StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
Columbia Jacket For … » 22.03. 05:00
Real and Original Pa… » 22.03. 00:08
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Cavez mluví o současném buildu hry

20.12.2007 | 15:19 - Jetro

Dustin Browder (Cavez) nás na fórech battlenetu obohatil o některé vlastnosti jednotek, které jsou v aktuálním buildu hry. Reagoval hlavně na dotazy vztahující se k poslední aktualizi oficiálních stránek a Karuneho Q&A.

 

První reakce se týkala Nomada, který podle informací "ztratil" schopnosti Science Vesselu z prvního StarCraftu.

 

Stále pracujeme na vlastnostech této jednotky. Ti z vás, kteří ji vyrobili při hrách na Blizzconu, viděli několik nápadů, které jsme zapracovali, ale věci se od té doby trochu změnily. Schopnosti Science Vesselu jsou skvělé, ale zkoušíme dávat hráčům nové strategie. Museli byste vidět, jak se mění vlastnosti Nomada během testování. Nomad začíná být vnímán dost odlišně od Sci-Vesselu, protože jeho schopnosti jsou založeny na stavbu věcí a tyto věci mohou být zničeny.
EMP je v aktuálním buildu hry. Irradiate není, stejně tak ani starý styl D-Matrix.

 

Druhý příspěvek se týkal nejasností okolo záměny Cobry a Thora.

 

Cobra je pryč, Thor je ve hře, ale nejde o "náhradu" ve smyslu, v jakém si myslíte, protože Cobra a Thor dělají dost odlišné věci. Tento nápad právě testujeme na Thorovi. Všeobecně dávám přednost tomu vás, lidi, chránit od praštěných nápadů jako je tento, protože vím, že některé z našich nápadů budou špatné a pak budete na nás za nadhazování takových myšlenek podráždění :(
Ale tady je něco, co můžu o Thorovi z aktuálního buildu říct:
- Je velký, ale ve skutečnosti je menší, než jak jsme ho ukázali v posledním demu, takže zabírá méně místa a o trochu lépe se umí pohybovat.
- Otáčí se poměrně rychle. Rychlost otáčení není předmětem balancování.
- Má hodně zdraví (momentálně 400).
- Není nijak extra drahý (momentálně 250/200).

- Má dobrý bonus proti pozemním obrněným jednotkám, není moc efektivní proti malým jednotkám.

- Má AA rakety (protiletecké), které jsou efektivní, ale ne drtivé. Může být zdolán dostatečným množstvím leteckých jednotek. Velikost limituje jeho pohyblivost, když se snaží pronásledovat rychle se pohybující vzdušné jednotky.
- Jeho zbraně na "ramenou" nejsou momentálně v provozu (nefungují). Pokud zůstane tento návrh, jednotka se graficky změní.
- Je skvělý proti Stalkerům a několika utajeným zergským a terranským jednotkám. Také je dobrý proti většině (ne všem) leteckým jednotkám.

- Pokud vyřadíte Thora (poprvé mu vezmete všechy HP), uděláte dobře, když ho necháte vyhořet a nebudete bojovat s oběma verzemi Thora.

- Proti současnému Thorovi fungují jednotky na dálku, pohyblivé a jisté mocné jednotky proti obrněným cílům.
Hrát s ním nyní je sranda. Nevím, jestli to je, nebo není dost pro StarCraft 2. To ukáže čas.

 

A nakonec ještě komentář ke schopnostem Science Vesselu.


Irradiate není nadobro pryč, jen právě není ve hře. To jsou dva naprosto rozdílné významy. Ani nevíte, kolikrát jsme odstranili EMP jen proto, aby se zase vrátilo zpět :)

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zaerot - 21.12.2007 | 18:55   (odpovědět)

ale v tamtom buildu hry to vypadalo dobře
no ale nej by bylo vybrat si bud obléhací thor (s dělama na zádech) nebo druhá varianta s raketomety

Dekker - 21.12.2007 | 13:56   (odpovědět)

mě by se víc libel bez těch zbraní na zádech, s nima to vypadá divne, jedině že by je předělaly na raketomety, ale pak by to byl opravdu přerostlej golias

Aries - 21.12.2007 | 10:57   (odpovědět)

To zaerot: Ale musíš uznat, že kdyby jsi měl Thora s tou jeho zádovou artilerií, k čemu by jsi potom potřeboval Siege Tanky? Takhle to asi fakt bude lepší. Thor na ničení tanků (a ultralisků a dalších přerostlejch jednotek) a Siege Tanky na rozmašírování blížících se houfů Zerglinů a ničení budov

zaerot - 21.12.2007 | 07:41   (odpovědět)

je mi líto tech zbraní na zádech dali se krásen využít možná je (a taky Cobru) dají z5

Aries - 20.12.2007 | 22:26   (odpovědět)

Ano je pravda že Terrani neměli moc pozemních jednotek proti tankům, tak teď jí asi dostanou v podobě přerostlého Goliatha

Natix - 20.12.2007 | 21:54   (odpovědět)

Tenhle nový koncept Goliáš-Thora se mi líbí, vůbec to není špatný nápad.

Axderh - 20.12.2007 | 21:07   (odpovědět)

Správně borci

Dumbass - 20.12.2007 | 20:06   (odpovědět)

Jn Romla ma pravdu. Furt tu nekdo pise ze se mu to a to nelibi a ze tamtu jednotku by nepridaval, ale kdyby se odstranili jednotky, ktery se nekomu nelibi tak skoncime zase u klasickyho SC az nato, ze bude mit novou grafiku.
Ja bych nechal blizz at si sam rozhodne jak moc daleko chce jit pri predelavani a balancu jednotek. Pac stejne stejne si SC2 zahraju i kdyz tam bude jedna nebo dve jednotky, ktera se mi nelibi.

Romla - 20.12.2007 | 19:29   (odpovědět)

Pokud se jim povede s Thorem udělat něco zajímavého, tak nejsem proti němu. Starcraft 2 jednoznačně potřebuje věci, které nebyly v jedničce, jinak je to zbytečná práce. Možná Starcraftu trochu škodí ten limit na počet jednotek - nezvyšovat oproti původnímu Starcraftu. Já osobně bych tam nechal skoro všechny jednotky z původního Starcraftu (tak deset až dvanáct za každou rasu) a k tomu přidal každé rase tak pět nových. Samozřejmě většina těch starých by měla být nějak upgradovaná, ne pouze zkopírovaná z jedničky. Plus přidat nějaké globální vlastnosti každé rase, které by rasy od sebe odlišovaly ještě víc než v jedničce. Ale něco podobného se možná přece jenom děje, akorát je v tom teď, ve stádiu vývoje, trochu zmatek

Aries - 20.12.2007 | 17:13   (odpovědět)

Mě teď Thor přijde jako Goliath s útokem proti budovám a těžkým strojům
Když už tam musí být, tak bych radši viděl toho původního

m4rses - 20.12.2007 | 17:00   (odpovědět)

Neiviem .. je zbytocne to nejako rozoberat ked vsetko sa moze zmenit, asi prestanem nadobro sledovat dianie okolo SC2 lebo sa moze stat ze hru budem poznat skorej ako si ju zahram a moze sa staz ze dostanem infarkt ked to 3x odlozia.

killer.exe - 20.12.2007 | 16:59   (odpovědět)

no najednou se mi thor zdá až trochu moc silnej

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.