StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Jan.2019 Hasitleak R… » 16.01. 15:54
[MP3].New Guster – L… » 16.01. 15:49
[.[$].]Best ^Switchf… » 16.01. 15:44
[.[0@0].]Hot F.u.l.l… » 16.01. 15:39
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Dark Templar - fanouškovský redesign

17.01.2008 | 19:12 - Jetro

Ne každému vyhovuje současný model protosského temného templáře, navíc pokud k tomu umíte kreslit, není nic lehčího, než si daný model upravit podle vlastních představ. Podle autora bychom měli přimhouřit oko na případné nedostatky, jelikož tento návrh kreslil 1!! hodinu, jde o spojení konceptů klasického DT s tím od Samwise. Není jako aiurský Protoss, je temnější. Taktéž mu byla odebrána "rozporuplná" kosa. No posuďte sami, co se dá za hodinu nakreslit...

 

Zdroj: flickr.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zeragul - 31.01.2008 | 11:38   (odpovědět)

hehe, tak jsem nasel odstavec, o kterem jsem mluvil, ktery popisuje Temne templare jako bojovniky ze zalohy a vrahy. Je to v samotnem pribehu Stalkeru. Navic tam je zminka o tom, ze skryvani ziskali az po opusteni Aiuru (nekdo tvrdil, ze je to naucil Adun...mozna s tim jen zacal). Jinak samotny pribeh Stalkeru pochazi primo od Blizzardu. Tudiz pokud by DT prezentovali jinak, protirecili by si!!!

joniik - 22.01.2008 | 21:43   (odpovědět)

souhlasim s Davidem rychli neviditelni a minimalne obrneni... kosu pryc pro takovejhle typ bojovnika je to blbost...

killer.exe - 21.01.2008 | 18:17   (odpovědět)

ale to sem nenašel já to sem viděl na nějakejch stránkách ani nevim na jakejch

- 21.01.2008 | 14:08   (odpovědět)

Kostěj Nesmrtelný - 21.01.2008 | 10:45   (odpovědět)

Heh..herdek, nějak jsem zapomněl na nick. To poslední je moje

- 21.01.2008 | 10:43   (odpovědět)

Ehm, kucí, nepřeháníte to trochu? Venku už jste dneska byli?

Olda - 20.01.2008 | 23:51   (odpovědět)

ale já bych mu dal za pravdu, vzdyt to vypada jako raynor na tech predeslich obrazkach

Jetro [ redakce ] - 20.01.2008 | 22:03   (odpovědět)

To Natix: Pravda, taky uz se to pomerne drsne resilo mezi fanstrankami... Ted kazdej posila jakykoli "sporny" stin a doufa, ze Karune potvrdi, ze je to Raynor.

killer.exe - 20.01.2008 | 20:37   (odpovědět)

proč?

Natix - 20.01.2008 | 20:30   (odpovědět)

To killer.exe: To už je trochu paranoia, ne?

killer.exe - 20.01.2008 | 18:15   (odpovědět)

no původně jsem chtěl počkat jestli ho někdo najde ale tady to máte http://www.blizzard.com/images/sc2/wheresraynor.jpg

zeragul - 20.01.2008 | 18:14   (odpovědět)

To Aries: heh, diky za pripomeni historie, kterou jsem cetl minimalne 10x. Ale je pravda, ze si uz nepamatuji, ze by je neviditelnosti ucil Adun, mel jsem za to, ze se ji naucili postupne az ve vyhnasnstvi kdyz zacali experimentovat s prazdnotou.
Kazdopadne, ano nejsou vsichni templari, ale ja jsem puvodne tu poznamku vubec nepochopil, nebo spis jsem nepochopil, co tim chtel Unimatrix325 rici. Celou dobu se resi vystroj bojovnika, coz je templar. To ze mezi nimi nejsou templari je logicke, nejsou vsichni valecnici, ale ti se prece neresi, ti zbran a brneni nenosi!

Olda - 20.01.2008 | 17:32   (odpovědět)

mohli byste taky vzit v potaz, že ten DarkT od samwise je jen v nějakém obřadním nebo slavnostním "kvádru", pokud se teda jedná o to brnění.

když mužou lidští vojáci měnit uniformy podle potřeby, tak proč by taková mocná a pyšná rasa jako protosové museli chodit furt v jedněch "špinavých trenkách"

Aries - 20.01.2008 | 17:04   (odpovědět)

Srry ten post byl od mě. A vycházel jsem z knížek CH. Golden

- 20.01.2008 | 17:03   (odpovědět)

To zragul: Ano všichni DT doopravdy nejsou templáři. Označení Dakr Templar začala používat skupina kolem Aduna a také pak Conclave tehdejší doby. Ale DT byly Protossové jak khalai, tak templars, kteří se odmítali připojit ke Khale, jelikož by tak ztratili svou individualitu. Následkem toho Conclave nařídila Adunovi je vyvraždit. On a jeho věrní je však přesunuli na skryté místo na Aiuru, kde je začali učit umění se maskovat (zneviditelnit). Ovšem ohromná síla takové skupiny vyvolala pořádnou psi-bouři, která úkryt odhalila Conclave. Následkem toho byli DT odesláni do hlubokého vesmíru

Natix - 20.01.2008 | 16:44   (odpovědět)

To killer.exe: Mohl bys upřesnit?

killer.exe - 20.01.2008 | 16:22   (odpovědět)

byl nalezen další Jim Raynor na tomhle obrázku http://www.starcraft2.com/images/screenshots/ss62-hires.jpg

david - 20.01.2008 | 14:50   (odpovědět)

Ja si temných templárov predstavujem ako tajomných, neviditeµných, rýchlych, inteligentných a tým pádom nebezpečných bojovníkov. Vôbec sa k nim nehodí brnenie a ako zbraň kosa, tým by stratili rýchlosť, obratnosť a nenápadnosť. Ozdoby ako kosti zergov atď. sú úplné nezmysly, veď sú predsa neviditeµní a nepotrebujú aby ich pri pohybe prezradili hrkajúce kosti. Dlhé roky prežili v exile na nebezpečných planétach, vďaka tomu, že zbytočne na seba neupozorňovali, boli šikovní a žili v skrytosti. Tí čo ich prenasledovali, vedeli že existujú, ale bez toho aby sa im sami ukázali, ich nikdy nenašli. Preto ich niektorí považovali len za legendu.

zragul - 20.01.2008 | 13:37   (odpovědět)

To Unimatrix325: zamosrejme, ale celou dobu se mluvi o bojovnikovy a jeho vybave, bojovnici budou vsichni templari (popravde jem nejak ani nepochopil smysl te tve poznamky ze vsichni DT nejsou templari).
Samozrejme, ze muzou stat v prvni linii, ale tim by tak nejak zratil vyznam jejich nejvetsi vyhody. Spis si predstavuji a taky jsem takovou taktiku pouzival, ze se mezi zealoty skryvaji a davaji smrtici rany aniz by to nepritel tusil.
Ja osobne bych jim dal mece nebo malinko delsi tyc (podobne jak ve star wars), jejiz ostri by se mohli ruzne prodluzovat a vypinat (pokud teda chteji DT odlisit od Zeratula) to uz by byla velmi efektivni zbran (jednou takovy zvlastni mec jendnou dlouhe dvouostri, kterym by na jedno machnu rozsekly 4 zerlingy). Nejlepe je vybavovat ruzne...

Jinak staci se podivat na srovnani zivotu/stitu se zealotem:
zealot 100/80
DT 40/80
opravdu by jsi poslal jednotku s tak malim poctem zivotu (slabsi zbroj) do prvni linie? Pritom energeticke stity jsou na vysoke urovni, ktere se po taktice zautoc-utec obnovi a jedu znovu. Takoveto parametry meli i DT v puvodnim Staru pred Broodem

lord Arvenger - 20.01.2008 | 13:14   (odpovědět)

Na trávu

(sorry, nešlo odolat)

killer.exe - 20.01.2008 | 12:44   (odpovědět)

no a skončí zo zim že si z toho udělá warpovou sekačku

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.01.2008 | 11:14   (odpovědět)

Zeragul : jistě, já jenom narážel na fakt, že označení DT se obecně používá pro všechny Protossy vyhnané z Aiuru na základě odmítnutí Khaly, což určitě nebudou jenom templáři.
A to, že se DT umějí zneviditelnit neznamená, že nemůžou normálně bojovat v první linii
Jinak mně se ta kosa v téhle formě taky nelíbí, mnohem radši bych viděl nějakou tyč/halapartnu...

Tyrael : obranu mají, mají štíty

Jinak ideální vysvětlení by bylo to, že ty ostří na tý kose se dají různě natáčet, tzn. může z toho být tyč ala Darh Maul, nebo obě ostří na jedné straně, nebo to, co sme viděli na artworku. Celkem bych v tom neviděl problém.

zeragul - 20.01.2008 | 10:49   (odpovědět)

To Tyrael: to srovnani psi cepeli na meci a na kose bylo ilustrativni, samozrejme stejna situace bude u warp cepele na kose a na meci

To Lucas: i kdyz vypnes jedno ostri, porad nemas zbran se kterou protivnika muzes probodnout vypadem v pred! Kosu pouzivali farmari, kdyz sli jako domobrana Tohle neni zbran pro vojaka.

Aries - 20.01.2008 | 08:58   (odpovědět)

Taky je možný že by ve skutečnosti (tj. kdyby bylo univerzum Starcraftu reálný ) mohli mít kosu na boje proti skupině a kdyby potřebovali rychlej výpad, tak by mohli mít taky emitory PSI-čepelí.

lord Arvenger - 19.01.2008 | 22:15   (odpovědět)

Zapnutý obě nebo jedno, jako zbraň je to neefektivní. V tomhle s Zeragulem souhlasím.

Lucas - 19.01.2008 | 22:07   (odpovědět)

Mimochodem, kdo říká že u té kosy nemůžou libovolně jedno ostří vypínat?

Tyrael - 19.01.2008 | 22:05   (odpovědět)

To zeragul: k tomu brnění, si myslím že by DT měli mít nějaké brnění, přece jenom nějaká obrana je lepší než žádná pokud nejde obrana na úkor pohyblivosti a to při nějakém lehkém brnění nehraje roli.
ještě jedna taková drobnost, PSI čepele používaj zealoti, DT maj warpové čepele (Warp blades)
pokud maj být DT co nejúčinější v boji musí jediným úderem napáchat co nejvíc škod, nejlepší na taktiku udeř a uteč

zeragul - 19.01.2008 | 21:49   (odpovědět)

Jeste dodatek, vemte si treba Stalkery, kteri jsou vytvorem DT. Co je jejich hlavni vyhoda? Jsou rychli, muzou rychle prekvapit protivnika, rychle uteci, skvele pronasledovat. Tohle je proste filozofie DT, moment prekvapeni, utok ze zalohy!

zeragul - 19.01.2008 | 21:42   (odpovědět)

To Unimatrix325: Naprosty souhlas, DT jsou velmi individualni. Ale bavime se o templarich, vsichni bojovnici jsou kasta templaru, to se urcite nezmenilo ani u DT, ty mluvis uz o temnych protossech (kdyz teda vezmeme DT jako vsechny protossy vyhnane z Aiuru). Dalsi poznamka, mozna se budu opakovat, ale neviditelnost dava jasny predpoklad k tomu byt vrah (assassin), nekde jsem cetl, uz nevim kde, ze temni templari nicili sve protivniky tim, ze zavrazdili vedeni a tim padem porazily celou armadu (je to celkem logicke vyuziti neviditelnosti)...tzn jsou to vrahove a jako takovy by meli byt velmi rychli, obratni. To kosa neumoznuje a ani takove MEGA brneni na tom artworku. Dark templari proste nestoji v prvni linii jako zealoti, ti maji "tezkou" zbroj.

To lord Arvenger: Ano protossove jsou silnejsi nez clovek, ale taky mnohem chytrejsi. Jen pako by pouzivalo neohrabanou zbran naproti flexibilni, rychle zbrani, zvlast pokud je to vrah! PSI paprsek bude stejne silny jak na kose tak v meci tak v zapesti. Zkus se zamyslet na moznosti vyuziti kosy a mece. Mecem muzes seknou, probodnout, ale s kousou bude bodnuti velmi obtizne (rychly vypad vpred). Kosa je mnohem mene efektivni. Vyhoda je je pouze jedna, protivnika si udrzis vice od tela, ale na co to je bojovnikovy, kdyz utoci neviditelny.

Je docela mozne, ze mezi DT budou bojovnivi, co stoji v predni linii pokud je to nezbytne, zvlast kdyz nebyli jeste se zealoty, ale tuto situaci si predstavuji jako posledni moznost, pokud nic jineho nezbyva (jsou odhaleni) a chrani zivoty treba cele vesnice nez se evakuuje.

Lucas - 19.01.2008 | 18:33   (odpovědět)

Nejde o vzhled, ale o efektivitu

lord Arvenger - 19.01.2008 | 18:28   (odpovědět)

>>Zeragul: Jen poznámka na okraj, protossové jsou silnější než člověk. Nemyslím technologicky ale i fyzicky. Oni by to s tou kosou zvládli, toho se nebojím. Akorát že s ní vypadaj jako banda helloweenských maškar.

Lucas - 19.01.2008 | 16:09   (odpovědět)

Zeragul: Zeratul byl lovec ze zalohy, Dark templáři sou zealoti v temnem provedeni a neviditelní, Samwise to sám řekl.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.01.2008 | 12:31   (odpovědět)

No, pěkně řečeno, ale to je přesně ten názor, kterej převládá, ale vychází z toho, že všichni DT vypadaj stejně, nad čim se Samwise pozastavoval v tom Blizzcastu. To prostě není pravda. Zeratul je assassin, to ale neznamená, že všichni DT jsou. Hergot všichni DT ani nejsou templáři. Prostě zrovna u DT se dá očekávat velká individualita a rozdílnost, prostě co kus, to originál (je jasný, že ve hře to je jeden model). Prostě zatímco zealoti jsou uniformovaný a velmi pravděpodobně mají prostě fakt stejnou výzbroj a výstroj, tak DT budou mít různá brnění, různé oblečení, různé zbraně, atd. atd.

Natix - 19.01.2008 | 01:42   (odpovědět)

To zeragul: Souhlas, pěkně řečeno.

zeragul - 19.01.2008 | 01:10   (odpovědět)

jeste dodatek, zkuste si vzit do ruky kosu nebo neco podovne velikosti a vahy a zkuste byt rychli...to neni zbran pro assassina

zeragul - 19.01.2008 | 01:09   (odpovědět)

zeragul - 19.01.2008 | 01:08   (odpovědět)

Sice nejsem buhvi jaky anglictinar, ale zkuste se podivat na preklad slova dark (tma, tmavý, tmavá barva, stín, temný, ...). Kdyz se podivate na Samwisuv artvork, je videt jasna cervena. Sice je pravda, ze se jedna hlavne o odrazene svetlo (shakuras by mel mit svetlo spis do fialova). Asi jsem moc velky detailista, ale temneho templare si predstavuji jako lovce ze stinu (protossove byla puvodne rasa lovcu, proto take ty koncetiny aby mohli vyvinot velkou rychlost a dostihnout obet) protoze dokazi ohybat svetlo, cerpaji energii z prazdnoty. Proste mi Samwisuv navrh pripada, jako by vytvoril lovce z pekla. I ta kosa tomu nasvedcuje. Navic kdyz si vsimnete, tak na tom artworku temny templar vypada jak tank (vic obrneny jak zealot), ale pritom assasin by mel mit brneni lehke (assassin = vrah ze zalohy, nekdo kdo se snazi byt neviditelny je urcite vrah ze zalohy). Dle meho nazoru se proste Samwis netrefil. Netusim jestli pracoval na prvnim Staru, pokud ne vse se vysvetluje, pokud ano, nechapu...snad jsem svou myslenku podal dosti srozumitelne...sorry jestli nekomu muj nazor pripada hloupy, ale ja se proste do rasy protossu zamiloval a udelal jsem si svuj pohled, ktery ovlivnil puvodni starcraft, jeho pribeh, prvni 3 knihy. Treba jak si prectu nove 3 knihyzabyvajici se hlavne protossy, naleznu jina fakta, ale pochybuji...

lord Arvenger - 18.01.2008 | 23:54   (odpovědět)

za ten patvar znakovej se omlouvám, měla to být šipka, se kterou si ale očividně tenhle systém neporadí.

lord Arvenger - 18.01.2008 | 23:53   (odpovědět)

»Aries: KOTOR jsem moc nehrál, ale v Jedi Academii jsem pak měl vždy dvojitej meč

A i takhle by se mi zbraň temných templářů líbila víc, i když ne vyloženě jako meč, alejako tyč, na jejímž konci se objeví psi-čepel (na jedný či obou, to je jen detail) ale ne jako kosa, ale jako "prodloužení" hole

» Lucas: Jako z horroru? Klidně, to ti neberu. Ale proč zrovna ze špatnýho horroru???

Aries - 18.01.2008 | 21:04   (odpovědět)

To Havoc: Souhlas, ve StarWars jsou ze všeho nejlepší lightsabry s dvěma čepelema (i ve hrách, hlavně v KOTORu). A to jak u Sithů, tak i u Jediů (i když u těch to není tak častý, tam spíš jeden meč v každý ruce)

Mizzin - 18.01.2008 | 20:37   (odpovědět)

Lucas: to už je věc scénáře a asi jistého omezení. Každý videjko (až na amerigo) je v podstatě neakční či jen minimálně. Ale pokud už se "obtěžovali" vyobrazit Fénixe, nebyl by pro ně problém ho nějak alespoň minimálně odlišit. Neodlišili? Neodlišili.

Kdyby pro ně byl takový problém vyrenderovat nové modely, tak by se tam neplácali s nějakou zkomoleninou dělotanku, případně vojáka v lehké zbroji atd.

Havoc - 18.01.2008 | 18:27   (odpovědět)

Dvojkosa sa vam urcite zapaci akonahle uvidite v nejakej animacke ci na samotnom skine ako s nou dark templar robi comba ako sith zo star wars.
Stone suhlasim s tebou

Lucas - 18.01.2008 | 18:18   (odpovědět)

Myslíš že ne? Tak proč Fenix zemřel 1. tak trapně a ne v epicke bitvě?

Mizzin - 18.01.2008 | 17:38   (odpovědět)

Jojo...hrdinové v SC2 budou vypadat úplně jinak, hlavně Tychus, že jo.

Dost pochybuji, že tohle bylo za hodinu...myslím si, že autor si dost ubral.

Dvojkosa je nesmysl (už jsem to tu někde psal). Kdyby to byla klasická kosa (s jednou čepelí) tak neseknu ani prd, ale tohle je krávovina.
Kosti jako trofeje a náhražka brnění mi k protossům taky moc nesedí, ale budiž.

Je zajímavé, že nové modely se jim dělat v SC1 nechtěly, ale s filmečkama a hrdiny v ních moc problémy neměli.

Lucas - 18.01.2008 | 17:36   (odpovědět)

Dark templáři mají být z hororu -.-

lord Arvenger - 18.01.2008 | 17:27   (odpovědět)

Já neříkám, že by Temní Templáři měli mít stejné zraně jako obyčejní Templáři či Zealoti, ale kosa? Při všech bozích! vypadá s tím jak ze špatnýho hororu (ale to už jsem tuším říkal).

Stone - 18.01.2008 | 15:08   (odpovědět)

Ja si myslim ze si na tu kosu zvyknem az bude krajet tela terranu vejpul . Proste ten puvodni vzhled DT mame az prilis zafixovany v hlave to je ten problem. Jo a ohledne toho fanartu: ja kerej se venuju kresleni dost dlouho tak mam na to oko a poznam co vapada dobre a podle me to hodnoceni tomu opravdu odpovida, mozna bych tomu dal ete trochu min a ten typek co to delal by se do blizzardu nemohl dostat ani nahodou, moc amatersky.

ASS_Sasin - 18.01.2008 | 14:35   (odpovědět)

To Romla: Připravte si uzenáče, na snídani jsem zpátky...

Cybers - 18.01.2008 | 12:52   (odpovědět)

to je dobre, psal jsem jim at dostane jednu cepel a druhou ruku jako v predatorovi Ta dvou-kosa mu fakt nesedela

Romla - 18.01.2008 | 11:52   (odpovědět)

To Lucas: Pak teda nechápu proč tady lidem nadáváš, když tohle všechno víš? Každému je asi jasné, že Zeratul bude ve dvojce vypadat jinak než obyčejný dark templar. Ani jsem tady nezaregistroval, že by někdo tvrdil něco jiného. Takže si běž nadávat někam jinam. Díky

zeragul - 18.01.2008 | 11:36   (odpovědět)

Tohle je dark templar jak si ho predstavuji.
Jinak je to jen o fantazii, ja si predstavuji dark templary podomne jako zeratula. Tak reci typu nemuze vypadat jak... si nechte od cesty. Kazdy ma jinou predstavu.
Klidne bych ho udelal vice "temnejsiho" (pekelnejsiho) (nejakou tu lebku jako trofej, zapletene kosti ve "vlasovych" nervech), ale to co predvedl Samwis je proste daemon templar. Ale je to muj nazor.

Lucas - 18.01.2008 | 11:14   (odpovědět)

Romla: Tady zase někdo neumí číst, Samwise říkal že se jim nechtěli tvořit nové modely, ale všichni víme že v Starcraftu 2 bude mít každý hrdina svůj model tak se nauč číst a neříkej blbosti

Terax - 18.01.2008 | 09:50   (odpovědět)

Jeden fanart
http://www.blizzforums.com/attachment.php?attachmentid=7768&d=1191908642

Vamp - 18.01.2008 | 09:49   (odpovědět)

No to bude asi tim ze v SC1 meli vsichni hrdinové model nektere obycejne jednotky (snad vyjímka Kerrigan). Proste se Blizzardum nechteli tvorit nové. Ale nyní doba postoupila a verim ze vsechny VIP postavy budou odlisné od obycejnych. Takze obyc. DT budou ti s kosou a Zeratul muze vypadat treba takto. Ostatne neco podobneho prece rikal i Samwise.

Romla - 18.01.2008 | 01:06   (odpovědět)

To ASS_Sasin: Určitě ne takový jako Eso Rimmer

Romla - 18.01.2008 | 00:59   (odpovědět)

To Lucas: Aha, už to chápu, Raynor může vypadat stejně jako mariňák, Stukov může vypadat stejně jako ghost, Fenix může vypadat stejně jako zealot, Tassadar může vypadat stejně jako high templar, ale Zeratul nemůže vypadat stejně jako dark templar! No offense, ale občas přemýšlej, než začneš lidem nadávat, lamko...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.01.2008 | 23:31   (odpovědět)

pěknej, akorát nevěřim, že to dělal hodinu (Mizzin určitě potvrdí No a pravý zápěstí má trochu nepřirozeně stočený

lord Arvenger - 17.01.2008 | 22:40   (odpovědět)

Podotýkám, že v jedničce vypadali všichni DT stejně. A i mně se docela zamloval původní koncept z jedničky. Nicméně musím říct, že i ten nový oficiální je zajímavý, kór s tím popisem. Brnění ze zergských kostí už samo o sobě zní nádherně. Ale ta kosa k tomu . . . . vypadá s ní jak ze špatného hororu.

A tenhle obráze je fakt skvělej. A jestli to dal za hodinu . . . je to machr.

Natix - 17.01.2008 | 22:08   (odpovědět)

To Lucas: Slušněji to říct neumíš?

Vamp - 17.01.2008 | 21:07   (odpovědět)

Souhlas s Lucasem

Lucas - 17.01.2008 | 21:01   (odpovědět)

Jděte do haje lamy pitome, Zeratul není normální Dark Templar tak každý nemůžeme vypadat jako on tak už to POCHOPTE SAKRA

Scya - 17.01.2008 | 20:31   (odpovědět)

Hele ho, Dark Templar! Tady jsem ho alespoň poznal...

Dumbass - 17.01.2008 | 20:13   (odpovědět)

pekny, tomu borcovi by meli blizardi udelat navrh na vstup do tymu vypada ze by to mohl prizivit

Tyrael - 17.01.2008 | 20:07   (odpovědět)

krásná práce, vzhledem k tomu že já když něco kreslím tak tomu chybý prostorový efekt, ale tohle je fakt hezký. Pokud by dal takovývo DT blizzard do hry tak by to vypadalo skvěle, vlastně by mě nevadilo kdyby tam dali stejnýho jako v jedničce

Dave.89 - 17.01.2008 | 20:07   (odpovědět)

Povedená prácička .

Dekker - 17.01.2008 | 19:54   (odpovědět)

tak to je fakt borec todle by mě trvalo nakreslyt min 2 nebo 3 dny pokud bych kreslyl v kuse a to by to nebylo tak pěkný

ASS_Sasin - 17.01.2008 | 19:44   (odpovědět)

Velmi povedený, navíc za jednu hodinu. To musí být frajer...

Venca - 17.01.2008 | 19:37   (odpovědět)

tak tohle už je jiný kafe

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.