit 100 zerlingom 1 tankom, tak ich znici...

Romla - 22.04.2008 | 17:43   (odpovědět)

I v Precursor kampani je u Duke generl - nen nhodou Precursor kampa? to, co bylo v demu?

Romla - 22.04.2008 | 12:47   (odpovědět)

Ve h?e se Duke p?edstavuje jako generl hned v brfingu p?ed pln? prvn mis.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.04.2008 | 00:32   (odpovědět)

O Dukove kari?e jsou sporn informace. Ve h?e m hlku, e je generl 15 let. V demu v tanku je ale plukovnk a v K?ov cest? pou plukovnk. Generl je v okamiku, kdy vol o pomoc z z?cenho Noradu.

ovceking - 21.04.2008 | 23:31   (odpovědět)

1. To Lucas: to je pravda tehdy byl jeste plukovnik (tak je to napsany v krizovy ceste)... ale primo ve hre se pokud si pamatuju pri volani o pomoc tituloval general a nemyslim si ze by ho za to ze byl sestrelenej povysili... takze musel bejt general uz pred tim (v tomhle se hra a knizka rozchazijou)
2. nemyslim si ze by se BC musel otacet... Yamato ma urcite jenom v predu, ale nejaky laserovy baterie ma urcite po celym trupu... kdyby ne tak by ho v pohode sundal i jeden wraith.. proste by jenom zaletel za nej a hotovo

Lucas - 21.04.2008 | 21:18   (odpovědět)

1. Duke v t dob? byl plukovnk a ne general
2. Mysl e se battlecruiser ot? okamit?? Kdyby zergov vylet?ly zpoza planety tak nem anci se stihnout oto?it
3. Konfederace zkoumala zergy, ale to neznamena e Plukovnka zasv?tily do jejich tajemstv

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 21.04.2008 | 16:42   (odpovědět)

Konfederace zkoumala Zergy docela dlouho a scourge nezp?sobuj pokozen kyselinou.

ovceking - 21.04.2008 | 16:36   (odpovědět)

To Lucas: to ze by vojaci nevedli oc je to scorge bych cekal.. ale to ze by to nevedel duke... konfederace zergy chovala uz nekolik let predtim, a on byl general jejich nejelitnejsi jednotky (hned po ghostech samozrejme)... navic myslim ze by sestrelili cokoliv co by bylo na koliznim kurzu s jejich lodi (i kdyz je pravda ze si mozna mysleli ze neco tak malyho jim nemuze zpusobit zadny skody, tak ani nemelo cenu do toho strilet)

Lucas - 21.04.2008 | 16:18   (odpovědět)

Jasn?, na scourge co na n?j let ze zadu pouije yamato gun

Havoc - 21.04.2008 | 15:45   (odpovědět)

To Lucas: no Norad mohol pouzit jamato gun na toho scourge-a

Lucas - 21.04.2008 | 15:21   (odpovědět)

Zapomn se na jednu v?c, a to e Norad nikdy nebojoval ani se vcemen? potkal se zergy, a sm byl v bitv? nasazenej jen proti terran?m. Mon je to, e terran v?bec nev?d?li jak se k takov scourge zachovat, a tehdej Norad ( Kterej byl hodn? starej) prost? nemusel n?co takoveho vydret, a? u m jakejkoliv panc? ( Kyselina - kamard scourge). Battlecruisery kter pouivame sou u ud?lane na boj se zergy i protossy a samoz?ejm? terrany.

A k tomu e "Borci" odchz: Tak sem se do?kal ]:->

ovceking - 21.04.2008 | 13:30   (odpovědět)

To mauriicio: to je pravda.. zcela funkcni BC by si scourge urcite vsimnul, a sestrelil ho davno pred tim nez by se k nemu dostal... ale proc nestrilel to uz je vec druha... mozna mu chybi kus trupu, mozna nemel energii, mozna jim nekde netesnilo chlazeni, a nebo taky mozna jenom obsluha zaspala, to uz se nedozvime...
jinak myslim ze zergove maji pristup k docela slusnym technologiim kdyz dokazali udelat warpovy okno (presun na Aiur myslim)
.. tohle je muj nazor, nikomu ho nevnucuju, nikomu netvrdim ze mam pravdu

mauriicio - 21.04.2008 | 00:30   (odpovědět)

Troku proti Romlovu nepokozenmu Batlecruiseru, myslm, e nepokozen Norad by kolem sebe troku st?lel a brnil se. Jinak ale Scourge je stav?n proti panc?ovanm jednotkm, to e nem rychlost a pi?at tvar je zde troku irelevantn (=nepodstatn ).
Stavm se ke kompromisnmu (co je asi k Romlovu) nzoru, e m?e sta?it jeden, m?e bt pot?eba vce. To e je Batlecruiseru panc? nacic - p?ece m kolem sebe flotilu kter ho p?ed scourgy chrn. Panc? m proti slabm jednotkm.
dit se videy je troku zavd?jc, tam sta? i jedna rna Siege tankem na zni?en dragoona. Hra ja upraven pro vyvenost a hratelnost, vdy? chyb model nhodnch zran?n a panc? kter ode?it zran?n po jednotkch a ne procentech je tak ne pln? reln. Ikdy zase n??m se ?dit musme, ... ...
No te? jsem zruil vlastn nzor tak se potup?e za?adm mezi beznzorce a kon?m.
P.S.: Sorry e jste to museli ?st

Romla - 21.04.2008 | 00:02   (odpovědět)

To zeragul: OK. Ale u se v tom radi p?esta? hrabat, nebo mi tady zase n?jak komlemjdouc, kter nem na nic vlastn nzor, ?ekne, e jsem v?l s dvojitm v, a to u doopravdy nemusm poslouchat, zvl? ne od takovch lid.

zeragul - 20.04.2008 | 23:58   (odpovědět)

Jeste dodatek. Ve staru se vyskytuje obrovzke mnostvi nelogicnosti. Ty jsou zpusobeny jak tim, aby hru bylo mozne vubec udelat, aby byla vyvazena a pod. Pokud tossove skutecne podle pribehu bechem chvilky byli schopny usmazzit plane, proc to neudelali s Charem, kdyz tam byla kerriganova. Mozna by se nemohli priblizit nebot je planeta strezena, mozna jiny duvod, ale tady se dostavam ke spekulacim na ktere existuje desitky proc ano a proc ne.
Doufam, ze chapete, ze se tim snazim ilustrovat i vasi diskuzi. Provdu muzou mit vsichni.

zeragul - 20.04.2008 | 23:52   (odpovědět)

Taky pridam neco do mlinku.

Tak prvne k k tomu videu. Popravde si uz presne nepamatuji jak bylo detailni a nemam ho ted po ruce, ale myslim, ze pred deseti lety jeste nebyli modely v animacich natolik detailni, aby mohli zachytit do jake miry je battlecruiser poskozen. A pokud ano, stejne z duvodu rozpoctu, rychlosti a pod v te dobe proste nebylo prioritou ukazat tak detailni model. Proto mam pocit, ze hadka zda byl BC uz poskozen nebo ne je bezpredmetna.

Aby jeden scourge znici BC by musel mit obrovske stesti a spis si myslim ze je to velmi nepravdepodobne, ale netvrdim ze ne nemozne. Scourge je dle me opravdu vybuchujici jednotka, ktera pusobi plosne poskozeni, takze aby prosla pancirem BC bylo by potreba nekolika scorge na jedno misto aby narusili strukturu plaste. Je ale velmi pravdepodobne, ze BC nema vsude stejna pancerovani a ma sva slaba mista. Urcite se da spousta ponicenych casti izolovat, ale jednou bude prekrocena nejaka meze, kdy BC je neschopny a tudiz znicen.

Protosske lose jsou skutecne schopne znicit celou planetu (Sau mara, ...). A je dost pravdepodobne, ze to dokaze jedna dve nebo tri lode. Urcite se jedna o specialni zbran, kterou nejspis nejsou vybaveny vsech carriery. Cela flotila byla pritomna z duvodu ochrany lodi, ktere tyto zbrane nesou. Pro me je to nejpravdepodobnejsi vysvetleni.

Srovnavani z dnesnimi zbranemi bych pouzival velmi opatrne. Nezname uplne principy protosskych stitu, jak presne scourge funguje apod. Navic je zde skok x generaci a sci-fi povoluje temer vse, pokud se to ta alespon trochu odduvodnit. Pred 100lety nikoho nenapadlo, ze se bude clovek prochazet po mesici a dnes je tato myslenka smesna ve smyslu ze by to neslo.

Prestante se urazet nebo tato diskuze skonci jako kazda diskuze o politickych stranach a pod. Nechci aby tento server takto klesl.

Jata [ redakce ] - 20.04.2008 | 23:41   (odpovědět)

SC:Legacy je mnohonsobn? v?t strnka ne jsme my, samoz?ejm? rdi poleme alespo? t?ch pr vtvor?, kter jste nm zaslali a v Blizzardu to jist? ocen Bohuel mlokdo se ?astn takovchto sout?, je to p?li nmahy na to, aby n?co pro to n?kdo ud?lal (mimo vech z?astn?nch )

Casper - 20.04.2008 | 23:20   (odpovědět)

To Romla: aha, tak to je skoda. Chtel jsem se podivat na napady dalsich soutezicich.
To all: i pres velikou navstevnost podle pocitadla se mi zda, ze zde chodi jen kolem 10 maximalne 20 lidi. a z toho se jedna pulka na soutez vykasle. Zkuste me opravit a napiste kdo teda planuje poslat svuj vytvor...

Romla - 20.04.2008 | 23:07   (odpovědět)

To Casper: Bohuel nem?u, oni maj jenom informaci o po?tu fotek na vodn strnce vpravo.

Casper - 20.04.2008 | 23:03   (odpovědět)

To Romla: muzes sem pls nahodit odkaz na tu jejich sbirku?

Romla - 20.04.2008 | 22:47   (odpovědět)

To Jetro: No prv?, leda tak se n?jak pospojovat, ale to asi v pravidlech povoleno nebude. J sm jsem taky ?ekal v?t zjem - jestli v?bec Blizzard d dohromady t?ch tisc fotek bez toho, aby si jich 3/4 musel nafotit sm.

Jetro [ redakce ] - 20.04.2008 | 22:40   (odpovědět)

To Romla: Tak kdyz i na SCL jich maji 14, jaka byla sance, ze my jich budeme mit 50?

Romla - 20.04.2008 | 21:59   (odpovědět)

To Venca: V?bec nebudu ?kat, co si myslm o tob?, ale tak n?jak ses definoval sm...

Romla - 20.04.2008 | 21:58   (odpovědět)

Jo, hlavn? bu?te vichni v pohod?, protossove-borci sem nemus p?estat pst, j u jsem v ivot? tolikrt nem?l pravdu, e kdybych po kad p?estal pst na n?jak frum, tak u bych te? nemohl pst nikam. Normln? debatujeme, v?tinou stejn? kad nakonec skon? u nzoru jak m?l na za?tku a co? ivot jde dl...

Venca - 20.04.2008 | 21:47   (odpovědět)

njn Romla je w?l co se d d?lat

casper - 20.04.2008 | 21:35   (odpovědět)

lol. omlouvam se, ze jsem tu napsal neco o filmu StarCraft a tim rozpoutal tuhle litou diskuzi...ale zase na druhou stranu tu aspon neni nuda

Jata [ redakce ] - 20.04.2008 | 21:09   (odpovědět)

No j snad taky p?isp?ju svm vtvorem, jenom ho musim dod?lat

Kane85 - 20.04.2008 | 21:06   (odpovědět)

nepamatam si aby tu niekedy bola taka diskusia

Romla - 20.04.2008 | 20:58   (odpovědět)

To Jetro: Je zbyte?n to ?st, o nic nep?ijde...

Koukm, e fotek u je sedm, ale na padest to nevypad, na sclegacy jich te? maj 14...

Jetro [ redakce ] - 20.04.2008 | 20:56   (odpovědět)

Uff, 175 komentaru - tak to nedam...

Jata [ redakce ] - 20.04.2008 | 20:52   (odpovědět)

Sakra lidi, co to tady cel odpoledne ?ete?

Romla - 20.04.2008 | 20:33   (odpovědět)

To duke: A na co by pak podle tebe byl ten scourge - to by asi byla asn? uite?n v?ci?ka pouvan na nanen barvy na nov k?inky, e? Mon jsou ob? varinty - proraz na jeden nebo na vc pokus?. Nikam dl se nedostaneme, protoe nevme, jestli na jeden nebo na vc. A kdo v, ten si to vymyslel.
Panc? taky m r?znou tlou?ku na r?znch lodch a i na jedn t sam. Take n?kde proraz a n?kde ne. Nevm co jet? chcete uhdat. Vc toho u nejde...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 20:31   (odpovědět)

Romla : no odpov?? proti t?m supersilnm zbranm jsou t?eba prv? tty, nebo holt n?jak sci-fi superslitiny. Atomovky atp. jsou samoz?ejm? u jin t?da. A tady je dal problm, e Zergov nemaj moc p?stup k takovmto nekonven?nm "energetickm" zbranm.

duke - 20.04.2008 | 20:27   (odpovědět)

proc by proboha nemohl ? odpoved je trochu niz, jen si ji precist...

joniik - 20.04.2008 | 20:25   (odpovědět)

dejme tomu proti atomovce by se mozna neco jako stit dalo utvorit kdyby sis zavolal znamy od protosu ale proti cerny dire asi uz ne ta te proste vcucne a je po ptakach

Romla - 20.04.2008 | 20:24   (odpovědět)

To duke: "Prost? nem?e prorazit". Pro? by proboha nemohl? To je po?d dokola...

Romla - 20.04.2008 | 20:23   (odpovědět)

To Unimatrix325: Na tom stav i tm?? vechny ak?n hry. Tam, kde m? nezabije ani dvka ze samopalu je to opravdu sm?n. Otzka je, jestli ten druh stav je opravdu realisti?t?j, m? p?ijde mnohem realisti?t?j ten prvn. Hrady u jsou p?ekonan a proti atomovce nebo ?ern d?e (kdy si vezmu za p?klad Starcraft) se tty nestav zrovna lehce...

duke - 20.04.2008 | 20:19   (odpovědět)

konec diskuze je mozna pro tebe... samozrejme ze scourg je vhodna zbran na battlecruisery, ale jeden jedinej scourg proste nemuze prorazit pancerovani battlecruiseru to by jak uz jsem rekl byl uplne na nic...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 20:18   (odpovědět)

Romla : no tudy to nesm??uju, snam se to sm??ovat tam, e to, e momentln? p?evld sla "st?ely" nad efektivitou panc?e jedno prv? tmhle principem. V opa?nm p?pad? funguje model, kdy se stav ohromn? odoln lod? (nebo hrady atp.) protoe projektily nejsou schopn je dostate?n? efektivn? ohlodat. Ty dva stavy (projektil m?e bt tak siln, e proraz cokoliv, take se spolh na jinou obranu, pop?. mobilitu) proti (panc? m?e bt tak siln, e doke efektivn? zastavit prakticky cokoliv) v historii stle osciluj. Te? mme stav prvn, ale nen to tak dlouho, co byl ten druh. A mnoho sci-fi stav p?edevbm na druhm modelu - tj. siln velk lod? a ne p?li ?inn zbran?.

Romla - 20.04.2008 | 20:11   (odpovědět)

To duke: Tak tm jsi to nevyvrtil.

To Unimatrix325: Ano, kdy neprojde, mus mt v?t nlo a budeme se hdat jestli ji m nebo nem? To nikdo z ns nev. Take konec diskuze.

joniik - 20.04.2008 | 20:10   (odpovědět)

spravne unimatrix... souhlasim s tebou

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 20:07   (odpovědět)

no ?ikm, modern protipanc?ov zbran? po?taj s tm, e projdou panc?em a exploduj uvnit?. To scourge rozhodn? ned?l, tud o to v?t nlo mus mt a tud nebude tak efektivn.

duke - 20.04.2008 | 20:07   (odpovědět)

tak asi takhle v minulosti se staveli zelezobetonove pevnosti vid... a proc se pouzival zelezobeton? no protoze z nej byly postaveny zdi o tlouste treba i 3 metry takze ho jen tak neco neprostrelilo, neco podobneho muze byt i u battlecruiseru nevime jak ten plast je silnej ale pokud se na to podivas z logickeho hlediska slabej bejt nemuze ze, to by potom celou lod poslal do kytek kde kdo a bylo by zbytecne je vubec stavet.

Casper - 20.04.2008 | 20:07   (odpovědět)

proc to jeste furt srovnavate??? Hra je tak udelana, ze staci myslim 4 Scourge aby znicili Carrier a nezalezi na tom kde ho zasahli. Muzu vam nahodit dalsi nesmyslny priklad: i nekolik zerglingu, kteri utoci jen drapy, dokazi znicit treba opancerovanej tank...

Romla - 20.04.2008 | 20:01   (odpovědět)

To duke: Neboj se, j tomu rozumm. Vyvra? mi tvrzen z 19:49, pak se s tebou budu bavit...

duke - 20.04.2008 | 19:59   (odpovědět)

romlo nikdo tu nemluvi o strileni protitankoveho dela na battlecruiser...

Romla - 20.04.2008 | 19:55   (odpovědět)

To Unimatrix325: Ano, protitankov d?lo by na panc?i Battlu ud?lalo mnohem men kodu...

jonik - 20.04.2008 | 19:54   (odpovědět)

promin unimatrix to nebylo na tebe

joniik - 20.04.2008 | 19:52   (odpovědět)

co k tomu rict... nevhodnejsi asi bude: bez komentare

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 19:52   (odpovědět)

no... joniik vznesl celkem dobrou p?ipomnku, e to d?lo, resp. ty protitankov st?ely ten panc? prorej p?edevm dky rychlosti, tvaru a materilu. Pokud by m?la stejn nlo explodovat na povrchu tankovho panc?e, tak ud?l mnohem men kodu.

Romla - 20.04.2008 | 19:51   (odpovědět)

ekl bych, e Scourge m daleko drtiv?j efekt, ne protitankov d?lo, co takhle si o n?m prvn? p?e?st, ne o n?m za?nu mluvit...

Romla - 20.04.2008 | 19:49   (odpovědět)

Protitankov d?lo je zbra? na tanky, Scourge je zbra? na Battlecruisery - z toho logicky plyne, e oba mus prost?elit jejich panc?, jinak jsou na nic. ekni, e ne a u to fakt balm...

joniik - 20.04.2008 | 19:47   (odpovědět)

ano prostreli delo pancir tanku to mas pravdu... jenomze to delo ho prosterli diky uzpusobenemu projektilu... tank je uplne neco jinyho nez bc a taky je uplne z jinyho materialu a na tom hodne zalezi a co si budem povidat scourg rozhodne nevipada na to ze by mel nejakej tvar diky kterymu se zavrta hluboko do plaste a exploduje... ja si myslim ze spis narazi a buchne na povrchu tudiz to nema takovej efekt jako projektili co se pouzivaj proti tankum

Romla - 20.04.2008 | 19:47   (odpovědět)

To Havoc: To by m? teda zajmalo, jak je v tom v tto souvislosti rozdl. Ale myslm, e u to ani nechci slyet...

Havoc - 20.04.2008 | 19:45   (odpovědět)

Teraz prirovnavas somara s komarom. Je velky rozdiel ked prirovnavas Delo tank a scourge Battlecruiser.

Romla - 20.04.2008 | 19:42   (odpovědět)

To joniik: To Havoc: A pro? maj tanky panc?, kdy ho d?lo prost?el? Tohle u je diskuze o ni?em.

joniik - 20.04.2008 | 19:41   (odpovědět)

pokud jedinej scourg projde plastem tak proc vubec bcka nejakej plast maj ? kdyz je tedy uplne zbytecnej

Havoc - 20.04.2008 | 19:41   (odpovědět)

technologia ide dopredu. Samotny scourge nemoze poslat BCcko k zemi a ak ano tak to by terrani ani nemuseli vyrabat BCcka a investovali to do inych technologiii.

Romla - 20.04.2008 | 19:41   (odpovědět)

To Unimatrix325: OK. Vak j tvrdm to sam, ale n?kte? (ty mezi n? nat?st nepat?) tady po mn? po?d cht?j, abych ?ekl, e tam mus bt...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 19:39   (odpovědět)

Romla : j netvrdm, e tam to pokozen je. J tvrdm, e tam bt m?e

Romla - 20.04.2008 | 19:35   (odpovědět)

To joniik: A jsme zase o p?t let zptky, na tohle u neodpovdm... Jenom nevm, kde bere tu jistotu co projde a neprojde plt?m Battlu. To by asi Scourge byly docela na nic, kdyby jm neproly...

joniik - 20.04.2008 | 19:33   (odpovědět)

lol nechci abys pripoustel ze to je jen tak jak rikam... vis to co pisu je muj nazor pokud jsi to nepochopil...

joniik - 20.04.2008 | 19:32   (odpovědět)

a nerikej mi ze jedinej scourge prorazi celej plast bcka a posle ho k zemi... myslim ze terrani uz maj trochu jiny slitiny nez mame my dnes... a jelikoz ten jeden mrnavej sebevrah nemohl tu neposkozenou stranu (s neponicenym plastem) poskodit tak to bc muselo bejt uz nejako poskozeny...

Romla - 20.04.2008 | 19:31   (odpovědět)

To joniik: Myslm, e tohle vechno u jsem p?ipustil, pokud chce, abych ?ekl, e to m?e bt jen tak, jak mi ?k, tak to m sm?lu. To j nevm, jak to bylo, protoe to na videu nen...

joniik - 20.04.2008 | 19:27   (odpovědět)

omg romlo pochop uz ze mohl bejt uz rozsekanej nekde uvnitr a tak jako tenhle jeden do nej narazil z viditelny strany mohl z ty druhy narazit nejakej jinej udelat stejny poskozeni ale jelikoz bc jeste zadny jiny poskozeni nemel tak byl shopen letet dal... ten tvuj scourg ho proste jenom dodelal... proste mi tady nevypravuj ze si nejaky btcko vesele leti a hups najednou scourg tuknul mu do plaste a bc se zritilo...

Romla - 20.04.2008 | 19:25   (odpovědět)

To Unimatrix325: Stejn? jako nikoho neoprav?uj tvrdit, e tam pokozen je. Tohle u nikam nevede. Nevm, kam chcete, abych jet? ustoupil...

Romla - 20.04.2008 | 19:22   (odpovědět)

To joniik: I kdyby mu chyb?l kus trupu, tak to nem vliv na to, e jedna Scourge mu zp?soblia pokozen na mst?, kde mu nic nechyb?lo a tm ho poslala k zemi. O tomhle u se nem cenu bavit. Za chvli mi ?eknete, e se t?eba pilot jenom lekl a utrhl knipl a proto li k zemi. J se ?dm tm, co vidm, ne tm, co bych cht?l vid?t...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 19:21   (odpovědět)

i ty ?sti toho Noradu, co sou vid?t, nikoho neoprav?ujou k tomu tvrdit, e tam dn pokozen neni. Na to to je prost? vid?t dost blb?.

Casper : no zrovna Protossov maj technologie, kter nevybuchujou a nekolabujou, jako terransk. Nemaj tam vbun palivo, zdroje energie, munici atp. Take jedna scourge opravdu ne. mon zni?it motor by mohla, ale to je tak ve. K tomu samoz?ej?m ap ?edevm jet? ten tt, kter od za?tku m?e pochytat vbuchy mnoha destek scourge.

Casper - 20.04.2008 | 19:18   (odpovědět)

Podle me je scourge schopny znicit Carrier (pokud teda trefi dobre misto) ale i tak musi byt utok veden celym houfem, protoze je jich dost sestreleno nez se k lodi dostanou.

joniik - 20.04.2008 | 19:15   (odpovědět)

promin Romlo ale v tom videu neni videt celej takze fakt nemuzes vedet jestli z druhy strany neni totalne rozmlacenej... co ja vim treba mu tam muze chybet i kus trupu... btw srovnavat starcraft a dokumenty o 2. svetove valce mi prijde taky docela blby preci jenom je tu urcite par roku rozdil a technologie urcite trosku pokrocila, co se tyce protoskych stitu tak predpokladam ze kazda jednotka ma svuj vlastni generator stitu tudiz cim vetsi jednotka tim vetsi generator a tim silnejsi stit...

Romla - 20.04.2008 | 19:12   (odpovědět)

To Unimatrix325: Samoz?ejm?, e pravd?podobnost toho, e prvn bude i posledn je naprosto minimln, to myslm plyne z toho, co jsem napsal. S tm navd?nm je to taky pravda, nehled? na to, e trefit se kam chce, kdy vude kolem tebe ltaj projektily a dal jednotky, taky nen sranda. Piloti Kamikaze by mohli vyprv?t, alespo? ti co (ne)m?li t?st.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 19:05   (odpovědět)

ono teda na druhou stranu ty scourge jsou pro Zergy docela kruciln, protoe mutaliskov si na v?t lod? imho nekrtaj v prakticky jakchkoliv po?tech. Prost? ten jejich tok nesta? na to, aby proel panc?em BC nebo carrieru. Devoure?i nebo guardiani sice u by asi sta?ili, ale zase jsou to dost snadn cle pro siln zbran?.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 19:01   (odpovědět)

Jestli m?e bt prvn i posledn, t?ko ?ct. J bych skoro ?ekl, e ne, nebo velmi mlo pravd?podobn?. Ono cel je to o tom, jak moc sou ty scourge chytr a navd?n. Pokud dopadaj na trup lodi vce mn? nhodn? a neinteligentn?, tak ty po?ty m?ou bt pot?eba dost vysok. Pokud je n?co navd, nebo maj samy n?jakou inteligenci na to, aby ly po zranitelnch mstech, bude ten nutn po?et o ?d men.

Romla - 20.04.2008 | 18:54   (odpovědět)

To Unimatrix325: Budi, ale i prvn m?e bt posledn. J p?ipoutm, e pr?m?rn po?et p?mch zsah? od Scourge na sejmut Battlu m?e bt t?eba 5 nebo 10, ale myslm, e ne 100 nebo 1000, to u by byl dvno v prachu...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 18:48   (odpovědět)

Romla : veker viditeln pokozen - jak ?ikm, prv? ta jedna mohla trefi n?co, co kone?n? bouchlo, zbytek nechal jenom krtery v neosteelu. Kdy to bere z tohodle pohledu tak vdycky jakejkoliv cl sejme jedna jedin rna - ta posledn

Romla - 20.04.2008 | 18:46   (odpovědět)

Posledn ode m?

- 20.04.2008 | 18:46   (odpovědět)

To Torasque: ?etl jsi to o t?ch kamikaze?

Romla - 20.04.2008 | 18:45   (odpovědět)

To Unimatrix325: Souhlasm, ale je vid?t, e ta jedna Scourge tomu Battlecruiseru zp?sobila veker viditeln pokozen. e by ostatn nezanechaly dn stopy je nepravd?podobn a navc by to nem?lo v takovm p?pad? dn vliv na to, e jedna jedin Scourge ho prost? sejmula. Jedin vn pokozen je od n. Ale to samoz?ejm? to neznamen, e vdycky sta? jedna, n?kdy budou pot?eba destky a kdy po?tm i sest?elen, tak t?eba i tisce...

Torasque - 20.04.2008 | 18:41   (odpovědět)

nevid celho Battla m?e mt n?co pokozenho na boku,nebo m?e mt vnit?n zran?n ale e by takhle BT?ko zranil jeden takovej tvor je blbost...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 18:40   (odpovědět)

Romla : to, e je nepokozen rozhodn? tvrdit nem?e. M?e bejt d?ravej jak ?eeto a my jsme vid?li a tu posledn scourge, kter proltla drou v panc?i a trefila veden paliva.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 18:39   (odpovědět)

Romla : no velikost je dal otzka. Ono vlastn? nikde nen psno, e scourge nem?e existovat mnoho velikost. Od protisthacch, o velikosti zerglinga, po bombardovac o velikosti overlorda. Ale p?vodn mylenka bych ?ekl, e je rozhodn? v mal velikosti. Z animace to pravda vypad jinak. Ty v?t scourge sice m?ou nst ohromn mnostv vbunin, ale zase jsou mnohem snadn?ji zlikvidovateln a trefiteln.
A tty se jednak dobjej a jednak vy?erpvaj jednotlivmi zsahy. Konkrtn? u carrieru bych si slu tt? dokzal velmi dob?e p?edstavit i takovou, e ustoj men atomovku.

V animacch - a je to spole?n prakticky pro vechny filmy/serily (nap?. typicky Star Trek) se ?asto pouv finta "ukame zajmav okamik" a u ne, co mu p?edchzelo. Vsledkem jsou zb?ry lod vybuchujcch po n?kolika mlo zsazch. Pokud je takovho materilu mlo, m?e se zdt, e to skute?n? sta?ilo. Teprve srovnn s mnoha jinmi akcemi a situacemi z toho vyplyne, e bu? lo o ?astnou trefu, nebo prost? cl byl na pokraji zni?en.

Romla - 20.04.2008 | 18:37   (odpovědět)

To Torasque: P?edtm neschytal dn, protoe je nepokozen, dokud do n?ho ta Scourge nevraz - je to vid?t na prvn pohled.

Romla - 20.04.2008 | 18:36   (odpovědět)

To Torasque: Taky bych tob? (a protosskm borc?m) doporu?oval shldnout pr dokument? o druh sv?tov vlce. Minimln? tam ?lov?k zsk zkladn p?edstavu o tom co je a nen mon v bitv?...

Torasque - 20.04.2008 | 18:35   (odpovědět)

ale je to tak jak zminuje unimatrix to nebyl jeden-new kolik u jich battlecruiser schytal tak p?estan ty plcat nesmysly

Romla - 20.04.2008 | 18:32   (odpovědět)

To Torasque: Podvej se na tu animaci a neplcej nesmysly...

Torasque - 20.04.2008 | 18:30   (odpovědět)

unimatrix je aspon trochu moudrej...aby jeden scourge zni?il battlecruiser nebo ho t?ce pokodil tak to je jak kdy tady protossove-borci tvrdi o vyhlazeni planety jednim carrierem Romlo a ty ho tady za to buzeruje e??

Romla - 20.04.2008 | 18:23   (odpovědět)

To Unimatrix325: Budi. Akort prv? ta animace The Downing of Norad II podle m? ukzala, e Scourge zdaleka nejsou tak mal mrchy, jak se to jev ve h?e, ale naopak jsou to obrovsk vaky s vbuninou - nap?klad pravd?podobn? mnohem v?t ne Mutaliskov (pokud srovnme animace Norad a Overmind). Ob?as ale ?lov?k nev, co si m z t?ch proti?e?cch fakt? vybrat... Podle m? se ale hodn? p?ece?uje vdr za?zen oproti explozm, lo? ani zdaleko nemus bt kompletn? roztrhan na kusy, aby byla k nepot?eb?. A protossk tty podle m? funguj jako nae tty, tzn. dr, dokud je n?co neproraz, co v?tinou netrv moc dlouho - v naich podmnkch v?tinou do setkn s prvn zbran ur?enou na jejich likvidaci.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 18:07   (odpovědět)

ad 2) Jene scrouge jsou relativn? mal mrchy a prost? nemohou nst tolik konven?n vbuniny na to, aby p?sobily takov kody. To, e norad II byl pokozenej jenom jednou scourge je zv?r po?tajc s tm, e to, co sme vid?li bylo ve, co se stalo, s ?m zsadn? nesouhlasm. A Gantrithor u toho za sebou v tu chvli m?l opravdu hodn?. Op?t - zsadn neshoda v tom, jak se na ty informace dvme. nen p?ece mon uvaovat, e lo? kter se po hodinch bitvy okolo srdce zergskho zamo?en objev v animaci v poslednm zoufalm sebevraednm toku je zcela v pln sle.
ad kamikaze : tak to jist?. Pokud by se scourge poda?ilo kvalitn? zashnout motor, nebo n?co vbunho u BC, potamo m?stek, tak je asi problm. To sam m?e bt u carrieru, ale ten m celkem zsadn vhodu a tou sou tty.

Romla - 20.04.2008 | 17:42   (odpovědět)

Jet? jako p?klad uvedu japonsk kamikaze ze 2. sv?tov vlky. To je myslm docela dob?e srovnateln. Kdy se trefil pilot do lodnho m?stku nebo do skladu munice, tak la lo? do kytek i po zsahu jednm malinkatm letadlem.

Kane85 - 20.04.2008 | 17:36   (odpovědět)

ja som cital len Rychlost temnoty a celkom sa mi pacila
malo to dobru atmosferu
rad by som si precital aj ostatne ale uz nesu k dostaniu

Romla - 20.04.2008 | 17:35   (odpovědět)

To Unimatrix325: Dky za p?isp?n do diskuze. Ve vem s tebou souhlasm a asi na dv? drobnosti:
1) O letadlovch lodch a ?R se bavit nebudu, protoe srovnvme nesrovnateln. ?R mo?e nem. Ale Zergov i Terrani rozhodn? maj odpovdajc zbran? proti Carrier?m a nejsou v pozici ?R v??i USA.
2) Myslm, e Scourge ke zni?en Carrier opravdu sta? velmi mlo a vychzm ze t? animac:
1. The Downing of Norad II, kde jedin Scourge t?ce pokodila Battlecruiser
2. The Return to Aiur, kde bylo vid?t, e Battlecruiser je p?iblin? stejn? velk a tud zraniteln jako Carrier
3. The Death of the Overmind, kde i pr mutalisk? byl schopen vn? pokodit Carrier (a to p?kn? velikou, samu Gantrithor).

Ale jestli je pot?eba 5 scourge nebo 50 to u u Zerg? opravdu nehraje roli. Sp d v?t prci zni?it interceptory, ale od toho jsou pozemn st?lny, Mutaliskov, Wraithi, Valkyrie a dal zbran?...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.04.2008 | 17:16   (odpovědět)

Romla : aha, no ten prvn odstavec u Zerg? je shrnut toho, co je u Protoss?, protoe Zergov jsou v manulu d?ve, ne Protossov. Ten tam opravdu chyb a mon to nen pln? dob?e. Dl mm pocit, e to je vce mn? kompletn. Mon ne doslovn p?eklad, ale m?lo by to bt dostate?n. Je pravda, e sem to vlastn? asi nikdy nepovaoval za nutn p?ekontrolovat a mon bych m?l.

protossove-borci : no on vtip je v tom, e t?ch Zerg? opravdu miliony a miliardy jsou. To co je ve h?e nazna?en pom?rem 4 zerglingov na jednoho zealota bude v relu ad absurdum. Tzn. jeden carrier si sice v klidu porad s hromadou zerg?, ale holt se mu stane, e na n?j p?ilet 1000 mutalisk? a 4000 scourg?...

Romla : no... cel ?esk republika by se vzdt i mohla, pokud by byla u mo?e a u pob?e by zakotvila jedna americk letadlov lo? )
Pr scourge na zni?en carrieru ur?it? nesta?. Ty po?ty bych vid?l na destky a stovky.

Jinak v K?ov cest? (co je mimochodem celkem dobr knka, oproti ostatnm) planetu ni?ila cel Protossk flotila. Nelo o jednu lo? rozhodn?. A jednalo se o Chau Saru.. pozd?ji o Mar Saru a tuim, e i Antigu a dal.


ovceking - 20.04.2008 | 17:12   (odpovědět)

To Casper: viz intro SC jednicky... taky by me zajimalo jestli ho carriery v SCII budou mit?

Romla - 20.04.2008 | 16:50   (odpovědět)

To Casper: No prv?, jednak jich vdycky byla cel letka a navc pouvaly paprsek, kter standardn Carrier snad ani nem ve vbav?. Nehled? na to, e jakkoli velk Carrier by trvalo mon cel m?sce ne by obkrouila celou planetu a splila cel jej povrch.

Romla - 20.04.2008 | 16:47   (odpovědět)

To protossove-borci: Tak kdy si sv?j nzor neum obhjit, tak to asi radi nepi nikam. Promi?, ale takovhle alibismus nemm rd. Nikdo ti p?ece nebrn vyjad?ovat sv nzory, ale pokud si myslm, e co ?k je nesmysl, tak to ?eknu. A ty jsi zatm ne?ekl nic ?m bys to obhjil, jenom tady pl?e, jak do tebe pr kad n?co val...

Casper - 20.04.2008 | 16:45   (odpovědět)

To Romla: no ja to cetl docela nedavno. Je pravda, ze to bylo vice Carrieru (i kdyz si myslim, ze by to zvladla i 1 lod kdyby se hedne snazila). Nepouzivali interceptory ale nejaky silny paprsek energie, kterym znicili povrch cele planety.

protossove-borci - 20.04.2008 | 16:40   (odpovědět)

ja u nic ne?km ra?i...to je hrozn ?lov?k n?co ?ekne a kadej do n?j za?ne valit...u sem radi v ivot? nenapu...

2NiNe - 20.04.2008 | 16:35   (odpovědět)

jeste neco malo k otazce toss-zergu, neni prece vubec vylouceno, ze vznikli genetickymi pokusy ze strany (pravdepodobne) Xel'nagu - viz tajna mise v BW, kde jsou rozmistene stasis celly s temito hybridy. a i kdyby ne, vubec nechapu, proc je tak tezke pochopit, ze tossove muzou byt asimilovani stejne jako jakakoliv jina rasa.

doufam ze to tu uz nebylo receno, cetl jsem tady tu debatu na 2x a s docela velkym odstupem (chtel jsem to sem postnout driv, ale na weekend jsem byl bez PC)

ten filmec bych si dal velmi rad jen aby to bylo neco kloudneho

ovceking - 20.04.2008 | 15:49   (odpovědět)


protosu.. sem si naprosto jistej ze protossu... proti zergum by sme tu prece staveli psi disruptory..
proc vlastne protossove uz davno nevyrobili neco jao psi-disruptory?... v misi jak unasite raszagal neco takovyho meli...

Romla - 20.04.2008 | 15:48   (odpovědět)

To Casper: Taky u m? to nebav, ale jet? jednu v?c se musm zeptat, opravdu v t K?ov cest? je, e jedna Carrier zni?ila celou planetu? J jsem to ?etl a nic takovho si nepamatuju, i kdy ta knka mi p?ila dost patn na to, aby m? zbavila veker chuti ?st pokra?ovn. Kdy tak mi napi, kterou e to planetu zni?ila jedna Carrier, dky.

Casper - 20.04.2008 | 15:36   (odpovědět)

To Romla: vidim ze jsi vasnivy ctenar
sice jsem rad, ze se pribyvaji prispevky ale uz bych toto tema dal nerozebiral. Resme nejakou jinou zavaznou vec. Treba umisteni radaru u nas. Myslite si, ze je proti utoku Zergu nebo Prottosu?

ovceking - 20.04.2008 | 15:34   (odpovědět)

To protossove-borci: myslim ze jedina protosska lod ktera by byla neceho takovyho schopna byl Gantrithor... a ten byl tak 2x tak velkej jak plne rozvinuta protosska baze (presneji vojenska zakladna), a to myslim ze treba nexus ma na dylku nejmin 100m

Casper - 20.04.2008 | 15:32   (odpovědět)

AAA jejej. Ze jsem neco psal... zase se tu zbytecne hadate misto aby jste pilne tvorili sve fotky na soutez. Ale jinak plne souhlasim s Romlou (doufam ze jsem to spravne vysklonoval) Kazda rasa by mela (a je) byt stejne silna. Sice v knizce Krizova cesta carrier znicil klidne celou planetu ale ve filmu to tak byt vubec nemusi. A take by si filmari nedovolili jen zniceni planety z vesmiru. Hlavni akce by byla na zemi kde by se kosily pozemni vojska (neco jak Hv?zdn p?chota)

Romla - 20.04.2008 | 15:26   (odpovědět)

To protossove-borci: Budi, ale pak tedy ?kej co mysl, a ne po?d n?co jinho. Prost? tvoje v?ta: "v relu u by celou planetu vybombardovali za pr minut z jednm carrierem" je nesmysl, leda by to byla planeta z Malho prince s jednou kv?tinou...

To Torasque: A na zni?en Carrieru sta? i pr scourge, dn miliardy zerg?.

protossove-borci - 20.04.2008 | 15:17   (odpovědět)

to je jedno j u to ?eit nebudu to je strta ?asu jeden ?k to druhej to a kadej myslme n?co jinho nech to plavat

Romla - 20.04.2008 | 15:15   (odpovědět)

To heavy.firepower: Mon kdybys n?jak nzory m?l, dalo by se o nich i debatovat...

Romla - 20.04.2008 | 15:13   (odpovědět)

To protossove-borci: Tak to jsem to nepochopil zase tak patn?. Nzor, e jedna Carrier vybombarduje celou planetu za pr minut je prost? nesmysl. To je jako by jedna letadlov lo? mohla vyhrt sv?tovou vlku. Vdy? Terrani i Zergov maj srovnateln leteck sly jako Protossov. Jedna Carrier je asi stejn? siln jako jedna letadlov lo? na mo?i v na dob?. Letadla jdou sest?elit, lo? jde potopit - pomoc bitevnch k?ink?, ponorek, jinch letadlovch lod. To sam plat pro Carriery proti Battlecruiser?m, Wraith?m, Mutalisk?m, Scourge. Je to normln vlka a Carrier je mimochodem asi stejn? velk jako Battlecruiser, take jsou i p?iblin? stejn? siln. P?edstava, e po p?letu jedn Carrier se cel planeta vzd je prost? zcestn, to je jako kdyby se ?esk republika vzdala po p?jezdu jednoho n?meckho tanku na hranice. Divm se, e ti to p?ijde jin a moc to nechpu...

Torasque - 20.04.2008 | 15:06   (odpovědět)

to heavy.firepower:?lov??e kldek
to protossove-borci: ve skute?nosti s relnma tossama by to bylo hafo obtn miliardy zerg? by tam musely bt jinak by to stlo za nic=)

heavy.firepower - 20.04.2008 | 15:02   (odpovědět)

tak ty Romlo snad neuzn nzor ostatnch jen sv?j snad!

protossove-borci - 20.04.2008 | 14:57   (odpovědět)

no j sem to myslel tak, e prost? jak tady psal Casper ty lod? jsou ve skute?nosti X km nad zem nekde ve vesmru a od tam vyslaj tisce interceptor?, v relu u by celou planetu vybombardovali za pr minut z jednm carrierem...take ve skute?nosi to?it film s relnma tossama by bylo hooodn? t?ky aby to bylo vyrovnan...to bys prost? musel mt miliony zerg?...aby se ubrnili pr carrierum...nemyslel sem to prost? nak zle, jen sd?luji nzor...

Romla - 20.04.2008 | 14:50   (odpovědět)

To heavy.firepower: Nevm kdo je tady na fru uite?n?j, jestli ?lov?k, kter tady s lidma normln? debatuje nebo ?lov?k, kter tady neustle nadv a pe zcela zbyte?n p?sp?vky jako HOVNO Na definici fanatika se radi prvn? podvej do slovnku...

Romla - 20.04.2008 | 14:45   (odpovědět)

To protossove-borci: Tak to vysv?tli, nevm co jsi tm myslel...

heavy.firepower - 20.04.2008 | 14:45   (odpovědět)

ty se hroznej fanatik Romlo: se tady schopnej se kuli nazoru pohdat..

protossove-borci - 20.04.2008 | 14:40   (odpovědět)

to Romla: nepochopils me...

Romla - 20.04.2008 | 14:28   (odpovědět)

To joniik: Uka mi tt, kter je nepr?st?eln. Je mi jedno na kolik ran ho Yamato prost?el, pointa je, e n?co jako nezni?iteln jednotka neexistuje a hodn? m? p?ekvapilo, e s n??m takovm p?iel ?lov?k, kter tady cituje ze strnky http://scgame.wz.cz/others/omyly.htm.

joniik - 20.04.2008 | 14:09   (odpovědět)

jsi si nejako jistej tim ze yamato gun znici carrier preci jenom maj tam taky ty protosacky stity...

Romla - 20.04.2008 | 13:03   (odpovědět)

To protossove-borci: Jak to mysl, rozhodlej? Jedna st?ela z Yamato gunu a je po Carrieru. Jak si m?e n?kdo myslet, e na n?jakou zbra? nen protizbra?? Sly mezi rasami jsou vce mn? vyrovnan a popravd? zrovna Protossov dostali ve Starcraftu jedni?ce asi nejvc na zadek - p?ili o domovsk sv?t a jejich populace byla docela zredukovna. Zajmalo by m? jak si n?kdo po zahrn kampan? v originlnm Starcraftu a Brood Waru m?e myslet, e n?jak Carrier je nep?emoiteln... Stejn? jako ve skute?nm sv?t? nem mari?k nejmen anci proti letadlov lodi, neznamen to, e p?chota je zbyte?n, prv? naopak, p?chota je stle nejpouvan?j druh vojska.

Casper - 20.04.2008 | 11:36   (odpovědět)

a na zemi by to bylo stejne. Jednoty Zealotu proti armade marinaku a to vse pohrbene rojem Zergu...mnozstvi jednotek by byl stejny jako treba v Panu prstenu

Casper - 20.04.2008 | 11:31   (odpovědět)

To protossove-borci: no prave, ze ani ne. sice je Carrier veliky a silny ale taky jich nebude moc. Ja si Carriera predstavuju neco jako materskou lod (i kdyz to je ted Mothership). A to by se proti nim mohli postavit jak Terrani se svymi BC tak i Zergove s obrovskymi nalety Scourgu a Multalisku...Myslim si, ze zadny doj by nebyl dopredu jasny

protossove-borci - 20.04.2008 | 11:02   (odpovědět)

to casper...jene to by ten film byl u rozhodlej...sms rekl e carrier je x km ve vesmru a m v sob? tisce lod...jednotky na zemi by si ani nekrtly..jeden carrier by je zni?il vechny a co se t?e v letectvu tak maj tossov nejlep vzdunou flotilu...carriery, arbitery, Scouty, Corsairy...

Kane85 - 19.04.2008 | 23:43   (odpovědět)

osobne dufam ze sa niekedy dockam filmu SC

Kane85 - 19.04.2008 | 23:43   (odpovědět)

To Casper: vraj sa pripravuje warcraft film a jeho uspech moze ovplyvnit aj vznik starcraft the movie

Casper - 19.04.2008 | 23:35   (odpovědět)

Tak si rikam, ze by se mohl natocit klidne film Starcraft, ktery by byl uplne podle historie. Nekteri hraci by pak pochopili o co v teto hre jde. Ale nevim jestli by se to podarilo, aby to nebyl propadak...

Romla - 19.04.2008 | 23:28   (odpovědět)

To Casper: Samoz?ejm?, jednotky ve h?e jsou sp jen takov zstupn symboly ne skute?n objekty. Opravdu vn? se to d brt snad jen v animacch mezi misemi.

Casper - 19.04.2008 | 23:21   (odpovědět)

Co tak ctu komentare, tak heavy.firepower nema svou nejoblibenejsi ale nejneoblibenou rasu a tou jsou zergove. A ted tu jen zbytecne nadava (nechapu proc). A k tematu: Nejen, ze Carrier by mel mit mnoho letounu (a ne jen 4) tak by i nemel byt znicen treba marinakem, protoze Carrier leti ve vesmiru X km od nej...

Romla - 19.04.2008 | 23:19   (odpovědět)

To Unimatrix325: T?ko se to porovnv, protoe to nen stejn text. P?ekldal jsi to (nebo n?kdo jin) z angli?tiny? Ale p?ed Zrozenm Zerg? jsou v manuu jet? dva odstavce a i to Zrozen mi vylo u vs asi na 260 slov a v manulu p?iblin? na 360. Prost? mi to p?ijde krat z hlediska objemu, obsahov? jsem to neporovnval a ani to d?lat nebudu.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.04.2008 | 23:13   (odpovědět)

Romla : je to mon... ale dej konkrtn p?klad, jinak tvrdm, e Z a P historie je kompletn

heavy.firepower - 19.04.2008 | 21:27   (odpovědět)

HOVNO...

Romla - 19.04.2008 | 18:05   (odpovědět)

To Unimatrix325: Myslm, e troi?ku to zkrcen je, aspo? j to mm v manulu o n?co del...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.04.2008 | 17:52   (odpovědět)

Romla : pokud vm, tak zergsk historie u ns rozhodn? nen zkrcen (na rozdl od terransk)

Romla - 19.04.2008 | 17:40   (odpovědět)

To Torasque: J mm rd vechny rasy

Torasque - 19.04.2008 | 17:29   (odpovědět)

sp fanatik do zerg?

protossove-borci - 19.04.2008 | 17:28   (odpovědět)

Stejn? jako velikost Carrieru je i po?et nesench interceptor? velmi podce?ovn. Mnoho lid se domnv, e jich nese skute?n? jenom osm. To je velmi naivn p?edpoklad, uv?domme-li si, e i dnen letadlov lod? nesou zhruba 70 letadel a to jsou letadla pilotovan, lod? jsou mnohem men, ne carrier a musej mt prostory pro mnohatiscovou posdku. P?esn po?et stha?? je samoz?ejm? mon jen velmi nep?esn? odhadovat, jist ale je, e se bude jednat minimln? o stovky, mon i tisce stroj?. Carriery (a BC) jsou kv?li h?e velmi zmeneny. Prakticky jsou tyto lod? ne jednou jednotkou, ale sp jednou celou armdou...zdroj:http://scgame.wz.cz/others/omyly.htm

Kane85 - 19.04.2008 | 17:26   (odpovědět)

To Romla: vidim ze si skutocny fanusik SC a ides az do hlbky veci

Romla - 19.04.2008 | 16:59   (odpovědět)

To heavy.firepower: OK

Romla - 19.04.2008 | 16:58   (odpovědět)

Navc asimilace probh "obousm?rn?", tedy nejenom, e Zergov p?etvo? novou rasu k obrazu svmu, ale navc si z n vezmou to nejlep a vylep tm i ostatn asimilovan rasy. Take asimilovnm Protoss? by nejenom vznikl nov typ Zerga, ale zrove? ostatn typy Zerg? by byly pozm?n?ny. Zv?rem chci jet? podotknout, e vechno, co je ve h?e, nelze brt doslovn?, kv?li urychlen vvoje, balancu, vkonu a dalm v?cem se d?l mnoho zjednoduen (typickm p?kladem jsou ?ty?i interceptory v Carrieru - ve skute?nosti by jich byly sp destky nebo stovky, ne-li tisce).

heavy.firepower - 19.04.2008 | 16:56   (odpovědět)

moji oblbenci sou terrani kdyby neco...zergov sou kupy slizkch sra?ek....

Romla - 19.04.2008 | 16:42   (odpovědět)

Vem, co si nedok dob?e p?edstavit, jak probh zergsk asimilace, doporu?uji k p?e?ten druhou ?st zergsk historie z manulu, nazvanou Zrozen Zerg? (ve zkrcen podob? lze nalzt i zde: http://www.scgame.wz.cz/zerg/historie.htm). Asimilace probh po n?kolik generac dan rasy pomoc chemickch a biologickch proces?. Je to tak odpov?? na to, pro? se asimilovan protossov neobjevili hned po invazi na Aiur - asimilace probh destky let a u inteligentn rasy je navc vrazn? ztena bojem tto rasy proti asimilaci. Nen to tedy jako u Borg? ze Star Treku nebo u Strogg? v Quakeovi, kde ob?ti mechanicky uprav a za pr hodin m?e bt jedinec asimilovn! U zerg? pravd?podobn? dojde nejprve k infikaci (ovldnut mysli jedince) a teprve po zskn dostate?nho po?tu exempl?? se za?n pomalu pracovat s jejich genetickm materilem. Take fyzick zm?ny se za?nou projevovat v?tinou a s p?chodem potomk? infikovanch jedinc?, p?i?em to asi nemus bt potomci v pravm slova smyslu, ale lhnou se z vaj?ek, kter ?erpaj genetick informace z nov? nabitho materilu. Zergsk roj je jedna velk genetick laborato?, kter se vyvj zrychlenm tempem, ale ne neomezen? rychle.

Romla - 19.04.2008 | 15:33   (odpovědět)

To heavy.firepower: ... a zaru?uji ti, e Overmind a tud i zergov, stejn? jako Kerrigan v?d co jsou nukleov kyseliny...

Romla - 19.04.2008 | 15:29   (odpovědět)

To heavy.firepower: Neber to tak vn?. To, e tv idolov protossov jsou taky jenom oby?ejn formy ivota a dn bohov nen zase takov tragdie. Zail jsem u hor v?ci. A co se t?e modifikace DNA, tak zergov tohle ovldaj perfektn? a nepot?ebuj na to ani bani?ky, v?? mi.

protossove-borci - 19.04.2008 | 15:12   (odpovědět)

to heavy.firepower: kad protoss radi zem?e ne aby se p?ipojil k t?m zergskm hnus?m slizkm....

heavy.firepower - 19.04.2008 | 15:10   (odpovědět)

upsal sem se jak me to vytocilo nekteri tady pisou takovy sracky....

Natix - 19.04.2008 | 15:01   (odpovědět)

To jsem psal j.
I
V

- 19.04.2008 | 14:59   (odpovědět)

To heavy.firepower:
Ne, samoz?ejm? e nev a slothieny, mantisk ?vouny a brontolity asimilovali tak, e je ukecali, vi?.
PS: Nukleov kyseliny, kdy tak.

heavy.firepower - 19.04.2008 | 14:53   (odpovědět)

to mauricio: a jak to zergov zjist....maj zkumavky a p?stroje na DNA nebo co??? je kravina aby zergov neco mohli o DNA zjistit...ti a ni nev co to je...vubec nevi co to sou nukleonov kyseliny!!!

Romla - 18.04.2008 | 11:05   (odpovědět)

To Olda: Screeny nebyly, ale p?ibyly t?i artworky:
http://starcraft2.com/artwork.xml

mauriicio - 18.04.2008 | 11:00   (odpovědět)

to Olda: A d si je n?kdo?

k diskuzi: Asimilovn si p?edstavuju tak, e Zergov vezmou protosse, zjist jeho DNA nebo cokoli, a vyuijou vhody kter Protossi maj a Zergov jet? ne. Infestace: prost? do n?jakho vle?nka zaleze ?erv, vyere mozek, naroste svmy svaly do kon?etin a ovld t?lo. Ovem ne, e by n?kde nakladl vaj?ka a lhli se z nich Zergt Protossi.

Olda - 18.04.2008 | 10:24   (odpovědět)

a screeny u se k Q&A nedavaj?

Romla - 17.04.2008 | 22:12   (odpovědět)

To Torasque: J ne?km, e nem

Torasque - 17.04.2008 | 21:38   (odpovědět)

unimatrix ma pravdu Romlo

Kane85 - 17.04.2008 | 20:52   (odpovědět)

To De InfernaL: tak take nieco vidim prvykrat
ja SC hravam po battlenete v pohode doteraz a na ziadny problem som nenarazil

De InfernaL - 17.04.2008 | 20:44   (odpovědět)

PLS poradte: pred dvema tydny mi byl dorucen SC orginal, bes problebu sem asi tyden hral pres battle net a ted kdys sem se chtel pripojit tak mi to psalo neco o viru a ze mam hru nainstalovat znovu. tak sem nahral sc znovu a kdys sem chtel na battle net tak mi to zas neco pise: (BATTLE.NET WAS UNABLE TO PROPERTY IDENTIFY YOUR APPLICATION VERSION. PLEASE REINNSTALL THE APPLICATION FROM THE CD AND THEN RECONNECT TO BATTLE.NET. nevite co to znamena a proc to mi to pise. diky predem za radu

Romla - 17.04.2008 | 20:35   (odpovědět)

To Unimatrix325: Doufm, e alespo? ?ste?n? nm na tyto otzky odpov kampa? Starcraftu 2.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.04.2008 | 20:31   (odpovědět)

no, to je sice pravda, ale pro? se to teda Overmindu nepovedlo ? Pro? musel p?ijt Duran s znalostma n?jak dal rasy ?
jo, i se Zergama toho maj hodn? podobnho. Ale Protossov zase vynikaj v jinch v?cech Psionick schopnosti maj rozvinut?j, technologie ?asoprostorovch manipulac a co do palebn sly, tak s planetou taky dokou celkem zato?it, i kdy pravda ne tak hust?, jako 8472

Romla - 17.04.2008 | 20:17   (odpovědět)

To Unimatrix325: Myslm, e genomy zerg? a protoss? nemohou bt absolutn? nekompatibiln ze t? d?vod?:
1) ob? rasy vytvo?ili Xel'Nagov
2) Overmind si p?ivlastnil velkou ?st Xel'Nagskch v?domost, take kdyby protossy nemohl asimilovat, asi by to v?d?l a nepokouel se o to
3) existence hybrid?

Jinak rasa 8472 je velmi zajmav, ale ?ekl bych, e protossov j zatm nesahaj ani po kotnky. Zajmav je, e spoustu vlastnost maj 8472 spole?nch i se zergy - vakuum, vechno biologick, jaksi schopnost infikace...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.04.2008 | 19:54   (odpovědět)

Ta rasa 8472 je vlastn? Protoss?m docela dost podobn http://memory-alpha.org/en/wiki/Species_8472 resp. n?kter vlastnosti maj p?esn? takov, jak jsem si p?edstavoval u Protoss?, t?eba schopnost p?et ve vakuu atp.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.04.2008 | 19:48   (odpovědět)

No tak oni nepo?ebuj za?lenit do roje ijc Protossy. Jim sta? asimilovat ten genom a je vymalovno.
Ve Star Treku bylo n?co podobnho, tam Borgov narazili na rasu, kter byla neasimilovateln. N?co takovho m?ou bt Protossov. Prost? nemaj genetick kd kompatibiln s tm, co maj Zergov k dispozici.

Romla - 17.04.2008 | 19:14   (odpovědět)

To Unimatrix325: J myslm, e asimilovanho Protosse nelze vytvo?it tak snadno jako infikovanho Protosse. Pod asimilac (v zergskm proveden) vidm sp proces ovldnut velk ?sti cel rasy (protossk), jej v?len?n do zergskho roje a p?etvo?en k obrazu svmu. Tak, jak to Overmind ud?lal s rasami na Zeru. Vidm to jako mnohalet proces, ne n?co, ?eho by se dalo doshnout za pr hodin po invazi na Aiur.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.04.2008 | 18:52   (odpovědět)

Romla : jasn?, n?jak monosti tam prost? mt mohli. V tom p?pad? je ale blbost u to, e se asimilovan Protoss neobjevil u pr hodin po invazi na Aiur. To prv? ukazuje na monost, e jejich asimilace neni a tak pln? reln.

zeragul - 17.04.2008 | 18:44   (odpovědět)

Vysvetleni protosskeho vzplanuti bylo uz pri jednicce. Nikdo si zadnou teorii nevymysli na zaklade efektu ve hre. Jak myslite, ze vznikaly draggoni? Ne kazdy toss se stane draggonem, nekteri se dobrovolne pripoji k khale.
Otazka jestli umirajici protoss vzplane po uvolneni jeho psi enrgie je diskutabilni, ale rozhodne ne nerealne.

Mothership nahradit jinou jednotkou, nelibila se mi uz od zcatku a tohle je uz bes. Uvital bych nejakou dark templar jednotku. Z mothership udelali arbitera, Privolavani jednotek, neviditelnost, ...

Twist - 17.04.2008 | 18:44   (odpovědět)

co je to Chysta se pribeh druha cast???

SiMich - 17.04.2008 | 18:41   (odpovědět)

Mobiln obran budova je hezk v?c a kdy j n?komu dt, tak Zerg?m. Sed jim to vc.

Aries - 17.04.2008 | 18:12   (odpovědět)

Pro? se mi zd e ze Zerg? d?laj pln? super rasu co bude um?t vechno?

Mobiln phase kan nechat (ano vm e se hra stle vyvj a m?n)

Mizzin - 17.04.2008 | 18:07   (odpovědět)

No, pro? by taky ne. Odlinost je velk.
(i kdy hermafroditsk teorie mi taky moc dvakrt nesed - obzvl? potom, co nm ukzali Selendis, kter m dost jasn ensk rysy)

Romla - 17.04.2008 | 17:56   (odpovědět)

Take za chvli se z protoss? stanou hermafrodit, nebo u jimi jsou...

Lucas - 17.04.2008 | 17:56   (odpovědět)

To je mon, ale nen to oficiln

protossove-borci - 17.04.2008 | 17:34   (odpovědět)

tady mte celou protosskou biologii, je to fascinujc ... http://scgame.wz.cz/others/biologie.htm

protossove-borci - 17.04.2008 | 17:33   (odpovědět)

protossk d?ti neexistuj. bvali v blanch asi tume 20 let v jmch s ?erst? ulovenmi zv?aty a krystaly prost? se vm co vyza?uje hodn? psi energie....sou to takov lhn?, kdy se protoss vylhne je b?hem pr hodin schopen zapojit se do nrmlnho ivota..a v sou?asn dob? u rozmnoovn probh pomoc odb?ru bun?k p?mo z t?la, take nen nutn vytv?et pohlavn orgny, a vvin zrodku probh ve zvltnch ndrch obsahujc vechny pot?ebn iviny

Romla - 17.04.2008 | 17:14   (odpovědět)

To Unimatrix325: A d?ti, nemluv?ata? Maj Protossov d?ti? Co protossov v bezv?dom? Nebo t?ce ran?n, kte? se nemohou hbat...

Romla - 17.04.2008 | 17:11   (odpovědět)

To SiMich: Sp bych ?ekl, e animtor m?l rd vzplanut a te? z toho pro Blizzard vyvstvaj ne?ekan d?sledky v podob? vysv?tlovn, kam se to vechny ty jejich zv?ata teleportuj

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.04.2008 | 17:08   (odpovědět)

No tak obyvatel obkl?enho m?sta by bojovali Samurajsk kodex je u Protoss? velice siln, ?ekl bych

SiMich - 17.04.2008 | 16:58   (odpovědět)

To Romla: Snad i zv?e m?e mt n?jakou tu psionickou energii, kterou by vzpllo.

A pokud to dob?e chpu, tak Nydus nem dva ?eimy, jeden ten, e se normln? pod zem pohybuje na p?kazy a druh, e je naloen a m n?jak cl. Prost? je to jedno a to sam, hr? si s Nydusem manvruje, ne domanvruje do nep?telsk bze, kde potom teda nech jednotky vyloit.

A se st?lenm do n?koho v podzem - Infestor se taky prokopv a zast?elit ho ur?it? lze (nezmi?uji normln? zakopan jednotky proto, e n?kdo m?e ?ct, e st?l do t dry po nich ).

A navrhoval bych pro pohyb v prostoru a eventueln? i ve vod? tu monost, e Nydus prost? v tu chvli vid?t bude a p?jde ho i normln? zbran?mi zam??it (?m by pravda ztratil vhodu na ostrovnch mapch), a nebo prost? tak, e by nemohl kopat na mstech, kde se kopat nem?e. Prost? pozemn jednotka v podzem. Tm by ale Zergov nem?li jedinou p?epravu pro ostrovn mapy.

Romla - 17.04.2008 | 16:56   (odpovědět)

To Unimatrix325: Zeratul by mon spchal sebevradu, ale pochybuji, e by obyvatel obkl?enho m?sta na Aiuru vichni spchali sebevradu. Co se zajatmi Protossy Zergov d?laj to nevm, ale e jich u mohli zajmout tisce, o tom nepochybuji. Myslm, e by sta?ilo, aby Karune vysv?tlil, jak probh proces infikace (jak Terran?, tak Protoss?) a m?li bychom ?ste?n? jasno.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.04.2008 | 16:46   (odpovědět)

J tam nevidm nic p?mo o zajmut, ale o obkl?en. Ono je pravda, e i v kampani se ob?as objevil n?jak zajmut Protoss, ale nikdy to tum nebylo Zergy. Jedna v?c je nechat se zajmout Protossy, jedna v?c je Terrany, ale se Zergy by si to kad Protoss asi dob?e rozmyslel.
Zajmout ivho Protossa tedy do jist mry asi problm bt nemus. Jin v?c je, e si s nm pak nem?e pln? snadno d?lat, co chce.
Jde o to, e Protossov v drtiv v?tin? p?pad? rad?ji budou bojovat na ivot a na smrt, nebo spchaj sebevradu, ne by se nechali zajmout za n?jakm podobn? podlm ?elem.

Romla - 17.04.2008 | 16:46   (odpovědět)

K t?m civilist?m: Je jasn, e na Char nebojuj Zergov s civilisty, ale na Aiuru u jich museli potkat tisce - protossk teleport je technick za?zen a mnohokrt se muselo stt, e byl zni?en d?ve, ne vichni Protossov uprchli p?ed zergskm tokem.
To vypa?ovn ve h?e bych zase tak vn? nebral. Kakaru se mon neteleportuje, ale pochybuji, e po zast?elen se prost? vypa?. Leda, e by patn? zato?il a vltl do trysky Battlecruiseru...

Romla - 17.04.2008 | 16:36   (odpovědět)

To Unimatrix325: No prv?. Zergov u maj tolik monost, jak zajmout iv Protossy, e by bylo sp sm?n, kdyby n?kdo tvrdil, e se jim to dosud nepovedlo. Protossov se toti neum teleportovat na povel, take zajmout je iv nem?e bt moc velk problm, i kdy to tak mon vypadalo. Ale te? mi to za?n p?ipadat jako ?m dl v?t nesmysl.

Romla - 17.04.2008 | 16:33   (odpovědět)

To Havoc: Myslm, e modern zbran? um st?let i pod zem (takov atomovka pole zrovna neet?).

To Lucas: To je jen detail. Ve Starcraftu jsou destky mnohem horch nelogi?nost.

Te? ?tu p?b?h Part 2 a docela m? zaujalo, e Kerrigan nem?la dn problm zajmout Protossy p?i Zeratulov? pokusu zachrnit Raszagal. Co by potvrzovalo domn?nku, e zajmout ivho Protossa nen dn velk problm.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.04.2008 | 16:29   (odpovědět)

Mizzin : personlem bych to nenazval, ale n?kter budovy maj "obyvatele"
Romla : no j vychzm ze hry, kde prost? mrtvolky po protossech nez?stvaj, zatmco po ostatnch ano (pokud to nebouchne). To vzplanut imho dycky bylo n?co, jako psionick vzncen, to akort te? p?ili s teleportem, ale ok... to nic nevylu?uje. Kdy zabijete Kakaru, tak taky zmiz v modrm zblesku a pochybuju, e by n?kdo tvrdil, e se teleportovalo
Na Aiuru pravda n?jak zran?n zajmout mohli, ale jak jsem psal, zajmout ivho Protossa prost? nen sranda
A prv? proto, jak moc velkou roli to k?en hrlo v p?b?hu, tak se mi p?? mylenka, e n?co podobnho bude um?t jedna hloup zergsk jednotka jako b?nou schopnost.
Vichni Protossov sice vle?nci nejsou, ale na bitevn pole se dostanou jenom vle?nci (op?t Aiur je vjimka...)

Havoc - 17.04.2008 | 16:27   (odpovědět)

To Romla: lenze ako strielat? Nydus Worm cestuje podzemnymi tunelmi takze marinakom ho len tak nezostrelis. Jedina moznost ako sa ubranit pred nydus wormom je ho detecovat, stiahnut do zakladne a pred tym ako zacne pustat jednotky ho zabit. Alebo sa tu tiez ponuka moznost, zostrelit ho ked bude prechadzat roznorodym cliffom. Ina moznost sa tu velmi nenaskytuje.

Lucas - 17.04.2008 | 16:22   (odpovědět)

Gateway je jen brna kter je ovldan ze Shakuru, nikdo ivej tam nen. Jednotky jen prochzej ze Shakuru nebo jakkoliv jin domovsk planety.

Romla - 17.04.2008 | 16:00   (odpovědět)

To Unimatrix325: S tou infikac a asimilac si to p?edstavuji dost podobn?. S tm ho?enm se mi to moc nezd. Mon by stlo za to, zeptat se Karuneho, co se stane s Protossem, kdy mu mari?k ust?el hlavu. S tm zajmnm: Domovsk sv?t, na kter se teleportuj je (byl) Aiur, jeho v?t ?st te? dr Zergov, take je velmi pravd?podobn, e obsadili spoustu t?ch p?ijmacch budov v?etn? obsahu - tedy zran?nch, ale ivch Protoss?. Jedin?, e by takov budova byla jedin na Aiuru a Zergov ji jet? nedoblii (dost nepravd?podobn, ale jako berli?ka pro n?koho mon dobr). Kadopdn? zergsk a protossk DNA lze k?it (hybridi), take si myslm, e infikovan Protoss nen dn sci-fi (tedy vlastn? je, ale vte jak to myslm )

To Havoc: Zabije ho tak, e po n?m bude po dobu transportu st?let. Nevm jak to bude vypadat graficky, ale jin monost asi nen.

To heavy.firepower: V budovch nikdo nen - mus rozliovat mezi skute?nm sv?tem a tm zjednoduenm, kter je ve h?e. Ve skute?nosti Protossov asi v budovch budou - p?edpokldm, e neij ve stanech...

Vichni Protossov taky nejsou vle?nci, jak by si n?kdo mohl myslet - n?kde bydl civilisti. Nebo ne?

Mizzin - 17.04.2008 | 15:38   (odpovědět)

no, tak v Gateway mon ne, ale jsou ur?o budovy, kter personl maj.

heavy.firepower - 17.04.2008 | 15:09   (odpovědět)

tk, prv? p?ila fze...kdy oslabujou tossy a namakvaj zergy...na tohle sem ?ekal....chodc zergsk budovy...to bude prdel videt tan?c zergskou budovu, phase canony se aspon normln? todle vypad jak z pohdky....mothership oslabili kokoti - to bylo jasn, absolutn souhlas s Unimatrixem 325...infested tossci totln pi?ovinka...jak aspon infestujou tossy v budovch??? nikdo tam nen!!!!!!

Havoc - 17.04.2008 | 14:55   (odpovědět)

To Romla: aha... Mne ta odpoved prisla trocha divna. Skor sa hodi na otazku: "Je mozne detekovat Nidus worma?" a odpoved hned sedi. Milit sa je ludske ... este taku mensiu otazku. Ako by sa dal nydus worm zabit pocas transportu?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.04.2008 | 14:50   (odpovědět)

Romla : s jejich infikac by mohl bt celkem zsadn problm v tom, e m?ou mt dost odlinou fyziologii. T?eba proto, e nep?ijmaj jdlo, ij z energie atp.
a zajmout zran?nho Prootssa nen sranda, kdy A) bojuje fanaticky a do roztrhn t?la B) p?i vnm zran?n se teleportuje do bezpe? C) stle si myslm, e p?i definitivn smrti po n?m nic nez?stane (sho?) D) oni se velmi pravd?podobn? teleportuj zptky na domovsk sv?t (by? t?eba dvoufzov?)
Ad rozdl mezi infikac a asimilac - postnu sem to, co sem psal na overmind.ic.cz
u Zerg? se z?ejm? jedn o n?kolik r?znch "akc", co si mon mlokdo uv?domuje (a nikdo si tm nen jist). J to momentln? vidm tak, e je infikace a je asimilace. To, co zergov provd?j terran?m a te? i protoss?m, je infikace. Tj. vezmou ijc druh dan rasy, nakaz ho, zmutuj a donut k poslunosti. Nemohou ho ale sami vyrb?t. V tom je zsadn rozdl. Asimilace pak je to, co Zergov ud?lali vem rasm typu Slothieni, Mantsi screame?i, Brontolithov atd. prost? za?azen kompletnho genomu do svho fondu a schopnost tyto druhy plodit. Infikace je tedy sna, ale mn? efektivn, ne asimilace.

Romla - 17.04.2008 | 14:14   (odpovědět)

... nehled? na to, e na pokusy s DNA sta? i ?sti t?l, kter po Protosskch bojovncch z?stanou leet na bojiti, p?padn? zerglingovi v aludku Akort by m? zajmalo, kdo je u Zerg? zam?stnn jako doktor Mengele.

P.S. Omlouvm se za ?ty?i komenty po sob?.

Romla - 17.04.2008 | 14:03   (odpovědět)

Taky nesmte zapomnat na Hybridy. Take k?en protossk a zergsk DNA podle m? nic nebrn. A p?iznejme si tak, e po mnoha letech vl?en by Zergov museli bt absolutn? neschopn, kdyby se jim nepoda?ilo zajmout iv Protossy - minimln? museli Zergov obsadit spoustu t?ch za?zen, kam se zran?n Protossov tak fikan? teleportuj...

Romla - 17.04.2008 | 13:54   (odpovědět)

Jet? bych dodal, e podle Blizzardu pravd?podobn? je rozdl mezi infikovanm a asimilovanm Protossem. Alespo? mi to tak p?ipad. Ale necht?jte po mn?, abych ten rozdl vysv?tlil. Chci ?ct, e infikovan Terran ani Protoss pravd?podobn? nen kone?n fze asimilace t?chto ras do zergskho roje, sp n?jak po?te?n fze nebo jet? p?esn?ji mon jenom takov krtkodob zleitost, jak dostat Terrana nebo Protosse pod kontrolu, ale nic z toho, ?eho cht?l doshnout Overmind, tedy za?lenit Protossy do roje, jako jeho sou?st.

Romla - 17.04.2008 | 13:46   (odpovědět)

To Havoc: Karune to pochopil, ty jsi to nepochopil. Ano znamen: ano m?ete ho zabt, kdy ho detekujete.

Pohyb obrannch staveb u Zerg? msto u Protoss? - dobr zm?na, k Zerg?m se to opravdu hod lp, protoe jejich stavby jsou iv.

Mothership - za chvli ji budou muset p?ejmenovat na Miniship nebo Babyship No, uvidme, co s n vymysl.

Infikovan Protossov - dob?e jim tak. M?e mi n?kdo vysv?tlit d?vod (t?eba Unimatrix325, ten toho m hodn? na?teno), pro? by Protossov nemohli bt infikovan? Zatm jsem na nic takovho nenarazil, ale ne?etl jsem knky (protoe jejich rove? je nic moc).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.04.2008 | 12:40   (odpovědět)

Pohybujc se zergsk stavby jsou fajn, ale koda, e to sebrali Protoss?m. K Mothership u se nevyjad?uju, to je koda slov. Infikovan Protossov jsou podle m? taky slun blbost a bt by to tam nem?lo, kdy u, tak jako zlom v p?b?hu, ne jako tuctov jednotka.
A Raszagal mon nebyla infestovan, ale jenom pod psionickou kontrolou, v tom je dost zsadn rozdl. Sm nevm, jak to p?esn? bylo. Infikace je ale n?co, co je vid?t na prvn pohled, nebo by to minimln? mohlo bt detekovateln.

Havoc - 17.04.2008 | 12:35   (odpovědět)

Hmm marauder v bunkru. To vypada zaujimavo.
Myslim, ze Karune trochu nepochopil otazku polozenu starcraftcz.com ( otazka c.2 ). Asi ste sa pitali ci sa moze Nydus worm zabit za transportu a nie ci sa da odhalit. infectet prottos je totalna blbost. Skoda, ze protossom odobrali Phase Cannonu premiestnovaciu schopnost. Pohybujuce sa obranne budovy zergov...hmm... pockam si na graficke spracovanie.

Cru4l - 17.04.2008 | 12:34   (odpovědět)

No podle m? infikace toss? bude hrt vznamnou roli i v p?b?hu. Tohle byl hlavn cl Overmindu. Infikovat tossy... T?eba si jim to prv? v kampani poda?

Kane85 - 17.04.2008 | 12:24   (odpovědět)

super - velmi zaujimave odpovede
a ja ako fanusik zergov sa tesim na pohyblive colonie a infikovanych tossov

Jafff - 17.04.2008 | 11:12   (odpovědět)

Pohybujc se zergsk budovy super, nepohybujc se pylony jet? lep
Kdo v, jak to s tou infikac je. Razsagal byla taky "infested."

Vardoc - 17.04.2008 | 10:53   (odpovědět)

Ohledn? t?ch inf. toss?.
Nemaj nhodou dost pokro?ilou DNA, a proto by infikace m?la bt nemon, nebo alespo? velmi sloit. Vm e od jedni?ky uplynuly 4roky a Zergov se vyvynuly, ale s t?ma Tossama se mi to nezd)a u v?bec se mi to nelb).
A? si kdo ?ka co si ?ka je to velmi patn npad.

Mizzin - 17.04.2008 | 10:06   (odpovědět)

zmrza?en? Jej sou?asn vlastnosti mi p?ijdou celkem fajn. Inport jednotek je nhodou celkem dost dobr v?c.

Mizzin - 17.04.2008 | 10:05   (odpovědět)

No, jak je to s MS, je snad jedno. Prost? a to bude v beta, tak pak m?em ?eit, co jak je a jestli to k n??emu je. Te? je zkladem dobr vybalancovanost.

A infikovan protossov se mi moc nezdaj, je to tak n?jak proti p?b?hu. Ledae by infikace byla n?jak na ni rovni ne ta prav infikace, z kter si pak zergov zskaj DNA data pro vytv?en vlastnch novch zergskch jednotek.

Natix - 17.04.2008 | 10:04   (odpovědět)

A pak e reapery nikde nepouv! Mobiln obrann budovy u zerg? zn skv?le, ale dost koda t zmrza?en mothership.

Vardoc - 17.04.2008 | 09:49   (odpovědět)

Tak jak to bude?!? Black hole tam byla, potom nebyla, pak byla, a te TAM NENI. S a to jej p?evelen do podoby podp?rn jednotky je taky na nic.
Btw jak je v nzor na infikovn Tossy?

ASS_Sasin - 17.04.2008 | 09:05   (odpovědět)

Jak znm blizzardy tak beztak tu schopnost nechaj v editoru

Scya - 17.04.2008 | 03:22   (odpovědět)

Time bomb mohli Mothership nechat. Tuhle jej schopnost jsem si oblbil ze vech nejvc.

Twist - 16.04.2008 | 22:49   (odpovědět)

Taurensky Marinak v editoru toje skvele!

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.