StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Další malý krůček k MMO Starcraft?

17.11.2007 | 12:32 - Jetro

Server VideoGamer vyzpovídal Franka Pierce, výkonného víceprezidenta obchodních záležitosí Blizzardu, a ten mimo jiné odmítl, že by příští MMO byl World of Warcraft. Co nám tedy zbývá? Diablo, StarCraft nebo nový IP projekt. Pokud se ještě v tichosti nezačalo dělat na Diablu 3, je takový online počin celkem reálný. Na druhou stranu si vezměme StarCraft. Druhého dílu se snad dočkáme příští rok, pokud počítáme i s nějakým tím datadiskem, tak je to excelentně připravená půda právě pro MMO projekt. A příklad z minulosti tu samozřejmě už máme v podobě značky WarCraft (W3 - datadisk - WoW). Poslední možností je nový IP projekt, úplně nová značka. Blizzard své dosavadní značky nemůže ždímat donekonečna, možná je právě čas na něco jiného...

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

mauriicio - 12.02.2009 | 14:25   (odpovědět)

kde jsi tuhle novinku vyhrabal :-?

Nadim - 11.02.2009 | 19:53   (odpovědět)

Ten obrazek vypada hezky ja bys jsem si to zahral

Prometheus - 08.01.2008 | 22:36   (odpovědět)

Podle mně je ten obrázek Fake...

Prometheus - 08.01.2008 | 22:35   (odpovědět)

Podle mně je ten obrázek Fake...

Vamp - 19.11.2007 | 23:21   (odpovědět)

Ano postavy jako Illidan, Artas, Lady Vashj, Kael'theas atd.. jsou jiz asi ztraceni (zabiti bezejmenou bandou hrdinu , ale ti vsichni byli vlastne jen odpadlici nebo Illidanovi poskoci. Ty už asi Blizzard neoživí. Jejich přiběh prostě skončil.
Ale je spoustu nových tváří ... co takhle až nám vyroste malý král Llane? A kde se schovává Deathwing, který určitě něco kuje? A co ostatní draci? No a samozdřejmě Plamenná legie, ta to taky na Azeroth nikdy nepřestane zkoušet...

Aries - 19.11.2007 | 22:19   (odpovědět)

On už Illidan vypadal mrtvej po boji s Arthasem u Ledové koruny, ale taky se nějak propašoval zpátky do Outlandu. Čert ví jak to bylo (já to teda nevím)

ASS_Sasin - 19.11.2007 | 21:59   (odpovědět)

Upřímně myslel jsem si to samé co tady např. Lucas nebo Joník atd... Jenže nyní mám WoW a příběh tím blizzard vůbec nepohřbil, přiznávám že se mi ANI TROCHU nelíbí že Illidan a Lady Washj jsou Bossové ale to se dá skousnout, stejně nikdo ještě není tak silný aby je zabil každopádně i v WoW je spousta odkazů na minulost a tak trochu na budoucnost. Navíc hlavně díky té hře si dokážete představit jak tenvelkýsvětvlastněfunguje a v místech kde se odehráli obrosvské bitvy v War3 ,2 jsou stále vidět nesmazatelné stopy (přemnožení mrchožroutů, bandyti, neúrodná půda....) Prostě Blizzard umí....

Orgo - 19.11.2007 | 20:15   (odpovědět)

to Aries:no jasny... ja spis.. ze uz ten boss. bude jenom odsoupnutej jen na to zabijeni... uz nic s nim nebude.. ze illidan shnije v black templu..a ze zadne pokracovani s nim nebude...kdyby byl war4...a byl by v ni illidan.. jak by to bylo.. zabili toho illidana nebo ne??proc ho teda zabili kdyz je ve waru 4 znova

Lucas - 19.11.2007 | 20:09   (odpovědět)

Zabrání jim v tom 100 killů jejich osoby každej den protože maj über-buffed loot

Aries - 19.11.2007 | 18:28   (odpovědět)

To Orgo: Jasně, dali je do instancí jako bosse, stejně jako Arthas/Lich King je taky bossem instance. Jde o to, že prostě tyhle hrdinové jsou takový odpadlíci, tudíž že přímo nepatřeji k žádný rase, takže nemůžou žít někde ve městě Aliance, nebo Hordy, protože k nim nepatřeji a všichni by je zabíjeli.
A do budoucnosti? Co jim brání aby se z instancí vydali páchat svoje činy někam jinam?

Orgo - 19.11.2007 | 16:46   (odpovědět)

to Aries:njn.. ale co illidan?nebo lady vashj? jak dopadly...jsou uz jako nejaci bossove v nejakych isntancich..aby se hrac pobavil a ziskal cenne artefakty... a pritom to mohlo pokracoval dal..spis jde o budoucnoust nez o minulost.

Vamp - 19.11.2007 | 16:39   (odpovědět)

Vůbec si nemyslím že WoW zničilo serii Warcraftu. Jen diky tomu že wow je MMO, jeho příběh jaksi stagnuje a nevyvíjí se dál. Ale nedá se říci že by byl horší a dá se v něm normálně dá pokračovat (treba ve W4 )

Ostatně bez wow by warcraft nikdy neměl tak komplexní a propracovaný svět. Původně byl příběh jen o válce lidi a orků (W1,W2) a až později na to Blizzard nabalil vše ostatní - tzn. blizzard neměl dopředu vymyšlenou historii a obecně "lore" - větřina z toho vznikla až zpětně. A wow se nemalou měrou postaral o to jak svět Warcraftu vypada teď. Se všemi vedlejšími liniemi a kazdým drobným detailem.

Aries - 19.11.2007 | 09:58   (odpovědět)

Myslím, že u MMORPG nejde rozvíjet nějakou hlubší dějovou linii, protože to prostě v tolika hráčích nejde. Je možná maximálně nějaká globální zápletka, jako třeba boj o něco (jako je to například v Rising Force). Ale osobně si nemyslím, že by WoWko nějak ničilo dějovou linii, v podstatně na ní navazuje (Arthas sedicí na ledovém trůnu či jiní hrdinové v Outlandu, Thrall v hlavním městě orků, které vybudoval v datadisku Frozen Throne atd.)

Joníík - 18.11.2007 | 23:16   (odpovědět)

to Kostěj Nesmrtelný souhlasim s tebou wow uplne znicil serii warcraft aspon teda co se tyce dejove linie a ta je pro tuhle hru hodne dulezita...wowko je jen o penzich obrovskych penezich a jako kazda mmorpg je to mor ktery nici pribeh dane hry a prevraci jej na ruby... wowko je toho dostatecnym dukazem

Aries - 18.11.2007 | 21:45   (odpovědět)

Já bych to udělal jako "kouzlo", jmenovalo by se to "Spawn -jméno vaší potvory-". Stálo by to určitou část energie, případně i nějakých surovin (resp měny/krystalů/nebo tak něco) a mohli byste jich vyvolat tolik kolik je váš level. A musel by třeba být někde v dosahu Líhně, aby mohl používat tamní Larvy

Axderh - 18.11.2007 | 21:02   (odpovědět)

No nějak by to domyslet šlo. Možná by si kvůli tomu musel zaletět do zergskýho města, nebo by v sobě vezl larvi a ty by pak přeměnil. Fantazii se meze nekladou.

killer.exe - 18.11.2007 | 20:39   (odpovědět)

to jo ten overlord je dobrej ale co kdyby mu někoho z tý skupinky zabily tak by se časem obnovil?

Aries - 18.11.2007 | 20:06   (odpovědět)

Hmm, ten nápad s Overlordem není tak blbej. Každej Zergskej hráč by byl v podstatě Overlord, akorát by uměl ovládat jenom jeden druh svejch příšerek.
Takže by jsi musel být v nějakým dosahu aby si nad nima měl kontrolu, a jak by zabíjeli, ty by jsi získával expy a na každým levelu by se ti o něco vypepšili tím "služebníci" (jako v životech, ochraně atd.)
To by bylo moc dobrý, a i docela uvěřitelný pro všechny rejpače.
I když bych sám hrál za Protosse, tohle je hodně zajímavý.

Kostěj Nesmrtelný - 18.11.2007 | 19:37   (odpovědět)

Vzhledem k mýmu vztahu k MMORPG všeho druhu říkám: jenom to ne. Nechci mít další zkurvenou sérii, Warcraft stačil. Ať radši udělaj to Diablo 3.

Axderh - 18.11.2007 | 18:33   (odpovědět)

To není zase tak špatnej nápad. Ale uměl bych si to představit aj tak že bych hrál za overlorda (vždycky zaměřenýho na nějak druh) a ten by se skiloval tím jak jeho creepové zabíjí ostatní tím pádem by mohli být i questy pro zergy. Jako sežen to a to, a mnoho dalšího

Maty - 18.11.2007 | 18:21   (odpovědět)

Klidne by to mohli udelat tak ze hrac za zergy by ovladal celou skupinu zergu ( na desatem lvl deset zergu, na dvacatem dvacet zergu)

Flex - 18.11.2007 | 18:13   (odpovědět)

Asi tezko by se to dalo skousnout, ale co se tyce vylepsovani zergu bych si dokazal predstavit ze by se mu zvysoval skill po zabiti urcitych marinaku ci zealotu a zlepsovalo by se mu dejme tomu to zahrabavani (kamuflas, ze by mel mensi sanci na odhaleni), nezlepsovala by se mu treba zbroj, ale zivoty).Natoz treba u zealotu by byly lepsi veci a shieldy a ani ne tak zivoty, podobne by na tom byl marinak.Ke schopnostem no nevim, treba u Hydraliska ten jeho vystrel tou srackou, tak by to melo za nasledek treba snizeni %armoru a snizenou % rychlost zasazeneho obektu.Jinak evoluce no asi bych to rekl ze by se zacinalo jako tomu bylo v AvP za aliena, proste malej skoro neskodnej zergling a po zabiti par priser (asi vic aby to nebylo tak kratky) by se zaklubal a na nejakou dobu by nemohl nic delat a potom by znej byl treba hydralisk atd., proste vymyslet se toho da dost.Marinak by mohl mit lepsi typy zbrane munice lepsi a na treba protossy jedna munice ucinejsi na zergy zas jina.Ale kdyby to vzniklo tak bych raci hral v ty dobe treba Stargate nez WoS xD

Venca - 18.11.2007 | 17:21   (odpovědět)

za minerály

ASS_Sasin - 18.11.2007 | 15:32   (odpovědět)

Njn je to postavené na hlavu, ale mohli by zergové místo lektvarů a brnění například si vylepšovat šupiny, ostny atd... samozřejmě že jedině díky lvlu nebo z částí těl protivníků co já vím....

Romla - 18.11.2007 | 14:28   (odpovědět)

To Joníík: Momentálně to vypadá jako nejschůdnější řešení, pokud z toho nechceme mít frašku. Pokud by World of Starcraft ovšem nebyl pouhá trapná kopie ostatních onlinovek, kde si každý hraje na drsňáka Boba, pak by třeba mohli udělat něco jako strategickou onlinovku nebo něco podobného, kde by se zachovaly "bitvy velkých armád" jak rád říká Browder Protože zergling sedící na kanapi a přemýšlející o tom, jestli zítra splní ten quest s protosským krystalem nebo radši napadne pirátskou skupinu Jima Raynora mi přijde jako pěkná blbost... Já osobně nicméně onlinovky stejně nehraju - není čas ani chuť...

Joníík - 18.11.2007 | 14:19   (odpovědět)

byly*

Joníík - 18.11.2007 | 14:18   (odpovědět)

nebo by byli jen dve strany terrani a protosove... zergove by byli jako creepy

Romla - 18.11.2007 | 14:11   (odpovědět)

To Aries: Myslím tím, že celý koncept putujících skupin zergů nakupujících elixíry a lepší brnění je postavený na hlavu. Zergové jsou něco jako mravenci, nedokážou pracovat samostatně, ale pouze v obrovském roji. Jediného hrdinu, kterého si dokážu představit za zergskou rasu je Kerrigan nebo nějaký její ekvivalent.

Aries - 18.11.2007 | 14:00   (odpovědět)

To Romla: Zerglin Dobyvatel? To jsem asi nějak moc nepochopil..., vysvětli to prosím... A Overlordi byly myšlený jako přepravní prostředek (lodě a zvducholodě ve WoWku)

Muselo by se to udělat tak že Zerga jako jednotlivce zabije někdo jinej i když je třeba o 7 lelvlů níž, takže by se Zergský hrači museli dohodnout na velký skupině.

Romla - 18.11.2007 | 13:50   (odpovědět)

Tak nevím, ale zergské potvory jako hrdinové ve hře na hrdiny - zergling Dobyvatel, lurker Napichovač, overlord Obalovač - to si snad děláte srandu... Pokud nějaký World of Starcraft vznikne, jakože si myslím, že tak minimálně dalších deset let ne, tak to budou určitě řešit jinak, než že by se světem potulovaly bandy hrdinů složené ze dvou zerglingů, jednoho overlorda, lurkera a hydraliska, to by byla pěkná trapárna. I když jako parodie na Starcraft by to možná mělo úspěch

Aries - 18.11.2007 | 13:35   (odpovědět)

Zajímalo by mě, kdo si dal tu sanhu s tím obrázkem, málel jsem uvěřil že by to mohlo být z nějaký hodně raný verze hry. Lepší pohled ale bohužel prokázal opak.

Co se týká pojmenování hry tak něco ve stylu StarCraft Universe. World Of Starcraft jaksi moc nejde, protože v SC je mnohem víc světů než jeden

Zergové: Dokázal představit Hydraliska (Hunter), Defiler (Rouge (umí se zahrabat a vypouštět krycí mlhu)), Zerglina (Rychlý bojovník) a pak třeba Lurkera (těžce obrněný válečník)

Overwatch [ redakce ] - 17.11.2007 | 18:13   (odpovědět)

Je třeba si uvědomit, že World of Starcraft nevyjde dřív jak za nějakých 4 - 5 let (takže konkurence pro WoWko to už asi moc nebude), tudíž je ještě spousta času pro Blizzardy jak na vymyšlení celkové koncepce, tak na herní design. Osobně si dovedu představit hru i za Zergy. Nesmíte si totiž myslet, že co hráč to Zergling...

Jinak myslím že Blizzard se teď může podívat na Tabula Rasu a z ní obšlehnout nějaké originální nápady a dotáhnout je k naprosté dokonalosti. Tabula Rasa je skvělá studnice inovativních postupů, které když někdo (třeba i sám Garriott v datadiscích) vypiluje k dokonalosti, tak to bude trumf v rukávu.

A taky nevím nevím jestli bude za pět šest let pořád fantasy tak v kurzu jako teď. Já osobně jsem se ho už přejedl a věřím, že další chystané hry (Age of Connan, Warhammer Online, Guild Wars 2), které jsou konceptem a prostředím prakticky totožné s WoWkem už nebudou tak extrémní trháky. Jednou ta scifi vlna prostě přijít musí. Tak jako teď pomaloučku odcházejí hry z druhé světové a posunují se jinam.

Vamp - 17.11.2007 | 16:51   (odpovědět)

jak rika scavenger, blizzard tezko udela dalsi MMO ktere byl konkurovalo wow, to by stal sam proti sobe. Akorad by pretahoval hrace z jedne hry na druhou. Vetsina lidi ktera by to dalsi mmo hrala ted hraje wow. To si radsi blizzard bude piplat sveho milacka dal k dokonalsti. Vzdyt zajem stale vzrusta. Kdyz uz tak se pusti do neceho odlisneho, byt treba ze starcraft universa.

I kdyz predstava obrovskeho meziplanetarniho MMORPG je velice lakava. Piplat si sveho terranskeho vojaka (ruzna povolani - marinak (hunter), firebat (war), medik (healer), ghost (rogue) atd..) nebo prottose (zealot (paladin), templar (mage)..) i ze zegry by nemusel byt problem (a zacatku by ste si proste vybrali povolani/jednotku - zergling, hydralisk (hunter), defiler (warlock) atd....) a tu postupne levlovali lepsi vybava by na vas doslova "rostla" Moznost litani mezi svety a pouzivani nejruznejsich vozidel, letadel nebo jinych stvoreni (cestovani uvnitr overlorda musi byt super

scavenger - 17.11.2007 | 16:13   (odpovědět)

neverim tomu ze by blizzard vytvoril primeho konkurenta pro WoW

Lucas - 17.11.2007 | 15:53   (odpovědět)

Například za quest dostaneš materiál pro evoluci jako armor a vyroste ti lepší krunýř a podobně. šlo by to

killer.exe - 17.11.2007 | 15:35   (odpovědět)

to jako začneš jako zergling a budeš celou dobu běhat po mapě jako malej Zerglin a budeš do lidí píchat rukama? lidi aspon můžou třeba nasednout do letadla nebo tanku ale co takovej hydralisk to bude taková pomalá mašina na zabíjení který každej ujede třeba v autáku?

Shadow - 17.11.2007 | 15:31   (odpovědět)

Proc by zergy nemelo jit vylepsovat? Vylepseni nezvete evoluce a je to.

killer.exe - 17.11.2007 | 14:55   (odpovědět)

což je vlastně totéž co si řikal ty m4rses

killer.exe - 17.11.2007 | 14:55   (odpovědět)

nebo by se hrálo za terry a proty a zergové by byli ve skupinách se poflakující příšerky útočící na vše kolem

m4rses - 17.11.2007 | 14:49   (odpovědět)

no tak by sa za zergov nehralo .. nieco ako Tabula Rasa, mozete hrat len za ludi, spolocne proti Bane za korych nik nehra...

Axderh - 17.11.2007 | 14:37   (odpovědět)

Podle mě by byl fakt velkej zádrhel zergové. Prostě je nemůžete vylepšovat jako terrany nebo protosy podle mě by to asi nefungovalo. (Ale kdyby jo, stál bych na začátku fronty)

ASS_Sasin - 17.11.2007 | 14:20   (odpovědět)

To musí být super, jen si představte Battleground kde proti sobě stojí ne 2 ale rovnou 3 frakce hráčů... to nemůže dopadnout špatně 8-)

Trunks - 17.11.2007 | 13:02   (odpovědět)

A co tak World of Starcraft ?

No keby to spravili tak to by bola ina pecka len rad by som chcel vediet ako y to vyriesili Tiez ako To killer.exe povedal s tymi zergami ale niekje to zly japad spravit WoS ))

A este konecne by sa mohlo riesit nieco s Diablom 3 alebo nech spravia Diablo ONLINE

Jetro [ redakce ] - 17.11.2007 | 12:50   (odpovědět)

To bude nova znacka - auta, nebo fotbal

killer.exe - 17.11.2007 | 12:44   (odpovědět)

nebo by byl docela výchytnej název starcraft universe

killer.exe - 17.11.2007 | 12:42   (odpovědět)

jenom by mě zajímalo jak to bude vipadat za zergy protože to bude asi pořádně složitý

ASS_Sasin - 17.11.2007 | 12:39   (odpovědět)

Já osobně se přikládám k Galaxy of starcraft 8-) pochybuju že by blizzardi dělali MMO jen na jedné planetě

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.