StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Cavez dovysvětluje zergskou královnu

12.03.2008 | 10:04 - Hunter

Nejživější spekulace po zveřejnění Zergů pravděpodobně rozpoustala naprosto nová (co se týče funkcí) zergská královna. Její na první pohled velmi silné schopnosti vyvolaly několik otázek, na které odpovídal Dustin Browder (Cavez).

 

Jelikož nový Overlord vytváří creep, může se královna teleportovat kamkoliv a být použita k útoku? Jsem si jistý, že Blizzard má o tomhle všem jasno... Jak efektivní si myslíte, že to bude? A je to vůbec možné? Co bude dělat plazz vytvářený Overlordem v počátcích hry? V původní hře lidé Overlordem poměrně dost prováděli průzkum.
Vytvoření nějakého creepu v počátcích hry a teleportování vaší královny na ono místo by mohlo z královny ve střední fázi hry udělat hodně silnou jednotku.
Královna musí vybrat za cíl teleportu zergskou stavbu (kterou vy vlastníte). Pokud Overlord nevytvoří budovu, nemůžete se k Overlordovi, který vytváří creep, přesunout.

Všimněte si zeleného slizu nalevo na útesu, který vypadá, jako by se u Stalkerů vznášel. Je tam více těchto zelených skrvn, všechny natočené od Roache směrem k protosské jednotce. Nějaké nápady? Spekulace?
Ten zelený sliz je pouze chyba. Roach v současnosti nestřílí do vzduchu, takže si nemyslím, že by se moc překrýval s Hydraliskem.

 

Mohou Reapers a Marauders útočit do vzduchu?

Nemohou.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 16.03.2008 | 16:41   (odpovědět)

Protossové Overmind vyřídili celkem rychle a pak se z Aiuru stáhli. Nehledě na to, že chytit Protossa je docela těžkej úkol

zeragul - 13.03.2008 | 17:21   (odpovědět)

ne kazdy protos se teleportuje aby mohl ozit jako dragoon (immortal), nekteri se dobrovolne pripoji k khale
bylo to tusim v nejakych A&Q

SiMich - 13.03.2008 | 16:25   (odpovědět)

To Hellknight: Sunken Colony nebyla vidět, jelikož tam žádná nebyla, Zvuk vydávala střelba obyčejných budov, na kterých bylo Queenino kouzlo Swarm Infestation. Asi neměli jiný zvuk, tak použili Sunkenku.

Čerpám z http://sc.gosugamers.net/features/2371
Mmch, ten autor Raistlin hrál SC2 po 12 hodin, takže o tom asi něco bude vědět. Na gosugamers je s ním i otevřené Q&A, zde je to ucelené: http://sc.gosugamers.net/blogs.php?id=597

heavy.firepower - 13.03.2008 | 14:55   (odpovědět)

no, asi tak doufám že to tam nebude - infikovanej protos = trapas blizzardu! pokud bude

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.03.2008 | 14:24   (odpovědět)

Protossové Overmind vyřídili celkem rychle a pak se z Aiuru stáhli. Nehledě na to, že chytit Protossa je docela těžkej úkol

Pivmen - 13.03.2008 | 12:53   (odpovědět)

To fusekle: Zas tak rychle ho nezničily. a klidně si je mohl nechat odnýst na char.

fusekle - 13.03.2008 | 07:52   (odpovědět)

Pivmen: Až na to, že overmind nemělo dost času na to, aby je pořádně infikovalo, díky Tassadarovi. Ale konec konců, kdo ví...

tomik - 13.03.2008 | 07:24   (odpovědět)

Ty jo tak na tom infikovani protosu asi taky neco bude:
- Protosské infokované jednotky se zatím neobjevily, ale určitě se to bude zkoušet.
- Všechny terranské budovy mohou být infikovány, ale v každé půjde vyrábět jen mariňáky, alespoň prozatím.
Zdroj: http://starcraft-overmind.ic.cz/

Pivmen - 13.03.2008 | 07:09   (odpovědět)

Overmind usiloval o spojení zergů s protossi proto taky vlítnul na aiur. po dobití mohl začít protossi chytat a infikovat. když SC2 začíná po 4 letech tak je možné že zergové budou mít jako jednotku infikovanýho protossa.

Mizzin - 13.03.2008 | 00:03   (odpovědět)

no, ono se to nezdá, ale 20sec je dlouhá doba...

unnamed - 12.03.2008 | 23:08   (odpovědět)

To archon: 20sec? to je na nic

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 12.03.2008 | 23:05   (odpovědět)

Vamp : přesně tak, může to zabrat, když bojuje se zerglingem, nebo je postřelenej, ale pokud dostane zásah tankovym dělem, nebo laserem s battlecruiseru, tak se vypaří dřív, než ten teleport stačí cokoliv postřehnout

Pivmen - 12.03.2008 | 22:54   (odpovědět)

To Vamp: Chceš fantazii? Tak počkej zítra ráno. Něco mě teď napadlo když jsem si v hlavě přehrál starcraft i s broodwarem. jen si to nechám projít pořádně hlavou. zatím zdar a přeji všem dobrou noc. Pivmen.

Hellknight - 12.03.2008 | 22:52   (odpovědět)

Jě to myslel jako ironii...
Vždyť já mám stejně radši Zergy!

Vamp - 12.03.2008 | 22:44   (odpovědět)

ad: A teď někde tajně čekají miliony protossů -
nemuzete vsechno co se deje ve hre brat jako fakt. To ze ve hre byla animace smrti zealota to, ze se odteleportoval do bezpeci (jak rekli tvurci) neznamena, ze se tak stane vzdycky. V boji ma proste zealot na sobe zarizeni, ktere pri vetsim poskozeni aktivuje teleport, ovsem leckdy protoss umre driv nez se staci dostat pryc, takze se do bezpeci teleportuje jen jeho mrtvola.
A to je jen priklad.
Mejte nejakou fantazii lidi.

Hellknight - 12.03.2008 | 22:22   (odpovědět)

Proč nikde neukázali Swarm Guardiana
A taky proč nikde nebyla vidět sunken colony, když byla slyšet?

Hellknight - 12.03.2008 | 22:19   (odpovědět)

A teď někde tajně čekají miliony Protossů na další válku
Když všechny co jsme stavili vlastně nikdy neumřeli

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 12.03.2008 | 21:31   (odpovědět)

No údajně to je teleport do zázemí při smrtelném zranění. Mě se todle vysvětlení teda hrubě nelíbí a stojim si za tim, že obecně vzato to je uvolněná psi energie, která prostě spálí tělo

protossove-borci - 12.03.2008 | 21:23   (odpovědět)

no se podivej treba na zealota - co to z nej vubec vyletí??? duše?...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 12.03.2008 | 20:50   (odpovědět)

no je otázka, jak se to stalo
Ale jinak Protossové buď po smrti shoří, nebo se před smrtí teleportují do bezpečí - tzn. neni co infikovat.

Romla - 12.03.2008 | 20:44   (odpovědět)

To Unimatrix325: K živému protossovi se zergové můžou dostat snadno, právě tak, jak se Kerrigan dostala k Raszagal. I když doteď nechápu, proč z Raszagal udělala svého poskoka a třeba Fenixe radši zabila. Že by s Raszagal trochu pomohl Duran??

archon - 12.03.2008 | 19:39   (odpovědět)

Na http://sclegacy.com/ je o infestorech toto info

...The Infester can also infest buildings. Currently the only buildings confirmed for infestation are the Terran Barracks, Supply Depot and Command Center. The brownish fluid they are seen spraying in various screenshots (and in the gameplay video) is the animation for their Infestation ability. Infested Terran buildings produce Infested Terran for 20 seconds. We have unconfirmed reports that even some Protoss buildings are vulnerable to being infested.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 12.03.2008 | 19:12   (odpovědět)

No tak infikace neznamená ovládání. A třeba Kerriganová si s Razsagal nehezky pohrála

protossove-borci - 12.03.2008 | 18:32   (odpovědět)

podle me je blbost infikovat protossy, jak z duvodu, tze tam nikdo neni, tak z duvodu a ze protossove sou na to moc vyspey aby je nakej kokeš ovládal...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 12.03.2008 | 17:29   (odpovědět)

Jj s Protossama bude problém, už proto, že maj trochu jinou fyziologii. A taky proto, že se Zergové prakticky nemají šanci dostat k živému jedinci nebo i k nějakým použitelným zbytkům. Takže infestace Protossů byla s výjimkou Duranova experimentu neúspěšná.

fusekle - 12.03.2008 | 16:52   (odpovědět)

Podle mě protosy infikovat nemůžou, protože by to pak v podstatě pohřbilo příběh. Přece na konci broodwaru potká zeratul durana, a ten mu ukazuje hybridy - zergy křížené s protosy. A říká, že je to výsledek dlouhého výzkumu. A taky o to šlo přece nadvědomí, zahrnou protosy do roje. Když se okolo toho motal celej příběh jedničky, těžko daj takovou zjevně ultimátní jednotku volně do hry. Možná se hybridi objeví později v kampani.

mauriicio - 12.03.2008 | 16:36   (odpovědět)

myslím, že infikujou všechny budovy a produkují z nich mariňáky

SiMich - 12.03.2008 | 15:39   (odpovědět)

Lze infikovat i Engineering Bay. Je to na tom videu. Lezou z něj potom také Mariňáci.

ovceking - 12.03.2008 | 15:35   (odpovědět)

To Mizzin: podle me bude trvala, protoze corrupteri ty lode nezranovali, jenom je infikovali, nevsiml sem si ze by nejaka z tech lodi po zasahu coruptera vybouchla...

Mizzin - 12.03.2008 | 15:03   (odpovědět)

nejenže ty jednotky jsou "paralizovaný", ony i střílej nějaký svinstvo. Takže podle mýho to bude taková obdoba terranské střílejicí věžičky. Ale jestli je ta přeměna trvalá nebo dočasná, to netroufám hádat.

TRIGUN - 12.03.2008 | 14:41   (odpovědět)

no me by zajimalo jestli budou i jine infikovane jednotky protoze kdesi sem cetl nebo zahlid ze muze infikovat jak barracks tak command center a kdyz z barracks jsou marinaci tak co bude z commandu? ja bych bral ze z commadn by byl starej terranskej marinak kterej vybuchuje a z barracks bybyl ten co strili

SiMich - 12.03.2008 | 14:37   (odpovědět)

To ovceking: Až na to, že s nima nemůžeš hýbat a čekal bych, že ta schopnost po nějaké časové době vyprší.

ovceking - 12.03.2008 | 14:25   (odpovědět)

To Insolitus: myslim si ze "paralizovanej" je docela slaby slovo pro vikinga ze kteryho vysijou chapadylka plazu... podle me vypadaj stejne infikovane jako treba baracs nebo engineering bay

Insolitus - 12.03.2008 | 13:38   (odpovědět)

To ovceking: to mas pravdu s tema corrupterama, ale tak corrupteri tu jednotku spis jen paralizujou

ovceking - 12.03.2008 | 13:05   (odpovědět)

To Insolitus: no corrupteri taky infukujou tvoje vzdusny jednotky primo v bitve... takze myslim ze infesteri by taky mohli infikovat primo jednotky... zajimavejsi otazka ale je jestli muzou infikovat jiny zergy... protoze jinak sou proti nim corrupteri naprosto bezbrany

Insolitus - 12.03.2008 | 12:58   (odpovědět)

To Mizzin: souhlasim s tvym prvnim prispevkem: a kde by vzali toho protosa k infikaci, kdyz v gatleway zadnej neni???

Overwatch [ redakce ] - 12.03.2008 | 12:56   (odpovědět)

To Mizzin: No mě osobně by se to moc nelíbilo. Já bych nechal jen Terrany

Mizzin - 12.03.2008 | 12:31   (odpovědět)

no, asi to tak bohužel bude, ale jestli budou moct být i infikovaní protossové, bylo biy to prima. )

tomik - 12.03.2008 | 12:30   (odpovědět)

To Mizzin: Ja si myslim ze to pujde jenom na terany. Pac INFESTEAD sou jenom jako infikovani marinaci..

Mizzin - 12.03.2008 | 12:28   (odpovědět)

no doufám že jo, protože by to bylo super. For ale je v tom, že takový Gatway asi těžko infikujou, protože protossové tam nejsou, jen se tím teleportujou.

Pivmen - 12.03.2008 | 11:27   (odpovědět)

Tak mě napadla malá myšlemka. když zergové můžou infikovat terrany. Mohou infikovat i protossi?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.