StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Шахрайки дивитися он… » 26.06. 08:49
https://www.suppleme… » 26.06. 08:19
Глядеть частное и ли… » 26.06. 07:56
pandora ohrringe » 26.06. 04:33
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Pondělní Karuneho odpovědi

07.04.2008 | 20:39 - Redakce

Takže nyní, když už máme všechny ty tři rasy venku, můžete se domnívat, že jste viděli už všechno, ale ani náhodou! Vývojářský tým stále velmi pilně pracuje na přidání dalších inovací a chytřejším vybalancování ovlivňující designové změny, které skutečně ještě více vypilují StarCraft II.

 

Chat with the Devs: Nedávno přidal náš tým novou schopnost protosském Carrierovi, která mu dá o trochu více možností proti útokům zergských Corruptorů nebo nájezdům Vikingů. V minulosti měl Carrier jenom prostý roj Interceptorů, které jste ještě k tomu museli budovat od píky. Carrieři přicházejí se 4 již naloženými Interceptory (což je momentálně také maximální množství Interceptorů). Také mají novou schopnost postavit Escorty pro dočasné zesílení při zaměřené střelbě. Strike Fighter Escorty stojí na vybudování suroviny a vydrží jen 45 sekund, ale přidávají k útoku Carrierů slušné množství palebné síly. Maximálně může mít však Carrier 4 Escorty. Escorty dostanou útočný povel k zaměření střelby na jakýkoliv cíl, na který Carrier útočí, a nezávisle na něm či na sobě, můžou být zničeny. Cena za ně bude dost významná, aby hráči neměli pořád maximální možný počet, stejně by to zbytečně zatěžovalo jejich ekonomiku. Hráči tedy budou muset pečlivě vybírat bitvy, ve kterých chtějí mít přítomnou plnou sílu protosské flotily.

 

1) Důležitým aspektem pro všechny real-time strategie je mít u všech ras možnost obléhat opevněné ostrovní pozice. Mají Protossové, Terrani a Zergové jednotku, která něco takového dokáže? (sclegacy.com)

 

Všechny rasy budou mít jednotky schopné útočit na větší vzdálenost. Zergové mají Swarm Guardiana, Terrani mají Yamato Cannon u Battlecruisera a Protossové mají Carriera (dostal nějaké další schopnosti od doby, co jsme o něm naposledy mluvili). Ačkoliv si nejsme všichni jisti, jestli to vše stačí, aby si hráč poradil s opevněnými ostrovy. Více testování nám řekne, jestli je to dostatečné nebo ne.

 

2) Infestor je velmi fascinující jednotka, která nadchla komunitu, protože jsme všichni chtěli vidět jednotku, která je schopná pohybu, i když je zahrabaná. Nicméně je zde stále několik otázek. Může Infestor infikovat i zergské budovy? Produkují se infikovaní mariňáci skutečně tak rychle, jak jsme mohli vidět v gameplay videu? Musejí se nechat vytrénovat nebo se objeví automaticky? Stojí minerály? (starcraft2.4players.de)

 

Stejně jako hodně zergských jednotek je i Infestor ve vývoji. Nemůže infikovat zergské budovy, ačkoliv se o tom stále bavíme. Rychlost, při které se produkují mariňáci se neustále mění, jak pracujeme na této schopnosti. Někdy je to rychle, jindy zase ne tak rychle. Pravděpodobně se objeví automaticky. Nestojí vůbec nic.

 

3) Medivac je velice zajímavá jednotka, ale není o ní prozatím moc informací. Můžete nám o ní říct více? V jakém tieru se nachází? Jak funguje uzdravování? Může uzdravovat více jednotek najednou a jak rychle uzdravuje ve srovnání s mediky? (starcraft2.4players.de)

 

Medivac se v současnosti nachází ve Starportu (žádný add-on není zapotřebí). Léčení funguje stejně jako u medika. Pokud tuto jednotku zachováme, přidáme jí animaci rozmístění dronů, které lečí přátelské biologické jednotky. Bude schopný léčit v danou chvíli jen jednu jednotku. Rychlost léčení se mění často, jak zkoušíme různé možnosti balancování.

 

4) Díky různým informacím, které se k nám dostali, máme mnoho dvojsmyslů ohledně Roacha. Mnoho uživatelů si není docela jisto, jaký to má druh útoku. Je to jednotka na blízko nebo střelecká jednotka? Nebo je to něco mezi obojím? A nejdůležitější: může útočit i na vzdušné cíle? (starcraft2.4players.de)

 

Roach je střelecká jednotka. Do nedávna byl na blízko (proto ten artwork s velkými drápy), ale momentálně opravdu střílí. Tím pádem je užitečnější v úzkých průchodech a pasážích, kde dokáže opravdu zazářit. Zkoušeli jsme taky, jestli má útočit pouze na pozemní jednotky nebo jestli může zaútočit na oboje. Momentálně útočí však pouze na pozemní cíle.

 

5) Může zergský Corruptor infestovat zvednuté terranské budovy, Colossy a ostatní zergské jednotky jako Mutalisky a ostatní Corruptory? Může investovat jednotky jako Thory, Siege Tanky či mariňáky, když jsou zvednuté schopností Anti-Gravity? (Battle.net) PCBANGFT

 

Ano, Corruptoři mohou infestovat cokoliv, co lítá, nebo je ve vzduchu za pomoci nějaké schopnosti, třeba Anti-Gravity. V případě jednotky zvednuté pomocí Anti-Gravity se vrátí jednotka zpět na zem, když skončí účinek té schopnosti a je na zemi. Jednotka napadená Corruptorem má dovoleno útočit pouze na vzdušné síly a dělá tak jenom když proletí nepřátelská vzdušná jednotka kolem.

 

6) Jaký je důvod pro změnu "klouzacích" termálních paprsků Colosse (z prvního gameplay videa), na smršť paprsků (trailer na Zergy)? Balancování? Vizuální změna? Bude možno mezi těmito způsoby přepínat? Jedná se o linii paprsků, nebo je to jen "horizontální" linie? Bude tato možnost v editoru (a co jiné jednotky a módy střelby)? (Battle.net) Dagguh

 

Tahle smršť paprsků dává hráčům zajímavější plošnou šablonu, která je pobídne k většímu mikrování. Klouzací paprsek vypadá cool, ale nepřinesl žádnou novinku v hratelnosti. Aktuální vzhled paprsků není finální, uvidíme, jestli se nám tato mechanika bude líbit.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Romla - 09.04.2008 | 00:04   (odpovědět)

To mauriicio: Jo, pointa mého příspěvku by se dala shrnout první větou tvého příspěvku.

- 08.04.2008 | 23:35   (odpovědět)

sorry doublepost )-:

mauriicio - 08.04.2008 | 23:34   (odpovědět)

jen aby toho mikra nebylo moc. Sice si občas rád zamikruju, ale většinou jsem rád že můžu s tlupou hydralisků zdevastovat nepřítele, kdybych musel čekat až se mi soupeřova ekonomika postaví do řady, abych je zničil co nejefektivněji, přitom sám nestát v řadě aby mě nesejmul Colos, a včas zmizet protože Carier a Phoenix si dali escorty/overload a zase se vrátit na chviku klidu,...
To by na mě bylo moc.

mauriicio - 08.04.2008 | 23:30   (odpovědět)

jen aby toho mikra nebylo moc. Sice si občas rád zamikruju, ale většinou jsem rád že můžu s tlupou hydralisků zdevastovat nepřítele, kdybych musel čekat až se mi soupeřova ekonomika postaví do řady, abych je zničil co nejefektivněji, přitom sám nestát v řadě aby mě nesejmul Colos, a včas zmizet protože Carier a Phoenix si dali escorty/overload a zase se vrátit na chviku klidu,...
To by na mě bylo moc.

111 - 08.04.2008 | 22:54   (odpovědět)

jj dik

Romla - 08.04.2008 | 20:27   (odpovědět)

Ještě dodateček: interface je rozhraní, vnitřní tvář by byla spíš inner face.

Romla - 08.04.2008 | 20:13   (odpovědět)

Jenom bych doplnil, že interfacem jsem myslel ovládání hry komplet, tzn. včetně klávesových zkratek, chytrého označování jednotek, chytrého používání schopností, autobuildu, autocastingu atd... (autobuild - automatické stavění, autocasting - automatické kouzlení, resp. používaní schopností)

protossove-borci - 08.04.2008 | 19:53   (odpovědět)

Jistě, většinou je tam pohyb utok, stát přerušit...

ASS_Sasin - 08.04.2008 | 19:49   (odpovědět)

Interface se dá přeložit jako - "vnitřní tvář" A je to lišta, na které máš příkazy typu útok, přesun, bránit se atd.. Taky tam máš zobrzenou například tvář vybrané jednotky a její statistiky... Je to ta část, která nezobrazuje bojiště, ale ukazuje různé důležité informace... Snad jsem to vysvětlil dostatečně jasně

111 - 08.04.2008 | 19:35   (odpovědět)

co to je interface?

Romla - 08.04.2008 | 19:07   (odpovědět)

Nejsem proti tomu, aby v SC2 bylo hodně mikra, pokud to bude podporavat interface tak, že půjde použít alespoň polovina ze všech těch schopností bez toho, abyste se uklikali k smrti. I když mně, jako nehráči multiplayeru, to nakonec vadit nebude ani v druhém případě, protože v singlu je většinou na všechno času dost Spíš některé schopnosti nedávají moc smysl z hlediska logiky, ale na to už jsem si zvykl.

Romla - 08.04.2008 | 18:47   (odpovědět)

Jedna eskorta se postaví za jednu sekundu, stojí asi o něco víc než obyčejný interceptor a určitě je silnější v boji. Takže obvyklý scénář použití je: Narazím na nepřítele, postavím eskorty a mám na 45 sekund více než 2x silnější letku carrierů. Není v tom žádná věda, akorát je to drahé, takže se to nemůže používat pořád, ale jen když to opravdu potřebujete.

Shadow - 08.04.2008 | 18:28   (odpovědět)

Hadat se tu o tech eskortach je blbost... Nevime jak rychle se stavej, jakou maj palebnou silu, kolik stojej. V pripade, ze by clovek za relativne velkou cenu ziskal rychle 4 dalsi letadla se slusnou palebnou silou, tak bych se ty schopnosti nebranil. Urcite se stavej rychle, jinak by nemel smysl limit max 4 a snad maj i lepsi strelbu.

Ad 1. prispevek: Silne mi to pripomina obrany stavby, ktery zergska Queen hazela na creep u tezby. Vypada to podobne, na to video je tu nekde odkaz z jedny diskuse. Muze to bejt ono?

Masik - 08.04.2008 | 16:44   (odpovědět)

já moc nechápu k čemu to je.. představte si situaci: máte já nevim, pět carrierů a polutejete s nima po mapě, v tom narazíte na armu nepřítele a začnete si dělat ty pitomečky co vydrží tři čtvrtě minuty. podle mýho by to dopadlo takhle: zničili by vás protože pokud se neudělaj hned, tak ten jeden zmizne dřív než se udělá další.. a to mi příde jako neskutečná blbost..
sem pro to, aby carrier měl normalně 8 interceptorů a ty si moh dodělávat.. čili žadna změna..

2NiNe - 08.04.2008 | 16:11   (odpovědět)

jj, blbost

protossove-borci - 08.04.2008 | 14:26   (odpovědět)

to tomik...4 mas na furt, a 4 si dokupujes na 45 sekund...blbost

Kane85 - 08.04.2008 | 11:38   (odpovědět)

ja si myslim ze ta eskorta je dobry napad, ale rad by som videl ako to funguje v praxi. hodilo by sa nove video

tomik - 08.04.2008 | 11:30   (odpovědět)

Taky se mi to moc nezda, hodne to zkomplikuje pouzivani carrieru. Nechapu co tim chcou ukazat, prece kdyz me ti vykonejsi interceptori zhebnou behem 45sek. A netusim jak se to jako bude provadet, kdyz budu mit postaveny 4 obyc interc.a budu chtit udelat mega utok tak jak probehne ta premena na ty 4 vykonejsi, kdyz je max.pocet 4 na carriera. Btw. kdyz me ty vykonejsi zdechnou tak to jako bude litat carrier bez INterc.?

mizzin - 08.04.2008 | 10:39   (odpovědět)

s tím carrierem to je fakt krávovina na entou. To se jim zas něco "povedlo".

Olda - 08.04.2008 | 07:55   (odpovědět)

original by ti mel fakčit bez problemu

111 - 08.04.2008 | 05:12   (odpovědět)

objednal sem si original starcraft, ale nekde sem cetl ze to nekomu neslo spustit as kdys si stahl crack. No nevim, ale myslil ze kdys je to original tak to nainstaluju a hraju. Nevite jak to je? Dik za odpoved

ovceking - 07.04.2008 | 23:03   (odpovědět)

zajimavy... uz vidim jak mi kupa litajicich infikovanejch zerglingu sunda battlecruiser

jinak... s tim carrierem se to pochopil tak, ze muze mit max 4 normalni interceptory, ktery ma uz ve chvili kdy se vam priporti... a kdyz o ne pride, muze si je zase normalne dokupovat, jako v klasickym SC, ale kdyz chcete muzete mu dokoupit az 4 novy interceptory jmenem "Strike Fighter Escort", ty utoci jako normani interceptory, ale po 45 sekundach sami zmizi (jako bloodlink v SC).. a narozdil od klasickejch interceptoru kdyz o carrier prijdete, tak eskorta vydrzi dal

Romla - 07.04.2008 | 23:02   (odpovědět)

Je pravda, že celý koncept eskort vypadá jako "Nějak tam to mikro nacpat musíme". Uvidíme, co bude dál, na zlepšení makra bych doporučoval zavést 45 sekundovou životnost i u těžičů - to by byly orgie

Romla - 07.04.2008 | 22:56   (odpovědět)

To heavy.firepower: Eskorty jsou prostě jenom další čtyři interceptoři, kteří se ale nechávají najímat jen na 45 sekund a ne až do své smrti, jako jejich méně nároční kolegové "makáme za dok a stravu" (odhlédneme-li od faktu, že v obou případech půjde asi o roboty).

darksnow - 07.04.2008 | 22:29   (odpovědět)

To orgo: aspon si pocti o observatori http://www.starcraft-source.com/game-guide/?race=general&type=gameplay

orgo - 07.04.2008 | 22:07   (odpovědět)

nevim jestli se nekdy ted o tom bavilo pac jsme tu dlouho nebyl.. ale chtel bych se zeptat jestli ukazou v nejake dobe aspon nejakou jednotku nebo budovu xel nagu..zajimalo by me jakou maji architekturu a podobne

darksnow - 07.04.2008 | 21:54   (odpovědět)

jo a tohle je nova budova zeggurat s tim umorem : http://i83.photobucket.com/albums/j311/Spellbound7/zerggurat.jpg

heavy.firepower - 07.04.2008 | 21:54   (odpovědět)

já sem to u toho carriera totálně nepochopil, to jako bude naka funkce ke zvýšení palebné síy, která může být 4X použitá za hru nebo co to je??

Kane85 - 07.04.2008 | 21:49   (odpovědět)

a trochu skoda ze neukazali novy screen a ani len podobu Medivac

darksnow - 07.04.2008 | 21:40   (odpovědět)

myslim si ze ten tumor bude fakt neco

Kane85 - 07.04.2008 | 21:38   (odpovědět)

konecne po dlhsej dobe sme sa dockali zaujimavych informacii
rad by som videl ten artwork Roacha...je to mozne?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.04.2008 | 21:08   (odpovědět)

já to teda podhopil tak, že ty Escorty se nestaví 45s, ale vydrží 45s.
Každopádně se mi to zdá zase jako pěkná ptákovina

Havoc - 07.04.2008 | 21:03   (odpovědět)

heh ked som videl ten screen prvy krat tak mi hned udreli tie oci do oci . Myslel som ze je to sucast creepu a ze nebude mat ziadne ucinky ale ze bude nakazlivy...

darksnow - 07.04.2008 | 20:46   (odpovědět)

zergove na asi budou trapit nakazlivym creepem: http://i83.photobucket.com/albums/j311/Spellbound7/creeptumortargeted.jpg

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.