StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Screenshoty z tchajwanského buildu hry

27.03.2008 | 10:59 - Jetro

Korejská fanstránka sgamer.com zveřejnila screenshoty z tchajwanského buildu hry pro tisk. Blizzard prý má hned několik rozdílných buildů, které se po světě testují, proto vás asi nepřekvapí na obrázcích některé rozdílnosti.

 

 

1. obrázek - schopnost Mothership Vortex a neznámá jednotka

2. obrázek - protosští Archoni a Kolosové

3. obrázek - vzhled rozhraní hry více hráčů přes LAN

4. obrázek - protosský Zealot

5. obrázek - zergská základna na počátku rozvoje

6. obrázek - budova Queen Nest v tchajwanském buildu

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Havoc - 30.03.2008 | 13:49   (odpovědět)

To protossove-borci: tiez ako strategie Age of Mythology a moj oblubeny knight & merchants

ovceking - 30.03.2008 | 13:48   (odpovědět)

Ja W3 hraju a grafika se mi moc nelibi. Zda se mi dost neprehledna, coz je problem kterej u jinejch RTS ktery hraju (DoW, WiC, AoM,SC) nemam. To pro me ale nic nemeni na tom jak dobra je to hra. Blizzardi hry nikdy nevynikaly nejlepsi grafikou, ale nejlepsi hratelnosti... coz je podle me to nejdulezitejsi.

Natix - 30.03.2008 | 13:47   (odpovědět)

Jasně že W3 i SC byly po stránce hratelnosti nadčasové, s tím souhlasí asi všichni, co chodí na tenhle web. Ale po grafické stránce prostě nijak inovativní nebyly. Někomu se jednoduchá grafika líbí, navíc lze díky tomu hru spustit i na starších PC, ale mně se prostě "hranaté huby" a gumídkovsky poskakující postavičky (např. paladini) fakt nelíbí.

To VODA: Máš zajímavé příspěvky, ale odesílat každý 2x nemusíš.

protossove-borci - 30.03.2008 | 12:48   (odpovědět)

warcraft 3 byl nadčasovej ve své době tak jako starcraft...

ASS_Sasin - 30.03.2008 | 12:40   (odpovědět)

Jak někdo dokáže říct o grafice warcraftu3 že je hrozná nechápu, v té době byla, docela nadčasová. Ale smysl hádat se s vámi o tomhle je zbytečná, jelikož jste (téměř) všichni hardcore příznivci sci-fi... Já hraju všechny strategie, a je mi jedno jestli tam jsou roboti nebo elfové nebo vojáci z druhé světové války...

VODA - 30.03.2008 | 12:29   (odpovědět)

Ano, vždyť oo tom jsem mluvil kousek níže...
Blizzard se nesnaší o evoluci, jako 80% vývojářů ve světě, ale o revoluci, aby si jejcih projekty hráči pamatovali dlouho potom, co je dohrají...

VODA - 30.03.2008 | 12:29   (odpovědět)

Ano, vždyť oo tom jsem mluvil kousek níže...
Blizzard se nesnaší o evoluci, jako 80% vývojářů ve světě, ale o revoluci, aby si jejcih projekty hráči pamatovali dlouho potom, co je dohrají...

protossove-borci - 30.03.2008 | 12:26   (odpovědět)

no jo to jo, ale příde ti Starcraft na svou dobu "zastaralej"??? já naopak myslim ze to byla revoluční hra...

VODA - 30.03.2008 | 11:10   (odpovědět)

To mně teda ne...

A osobně si raději zahraji hru, která je hra a ne grafická prezentace nových technologií a shaderů, jak to je u mnoha jiných her. W3 ani SC1 si na nic nehráli...kvalitní zábavné hry...

Ano, je pravda, že by se měla grafika trochu posunout do, jak vy říkáte, "standardů"...ale podle mě, udělat to ve velkém měřítku, je to kravina...a navíc Blizzardi koukají také na kompatibilitu se starším železem, aby si hru zahrálo co nejvíce lidí...
Třeba W3 jede i na kartě s 8MB VRAMu..

Výrobci karet do nás hustí všechny ty moderní efekty a my okouzleni krásným pozlátkem chceme tohle vídat i v našich oblíbených hrách. K čemu to je...

VODA - 30.03.2008 | 11:10   (odpovědět)

To mně teda ne...

A osobně si raději zahraji hru, která je hra a ne grafická prezentace nových technologií a shaderů, jak to je u mnoha jiných her. W3 ani SC1 si na nic nehráli...kvalitní zábavné hry...

Ano, je pravda, že by se měla grafika trochu posunout do, jak vy říkáte, "standardů"...ale podle mě, udělat to ve velkém měřítku, je to kravina...a navíc Blizzardi koukají také na kompatibilitu se starším železem, aby si hru zahrálo co nejvíce lidí...
Třeba W3 jede i na kartě s 8MB VRAMu..

Výrobci karet do nás hustí všechny ty moderní efekty a my okouzleni krásným pozlátkem chceme tohle vídat i v našich oblíbených hrách. K čemu to je...

olda - 30.03.2008 | 10:43   (odpovědět)

podle mě zealot není na boso, jak jsem pochopil že si tu někdo mysli, ale jeho panceřování noh udělali tak, aby vynikly prsty, libí se mi to tak mnohem víc

protossove-borci - 30.03.2008 | 10:36   (odpovědět)

starcraft ve své době zastaralej??????? To byla v té době nejlepší a nevymakanější strategie, kterou s mohl mít tak tady neval....

killer.exe - 29.03.2008 | 23:07   (odpovědět)

je promiň moc dlouho se mi to otevýralo a vypadalo to že to je prázdná stránka

killer.exe - 29.03.2008 | 23:06   (odpovědět)

To Twist: s co jako s tím

Natix - 29.03.2008 | 22:58   (odpovědět)

Souhlasím s Jafffem, Warcraft 3 mě sice bavil, ale jeho grafika mi přijde hrozná, strašlivě hranaté postavičky poskakující jak gumové hračky fakt nemusím. A i Starcraft koneckonců byl po grafické stránce zastaralý už v době vydání. Age Of Empires, které vyšlo o rok dřív, bylo graficky úplně jinde. Čili, čím hezčí SC2 bude, tím lépe. Uvědomte si, že vyjde až někdy v příštím roce, kdy hry budou zase o pěkný kus dál ve vývoji, takže je třeba grafiku dělat trochu nad současné poměry, aby pak za něco stála.

Twist - 29.03.2008 | 22:55   (odpovědět)

http://pc.ign.com/dor/pc/850126/images/starcraft-ii-20080310114716029.html

Overlord

ASS_Sasin - 29.03.2008 | 22:54   (odpovědět)

To Romla: JJ máš pravdu, starcraft 2 by měl být poněkud temnější, i když v současnosti hra vypadá docela slušně newarcraftovsky takže ohledně toho strach nemám...
Blizzardi nikdy nevydají špatnou hru

Romla - 29.03.2008 | 22:44   (odpovědět)

To ASS_Sasin: Kdo nechce realitu, ať hraje Warcraft 3 mohl bych opáčit, ale neudělám to, protože Warcraft 3 je skvělá hra, která mě baví. Jenže je dost patrné to, že vývojáři Starcraftu 2 předtím dělali právě Warcraft 3. Ale my teď nechceme Warcraft 4, nýbrž Starcraft 2, takže určitý posun tam být musí. Starcraft je povahově přece jen o něco vážnější než Warcraft a grafika by to asi měla reflektovat. Hrdino-lační hračičkové klidně můžou hrát World of Warcraft. Prostě další kopii Warcraftu už nepotřebujeme, teď je na čase udělat Starcraft.

protossove-borci - 29.03.2008 | 21:57   (odpovědět)

Naprostý souhlas s ASS_Sasinem, warcraft 3, frozen throne me taky baví, bizzard jue v tomhle nadčasovej, že dokáže vytvořit hru kterou pak douho hraje hodně lidí, + např. editor ve starcraft hře prodlouží životnost o hafo víc...

ASS_Sasin - 29.03.2008 | 21:53   (odpovědět)

Naprosto souhlasím s VODOu, také nadále hraju war3 a grafika mi přijde perfektní, obzvlášť u pandarenského pivovarníka nebo pána podsvětí. Vůbec mně nemrzí pár polygonů méně nebo menší realističnost, (kdo chce realitu, ať jde do Obi, prý tam mají všechno...) warcraft je prostě warcraft. Bitvy s monumentálními hrdiny a ohromnými nestvůrámi...

Jafff - 29.03.2008 | 19:40   (odpovědět)

To HB: Rozhodně tu "ze sebe nedělám důležitým." Jen jsem vyjádřil svůj názor stejně, jako všichni přede mnou. Grafika WC3 mi přišla odpudivá, z dementně poskakujících postaviček s šíleně ztvárněnými zbraněmi se mi nedělalo dobře a tak prostě nejsem nadšen z toho, že grafika pokračování jedné z mých nejoblibenějších her jde stejnou cestou.
StarCraft dle mého názoru vypadal v prvním díle realisticky a tak jsem rád, že Blizzard naslouchá fanouškům, kteří si přejí dodržení tohohle trendu.
A samozřejmě, až SC vyjde, tak jedna kopie skončí u mě, i kdyby vypadala jakkoli. Což neznamená, že teď, když je hra ve vývoji, nebudu říkat svůj názor.

A komu se to nelíbí, ať mi zerga políbí.

VODA - 29.03.2008 | 19:30   (odpovědět)

No Zealoti nemají boty už od doby co poprvé předvedli Nullfillera...na screenech....

Blizzardí grafika vypadá, tak jak vypadá, protože oni nechtějí evoluci, ale revoluci...prostě se snaží aby jejich projekty byly zajímavé na pohled i po 5-ti, 10-ti letech...a to s realistickou grafikou nelze...ta omrzí, člověk realitu zná a tolik ho nebaví...
Třeba W3, osobně s kamarádem paříme do teď a ani nachvíli mi nepřišla nijak odpudivá...
Nebo znáte Darwinii, strašně dobrá hra a napohled vyjímečná...taky se neohraje...můžete hrát pořád dokola...

No...

VODA - 29.03.2008 | 19:30   (odpovědět)

No Zealoti nemají boty už od doby co poprvé předvedli Nullfillera...na screenech....

Blizzardí grafika vypadá, tak jak vypadá, protože oni nechtějí evoluci, ale revoluci...prostě se snaží aby jejich projekty byly zajímavé na pohled i po 5-ti, 10-ti letech...a to s realistickou grafikou nelze...ta omrzí, člověk realitu zná a tolik ho nebaví...
Třeba W3, osobně s kamarádem paříme do teď a ani nachvíli mi nepřišla nijak odpudivá...
Nebo znáte Darwinii, strašně dobrá hra a napohled vyjímečná...taky se neohraje...můžete hrát pořád dokola...

No...

ovceking - 29.03.2008 | 17:45   (odpovědět)

osibne s hlavou ani s cepelema nemam problem, ale myslim ze obrneny nohy rozhodne vypadaly lip... ale jestli budou jednotlivy upgrady na jednotkach videt (viz marinacky stity) nebranil bych se kdyby je dostaly az po vylepseni

navic tohle je tchajwansej build a toho ze by zealoti nemeli boty jsem si vsimnul poprvy.... takze podle me jenom blizzardi testujou jak na to budou hraci reagovat

Bekend - 29.03.2008 | 17:34   (odpovědět)

To si delate prdel, ze se tady strhne valka kvuli naky verzi nasi oblibeny hry pro sikmovoky.. ja si myslim, ze ikdyby sc2 vypadal jako sc1, tak uz kvuli novejm jednotkam atd si to vsichni co tu pisem koupime..

heavy.firepower - 29.03.2008 | 17:32   (odpovědět)

a co jako woe?

Lucas - 29.03.2008 | 17:31   (odpovědět)

borci: Aspoň neříkám že Vortex je void ^^

dava17 - 29.03.2008 | 17:05   (odpovědět)

Hele vy dva KASLETE NA TO JO? To HB: Tobe to muze byt jedno co kdo pise.To Jafff: A ty to samy.Nechci bejt nako moudrej!

HB - 29.03.2008 | 17:02   (odpovědět)

Chci rict aby si ze sebe nedelal dulezitym!!!!!

Jafff - 29.03.2008 | 16:45   (odpovědět)

To HB: Čímž chceš říct... co? Že musím být spokojen se vším, co vidím? Ani Blizzardi evidentně nejsou.

protossove-borci - 29.03.2008 | 15:52   (odpovědět)

Yes I too....

HB - 29.03.2008 | 15:49   (odpovědět)

To Jafff-Hele ty bys to sam nedokazal,jestli ti to tak vadi tak se na to nedivej a uz vubec si to nekupuj.Ja sem rad ze SC vubec existuje!!!

Jafff - 29.03.2008 | 15:26   (odpovědět)

Já se tedy musím připojit k těm, kteří z prvního videa nebyli nadšení. Od pokračování SC chci takovou realističnost, jakou je zvykem dodržovat u sci-fi obecně. Nevím, proč by měla být tráva plastikově zelená, nevím, proč by terranské budovy měly připomínat hračky, nevím, proč by vůbec celý ten styl měl být jako obšlehnutý z oddělení hraček pro děti do tří let. Minimálně v porovnání s prvotřídně realistickými videi to pak působí jako ocelová pěst na oko.

protossove-borci - 29.03.2008 | 15:16   (odpovědět)

The Holy Truth

Bekend - 29.03.2008 | 13:47   (odpovědět)

Delate si srandu? nejdriv tady mluvite o tom, jak je spatne, ze si blizz necha kecat do projektu a pak tady pomlouvate takovy detaily jako, ze "zealot ma moc velkou hlavu a kratke ostri" prominte mi ten vyraz, ale na tohle se da rict jedine... no to me poser!

Lucas - 29.03.2008 | 13:05   (odpovědět)

Zealot má moc velkou hlavu a krátké ostří.

HB - 29.03.2008 | 12:20   (odpovědět)

jo taky bych je chtel jsou fakt dobry!!!!!!

sindy - 29.03.2008 | 11:03   (odpovědět)

prosim vás, víte jak jsou na ofialním webu ty avatary protoskeho vudce, marinaka a zerglinga?
jak kdyz skonci intro
tak nevíte jestli nejdou tyhle avaty někde stáhnout?

skutečný Marine - 29.03.2008 | 09:57   (odpovědět)

to VODA:

má slova

Hellman - 29.03.2008 | 07:41   (odpovědět)

chyba misto velikosti jsem chtel napsat velikostne

Hellman - 29.03.2008 | 07:40   (odpovědět)

Ja si myslim ze terranske budovy by mely byt celkove vetsi nez jsou nyni vemte si takovo factory v nynejsim buildu hry se v ni vyrabi thor ktery je skoro dvakrat tak vetsi nez samotna factory!!!
myslim si tedy ze budovy by mnely byt realisticke jak graficky tak velikosti.

mauriicio - 29.03.2008 | 00:47   (odpovědět)

V prvním video vypadalo všechno skvěle, to souhlas, ale jedna věc mě už tam na Terranech vadila (a pořád vadí): Oproti jedničce jejich budovy vypadají jako hračky. To nebylo texturami, nevadily by mě ani jednobarevné kostky (no...), ale jejich tvar je jaksi splácnutější, moc detajlů na malé budově. Ve Factory se vyrábí (občas) Vikingové, tak jaká nájezdová ploška se šipkami? Je to multitunová stavba, tak jakto že se otočí během mrknutí oka o 180°?
A jestli pomalé otáčení ruší vyladěnost hry, tak ať se neotáčí vůbec, v jedničce to taky nedělaly.

VODA - 28.03.2008 | 22:07   (odpovědět)

S tím aby to vypadalo jako W3, tak jsem to nemyslel....
Nejideálnější to pro mě bylo, v počátcích....první gameplay video...
Žádné krávotiny...lidé z toho byli nadšení...

uhlyk - 28.03.2008 | 20:50   (odpovědět)

voda zrovna v grafike stebou nesuhlasim... sc ma vyzerat realnejsie ako w3, kde to cele tahaju do fantasy, rozpravky a cistej nereality...
ale inak mas pravdu, blizzard pocuva skucilov a fanusikov, ktory budu aj tak vacne nespokojny a vedie to iba k zhorseniu hry...

Romla - 28.03.2008 | 20:03   (odpovědět)

To Jetro: Na povídky já nejsem, pokud píšu nějakou práci, vždycky mám problém, aby to splnilo aspoň minimální rozsah. Tak maximálně námět bych mohl vymyslet a Unimatrix by to mohl napsat Ale vzhledem tomu, že teď píšu diplomku, tak se ode mě moc výkon čekat nedá...

Jetro [ redakce ] - 28.03.2008 | 19:33   (odpovědět)

To Romla: Kdyz jsi s tim psanim pri chuti, co takhle nejakou povidku napsat?

protossove-borci - 28.03.2008 | 18:42   (odpovědět)

jemáte někdo zkušenosti z kampan editorem, prosim napište HELP!!!

Romla - 28.03.2008 | 18:39   (odpovědět)

To VODA: Low poly, shadery, polycount - popravdě vůbec nevím o čem mluvíš... No, trochu možná ano, ale ne zase tak, abych to řešil.
Co se týká kecání fanoušků do vývoje, tak to je samozřejmě dvojsečná zbraň. Sám nevím, jestli Blizzard tenhle způsob vývoje zvolil ze strachu, aby maximálně očekávaný Starcraft 2 nepodělal, což si zrovna nemyslím, protože téměř každá hra od Béček je hitovka, takže strach z vývoje by rozhodně mít neměli. Možná spíš testují, co to s tou hrou udělá, když do toho od začátku budou všichni kecat. A pak podle úspěchu Starcraftu 2 se zařídí při vývoji dalších her. Nebo si říkají víc hlav víc ví, nakonec které připomínky budou ignorovány a podle kterých se zařídí je čistě věcí vývojářů samotných a z tohoto hlediska má tento způsob vývoje řadu výhod - jen tak něco se nepřehlédne, protože jeden z těch milionů lidí si toho asi všimne.
A ohledně reality:Já taky chci ve hrách zažít něco, co ve skutečnosti nezažiju a v drtivé většině případů bych vlastně ve skutečnosti ani zažít nechtěl. Ale taky chci něco, čemu bych mohl aspoň trochu věřit. Takže jistá úroveň realističnosti je na místě, alespoň ve hrách, kde část jejich úspěchu je postavena na příběhu - skvělý příběh v absolutně nesmyslném prostředí je k ničemu.
Co z toho všeho plyne? Že mám zrovna náladu psát avšak v kontextu vesmíru je můj příspěvek zcela zbytečný a velice se omlouvám všem, kdo si dali tu práci s jeho přečtením. Sorry

VODA - 28.03.2008 | 17:40   (odpovědět)

Myslím, že tu řešítě hovadiny...mnohem důležitější je to, že by měli Blizzardi více zvažovat návrhy lidí, od kterých si do vývoje nechávají kecat...
Oni předělají celý look jen kvůli tomu, že se to někomu nezdá dost reálný...ale kdo chce realitu...já chci hru...chci si ve hře vyzkoušet něco, co v běžném životě nezažiju....a to taky pohled...
Sám jsem vývojář PC her a osobně se mi zdá, že Blizzard se prostě malinko odklonil od svého...jak bych to řekl...zápalu, nadšení, odhodlání...

Blizzard prostě dělá divné kroky...vím že chce aby se to lidem co nejvíce líbilo...ale myslím, že by se SC2 líbilo všem i kdyby si to úplně udělali podle sebe...

Na začátku se mi líbilo, že spojili low poly techniky a shadery pro Blizz grafiku, ale netuším proč začali takhle drasticky zvyšovat Polycount...z té výšky a při hře ten rozdíl nikdo nepostřehne...

Ale teď to dost kazí náhled na hru...

heavy.firepower - 28.03.2008 | 17:06   (odpovědět)

to taky ale marinaci kosi do immortala, kterymu se aktivuje štít. Na to štít by nemě mít stavenej...

joniik - 28.03.2008 | 16:48   (odpovědět)

ten screen s marinakama jak ukazoval heavy.firepower ve mně opět probudil nesouhlas s těmi štity u marinaku... jednak jsou pekne divny, vyrazny omezeni pohyblivosti (asi nebude nejlehci) a taky na co štit? kdyz stit je samotny brneni...

Natix - 28.03.2008 | 16:11   (odpovědět)

Teď jsem si zahrál jednu misi z Broodwaru a napadla mě ještě jedna věc, co by ta tajená jednotka mohla být. Nechci šířit nějaké fámy, ale ta křídla, nebo co to je, s ostny na konci mi trochu připomínají Kerrigan.

ovceking - 28.03.2008 | 14:48   (odpovědět)

To heavy.firepower: cos presne nepochopil? Ja vidim terrany jak utocijou na protosskej outpost, s planem postavit tam svoji predsunutou zakladnu.

heavy.firepower - 28.03.2008 | 14:02   (odpovědět)

http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=12047&img=bngd.jpg tenhle screen sem nepochopil...

protossove-borci - 28.03.2008 | 13:02   (odpovědět)

bylo by hrubý, kdyby protoss, např zealot nekoho zabil a uvonění psi energie z mrtvoli by se mu doplnii štíty, tak nak asi funguje jejich tělo, ale to by bylo moc silný, takže to tam asi nebude...

ovceking - 28.03.2008 | 11:44   (odpovědět)

To 2NiNe: musim souhlasit, myslim ze se jimy vylepsovaly spis boty, nez nohy

2NiNe - 28.03.2008 | 10:02   (odpovědět)

je to kravina, ale mam pocit, ze "speed enhancement" u tossu se tykal zvyseni vykonnosti jejich obleku, nikoliv pridani implantatu primo do tela zealota

mauriicio - 28.03.2008 | 09:40   (odpovědět)

v prvnïm videu, jak říká "nothing you can see here today is final", se taky objevuje název Starcraft II.

orgo - 28.03.2008 | 09:28   (odpovědět)

je tu napsano.. má hned několik rozdílných buildů, které se po světě testují.. ten protoss vypada vzdy trosku nejak jinak.. plus jak se rika.. NIC NENI FINALNÍ!!!

mauriicio - 28.03.2008 | 08:48   (odpovědět)

V úvodním videu je pod queen plošný kruh označující ji, a ten je na tomto obrázku skoro celý pod Vortexem (ať je to co chce). Ta jednotka nad Mothership podle mě problikává proto, že hráč přikázal Mothership na ni zaútočit (v SC1 kroužek vždy 2krát problikl když jste na nějakou jednotku zaútočili).

protossove-borci - 28.03.2008 | 07:50   (odpovědět)

a nwm co řešíte s tou jednotkou - je označená a má tam npsaní HUGE QUEEN

protossove-borci - 28.03.2008 | 07:48   (odpovědět)

jo, ja sem myslel jakože taky ten minulej vzhled byl hezčí...Impozantní vzhled zealota je dále zvýšen kybernetickými implantáty a vyhledávaným mocným oblekem....jo tak zealotum upgradujes i rychlost...to sou ty implantáty...ted vypadá jako by žádný neměl...

chbdsug - 28.03.2008 | 06:47   (odpovědět)

Puvodni atack colosů byl lepší

hyperion - 28.03.2008 | 02:24   (odpovědět)

Jo ten zealot je FAKT hnusnej. Nepřipomíná vám predátora? Každopádně co se týče tý královny, tak se klonim k ALDAris. Jo a ten poslední screen je strasne chaotickej. Spousta efektů, ale že by to bylo přehledný... Jestli to bude takhle vypadat, tak se obávám, že to nepujde přes všechny ty světla a exploze hrát.

2NiNe - 28.03.2008 | 00:52   (odpovědět)

protossove s implantaty? smarja tos vzal kde puvodni design zealu byl hezci...

ALDAris - 27.03.2008 | 23:33   (odpovědět)

Ta nová jednotka není Huge queen, dole vlevo má červený obrázek, takže je skoro mrtvá, ale nad tou jednotkou je plný ukazatel životů. Podle mě je queenka za Vortexem, je tam vidět červený kruh.

skutečný Marine - 27.03.2008 | 21:37   (odpovědět)

To VODA:

moje řeč

heavy.firepower - 27.03.2008 | 21:35   (odpovědět)

co je do háje ten VORTEX??????????????????????????????????

protossove-borci - 27.03.2008 | 21:31   (odpovědět)

pochop že zealoti v tech nohách maj robotický implantáty....mothership má ještě víc a lepší funkce než v gameplay videu, akurát nemá tolik energie štítů a životů.já jsem naopak stále spokojenější...Protossové pohoda zergové taky, jen co me příde že flákaj terrany....taky můj názor...

Thegatheringofkrystal - 27.03.2008 | 21:28   (odpovědět)

uz aby to bylo

VODA - 27.03.2008 | 20:53   (odpovědět)

Upřímně se mi vizuální stránka hry přestává líbit. Už to není to Blizzlike grafika, o kterých v těch videích mluví...když ukázali Protosse, byl jsem nadšen...pak Terrani a stále jsem byl nadšen...pak přišli s tím novým temnějším stylem a celé to zkazili...
Blizzardy mám rád, ale přece jenom trocha kritiky neuškodí...

Dále bych také upozornil na ošklivé nohy Zealotů...ta první verze v botách byla lepší...už to není to hezké brnění jako z artů...

Nechápu proč ten vortex, nebo void prostě nemůže být black hole....prostě jedna mothership která stojí hodně peněz a hráč může mít jen jednu a má všechny ty schopnosti co v prvním videu...

Jinak ale chválím zergy...

PS: osobně bych se vrátil k vizuálnímu stylu v prvním videu s Protossama a zachoval to v celé hře...můj názor...

TaSSadar - 27.03.2008 | 20:45   (odpovědět)

To protossove-borci: *thumbs up*

protossove-borci - 27.03.2008 | 19:07   (odpovědět)

nevedel sem ze ani takova sekce existuje...

TaSSadar - 27.03.2008 | 18:46   (odpovědět)

To protossove-borci: proc sorry? za co?

protossove-borci - 27.03.2008 | 17:56   (odpovědět)

to Tassadar: aha Sorry boss

Kane85 - 27.03.2008 | 17:36   (odpovědět)

tak ja ja tu nieco dam...mne sa velmi paci tento trailer na LOTR
ak to sem uz niekto dal tak ma prosim nekamenujte

http://www.youtube.com/watch?v=V4okXlr7aM0&feature=related

TaSSadar - 27.03.2008 | 17:32   (odpovědět)

dyt to tu meli jako video tydne raz ne?

HB - 27.03.2008 | 17:32   (odpovědět)

VIDEO tydne hosi,nejlepsi jak se tam rvou v bunkeru!!!

protossove-borci - 27.03.2008 | 17:24   (odpovědět)

mno to jo...

Kane85 - 27.03.2008 | 17:23   (odpovědět)

To protossove-borci: lol

protossove-borci - 27.03.2008 | 17:13   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=YwOp8WEqlRI&feature=related
větší krávovinu na starcraft sem neviděl...

Kane85 - 27.03.2008 | 16:45   (odpovědět)

To TaSSadar: ved vidim ze sa to tu riesi - prave preto hovorim ze by to mohol Korune vysvetlit.
lebo povodne sa mala volat Queen - Lair Watcher - Hive Matriarch
tak som zvedavy ako to bude vo final verzii

protossove-borci - 27.03.2008 | 16:41   (odpovědět)

En taro tassadar!!

TaSSadar - 27.03.2008 | 16:40   (odpovědět)

To Kane85: Queen - Large Queen - Huge Queen, celou dobu se to tu resi

Kane85 - 27.03.2008 | 16:34   (odpovědět)

a mame napad na otazku pre Koruneho: ako sa vlastne bude volat Queen a jej verzie?

Romla - 27.03.2008 | 16:20   (odpovědět)

To Natix: Queen - Lair Watcher - Hive Matriarch - zrovna jsem to sem chtěl napsat Kam se tahle pěkná jména ztratila?

Natix - 27.03.2008 | 16:11   (odpovědět)

To Masik: Ta jednotka nemusí být nutně nakliklá, může na ní být jenom ukázáno, ale Queen to může být taky. Nechápu ale tu cedulku FIRE. Jinak se mi ale vůbec nelíbí označení Queen - Large Queen - Huge Queen, mnohem lepší je Queen - Lair Watcher - Hive Matriarch.

protossove-borci - 27.03.2008 | 16:05   (odpovědět)

heeej lidi co to je ???

Masik - 27.03.2008 | 16:04   (odpovědět)

Dyť to tam má vykliklý a je to Huge Queen..

Natix - 27.03.2008 | 15:27   (odpovědět)

Ten nový zealot se mi moc nelíbí, moc nabouchaný. Ta jednotka nad mothership by mohl být swarm guardian.

To srovnávací video má dobrý nápad, ale zpracování trochu pokulhává, ty lurkeři tam určitě měli být, vždyť ta bitva díky tomu dopadla obráceně!

Kane85 - 27.03.2008 | 15:20   (odpovědět)

neznama jednotka je podla mna alebo Swarm guardian alebo vylepsena Queen

protossove-borci - 27.03.2008 | 14:38   (odpovědět)

to vortex je jako to void?? jako ta nová black hole?

Romla - 27.03.2008 | 12:38   (odpovědět)

To darksnow: To porovnávací video je hezké, ale zdá se, že ho dělal někdo, kdo nemá datadisk Brood War, protože jinak nechápu proč by vynechal ve scénách z SC1 mediky a lurkery...

Lucas - 27.03.2008 | 12:18   (odpovědět)

Krucinal, nejdou vidět Carrierovi staty.

darksnow - 27.03.2008 | 11:56   (odpovědět)

jo a jeste jsem nasel dobre video malej comparison SC a SC, docela hezky: http://www.starfeeder.com/blog/archives/sc_sc2_video_comparison/#When:20:10:00Z

darksnow - 27.03.2008 | 11:48   (odpovědět)

o trochu vic na: http://www.starfeeder.com/blog/archives/new_starcraft_2_screenshots_from_asia/#When:18:55:00Z

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.