Jak u to tak bývá pravidlem, po zve?ejn?ní sady otázek a odpov?dí reaguje Karune na p?ípadné vyvstanuvší další otázky a rozši?uje tak zmín?né Q&A o nové informace.
M?e být silové pole napadeno a zni?eno ješt? p?ed vypršením 15 vte?in? Pokud ano, kolik HP má?
Karune: Silové pole je po dobu svého vyvolání nezranitelné.
A co kdy je silové pole vykouzleno na n?jaké pozemní jednotky? Bude fungovat jako stázové pole a jednotky polapené budou nepohyblivé a nezranitelné? Nebo se jen chytí uvnit? pole?
Karune: V sou?asnosti jednotky pod silovým polem nebudou znehybn?ny. Pokud opustí jednou stranou silové pole, nebudou moci jím projít nazpátek.
Bude moné s dostate?ným mnostvím Nullifers zablokovat rampy na neur?itou dobu?
Karune: Ano, m?ete zablokovat dané místo na hodn? dlouhou dobu. Nicmén? do vaší základy povede pravd?podobn? více ne jeden vchod :)
Karune, jak se osv?d?ilo testování Ghost? jako jednotek tieru 1,5?
Karune: Myslím, e se vývojá??m zalíbilo, e Ghost je vyuívan?jší jednotka, ne tomu bylo v p?vodním StarCraftu. Stále je ve vzduchu, zda mu z?stane EMP, ale to ukáe ?as. Samoz?ejm? balancování Ghosta bude nadále pokra?ovat, nicmén? pravd?podobn? z?stane v pozici d?íve vyrobené jednotky oproti p?vodnímu h?e.
Bude moné sledovat replaye online s p?áteli, kte?í se p?ipojí, jako v Broodwar, nebo to bude fungovat jako ve Warcraftu 3, tudí offline?
Karune: StarCraft II bude mít bezp?íkladnou online podporu, aby se zd?raznil náš zám?r udrovat zna?ku StarCraft nejen jako p?ední online proitek, ale i jako offline.
Nevšiml jsem si nikde na obrázcích a videích protosské Shield Battery, take se správn? domnívám, e tam nebude?
Karune: V sou?asnosti není protosská Shield Battery dostupná v multiplayeru StarCraftu II.
Je moné naloit do svého Command Centra n?jaké další p?chotní jednotky (jako Marines, Medics, Ghost) a rozmístit je spolu se svými SCV? Pokud si dob?e vzpomínám, m?ete p?emístit ve svém CC 6 d?lník?.
Karune: V sou?asnosti m?ete naloit do Command Centra a 5 SCV. Dám vám v?det, pokud se to zm?ní.
- Nullifier má oproti Stasis Orbu nový odlišný vzhled
- Nullifiers jsou nyní jednotkami Tieru 1,5 stav?ny v protosské Gateway, navíc je vyadována budova Cybernetics Core. Jednotka stojí 50 minerál? a 100 gasu. Mají také zakladní útok podobný terranským mari?ák?m. Hrá? se k nim m?e stále dostat relativn? brzo, obzvlášt? pokud vynechá Forge a p?jde rovnou na gas. Pouití kombinace Zealot - Nulliefer (Zealot stojí minerály, Nullifier gas) je pom?rn? slušné ?ešení proti jakékoli zergské armád? na blízko.
uhlyk - 26.01.2008 | 16:04 (odpovědět)
nelubi sa mi ze uz vznikaju strategie a este nie je ani beta test... shit
TaSSadar - 26.01.2008 | 12:06 (odpovědět)
To Vamp: jj mas pravdu, u zergu to je celkem jasne.
u ostatnich protossu a terranu to je dano spise budovama, kde se dana jednotka stavi. takze treba barak T1, factory T2 a starport T3... samozdrejme to neni uplne pravda, protoze takovy wraith by patril do T2, siege tank bych mozna dal i do T3
u terranu a protu je to spise dano nejaky upgradovacima budovama, napr. u proti Cybernetig core, tim se dostane na T2 a pomoci bacony na T3, ale zase to neni uplne presne.
Vamp - 26.01.2008 | 11:14 (odpovědět)
taky to nevim presne, ale podle me je Tier je technologicky stupen.
za priklad vemu zergy
Tier 1 - vse k cemu staci mit Hatchery
Tier 2 - Lair
Tier 3 - Hive
Tier 1,5 pak je bude neco mezi - treba dragoon (kvuli CC)
nevim, jen hadam, ale nak takhle to nejspis bude...
Scya - 26.01.2008 | 01:12 (odpovědět)
To Natix: Pokud se nepletu, jde jen o ekvivalentn ozna?en armor classu z SC1 (doslova tier=?ada)
Tier 1 = Light armor - t?eba Marine, Zealot, Zergling
Tier 1,5 = Medium armor - Hydralisk, Queen, Vulture, Corsair, Defiler
Tier 2 = Heavy armor - Dragoon, Siege tank, Battlecruisser, Ultralisk
Pokud se pletu, tak m? nekamenujte ...