StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Současná podoba Ultraliska?

21.02.2008 | 17:31 - Jetro

Těžko říct. Nevím, jak vy, ale já jsem na vážkách. StarCraft mi to moc nepřipomíná. Nicméné ponechám stranou své hodnocení a přejdu k faktům. Tři obrázky (1, 2 a 3) včetně tohoto exempláře pocházejí z prezentace Roba Parda na GDC 08. Na zbývajících dvou můžete vidět příklad "neomezeného" označení jednotek a budov. Navíc u mnohonásobného označení Zerglinga můžete vídět v pravém dolním rohu v interfacu jeho "obličej".

 

Líbil by se vám takováto podoba Ultraliska, pokud by se ukázalo, že je to ve skutečnosti doopravdy on? Stále si myslím, že jde spíš o nějakou postavičku z WoW nebo obecně ze světa WarCraftu. Snad se brzy uvidí, kde je pravda...

 

UPDATE (thx Terax) - 21:04: Karune nás nechal chvíli spekulovat, zda-li se jedná o jednotku z SC či ne, a pak nám oznámil:

 

Toto JE nový zergský Ultralisk, dozvíte se o něm více a uvidíte ho již poměrně brzy. Dále také fialová barva na něm je pouze vyobrazení týmových barev a bude se tedy adekvátně měnit.

Také bych chtěl dodat, že toto není finální verze Ultraliska a existuje celá řada vizuálních úprav, které již byly provedeny.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

2NiNe - 25.02.2008 | 23:11   (odpovědět)

no srovnani s W3 se fakt opravdu nabizi. docela se mi libi, ale chtel bych videt i ty dalsi verze. verim, ze to jde i lip =)

HB - 23.02.2008 | 21:54   (odpovědět)

Excelentlisk

zergling - 23.02.2008 | 21:40   (odpovědět)

tak tenhle ultralisk by mel zustat protoze je best

ASS_Sasin - 23.02.2008 | 17:59   (odpovědět)

Já o grafice zatím vůbec nespekuluju, řekli že se ji budou snažit předělat, takže je mi jedno jestli je to teď barevnější, do vydání hry uběhne ještě moře času... Nemá smysl o tomhle diskutovat

protossove-borci - 23.02.2008 | 17:17   (odpovědět)

to shadow: Tak vony všechny jednotky vypadaj jinak, jiný grafický zpracování...

Shadow - 23.02.2008 | 16:43   (odpovědět)

To protossove-borci: No tohle by mel bejt StarCraft, ale autori z toho delaj trochu Warcraft. Kdyz na toho Ultra na obrazku kouknes a srovnas ho se screenem ze staryho SC a W3, do ceho bys ho zaradil?

protossove-borci - 23.02.2008 | 14:21   (odpovědět)

nevypadá špatně, graficky pěkně zpracováno, nesrovnáveje to tady furt z warcraftem, prostě tohle je starcraft ne warcraft...

Lukash - 23.02.2008 | 11:34   (odpovědět)

Libi se mi,akorat do warcraftu, tam je takova specificka grafika,SC byl oproti Warcu realnejsi. Vypada se SC a WAR graficky prolinaji a trochu me to stve Ale co Warec se mi vzdycky taky libil

joníík - 23.02.2008 | 10:21   (odpovědět)

mne se teda moc nelíbí... prijde mi uplne jinej nez ten z sc1, jo jasne evoluce sle stejne... nelíbí se mi

Insolitus - 23.02.2008 | 08:16   (odpovědět)

To Peca: diky to ohledne ty architektury čipu sem nevedel

Osminohej Tygr - 23.02.2008 | 05:15   (odpovědět)

To Insolitus: Nurbs se do urcite miry daji pouzivat. Napriklad GLU knihovna (nastavba pro openGL) obsahuje sadu funkci ktery ti umozni popis a manipulaci s povrchem v nurbs krivkach (v DX nevim). Vsechno se pak stejne ale transformuje na polygony z duvodu ktery tady popsal Peca
To Maty: No u tech akci se taky pouziva LOD takze modely v dalce nejsou ani z daleka ( ) tak komplexni jako ty, krety sou blizko. Ale to zas neni tak dulezity protoze pocet polygonu je jenom jeden z mala faktoru kterej ovlivnuje celkovej dojem z grafiky. A star by si asi zaslouzil trochu realnejsi vzhled

Peca - 23.02.2008 | 02:41   (odpovědět)

To Insolitus : podpora v HW, s trojúhelníkama je velmi jednoduchý pracovat a celý čipy v grafárnách jsou na ně optimalizovaný.. NURBs bys musel stejně rozložit na něco jednoduššího, nebo bys musel změnit celou architekturu čipu, což je asi nereálný... co ale asi hodně pofrčí jsou shadery, nakonec moc ani na polygonech nebude záviset, budou jenom určovat jenom základní tvar a tím to hasne... nakonec i teď už se dá displacement mappingem simulovat 3D povrch pomocí "textury"
Stejně, když si člověk vezme, co bylo před 10ti rokama, třeba Doom 2, Descent 1 apd... a co máme teď Jsem fakt zvědavej co bude tak za 10...

Insolitus - 23.02.2008 | 00:17   (odpovědět)

To Peca: ja nerikam ze to neni mozny, ale ze to neni jednoduchy. Jinak s tim bump mappingem mas uplnou pravdu, daj se tim extremne jednosduse vytvaret i velice pekne organicke tvary.
Jediny co by me ale zajimalo je, proc se stale vyuziva polygonova geometrie ne treba nurbs

Peca - 22.02.2008 | 23:37   (odpovědět)

To Bleeding: bohužel, souhlas. Ale lepší se to Ultralisk je mnohem lepší než Overlord, ten byl fakt hroznej...
To, že jednotky nemůžou být detailní ještě neznamená, že musí vypadat komixově. Podle mě by lesklý, popř. slizký vzhled docela pomohl. Mrkněte třeba na chitinovej krunýř brouků apd. Nebo šupiny hada, ten vypadá slizce i když je suchej.
Když odmyslíte ty kaiser blades, vypadá jako divnej brouček, ne jako obrovská zrůda. Myslím, že to budou částečně kompenzovat zvuky, ty byly velmi blízko reálu, pohyby taky vypadají dobře, ale ty modely s texturama... trochu ubrat komix
Třeba tady to vypadá jako solidní zrůda http://it.hule.harryda.se/itda06/simhed/Starcraft/unit-ultralisk.jpg , přitom komplexní modely a povrchy není dneska problém simulovat bump mappingem a shaderama při nizkým počtu polygonů ...
Jde prostě o to, že v Blizzardu maj moc v oku to fantasy

Bleeding - 22.02.2008 | 23:18   (odpovědět)

Mě se součaasná design strategie Blizzardu vůbec nelíbí - dělat všechno do komiks vzhledu..fuj. SC by měla být drsnější strategie, ne jako W3 s dětskym designem.

Maty - 22.02.2008 | 21:34   (odpovědět)

prispevek ve 20:17 je muj

Insolitus - 22.02.2008 | 20:59   (odpovědět)

presne tak, pochop ze u strilecky mas kazdeho neprite slozeneho z velkeho mnozstvi polygonu (kdyz uz se pouziva polygonalni modely), kdyby takhle slozite byly i jednotky v sc, tak i pri mensi bitce by ti padal komp

- 22.02.2008 | 20:17   (odpovědět)

To Osminohej Tygr, Peca- ja sem to spis myslel tak ze u strilecky to mas vsechno z blizka a tim padem si s tim muzou vyhrat ale u strategie to mas odzoomovany a nemuzou jednotlivy prisery delat tak podrobne

Marine - 22.02.2008 | 17:26   (odpovědět)

To Kane85:

navíc se i jak "tekutina" rozprskává o oponenty

Kane85 - 22.02.2008 | 17:15   (odpovědět)

To Osminohej Tygr: zvukovy efekt utoku hydry sa naozaj podoba vystreku kyseliny, ale ona vystreluje bodce zo svojho panciera
v manuali to aspon tak prezentovali

Osminohej Tygr - 22.02.2008 | 17:01   (odpovědět)

To killer.exe: Aha. Tak to maj zajimavej zvukovej ehekt

killer.exe - 22.02.2008 | 16:55   (odpovědět)

hydra střílí bodliny

Osminohej Tygr - 22.02.2008 | 16:53   (odpovědět)

No kdyz si vzpomenu jaky slizky zvuky delaly nektery zergsky budovy Sem pro aby zustaly u tohohle konceptu. Potom jestli hydra plive kyselinu tak by asi mela byt trochu slizka aby se sama neztravila. Ale jinak je mi celkem jedno jestli maji zergove slintavku nebo kulhavku.

HB - 22.02.2008 | 15:06   (odpovědět)

Pekny

Lucas - 22.02.2008 | 14:57   (odpovědět)

To že slintá neznamená že je slizký

Natix - 22.02.2008 | 14:50   (odpovědět)

To Mizzin:
Vem si třeba takového Aliena, ten je taky pancéřovaný, skoro až biomechanický a přitom slizký taky je.

Mizzin - 22.02.2008 | 14:43   (odpovědět)

já nevím, co furt máte s tím, že Zergové musí zeslizlý. Naopak by měli být co nejvíc organicky uzavření vůči okolnímu světu. Jejich povrch je většinou kostěný, jsou to zabijáci, kteří jsou většinou silně pancéřovaní a ne žádní slimáci.

Peca - 22.02.2008 | 14:27   (odpovědět)

To Maty: pokud vím, tak to všechno běží na stejný grafický knihovně, tak nevím, proč by to nemohlo vypadat podobně

Marine - 22.02.2008 | 12:44   (odpovědět)

To Insolitus:

To asi jo, později mě to také napadlo. Jenže vzhledem k tomu, že zde ty základní jednotky budou nejspíš "slabší", než v SC, tak počítám, že neupgradovanýho mariňáka na jeden utok dá(taky, když se veme v potaz jeho velikost a tím pádem neohrabanost + je ještě na blízko)

Osminohej Tygr - 22.02.2008 | 12:31   (odpovědět)

To Maty: To je takova abstrakce Na Unreal enginu by klidne mohla bezet strategie.
Jinak nova ultra dost v klidu. Lepsi nez ten overlord

Maty - 22.02.2008 | 11:31   (odpovědět)

ale nechapu jak muzes srovnavat strategii a strilecku.

Peca - 22.02.2008 | 10:35   (odpovědět)

Jinak pro ty, kteří tvrdí, že něco organického a slizkého nejde ve 3D udělat, doporučuju video z Gears of War na engine Unreal 3.5 http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=26207&r=top

Peca - 22.02.2008 | 10:33   (odpovědět)

Tak už mi to docvaklo, grafický tým je moc ovlivněný dlouhou prací na WoW
Snad se z toho do vydání dostane a udělá z toho Scifi a ne fantasy...

Rajba - 21.02.2008 | 23:29   (odpovědět)

Mno musim uznat, že tento ultralisk se mi poměrně hodně líbí. Vypadá fakt monumentálně.
K té hranatosti, bohůžel v 3d grafice se hranatosti nevyhneme nikdy, košt u hry jako je starcraft, kde bude občas stovky pohybujících se objektů (potvor) současně na obrazovce. To už je výsadou 3d grafiky...

Insolitus - 21.02.2008 | 23:01   (odpovědět)

To Marine: rekl bych ze ne, uz jen proto jak blizard pracuje na pouzitelnosti zakladnich jednotek i v pokrocile fazy hry -> ty jejich stity

Venca - 21.02.2008 | 22:41   (odpovědět)

ultra byl taky můj první nápad, co by to mohlo bejt.....

Marine - 21.02.2008 | 22:16   (odpovědět)

Øekl bych, že ve SC2 dá mariňáka na jednu ranu.

Stone - 21.02.2008 | 22:12   (odpovědět)

To Overwatch: Diablo II sem hral a nemuzu si pomoct ale Duriel teda vypada uplne jinak...tohle je proste jasnej ultralisk a dyz sem ten obrazek videl poprvy tak prvni asociace byla spojena s ultraliskem.

Havoc - 21.02.2008 | 21:53   (odpovědět)

To Overwatch: nerob ukvapene zaveri. Zergovia ako aj ostatne rasi su v stalom vyvoji a zo dna na den sa menia. Na spravne posudenie ultraliska je potrebne aby si ho videl v pohybu...

Overwatch [ redakce ] - 21.02.2008 | 21:15   (odpovědět)

Ježiš, to je jako nějaká potvora ze Spore. Moc barevné, moc nejde poznat co to je a celkově je to jak z nějakého komiksu. Takhle jestli budou vypadat Zergové, tak mě to moc nepotěší...

Shadow - 21.02.2008 | 21:11   (odpovědět)

No, ultra to asi fakt bude... Ale moc se mi nelibi. Silne pripomina Duriel z Diabla 2. Uvidime, uvidime, jaky budou animace. Kdyz se ubere ta fialova, tak to snad pujde.

Havoc - 21.02.2008 | 21:06   (odpovědět)

Ultralisk vypada velmi pekne, o tom ziadna. Na lepsie posudenie by sa fakt hodili animacie...

Venca - 21.02.2008 | 21:03   (odpovědět)

stejně ten ling vpravo dole je jasnej

Terax - 21.02.2008 | 20:37   (odpovědět)

Našel jsem odpověď od Karuneho:
This IS the new Zerg Ultralisk and you will be learning more and seeing more of it relatively soon. Also, the purple coloring shown on the Ultralisk's back are team colors and will change change accordingly.

lol - 21.02.2008 | 20:33   (odpovědět)

http://eu.starcraft2.com/features/zerg/main.xml

napisu trebars i

http://eu.starcraft2.com/features/lamer/main.xml

tak je to jedno ... takze zadna sajta se nekona ...

crazypupava - 21.02.2008 | 20:29   (odpovědět)

vyzera celkm fajn az na tu farbu... nemam co viac dodat

Natix - 21.02.2008 | 20:29   (odpovědět)

Tak mě ještě napadá - jste si jistí, že prvním obrázku jsou opravdu zerglingové?

Tyrael - 21.02.2008 | 20:18   (odpovědět)

no nevypadá zas tak špatně, nevadilo by kdyby mu sebrali trachu té barevnosti a trochu mu ztmavili krunýř a už by mohl jít do hry a ani bych si neztěžoval. Víc než ultraliska bych chtěl vidět Hydry

ovceking - 21.02.2008 | 20:14   (odpovědět)

podle me to ultra urcite je, co by delala postavicka z WoWka vedle zerglinga ze?

Ta hlava je mozna az moc velka, ale ten dalsi par cepeli vypada rozhodne suprove, nemuzu se dockat az na nich uvidim zbytky mrtvejch marinaku.

Natix - 21.02.2008 | 20:02   (odpovědět)

Sice je to škoda, mně se ultíkovo design z SC:Ghost moc líbil, ale zase nebudu přehnaně konzervativní, takhle vypadá opravdu hodně brutálně, jenom se mi zdá trochu moc hranatý, ale třeba se mi to jenom zdá nebo do finální verze ještě model zlepší.

Že by to byla úplně jiná jednotka pochybuji, ale je možné, že je to ultraliskova evoluce, což by se mě osobně zamlouvalo nejvíc.

Romla - 21.02.2008 | 19:56   (odpovědět)

To killer.exe: Slyšel jsem, že se to některým stává Mě taky...

To orgo: Za to se neomlouvej. Moje pozadí taky občas vydává prdóny

killer.exe - 21.02.2008 | 19:53   (odpovědět)

To Romla: lol otevřu odkaz a You must construct additional pylons.

orgo - 21.02.2008 | 19:47   (odpovědět)

*prdon za chybu.. pozadi

orgo - 21.02.2008 | 19:45   (odpovědět)

ja si myslim ze to je ultra.. ma vsechny jeji rysy...nevim.. me to nepripada jako nejaka nova postavicka z wowka..... ale posadi je tam se zergskym mutaliskem u toho druhyo obrazku

Romla - 21.02.2008 | 19:41   (odpovědět)

Už je odkaz na zergy i na ofiko stránkách

http://eu.starcraft2.com/features/zerg/main.xml

Stone - 21.02.2008 | 19:41   (odpovědět)

Ty mas fakt velkou fantazii koukam...rohac a muchomurka. No to me podrz.

Romla - 21.02.2008 | 19:37   (odpovědět)

Tak já si myslím, že určitě líp vypadat může. Zatím mi připomíná brouka roháče kombinovaného s muchomůrkou, nicméně si počkám na animace...

Stone - 21.02.2008 | 19:31   (odpovědět)

Ja si myslim ze snad lip vypadat uz ani nemuze. Uvidime jak bude vypadat v pohybu a z vice uhlu. A jednotka z WoW to urco neni.

Maty - 21.02.2008 | 19:21   (odpovědět)

Me se taky celkem libi akorat me stvou ty fialovy kolecka na tom hornim stite

Marine - 21.02.2008 | 19:01   (odpovědět)

Myslím, že 10. března je to jasné

Vamp - 21.02.2008 | 18:49   (odpovědět)

tak postavicka ze světa Warcraftu (jak si mysli Jetro) to na 100% neni. Nejspíš to Ultralisk fakt bude, nebo minimalne jiný zerg. IMHO vypadá fakt cool. A ta velikost

ASS_Sasin - 21.02.2008 | 18:27   (odpovědět)

Ultík vypadá věru zajímavě, hlavně jsem zvědav jaký bude v pohybu a v útoku. Případně jak bude vypadat animace vylíhnutí

klok1222 - 21.02.2008 | 18:16   (odpovědět)

ten ultralisk sa mi paci, je dobry a tie kly, ci ako sa to povie su skvele, aj ja si myslim ze zergov uz konecne uvidime 10. v soule

Kane85 - 21.02.2008 | 18:06   (odpovědět)

ulralisk by to kludne mohol byt len by som zmenil jeho farbu, ale inac pekny
"oblicej" zerglinga je lepsi ako v jednotke
a podla mna tieto scany by mohli naznacovat, ze 10. naozaj zergov uvidime v plnej parade

Lucas - 21.02.2008 | 17:56   (odpovědět)

Ultralisk nebo zerg je to na 100% protože vedle něj stojí zergling

Insolitus - 21.02.2008 | 17:38   (odpovědět)

wau, mno vypada uplne jinak, ale to este neznamena ze spatne
udelat zergy bude dost narocne, aby vypadaly opravdu slizce a organicky

killer.exe - 21.02.2008 | 17:35   (odpovědět)

no ultík by to klidně mohl být

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.