StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Medikové z kola ven

12.03.2008 | 08:43 - Overwatch

Oblíbená terranská jednotka, která při dobrém použití dokázala zvrátit nejednu bitvu ve hře, nejprve nebyla, poté byla ke spokojenosti všech přidána a nyní se s ní musíme opět rozloučit. Na jak dlouho? Nyní se zkouší nová metoda terranské léčitelské jednotky – vzdušná Medivac Dropship.Medic

 

Dustin Browder, hlavní designér se k tomuto problému vyjádřil následovně:

 

Teď tam máme něco jako „Medivac Dropship“ a hrajeme si s tím zhruba tak týden. Pokud tam tohle necháme, tak změníme i vzhled Dropship.

 

Má se to totiž takhle:

 

Otázka: Reapeři jsou zábavní a silní, ale lidé je moc nestaví. Proč?

Možná odpověď: Vzhledem k tomu, že Medikové nemohou následovat Reapery všude, je bezpečnější a efektnější postavit víc Mariňáků. Kdyby byl ve hře nějaký létající Medik, byl by užitečný jak pro Mariňáky, tak pro Reapery.

 

Problém: Medikové jsou něco, co nemůže nepřítel efektivně zničit. Pokud máte spoustu Mediků, nezabije vás jen tak něco.

Možné řešení: Udělat léčitelskou jednotku formou velkého vozidla, které může být jednodušší zničit.Dropship

 

Existuje ale spousta problémů, které můžou tento nápad pohřbít. Healování je nyní přístupno v pozdějších fázích hry, Terrani jsou ještě více mobilní ve vzduchu apod. Zatím je to tedy něco, co bylo nějakým způsobem v našich play testech úspěšné, ale uvidíme, jak se to vyvine.

 

Nezapomeňte, že to co slyšíte, je pouze malá ukázka ze hry. Aktuální build, který si zatím zahrálo jen několik málo lidí, vznikl teprve minulý čtvrtek a UŽ je v něm zase spousta docela zásadních změn (například obranné budovy Zergů už nejsou 1x1).

 

Dále Dustin dodává, že nemáme bláznit, když se stane něco, co se nám nelíbí. Spousta věcí se pořád mění. Jak dlouho se ještě budou měnit? 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

- 14.03.2008 | 13:52   (odpovědět)

jo pred broodwarem, ale Medc je prostě medic a ten by měl zůstat. Ten nápad Reaper-Medic je fakt mazec, a kdyby ho blyzzard trochu rozvedl bylo by to dobrý.

Insolitus - 14.03.2008 | 09:54   (odpovědět)

pred broodwarem medici nebyli a taky se za terany hralo o sto sest

2NiNe - 14.03.2008 | 08:54   (odpovědět)

zajimalo by me, kolik z vasi, kdo jste pro zruseni medicu, hralo za terra xD

Jafff - 13.03.2008 | 19:22   (odpovědět)

Simich: Ono ani tak nejde o schopnosti Reaperů, jako spíš o to, že kombo marína - medici je natolik mocné, že hráč radši postaví je, než aby se mikroval s reapery.

SiMich - 13.03.2008 | 16:28   (odpovědět)

Pozn. Jafff hraje za Zergy.

Reapři už teď mají miny, které mi připadají docela dost silné. Ale i tak by asi chtěli vylepšit, když tohle nestačilo.

Jafff - 13.03.2008 | 07:23   (odpovědět)

Já bych tedy spíš omezil to léčení u mariňáků, než za každou cenu dělal létající mediky v jakékoli formě. Nebyl bych proti tomu, kdyby terran měl nějakou budovu na léčení, ale tohle ultrarychlé healování v poli se mi nikdy nelíbilo.

Natix - 13.03.2008 | 00:49   (odpovědět)

Souhlasím s hyperionem, Reapeři mají být jednotky na buzerování a záškodničení, případně jako podporu a ne na boj do první linie. Myslím si, že pokud chce Blizzard docílit jejich většího používání, tak ať jim přidá nějakou šikovnou "kouzelnickou" abilitu.

Mizzin - 13.03.2008 | 00:07   (odpovědět)

hyperion: no to je sice pravda, ale problém není v tom, že by blizzardi chtěli prodloužit životnost reaperů. Problém je v tom, že hráči ty reapery nepoužívali. Takže blizzardi ani tak nechtěji, jakože spíš musí.

Otázka spíš je, zda ta varianta s léčivým letadýlkem je dobrá či ne. (pro mne teda rozhodně ne. Stále zastávám verzi medika-reapera )

hyperion - 12.03.2008 | 23:08   (odpovědět)

léčící letadýlko je pěkná pitomost a řekl bych, že to navíc bude vypadat vážně hodně špatně. přijde mi, že nějak blizzardům uniká, proč vlastně reapery vytvořili. i v jejich popisu na ofic. stránkách je napsáno, že je to v podstatě sebevražedná jednotka. tak by to mělo zůstat. jasně, zálad jsou marini a medici, ale někdy je potřeba nepřítele obejít i za cenu ztrát. no a na to jsou tu reapři. takže můj názor: nechat mediky mariny i reapry tak jak jsou.

myrec - 12.03.2008 | 18:56   (odpovědět)

To ovceking: wooow to je dobry napad to by nebolo velmi silne ale malo by to nejake vyhody .. a ked by sa to vedelo este aj hybat po zemi..
to by bolo super
odporucam poslat blizzardom

Mizzin - 12.03.2008 | 18:16   (odpovědět)

To by bylo pěkně neobratný a otravný furt přistávat s letadýlkem a s jednotkama běhat sem a tam, střílet a vracet se pro léčení.

ovceking - 12.03.2008 | 17:43   (odpovědět)

Tiez som nad tym premyslal Proste nech dropship pristane a lieci okolne jednotky ..

Krm - 12.03.2008 | 15:33   (odpovědět)

Souhlasim s Mizzinem. IMHO by mohl mit medik ten jetpak jako upgrade (stejne jako flare apod.). Takze by nemel jetpak treba hned ze zacatku...
Lecivy letadylko zni dost...divne

ovceking - 12.03.2008 | 15:32   (odpovědět)

To skutečný Marine: nebo by ta dropshipa pristala a udelal by ze sebe polni nemocnici a lecila by vsechno okolo

Mizzin - 12.03.2008 | 15:05   (odpovědět)

Až vyjde SC2 i s editorem, tak tam udělám Medika z reapera a budete koukat, že ten nápad je dobrej!

skutečný Marine - 12.03.2008 | 14:43   (odpovědět)

To Jafff:

"Vedle ikony pro stimpack by se dala schopnost léčení a bylo by. Mariňák by buď střílel nebo ošetřoval/svařoval soudruhy ve zbrani." - čoveče, to není špatný nápad.

SiMich - 12.03.2008 | 14:33   (odpovědět)

Medici se nezrušili kvůli tomu, že by bylo M&M silné (což určitě byl), ale proto, že se nedělali Reapeři kvůli nedostatku podpory od mediků.

Mně připadá, a není to podle mě špatný nápad, že healování bude mít normální Dropship. Tedy pokud bude v sobě přenášet organické jednotky, tak je bude léčit.
Upřímně pak ale nevidím rozdíl mezi tím vyrobit Reapery, aby se dostali k nepříteli jinou stranou, a k nim dát Dropship a nebo vyrobit Mariňáky a nasázet je do lečícího letadýlka a vysadit je u nepřítele opět na místě, kde to neočekává.

Chtělo byt to najít jiné řešení (a Mizzinovo se mi nelíbí ).

Jafff - 12.03.2008 | 14:23   (odpovědět)

Proti letadýlku bych nebyl, taky mě coby zerga štvalo ultimátní kombo M&M´s
Ale když už se budou rušit lékařské sbory, co takhle místo nějakého letadla zdokonalit výcvik pěchoty? Vedle ikony pro stimpack by se dala schopnost léčení a bylo by. Mariňák by buď střílel nebo ošetřoval/svařoval soudruhy ve zbrani.

Overwatch [ redakce ] - 12.03.2008 | 13:31   (odpovědět)

Nebo by mohli Medikové skočit Reaperům na záda, co? Uvažujte trochu lidi

Mizzin - 12.03.2008 | 13:20   (odpovědět)

nebo jim implementovat výsuvný žebříky.

Havoc - 12.03.2008 | 13:17   (odpovědět)

treba vymysliet medikom taky sposob pohybu, aby stihali za reapermi. Teleport!!! (only joking)

Mizzin - 12.03.2008 | 13:15   (odpovědět)

mne by ta jedinečnost zas tak netrápila...obzvlášť když medic je nebojová jednotka, takže rozdíl jednotek by byl zachován.

Overwatch [ redakce ] - 12.03.2008 | 13:11   (odpovědět)

To Mizzin: Identické ve způsobu pohybu. Když už má některá jednotka takhle unikátní možnost pohybu (Reaper skáče, Colossus překračuje), tak ji jiná jednotka nemá. Pokud by dostal jetpacky i Medik, tak by se vytratila Reaperova unikátnost.

Uvidíme jak bude vypadat to healovací letadýlko, pochybuju že by to byla jednotka jen s touhle jedinou funkcí. Oni to ještě nějak vychytají a healování bude jednou z několika schopností.

Mizzin - 12.03.2008 | 13:10   (odpovědět)

To je sice hezký, že by za nimi přišla dropka s mediky, ale já si to tu nevymýšlím. Reaguji na to, co se tu už stalo. A to, že mediky zrušili a dali místo ně letadlo. Což se mi nelíbí a proto tu vymýšlím, že víc by se mi líbil medik s jetpackem jako má reaper.

ovceking - 12.03.2008 | 13:08   (odpovědět)

To Mizzin: nejjednodussi by bylo kdyby tam reaperi doskakali po svejch, za nima priletela drop ship a z ni vyskakalo 8 marinaku

Mizzin - 12.03.2008 | 13:04   (odpovědět)

ovceking: Lepší poskakující medik než nějaký letadýlko.

Overwatch: Proč by vznikly dvě identické jednotky? Považoval jsi mariňáky a mediky za identické jednotky? Jestli už chtěji mít medika schopného přesunovat se přes překážky, tak prostě bych to raději viděl jako kompromis v podobě pěší jednotky s jetpackem než nějaký letadlo. Můj názor.

ovceking - 12.03.2008 | 12:57   (odpovědět)

To Mizzin: a proc taky nedat jetpacky i marinakum, SCVckum a ghostum?... a kdyz uz muzou litat i budovy proc by nemohly litat i siege tanky a thorove?... a k cemu by ta drop ship pak vasten byla? zamyslete se trochu...

Insolitus - 12.03.2008 | 12:57   (odpovědět)

ja zas nemuzu rict ze se mi ta myslenka uplne nelibi
je totiz pravda ze kdyz vedle sebe stalo nekolik marinaku a mediku, tak pokud si nemel hodne silnej utok, tak bylo jedno kam si utocil, protoze medici uhealovali vsechno, pokud medik bude ted stroj, tak se nebodou medici lecit mezi sebou

Overwatch [ redakce ] - 12.03.2008 | 12:55   (odpovědět)

To Mizzin: Dát Medikům možnost poskakovat po útesech je blbost, to se nestane. Tím by vznikly dvě identické jednotky. Je fajn, že to má jen Reaper, tím je unikátní. Medikům bych to nedával. A Nomád healování pěchoty podle mě taky asi nedostane, protože Nomáda nemůžete postavit tak brzo, aby byl užitečný hned od začátku. A bude asi trochu nákladnější než Medik. No uvidíme jak to dopadne...

Mizzin - 12.03.2008 | 12:47   (odpovědět)

no právě...buď vše dát Nomádovi anebo (což bych mnohem raději) převlíknout mediky do reaperovské výstroje.

Overwatch [ redakce ] - 12.03.2008 | 12:33   (odpovědět)

Jedno léčivé letadýlko tam už ale je - Nomad. Ten může opravovat mechanické jednotky. Nechce se mě teda moc věřit, že by Terrani měli 2 vzdušné jednotky, které by léčily/opravovali jednotky.

Mizzin - 12.03.2008 | 12:30   (odpovědět)

Kdyby Blizzardům na Reaperech tolik nezáleželo, už by to udělali rovnou. Evidentně je tam chtěj mít pokud možno za každou cenu, když tam vymýšlí takový ptákoviny s lečivým letadýlkem....

Overwatch [ redakce ] - 12.03.2008 | 12:27   (odpovědět)

Aby to nakonec nedopadlo tak, že tam Medikové budou a Reapeři půjdou do háje...

Mizzin - 12.03.2008 | 12:23   (odpovědět)

mne to přijde ujetý. IMHO by bylo nejlepší, kdyby medicům dali taky trysky a mohli se pohybovat jako reapeři přes útesy. Klidně bych to poslal Karunemu jako otázku respektive návrh. Rozhodne se mi to zamlouvá víc než nějaký léčitelský letadýlko

Varodc - 12.03.2008 | 10:52   (odpovědět)

Pokrok je nutný, když pozemní medic je již neefektivnní tak má alespoň létající (a efektivnější) náhradu. Přesto si ale myslím že Medic jako pozemní jednotka by měl zůstat.

Overwatch [ redakce ] - 12.03.2008 | 10:04   (odpovědět)

To Havoc: Momentálně zkouší vzdušnou jednotku (Dropship), která bude mít schopnost léčit jednotky. Prostě klasického Medika vyšoupli a funkci Heal dali Dropship.

Havoc - 12.03.2008 | 09:40   (odpovědět)

nejak som to nepochpil. Chcu urobit Dropshipu s medickami alebo lietadlo co ma funkciu medica???

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.