StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
scarpe new balance d… » 15.06. 03:55
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karune doplňuje QA 31

29.02.2008 | 14:22 - Jetro

Jak už bývá pomalu zvykem i tentokrát se po zveřejnění 31. sady otázek a odpovědí vyrojily dotazy rozšiřující zveřejněné odpovědi.

 

Pokud by se zmenšila možná vzdálenost, na kterou mohou být hozeny atomové bomby, když je Ghost v bunkru, bylo by to o trochu snažší, ale stále bych upřednosťoval, aby Ghosti nebyli schopni vypouštět atomové bomby, když jsou uvnitř bunkru... Myslím tím, jak to mám ksakru udělat, když bude 5 bunkrů? Jak poznám, odkud byla vypuštěna? Šťastnej tip?

Upřímně tohle celé záleží na balancování a samozřejmě pokud se prokáže, že vyhnout se tomu je příliš těžké, jsem si jist, že se to změní. Kromě toho červený bod, který Ghost vrhá v okamžiku vypuštění atomové bomby, není něco, čeho by se dalo lehce nevšimnout.

Bude schopen Jackal střílet do vzduchu? A pokud ano, bude si i do vzduchu zachovávat linii útoku, nebo bude útočit pouze na jeden cíl?

Jackal nemá možnost v současnosti útočit do vzduchu, ale nebojte se, že by Terrani neměli svoji protivzdušnou jednotku. V tento moment stále řeší, která jednotka by se pro tuto roli hodila nejlépe (jako například Thor).

Od té doby, co žádné dvě jednotky - obzvláště mezi rasami - si nejsou navzájem podobné a Jackal je pozemní jednotka tier 2-2.5 s přímočarým plošným poškozením efektivní proti lehké pěchotě. Znamená to tedy, že můžeme předpokládat, že Lurker je buď mimo hru, nebo kompletně jiný od své původní podoby?
Útok Jackala je okamžitý, zatímco Lurker z původního StarCraftu měl útok, který šel směrem od místa, kde byl Lurker, což umožňovalo hráči se teoreticky vyhnout útoku dokonce, ikdyž jste původně stále v linii jeho útoku.

Pokud i tak pominu Reaperovy bomby a Nomadovy miny, kdo rozhodl, že 90 % terranských jednotek (Jackal, Siege Tank, Thor, Banshee, Ghost (s atomovou bombou), Battlecruiser (s raketovou baráží) by mělo mít pozemní útok s plošným poškozením?
Banshee má nyní útok na jediný cíl. Stále bude schopna se zneviditelnit a útočit pouze na pozemní cíle. Je pravda, že Terrani mají nyní různé útoky s plošným vlivem, přesto většina z nich vyžaduje dobré mikro.

Mohou tedy útočit (Jackals) za pohybu?
V současnosti se musí zastavit. Ale pokud jsou protivníkovy jednotky v řadě Jackalova útoku, když zaútočí, nepochybně obdrží poškození, zatímco pokud by šlo o Lurkera (ze StarCraftu), měly by stále šanci přibližně půl vteřiny na reakci a pravděpodnému vyhnutí se útoku.

Karune: V aktuálním buildu pokud zahájíte Salvage na terranském bunkru, jednotky uvnitř bunkru nebudou nadále schopni používat své schopnosti. Většina mechanismů okolo Salvage je stále balancována, přesto si nemyslím, že by to bylo obzvláště těžké, obzvláště když doba, po kterou trvá Salvage budovy, se dá snadno změnit.

Nullifier bude mechanická jednotka a už se nachází na screenshotu. Doufejme, že se dočká zveřejnění v dohledné době spolu se změnami barevného vzhledu StarCraftu II.

Jedna klíčová věc týkající se Nullifiera jakožto mechanické jednotky je, že nebude ovlivňován určitými schopnostmi, jako je Ghostova schopnost Snipe. Jistí "kouzelníci" budou daleko náchylnější k těmto biologicky zaměřeným schopnostem jako například High Templar.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Mizzin - 29.02.2008 | 18:38   (odpovědět)

no, já to teda uvítám mnohem víc než zergy, protože změna grafiky je podstatnější. Oni to dělat ani nemuseli. Kdežto zergové prostě budou. Takže momentálně mne víc zajímá, jestli ta úprava grafiky je k lepšímu či horšímu.

ovceking - 29.02.2008 | 17:37   (odpovědět)

doufam ze to neznamena ze 10. brezna uvidime misto zergu jenom jackaly nuffliery a novej grafickej styl

klok1222 - 29.02.2008 | 15:54   (odpovědět)

Prvyyy, je to cudne ale budis. ok takze: Doufejme, že se dočká zveřejnění v dohledné době spolu se změnami barevného vzhledu StarCraftu II. No je to zaujimave a som zvedavy ako zmenili tie farby. uz sa tesim

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.