StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
Columbia Jacket For … » 22.03. 05:00
Real and Original Pa… » 22.03. 00:08
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Otázky a odpovědi s pořadovým číslem 30

16.02.2008 | 09:56 - Jetro

V záři současného tématu "měsíce" byla včera vydána sada otázek a odpovědí týkajících se také tvorby map. Těm z vás, kteří tvoří mapy, by tato sada mohla být nápomocná, nám ostatním nezbývá nic jiného, než nadále čekat na ty proklaté Zergy :)

 

Pokec s vývojáři: Brett Woods je zpátky mezi námi, aby odpověděl naší komunitě otázky ohledně tvorby map. Dostatečně nemůžeme zdůraznit, že StarCraft II se chystá mít nesmírný potenciál v UMS (nastavení uživatelských map), kde doufáme vážně posílit komunitu nástroji, které potřebuje k vytvoření úžasných herních přídavků pro StarCraft II.

1) Bude možné měnit kód hry, tak aby tvůrci map mohli vytvářet mapy, kde lidé budou moci zastavit přicházející kouzla/střely?
Tohle by mohlo být možné díky přizpůsobení dat o schopnostech a/nebo spouštěcích mechanismů.

2) Budeme mít volitelné mužské/ženské pohlaví každé jednotky?
Ne, nemáme v plánu začlenit mužskou a ženskou verzi každé jednotky.

3) Budeme mít volbu dát hráčům možnost měnit zbraně ve hře?
Zatím nemáme pro tohle jakýkoli plán na specializovaný interface, bylo by možné používat vysoce flexibilní systém schopností.

4) Budete spojovat mapy pro více hráčů, takže by tvůrci map mohli vytvářet kampaně pro hru více hráčů?
Ano, máme v plánu podporovat kampaně pro hru více hráčů a spojené mapy.

5) Budou všechny budovy stát samostatně, a také bude možné zakázat technologické stromy?
Technologický strom bude plně nastavitelný skrz přizpůsobitelná data a/nebo spouštěcí mechanismy.

6) Bude výzkum nebo další vylepšení v určitém umístění částí, kterou povolí technologický strom? Například Stim Packy by mohly být zkoumány pro přístup k Factory.
Ano, technologický strom a systém upgradů bude z editoru plně nastavitelný.

7) Bude možné nastavit AI, co má zkoumat za dovednost, stavět v místě za budovu nebo jednotku, případně se z daného místa stáhnout?

Ano, bude existovat rozšířená skriptovací podpora pro AI.

8) Budou mít tvůrci map možnost nastavit počasí, které může změnit terén a přerušit hru? Bude to možné pro jakékoli místo nebo jen pro určitou oblast?

Technologie vlivů počasí zatím nebyla ještě dokončena. Nicméně, ikdyž efekty počasí normálně neovlivňují hru, bylo by možné řídit jak požadované vlivy počasí, tak i přidružené vlivy na hru pomocí spouštěcích mechanismů.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

crazypupava - 18.02.2008 | 20:38   (odpovědět)

ne zato lae take otazky by mohli davat inde ne do Q&A.... ako myslim tie o mapach

Flex - 18.02.2008 | 09:46   (odpovědět)

No Karune mozna odpovi jednu odpoved bez ,,spouštěcích mechanismů"

ASS_Sasin - 16.02.2008 | 15:45   (odpovědět)

Už se těším na komunitu, to bude zase něco úžasného na internetu...

protossove-borci - 16.02.2008 | 11:41   (odpovědět)

a jejda

Shadow - 16.02.2008 | 11:39   (odpovědět)

No, bojim se ze az pristi tejden.

protossove-borci - 16.02.2008 | 11:25   (odpovědět)

dobrý, kdy bude odpovídat Karune?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.