StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Q&A 21 – úterní šestice Karuneho odpovědí

13.11.2007 | 23:05 - nnexus

Tak nejenom chat týkající se včera zveřejněných obrázků, ale i (s denním spožděním) klasického Q&A jsme se dočkali. Klobouk dolů... Dnes se rozhodl Karune odpovědět na tyto zvídavé otázky fanoušků z Jižní Koreje:

1. Plánujete možnost automatického kouzlení pro jednotky ve StarCraftu II, stejně jako tomu bylo ve WarCraftu III?

V této chvíli jsem usoudili, že jedinou vhodnou jednotkou pro tuto schopnost jsou Medikové. Pro porovnání s WarCraftem III je zde méně auto-castingu, ale mají mnohem větší potenciál, když se správně použijí, takže manuální použití kouzlení dá hráčům obrovskou příležitost ukázat své značné dovednosti ve hře.

 

2. Umožnili byste hráčům pozorující hru, aby měli přehled o informacích jako mini-mapa, stav průběhu vylepšení a stav zdrojů ve vlastním okně? Když ne, zvážili byste tuto funkci?

Toto jsou skvělé nápady a budeme pracovat na tom, abychom je zavedli do módu sledování hry. Budeme se snažit, aby byl tento mód inovativní a komplexní, který je postaven na všech vlastnostech, které byly v našich předchozích RTS titulech, stejně jako v jiných titulech na trhu.

 

3. Bude příběh pokračovat přesně tam, kde skončil příběh v původním StarCraftu? Nebo začne až po uplynutí nějaké doby po ději ve StarCraftu?

Příběh ve StarCraftu II začne 4 roky po událostech v BroodWar.

 

4. Není možné sledovat v replayích pohyb myši. Šlo by to umožnit?

Také bychom byli rádi, aby bylo možné sledovat pohyb myši v uložených hrách, ačkoliv bychom spíše chtěli, aby zde byla volba zobrazit jak pohled hrajícího hráče, tak ikony jednotek, které jsme zrovna vybrali v replayi.

 

5. Kolik jednotek může být přidáno do skupiny?

V této chvíli mohou hráči vybrat více než 150 jednotek do jedné ovládané skupiny. Konečný počet jednotek bude záležet na výkonových testech hardwaru ve hře, ale nemělo by se to od tohoto čísla příliš měnit.

 

6. Hráči často hromadí seskupují dělníky a letecké jednotky, aby vypadaly jako jedna skupina. Bude toto stále možné ve StarCraftu II?

Ve StarCraftu II je mnohem těžší toho dosáhnout než v původním StarCraftu, ale stále je to možné. Jednotky mají tendenci seskupit se více a více s každým manuálním příkazem k útoku. Tak dlouho, dokud budete dávat manuálně pokyny k útoku na cíl, budou se určité jednotky stejného typu seskupovat dohromady. Když bude vámi napadená jednotka zničena nebo na ní nebude možno útočit, opět se postupně rozestoupí.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Orgo - 19.11.2007 | 17:07   (odpovědět)

me by zajimalo jetsli se tam bude udavat pocet zabitych jendotek kolik ta konkretni jendotka uz zabila.. a pokud ano jestli budou za to nejaky bonusy

ASS_Sasin - 17.11.2007 | 12:41   (odpovědět)

No já jsem nikdy templáře moc nemusel... spíš už abych je zkombinoval dohromady, ale jinak zergové měli nejméně kouzlících jednotek tam stačilo dát atack-move a základna v pr...

Ma7aKr - 17.11.2007 | 12:19   (odpovědět)

nj ale par dobre hozenejch stormu a papa

TaSSadar - 17.11.2007 | 09:16   (odpovědět)

me bavilo hrat za vsechny, ale nebavilo me kouzlit, to sem nikdy nestihal

ASS_Sasin - 16.11.2007 | 23:34   (odpovědět)

To Unimatrix325: naprosto souhlasím, právě proto mě nikdy moc nebavilo hrát za terrany...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 15.11.2007 | 23:04   (odpovědět)

to bude vyřešený, však už se o tom několikrát mluvilo

- 15.11.2007 | 22:57   (odpovědět)

mě by spíš zajímalo jeslti bude používání schpnosti upravené jak we w3, kde u některých abilit to fungovalo tak, že když jste měli několik kouzelníků a označili cíl pro kouzlo tak to zakouzlil vždy jeden ze skupiny, když první neměl manu tak druhý atd.
Aby to nebylo jak před tím kdy označená skupina ghostů když chtěla někoho zamčít, tak se musel označit každý zvlášť, jinak to zakouzlili úplně všichni. Sice se na to dalo zvyknout, ale terrani mají těchhle abylit vždy nejvíc ze všech, sice byly silné, ale díky tomu mnohdy málokdy používané, protože to vyžadovalo opravdu velkou šikovnost.

Dekker - 14.11.2007 | 16:25   (odpovědět)

2 ASS_Sasin: to asi dnes už nebude možné protože ani xp ani visty to neuměj, leda ža by se ti povedlo SC2 rozjet na nečemmjiném

ASS_Sasin - 14.11.2007 | 16:01   (odpovědět)

Asi řekne: CTRL + ALT + DELETE 2x to win this mission

Masik - 14.11.2007 | 14:22   (odpovědět)

No jsem celkem zvědavej na to jak se mi bude ovládat víc jak 150 jednotek.. hlavně co na to řekne moje ubohý PC..

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 14.11.2007 | 11:05   (odpovědět)

no tak návaznost na příběh je vyplejtvaná otázka, ale ty autocasty sou pořád otevřená věc

ASS_Sasin - 14.11.2007 | 10:17   (odpovědět)

Pokud se nemýlím tak autocast měl medik i v brood war takže tohle je snad každému jasné.... Navíc kde navazuje příběh už řekli strašně dávno...

Braňoš - 14.11.2007 | 09:19   (odpovědět)

aj to s tym autocastom som uz niekde cital...

Bemis83 - 14.11.2007 | 09:17   (odpovědět)

Souhlas to Natix!

Natix - 14.11.2007 | 01:14   (odpovědět)

Dobré Q&A, jenom nechápu, proč se všichni furt dokola ptají na to, kde naváže příběh, vždyť to ví už snad úplně každý!

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.