StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
((GET)) Zip Leaked P… » 16.01. 11:22
Jan.2019 Great Bjark… » 16.01. 11:18
#Look#.Great Jaye Ba… » 16.01. 11:13
[.[$].]Great ^Highas… » 16.01. 11:09
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Přijíždí oblíbený Siege Tank!

08.01.2008 | 21:25 - Overwatch

 Dlouho jsme se nedočkali žádného oficiálního představení jednotky, ať už nové, či staronové. A zatímco čekáme netrpělivě na první BlizzCast, vývojáři nás příjemně překvapili oficiálním představením staré známé jednotky v její nové verzi - Crucio Siege Tank. Jedná se o novou, notně vylepšenou verzi, která by měla překonat svůj starý model (Arclite Siege Tank) především v silnějším útočném módu a celkově větší efektivnosti. Klasický Siege Tank ještě silnější? Už se nemůžeme dočkat!

 

"Crucio je Dominionovskou novou verzí velmi oblíbeného, ale zastarávajícího modelu Arclite Siege Tanku. Arclite byl proslulý skrz naskrz Konfederací pro jeho devastující sílu a možné pokročilé taktiky. Původně byl designován jako obranný kanón tzv. "konečné obrany", ale siege tank měl dvě fáze útoku - mobilní útočný mód a dělostřelecký mód, ve kterém připravil ke střelbě svůj masivní shock kanón..." [Více]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

lord Arvenger - 10.01.2008 | 19:31   (odpovědět)

A rozhodně detail, který mi přijde zbytečné řešit. V siege-modu má stabilitu zajištěnou tím, že se (jak říkám) rozloží. A díky těm rozjetým pásům (brr, tomu nikdy nepřijdu na chuť) je ještě stabilnější.

TRIGUN - 10.01.2008 | 19:10   (odpovědět)

ale kdyz je v siege modu tak se vice mene toci na vsechny strany a stabilitu ma tudiz zajistenou...nevim no ale zas je to jen mensi detail

Maty - 10.01.2008 | 19:07   (odpovědět)

Ale kdyz se transformuje do oblehaciho modu tak ma tu masivnejsi cast vzadu coz je podle me dulezitejsi nez aby ji mel v normalnim modu vzadu

TRIGUN - 10.01.2008 | 17:23   (odpovědět)

vypada lip kdyz ma mohutnejsi (treba motor) v zadu a navic to berte i trochu logicky kdyz tank vystreli tak je lepsi mit mohutnejsi zada kvuli zpetnemu razu

Natix - 10.01.2008 | 15:10   (odpovědět)

To TRIGUN: Naprosto souhlasím, taky se mi to nelíbí. A když se podíváte na ten concept art, tak tam je to právě takhle obráceně. No řekněte, nevypadá tank takhle líp?

Aries - 10.01.2008 | 15:09   (odpovědět)

To Marine: Taky jsem nekomentoval zvuk

TRIGUN - 10.01.2008 | 14:48   (odpovědět)

me na tom siege tanku prijde trochu divne ze kdyz je v normalnim "mobilnim" modu tak ten jeho predek je takovej hodne moc mohutnej narozdil od zadni casti kdyby to bylo obracene vypadal by ten tank o neco lip (teda podle me)....ale je to jen detail takze se to da prehlednout

Marine - 10.01.2008 | 11:55   (odpovědět)

To Aries: Aspoň kdyby měli i patřičný zvuk té střelby

Aries - 10.01.2008 | 06:52   (odpovědět)

To lord Arvenger: Uričtě to je aby to líp udrželo zpětnej ráz výstřelu. Pokud je to ještě silnější než Arclite, tak to musí být pořádná šlupka. A ty pásy takhle jsou rozhodně lepší než kdyby tam vyjížděli další dvě podpěry.

lord Arvenger - 10.01.2008 | 00:53   (odpovědět)

Pořád jaksi u nového tanku nemůžu překousnout ty rozjetý pásy do stran u Siego-Modu. Vypadá s tím divně. Ale jinak se jim poved.

TaSSadar - 09.01.2008 | 22:12   (odpovědět)

To SiMich: zacali to vyrabet v roce 2003, a co vim engine nemenili. a za dalsi, nevypada to nic moc aby to bylo extra narocne.
a za dalsi, ne, ty specifikace nejsou narocne, takovy komp ma dneska skoro kazdy. konfigareco 2005

Sp-Sp - 09.01.2008 | 21:44   (odpovědět)

To SiMich: Vubec sem nechtel rozbirat co vypada a nevypada realisticky. A proto se me SC2 libi i v teto fazi a neresim estli budova ma nakej sram nebo ne estli to vypada nove nebo by tomu meli ubrat na sytosti barvy. Sam jak si rikal tak hrace nezajima detailnost ale hlavne aby ta jednotka tam byla. A syta barva ja mnohem rychleji postrehnutelna. Proste a jednoduse receno mi slo o to nebo mi spis vadilo to vecne srovnavani jak ten SC byl dobrej, a v SC2 by melo byt tuto a tamto presne ako ve starem SC....

SiMich - 09.01.2008 | 21:41   (odpovědět)

TaSSadar: A myslíš, že ty specifikace, které jsi napsal, nejsou náročně? Musí se vzít v potaz, že to začali vyrábět minimálně před dvěma lety a to optimalizovali pro průměrné počítače té doby. Tedy, alespoň odhaduji.
Striker: My máme Cyrixe 133Mhz 32MB RAM a SC1 na něm hrajeme. Na tom SC2 asi taky nerozchodíme.

Aries - 09.01.2008 | 21:21   (odpovědět)

Zajímalo by mě, co je to za ten fialovej paprsek na tom prostředním screenu. Že by Zergové měli obdobu Ion Canonnu z C&C?

Striker - 09.01.2008 | 20:07   (odpovědět)

Ses blahovej s tim 2008 xDxD

TaSSadar - 09.01.2008 | 19:32   (odpovědět)

nic nebude zas tak narocne, jejich hry nesou nikdy narocne. ja myslim ze pokud to vyjde do konce 2008, tak naroky minimalni maximalne 2-2.5GHZ CPU, 1GB ram a grafika s PS2, takze nejaka ta 6600, 9600/9800

Striker - 09.01.2008 | 18:31   (odpovědět)

Jj ale jak rikam proste tedka ma trebas nekdo 1GHz 128 RAM a hraje na tom jenom StarCraft a staci mu to ale SC II mu na tom asi tezko pojede. A pokud jde o ty efekty jen a jen souhlasim BW je ma super ale na prehlednosti neubira ale kdzy sem videl ten screen kde boucha bane ling tak vseude zelena sracka a ja nic nevidel nebo jak utoci lingvoe na terrany nvm jaka fotka ale az asi po 3 zhlidnuti sem si fsiml ze linogve sou u bunkru a nicej zakopy to sem si ani na druhej pohled nefsim tohle me na tom sere totalne nejvic tahle preefektovanost sice to vypada pekne ale hratelnosti to skodi

Marine - 09.01.2008 | 18:13   (odpovědět)

To SiMich: Jenže on bude SC2 beztak dost náročný i v této dosavadní podobě. Takže si myslím, že by tento problém mohla vyřešit jedině skvělá optimalizace.

SiMich - 09.01.2008 | 17:11   (odpovědět)

Marine: Mám rok starý počítač (v té době jakýsi průměr) a Crysis jsem na něm rozběhl pouze na minimální detaily všeho. Samozřejmě k tomu by SC2 asi nedospěl, protože takovou grafiku, fyziku ani nic jiného nemohou zužitkovat. Co chci říct je, že u ještě starších počítačů by možná snížení detailů nestačilo.

Sp-Sp: Problém v porovnávání malby a fotky je v tom, že jsou oboje založené na něčem jiném. Malba je více abstrakní a jde tam více o umění, než fotka, u které jde u realističnost. Všichni vývojáři se snaží dostat do svých her realistickou grafiku a to se, podle mě bohužel, týká i strategií. Jenže stratég nepotřebuje vidět detailně svého vojáka, on potřebuje vědět, že tam je. Stratég potřebuje co nejvíce informací v co nejlepší formě. Proto se u všech plánování bitev šoupe figurkama po mapách. Realističnost zde není na místě.

SC2 mi připadá přehlcen efekty, které snižují hratelnost a tím zhoršují příjem informací. SC1 měl také efekty, které mohly udělat bojiště značně zmatené, ale na SC2 nemá.

Sp-Sp - 09.01.2008 | 16:21   (odpovědět)

Měli byste konecně přestat srovnávat SC1 a SC2, toze je to uplne neco jinyho a i Blizzard se vo to snazi. Verim tomu ze Blizzard ete udela neco s tou zadanou "voprejskaností a hruzostrasností" vzhledu SC2. A je pochopitelné že se SC2 se podobá hodně W3. To je jasny dyz to "neni ani tak davno" co vysel W3 narozdilod SC1. Doba pokrocila a nemuzete tez srovnavat 2D a 3D hru.................. "Nemuzete srovnavat malbu s fotkou"...............a ani se jedno nemuze prispusobit tomu druhemu.

Dave.89 - 09.01.2008 | 15:59   (odpovědět)

Grafika mi tez prijde strasne totozna s designem W3. Trebas terranske veze vypadaji jak nejake dve na sebe na vysku polozene koblihy.. navic to vse vypada strasne nove - ty budovy.. zadna "oprejskanost" bitvou.. jako ze SC1 bylo takove desivejsi, coz je lepsejsi.

Marine - 09.01.2008 | 15:54   (odpovědět)

To Striker: Kamaráde, na PC existují i takové vymoženosti - jako třeba snížení detailů. Takže by to bylo prosté: Grafika na maximální detaily by klidně mohla být krásná i náročná jako tebou vzpomínaná hra Crysis - no a ti, kteří by na to neměli PC, tak by si jednoduše snížili detaily a Blizzard by o nikoho nepřišel. Akurát si myslím, že by tímto tahem získal ještě více fanoušků

Striker - 09.01.2008 | 15:30   (odpovědět)

A vsimli jste si toho uplne hrubyho stinu toho kanonu v tom videu?

Striker - 09.01.2008 | 15:28   (odpovědět)

Jenze oni to nemuzou udelat graficky jak Crysis protoze potom by to nejel otem co jede SCBW takze by prisli o hrace a to oni nechteji.
BTW SCBW ma grafiku mnohem lepsi nez i nejaky dnesni hry NADCASOVA grafika v te dobe :]

Marine - 09.01.2008 | 13:19   (odpovědět)

To Romla: Je pravda, že mnoho dnešníh her podle mě svou kvalitou grafiky dnešku vůbec nedostačuje a přitom potřebují tak nabušený HW

Romla - 09.01.2008 | 12:37   (odpovědět)

Marine: No, já jsem teď hrál demo Supreme Commandera a tam mi teda grafika přišla ještě mnohem horší než u SC2.

Mimochodem po zahrání dema bych si teda Supreme Commandera nekoupil - tím chci říct, že pokud demo prvního Starcraftu Jatu nebavilo, tak to vůbec nic nevypovídá o plné hře

Marine - 09.01.2008 | 12:02   (odpovědět)

oprava věty: "Tak či tak mi grafika SC1 připadá víc a víc kýčovitá a na dnešní dobu celkem slabá" = mělo tam být SC2

Marine - 09.01.2008 | 12:01   (odpovědět)

To Eurox: souhlas

A teď trochu off-topic: poslední dobou jsem začal hrát WC3 a při dalších a dalších pohledů na nové screeny ze SC2 nabívám stále většího dojmu, že pro SC2 byl použit engine právě z WC3. Tak či tak mi grafika SC1 připadá víc a víc kýčovitá a na dnešní dobu celkem slabá - toť ovšem jen můj názor.
Mimochodem viděli ste nějaké ingame videa z Halo Wars? Nejsem sice fanoušek ničeho s příponou Halo, ale zdá se mi, že by ta garfika seděla SC2 více - Omlouvám se za off-topic, ale musel jsem.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 09.01.2008 | 11:50   (odpovědět)

aha, no tak společnýho nemá nic, ale pěknej je

killer.exe - 09.01.2008 | 06:55   (odpovědět)

To Unimatrix325: když dáš více tak tam sou 3 obrázky a ten uprostřed http://images.starcraftcz.com/art/40.jpg

Eurox - 09.01.2008 | 03:21   (odpovědět)

tak jsem na SC2 stránkách viděl to video , všechno se mi zdá fajn ,, jen ten zvuk střelby, zní to jak výstřel z kuličkovky a ne jak ze 120mm kanónu .-) ,,, v SC1 byl zvuk oukej rekl bych

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 09.01.2008 | 00:22   (odpovědět)

killer : jakej druhej obrázek ?

Dave.89 - 09.01.2008 | 00:19   (odpovědět)

Jukněte se přímo na SC2 stránky na to, jak se transformuje na siege mod a naopak. To je nářez!!

Je úžasnej... jen ale něco udělejte se zergy, jsou jako velikonoční králíci.. nevypadají jako příšery (pardon, to jen něco málo k zergům)..

Aries - 08.01.2008 | 23:13   (odpovědět)

K tý vodě: Tohle se někdy stáva, když típnete screen nečeho pohyblivýho, tak že se to takhle podělá. Anebo maji špatně nastavenou grafiku

Overwatch [ redakce ] - 08.01.2008 | 22:36   (odpovědět)

Sorry, 22:35 sem to psal já. Holt, ospalost

- 08.01.2008 | 22:35   (odpovědět)

To Lucas: No mě se ta voda zrovna tady taky moc nezamlouvá.

To Insolitus: Při nejmenším bude silnější než Arclite Siege Tank

Insolitus - 08.01.2008 | 22:29   (odpovědět)

moooc peknej, jen by me zajimalo jak teda bude silnej v normalinim modu

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.01.2008 | 22:21   (odpovědět)

no mě ta voda teda nenadchla možná to v pohybu bude lepší

killer.exe - 08.01.2008 | 22:21   (odpovědět)

heh moc nechápu co má ten druhej obrázek splečnýho se Siege Tankem

Lucas - 08.01.2008 | 21:44   (odpovědět)

Teda pravem hornim

Lucas - 08.01.2008 | 21:44   (odpovědět)

Všimněte si vody v levem hornim rohu, fantasticka

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.