StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

08.01.2008 | 21:25 - Overwatch

 Dlouho jsme se nedo?kali ádného oficiálního p?edstavení jednotky, a? u nové, ?i staronové. A zatímco ?ekáme netrp?liv? na první BlizzCast, vývojá?i nás p?íjemn? p?ekvapili oficiálním p?edstavením staré známé jednotky v její nové verzi - Crucio Siege Tank. Jedná se o novou, notn? vylepšenou verzi, která by m?la p?ekonat sv?j starý model (Arclite Siege Tank) p?edevším v siln?jším úto?ném módu a celkov? v?tší efektivnosti. Klasický Siege Tank ješt? siln?jší? U se nem?eme do?kat!

 

"Crucio je Dominionovskou novou verzí velmi oblíbeného, ale zastarávajícího modelu Arclite Siege Tanku. Arclite byl proslulý skrz naskrz Konfederací pro jeho devastující sílu a moné pokro?ilé taktiky. P?vodn? byl designován jako obranný kanón tzv. "kone?né obrany", ale siege tank m?l dv? fáze útoku - mobilní úto?ný mód a d?lost?elecký mód, ve kterém p?ipravil ke st?elb? sv?j masivní shock kanón..." [Více]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

lord Arvenger - 10.01.2008 | 19:31   (odpovědět)

A rozhodn? detail, kter mi p?ijde zbyte?n ?eit. V siege-modu m stabilitu zajit?nou tm, e se (jak ?km) rozlo. A dky t?m rozjetm ps?m (brr, tomu nikdy nep?ijdu na chu?) je jet? stabiln?j.

TRIGUN - 10.01.2008 | 19:10   (odpovědět)

ale kdyz je v siege modu tak se vice mene toci na vsechny strany a stabilitu ma tudiz zajistenou...nevim no ale zas je to jen mensi detail

Maty - 10.01.2008 | 19:07   (odpovědět)

Ale kdyz se transformuje do oblehaciho modu tak ma tu masivnejsi cast vzadu coz je podle me dulezitejsi nez aby ji mel v normalnim modu vzadu

TRIGUN - 10.01.2008 | 17:23   (odpovědět)

vypada lip kdyz ma mohutnejsi (treba motor) v zadu a navic to berte i trochu logicky kdyz tank vystreli tak je lepsi mit mohutnejsi zada kvuli zpetnemu razu

Natix - 10.01.2008 | 15:10   (odpovědět)

To TRIGUN: Naprosto souhlasm, taky se mi to nelb. A kdy se podvte na ten concept art, tak tam je to prv? takhle obrcen?. No ?ekn?te, nevypad tank takhle lp?

Aries - 10.01.2008 | 15:09   (odpovědět)

To Marine: Taky jsem nekomentoval zvuk

TRIGUN - 10.01.2008 | 14:48   (odpovědět)

me na tom siege tanku prijde trochu divne ze kdyz je v normalnim "mobilnim" modu tak ten jeho predek je takovej hodne moc mohutnej narozdil od zadni casti kdyby to bylo obracene vypadal by ten tank o neco lip (teda podle me)....ale je to jen detail takze se to da prehlednout

Marine - 10.01.2008 | 11:55   (odpovědět)

To Aries: Aspo? kdyby m?li i pat?i?n zvuk t st?elby

Aries - 10.01.2008 | 06:52   (odpovědět)

To lord Arvenger: Uri?t? to je aby to lp udrelo zp?tnej rz vst?elu. Pokud je to jet? siln?j ne Arclite, tak to mus bt po?dn lupka. A ty psy takhle jsou rozhodn? lep ne kdyby tam vyjd?li dal dv? podp?ry.

lord Arvenger - 10.01.2008 | 00:53   (odpovědět)

Po?d jaksi u novho tanku nem?u p?ekousnout ty rozjet psy do stran u Siego-Modu. Vypad s tm divn?. Ale jinak se jim poved.

TaSSadar - 09.01.2008 | 22:12   (odpovědět)

To SiMich: zacali to vyrabet v roce 2003, a co vim engine nemenili. a za dalsi, nevypada to nic moc aby to bylo extra narocne.
a za dalsi, ne, ty specifikace nejsou narocne, takovy komp ma dneska skoro kazdy. konfigareco 2005

Sp-Sp - 09.01.2008 | 21:44   (odpovědět)

To SiMich: Vubec sem nechtel rozbirat co vypada a nevypada realisticky. A proto se me SC2 libi i v teto fazi a neresim estli budova ma nakej sram nebo ne estli to vypada nove nebo by tomu meli ubrat na sytosti barvy. Sam jak si rikal tak hrace nezajima detailnost ale hlavne aby ta jednotka tam byla. A syta barva ja mnohem rychleji postrehnutelna. Proste a jednoduse receno mi slo o to nebo mi spis vadilo to vecne srovnavani jak ten SC byl dobrej, a v SC2 by melo byt tuto a tamto presne ako ve starem SC....

SiMich - 09.01.2008 | 21:41   (odpovědět)

TaSSadar: A mysl, e ty specifikace, kter jsi napsal, nejsou nro?n?? Mus se vzt v potaz, e to za?ali vyrb?t minimln? p?ed dv?ma lety a to optimalizovali pro pr?m?rn po?ta?e t doby. Tedy, alespo? odhaduji.
Striker: My mme Cyrixe 133Mhz 32MB RAM a SC1 na n?m hrajeme. Na tom SC2 asi taky nerozchodme.

Aries - 09.01.2008 | 21:21   (odpovědět)

Zajmalo by m?, co je to za ten fialovej paprsek na tom prost?ednm screenu. e by Zergov m?li obdobu Ion Canonnu z C&C?

Striker - 09.01.2008 | 20:07   (odpovědět)

Ses blahovej s tim 2008 xDxD

TaSSadar - 09.01.2008 | 19:32   (odpovědět)

nic nebude zas tak narocne, jejich hry nesou nikdy narocne. ja myslim ze pokud to vyjde do konce 2008, tak naroky minimalni maximalne 2-2.5GHZ CPU, 1GB ram a grafika s PS2, takze nejaka ta 6600, 9600/9800

Striker - 09.01.2008 | 18:31   (odpovědět)

Jj ale jak rikam proste tedka ma trebas nekdo 1GHz 128 RAM a hraje na tom jenom StarCraft a staci mu to ale SC II mu na tom asi tezko pojede. A pokud jde o ty efekty jen a jen souhlasim BW je ma super ale na prehlednosti neubira ale kdzy sem videl ten screen kde boucha bane ling tak vseude zelena sracka a ja nic nevidel nebo jak utoci lingvoe na terrany nvm jaka fotka ale az asi po 3 zhlidnuti sem si fsiml ze linogve sou u bunkru a nicej zakopy to sem si ani na druhej pohled nefsim tohle me na tom sere totalne nejvic tahle preefektovanost sice to vypada pekne ale hratelnosti to skodi

Marine - 09.01.2008 | 18:13   (odpovědět)

To SiMich: Jene on bude SC2 beztak dost nro?n i v tto dosavadn podob?. Take si myslm, e by tento problm mohla vy?eit jedin? skv?l optimalizace.

SiMich - 09.01.2008 | 17:11   (odpovědět)

Marine: Mm rok star po?ta? (v t dob? jaksi pr?m?r) a Crysis jsem na n?m rozb?hl pouze na minimln detaily veho. Samoz?ejm? k tomu by SC2 asi nedosp?l, protoe takovou grafiku, fyziku ani nic jinho nemohou zuitkovat. Co chci ?ct je, e u jet? starch po?ta?? by mon snen detail? nesta?ilo.

Sp-Sp: Problm v porovnvn malby a fotky je v tom, e jsou oboje zaloen na n??em jinm. Malba je vce abstrakn a jde tam vce o um?n, ne fotka, u kter jde u realisti?nost. Vichni vvoj?i se sna dostat do svch her realistickou grafiku a to se, podle m? bohuel, tk i strategi. Jene stratg nepot?ebuje vid?t detailn? svho vojka, on pot?ebuje v?d?t, e tam je. Stratg pot?ebuje co nejvce informac v co nejlep form?. Proto se u vech plnovn bitev oupe figurkama po mapch. Realisti?nost zde nen na mst?.

SC2 mi p?ipad p?ehlcen efekty, kter sniuj hratelnost a tm zhoruj p?jem informac. SC1 m?l tak efekty, kter mohly ud?lat bojit? zna?n? zmaten, ale na SC2 nem.

Sp-Sp - 09.01.2008 | 16:21   (odpovědět)

M?li byste konecn? p?estat srovnvat SC1 a SC2, toze je to uplne neco jinyho a i Blizzard se vo to snazi. Verim tomu ze Blizzard ete udela neco s tou zadanou "voprejskanost a hruzostrasnost" vzhledu SC2. A je pochopiteln e se SC2 se podob hodn? W3. To je jasny dyz to "neni ani tak davno" co vysel W3 narozdilod SC1. Doba pokrocila a nemuzete tez srovnavat 2D a 3D hru.................. "Nemuzete srovnavat malbu s fotkou"...............a ani se jedno nemuze prispusobit tomu druhemu.

Dave.89 - 09.01.2008 | 15:59   (odpovědět)

Grafika mi tez prijde strasne totozna s designem W3. Trebas terranske veze vypadaji jak nejake dve na sebe na vysku polozene koblihy.. navic to vse vypada strasne nove - ty budovy.. zadna "oprejskanost" bitvou.. jako ze SC1 bylo takove desivejsi, coz je lepsejsi.

Marine - 09.01.2008 | 15:54   (odpovědět)

To Striker: Kamarde, na PC existuj i takov vymoenosti - jako t?eba snen detail?. Take by to bylo prost: Grafika na maximln detaily by klidn? mohla bt krsn i nro?n jako tebou vzpomnan hra Crysis - no a ti, kte? by na to nem?li PC, tak by si jednodue snili detaily a Blizzard by o nikoho nep?iel. Akurt si myslm, e by tmto tahem zskal jet? vce fanouk?

Striker - 09.01.2008 | 15:30   (odpovědět)

A vsimli jste si toho uplne hrubyho stinu toho kanonu v tom videu?

Striker - 09.01.2008 | 15:28   (odpovědět)

Jenze oni to nemuzou udelat graficky jak Crysis protoze potom by to nejel otem co jede SCBW takze by prisli o hrace a to oni nechteji.
BTW SCBW ma grafiku mnohem lepsi nez i nejaky dnesni hry NADCASOVA grafika v te dobe :]

Marine - 09.01.2008 | 13:19   (odpovědět)

To Romla: Je pravda, e mnoho dnenh her podle m? svou kvalitou grafiky dneku v?bec nedosta?uje a p?itom pot?ebuj tak nabuen HW

Romla - 09.01.2008 | 12:37   (odpovědět)

Marine: No, j jsem te? hrl demo Supreme Commandera a tam mi teda grafika p?ila jet? mnohem hor ne u SC2.

Mimochodem po zahrn dema bych si teda Supreme Commandera nekoupil - tm chci ?ct, e pokud demo prvnho Starcraftu Jatu nebavilo, tak to v?bec nic nevypovd o pln h?e

Marine - 09.01.2008 | 12:02   (odpovědět)

oprava v?ty: "Tak ?i tak mi grafika SC1 p?ipad vc a vc k?ovit a na dnen dobu celkem slab" = m?lo tam bt SC2

Marine - 09.01.2008 | 12:01   (odpovědět)

To Eurox: souhlas

A te? trochu off-topic: posledn dobou jsem za?al hrt WC3 a p?i dalch a dalch pohled? na nov screeny ze SC2 nabvm stle v?tho dojmu, e pro SC2 byl pouit engine prv? z WC3. Tak ?i tak mi grafika SC1 p?ipad vc a vc k?ovit a na dnen dobu celkem slab - to? ovem jen m?j nzor.
Mimochodem vid?li ste n?jak ingame videa z Halo Wars? Nejsem sice fanouek ni?eho s p?ponou Halo, ale zd se mi, e by ta garfika sed?la SC2 vce - Omlouvm se za off-topic, ale musel jsem.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 09.01.2008 | 11:50   (odpovědět)

aha, no tak spole?nho nem nic, ale p?knej je

killer.exe - 09.01.2008 | 06:55   (odpovědět)

To Unimatrix325: kdy d vce tak tam sou 3 obrzky a ten uprost?ed http://images.starcraftcz.com/art/40.jpg

Eurox - 09.01.2008 | 03:21   (odpovědět)

tak jsem na SC2 strnkch vid?l to video , vechno se mi zd fajn ,, jen ten zvuk st?elby, zn to jak vst?el z kuli?kovky a ne jak ze 120mm kannu .-) ,,, v SC1 byl zvuk oukej rekl bych

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 09.01.2008 | 00:22   (odpovědět)

killer : jakej druhej obrzek ?

Dave.89 - 09.01.2008 | 00:19   (odpovědět)

Jukn?te se p?mo na SC2 strnky na to, jak se transformuje na siege mod a naopak. To je n?ez!!

Je asnej... jen ale n?co ud?lejte se zergy, jsou jako velikono?n krlci.. nevypadaj jako p?ery (pardon, to jen n?co mlo k zerg?m)..

Aries - 08.01.2008 | 23:13   (odpovědět)

K t vod?: Tohle se n?kdy stva, kdy tpnete screen ne?eho pohyblivho, tak e se to takhle pod?l. Anebo maji patn? nastavenou grafiku

Overwatch [ redakce ] - 08.01.2008 | 22:36   (odpovědět)

Sorry, 22:35 sem to psal j. Holt, ospalost

- 08.01.2008 | 22:35   (odpovědět)

To Lucas: No m? se ta voda zrovna tady taky moc nezamlouv.

To Insolitus: P?i nejmenm bude siln?j ne Arclite Siege Tank

Insolitus - 08.01.2008 | 22:29   (odpovědět)

moooc peknej, jen by me zajimalo jak teda bude silnej v normalinim modu

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.01.2008 | 22:21   (odpovědět)

no m? ta voda teda nenadchla mon to v pohybu bude lep

killer.exe - 08.01.2008 | 22:21   (odpovědět)

heh moc nechpu co m ten druhej obrzek sple?nho se Siege Tankem

Lucas - 08.01.2008 | 21:44   (odpovědět)

Teda pravem hornim

Lucas - 08.01.2008 | 21:44   (odpovědět)

Vimn?te si vody v levem hornim rohu, fantasticka

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.