StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
scarpe new balance d… » 15.06. 03:55
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Dvacáté čtvrté Karuneho odpovědi

14.12.2007 | 21:18 - Jata
Thor je jednotka, která se moc, v rámci role, nehodila, ale možná už našla své místečko a může volat domů. Po tom, co vývojáři zkoušeli několik věcí s Thorem, včetně toho, že z něj udělali super jednotku, se rozhodli, že ho vymění za Cobru, jakožto silnou a protivzdušnou jednotku. Dále mohou být přidány nové mechaniky, podle kterých bude třeba Thora zabít dvakrát, jednou ho to znehybní, kvůli jeho velikosti, a po druhé ho to zabije navždy. Při znehybnění bude stále Thor schopen střílet na pozemní a vzdušené jednotky. Mimo jiné, při této situaci ho mohou SCV opravit a bude se opět moct hýbat.

1) Bude nějaký způsob, jak budou moct fan stránky rozebírat replaye nahrané na jejich stránky, takže budou moct získat takové informace jako rasu, jména hráčů, mapu, atd.? (www.vilegaming.com)

Přesné detaily ještě nejsou dokončeny, ale plánujeme vytvořit mnohem lepší způsob na vyhledávání a sdílení replayů ve hře.

2) Soul Hunter byl považován za dobrou jednotku proti Zergům; proč jste ho ze StarCraftu II odstranili?
Měli jsme několik důvodů, ale tím nejdůležitějším asi bylo to, že bylo těžké ho uzpůsobit tak, aby byl i po vylepšení lehce viditelný ve velkých bitvách. Dalším důvodem je to, že tato jednotka byla až příliš zaměřena proti Zergům, od té doby co mají tak mnoho jednotek s nízkým početm hit pointů, což odporovalo ostatním frakcím.

3) Když se Reaper začal stavět v Barracks, je Merc Haven odstraněn? Je-li tomu tak, co to nahrazuje (pokud vůbec něco)? (www.Starcraft-Source.com)
Merc Haven se v aktuálním buildu hry vrátil zpět. V současné době nezbytně potřebuje, aby byla postavena Factory a je také budovou potřebnou k výrobě Reaperů v Barracks.

4) Bude ve hře obsažen "odemykatelný obsah", jako třeba dovednostní balíčky, tajné mapy a mise, extra jednotky či speciální zvuky a filmy? (www.starcraftzone.com)
Zkoumáme možnost různých typů odemykatelných dovedností, které můžou zahrnovat i nějaké ty ingame věci.

5) Je možné postavit Phase Cannony, přeměnit je v energii a pak přesunout přes mapu k základně vašeho protiviníka za pomoci Phase Prism? (www.starcraft2.com.au)
Ano, tato taktika je možná.

6) Jak lítá Overlord? (www.gamereplays.org)

Pro lítání používá Overlord plynové vaky (naplněné héliem) se slabou telekinetickou psi schopností pro zvednutí a hybnou sílu.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Romla - 18.12.2007 | 23:21   (odpovědět)

Tak tentokrát jsem to nějak nezvládl já, ten předchozí příspěvek je ode mě. Asi jsem se nějak infikoval nebo co

Aries - 18.12.2007 | 23:20   (odpovědět)

To Aries: Na tenhle zpětný ráz by podle mě žádné tlumiče nestačily, ale jak říkám, jsou tam i horší chyby...

Aries - 18.12.2007 | 22:26   (odpovědět)

Poslední post ode mě, já vždycky reaguju a zapomenu se podepsat :cry:

- 18.12.2007 | 22:25   (odpovědět)

To SAS: Ad Nohy Colussuse: Protossové mají antigravitační technologii, kterou využíval i třeba Reaver. Takže jsou Colossus nadlehčovaný a tím pádem se nebořej.
To Romla: Zpětnej ráz z výstřelu může být kompenzován inerciálními tlumiči, které loď musí mít, jinak by i pouhý let vpřed minimálně srazil celou posádku k zemi

SAS - 18.12.2007 | 19:08   (odpovědět)

To Aries: to je budoucnost , tak mužou mit generátory už malé ... ale to je jedno .. toto téma se zdá být již vyčerpáno ...

Aries - 18.12.2007 | 16:50   (odpovědět)

Ten post byl ode mě

- 18.12.2007 | 16:50   (odpovědět)

To SAS: Myslel jsem generátor energie, ale to jsi asi pochopil. Generátor maskování může být relativně malej, úměrně k velikosti objektu a síle štítu. (čím větší efekt, tím větší, nebo větší monžství generátorů)
O termonukleární fúzi jsem slyšel, ale na to aby si jí mohl provozovat potřebuješ dost velkej generátor. čert ví čím to pohánějí Ghosti a Warithové, ale tímhle to určitě není. (leda tak na nějaký energetický články)
A nehledě na to, že maskovanej BC či Thor by byli asi docela overpowered

SAS - 18.12.2007 | 14:36   (odpovědět)

To Aries: to je naprostá kravina . Kdybys musel mit generátor stejně velký jako jednotka sama , tak by chodily dvě jednotky jako "ghost" a né jedna . Btw slyšel jsi už o termonukleární fůzi
To Romla: správně , co na tom , že například colossus má 4 uzoučké nožky , které by se bořili přinejmenším stejně jako u thora ..

Romla - 18.12.2007 | 14:17   (odpovědět)

To Insolitus: Bohužel ve Starcraftu je spousta nesmyslů: jednotky zergů se radostně prohánějí vakuem, létají za pomoci telekineze, Battlecruisery střílejí z Yamato gunu se zpětným rázem, který by zabil celou posádku a spousta dalšího na co si teď zrovna nevzpomenu... A Thor je holt robot, který by byl směšný i mezi transformery z pohádky Michaela Baye s názvem Transformers. Ale některým se líbí - je to velké, má to velké kanóny a co na tom, že by se to propadlo do jen trochu měkčího terénu až po zadek a na trochu nerovnějším tvrdém terénu by to zase neušlo ani dva kroky... Některé nesmysly možná budou odstraněny, jiné bezesporu zůstanou - teď si jenom musíme vybrat, které jsou nejhorší a proti nim bojovat - pokud to má cenu

ASS_Sasin - 18.12.2007 | 09:27   (odpovědět)

Nemůžu říct že by se mi nějaká jednotka líbila nebo ne, mě jde spíš o účinnost a využitelnost než jestli má nohy nebo pásy... Ale pokud vypadá hezky (jako třeba ultralisk) tak to není na škodu

joníík - 18.12.2007 | 00:03   (odpovědět)

souhlas insolitus

Aries - 17.12.2007 | 21:49   (odpovědět)

To SAS: Myslím že na vytvoření maskovacího pole dostatečně velkýho na pokrytí BC nebo Thora by jsi potřeboval generátor velkej jak ta loď

Insolitus - 17.12.2007 | 21:23   (odpovědět)

To SAS: priznavam se ze k tyhle jednotce jsem hodne kritickej, pasy si myslim ze by treba byly trosku lepsi

obecne se mi thor proste nelibi a kdyz ho vyhodi budu jenom rad, pac sila jednotek a vyvazenost se tedka este neda hodnotit

SAS - 17.12.2007 | 18:41   (odpovědět)

To Insolitus: Brát to logicky je ulná nicotnost . Kdybych to bral logicky , tak když má ghost funkci cloak , tak proč ho nemaj ostatní jednotky . Když ho má wraith , proč ho nemá například bc atd ... Jestli jsou teda jádrem problému "nohy" napiš do blizzardu ať je vyměněj za pásy nebo něco podobného .

ASS_Sasin - 17.12.2007 | 18:09   (odpovědět)

Pravda ale to by pak měli terrani mnoho vzdušných jednotek... taky když hraju SC tak se nezamýšlím nad tím proš je Science vessel kulatý ... V SC2 ti to taky nebude vadit

Insolitus - 17.12.2007 | 15:56   (odpovědět)

To SAS: zadna jednotka neni dokonala, a to je v poradku, ale s tim thorem mi to prijde nelogicky, BC je pomalej pac vazi tisice tun a ikdyz ma silny motory tak se pomalu plazi svetem, a ted si predstav ze mas neco podobne tezho ale rozhodnes ze pro jeho transport bude lepsi kdyz bude mit nohy, motory ktery neco takovyho rozhejbou budou muset bejt mnohem silnejsi a presto vysledna pohyblivost je mnohem nizsi

Caruage - 17.12.2007 | 15:50   (odpovědět)

To Aries: 100% s tebou souhlasím, sice bude Mothership silná, ale bude mít low HP a sílné štíty ale díky EMP se daj štíty anulovat takže.....

Aries - 17.12.2007 | 13:56   (odpovědět)

Mothership jako samotná určitě není ybraň hromadného ničení, stejně jako Thor musí mít okolo sebe nějaký jednotky který jí budou chránit, zatímco ona bude střílet Time Bomby atd.

ASS_sasin - 17.12.2007 | 13:06   (odpovědět)

Každopádně jsem strašně zvědav jak bude vypadat Goliath... i když nebude ve hře jako takové jen v editoru ale je to jedna z mojích nejoblíbenějších v SC, Mothership silná bude o tom není sporu ale takových 5 goliášů by si s ní poradilo

Caruage - 17.12.2007 | 11:50   (odpovědět)

To killer.exe: Jasný ja to myslele doslova a do písmene ironicky, protože tu všichni z Mothershipu dělaj totální zbraň konečného řešení, podle mě zase tak silná není.

killer.exe - 16.12.2007 | 21:39   (odpovědět)

ten poslední vzkaz je ode mě

- 16.12.2007 | 21:39   (odpovědět)

To Caruage: tak kdyby zničit nešla tak by to bylo trochu divný ne. Protosové si postavěj jednu lodičku a bum ostatní základny se ztrácej v kouři a mothership se v klidu vznáší nad bojištěm všude kolem trosky a pár zbylích nepřátel se snaží utéct ... zbytečně!! :-B

Caruage - 16.12.2007 | 21:23   (odpovědět)

Mothership se da zničit, takže asi není tak super užasná jednotka ne??

Bemis83 - 16.12.2007 | 20:03   (odpovědět)

Mě osobně se Thor líbí a těším se na něj pokud ho tam nechaj. A ti co jim vadí tak si SC 2 stejně zahraji at tam je nebo ne! A myslím si že každej si najde nějakej zpusob jak ho rychle sundat. Jinak ja neřeším co tam je a není. Stejně s tím nic nenadělám takže si počkám až to konečně někdy vyjde =

Beldin - 16.12.2007 | 19:58   (odpovědět)

to Aries: No ja jsem ještě nedavno mel pocit, že může.... Ale pak sem někde viděl že to neumí. Docela mě to překvapilo Kdyby to šlo tak by to asi bylo akorát....

SAS - 16.12.2007 | 18:02   (odpovědět)

To Insolitus: Ukaž mi v SC2 dokonalou jednotku ( kromě mothershipu )
bc je taky pomalej .. takže ti kdo ho vyrábějí vlastně prohlupují ?

Aries - 16.12.2007 | 08:05   (odpovědět)

To Beldin: Třteba bude moct do vzducuh nakonec střílet i Immortal

Beldin - 16.12.2007 | 02:44   (odpovědět)

Uznavám, že je to trochu mimo, ale začínám mít pocit, že protossové nemají skoro nic země-vzduch..... To mi přijde přinejmenším zajímavé. Phoenix, warpray a carrier si dokáží poradit s většinou útoků, ale i tak.... Leda by archonům zvýšili dostřel.

Insolitus - 15.12.2007 | 23:46   (odpovědět)

krome toho ze se mi thor nelibi tim jak vypada (jelikoz je to "jen" zvetsenej malej mech, coz z hlediska ompozoce vypada sice mohutne ale zaroven obludne, prominte skola) tak podle me hlavne porira logiku boje

kdyz pujdes a zaivestujes takovhle obrovsy mnozstvi zdroju do neceho takhle velkyho, tak po tom budes chtit maximalni efekt, logicky, a kdyz tomu das nohy, jinymo slovy udelas z toho nemotornost samu, tak nicis cast sve investice

umite si predstavit ze by dneska nejakej stat postavil tank velkej jako vejskovou budovu??? NIKDY, to by nikdo neudelal, vyplati se to na mori, protoze po vode to bude plout vzdy bez problemu a pak se to vyplati do vzduchu

Caruage - 15.12.2007 | 22:47   (odpovědět)

Pro mě rozhodně Thor není ultimátní jednotkou, jako Terran bych ho používal jako sílnou podpůrnou artilerii v kombinaci s rychlejšíma jednotkama s pár SCV za zady aby mohli opravovat. Nevím jak to je se sílou Warp Ray, ale podle mě s Thorem budou mít celkem problémy no to se ještě uvidí. Ovšem Mothership stale zůstáva ultimátní jednotkou. Terrani se spíše budou orientovat na kooperaci všech jednotek do jedno silného úderu, kdežto Zergové na sílu množství a převálcování nepřítele početní převahou. U Protů to bude probíhat asi tak že se hráč bude snažit dosahnout co nejdříve Mothershipu, ale vzhledem k tomu že bude prakticky až na samém konci tech stromu tak mu to přece jen nějakou tu chvilku bude trvat (pokud necheatuje) pokud se mu to přece jen povede bude nasledovat utok mothershipu spolu s podporou imortalu proti tvrdým utokum. Po prolomení obrany neprátelské base nasadi zealoty se stalkery a proti letecké jednotky. Cca protos vyhrává v okamžiku ostavení Mothershipu ovšem pokud bude nepřítel (Terran) disponovat Yamato technologii což je pravděpodobné vzhledem k časové prodlevě mezi Yamato a Motheshipem v tech tree. Je Mothershop celkem ohroženým druhem.
Díky za pozornost:

Natix - 15.12.2007 | 19:33   (odpovědět)

To SAS: To jsem psal já... Pokud jde o Yamato, tak je pravda, že se musí nejdřív vyzkoumat, ale to je v jenom detail. A Warp Ray není zas tak silná, jak by se mohlo zdát. Čtyřem trvalo v prvním gameplay videu cca 5 vteřin, než zničily jeden BC a jedné trvalo zhruba stejnou dobu než zabila jednoho mariňáka. A výdrž taky zas tak velkou nemají, ten tucet mariňáků je zničil docela rychle.
A pokud je o ty Vikingy, tak 500 / (16 * 1,5) = 20,83, což je po započítání pancíře BC víceméně stejná síla jako u Goliáše. Máš pravdu, že musely "jeden a půl" salvy, jenže celé to trvalo asi jenom 3 vteřiny a to ten BC byl úplně zdravý.
Samozřejmě tu ale všude bude významnou roli hrát styl, jakým budou jednotky útočit, buď neorganizovaně anebo vždycky celá skupina na jeden cíl.

SAS - 15.12.2007 | 19:03   (odpovědět)

To "ten kdo se zřejmě raději nepodepsal" : to samozřejmě použít mohou, ale ten si musí nejdříve koupit/vyzkoumat , kdyžto warp už je po rozbalení z krabice ihned k použití . Nehledě na to , že bc bude zřejmě 2x tak dražší než warp .
Viking není zas tak silnej když jich 16 muselo vypálit cca "jedenapůlsalvy" , aby zničily bc + nepočítám to , jestli už bc neměl nějaké poškození ..

joníík - 15.12.2007 | 18:48   (odpovědět)

a to ze odstranili soul huntera mi vubec nevadi moc se mi nelibil ale to je muj nazor

joníík - 15.12.2007 | 18:47   (odpovědět)

to simich thor je jednotka ktera nema v sc co pohledava a na co nejakej dalekonosnej utok kdyz to zastane siege tank nehlede na to thorovu pomalost, thor je mech kteryho vythali ze hra warhammer 40 000 aspon teda tak vypada, rozhodne by byl lepsi starej dobrej golias nez tenhle kolos

SiMich - 15.12.2007 | 18:29   (odpovědět)

No, já zase proti Thorovi nic moc nemám, jen jsem se snažil vysvětlit, co by proti němu mohli mít ostatní.
A nemyslím si, že Zealoti Thora zničí, jelikož on nemá žádná omezení z hlediska toho, jak daleko může střílet..
Warp Raye sejme Viking řekl bych určitě.
Nj, Battlecruiser je asi ten samý případ. Což by možná mohlo vznést argument, že když už mají Terrani jednutakovou, tak nemusejí mít dvě.

- 15.12.2007 | 18:10   (odpovědět)

To SiMich: A Battlecruiser ti nevadí? Vžyť v originálním SC to byla prakticky nejsilnější jednotka. Sice šla samozřejmě docela dobře kontrovat, ale to Thor jde, jak říkal Caruage, taky.

To SAS: Proti BC budou Warp Raye určitě dost silné (i když mů¼ou použít Yamato), ale proti Vikingům si myslím, že to bude relativně vyrovnaný souboj.

SAS - 15.12.2007 | 17:37   (odpovědět)

to SiMich :Samozřejmě , ale rasy se vyvíjejí/zlepšují a to , že si terrani sestrojili !jednu! trochu silnější pozemní jednotku (a tím se mi zdá se zaměřili na pozemní útoky) snad nevadí... Například by mě zajímalo , jakou leteckou jednotku vzduch/czduch mohou terrani poslat proti pár warp rayům , tak aby to byl alespoň "trošku" vyvážený souboj . Vlajková loď terranů battlecrusier si ani neškrtne ... to jsme mohli zjistit z videa no a z těch všech ostatních -> viking ... to bych asi musel vidět , ale víc jak pár vteřin mu taky nedávám .

Caruage - 15.12.2007 | 17:27   (odpovědět)

No nevim jestli je Thor zase tak ultimatní, vzhledem k možnostem mothershipů se mi zda ještě docela zaostalej. Pokud využijetš správně všechny shopnosti mothershipů tak by si Thor ani neškrtl. Nehledě na to že skupinka zealotů v momentě kdy se mu dostanou na tělo ho zvikliduje během pár vteřin. Rychlé a agilní jednotky jsou proti Thorovi v totální výhodě.

SiMich - 15.12.2007 | 16:42   (odpovědět)

To SAS: Tady jde o to, že ty rasy mají byl rozličné a jejich rozličnost bych řekl už byla pevně stanovena. Protossové mají silné, drahé jednotky v malém počtu, Zergové mají slabé, levné jednotky ve velkém počtu a Terrané jsou něco mezi. A silná potencionálně ultimátní jednotka se prostě hodí k Protossům. V zájmu rozdílnosti by ale taková jednotka neměla být u žádné jiné rasy.

Jetro [ redakce ] - 15.12.2007 | 16:12   (odpovědět)

Ja to pochopil tak, ze Thor dostal jeste "schopnosti" Cobry a ta bud byla oslabena, nebo uplne odstranena.

Natix - 15.12.2007 | 15:28   (odpovědět)

Může mi někdo prosím vysvětlit, jak je to s tím Thorem? Já to taky vůbec nepochopil. 8O

SAS - 15.12.2007 | 15:20   (odpovědět)

Thor je podle mě dobrá vyvažující jednotka . Nevím co na ní všichni vidí za problém . Podle mě jsou všichni upnuti na protosse jakož to dobráky a všechny jednotky , které by mohly ohrozit rasu jsou zavrhovány . Například soul hunter byl podle mě docela dost silná jednotka a když bylo ohlášeno ,že jí odstraní , tak všichni protossfanoušci začali hrozně prskat . No tak maj terrani Thora no ... Protossové mají zas mothership ... ( pokud to tak není , tak se za tento post omlouvám )

Insolitus - 15.12.2007 | 13:47   (odpovědět)

To joníík: souhlas, pryc s thorem

joníík - 15.12.2007 | 12:51   (odpovědět)

ten thor je opravdu desnej pryc s nim zadny jiny reseni neni

SiMich - 15.12.2007 | 12:25   (odpovědět)

Eh... připadá to jenom mně, nebo věta „se rozhodli, že ho vymění za Cobru, jakožto silnou“ znamená, že Thor bude nahrazen Cobrou? Zprvu jsem to tak teda pochopil a asi bych si to i myslel, kdybych se nekoukl na battle.net.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 15.12.2007 | 11:49   (odpovědět)

jo, to je další výhoda
Stačí přilétající overlordy vpředu prostřelit a jejich slabá telekineze jim nebude stačit k tomu, aby udrželi rychlost

Předseda - 15.12.2007 | 11:45   (odpovědět)

Když overlorda ne jedný straně propíchnu, ufujazdí jak balónek, ne?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 15.12.2007 | 11:16   (odpovědět)

no sem rád, že taková otázka padla, už méně jsem rád za odpověď, která je opět na úrovni prvoplánového zamyšlení. Nicméně to, že zergové lítají ještě něčím dalším, než tím, co je vidět, se potvrdilo. Prostě vyšších rychlostí a pohybu ve vakuu dosahují pomocí telekineze, no.

m4rses - 15.12.2007 | 10:02   (odpovědět)

a Mutalisk ako lieta vo vesmire ? (vesmira plosina ? ) .. toto sme tu uz davnejsie riesili, nic nemoze byt dokonale

Insolitus - 15.12.2007 | 10:00   (odpovědět)

plynovy vak??? a jak to funguje ve vesmiru??? v miste kde neni zadna atomosfera ani gravitace, tam ti plyn co te nadlehcuje moc nepomuze.
Tedy pokud se nepletu v tom ze Overlordi jsou pro zergy i meziplanetarni prepravy

Olda - 15.12.2007 | 08:21   (odpovědět)

plynový vak u overlorda? Tak to se divim, že nelítám, když jsem furt plný plynu

Xxan - 15.12.2007 | 01:44   (odpovědět)

niktore otazky su fakt zaujmave:Jak lítá Overlord? )

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.