StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

StarCraft Online v přípravě?

30.01.2008 | 22:00 - Jata

 Čínský časopis Caijing zabývající se financemi ohlásil na základě insidera, že první cizí Online hrou, ovládanou společností Netease, bude StarCraft online, který má být udajně vyvíjen americkou pobočkou Blizzardu.

 

Ding Lei, výkonný ředitel Netease, tuto zprávu nepotvdil a zároveň řekl, že společnost sleduje mnoho online her a ještě nepodepsala žádnou licenční smlouvu. Zdroj z čínské pobočky Blizzardu však říká, že společnost nemá žádné plány na vývoj her s jinými partnery.

 

Chtěli byste StarCraft jako MMORPG?

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Overwatch [ redakce ] - 02.02.2008 | 14:16   (odpovědět)

No já myslím, že minimálně tak do roku 2015 můžeme být naprosto klidní

Olda - 02.02.2008 | 14:13   (odpovědět)

no doufam, ze pokud nějaky ten SC MMO bude, tak tam neuvidim něco jako "bež za poslední keř vedle bunkru a zabij tam deset zerlingů" jiny ukol bude ten samy ale zabit deset hyder.

představoval bych si ten SC asi tak, že každá planeta by mohla byt jeden "team" - prostě narodíš se na třeba Tarsonisu, tak se nebudete kamarádit s lidima s Korhalu atd. Potom by třeba mohlo byt nějaké "jakože" vedení, které by dávalo rozkazy... "dneska uděláme vysadek na korhal, je potřeba 1000 marinaku, 100 tanků..." Tak naběhne pat tisíc hráčů a udělají utok na korhal. Přiklad jo?

Bohužel si myslím, že aby SC MMO byl prostě super, tak bude potřeba hodně programování a vymýšlení, takže for some years, so long!

Manik - 01.02.2008 | 15:04   (odpovědět)

Je jasne ze Starcraft MMO urcite bude. Neviem ci to bude MMOFPS alebo MMORPG ale je to na 1000% ze sa ho raz dockame..a ja sa natu chvilu strasne moc tesim

jonik - 01.02.2008 | 14:13   (odpovědět)

ano romla to pochopil... co se tyce starcraft mmo tak jednoduse NE!

Romla - 01.02.2008 | 14:08   (odpovědět)

To Havoc: jonik totiž rozlišuje Warcraft a WoW, jeho nejoblíbenější fantasy je Warcraft, ale ne WoW. Na tom mi nepřijde nic divného. Mám to podobně, akorát WoW jsem ani nezkoušel, protože takový typ her mě nebaví. Ale Warcraft 1, 2 i 3 byl super.

Havoc - 01.02.2008 | 13:55   (odpovědět)

to Jonik: hmm ak je to tvoja najoblubenejsia fantasy tak potom preco si napisal toto:

"wowko ze ma uzasny pribeh jo ? to ani nahodou jestli tam vuebc nejakej je tak je totalne podelanej"

radsej to nechaj tak, ty mas svoj nazor ja zasa svoj. Uz o tom nepis a prispej k diskuzii.

joníík - 01.02.2008 | 13:11   (odpovědět)

spolecnyho s knihamy... sry nejako to vypadlo

jonik - 01.02.2008 | 13:08   (odpovědět)

ach priteli wowko nema krome sveta nic spolecnyho a ver ze warcrafty jsou moje nejoblibenesji fantasy... wowko to cely podelalo

Havoc - 01.02.2008 | 12:16   (odpovědět)

sorry za drobne chybicky ale oslavoval som vysvedcenie a tak mi to moc nemysli....

Havoc - 01.02.2008 | 12:14   (odpovědět)

To Tyrael: Ak by uz zergovia boli ako hratelna rasa tak by som bol zasadne proti aby vypadali ako zmutovana keriganova ale ako normalny zerglingovia(ci nieco ako alien zo znameho filmu AVP) a ty by sa dalej vyvijali podla toho ako by to hrac chcel. Mam aj nejake napadi: u zerglingov si nechat primutovat chvost alebo nechat si vyvinut kyselinu ktoru by zerg vypustal z ust a tym by oslabil brnenie nepriatelia dajme tomu na 25% alebo nechat si prirobit kridla na kratky dolet ci plachtenie, prisavky na nohy ktorymi by umoznili lezenie po stene by bolo dalsie stadium mutacie, u protossov nieco ako teleport na kratku vzdialenost(mohlo by sa to upgradeovat na sposob ako ma Rouge shadowstep vo wowku), ziskat pristroj na neviditelnost pocas X sekund a zase pre teranov rozne druhy zbrani a s vsemoznymi druhmi nabojov na rozne velkosti hlavni zbrane, pridat JetPack na kratky dolet, do prilby primontovat skener na vydenie tepla a podobne vychytavky. Uff trocha som sa rozpisal
To jonik: Ak by ta pribeh wowka nezaujimal tak po precitani 1. knihy by si si tu dalsiu nekupoval. A to ze si hral WoW+TBC moc neznamena lebo tieto hry pokazili dejovu liniu Warcraftu.

jonik - 01.02.2008 | 00:32   (odpovědět)

havoc ja ze o tom nic nevim ? hral jsem wowko i tbc cetl vsechny knihy tak mi nerikej ze o tom nic nevim jiinak bych sem nepsal... vim o cem mluvim

killer.exe - 31.01.2008 | 22:46   (odpovědět)

jj evolva mám ale moc mě to nechytlo

Overwatch [ redakce ] - 31.01.2008 | 21:47   (odpovědět)

Není to moc známá hra, ale byla v ní dobrá možnost mutace nějakých ufonských vojáků ze zabitých nepřátel na základě jejich genů. Zabili jste třeba nějakého obrovského kraba a z jeho genů jste si mohli vytunit jednu svoji ruku na klepeto. Z nějakého létacího šmejda si zase přisvojit křídla apod. A takhle skrze dna zabitých nepřátel jste postupně pokračovali v evoluci dál a dál, až jste měli vychytaný tým zabijáků, kde jeden uměl to, druhý zase ono. Jmenovalo se to Evolva. Taky trošku inspirace pro fungování Zergů v MMOčku.

Tyrael - 31.01.2008 | 20:24   (odpovědět)

To Overwatch: sice Tabula Rasa nehraji ale takhle si představuji SC online, zergové by byli normálně hratelní postava kterou by jste si vytvořili by ale vypadala spíš jako zmutovaná kerygenová
To Havoc: jj teraní samí brnění a zbraně, protosi různé zařízení a předměty a pro zergy výběr všech možných evolučních brnění a zbraní(nějaké biologické vrhače střel a tak)
každá rasa by měla nějaké unikátní schponosti(neviditelost za protosi, zergové lození po stenách atd...) postavi by začínali všecky stejně a během času by si mohli postavu více zaměri na jeden směr
tak by to mohlo vypadat

Havoc - 31.01.2008 | 18:53   (odpovědět)

Ak by sa robilo MMO tak tam zergov MUSIA dat ako hratelnu rasu. Predstavte si ten nespocet prosieb a vyhrazok od hracov k blizzardu aby ich pridali do MMO. Neviem ci tu z Vas niekto hral AVP(alien vs. Predator) tak alieni boli spraveni velmi precizne- lezenie po stenach a zabijacke vrhanie chvostom. Zergovia zrovna chvost nemaju ale tvorcovia MMO vymyslia nieco urcite nove. Pre terranov obrovsky arzenal zbrany a rozsireny druh municie a pre prottosov rozne druhy cepeli alebo pod. A to vsetko s pohladu 3 osoby... uff taku RPGcku by som si aj zahral

killer.exe - 31.01.2008 | 18:43   (odpovědět)

no to máš pravdu no

Overwatch [ redakce ] - 31.01.2008 | 18:41   (odpovědět)

Kdo říká, že Zergové musí být hratelní? To že jsou hratelní ve StarCraftu a StarCraftu 2 ještě neznamená, že MUSÍ být hratelní i ve StarCraft Online. A pokud budou, tak bude zajímavé sledovat, jak se s tím Blizzardi vypořádají.

killer.exe - 31.01.2008 | 18:30   (odpovědět)

To Overwatch: no jo ale co zergové

Overwatch [ redakce ] - 31.01.2008 | 18:26   (odpovědět)

Stačí se podívat na Tabula Rasa. Je to scifi akční MMORPG s velkým důrazem na akční stránku hry - ovládá se to skoro jako střílečka, je tam normálně zaměřovač a je to hodně rychlé. A výborné. Teď to hraju a dokážu si představit, že by si z toho vzal SC Online trochu inspirace.

bachvyvn - 31.01.2008 | 17:52   (odpovědět)

ano chteli

Havoc - 31.01.2008 | 14:09   (odpovědět)

jj tyrael ma recht. Ak by spravili SC online tak urcite nie stylom WoW. Ked uz tak tak by som si to predstavoval nieco ako Lost Planet- z pohladu 3 osoby, postava by sa skusenostami nevyvijala ale vedela by si zakupit nove zbrane, silnejsie stiti/brnenie za body ktore ziska zabijanim nepriatelov.

Tyrael - 31.01.2008 | 13:56   (odpovědět)

udělat SC online jo, možná jo, ale v podsttě by to museli osekat na online střílečku. Vypadalo by to asi takhle vytvoříš si postavu, určíš si jednu ze tří stran, projdeš nějakým trailerem a hurá do světa, akorát že by se svět omezoval na jednu planetu, která by byla rozdělana na tři území, kde jsou na hranicích nekonečné boje NPC postav, hráč by mohl zbýrat zkušenosti na bitevním poli proti nepřátelům, nebo plněním drobných úkolů, které by ze vzrůstajícími zkušenostmi byli těžší a těžší, různé infiltrační mise, špionáž zlodějina atd..

takhle bych si přesdtavil SC jako MMORPG

Havoc - 31.01.2008 | 13:40   (odpovědět)

mi uplne kazi chut do zivota.

(sorry za double post ale blby bracha mi odklikol Odeslat)

Romla - 31.01.2008 | 13:39   (odpovědět)

Vůbec bych si nepřál, aby to byl Starcraft online. Jednak vím, že bych ho nikdy nehrál. A navíc by to rapidně zmenšilo šance, že vydají nějakou další (po Starcraftu 2) pořádnou hru ze světa Starcraftu. Protože onlineovky jako pořádné hry nepočítám. Je to spíš pěknej guláš, kterej to prakticky celý zabije - atmosféru, příběh, všechno. Takže Starcraft online, prosím NE!

Havoc - 31.01.2008 | 13:39   (odpovědět)

To Jonik: WoWko ma jeden z najlepsich pribehov ale ti asi o tom nic nevies lebo si hral len warcraft III + datadisk . Na to aby si sa presvedcil musis do ruky chytit aj knihu a nie len klavesnicu od PC. Je pravda ze TBC pokazilo warcraft ale mne je to uz tak povediac jedno kedze som wow abstinent.
este postreh k teme: predstava o tom ako horda zergov alebo prapor terranov hovori:"pome na bossov v Xel´Naga temple

jonik - 31.01.2008 | 13:29   (odpovědět)

bitxiak: wowko ze ma uzasny pribeh jo ? to ani nahodou jestli tam vuebc nejakej je tak je totalne podelanej samoty wow bez datacu jeste slo ale BC z toho udelalo snusku kravin, stejne tak ten dalsi datac, ten je jeste horsi takovejch nesmyslu co tam je a jak nekdo rikal hrajou ho prevazne deti... wowko je jenom zlatej dul nic jinyho

ASS_Sasin - 31.01.2008 | 13:27   (odpovědět)

Souhlass s Havocem, Starcraft online to mi přijde nesmysl, ale je jisté že něco nového chystají spáchat nezbývá než čekat a těšit se...

Havoc - 31.01.2008 | 13:14   (odpovědět)

Starcraft MMO by bola super hra...na rok, najviac dva. Ako uz bolo spominane, dosli by napadi a nedokazem si predstavit ako by to cele vypadalo. V Galaxii starcraftu je obrovske mnozstvo planet a ich natexturovanie by bola hotova pohroma. Rozmyslam aj nad tym ake classi by sa dali jednotlivym rasam a ako by sa do hry zakomponovali tanki ci letectvo.
Ak vytvara blizzard nejaku MMO tak to bude urcite Diablo ale mi je zahadou preco? Warcraft a Diablo je priblizne to iste. Uz len to ze niektore classi vo WoW su odobrate prave s diabla(napr. warlock)
Mam tusaka, ze blizzard prichadza s niecim uplne novym a ak to bude taka pecka ako starcraft ci warcraft tak sa mame na co tesit

Overwatch [ redakce ] - 31.01.2008 | 11:59   (odpovědět)

Vamp: Chceš se vsadit?

Vamp - 31.01.2008 | 11:42   (odpovědět)

kecy, kecy, kecy. Vsadim svuj komp (a boty) na to ze zadny SC online nikdy nebude. A tak je to taky správně.

mizzin - 31.01.2008 | 11:26   (odpovědět)

jestli se bavili o SC online, tak podle mne jen o tý RTS

EUROX - 31.01.2008 | 10:42   (odpovědět)

starcraft přece nejde udělat jako online hru , je to hra o válčících armádách ne o hrdinech,,,,,, to bych blil

Bitxiak - 31.01.2008 | 10:10   (odpovědět)

Podla mna strategie od Blizzardu a MMORPG su niekde uplne inde.
StarCraft ci Warcraft uputal zvacsa iny typ gamerov ako MMORPG, momentalne si myslim, ze MMORPG hraju prevazne male deti

Ale za naj MMORPG povazujem WoW (ktory sa mi podarilo prestat hrat) za je skvelu atmosferu Warcraftu. Ten svet je tam uzasny, pribeh takisto

Martin - 31.01.2008 | 09:43   (odpovědět)

no ohledne MMO starcraft neviem, lidi co hraji MMORPG tak už sou vice mene stejný, a ty co nehraji wow tak hrat nebudou ani starcraft MMO proste je tenhle zanr nebavi a je pro ne stejne jako promne nudny, akurat prejdou lide z wow na starcraft mmo vice mene...

Kostěj Nesmrtelný - 31.01.2008 | 09:27   (odpovědět)

Ať si MMOSC strčej tam co ty sáně!
Veškerá atmosféra, příběh...všechno půjde do prdele. Když si představim partu dvanáctiletejch smradů jak jdou zabít Zeratula a povykujou na sebe ať ho "přeagrujou" (absolutně nevim co to znamená), otevírá se mi kudla v kapse.

Flex - 31.01.2008 | 07:37   (odpovědět)

Nechteli, jak uz je tu psany WoW je ,,zmrseny" - dochazej napady a s SC by tomu bylo rovnez a navic by bylo strasne komplikovany to udelat a typoval bych ze SC jako MORPG by nemel takovy uspech jako strategie.
..., ikdyby se jim to povedlo za 2-3 roky by dosli napady prisel by datadisk od kteryho by se hodne ocekavalo a dopadlo by to katastroficky jako s BC u WoW!

jonik - 31.01.2008 | 07:19   (odpovědět)

nechteli wowko staci tam je to tak zmrseny az to je hruza

Overwatch [ redakce ] - 31.01.2008 | 06:16   (odpovědět)

Ono chystané "top secret next gen mmo" je podle mě 100 % StarCraft MMO. Byli by hloupí, kdyby ho po vydání SC2 a případného datadisku neudělali. StarCraftem 2 toto univerzum ještě prohloubí, fanouškovská základna se jim ještě zvětší a o značku StarCraft bude obrovský zájem, jak od fanoušků, tak od nováčků - ideální příležitost pro vydání MMO.

Navíc by si pro ty miliony lamek mohli napsat do traileru: "Od tvůrců World of Warcraft přichází ultimátní online hra - Galaxy of StarCraft" . Do 4 let po vydání SC2 to tu bude.

klok1222 - 31.01.2008 | 00:21   (odpovědět)

mohlo by to byt zaujimave, ano

myrec - 30.01.2008 | 23:55   (odpovědět)

chceli
a MMORPG tak to by mohli mozno pouzit nieco z ghosta...

Shima - 30.01.2008 | 23:36   (odpovědět)

kéž by tohle kachna nebyla To by se mi splnil jeden velký sen

Vamp - 30.01.2008 | 23:02   (odpovědět)

Venca: to je rychlost no netes se, stejne je to kachna.

Venca - 30.01.2008 | 22:44   (odpovědět)

www.sc-online.cz

Lucas - 30.01.2008 | 22:37   (odpovědět)

Před udalostmi 1.

orgo - 30.01.2008 | 22:25   (odpovědět)

to by me zajimalo jak by to chteli udelat

Lucas - 30.01.2008 | 22:24   (odpovědět)

Chtěli, ale jen když příběh nebude souviset s puvodnim Starcraftem.

Shadow - 30.01.2008 | 22:18   (odpovědět)

chteli

TaSSadar - 30.01.2008 | 22:14   (odpovědět)

nechteli

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.