StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Zergové na screenech - v čele s Overlordem!

26.11.2007 | 09:00 - Redakce
Půlnocí pacifického času skončilo informační embargo na tři nové screenshoty, jež jsme od Blizzardu dostali a nyní je tedy čas představit tyto obrázky i vám. Zerg-pozitivní hráči se konečně dočkali a ikdyž určitě ne v takovém množství, jak by dozajista chtěli, vidí alespoň světlo na konci tunelu. Co nám tedy Blizzard nadělil? Pokud pomineme novou podobu Bannelinga, tak tu máme - prosíme fanfáry - nově zveřejněnou staronovou zergskou jednotku. Tím není nikdo menší než Overlord. No není rozkošnej...? :)

Zdroj: vlastní
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Zhul - 02.12.2007 | 19:51   (odpovědět)

jn ale rek bych ze to budou mit dost tezky Artanis je bez flotily,
Zeratul ztracenej nekde ve vesmiru spis ocekavam utok zergu na Shakuras
terani sou taky pekne v p*** ptz je vlastne nema kdo vist (Dugale se zastrelil)

ASS_Sasin - 30.11.2007 | 23:59   (odpovědět)

Jn například si myslím že na Aiuru budou všichni zergové "bez vedení" a proto by se právě tam mohlo odehrávat pár misí... možná za proty, něco ve smyslu "znovudobytí ráje"

Aries - 30.11.2007 | 23:06   (odpovědět)

K tý Kerrigan: Na konci videa po zabití Overminda je něco ve smyslu: Na Charu mezitím Kerriganová vycítila, že nastal čas aby dělala to pro co byla stvořena. (Alespoň si to tak pamatuju)
Takže je možný, že Overmind vytvořil Kerrigan něco jako slabou verzi sebe (vím zní to dost ujetě, ale co?). Pak když jsi s Kerrgian našel ty tajné archivy o výzkumu Ghostů, její psionická síla mnohonásobně vzrostla. roto je možný, že by mohla ovládat velkou část roje (část jich bude asi "cvoklejch" , jako bez Cerebratů)

Lucas - 30.11.2007 | 18:08   (odpovědět)

Warp ray je loď a tudíž je řízený pilotem, jak se můžeš dozvěděd na starcraft2.com z jeho hlášek

Caruage - 29.11.2007 | 20:14   (odpovědět)

Overlord vs. Cerebrate tenhle battle me fatk dostal njn kdo se v tom ma vyznat.

Teorie s energie do které se změní protossové po smrti je hezká. Proty mam rád i když u mě vedou Terrani. Ovšem bohužel předpokladám že každá ztráta Zealota, Immortala a dalších jednotek je pro Proty citelnou ztrátou. Můžeme to vidět na jejich jednotkách, do vyzbroje jsou povolani Colossové, Warp Ray, Reaver, což jsou stroje, nahrazují organické jednotky aby tak zmenšili populační ztráty. Ale v jejich armadě je stejně stale hodně organických jednotek takže jejich vymřením to asi tak horký nebude. Asi jsou opatrnější než Zergové kde je jedno jestli padne tisíc nebo celý meloun jednotek.

killer.exe - 28.11.2007 | 16:03   (odpovědět)

už to tady někdo psal pokud by zemřel normálně tak by existoval jako energie nebo něco podobnýho protože neni závislej na svý fyzický schránce

SiMich - 28.11.2007 | 16:00   (odpovědět)

Vždyť by byl výstřel stejně k ničemu... Overmind mohl být zničen pouze sílou temných templářů a proto se musel Tassadar obětovat (popřípadě to mohl nechat na Zeratulovi, aby si říznul ).

Scya - 28.11.2007 | 15:41   (odpovědět)

Ale zato víc naštvanejch a zoufalejch

Krcik - 28.11.2007 | 15:38   (odpovědět)

To Unimatrix325: jakoby meli sanci ho dobit zpatky ) , je jich cim dal min protu ... Sice ted maji posilu v podobe temnejch templaru ale pochybuju ze jich je tolik aby vyvazili ztratu tolika protu na Aiuru atd.

Mizzin - 28.11.2007 | 15:37   (odpovědět)

No, mne by to nevadilo.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 28.11.2007 | 15:16   (odpovědět)

Krcik : zničit si Aiur ?!?! no ty si se zbláznil ))

Krcik - 28.11.2007 | 15:06   (odpovědět)

hlavne nevim proc proti vybrali takovej primej utok na Overmind, dokazali nicit cely planety z kosmu, tak proc proboha naletet do overminda a obetovat se kdyz muzu vcelku lehce znicit celou planetu a tim i overmind. Kdosi psal jestli by mohla Kerigenka vytvorit cerebrate, rekl bych ze jo, jenze jak nekdo psal, kdyby se na to soustredila tak by se ji zatim zergove pobili mezi sebou

Scya - 28.11.2007 | 14:42   (odpovědět)

Nevím, proč vám tak vadí, jak teďka vypadají zerglingové. To, že vypadají jako hejno kobylek je podle mě jenom dobře, protože tak nějak jsem si je vždycky představoval. Jako mrak potvor, co se přiženou, všechno rozšmelcujou a zase se ženou dál.
Možná, že na screenech to tak hezky nevypadá, ale ve videjích je vlnící se hejno zerglingů dost efektní.

Axderh - 27.11.2007 | 21:32   (odpovědět)

No já za rergy vždycky hrál docela nerad( stejně tak proti nim) nejradši mám proty

SiMich - 27.11.2007 | 21:10   (odpovědět)

Overlord je v češtině Overlord a Cerebrate je v češtině Cerebrate... nerad překládám názvy.
Sktruktura Roje je Overmind -> Cerebrate -> Overlord a Queen -> Vojáci.

Axderh - 27.11.2007 | 20:57   (odpovědět)

Blbost vždyt overlord je v češtině cerebrat-> overlord=cerebrat

killer.exe - 27.11.2007 | 19:37   (odpovědět)

to já si overlordy pletu s overmindem (viz diskuze na karune obpovídá)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.11.2007 | 19:35   (odpovědět)

Overlord není Cerebrat

killer.exe - 27.11.2007 | 19:32   (odpovědět)

no malí vlastně spíš velký

killer.exe - 27.11.2007 | 19:31   (odpovědět)

To Axderh: kerigenová zabila cerebraty takový malí hromádky slizu v igelitu

Axderh - 27.11.2007 | 19:23   (odpovědět)

Vem si že pokud Kerrigenová zabila všechny overlordy a sama vládne zergům. Tak jak to že tam potom je, když sou vlastně všichni mrtví a kerigenová nový nepěstuje

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.11.2007 | 15:23   (odpovědět)

a proč by tam nemoh bejt ?

Axderh - 27.11.2007 | 15:11   (odpovědět)

Tak nějak do toho nechci moc kybicovat, ale proč je potom na druhým screenu overlord ( Když tak stara sem hrál a znám příběh)

Mizzin - 27.11.2007 | 12:08   (odpovědět)

vždyť je i vidět, že ta energie vyzářila z něj... Ale pravda, Zeratul to vzal elegantněji. Holt praxe je praxe...

Aries - 27.11.2007 | 11:14   (odpovědět)

Přesně tak, celou energii tam usměrňoval pouze Tassadar.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.11.2007 | 11:08   (odpovědět)

Lucas : no to "energie temných templářů" imho neznamená, že Tassadar použil energii nějakejch konkrétních temnejch templářů, ale, že použil to, co se od nich naučil.

Lucas - 27.11.2007 | 10:21   (odpovědět)

Tassadar ho nezničil sám o sobě, musíte připočíst energii temnejch templářů a zeratula co svoji energii do Ganthrithoru směřovali

Aries - 27.11.2007 | 07:52   (odpovědět)

Ten poslední příspěvek je ode mě

- 27.11.2007 | 07:51   (odpovědět)

To Unimatrix325: Myslím, že Tassadarovi nezbylo nic jinýho než při tom zařvat. I kdyby se nějak dostal z Garnithoru těsně před nárazem, spadnul by do řádícího roje, což by asi nerozdejchal (došla by mu energie na psi-stormy).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.11.2007 | 22:38   (odpovědět)

jsem... takže Zeratul - Tassadar 1 : 1 a vzhledem k tomu, že Tassadar při tom lamersky zařval, tak bych řekl, že Zeratul rulez

Romla - 26.11.2007 | 22:36   (odpovědět)

To Unimatrix325: Máš pravdu, dorazil ho, kvůli tomu jsem si celou tu misi teď znovu zahrál, abych to viděl. Doufám, že jsi spokojený

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.11.2007 | 22:19   (odpovědět)

Romla : druhý Overmind zabil Zeratul osobně

Xxa - 26.11.2007 | 22:16   (odpovědět)

btw video tyzdna uz nechodi :'-(

Romla - 26.11.2007 | 22:14   (odpovědět)

To Xxan: Nevadí

Xxan - 26.11.2007 | 22:12   (odpovědět)

nevadi vam ze uz 30. prispevok sa bavite o blbosti, ktoru nijak nezmenite a bude to uplne jdeno ked zistite jedno alebo druhe ??

Lucas - 26.11.2007 | 22:00   (odpovědět)

Nevím jestli má moc na stvoření cerebrata jak ho známe, ale něco slabšího na ten způsob by ukutit mohla

Romla - 26.11.2007 | 21:50   (odpovědět)

To Unimatrix325: Poprvé Overminda zabil Tassadar a podruhé Zeratulovi templáři na objednávku Kerrigan. Že všechno neříkám naprosto přesně je občas způsobeno také tím, že šetřím čas. To s těmi Cerebraty a Kerrigan říkal už Metzen na Blizzconu - pomalu mi to skoro začíná znít logicky, alespoň při určitých předpokladech...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.11.2007 | 21:39   (odpovědět)

Romla : no Overminda odkrouhnul poprvé Tassadar a podruhé Zeratul
Jinak Overminda jen tak někdo nezničí Je v podstatě nesmrtelný a nezávislý na své fyzické schránce
A pokud jde o jeho fyzickou existenci, tak pravděpodobně skutečně existoval v podstatě odjakživa, ačkoliv sem si to dlouho nemyslel.
Tak mě napadá, že možná proto Kerriganová zabila všechny Cerebraty, protože jinak by hrozilo nebezpečí, že se začnou spojovat v další Overmind.

Kain de Amedha - 26.11.2007 | 21:29   (odpovědět)

Nehledě na to Cerebrati byli takřka plně pod Overmindovou mocí, takže myšlenku tvorby nového Overmindu mohl "zatrhnout" už v zárodku neboli se postaral o to, aby na to ani nepomysleli.

Romla - 26.11.2007 | 21:26   (odpovědět)

To Lucas: No ano, Sarah ne Overmind Cerebraty nepotřeboval možná naprosto nezbytně, ale dost se mu hodili. Kerrigan by se hodili taky, ale ona se bála, že vytvoří nového Overminda, tak je všechny pozabíjela. Souhlas?

Lucas - 26.11.2007 | 21:21   (odpovědět)

*** ale Sarah očividně ne

Lucas - 26.11.2007 | 21:21   (odpovědět)

Kerrigan akorát neměla to pouto které mají cerebrati, protože jak řekl Overmind "Jedno nemůžu existovat bez druhého" Takže cerebreti by vychcípaly kdyby ho nestvořili, ale Sarah očividně (kua teď si zas protiřečím)

Romla - 26.11.2007 | 21:20   (odpovědět)

To Lucas: Jak to myslíš? Cerebrati museli umět vytvořit nového Overminda, nezáleží na tom jak, protože při jeho smrti by byli v pytli. Takže tyhle schopnosti přece měli. A žádný Cerebrat nemohl před Overmindem nic utajit, všichni mu byli naprosto loajální, narozdíl od Kerrigan.

Lucas - 26.11.2007 | 21:15   (odpovědět)

Zase nemáš pravdu, Overmind přece nemohl dát cerebratům schopnosti které by ho mohli ohrozit.

Romla - 26.11.2007 | 21:14   (odpovědět)

To Lucas: Tak nevím, jaká je kdo liga, když Overmind zničil Xel'Nagy (část) a přivlastnil si jejich vědomosti. Podle mě, když ho mohli Cerebrati vytvořit fyzicky, tak to museli umět i mentálně, ale tady se samozřejmě pravdy nedobereme, to si může každý myslet co chce, ledaže by to rozetnul Metzen zase nějakým ultimátním prohlášením...

Romla - 26.11.2007 | 21:10   (odpovědět)

Dodatek: Já si spíš myslím, že Overmind existoval fyzicky už od začátku, ale v tom se možná mýlím...

Lucas - 26.11.2007 | 21:09   (odpovědět)

Jednoduše, neměli na výběr protože bez overminda by vychcípaly, ale psionicky nemohli, jelikož Overmind byl stvořen Xel naga, a ti jsou trochu jiná liga než banda slizounů.

Romla - 26.11.2007 | 21:07   (odpovědět)

To Lucas: S tím tělem je to možné, i když já osobně entity bez těla moc nemusím Pak je ale otázka, proč ostatní Cerebrati vytvářeli nového Overminda fyzicky, když psychicky by to bylo pravděpodobně rychlejší, snazší a bezpečnější...

Romla - 26.11.2007 | 21:02   (odpovědět)

To Lucas: Však o to tu jde. Stačí sejmout Kerrigan a veškeré zergstvo je naprosto bez velení. Overmind to chytře vyřešil Cerebraty, ale Kerrigan zergy místo toho oslabila - už zase mě napadá srovnání se Stalinem, ale nerad bych do toho tahal politiku, jenomže Kerrigan je prostě celej Stalin Pobila nejschopnější generály, aby jí nekonkurovali, ale teď je obklopená samými tupci (bez urážky ke všem zergům)

Lucas - 26.11.2007 | 21:01   (odpovědět)

Ještě detail, oni by overminda zničit nemohli protože v té době byl jen psionická entita bez těla

killer.exe - 26.11.2007 | 20:54   (odpovědět)

To Romla: hele to mě nenapadlo nedávno sem někde četl že Kerrigan se na něco tak soustředila že celej roj se zbláznil a málem se pomlátili všichni navzájem. Zergové jsou prostě potvůrky co jsou od "narození" ovládáni vyšší mocí a jinak procitnou nechápou kde jsou co jsou zač a tak se na**rou a začnou zabíjet všechno kolem

Lucas - 26.11.2007 | 20:48   (odpovědět)

Kdyby cerebraty nestvořil tak by na nich broody nebyli závislé, ale overmind by měl méně koncentrace na důle¼itější úkony %)

Romla - 26.11.2007 | 20:35   (odpovědět)

To Lucas: Máš pravdu, že Garm Brood začal řádit, když Zasz byl mrtvý a Overmind dočasně mimo. Ale právě toto potvrzuje domněnku, že Overmind Cerebraty potřeboval - jinak by se totiž pomátly všechny broody a mohli by dokonce zničit samotného Overminda než by se probral. A tomu zergové chtěli za každou cenu zabránit. Proto (a z mnoha dalších důvodů) používal Overmind Cerebraty. Zatímco Kerrigan, když dá někdo do nosu, tak se celý roj zblázní...

Marine - 26.11.2007 | 20:25   (odpovědět)

Kdyby měl Overlord ty "chapadla" alespoň trochu delší

Lucas - 26.11.2007 | 20:18   (odpovědět)

Vymkli se kontrole protože overmind byl omráčen Zeratulovým útokem

SiMich - 26.11.2007 | 20:18   (odpovědět)

Lucas: Kerrigan kontroluje celý Swarm a Blizzard řekl, že všechny Cerebraty zabila... na to je ta otázka narážkou.

Romla - 26.11.2007 | 20:14   (odpovědět)

To Lucas: 1. Kerrigan žádné Cerebraty nemá, protože je všechny zabila (Metzen, Blizzcon...). 2. Kerrigan kontroluje všechny zergy (tamtéž...) 3. Overmind je potřeboval, protože bez nich se zergové vymkli kontrole (Orig. Starcraft, Kampaň 2, Mise 7...)

To Unimatrix325: Byla mu sice podřízená, ale pak odkrouhla jeho i Cerebraty a roj ovládá sama, takže to vypadá, že je mocnější jak Overmind, což mě osobně docela žere...

Lucas - 26.11.2007 | 19:56   (odpovědět)

Kerrigan není silnější než Overmind, Overmind cerebraty nepotřeboval, ale byli užiteční, dělali za něj úkony ktere nemusel dělat sám a tím pádem se mohl více soustředit na evoluci a podobné věcičky, narozdíl od Kerriganky která má stále k dispozici jednoho cerebreta (Za co jsme asi hráli v broodwar) a pochybuju že si jich nevytvořila více, a jestli ne, stále kontroluje jen Char, Overmind měl planet jak ****.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.11.2007 | 19:45   (odpovědět)

Mizzin : no jak řikám, je to takový pozůstatek prvotní koncepce Terranů

Mizzin - 26.11.2007 | 19:35   (odpovědět)

Jetro: no to je sice pravda, že tam leckdy rozebíráme kraviny, ale postavit BC apod ze šrotu....to mne teda nenapadlo. A to jsme tam probrali ledacos.

Uni: no...když já ti u SC teda nikdy neměl pocit, že by to měli ze šrotu. Sice to všechno působí špinavě, ale prostě pořád na úrovni.

Stavění ze šrotu je tak leda ve Falloutu.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.11.2007 | 19:28   (odpovědět)

Mizzin : no ono je to taková SC "urban legend", že terrani stavěj ze šrotu

Romla : mno je možný, že vytvořil Nicméně v době, kdy ještě existoval mu byla Kerrigan zcela podřízená...

Romla - 26.11.2007 | 19:14   (odpovědět)

To Jata: To už je měsíc??? Jak by řekl můj bývalý ředitel z gymplu: Čas prchá jak mrcha...

Jata [ redakce ] - 26.11.2007 | 18:48   (odpovědět)

To Romla: Tato otázka mu byla už zaslána zhruba před měsícem, tak ti na ní třeba někdy odpoví.

Jetro [ redakce ] - 26.11.2007 | 18:08   (odpovědět)

To Mizzin: No hlavne ze vy na Lapiduchu rozebirate same duchaplne veci

Mizzin - 26.11.2007 | 18:02   (odpovědět)

cílem zergů je být hnusný.

Lucas: a jak jsi proboha přišel na to, že dělaj věci ze šrotu? ©marja tady občas vyjednou názory...

Romla - 26.11.2007 | 17:57   (odpovědět)

A mám tady tu otázku pro KARUNEho, tak to prosím pošlete jeho směrem: > Díky.

PVD - 26.11.2007 | 17:56   (odpovědět)

čekal jsem teda mnohem víc, ale samozřejmě si to vyložte tak, že závidím..

TaSSadar - 26.11.2007 | 17:50   (odpovědět)

kdo je divny sou ti zerglingove... vypadaji jak okridlene potvory... sou pekne hnusni

Xxan - 26.11.2007 | 17:40   (odpovědět)

lol to som si nevsimol
a ta grafika je fakt divna...

Romla - 26.11.2007 | 17:37   (odpovědět)

Mě zaujalo především to, že siege tanky jsou větší než většina budov - připadá mi to trochu hromotlucké (viz druhý screenshot).

Lucas - 26.11.2007 | 17:02   (odpovědět)

Terrani maj bejt rasa co staví svoje věci ze šrotu, a ne tyhle naleštěné sračky, kua vždyť to sou skoro druzí protossani

Beldin - 26.11.2007 | 16:50   (odpovědět)

to Dekker: Tipnul bych si ze ty zeleny fleky jsou jenom z bannelingu. Btw na tom druhym screenu je i cervena...

Dekker - 26.11.2007 | 16:34   (odpovědět)

A proč maj ted krev zelenou a ne jako predtim červenou ?

Venca - 26.11.2007 | 16:33   (odpovědět)

mizzin: ten mrak nad nima

ASS_Sasin - 26.11.2007 | 16:32   (odpovědět)

Mě rozhodně ne, jelikož jsem čekal zase nějaké nudné odhalení okolo terranů nebo protossů

Tyrael - 26.11.2007 | 16:27   (odpovědět)

zerlinci z jedničky mi připadali nebezpečnější něco jako přerostlí pejsci jenže tihle vypadaj jak něajyký krevety nebo něco takovýho

Jata [ redakce ] - 26.11.2007 | 16:04   (odpovědět)

Doufáme, že jsme vás až tak moc nezklamali

xxan - 26.11.2007 | 15:51   (odpovědět)

zeby mrtvy hydralisk

Axderh - 26.11.2007 | 15:41   (odpovědět)

No jak sto popsal ty "jako lebku" tak to je to co myslím, já přemýšlel jestli nejde o nějakej druh zerga

Pavel - 26.11.2007 | 15:32   (odpovědět)

To Axderh: Banshee se umí zneviditelňovat, jestli myslíš to samé co já.

SiMich - 26.11.2007 | 15:32   (odpovědět)

Axderh: Tam je rokle... takže tam není nic.
Dave: No kdo by nečekal vydání SC2, když v chystá se byl (a pořád je) napsaný.
Mmch, ty zelená kolečka na Overlordovi jsou jenom proto, že ho střelili nebo to jsou... já nevím... uši?

xxan - 26.11.2007 | 15:31   (odpovědět)

axderh: myslis banshee alebo tu lebku na zemi

Axderh - 26.11.2007 | 15:24   (odpovědět)

Lidi nevíte co je ta věc na 3-tím screenu v pravým horním rohu

Kain de Amedha - 26.11.2007 | 15:17   (odpovědět)

Mno musím souhlasit s Marinem, že zerglingové fakt vypadaj jak neškodné kobylky než nkrvelačná stvoření z jedničky. Možná kdyby byli majinko mohutnější...jinak Overlord zůstal Overlordem a tak se mi to líbí. A už se těším na Hydralisky

Mizzin - 26.11.2007 | 14:46   (odpovědět)

Venca: myslíš tu hromadu podpálenejch zerglingů?

- 26.11.2007 | 14:40   (odpovědět)

nic není finální.. kdo to řekl?

Venca - 26.11.2007 | 14:37   (odpovědět)

to vlevo dole na prvnim je swarm??

Marine - 26.11.2007 | 14:34   (odpovědět)

Hmm. Zerglingové podle mě vypadají jako kobylky a Overlord podle mě taky nic moc. Navíc ty textury země jsou docela nepříjemně namázlé - snad se zlepší.

Xxan - 26.11.2007 | 14:25   (odpovědět)

ved to vyzera jak keby cela grafika bola z plastu..
a celkovo sa mi to moc nepaci ..

Peca - 26.11.2007 | 13:26   (odpovědět)

Ten pohádkovej vzhled je fakt otřesnej. Sakra má to bejt scifi s krvelačnejma příšerame, ne s roztomilejma broučkama ! (

EUROX - 26.11.2007 | 13:09   (odpovědět)

mariňáci stejně vypadají lépe bez těch štítů , měli by je zrušit úplně

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.11.2007 | 12:31   (odpovědět)

Beldin : jenom chcípne, jinak by byl nepoužitelnej

Beldin - 26.11.2007 | 11:31   (odpovědět)

Docelal by me zajimalo estli zabitej baneling bouchne a zrani vsechno kolem nebo jenom chcipne.....

Beldin - 26.11.2007 | 11:29   (odpovědět)

Tak screeny pekny, oveerlord taky sympatickej a zjistil sem ze sem dost nevsimavej... Nikdy sem si nevsim tech sarapajtli co sou kolem bunkru, a ze sou na kazdym screenu od zacatku, ale vypada to pekne . Mohlo toho bejt vic ale rek bych ze se zergove zacnou urcite v blizke dobe mnozit takze diky za prvni vlastovku

Mizzin - 26.11.2007 | 10:54   (odpovědět)

hehe...tolik povyku kvůli overlordovi..
Ale aspoň jsem se hodně pobavil vzhledem k reakcím (dnešním i včerejším) jistých identit.

ale overlord pěknej...jsem hlavně zvědavej na hydry...

Davo - 26.11.2007 | 10:41   (odpovědět)

2 hah a killer.exe > proboha, co ste cekali, ze tady bude? warez verze SC2? ....

Lucas - 26.11.2007 | 10:39   (odpovědět)

Fuj dejte to pryč

killer.exe - 26.11.2007 | 09:25   (odpovědět)

To Kostěj Nesmrtelný: no jenže oni sou i napravo dole v tom samym screenu

Kostěj Nesmrtelný - 26.11.2007 | 09:24   (odpovědět)

A na prvním screenu v levým horním rohu je vidět pár mutalisků

killer.exe - 26.11.2007 | 09:14   (odpovědět)

no aspon za obrázek na plochu bych měl klukům poděkovat

killer.exe - 26.11.2007 | 09:12   (odpovědět)

no ale ten prostřední (s tim sněhem) vypadá dost dobře

Luciferian - 26.11.2007 | 09:07   (odpovědět)

no tak to mas blbe

killer.exe - 26.11.2007 | 09:05   (odpovědět)

tak to sem prošvich den ve škole jenom kvuli 2 screenshotum se zergama a jednim na kterym to vypadá že medik střílí

- 26.11.2007 | 09:03   (odpovědět)

no hej ten je ale sexi

hah - 26.11.2007 | 09:03   (odpovědět)

a to som koly tomu nesel do prace

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.11.2007 | 09:02   (odpovědět)

núúúúúúúúúúdááááááááááá

killer.exe - 26.11.2007 | 09:01   (odpovědět)

prga

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.