StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

29. vydání Q&A

09.02.2008 | 11:42 - Jetro

Poslední dobou je kadence otázek a odpovědí na slušné úrovni, doufejme jen, že tomu tak bude i nadále. Znovu chci upozornit, že pokud se někomu nebudou líbit, není nic snažšího, než napsat svoje vlastní do komentářů a my se již postaráme o to, aby se dostaly ke Karunemu. Teď už ale k dnešnímu nášupu, který patří imo k těm lepším...

 

GameBlog: Tento týden jsem těžce poznal, jak se změnil poslední build StarCraftu II, což mi vývojáři tak nějak zapomněli říct. Jako Protoss jsem začal jako obvykle se dvěma Gateway, průzkumem jsem našel osamocené SCV, které stavělo vně mé základy bunkr. Myslel jsem si OK - standardní bunkr rush, žádný problém! Postavit 2 Zealoty a pak zaútočit na bunkr.


Jelikož to byla malá mapa pro dva hráče, můj soupeř byl schopen si přinést Mariňáka a Medika velmi brzo, především ale SCV opravující velmi rychle bunkr. Jak on opravoval, já honil SCV kolem bunkru a s mými dalšími Zealoty útočil na bunkr. K mé nevíře Medik uvnitř bunkru léčil SCV, které bylo mimo bunkr. Dost brzo se objevilo jak další SCV a začalo opravovat bunkr, tak i Marauder, které zpomaloval mé Zealoty předtím, než mohli dojít k bunkru. V tomto okamžiku jsem ztratil mé dva první Zealoty, ale postavil jsem čtyři další. V ten samý okamžik měl můj soupeř Maraudera, Medika a Mariňáka spolu se dvěma SCV chránící bunkr. Tyto SCV bylo nemožné zabít, protože obě běhaly kolem bunkru, byly současně léčeny, zatímco mí Zealoti byli zpomalováni a z bunkru na ně stříleli. Když mí Zealoti útočili na bunkr, SCV jej opravovaly. Netřeba říkat, že standardní bunkr rush už nadále není tak standardní. S terranskou schopností Salvage je soupeř schopen demontovat terranské budovy, čímž se mu vrátí zpátky 100 % nákladů, a to se přidává k již tak devastujícímu účinku útoku pomocí bunkrů ve StarCraftu II. Kromě toho přidejme Ghosta do bunkru, kterému umožníte z bunkru odstřelovat, přičtěme obrovský dostřel a máme stavbu, která dokáže protihráče dost zatlačit, než se dostanete k Siege Tankům. Díky, že jste mi kluci o tom dali vědět :P GG.


1) Májí v současnosti Terrani čistě protivzdušnou jednotku, které nahrazuje roli Wraitha a Goliatha? (sc2pod.com)

Ne, terranský Viking je aktuálně jejich primární protivzdušnou jednotkou, která je stavěna z Factory. Viking může v současnosti střílet jak na pozemní, tak i na vzdušné cíle, když je v pozemním módu, a je schopen se přeměnit ve vzdušnou jednotku pro lepší pohyblivost a raidy.

 

[VÍCE]

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Fïsh - 13.02.2008 | 20:05   (odpovědět)

jj přesně.Moc toho neukázali a stále ještě nic nepřidali.

Vamp - 13.02.2008 | 18:57   (odpovědět)

mno, odhalen je akorat zergling,baneling,mutalisk,overlord a nydus worm. Ti byli uz na prvnim video při odhaleni SC2. takze ty vsichni se od te doby mohli zmenit 20x

protossove-borci - 13.02.2008 | 18:16   (odpovědět)

par jednotek zergu už jsou odhaleny, zbytek blizzrad prej brzo vydá...

Fish - 13.02.2008 | 17:52   (odpovědět)

Blizzard by už také mohl odhalit zergy. Proč něco už neodhalil ?

Fish - 13.02.2008 | 17:50   (odpovědět)

jj

protossove-borci - 13.02.2008 | 14:44   (odpovědět)

přesně u zergů je celkem blbost aby měli naky drahy jednotky, páč voni sou na davy...ultralisk se používal většinou v prvních liniich např proti modu siege tanků páč měl hafo životů...

Vamp - 13.02.2008 | 11:51   (odpovědět)

nj, jenze zegrove jsou specialisti na davy, velke mnozstvy mensich, levnejsich jednotek. Uz ultralisk je docela kolos. A zda se mi ze to tak staci.

Hellknight - 13.02.2008 | 11:32   (odpovědět)

To Vamp: No tak samozřejmě, že jsem nemyslel stejnou jednotku, já spíš myslel aby jako stála hodně jako třeba Carrier nebo Battlecruiser, ale byla by od nich úplně odlišná!

Vamp - 13.02.2008 | 11:03   (odpovědět)

no vzhledem k tomu ze maj Nydus worma a Overlorda, tak je dalsi transport celkem zbytecny. Maximalne jako dalsi evoluci overlorda

Olda - 13.02.2008 | 10:29   (odpovědět)

ale mohly by aspon do hry zakomponovat toho obrovského přenašeče, který přenáší zergy přes vesmír, toho behemonta nebo jak to nazývají.
Že by třeba jeden ten "velký přenašeč" mohl unest 12hyder a tak

Vamp - 13.02.2008 | 10:13   (odpovědět)

ekvivalentní jednotka...FUJ! Kouzlem starcraftu je prave uplna odlisnost ras kde nema neni podobna jednotka ve vice rasach.

Fish - 12.02.2008 | 22:35   (odpovědět)

To Unimatrix325: máš pravdu moc se to nehodí.

Fish - 12.02.2008 | 22:34   (odpovědět)

ale asi to tam vyvojáři nedají

Fish - 12.02.2008 | 22:34   (odpovědět)

To Hellknight: to zní zajmavě.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 12.02.2008 | 22:32   (odpovědět)

Hellknight : něco takovýho se k Zergům nehodí.

Hellknight - 12.02.2008 | 22:11   (odpovědět)

Když už jsme u těch létajících jednotek, tak by nebylo špatné, kdyby udělali Zergům kromě těch standartních(Mutalisk, Guardian, Devourer) taky nějakou ekvivalentní k Battlecruiserovi a Carrierovi.Prostě nějaká velká létající bestie, která by třeby vznikla z Ultraliska ve stádiu Kokonu!Tzn. stála by víc než 6 jednotek populace!

Hellknight - 12.02.2008 | 21:59   (odpovědět)

To protossove-borci: omluva se přijmá, nic se nestalo

Maty - 12.02.2008 | 21:05   (odpovědět)

A to by ste chteli mu s tou lodi zajet do vesnice a znicit mu ji nebo k cemu by tam ty lode byly????

Fish - 12.02.2008 | 20:11   (odpovědět)

a kolik má v sc2 letadel carrier ? víš to ?

protossove-borci - 12.02.2008 | 20:06   (odpovědět)

nebudeme dál odbočovat od tématu btw, už u carrieru je to jako vosí hnízdo

Fish - 12.02.2008 | 20:04   (odpovědět)

To killer.exe: jj ostatně jako u všech jednotek.To protossove-borci: proč ??????????????

killer.exe - 12.02.2008 | 20:04   (odpovědět)

no tak stovky ne to je moc spíš tak jenom jedno sto

protossove-borci - 12.02.2008 | 20:01   (odpovědět)

to killer.exe: njn máš recht

Fsih - 12.02.2008 | 19:57   (odpovědět)

proč ?????

killer.exe - 12.02.2008 | 19:57   (odpovědět)

no ve hře třeba 5 ale ve skutečnosti to budou stovky

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:57   (odpovědět)

TEBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fish - 12.02.2008 | 19:56   (odpovědět)

ve vodě by mohli být spíše nějaké podvodní verze jednotek

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:55   (odpovědět)

ne ne, třeba 4- 5 letadel-tak reane mysim...

Fish - 12.02.2008 | 19:54   (odpovědět)

co má mazat ?

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:54   (odpovědět)

hele Jetro: maž

Fish - 12.02.2008 | 19:54   (odpovědět)

Promiň Jetro zase chybka

killer.exe - 12.02.2008 | 19:54   (odpovědět)

tak jak to říká že by měli terrani letadlovou loď Přiletí jedna loďička a vyrojí se z ní 100 dalších

- 12.02.2008 | 19:53   (odpovědět)

tam by se nevšel battl

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:53   (odpovědět)

neřeš...

Fish - 12.02.2008 | 19:52   (odpovědět)

jak to myslíš ?

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:47   (odpovědět)

jasny, ale terrani by mohli mit něco jako Carrier, ale letadlovou lod

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:47   (odpovědět)

jasny, ale terrani by mohli mit něco jako Carrier, ale letadlovou lod

Fish - 12.02.2008 | 19:41   (odpovědět)

ps:neměli by jsme se posunout do novějších témat ?

Fish - 12.02.2008 | 19:40   (odpovědět)

Bylo by to zajímavé a když to tam nebude tak třeba v nějakém modu.

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:38   (odpovědět)

u toho využití vody, myslíte že budou třeba u terranů naky lodě, nebo něco vyoženě na vodu?

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:37   (odpovědět)

po 3. z5 k tematu....

Jetro [ redakce ] - 12.02.2008 | 19:32   (odpovědět)

Nechcete si dat ICQ nebo nejakej jinej kotakt a tam si to vyrikat? Uz jste HODNE off-topic!

Fish - 12.02.2008 | 19:30   (odpovědět)

fakt by mě zajímalo co si myslel ale rozhodně za hellknighta nebo tak nějak nepíšu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:26   (odpovědět)

radsi nic to je na dlouho....

Fish - 12.02.2008 | 19:23   (odpovědět)

nevim co myslíš. něco se ti zdá.

Fish - 12.02.2008 | 19:22   (odpovědět)

co ????????????

protossove-borci - 12.02.2008 | 19:15   (odpovědět)

no moment ja píšu hellknightovi a ty píšeš moje chyby, to by všemu jen nasvědčovaloDDD

Fisch - 12.02.2008 | 17:47   (odpovědět)

teď važně

Olda - 12.02.2008 | 17:44   (odpovědět)

plus minus

Olda - 12.02.2008 | 17:44   (odpovědět)

za pět sekund

Fish - 12.02.2008 | 17:26   (odpovědět)

Za jak dlouho myslíte že vyjde starcraft 2 ?

Jetro [ redakce ] - 12.02.2008 | 17:25   (odpovědět)

To Fish: Nebyl podepsan.

Fish - 12.02.2008 | 17:09   (odpovědět)

Jetro proč si my smazal můj minulý příspěvek ?Vždyť jsem ho měl podepsaný ne ?

Fish - 12.02.2008 | 17:05   (odpovědět)

máš pravdu moje chyba ale hellfire tady nikde nevidím a rozhodně sem za něj nepsal !!

protossove-borci - 12.02.2008 | 16:18   (odpovědět)

hellfire sou hruby letecký rakety

protossove-borci - 12.02.2008 | 16:17   (odpovědět)

hellfire sou hruby letecký rakety

protossove-borci - 12.02.2008 | 16:16   (odpovědět)

ale tak...ty nejses na mysli to Vamp spletl Hellfire a helknight....takže sry..

Hellknight - 12.02.2008 | 15:49   (odpovědět)

To protossove-borci: Nevím teda jak si čteš tady ty komentáře, ale asi pěkně blbě, protože já jsem nesouhlasil např s tím, že by se Protossové měli léčit, nebo že se mi nelíbí, že medik bude moct léčit z bunkru SCV.Tak jak si z toho odvodil, že máme stejnej názor nechápu!!!!

protossove-borci - 12.02.2008 | 15:20   (odpovědět)

no jo někteří maj dlouhý vedení, Jetro jasně řekl že se musíš podpsat, jinak tě smaže

Fish - 12.02.2008 | 14:06   (odpovědět)

?

protossove-borci - 12.02.2008 | 14:05   (odpovědět)

Třeba ty který se neumí podepsat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 12.02.2008 | 13:52   (odpovědět)

To protossove-borci: Jaké tři myslíš ?

protossove-borci - 12.02.2008 | 13:49   (odpovědět)

to Vamp: taky bych řek, protože tady ti tři maj uplně stejnej názor...

Fish - 12.02.2008 | 13:27   (odpovědět)

To Vamp: Zase jeden co nemá rád změny. Nech to laskavě na vývojářích.(To Unimatrix325: dík za tip)

Hellknight - 12.02.2008 | 09:56   (odpovědět)

to Vamp: Tak to si myslíš špatně!

to Jetro:Jo ty noname příspěvky radši mažte ať v tom není zmatek

Vamp - 11.02.2008 | 23:10   (odpovědět)

OMG, ty komentare tady to uz je fakt sila. Souhlasim se Shadowem a Unimatrixem, par lidi tu resi ukrutny blbosti, ktery by z SC udelali uplne neco jineho. Takoveto návrhy nemá cenu vůbec zmiňovat natož posílat blizzardu, jsou totiž úplně mimo.

btw.: neco mi rika, ze Jan, Hellfire a Fish a jiste i mnoho jinych noname prispevku jsou jedna a tatáž osoba

Fish - 11.02.2008 | 22:27   (odpovědět)

chybka se vloudila

Fish - 11.02.2008 | 21:14   (odpovědět)

To Unimatrix325: Dík za typ.

protossove-borci - 11.02.2008 | 21:03   (odpovědět)

Unimatrix325 , Shadow maj pravdu, nechme snění a z5 k tématu: ta AI by měla byt fakt na velké urovni, páč psali že když budeš hrat proti komplu, tak te kompl bude hledat, nebude vědět kde seš, což je dobré jinak ten colosus bude fakt hrubá jednotka...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.02.2008 | 20:42   (odpovědět)

Už se nemůžu udržet a musim napsat, že programátoři tam o ničem nerozhodujou a pokud jo, tak jenom proto, že tam maj dost smíšený funkce. Psal bych spíš vývojáři, tvůrci atp.

Fish - 11.02.2008 | 20:40   (odpovědět)

to ať posoudí programátoři

Fish - 11.02.2008 | 20:39   (odpovědět)

v commandech sis mohl postavit budovy které ti po určitém čase dávali peníze

Shadow - 11.02.2008 | 20:39   (odpovědět)

A do toho se tu par lidi snazi z uzasny hry udelat slataninu prvni tridy! Fakt hruza, takovejma zasahama by se narusil balanc cely hry. Spousta taktik by byla nepouzitelna... Neomezeny zdroje? OMG, kde to sme? To by nebyl SC. A tady resime SC, ne Commandy. Nedelejte z SC Commandy. Expy a vubec nadech Staru by ztratil smysl.

Fish - 11.02.2008 | 20:37   (odpovědět)

To protossove-borci: skoda

Jetro [ redakce ] - 11.02.2008 | 20:15   (odpovědět)

Vsechny prispevky, ktery nebudou podepsany, zacnu mazat. Uz takhle je v tom tady chaos!

protossove-borci - 11.02.2008 | 20:13   (odpovědět)

ne...

- 11.02.2008 | 19:58   (odpovědět)

myslím jako v commandech general

- 11.02.2008 | 19:57   (odpovědět)

hrál jsi commandy ?

protossove-borci - 11.02.2008 | 19:24   (odpovědět)

jak říkám, nebylo by to špatný myslíš třeba způsobem, jako v bitvě o středozem 2?, nebo jako prostě jedno ložisko, který nedojde?

- 11.02.2008 | 18:56   (odpovědět)

a navíc by ty zásobovací budovy šli zničit

- 11.02.2008 | 18:52   (odpovědět)

To je ale nebylo by to takhle lepší ?

protossove-borci - 11.02.2008 | 18:43   (odpovědět)

no jo, jenže když ho odtrhneš od zdroje když nemá prachy a má třeba otevřenou jinou frontu, tak je docela v háji....

- 11.02.2008 | 18:33   (odpovědět)

to není pravda v commandech jsi také mohl mít nekonečné zásoby a ve spojení s neomezeným limitem by to mohlo být ještě zajímavější

protossove-borci - 11.02.2008 | 18:18   (odpovědět)

taky pravda...

Havoc - 11.02.2008 | 18:09   (odpovědět)

to Neznamy o 18:00: keby take nieco existovalo tak by sa hrac nemusel expanzovat a zmyzol by ten uzasni pocit znicit nepriatelovu zakladnu a tym mu narusit ekonomiku

protossove-borci - 11.02.2008 | 18:08   (odpovědět)

to by nebylo špatný...

- 11.02.2008 | 18:00   (odpovědět)

nevím třeba by to programátoři nějak vyřešili a co byste říkali na neomezeného zásobování surovinami (budova nebo nějaké ložisko).

Maty - 11.02.2008 | 16:42   (odpovědět)

Hodne se mi to libilo ve warhammeru ale pochybuju ze by to slo ve starech. Ty sou delany jako rychla a kratka hra s durazem na expanzi a timto prvkem by se to narusilo

protossove-borci - 11.02.2008 | 16:37   (odpovědět)

asi tak...

killer.exe - 11.02.2008 | 16:34   (odpovědět)

to by pak byly mapy přeplněný zergama

- 11.02.2008 | 16:03   (odpovědět)

Co by jste řekli návrhu zrušit limit jednotek a nějakému druhu neomezeného zásobování surovinami (budova nebo nějaké ložisko).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.02.2008 | 16:01   (odpovědět)

no sice štíty sou pro všechny jednotky a i stavby (což je pak docela gut), ale jde o to, že to neumožňuje vytvářet nějakou převahu, protože je to moc drahý a protože účinnost je rozložená na všechny jednotky. Na druhou stranu upgrade pancíře nebo zbraní je relativně levnej a je zná docela dost

protossove-borci - 11.02.2008 | 15:39   (odpovědět)

to hellkinght: víc štítů nic neřeší páč ghost bude mít EMP, lidi sou taky biologičtí a neléčí se sami, protossové sou taky rasa bio původu, s robotickými prvky...takže schopnost léčení by neměla vadit, btw to léčení by mělo být, protože ani shield battery zatim ve hře není....a to je další nevýhoda pro protossy páč EMP a Plague, už sou docela anti - protossácký zbraně...

- 11.02.2008 | 15:13   (odpovědět)

To Unimatrix325: ty upgrady stitu sou zaroven vyhoda i nevyhoda. stoji to sice dost prachu ale zase je to pro vsechny jednotky. Pokud by v SC2 zavedli system zbroji podobny tomu z w3 ( cili ruzne typy zbroje zvysuji nebo snizuji ruzne typy utoku) tak by mohlo byt plne poskozeni casto i vyhodne.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.02.2008 | 13:58   (odpovědět)

No s tim převodem pancíře do štítů taky opatrně. Ono štíty jsou oproti pancíři prakticky dost neefektivní (ve hře), protože se draho upgradují, mají nízká původní čísla a dostávají plnou damage nezávisle na velikosti jednotky a typu poškození. Pokud se todle nezmění, tak pořád radši budu mít 350 HP a 150 SP. Protože těch 350 HP má navíc 4 armour a +1 za každej upgrade.

A s tim teleportem bych si to teda rozhodně nepředstavoval jako něco, co dokáže Protossa vytahnout z výbuchu lodi. To má šanci ho zachránit, když to zdetekuje smrtelné zranění, ale když bude v lodi, která najednou exploduje, nebo bude stát v místě dopadu dělostřeleckýho granátu, nebo atomovky, tak ten teleport nestačí ani bliknout.

- 11.02.2008 | 11:40   (odpovědět)

To Hellknight: Nevím mě se to léčení z bunkru líbí a není důvod proč by z bunkru léčit nemohli.

Aries - 11.02.2008 | 11:22   (odpovědět)

Hmm, zrušit možnost léčení z bunkru..., skoro-nesmrtelnej bunkr je fakt moc.

Hellknight - 11.02.2008 | 09:38   (odpovědět)

Otázka pro Karunehoracujete momentálně na kampaňovém interface pro Protossany a Zergy, nebo se teď výhradně soustředíte jen na jednotky Zergů?

Hellknight - 11.02.2008 | 09:28   (odpovědět)

No a k tomu článkuodle mě je to pro Terrany moc silná schopnost aby medik mohl léčit z bunkru SCV!To bych radši zrušil a nebo nechal ať medici musí vynaložit více energie k léčení, tudíž jim po né moc dlouhé době energie dojde a musí déle čekat na její obnovení!

Hellknight - 11.02.2008 | 09:22   (odpovědět)

Já bych to vyřešil tak, že pokud to půjde a nebude to znevýhodnovat ostatní rasy tak by jim mohli dávat většinou více štítů než normálního zdraví.Třeba u carriera 350 štítu a 150 zdraví!

Hellknight - 11.02.2008 | 09:19   (odpovědět)

No když si vezmu, že ty stroje, třeba carriery, řídí protosoové, tak by jim přece mohlo být taky jedno jestli ten stroj vybouchne, když ví, že se před smrtí teleportují

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.02.2008 | 00:11   (odpovědět)

tady nejde ani tak o vojáky, jako o stroje.

Hellknight - 10.02.2008 | 23:49   (odpovědět)

Jen k tomu Healování Protossů.Zergové se sami léčí, protože v boji jednak umírají velice rychle a taky jednak jsou biologického původu, takže jsou k tomu přizpůsobeni během jejich evoluce.Naopak lidi léčí medik a stroje opravuje SCV,což je velice logické, podle našich lidských praktik!Ale proč by se Protoss, který ví, že před svou smrtí bude teleportován měl pokoušet léčit?Stačí dobytí štítů
A to je to co tak krásně rozlišovalo rasy ve SC.

Jan - 10.02.2008 | 23:43   (odpovědět)

Ps: Jak se vám líbí Marauder ?

Jan - 10.02.2008 | 23:41   (odpovědět)

jj nomad vypadá dobře. Ještě k tomu ovládnutí je to jen návrh pro programátory SC2 ať to vyzkouší oni jak to bude fungovat.

Insolitus - 10.02.2008 | 23:16   (odpovědět)

To Vamp: toho bych se nebal, myslim ze opreruj, odebyraj, aby mohli znovu pridat a pak zase odebrat s celkem dlouhou radkou jednotek

Vamp - 10.02.2008 | 23:03   (odpovědět)

Tak koukám, že se to tu zvrtlo v pěkný flame. Vykaslete se uz na ty kecy o opravování protosu, spektrach atd (hlavne ty Jane). Je to desny OT vzhledem k clanku výše. Muzete v diskuzi pokracovat na foru nebo v quickboxu.

Teď k tématu: Ten Nomad a jeho rozkladaci hracicky se mi zacinaji libit. Na druhou stranu se mi zda ze hodne jednotek uz vyradili ale ze by pridali par jinych o tom se nezminuji (snad jich nakonec nebude tak malo).

Shadow - 10.02.2008 | 22:53   (odpovědět)

Tak to uz je fakt sila! Kam to tady speje...

Radulix - 10.02.2008 | 22:18   (odpovědět)

Lucas: a že zatím v SC2 žádná není

Lucas - 10.02.2008 | 22:14   (odpovědět)

Symbioza templáře a pylonu? To je konina z více než jednoho směru

Radulix - 10.02.2008 | 22:00   (odpovědět)

Když už by se tosové měli opravovat, tak by k tomu měli mít speciální budovu nebo jednotku (dost drahou jak pořízením tak provozem), která by dokázala vyzařovat psionické pole jiné matrice než poskytují běžné pylony a které by mohlo odstraňovat strukturální poškození, ale za cenu jak minerálů tak gasu. Jednotka by v době regenerace neměla být použitelná a najednou by se mohli opravovat vždy jen jednotky jednoho typu. Taková opravářská jednotka by mohla vzniknout například symbiozou templáře a pylonu.

Jan - 10.02.2008 | 21:37   (odpovědět)

jj přesně

- 10.02.2008 | 21:37   (odpovědět)

přesně

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 10.02.2008 | 21:36   (odpovědět)

Plague dělá 300 dmg, nedá se z ní vyletět (když sedne, tak těch 300 dmg prostě dá), sice nezabíjí, ale totálně jednotku zmrzačí. Háže ho relativně levná a rychlá jednotka, která se může zakopat, která docela dost vydrží a která si energii může neomezeně a velmi rychle doplňovat žraním zerglingů.

ppp - 10.02.2008 | 20:29   (odpovědět)

To protossove-borci: to je snad fuk na jak je to dlouho. rozdil je ze plague dela 300 damage ale nezabiji a psi storm 150 ale zabiji

protossove-borci - 10.02.2008 | 20:08   (odpovědět)

jenže, psi storm není tak ničivá jak to plague víš...to je jen na chvilu....

- 10.02.2008 | 20:04   (odpovědět)

To killer.exe: Nevím tobě se nelíbí být člověkem ? a jak by ho přijali ostatní lide ?



- 10.02.2008 | 20:03   (odpovědět)

měli by mít možnost opravy i za vysokou cenu a čas

- 10.02.2008 | 20:02   (odpovědět)

no ale zase nejsou mrtve narozdil od tech zasazenych psi storm

olda - 10.02.2008 | 20:02   (odpovědět)

muj přispěvěk patřil k tomu z 19:58

Olda - 10.02.2008 | 20:01   (odpovědět)

jo souhlas, a dvanact carrierů jedou jen noobove, hru si musis vychutnat a ne ji pojebat

- 10.02.2008 | 20:01   (odpovědět)

tak vyrovnané to není carriery jsou opravdu potom slabé a jsou další takové jednotky.

- 10.02.2008 | 19:58   (odpovědět)

ono je pekne ze se zergove lec sami ale u nich je zas problem vubec nakou bitvu prezit. jeden psionic storm a muze bejt cela armada v tahu, takze si myslim, ze je to vyrovnany. proste protove maj psi storm a zergove zas plague.

- 10.02.2008 | 19:56   (odpovědět)

Nevím tobě se nelíbí být člověkem ? a jak by ho přijali ostatní lide ?

killer.exe - 10.02.2008 | 19:53   (odpovědět)

no já bejt ghostem tak bych byl nadšenej mohl bych se převtělit třeba za protosse vem si. si ghost Máš sice PSI schopnosti ale malí tak co uděláš převtělíš se za hight templáře a budeš mít super PSI schopnosti

protossove-borci - 10.02.2008 | 19:49   (odpovědět)

jo a zergové asi ne co? když ti rázem seberou životy třeba 12 carrierům co? ....pochop, že ostatní rasy se léčí, např. u nižších jednotek , ty by se léčit nemuseli nutně, páč maj aspon dostatek štítu(na svoje poměry), ale ty vyšší např. carriery by mohli ti maj tuším 350 HP a ještě 4+3 Síly NA HP, a jen 150 štítu, mě příde doooooost slabý

- 10.02.2008 | 19:48   (odpovědět)

To killer.exe: opravdu zajímavá možnost tak by šlo také vyřešit ovládnutí jednotek ale ghosti by asi nebyli moc nadšení.

- 10.02.2008 | 19:46   (odpovědět)

To Olda: oprava by mohla být třeba až za trojnásobnou cenu a čas

Olda - 10.02.2008 | 19:42   (odpovědět)

protože jsou moc silní

Jan - 10.02.2008 | 19:40   (odpovědět)

To Olda: Je divné proč by se protossané nemohli opravit.

Jan - 10.02.2008 | 19:38   (odpovědět)

To killer.exe: Zajmavá možnost

Olda - 10.02.2008 | 19:37   (odpovědět)

co furt máte s tím opravovaním protosů, štíty byli uplně dostačující, pokud moje jendotky dostaly naprdel. A defiler byl taky bomba, bez nej bych nevyhral mnoho bitev za zergy. A ze na vas nekdo kouzlil plague, to je vas problem, mate lepsi mikromat kdyz uz makrujete s carrierem

killer.exe - 10.02.2008 | 19:36   (odpovědět)

nebo by to mohlo být něco jako přenos duší že by ghost zemřel jako že by přenesl svoje vědomí do oběti.

Jan - 10.02.2008 | 19:33   (odpovědět)

Nechápu proč se tomu tak bráníte. Pokud se to programátorům SC2 bude líbit ať to vyzkouší a hned poznají jak to bude fungovat. Znova opakuji nic nenutím !!!

Jan - 10.02.2008 | 19:30   (odpovědět)

a spectry ? to je jen také návrh.

Jan - 10.02.2008 | 19:29   (odpovědět)

Je to jen návrh programátorům SC2 nic nenutím.Jen říkám že ghosti rozhodně mají na to někoho ovládnout. Já bych to nechal programátory vyzkoušet za to nic nedají.

Shadow - 10.02.2008 | 19:19   (odpovědět)

Uz fakt NO COMMENT!!!

Natix - 10.02.2008 | 19:14   (odpovědět)

To Jan: Fascinuje mě, co všechno za závěry dokážeš vyvodit ze třech krátkých vět:
"Mengsk, s pomocí svého nového poradce Generála Horacia Warfielda, začal s utajovaným výzkumem nazvaným Project: Shadow Blade. Tento projekt se zabývá změnou ghostů pomocí vzácného smrtícího plynu zvaného terrazin. Tito ghosti jsou přeměněni ve hrozivé Spectry - stínové nadlidi bez otázek plnící rozkazy. "
Smiř se s tím, že ve SC2 žádní Specteři s nejvyšší pravděpodobností nebudou.

Jan - 10.02.2008 | 19:12   (odpovědět)

Nějak by to šlo určitě. Třeba že by je to tak vyčerpalo že by jim zbyl jen jeden život a zpomalit ? Třeba právě že by museli být vylepšení na spectry. To jsou jen návrhy. Já osobně bych to nechal vyřešit programátory.

ppp - 10.02.2008 | 19:03   (odpovědět)

To Jan: dark archom je jednotka , ke ktere se clovek dostane hrozne pozde a stoji spoustu zdroju. A na samotny mind controll spotrebuje (skoro) vsechnu manu a archon prijde o veskere stity, cimz mu zbyde 20 zivotu. Neumim si predstavit, jak by slo tohle vykompenzovat u ghostu

Jan - 10.02.2008 | 18:38   (odpovědět)

To máš pravdu ale jen u obyčejných lidí u ghostu rozhodně ne. Zvlášť po úpravě na spectry. Kerrigen by měla něco napovídat i když jí ještě upravilo nadvědomí.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 10.02.2008 | 18:34   (odpovědět)

Někteří ghosti můžou ovládat cizí myšlenky, ale to už je celkem extrém. Do hry to rozhodně nepatří. Dark archon to má proto, že to je úplně jiná třída. Ve hře to tak nevypadá, ale v reálu bych to viděl tak, že když se potká oddíl pár desítek terranů a jeden DA, tak těm terranům vyteče mozek ušima

Jan - 10.02.2008 | 17:42   (odpovědět)

Ghosti jsou nadpřirozené bytosti sami od sebe plyn který z nich dělá specty jen jejich schopnosti zesiluje. Spectry jsou v podstatě geneticky zmanipulovaní ghosti vem si Kerrigen ta je také genetický upravena.Mimochodem četl jsi text o spectrách pořádně ? Ten plyn je hodně vzácný !!!
PSrottosani musí za opravu platit kdyby ne tak by terrani byli na tom špatně když oni si musí opravu techniky zaplatit.Ta dvojnásobná cena a doba opravy je podložena faktem že jejich technologie je složitější než lidská.

protossove-borci - 10.02.2008 | 17:02   (odpovědět)

jenže dark archon sou dvě vyspělé bytosti které žijou už hrozně dlouho a měli tu čest se stát dark templáry...a ještě větší čest stát se archonem...tady by jenom nahnali sto ghostů pustili by na ně nákou sračku a už by z nich byli naký nadpřirozený bytosti? blbost leda....

Jan - 10.02.2008 | 15:59   (odpovědět)

Nějakou schopnost by mu samozřejmě vzali.

Jan - 10.02.2008 | 15:57   (odpovědět)

Mě se nezdá že kdyby uměl ovládat jednotky tak by byl nějak velký borec. Dark archon to umí také.

Shadow - 10.02.2008 | 15:07   (odpovědět)

Jan: Presne diky tem programatorum to tam nebude... OMG, byla by to strasna slatanina a Ghost by nebyl Ghost, ale superman. Smarjaaa, z radovy jednotky (herni pohled) nemuzes delat takovyho borce... Nohama zase zpet na zem, ok?

Jan - 10.02.2008 | 14:36   (odpovědět)

To ale neznamená že terrani nezmění názor a přestanou psi tlumiče implantovat zvlášť v době velkého ohrožení.

Jan - 10.02.2008 | 14:33   (odpovědět)

To Jan: Proto je většině ghostum implantován psi tlumič.

Jan - 10.02.2008 | 14:28   (odpovědět)

To Shadow: Jestli spectry budou nebo ne to je na programátorech a ovládnutí mysli mají ghosti na 99% četl jsem to a je to oficiální ale jestli mu tu schopnost dají do hry to je otázka.

Jan - 10.02.2008 | 14:25   (odpovědět)

To protossove-borci: To by terrani byli na tom špatně když oni si musí opravu techniky zaplatit

protossove-borci - 10.02.2008 | 14:16   (odpovědět)

proc za prachy, mohlo by to jít i za energii třeba jako medic, jako to léčení u protossů...

Shadow - 10.02.2008 | 13:49   (odpovědět)

Jan: V SC zadny spektry nejsou a na 99,9% ani nebudou. Jinak Ghost je sice telepaticky nadanej, ale scopnosti a silu na ovladnuti mysli nema. Nikde jsem o tom nevidel psano. Ani High templar tossu neovlada cizi mysl a to ma urcite mnohem lepsi psi schopnosti. A ta neviditelnost u Ghosta ma myslim opravdu puvod v jeho psi energii (i kdyz je mozna podporovana tim generatorem).

Jan - 10.02.2008 | 13:48   (odpovědět)

To Jan:
Ps:to psí byl překlik

Jan - 10.02.2008 | 13:45   (odpovědět)

Schopnost ovládnutí by měli dát ghostovi nebo spectre a u zergů by jí měli dát královně

Jan - 10.02.2008 | 13:43   (odpovědět)

To Natix: to se pleteš napájí se z generátoru můžeš si i potom koupit jeho vylepšení ve hře

Jan - 10.02.2008 | 13:40   (odpovědět)

Třeba právě to ovládnutí nebo jinou schopnost a pokud by mu dali jinou schopnost tak by ovládnutí mohli mít spektry.
Ps: protossane by měli jít opravit ale jen za dvojnásobnou cenu a dobu co terrani.

Jan - 10.02.2008 | 13:40   (odpovědět)

Třeba právě to ovládnutí nebo jinou schopnost a pokud by mu dali jinou schopnost tak by ovládnutí mohli mít spektry.
Ps: protossane by měli jít opravit ale jen za dvojnásobnou cenu a dobu co terrani.

Natix - 10.02.2008 | 13:38   (odpovědět)

To Jan: Možná se pletu, ale mám pocit, že maskovací zařízení u ghosta je "napájeno" právě jeho psi (ne psí ) energií.

Shadow - 10.02.2008 | 13:38   (odpovědět)

Sohuhlas! Na svou cenu a pozici v tech tree je Ghost silnej az moc. Obzvlast jestli mu zustane i EMP.

Natix - 10.02.2008 | 13:35   (odpovědět)

To protossove-borci: Tady se ale bavíme o obyčejné řadové jednotce, Zeratul a Kerriganová jsou hrdinové. Pokud by ve hře byl nějaký ten Spectre jako hrdina, tak klidně, ale obyč Ghost je teď silný až až.

- 10.02.2008 | 13:34   (odpovědět)

To Natix: Ne to bych nechtěl ale ghosti mají psí schopnosti. Tak by měli mít nějakou paranormální schopnost.

protossove-borci - 10.02.2008 | 10:01   (odpovědět)

hafo blazen, dyt tohleto je taky jen člověk, využívá techniku terranů, on je sice nadpřirozenej, ale ne třeba jak Zeratul, nebo Kerriganka....

Masik - 10.02.2008 | 08:26   (odpovědět)

Anebo aby střílel jenom snipem..

Natix - 10.02.2008 | 00:48   (odpovědět)

To Jan: Jsi blázen! To bys chtěl, aby měl životů jak ultralisk, mohl lítat a byl permanentně neviditelný nebo co?

Jan - 09.02.2008 | 22:45   (odpovědět)

Ne nezdá to nic není.

Insolitus - 09.02.2008 | 21:34   (odpovědět)

To Jan: nezda??? vazne???
co treba jen jejich normalni utok??? snipe??? drop pady??? +obligatni neviditelnost a nuke??? +mozna EMP

a nevic (pokud se nepletu) tak nebudou v tech tree tak daleko jako v SC

myslim ze posili opravdu vyrazne (a myslim si ze to dobre)

ASS_Sasin - 09.02.2008 | 16:16   (odpovědět)

Něco mi říká, že tentokrát se bude se zergy dobývat bunkry podstatně hůř...

Jan - 09.02.2008 | 15:30   (odpovědět)

To Insolitus: Nezdá se mi ze by moc posíli

Havoc - 09.02.2008 | 15:23   (odpovědět)

To Insolutus: to koli tomu aby sa v MP tak ako aj v SP ghosti vyuzivali.

Gameblog je dost kruty, takto gangovat nepriatelov. To sa s medica stava aj inginier

Insolitus - 09.02.2008 | 15:17   (odpovědět)

no nevim, myslim ze uz ted ghosti od minuleho dilu PODSTATNE posili

Jan - 09.02.2008 | 14:49   (odpovědět)

Nebo jak říká protossove-borci mohlo by jít o vylepšení. Dobrý nápad.

Jan - 09.02.2008 | 14:46   (odpovědět)

To Vamp: Podle toho jak by byla silná a kolik by stála.

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:46   (odpovědět)

jako kdyby žtam bylo vylepšení nak ghostu nebylo by to špatný...

- 09.02.2008 | 14:45   (odpovědět)

To protossove-borci:

Vamp - 09.02.2008 | 14:44   (odpovědět)

Ta zápletka s Menskem, pokusech s viry na ghostech atd... muze byt treba jak kampaň v SC2, takze se tam pak "zvrhle" upraveny ghost muze vyskytnout jako nejaka specialni pribehova jednotka. Nicméně zaclenit spectru jako standartní jednotku (tzn. do multiplayeru) je pekna blbost.

Jan - 09.02.2008 | 14:43   (odpovědět)

JJ to by bylo dobre kdyby se protossane mohli nějak lečit

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:41   (odpovědět)

LOL http://www.starcraft-overmind.ic.cz/Starcraft/novinky/r1.jpg

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:40   (odpovědět)

s tím můžu souhlasit, stejně jako jim chcu nadhodit návrh o recharge HP by the protosses

Jan - 09.02.2008 | 14:39   (odpovědět)

Uvidíme jak se rozhodnou programátoři SC2. Je to na nich. My s tím stejně nic neuděláme. Jen jim to můžeme navrhnout.

Jan - 09.02.2008 | 14:39   (odpovědět)

Uvidíme jak se rozhodnou programátoři SC2. Je to na nich. My s tím stejně nic neuděláme. Jen jim to můžeme navrhnout.

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:36   (odpovědět)

já myslím že ne....

Jan - 09.02.2008 | 14:35   (odpovědět)

To Vamp: Já si myslím že by to do SC2 klidně dát mohli

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:35   (odpovědět)

jestěže máme Vampa, kterej to rozsoudil

Jan - 09.02.2008 | 14:34   (odpovědět)

To protossove-borci: To že plní rozkazy bez otázek neznamená že jsou hloupí. Mariňaci táké plní rozkazy bez otázek.

Vamp - 09.02.2008 | 14:34   (odpovědět)

jo tak uz to chápu, ale to se vůbec nevstahuje k SC2 ale k zastavené FPS Starcraft:ghost. S ty Spectry mel vyvýjet mensk jak svou novou zbraň v rámci příběhu - ale ta hra nikdy nevyšla, takže na to co v ni melo byt obsazeno nemuzeme brat zretel.

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:31   (odpovědět)

no tam máš o těch ghostech...

killer.exe - 09.02.2008 | 14:30   (odpovědět)

no a co s tim odkazem tam sem byl

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:29   (odpovědět)

takže to zamená v podstatě že sou téměř bez mozku spíš....

killer.exe - 09.02.2008 | 14:29   (odpovědět)

to neznámý: mohl by ses prosím podepisovat?

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:28   (odpovědět)

to killer.exe http://www.starcraft-overmind.ic.cz/g_starcraft_ghost.php

- 09.02.2008 | 14:27   (odpovědět)

To protossove-borci: Ty neumíš číst ? Je tam napsáno bez otázek plní rozkazy !!!

killer.exe - 09.02.2008 | 14:26   (odpovědět)

právě že to znamená že splněj rozkaz a na nic se neptaj

heh, o cem se to ted bavite? Ja sem to tam nikde nenasel - 09.02.2008 | 14:26   (odpovědět)

p - 09.02.2008 | 14:25   (odpovědět)

*neplní

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:24   (odpovědět)

no tak asi proto, že nepní rozkazy

Jan - 09.02.2008 | 14:23   (odpovědět)

To protossove-borci: To nevím proč ne.

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:22   (odpovědět)

stínové nadlidi bez otázek plnící rozkazy...chápeš takže za terrany asi hrát nebudou...

- 09.02.2008 | 14:19   (odpovědět)

To killer.exe:
Ty jsi si to našel sam ?

- 09.02.2008 | 14:17   (odpovědět)

To protossove-borci: Tak jsem vám to našel. Jďete si na starcraft overmind a najďete si tam starcraft ghost.

- 09.02.2008 | 14:17   (odpovědět)

To protossove-borci: Tak jsem vám to našel. Jďete si na starcraft overmind a najďete si tam starcraft ghost.

killer.exe - 09.02.2008 | 14:17   (odpovědět)

To protossove-borci: jj byl to druhej level duchů tedy Ghostů

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:14   (odpovědět)

tak jestli někdo jiný o něčem takovém slyšel, nechť napíše a ty mě Jane vysvěty jak se liší od ostatních ghostů boco...

Jan - 09.02.2008 | 14:13   (odpovědět)

Nespletl

Jan - 09.02.2008 | 14:13   (odpovědět)

To Vamp:
Je to starší zpráva a neni.

Vamp - 09.02.2008 | 14:11   (odpovědět)

to killer.exe a Jan:
jj, mozna si to spletl s H5, tam se ghosti upradovali na spectry

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:11   (odpovědět)

jo, u nemrtvých ne? prostě u zombíků ne?

killer.exe - 09.02.2008 | 14:09   (odpovědět)

no spectra byla v Heroes 5

protossove-borci - 09.02.2008 | 14:07   (odpovědět)

taky o tom nic nevím...a co to má být za ghosty

Vamp - 09.02.2008 | 14:04   (odpovědět)

Tak to uz teda musi bejt hodne stara zprava. Kazdopadne pochybuju ze neco takoveho ve hre momentalne je ( nebo dokonce teprve bude), nebo kdy bylo.

protosove-borci - 09.02.2008 | 14:02   (odpovědět)

Karunemu:
chtěl sem se zeptat Karuneho na to healování protossů,jestli se o tom nak uvažuje, nebo naky kompromis ,jako meli delifeři plague...protossove nemeli sanci treba kdyz to delifer hodil na letku carrierů, meli pak jen 150 štítu a byi cekem na nic... díky

Jan - 09.02.2008 | 13:58   (odpovědět)

jj psalo

Vamp - 09.02.2008 | 13:56   (odpovědět)

Kde si slysel neco o spectrach? To je mi novinka. O tom se nekde kdysy psalo?

- 09.02.2008 | 13:55   (odpovědět)

co kde bylo ?

killer.exe - 09.02.2008 | 13:53   (odpovědět)

a kde to bylo?

Jan - 09.02.2008 | 13:52   (odpovědět)

To Natix: Spectry jsou upraveni ghosti

Natix - 09.02.2008 | 13:09   (odpovědět)

To Jan: Co je to Spectre???

Jan - 09.02.2008 | 12:50   (odpovědět)

To killer.exe:
Neboj se bude asi možnost nastavit obtížnost hry.

Jan - 09.02.2008 | 12:48   (odpovědět)

Karunemu:
Budou ve hře Spectry upravení ghosti ? Budou moci ghosti překonávat nějak překážky ? Má přece jít o speciální agenty s psi schopnostmi. Ještě jedna otázka nebylo by dobré dat nějaké jednotce od terranů třeba právě ghostovi nebo Spectre schopnost ovládnutí jednotky stejně jako dark archon ? Bude ve hře za Protossany nějaká jednotka schopná ovládnutí? Bude ve hře za zergy nějaká jednotka schopná ovládnutí ? Mohl by to zajišťovat třeba parazit.Myslím že by to bylo skvělé kdyby všechny tři rasy uměli ovládnout jednotky ostatních. Zvlášť v multiplayeru bitvy by byli vetší a dávalo by to další strategické možnosti.

killer.exe - 09.02.2008 | 12:24   (odpovědět)

sakra. Já měl problém zničit počítač v Brood waru a ve Starcraftu 2 se ještě ke všemu bude přizpůsobovat mojí army? Tak to sem zřejmě dohrál

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.