StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
scarpe new balance d… » 15.06. 03:55
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Obavy fanoušků ze současné grafické podoby - Karune odpovídá

27.11.2007 | 13:21 - Jetro

Po včerejším zveřejnění "zergských" screenshotů se okamžitě vyrojily - mimo jiné - diskuze o současném grafickém kabátku hry. Jak toto téma (i další) komentoval Karune na fórech battlenetu?

 

- Co se týče grafické podoby můžeme očekávat změny. Kolik a jak velké je ještě ve hvězdách. Vývojáři jsou již od oznámení hry pod neustálým "bombardováním" fanoušků, že grafika je příliš barevná, a že by neuškodilo více "realističnosti". Karune se proto na toto zeptal Sama Didiera (grafického ředitele) a ten mu odpověděl, že přilišná barevnost jednotek je především daná týmovými barvami, které pomáhají jednotky dobře rozpoznat (obzvláště světlé barvy - červená, modrá). Tým grafiků zkusí zapracovat na vyvážení barevnosti, aby byly méně jasné a více se podobaly původnímu StarCraftu.

 

- Zelená "koule" uprostřed prvního screenshotu je shluk vybuchujících Banelingů (ti mají hodně málo HP). V současnosti jsou tyto jednotky v boji na blízko docela slušní zabijáci.

 

- Thor i Ghost může v současnosti útočit na vzdušné cíle.

 

- Banneling nezraňuje přátelské jednotky. Samozřejmě to se může v budoucnu změnit.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Xxan - 03.12.2007 | 19:44   (odpovědět)

to by jedneho nsralo, aby to dopadlo jak EA GAMES )

Peca - 03.12.2007 | 19:15   (odpovědět)

Blizzard je super hlavně svým přístupem k fanouškům. Věřím, že se po fúzi s Activision nic nezmění a nenechá si kecat do svých projektů jako třeba bývalý Westwood (stačí se podívat co jako měl být C&C Generals). Doufám, že si svoje hry budou zakládat hlavně na kvalitě, narozdíl od EA.

Aries - 03.12.2007 | 17:56   (odpovědět)

Uznvám, SC:Ghostu je asi škoda na konzole, ale prostě hry se dělají pro masovej trh (rozuměj Ameriku a Čínu), kde má každej vůl minimálně XBOX.
Takže dokud někdo nevymyslí nějakej funkční emulátor X360 pro PC, tak máme asi smůlu.

Mizzin - 03.12.2007 | 15:56   (odpovědět)

jo, ale taky nám znovu pohasla naděje, že hry typu SC-Ghost, které teoreticky mohly být konečně na PC.

Takhle to skončí zas všechno na těch podělanejch platformách....

Aries - 03.12.2007 | 14:20   (odpovědět)

Oprava: Majitel Blizzardu, Vivendi, se sloučil s Activision. Podle prohlášení ale není ohrožena budoucnost projektů Blizzardu, jako třeba StarCraft 2

Peca - 03.12.2007 | 09:02   (odpovědět)

BLIZZARD SE SLOUČIL S ACTIVISION !!
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=25166&r=top

Xxan - 02.12.2007 | 22:02   (odpovědět)

hehe takze vo vete dlhej cca. 20 slov som chcel povedat ze thor je seversky boh

Xxan - 02.12.2007 | 21:59   (odpovědět)

Axderh:battlecruiser ani ne , ale viking a thor su seversky bohovia (hm, teda viking neviem )

Axderh - 02.12.2007 | 21:18   (odpovědět)

Rád bych zhodnotil situaci kolem kampaně, případně i situaci kolem terranských technologií Batlecruiser, Thor, Viking, Banshee [trochu seveřanský ména nepříde vám?]

Zhul - 02.12.2007 | 20:25   (odpovědět)

me ty zerglingove nepridou zas tak udesny prave ted to vypada jako roj, akorat by mohli ubrat na ty barevnosti no

killer.exe - 02.12.2007 | 20:24   (odpovědět)

no coment

Killer.net - 02.12.2007 | 20:23   (odpovědět)

haha odkud znam tvoje jmeno?

- 02.12.2007 | 20:20   (odpovědět)

To killer.exe: ty hnusáku bílku julo ja sem tvoje sestra

killer.exe - 02.12.2007 | 18:59   (odpovědět)

To Axderh: no jo copak to asi bude?

Axderh - 02.12.2007 | 18:42   (odpovědět)

Co nové téma měsíce?

Peca - 02.12.2007 | 17:36   (odpovědět)

*mlčení je souhlas

Peca - 02.12.2007 | 17:36   (odpovědět)

Každopádně je dobré, že se k tomu komunita vyjadřuje, mlčení je nesouhlas

- 02.12.2007 | 13:33   (odpovědět)

To cortez:

no jo, jenže třeba Warcraft3 se od původních zkušební(testovacích) verzí prakticky vůbec ve finále graficky nezměnil - z toho důvodu jsem například já ze SC2 v rozpacích

cortez - 02.12.2007 | 13:18   (odpovědět)

paaani, takovych grafickych expertu tady.. je vam doufam jasne, ze hra se teprve nachazi ve vyvojovem stadiu a ze treba sc1 vypadal rok pred vydanim takhle? http://www.sclegacy.com//features/scencyclopedia/evolution/alpha6.jpg

killer.exe - 02.12.2007 | 11:22   (odpovědět)

To Killer.net: nevymýšlej si já sem jedináček a to že si použila mojí přezdívku jenom trochu pozměněnou je podle mě dost trapný

Marine - 02.12.2007 | 11:02   (odpovědět)

Jo, s většinou co všichni píšete souhlasím a navíc stejně jak říkal Peca, tak bych taky rád viděl ve finální verzi zlepšené textury terénu, protože na něj se budeme dívat chtě nechtě pernamentně spolu s jednotkami - proto nechci, aby to bylo nepříjmené na oči.

Killer.net - 02.12.2007 | 10:55   (odpovědět)

cus jsem sestra Killer.exe

Peca - 02.12.2007 | 10:39   (odpovědět)

jo, dobrý připomínky, souhlas... když si vezmete videa, tak všechno u mariňáků a spol je odřený, zastaralý apd, vypadalo by to určitě moc dobře i ve hře. Udělat slizký vzhled i na tak malém objektu podle mě není až takový problém, chtělo by to hlavně ubrat výraznosti barev a změnit shadery, přidat bump apd. Taky textury terénu by podle mě chtěly přidat na detailnosti a udělat něco mezi "horní terén" a "spodní terén", čili nějaký přechody, ne že všechno bude jak v jedničce, že buď bude náhorní rovina a nebo spodní rovina, obě ale dokonalé roviny. Z herního hlediska by to tak klidně mohlo zůstat, ale vizuálně bych udělal minimálně nerovnosti nějakým bump mappingem nebo to trochu přizdobil, takhle to opět vypadá moc komixově...
Podle mě na té grafice jsou špatně hlavně ty shadery, všechno vypadá plastově a divně...
Overlord) souhlas
Siege tank) je na můj vkus akorát, líbí se mi, když je poměr velikostí jednotek správný vůči realitě. Do toho původního by se sotva naskládal jeden člověk...
Doufám, že nějaký týden bude vyjádření ke grafice

zerot - 02.12.2007 | 10:29   (odpovědět)

já to vydim takhle grafika u teranů ok až na to že tanky jsou moc velké a na to že marini maj ty trapné štíty to se hodí spíš k policii

protossové ok jenom bych dal immortalum pancíř který je trochu odřený (když sou to veteráni)

zargové 1/2 hrůza nevím jak to jinak říct zerglinové sice super ale chce to větší drápy křídla odstranit(nebo je dát jen v jedné fázi vývoje)
overlordi no nic moc taková bambulka chce to prodloužit trup chapadla přidat sliz a ty boule slizu dát pryč týmové barvy dát do očí kde budou výrazné a snad nebudou vydit

tot vše


PS:dobrá je třeba grafika DAWN OF WAR to je fakt super

Dusho - 02.12.2007 | 10:23   (odpovědět)

Urobit nieco aby vyzeralo ako organicka hmota je trosku problem, kedze organizmus napr. od kovu odlisit tym, ze organicky povrch ma preliatiny, vypukliny a zily co je dost problem zvyraznit na texture na zergovi, ktory bude na obrazovke velky 20x20 pixlov.
Co sa tyka tej farebnosti, kedze je potrebne odlisit jednotky teamov, co sa robi pomocou farieb urcitych casti odevu postav (a zergovia nemaju odev), tym sa vnasa komixovost, kedze ich musia poskladat z viacerych farbiciek.
Pravdou je, ze budovy terranov vyzeraju ako z plasteliny, co moze byt vsak sposobene uplne hladkymi (mozno este pracovnymi) texturami, ono ked tie textury trosku zaspinia, hned to bude vyzerat inac.

Aries - 02.12.2007 | 08:58   (odpovědět)

Jsem určitě pro to, aby se barvám trochu ubralo na komixovosti.
U Zerglina jsem někde četl (tuším na SCGame.wz.cz) že mu v jedný vývojovýž fázi můžou narůst křídla podobný těm slepičím, čili že nemůže lítat, ale přeskakovat menší překážky.
A Overlord s těmi svítícíma cosi (co to vlastně je?) vypadá fakt úděsně.

Axderh - 01.12.2007 | 22:11   (odpovědět)

No co se pastelových barev týče mi to tak děsný neřipadá, 3D modeli jsou hezký obzvlášt imortal a kolosus a taky štíty protů nejsou k zahození.

Co se dabingu týče mám W3 v češtině a podle mě to stojí za to málokdo by asi dokázal přeložit během hry hlášky typu " vy že ste král, vás tedy volit nebudu" a podobně ( Nejradši mám elfa léčitele " z nebe se snesla velká kovová rukavice a klikla na mě")
Ale osobně SC 2 přeložený do češtiny nechcu (Tak možná titulky k dialogům, aby byl člověk v obraze)

P. S. Pro ty co mají Warcrafta 3 zahrajte si za nemrtví a dlouho klikejte na Akolitu po čase o něm zjistíte že asi zná protosy

Peca - 01.12.2007 | 22:07   (odpovědět)

Co takhle podobné textury na zmutovaného terrana ? http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=10993&img=bng5.jpg )

Peca - 01.12.2007 | 22:06   (odpovědět)


No, grafické ztvárnění se mi líbí například u novýho C&C, tam se to celkem pěkně blíží sci-fi. U Zergů by se daly vymyslet ve 3D parádní věci... vemte si třeba jak bylo ve W3 u elfů, že stromům rostly kořeny. Teď si představte takovýho mutujícího drona, kterej se zapustí do creepu a začnou z něho rašit žíly pumpované krví, růst mu údy, které se přeměňují na různé části budovy... uaaa ) Vůbec ve 3D s použitím specular map a bump mappingu by podle mě bylo velmi snadno udělatelné něco nechutně slizko-biologického. Nedávno jsem jsem si u hraní Jericha říkal že takhle nějak by mohly vypadat textury zrůdiček ve starcraftu http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=10993&img=bng8.jpg
http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=10993&img=blgi.jpg
http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=10993&img=blgg.jpg
ale když to srovnám s těmahle gumídkama ?? http://images.starcraftcz.com/screen/95.jpg
Proč to vypadá tak... tak dětinsky ?

Možná Blizzard směřuje k tomu, že chce dělat hry dostupné co nejširší veřejnosti, ale to je podle mě blbost ! Scifi strategie Starcraft si získala takovou masu lidí, protože je to pořádná Scifi strategie, ne nějaký hybrid mezi scifi a komixem. Budete se do příběhu vciťovat víc když to bude vypadat jak hračka pro malé děcka, nebo když budete mít pocit, že bráníte svoji základnu před invazí vesmírných zrůd roje, které se chystají vám vysát mozek z hlavy aby si pomocí vašich vědomostí vyvinuly lepší armor ? Prostě tomu chybí realismus. Podle mě by jim měla poradit divize filmů, tam to vypadá přesně jak má. Surové, chladné, atmosferické, scifi. Jenom ta grafická konverze do hry je dost otřes. Prostě jednotka by se v maximální možné míře měla podobat předloze z animací...

Abych pořád jenom nekritizoval, tak třeba pohyby jednotek mají na výbornou, designově taky nejsou špatné, hratelnost bude nepochybně někde hodně vysoko, filmové sekvence jsou kapitola sama pro sebe, v tom se Blizzardu divím, proč dávno nevydali vlastní film, byla by to prostě BOMBA (byly nějaké náznaky že se možná chystá, to by bylo fakt super). Zvuky jsou správně hrubé, pevně doufám, že aspoň ty zůstanou v podobném duchu jak v jedničce.

Cru4l - 01.12.2007 | 20:53   (odpovědět)

Ano, souhlasím s tím, že přechod strategií na 3d nesl špatně. Ale není to jenom o 3d... Jinak problém českého dabingu je v tom, že ho dabují herci tím způsobem, že dostanou na papíře co mají říct a asi jakým stylem... Vůbec nevím v jaké situaci se ocitá hrdina a na co teda jako že reaguje... Je to škoda. Zaklínače mám a AJ a je to dobrý. Teda až na hodně se opakující hlasy, což je ale ve velkých RPG zvykem.

Zeratul - 01.12.2007 | 20:15   (odpovědět)

to Peca: lol lol lol

killer.exe - 01.12.2007 | 19:45   (odpovědět)

Ninja frajery zealoty po tom co sem si to přečet sem se válel po zemi pak sem ještě 10 min nemohl nic dělat a ted si utírám slzi z očí

Shima - 01.12.2007 | 19:44   (odpovědět)

Peca: tak to jsou odzbrojující argumenty umírám tu u toho smíchy
Protože zas tak hrozné to není...
Vám to tak strašné přijde hlavně proto že je to ve 3D. Jenže to je problém všech hypersuperultramoderních strategií. Jsou nutně ve 3D. Strategie nikdy tenhle výdobytek tolik nepotřebovaly, vyjmenute mi deset strategií, které využívají 3D rozhled jinak, než jen pro pokochání se jednotkami a krajinou.
A protože jsou modely ve 3D, nevypadají tak dobře, jako tehdy ve 2D.
To samé byl Stronghold 1 a 2. Jednička super, na dvojku se nedalo dívat...

Peca - 01.12.2007 | 19:08   (odpovědět)

Shima : to měly pastelové barvy, ale rozhodně vždycky nevypadaly jak fantasy. A co znám lidi co hrajou WoW, tak úspěch téhle hry rozhodně nenáleží grafice, jak by se v Blizzardu mohli mylně domnívat (a tudíž by jí bylo potřeba napodobovat všude). Hrozně jsem se těšil, že Star 2 bude to krásný scifi jak jednička, ten vesmírnej chlad a zrůdy, boj o život, cynické hlášky a pak mi tady vytasí veselou bambulu overlorda, hopsající skřítky zerlingy a copaté ninja frajery zealoty. Sorry, ale to je fakt katastrofa.

Shima - 01.12.2007 | 18:02   (odpovědět)

no, ono to tam nejde ani tak jen o geralta jako obecně o všechny. To že herci nevěděli v jaké situaci právě věty pronášejí je až moc znát. Když na mě hostinský zareaguje oslovením při kterém skoro až žadoní o život, jako bych nad ním stál s mečem a hned v následující větě (mezi těmi dvěma větami není žádná prodleva) mi cosi oznámí naprosto chladně a se sebedůvěrou tak je ten dabing spíše dost nepovedený. A takových příkladů bych mohl dávat desítky a desítky. Je to možná drahý dabing a vyrobený profesionály, ale sám o sobě profesionálně moc nevyzní. Asi kdyby ho dělali fanoušci zaklínače, kteří ví, jak kdo má mluvit, tak by to vypadalo jinak. Já v tomhle stavu dabingu akorát lituju vyhozených peněz...
PS: abych vám tu přispěl k on-topicu -> hry od blizzardu měly vždycky celkem pastelové barvy, nemyslíte?
A to jak vypadají zerlingové se mi absolutně nelíbí už od prvních screenů SC2

ASS_Sasin - 01.12.2007 | 15:39   (odpovědět)

No, váš názor pro mě je dabing war3 hodně povedený... Score mám předplacený a tak vím že prý je Geralt špatně nadabovaný ale i tak se prý dabing hodně povedl...

Shima - 01.12.2007 | 13:23   (odpovědět)

jak to tu čtu tak mám pocit že jste se zbláznili...
OK, dabing mafie byl super.
Ale český dabing Zaklínače? Já si koupil sběratelskou edici a nehraju to, protože takhle zprasený dabing odmítám poslouchat! Totálně mi to znechutilo požitek ze hry (hodně si potrpím na kvalitní dabing v AJ) a po pár hodinách šla z disku. A ještě jsem se nevzpamatoval natolik, abych se na torrentech poohlédl po anglické verzi. Jak můžete chrchlavého šeptavého Geralta, co i "Rychle! Utíkej!!" jen zašeptá bez jakékoliv intonace naléhavosti, vychvalovat?
A český dabing W3 je lautr to samé, pořád si pamatuju jak trefně ho kdysi ohodnotili ve Score ("dabováno strejčkem Jedličkou s koulema ve svěráku"

Aries - 30.11.2007 | 22:58   (odpovědět)

K diskuzi o českým dabingu: Mafie byla o moc lepší v češtině (protože je to česká hra), anglickou verzi jsem odinstaloval hned po první misi
Taky osobně radši preferuju angličtinu ve hrách, nejenom že to je zábavná forma učení jazyka (asi díky tomu jsem jeden z nejlepších ve třídě (ne že bych se chlubil )
To Peca: Já jsem Crysis ještě nedohrál. Dostal jsem se do mise Awakening. Ale podle lidí co nevědi jak dál může ten konec být zajímavej

Xxan - 30.11.2007 | 20:18   (odpovědět)

jn, uz len citam komenty

ASS_Sasin - 30.11.2007 | 18:58   (odpovědět)

Já jen na starcraftcz.com každopádně už dlouho jste tady neměly video týdne.... nebo nějaký update...

killer.exe - 30.11.2007 | 18:54   (odpovědět)

já sem závislej na starcraftu ale i na Starcraftcz.com

Xxan - 30.11.2007 | 18:13   (odpovědět)

hehe, zavislost na starcrafte )

Xxan - 30.11.2007 | 18:13   (odpovědět)

kedy uz bude nieco nove ? :`(

Jetro [ redakce ] - 30.11.2007 | 15:49   (odpovědět)

Zaklinac je dilo polskeho CD Projekt Red studia.

ASS_Sasin - 30.11.2007 | 15:07   (odpovědět)

Zaklínač není česká hra, Jen má český dabing který stál 1 milión korun

ASS_Sasin - 30.11.2007 | 15:06   (odpovědět)

Mohl bych se zeptat, čte někdo z vás časopis SCORE?

killer.exe - 30.11.2007 | 15:05   (odpovědět)

zaklínač je česká hra to sem nevěděl

ASS_Sasin - 30.11.2007 | 15:04   (odpovědět)

Nebo Twilight archon

mauriicio - 30.11.2007 | 14:59   (odpovědět)

No že Zaklínač a Mafia mají slušný dabing když jsou to český hry...

Vkaždém případě Starcraft nedabovat, vždyť si představte jednotky typu Overmind, Fénix,... mluvící českým (neupraveným) hlasem.

ASS_Sasin - 30.11.2007 | 14:54   (odpovědět)

Já vím, ale ono slovo "Bitch" je V kontextu tak aby to mělo známenat dě.ku ... Ale máš pravdu, já to jen myslel jako příkladové slovo....

Kostěj Nesmrtelný - 30.11.2007 | 14:49   (odpovědět)

ASS_Sasin: jenže ono se slovo bitch v angličtině opravdu používá spíš jako "krávo!" než všeobecně známý "děvko"....

ASS_Sasin - 30.11.2007 | 14:24   (odpovědět)

S těmi nadávkami souhlasím, přece jenom kolikrát se ve hrách objeví slova jako, bitch! shit! a přeloží to jako: krávo!,sakra!....

Peca - 30.11.2007 | 10:44   (odpovědět)

To Jetro: pokud vím, tak dabing zaklínače stál přes milion
Jinak co se týče dabingu souhlas, je to super cesta jak se naučit anglicky, myslím, že své angličtině vděčím převážně za hry a filmy sledované v angličtině. Některé překlady jsou fakt katastrofa, prostě jsem si na to nikdy nezvykl. Třeba i to crysis jsem na chvíli vyzkoušel na CZ (bez dabingu), ale po té, co jsem se 10x dýl orientoval v českým menu a pár vět přeložili naprosto špatně (nechápu kterej blb to dělal a ještě byl placenej, i já bych to zvládl líp) jsem to zase přepl zpátky. Nejlepší je podle mě mít orig hru a k tomu anglický titulky, když něčemu nerozumím, tak si daný slovíčko můžu najít na netu a potlačuje se tím drmolení a podobné situace, ve kterých není rozumnět. Jinak souhlas že totálně nejhorší jsou citoslovce a hlášky jednotek, to by člověk fakt blil nebo se popadá za břicho. Taky mě tam štve cenzura, nechápu proč by to měli potlačovat. Pak místo "za to tě nakopu do prdele ty sráči" řeknou "já ti to teda nandám", což působí jako kdyby byl dotyčný lehce přihřátý

killer.exe - 30.11.2007 | 10:17   (odpovědět)

To Natix: sacred sem hrál v angličtině myslim

Natix - 30.11.2007 | 10:13   (odpovědět)

To mi připomíná - nehrál jste někdo Sacred v originále, tedy německy? Proti téhle blitce je český dabing W3 ještě docela v pohodě. :X

killer.exe - 30.11.2007 | 09:08   (odpovědět)

jj souhlas s kostějem přeložit texty jednotky ne a dabing už vůbec ne a když už tak jenom titulky

Kostěj Nesmrtelný - 30.11.2007 | 09:05   (odpovědět)

Herní dabing je pro mě osobně absolutní zlo, stačí se podívat jak nechutně dojebali W3. Díky dabingu se prakticky nedá hrát s Miranou (nevim jak je to v klasickym W3, hodně dlouho už hraju jenom Dotu), páč to její hysterický ječení (úúúútočííméééééééééééééééé) mě neskutečně sere. A přitom v originálním znění nic takovýho vůbec nebylo. To samý v kampani ta gobliní vzducholoď. Na odstřel.

Jediná forma lokalizace na kterou jsem ochoten přistoupit je překlad textů, bez jednotek, a rozhodně nedabovat.

ASS_Sasin - 29.11.2007 | 22:10   (odpovědět)

No tak já jsem mafii bohužel nehrál, a s tím dabováním u warcraftu to ani jinačím než pohádkovým stylem nešlo, přece jenom ta grafika taková byla... Každopádně souhlasím, Například Prince of Persia mohl mýt trochu tvrdší hlas, furt to zní jako to princátko z sands of time, kde seděl....

Jetro [ redakce ] - 29.11.2007 | 22:10   (odpovědět)

Zaklinac ma taky povedenej dabing.

A - 29.11.2007 | 22:06   (odpovědět)

No tak v Mafii je celkem slušný dabing

Romla - 29.11.2007 | 21:55   (odpovědět)

Obecně český dabing u her trpí jakýmsi pohádkovým syndromem, nevím jak jinak to nazvat. Prostě často je to dabováno tak, jako by to byla pohádka pro malé děti o zlých nestvůrách a hodných hrdinech. Proto český dabing nesnáším. Až to dabování budou brát vážně a kvalita bude stejná jako u filmu, tak to bude o něčem jiném... Na druhou stranu mi hry v angličtině výrazně zlepšily slovní zásobu (anglickou), takže si nestěžuju

Zeratul - 29.11.2007 | 21:34   (odpovědět)

to ASS_Sasin: No to máš vcelku pravdu, já osobně u her nemám překlady moc rád i když ten ve Warcraftu je dost vtipnej.

ASS_Sasin - 29.11.2007 | 21:32   (odpovědět)

Nevím proč se tolika lidem CZ dabing warcraftu3 nelíbí, já jsem byl v sedmém nebi, samozřejmě hrál jsem i originál a někde se mi víc líbil CZ dabing.... V poslední době mi vad že téměř vše je překládáno protože mladí hráči tím ztrácejí příležitost se učit anglicky zábavně... A pak se všichni vrhají po všech možných češtinách....

Zeratul - 29.11.2007 | 21:30   (odpovědět)

Tak to já ne.

killer.exe - 29.11.2007 | 21:25   (odpovědět)

já dostal supreme commander

Zeratul - 29.11.2007 | 21:24   (odpovědět)

No myslim že ne.

killer.exe - 29.11.2007 | 21:05   (odpovědět)

To Zeratul: a dostal si k tomu nějakou hru jako já?

Zhul - 29.11.2007 | 21:03   (odpovědět)

je pravda ze by mohli ubrat na barevnosti ale jak říkal ASS_Sasin
je potreba nejdriv doresit zergy, a pak se zabivat jak budou vypadat
pravda ze ty overlordovy koule sou fakt divny

Cru4l - 29.11.2007 | 21:03   (odpovědět)

Nemysím si, že má smysl mít obavy z náročnosti jako Crysis... Koneckonců jde o strategii a ne o doomovku. Neříkám, že komixovost W3 je špatná, ale do SC universa mi moc nesedí. Doufám, že se s tím vývojaři ještě trochu poperou. Jen vím, že si tuhle hru pořídim zcela určitě (ovšem JEDINĚ v EN jazyce, nesnesu CZ dabing, kromě Mafie je to bída).

Zeratul - 29.11.2007 | 20:32   (odpovědět)

to killer.exe: Tak to na tom jsme stejně.

Peca - 29.11.2007 | 19:44   (odpovědět)

Aries : ty pasáže v lodi vetřelců byly fakt sada, že ? Z toho výtahu jsem byl jak zfetovanej, okamžitě jsem si to loadnul a pustil znovu, fakt brutááální

Peca - 29.11.2007 | 19:42   (odpovědět)

* za rok bude mít podobně výkonný HW

Peca - 29.11.2007 | 19:42   (odpovědět)

já Crysis pařil taky na very high, mám 8800GTX a nepochybuju, že povydání 8800 GT, která má srovnatelný výkon, bude mít většina herní komunity podobně výkonný HW.

killer.exe - 29.11.2007 | 15:18   (odpovědět)

škoda tak mam jenom 8600

Aries - 29.11.2007 | 15:16   (odpovědět)

Je to karta z nový rodiny GeForce 8. Jsou to taky jedny z nejlepších (ne-li nejlepších) karet na herním trhu.
Samozřejmě mám Visty, abych mohl používat DX10

killer.exe - 29.11.2007 | 15:12   (odpovědět)

nejsem si jistej ale myslim že grafiku mam stejnou

Aries - 29.11.2007 | 15:11   (odpovědět)

Ne, jenom jsem utratil hafo peěz za upgrade
Sestava (nečtěte pokud nechcte zemřít závistí )
AMD 64bit X2 6000+
nVidia 8800 GTS 640MB

ASS_Sasin (udivený) - 29.11.2007 | 14:33   (odpovědět)

To Aries: Tak tos ho musel ukradnout Gatesovy, nebo NASA ne?

Mizzin - 29.11.2007 | 10:38   (odpovědět)

Aries:
very high? Mohu se prosím zeptat jakou máš sestavu PC?

Aries - 28.11.2007 | 22:56   (odpovědět)

Myslím, že nároky Crysis budou za rok něco jako trochu vyšší standart. Já sám to hraju na very high a je to fakt nádhera

Peca - 28.11.2007 | 21:22   (odpovědět)

No je fakt, že pohyby jednotek mají fakt vychytané, jak se ty masy jednotek vlní jako stádo, to je fakt super. Ale ty detaily... vemte si, co bude za rok. Když to prezentujou teď, mělo by to vypadat přinejmenším nadprůměrně. I nároky crysis budou za rok slabota, nakonec vždycky půjde snížit detaily, tak co... každej slušnej engine má i LOD na polygony, takže to by určitě nemusel být problém. Je fakt, že víc mě trápí ty textury, než polygony.
Co se zergů týče, tak to je fakt hrůza, nejsou to vůbec krvelačný bestie. Overlord by měl být slizkej hnusák jak v jedničce, ne veselá bambula s nožičkama. Všechno je prostě moc komixový, hrozná škoda, pokud to tak zůstane...

ASS_Sasin - 28.11.2007 | 17:40   (odpovědět)

Podle mně si zatím blizzardi s grafickými orgiemi hlavu nelámou, to spíš začnou až když budou mít hotovou minmálně zergskou rasu. Každopádně zerglingové vypadali jako kobylky jen ve filmečcích... ted vypadají i v samotné hře... (nejsem ani pro ani proti ale spíš proti...) hlavně pokud to bude skvělá hra...

Caruage - 28.11.2007 | 17:09   (odpovědět)

Mno souhlasim s Unimatrixem325 máš pravdu proč dělat detaily na
postavach které mají tak malé rozměry jako je ghost, marine apd..

Pravdu má i Cru4l screeny mi taky hodně připomínají W3 což se mi zda docela na škodu pokud ma z SC II vzniknout něco převratného mělo by to mít svůj vlastní enginne nebo něco čím by byl nějak vyjímečný i na poli grafiky,no jo ale aby to pak někteří hráči taky rozchodil,i jestli to má být masová strategie. S naroky podobným Crysis si to koupi asi malo kdo.

Nadruhou stranu nikdo ještě neví jaký je požitek z hraní, takže ve finale až začneme hrat SC II po W3 ani nevzdechneme, protože nas hra zkrátka vcucne. Prostě pokud se povede hratelnost tak si podoby s W3 při hraní nikdo nevšimne

Cru4l - 28.11.2007 | 16:29   (odpovědět)

Mno moc bych nesoudil detaily postaviček. Jak tu bylo řečeno, bude hodně jednotek na obrazovce, tak snad nechcem aby to bylo zbytečně náročný, nebo ne? Btw, taky mi to připomíná W3, což je škoda Øekl bych, že ta pasteloviotst a plastičnost grafiky sedí jen protům... Ale to je jen můj názor... Terrani jsou jako figurky z úmělé hmoty a zergové? ©koda slov... ((

Scya - 28.11.2007 | 14:49   (odpovědět)

Souhlas, taky mám dojem, že detaily vcelku odpovídají tomu, jak je co velký.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 28.11.2007 | 14:39   (odpovědět)

Heh ghost a mariňák málo detailní ? Uvědomte si, že to sou jednotky, který budou mít na obrazovce reálnej rozměr tak 0,5 až 1cm (pokud nezoomujete - což nikdo dělat nebudu, protože pak se to nebude dát ovládat). Na to, jak sou malý maj polygonů až až

Peca - 28.11.2007 | 13:43   (odpovědět)

k těm detailům viz například banner na této stránce, kde je vidět Ghost, extrémně výrazný záhyb na ruce, brnění jak omalovánky a celý hranatý

Peca - 28.11.2007 | 13:40   (odpovědět)

Bobris : přesně tak, Starcraft má bejt pořádný scifi, ne barevné fantasy v duchu warcraftu, jak se to teď nese. Pár připomínek :
- textury by mohly být detailnější, za rok bude určitě herní HW někde úplně jinde, to co je teď je slabší i na dnešek
- přidat polygony, mariňák je spíš krabice než mariňák, i když je malej, tak to jde vidět. Při zoomu 10x tolik.
- všechno působí pohádkově a mrňavě kvůli několika věcí - chybějící odlesky, některé animace jsou příliš rychlé (hořící budova musí pomalu burácivě plápolat, nikoliv klokot jak vařící hrneček, některé výbuchy jsou moc rychlé, třeba battlecruiser), absence malých objektů (plameny jsou málo detailní, hodilo by se lepší členění na malé, opět plemen by měl vypadat na svoje měřítko, nikoliv jako campfire), fyzika rozpadlých budov je jak by vážily 5kg a ne několik desítek tun.
- dát pozor na měřítko textur, některé detaily jsou zbytečně přeháněny a v nízkých detailech to vede k pohádkovému vzhledu
- celkově se orientovat spíš na realističnost než na fantasy, určitě by jim v tomhle poradila divize filmů, ti to zvládli na 150%.

pokud máte někdo kontakt na blizzard, můžete poslat

Bobris - 28.11.2007 | 12:10   (odpovědět)

Moc se venujou hratelnosti na ukor ostatnim vecem - grafika. jasne ze hratelnost je na prvnim miste ale i jednicky nemaj omalovankovou grafiku a sou hratelne prehledny.....zmenit

ASS_Sasin - 28.11.2007 | 10:36   (odpovědět)

Ano fakt u terranů ani protossů to tak nešlo vidět jako teď na zerzích... PROBOHA víc krve méně výrazných barev!

Peca - 28.11.2007 | 10:14   (odpovědět)

Tyrael : naprostej souhlas. Srovnejte si screenshoty z jedničky, tam to vypadalo parádně realisticky, ale teď je to husná dětská omalovánka s roztomilejma broučkama. Aji rozlišení textur a efekty jsou nic moc, když uvážíme, že to výjde úplně přinejlepším až za rok. To bude G8800 standard, nevím, proč by to nemohli víc osolit s polygonama apd, jsou fakt hrozně low-poly. Overlord vypadaá taky jak veselej míček, než slizkej hnusák s dlouhejma chapadlama. A to jsme ještě neviděli budovy... fakt OMG. Doufám, že to pořádně překopaj, aby to nevypadalo jak war3.

Mizzin - 28.11.2007 | 09:31   (odpovědět)

Aries: no? A já říkám že ne? Já psal, že počítám s tím, že měnit se bude víc věcí než jen barvy, protože lidi si stěžují i na jiné věci co se grafiky týče.
Takže ten pardón byl zbytečný...

Aries - 28.11.2007 | 06:19   (odpovědět)

Totslední příspěvek je opět ode mě, nějak mi to vždycky smázne jméno když dám odpovědět

- 27.11.2007 | 23:01   (odpovědět)

To Pavel: Podle mě je zapálila Banshee, nebo něco takovýho, když se podíváte pozorně, tak tam je vidět nějaká zamaskovaná jednotka

Aries - 27.11.2007 | 22:34   (odpovědět)

To Mizzin: Tak to pardóón, ale mám za to že si tu někdo stěžoval i na barvy

Axderh - 27.11.2007 | 21:34   (odpovědět)

Mně se osobně líbý novej vzhled mutalisků už vůbec nejsou tak hranatý jak bývali

KÁja - 27.11.2007 | 19:56   (odpovědět)

nejhorší týmové barvy jsou u Protossů ,, ty barvy kristalů jsou hrůza ,, měly je nechat modré

killer.exe - 27.11.2007 | 18:57   (odpovědět)

kurva chyba já sem si řikal že to zní nějak divně a k tý grafice tu mi přesněji koupil táta prej že když sem si předobědnal starcraft 2 tak aby my chodil jenže on si myslel že mi přijde tak maximálně za měsíc ale musel sem si dosti připlatit

Cybers - 27.11.2007 | 18:45   (odpovědět)

Urcite myslel overlord x). Kupovat si grafiku ci jine vymozenosti nema vubec smysl dokud to neuvidis v akci

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.11.2007 | 18:30   (odpovědět)

jakej overmind ?

killer.exe - 27.11.2007 | 18:26   (odpovědět)

ten overmind vypadá jak z nějakýho modu na warcraft 3 kterej předělává warcraft na starcraft a to být NEMÁ já sem si koupil super grafárnu a zatim to vypadá že ji ani nebudu potřebovat

Tyrael - 27.11.2007 | 18:22   (odpovědět)

chce realičtější grafiku takováhle hodně animovaná se mi vůbec nelíbí, vypadá to jak w3, vůbec by neuškodilo kdybi dali zerlingům dravější vzhled a vědší drápy

Natix - 27.11.2007 | 18:17   (odpovědět)

Jak už jsem napsal do quickboxu, ony by ta křídla u zerglingů měla docela smysl, pokud by s nimi mohli přeskakovat překážky podobně jako reapeři. Skočit nepříteli do centra základny, zmorfovat a pak už se jenom koukat, jak všechno kolem létá do vzduchu, muheee!

Venca - 27.11.2007 | 17:23   (odpovědět)

takhle ti lingové vypadaj blbě, čekal jsem, že s nima něco od prvních videí udělaj a vono nic...

Kain de Amedha - 27.11.2007 | 16:58   (odpovědět)

Jo a taky ať pozmnění lehce design zerglingů! Kobylky pryč!

Mizzin - 27.11.2007 | 15:52   (odpovědět)

Aries: no, jenže oni si lidi nestěžujou jen na barvy, že?

Pavel - 27.11.2007 | 15:02   (odpovědět)

Hlavně by mne zajímalo, jestli ty zerlingy zapálil ten Thor, protože plameňáky tam nikde nevidím.
A ty barvy: kampaň ať střihnou v klasickejch a na multiplayer ať si lidi vyberou.

Aries - 27.11.2007 | 14:49   (odpovědět)

Nesouhlasím ani s Lucasem ani Mizzinem.
Vyvážení grafiky (hlavně o dost ztmavit některé barvy, protože vypadají fakt pastelově) je určitě dobrá věc, ovšem určitě nezabere spoustu času. Nevím osobně jak je dělanej systém věcí ve SC, ale ve většině her se na objekt "lepí" textura, takže by stačilo je toršku ztmavit

Mizzin - 27.11.2007 | 14:42   (odpovědět)

Už jen po týhle zprávičce jsem přesvědčenej, že na vydání v 2008 můžeme zapomenout.

Lucas - 27.11.2007 | 14:31   (odpovědět)

Co každej má, grafika je pěkná.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.