StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Q&A 26 pod taktovkou českých fanstránek

22.01.2008 | 23:21 - Redakce

No tak to tu ještě nebylo. Dvě ze čtyř otázek z nejnovějšího Q&A jsou z našich luhů a hájů. V pořadí již druhá otázka je od nás, poprvé se tam "procpali" i kolegové ze starcraft-2.cz.

 

Chat with Devs: Měl jsem štěstí strávit nějaký čas s naším hlavním spisovatelem pro StarCraft II, Andy Chambersem, a mluvit s ním o tom, co se stane protosským válečníkům po tom, co zemřou. Na fórech se objevila spousta spekulací o tom, co vlastně doopravdy znamená modrý záblesk světla, který je možno spatřit, když protosský Zealot umírá. Kromě toho zajímali jste se někdy o to, jaký má přesně EMP výbuch vliv na Psi energii? Díky Andymu se na tyto věci podíváme podrobněji v otázkách fanoušků 1 a 3.

Gameplay Blog: Silová pole jsou mojí novou oblíbenou schopností! Během mého posledního souboje proti zergskému protivníkovi jsem byl brzo přepaden Zerglingy. Protosští Nullifiers (dříve známí jako Stasis Orb) a jejich 15vteřinové silové pole mi zachránilo život. Jak útočící Zerglingové dobývali moji rampu na mapě Lost Temple, jednoduše jsem vytvořil silové pole mezi skupinami Zerglingů, čímž jsem rozptýlil jejich útočnou sílu. Díky tomu, že jsem je rozdělil, měli mí Zealoti jednoduchou prácičku a o rozdělené Zerglingy se postarali, čímž jsem navíc mohl podniknout rozhodující protiútok. V následujících hrách jsem zjistil, že silové pole je dost užitečné v mnoha dalších situacích - můžete jak vytvářet vlastní zátarasy, rozdělovat přicházející armády a vztyčovat bariéry, tak se to hodí i pro využití schopnosti Blink protosských Stalkerů. Kromě toho se může silové pole také hodit jako překážka pro jednotky pro boj na blízko, které se blíží k vašim Kolosům, kdežto ti jsou schopni silové pole v pohodlí překročit. Tito protosští Nullifiers (tier 1) jsou nyní jednou z nejefektivnějších obranných jednotek proti brzkým výpadům. V současnosti stojí silové pole 30 energie ze sta, kterou Nullifiers mají. V příští várce otázek řeknu, zda jsme našli nějaké zajímavé využití i pro další novou schopnost Nullifiers - Null Void.

1. Umírají ve skutečnosti protosští válečníci? Co je ta modrá záře, když umírají?
Ve zmatku na bojišti protosští válečníci bojují s děsivou silou a vervou, ale přesně tak mohou být i zraněni. Pak jsou často nepřátelé Protossů svědci překvapujícího pohledu: zraněný Protoss zmizí v jasném záblesku světla. Taková vize způsobila u primitivních ras nepředstavitelný strach, nicméně tento jev nemá žádný nadpřirozený původ. Naopak je to pouze výsledek teleportace, což je jedna z hlavních sil protosské technologie. Protosští válečníci typicky mají teleportovací mechanizmy zabudované přímo ve svém brnění. Když je válečník dostatečně zraněn, řádně fungující mechanizmus přenese jeho tělo k nejbližšímu bezpečnému útočišti.

Protosský válečník, jenž je zle poraněn, ale přece ještě žije, může být umístěn do schránky dragoona - nebo později immortala - aby mohl pokračovat v boji. Je to volba každého jednotlivého válečníka. Někteří z nich radši vezmou na ramena břemeno zbytí mezi žijícími namísto připojení se k těm Protossům, kteří se spojili s Khalou. Zaslouží se zmínit, že životy každého protosského jedince, který přešel ke Khale, už nebudou nikdy soudržné entity, samo o sobě nemohou Protossové mluvit se svými mrtvými. Nicméně lze nalézt vzpomínky a střípky zkušeností, které mohou být zpřístupněné. Pouze nejzkušenější Protossové mohou vypátrat a následovat zvláštní požadované střípky znalostí. Děsivá hodnota těchto bytostí pochází ze skutečnosti, že je nosí uvnitř sebe a mohou přistupovat na jednotlivé úrovni ke všem protosským zkušenostem.

2. Bude víc způsobů, jak dát kouzlícím jednotkám energii (manu)? (www.starcraft2.hu)
Kouzlící protosské jednotky budou mít schopnost přenést energii z jedné kouzlící jednotky na druhou. Tato schopnost bude počítat s velkým množství příležitostí k mikromanagementu k maximalizace množství energii u jednotlivých jednotek, na maximální množství seslaných speciálních schopností.

3. Na jakém druhu energie jsou založeny protosské štíty? Jestliže jsou založeny na PSI energii, jak je možné, že terranské EMP může vysávat jejich energie?
(www.starcraft-2.cz)
Zdroje protosské energie jsou jen velmi těžce porozumitelné, protože výchozím bodem bylo protosské použití svých vlastních psionických sil k vlastní ochraně; k naplnění svých nástrojů a zbraní; a k výrobě, zmanipulování, či splynutí věci. V průběhu času technologické kroky dovolily Protossům napodobovat tyto psionické procesy do té míry, že nyní mohou konstruovat anorganická zařízení, která dosahují stejných obecných procesů k silovým štítům, pohonům, zbraním a robotům. Tedy, například, energetické pole vytvářené Pylonem, které pohání protosské budovy nemůže být opravdu nazývané psionické, stejně jako chránící štíty Zealotů nejsou čistě technologické pojmy. Spíš jsou to tak těsně propojené procesy, že jsou téměř stejné. Následkem toho zdroje protosské síly a zvláště jejich štíty jsou citlivé na přerušení technologickými způsoby, jako třeba EMP zbraněmi. Taktéž takové zdroje síly mohou být obnovené či dobité z uměle uložené energie.

4. Plánujete udělat další sošky, například sošku Kerrigan? (www.starcraftcz.com)
Plánujeme plně prozkoumat všechny možné oblasti sběratelství se spoustou zboží ohledně StarCraftu II, a ano, nějaké projekty jsou již rozpracované.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

lord Arvenger - 24.01.2008 | 14:26   (odpovědět)

Díky kluci za vysvětlení

TaSSadar - 24.01.2008 | 11:13   (odpovědět)

To Shadow: nechci ho oslnit, ale rozbit

Romla - 24.01.2008 | 00:26   (odpovědět)

To lord Arvenger: Je to jak píše Vamp. Viz pěkná a stručná anglická definice na http://www.thefreedictionary.com/lore: "Accumulated facts, traditions, or beliefs about a particular subject." (Nashromážděná fakta, tradice a domněnky o určitém subjektu.)

Vamp - 24.01.2008 | 00:12   (odpovědět)

Lore - dalo by se rict pozadí hry, příběh, fungování světa do kterého je zasazena...a všechny informace o něm
Vetsinou kdyz hrace hra zaujme , tak se chce dozvede jeste neco navic, co hra nenabizi - proto se pisou treba knizky ze sveta SC atd.... dotvárejí LORE a ukazují jak to tam funguje

angl. lore znamená - tradice, vědění

lord Arvenger - 23.01.2008 | 23:07   (odpovědět)

No, podle mne to byly zajímavé odpovědi, i když koukám že je skoro pravidlem odpovědí říct minimum

Jinak mne postavičky moc neberou, ale třeba takovej model BattleCruiseru....
Nejlíp funkční

btw co to je "lore"? Ten pojem mi nic neříká....

Shadow - 23.01.2008 | 23:01   (odpovědět)

Kdyby vydali nejakej poradnej model Protossu, bylo by to super! Zarethul by byl uzasnej. Jen se to vcas dozvedet.

Shadow - 23.01.2008 | 22:59   (odpovědět)

Kdyz maj teda Protossove moznost ty teleportace, tak nechapu proc to nedelaj, dokud jeste zijou. To preci nedava smysl, aby se to spoustelo az kdyz sou na hadry.

Jooo... Sberatelsky postavy jsou fajn... Objednal bych i Tychuse, ale jaksi jsem se to nestih dovedet.

TaSSedar: Sberatelskej predmet je tak trochu symbol. Nedelas to pro oslneni druhejch, ale protoze se ti to libi. Me treba tyhle modely prijdou fakt nadherny. Stejne jako se ptas ty by se te nekdo jinej moh zeptat, proc chces vlastne hrat SC? K cemu ti to bude? Neni to ztrata casu? Chces snad oslnit protihrace?

TaSSadar - 23.01.2008 | 22:46   (odpovědět)

ja porad nechapu k cemu vam ty sosky budou?? koho tim chcete osilnit? rodice asi ne... to uz hranici s fanatismem

Vamp - 23.01.2008 | 22:36   (odpovědět)

Jata: Taky predpokladam ze postavicek bude hafo, ale nejspis vsechny drahe jako Tychus.

Aries - 23.01.2008 | 22:34   (odpovědět)

Já chcu sošku High Templara
Nebo alespoň Zealota nebo Zeratula

Orgo - 23.01.2008 | 22:26   (odpovědět)

to Jata: acha... dekuju moc.. no tak to si zas blizzardi znova nahrabou

Jata [ redakce ] - 23.01.2008 | 22:21   (odpovědět)

To Orgo: Tychus byl dělanej vyloženě jako sběratelský kus, předpokládám, že bude spousta dalších postaviček za nižší ceny.

Orgo - 23.01.2008 | 22:17   (odpovědět)

taky me vzdy zajima kazda blbost okolo SC.. i to co se stane se zealotama kdyz natahnou backory.. takovych lidi ktery to zajima je hafec.. hodne lidi si kladlo spousty otazek o SC a takhle maji aspon moznost se zeptat a dozvedet se neco noveho a to rovnou Blizzradu... zajima je to..a s tema soskama... kdyby nebyli tak drahy jako Tychus tak bych si i jednu objednal..

TaSSadar - 23.01.2008 | 22:16   (odpovědět)

To Jata: To Romla: jo jsme tu minimalne 2... na jine webky enchodim, takze sem nic nepsal. me poznas ze mam ty s velkym, nekdy pouzivam misto s 55, kdyz je potreba registrace a tassadar neni volne

kdybych mel dat otazku, tak by to byla prosta, uplne zakladni otazka, na kterou bych stejne na 200% nedostal odpoved. myslim, ze kazdy vi co by to bylo za otazku

P.S. pokud bych mel polozit jeste jinou otazku, byl by to vlastne vyrok ASS_Sasin, "proc davaji jenom 4 otazky, kdyz otazek je urcite mnoho". muzete to zkusit poslat. i kdyz taktez pochybuji o odpovedi, a pokud odpovi, bude to vyrok Vampa z 19:27

ASS_Sasin - 23.01.2008 | 20:49   (odpovědět)

Já jsem pouze nespokojen s množstvím otázek a taky s tím, že kromě úvodu o Nullifiers jsem se nic pořádného nedozvěděl, jak říká Vamp: Blizzardi dostávájí otázky téměř na všechno, tak proč sem dali jen pouhopouhé 4???
Jediné co se tak nějak dá je ohledně výměny many. Proto 30%

Romla - 23.01.2008 | 20:09   (odpovědět)

To TaSSadar: No nezlob se na mě, ale z tvého příspěvku ze 14:50 prostě nelze nabýt jiného dojmu, než že tě nezajímá vůbec nic

To Jata: Tassadarů bude na stránkách o Starcraftu asi hafo

Za sebe: Mě osobně třeba mnohem víc zajímá příběh a lore, protože schopnosti jednotek se ještě stokrát změní a na nich zase tak moc nezáleží.

Vamp - 23.01.2008 | 19:27   (odpovědět)

Ono to neni ani tak o tom jaké otázky fanoušci napíšou, ale spiš jaké z nich pak Karune vybere a odpoví. Otázek je jistě spousta na úplně všechno. On jen prostě úmyslně vybírá ty "méně zajímavé" aby sice neco řekl, ale né moc. PR je jako politika.

Jata [ redakce ] - 23.01.2008 | 19:03   (odpovědět)

To TaSSadar: Nevím, jestli to je jenom shoda jmen, ale na Overmindu hlásíš, že se na ty figurky těšíš, tak mi to přijde trochu protiřečící si.

Jata [ redakce ] - 23.01.2008 | 18:58   (odpovědět)

To TaSSadar a Vamp: Nikdo vám nebrání napsat sem své otázky, je pravděpodobné, že vám na ně skrze nás Karune odpoví.

Zergling - 23.01.2008 | 18:56   (odpovědět)

Kdyz maji protosove neake nove schopnosti tak by mely myt teke zergove par novych scopnosti.

TaSSadar - 23.01.2008 | 18:49   (odpovědět)

To Romla: rekl jsem, ze ten force field se jeste da, o tech kouzlicich jednotkach jsem vubec nemluvil, tak samo o stitech u protossu,takze s tim jsem byl spokojen... takze nemluv ze schopnosti jednotek me nezajimaji.

Romla - 23.01.2008 | 16:09   (odpovědět)

To TaSSadar: Tak polož vlastní otázku. Podle tvého úhlu pohledu mi přijde, že každá otázka je úplně zbytečná. Lore tě nezajímá, schopnosti jednotek tě nezajímají. Tak co tě vlastně zajímá?

TaSSadar - 23.01.2008 | 15:36   (odpovědět)

To Vamp: ono mi to prijde zajimave, kdybych to cetl nekde mimo v nejakem clanku/sekci tim zabyvajici se, ale u techto Q&A mi to pripada jako zbytecne vyplytvana otazka...

Vamp - 23.01.2008 | 15:01   (odpovědět)

Mizzin: jj, tak nak sem to myslel
TaSSadar: no je pravda ze pro lidi co zajima jen čistě hra a je jim ukradena naka ta mytologie okolo, tak pro ty to bylo jaksi slabsi no

Mizzin - 23.01.2008 | 14:52   (odpovědět)

To Vamp: při nejhorším si ty polomrtvolky teleportují rovnou do cyber core či nějaký ošetřovny a pak je posílají zpět Gateway, což už jako hráči jako nevidíme.

TaSSadar - 23.01.2008 | 14:50   (odpovědět)

souhlasim se sasinem, rozhodne mi to zajimave nepripada. mozna ten force field, ale vubec nevim ze tam neco takeho je, takze taky celkem jedno... co se tyce toho, co se stane se zealotem po zarvani, me jaksi nezajima, at jde treba do nebe nebo do pekla... a co se tyce nejakych figurek, to si absolutne muzou strcit nekam... stejne bych si ji nikdy nekoupil bo nevim co bych s ni delal !!!!

kdo ty otazky poklada?? redakce nebo lidi na foru?

Vamp - 23.01.2008 | 14:49   (odpovědět)

Prave otazky 1 a 3 pro me byli nejzajimavejsi, takove dokreslujici informace se jinde nez od tvurcu neziskaji, to co jak bude fungujat ve hre nakonec zjistime vsichni ze a otazka c.4 - to byli prece jistota (Blizzard dela figurky a ruzny blbustky ke svym hram u dlouho)

Vamp - 23.01.2008 | 14:46   (odpovědět)

Aries: barracks nekde existovat musi (at us si pod tim predstavis cokoliv), nekde preci museji zit - maji spoustu zakladen a lodi (nejen na Aiuru / Shakurasu) kde bezne prebyvaji kdyz se nevalci ne? A v "realu" by urcite v zakladne bylo bylo i spoustu jinych, druhoradych budov / stanu / krystalu..... nez je Nexus, Gateway atd....

Shadow - 23.01.2008 | 14:45   (odpovědět)

Otazky 1 a 3 jsou vice mene o nicem... Prostej jen tak ze zvedavosti. Ale jinak se tam par uzitecnejch informaci objevilo. Me treba potesila i odpoved na otazku 4.

Jetro [ redakce ] - 23.01.2008 | 14:43   (odpovědět)

To ASS_Sasin: Tak to asi ctes neco uplne jinyho, ne? Co popis vyuziti Force Field, to ze hral Karune proti ZERGUM, to ze se da mana predavat z jedne kouzlici jednotky na druhou, Nulliefer a dalsi a dalsi...

ASS_Sasin - 23.01.2008 | 14:39   (odpovědět)

Zase, Q&A stojí za ***** (doplňte dle vlastního uvážení nejhořší nadávku) dávám 30%

Aries - 23.01.2008 | 14:14   (odpovědět)

Hmm, jenom by mě zajímalo, kam se Protossové teleportujou? Vzhledem k tomu že u nich neexistuje žádná věc na styl Barracks, kde by válečníci přebývali (vše je teleportováno branou z Aiuru, či spíše teď ze Shakurasu), by se museli teleportovat na domovskou planetu. A kdyby tohle uměli, pak by přeci ani nepotřebovali Gateway....

Bemis83 - 23.01.2008 | 11:54   (odpovědět)

hmmm. docela zajímavý heh =

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.