StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
Columbia Jacket For … » 22.03. 05:00
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Střípky o síle některých jednotek

08.11.2007 | 20:28 - Jetro

Nejen Q&A je Karune živ, takže i v průběhu týdne vypustí občas na fóra battle.netu zajímavé střípky informací...

 

GHOST

- 1 standardní výstřel z pušky stačí na zabití Zerglinga

- 2 standardní výstřely z pušky stačí na zabití Mariňáka/Medika

- 5 standardních výstřelů z pušky stačí na zabití Zealota

- 1 odstřelovací výstřel za 25 energie stáhne Zealota na 1 HP

- Ghost (dosah 10) může střílet na většinu obranných struktur bez protiútoku těchto budov, např. na protosský Phase Cannon (dosah 7)

- Ghost prakticky nezraňuje nic, co má víc jak lehkou zbroj (budovy, tanky, těžce obrněné jednotky)

 

THOR

- Thor viděný v terranském gameplay videu není ani náhodou vybalancovaný. Je nepravděpodobné, aby zničil Command Center při jednom jediném obléhacím útoku

 

COLOSSUS

- C doslova vypařuje ve vteřině jednotky, které mají míň jak 50 HP

- v současnosti jeho dvojité termální paprsky způsobují 144 poškození (nejde o okamžité poškození)

- vývojáři si pohrávají s myšlenkou přidat útoku plošné poškození

- C zraňuje také jednotky mezi ním a jednotkou, na kterou jsou paprsky zaměřeny

- jeden Colossus momentálně zničí za 35 vteřin Nexus a za 7 vteřin Phase Cannon

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Havoc - 02.05.2008 | 22:31   (odpovědět)

Aaaaaa akurat som si vsimol ze je to report stary uz nejaku tu nedelu

Havoc - 02.05.2008 | 22:22   (odpovědět)

Napad s C bombou je zaujimavy ale ... myslim ze C sa brani proti pocetnym jednotkam ( napr. lingovia ) utekom na cliff a utok z bezpecia cliffu. Bomba mi pride moc overpower, neoriginalna a zbytocna. Moj nazor. Ak sa vam to tak paci tak to navrhnite Karunemu pri posielani 20 otazok z vyhry. Mozno uspejete

davy - 02.05.2008 | 21:46   (odpovědět)

nevíte náhodou kdy by měl být starcraft 2 vydaný?

Daniel Edl - 14.11.2007 | 16:33   (odpovědět)

Je to super hra me se libi proste super

Leffi - 13.11.2007 | 06:48   (odpovědět)

Thor
Podle me si s tou jednotkou jeste pohrajou Ted byla silna ve videu jen pro efekt, aby demonstrovali silu

Ma7aKr - 11.11.2007 | 01:19   (odpovědět)

bude jedno kdyz goust da jednou ranou zerlinga protoze treba vsechni gousti streli zaroven nebo nestaci tak rychle strilet :} a bude masakr

Masik - 10.11.2007 | 20:18   (odpovědět)

To zergling: Nechápu, proč by to nemělo být možné - představ si, že máš Ghosta na kterého valí třicítka Zerglingů, moc šancí ten Ghost nemá, pokud na ně neshodí atomovku nebo nezavolá posily (zapomněl jsem teď, jak se to jmenuje), ne?

acd - 10.11.2007 | 16:14   (odpovědět)

no proc by, hlavne jde o to, jak vysoky bude mit rate of fire

zergling - 10.11.2007 | 09:33   (odpovědět)

No ne ni mozni aby na jeden vystrel zabyl zerglinga

Aries - 10.11.2007 | 08:38   (odpovědět)

Já myslím, že Protossové mají štíty který přesně kopírujou tvar zaštícené jetnotky. Takže by mariňák klidně mohl doběhnout pod Colosa a pak střílet, ale naráželo by to do štítu co je naspodku. Ale nápad s bombou je hustej, i když nevím jestli by to musela být zrovna Time Bomba, já bych mu dal nějakýho Scaraba. Samozřejmě by si je musel vyrábět jako Reaver (kapacitu by měl třeba na dva) a hráč by pak musel dát příkaz "Shodit Scaraba"

Joníík - 09.11.2007 | 22:42   (odpovědět)

no kdyz stitem neprojdou streli rakety atd. tak ti asi marinak tezko probehne

m4rses - 09.11.2007 | 22:16   (odpovědět)

ako "protihodnotu" na to by som dal, te ked sa nepriatelska jednotka dostane pod Colosusa tak v podstate prekroci jeho stit.
Teraz pozream videjka s Colosusom a stit ma klasicky oval ktory je dost vzdialeny od neho .. neviem ako je to vyriesene ale rad by som videl ako naprikad marina utoci presne od spodu .. kde sa ten sti objavi...

Ttakze mam na mysli -> najslabsie miesto s najsilnejsou zbranou

m4rses - 09.11.2007 | 22:07   (odpovědět)

pripadne by to mohlo byt na sposob Vulture a jej min.

Ano - nie do prestoru ale len pod seba. Nemusi sa jednat o bombu ale o hocico (naky laser abo co), proste len utok na velmi kratu vzdialenost (cim blizsie pod colosusom tym viac damage)

http://eu.rgtr.com/en/afs_intel/enemy/stalker/ - od tialto som to odkukal, moze spustit pod seba taku energicku bombu ktora odhodi kazdeho v dosahu, pripadne aj damage nejaky (je to dost odolne hovado)

Proste moze sa jednat o cokolvek ale myslenka ostava.

Neviem aky ma Colosus utok, ci je to podobne ako Tank v Siege mode ze moze utocit len do urcitej vzdialenosti, ale predpokladam ze pod seba nemoze utocit (alebo na velmi kratku vzdialenost). No a nato by tu bola takto schopnost ktora by mu pomohla ubranit sa voci utocnikom na blizko (zerlingovia napr). Hodi bombu, spomali (zastavi) okolie, utecie to vacsej vzdialenosti odkial moze znovu utocit.

-Milion sposobov. Len ci by to uz nebolo moc imba. (asi hej)

A prislo by mi to vhodne aj preto lebo bredpokladam ze Colossus nemoze utocit svojimi nohami (ako boli vo Warhammeri 40 000 take troj nohe stroje podobne tomuto (a Striderom z HL2) ... mali tiez podobny hromadny utok (niekolko druhov myslim) a na blizko utocili aj svojimi nohami.

Zda sa mi potencial "vysokeho smrt rozosievajuceho stroja" dost nevyuzity. Ale zakladny je balanc samozrejme.

Vamp - 09.11.2007 | 18:28   (odpovědět)

Nápad je to efektní, ale špatný. Kolosus už tak je silna jednotka a davat mu nejake dalsi AoE je uz moc.

Masik - 09.11.2007 | 17:44   (odpovědět)

To m4rses: jestli jsem to pochopil správně, tak to myslíš tak, že by C mohl pod sebe vypustit nějakou bombu...? ne někam do prostoru, ale pod sebe na vyčištění od nepřátel, jo? - no nezní to špatně, ale do Blizzardu by to asi mohlo jít až bude tématem měsíce Colossus a ne Ghost...

killer.exe - 09.11.2007 | 17:30   (odpovědět)

dobrej nápad

m4rses - 09.11.2007 | 16:31   (odpovědět)

Teraz ma napadlo.

Ak niekto hral Tabula Rasa a vie ako vyzera Stalker tak bude mat jasnu predstavu.

Colosus je vysoky a prekracuje jednoty (alebo moze stat nad nimi).
A prave v tedy ked sa postavy nad nejaku jednotku (viac jednotiek, alebo malu budovu) by bolo dobre "vyprdnut" bombu typu scarab a vsetko co bolo pod nim uz nieje ... resp ma to o "trocha" menej HP ...
- Stado zrelingov bezi na colosa - polka ich padne skor nez sa k nemu pribliza. Uz su na dosah .. utocia .. drb Bomba ... a priestor okolo Colosusa je cisty (teda ak nepocitame tu cervenu tekutinu)

- nechce to niekto hodit na battle net ?
Vylepsienie Colosusa ktore umozni za urcity cas vypustit pod seba bombu podobnu tomu co vypusta Reaver. + moznosti zlepsienia ucinkov tejto bomby (zase ako mal Reaver), pripadne sa nemusi jednat o bombu s fyzickym utokom ale naprikat nejaku znehybnovaciu, spomalovaciu, EPM a podoobne ...

(ale mam pocit ze by to bolo mierne imba )

m4rses - 09.11.2007 | 16:23   (odpovědět)

C doslova vypařuje ve vteřině jednotky, které mají míň jak 50 HP

á - drony su v _rdeli ! ... ok uz suhlasim ze je to nahrada za Reavera (aj ked reaver ma svoje kuzlo .. to napete ocakavanie ked leti scarab ... ... ... ticho .... .... .... a DRB ! ... cervene s_acky po zergoch sa len pomaly vstrebavaju do zeme. Pripadne spachanie samovrazdy ked sa posledny scarab ktory moze rozhodnut situaciu niekde zasekne ! ) .. nie Colossus nieje plna nahrada za Reavera ! ...


Lucas - 09.11.2007 | 16:15   (odpovědět)

Collosus je masakr, člověk je tak rád že je Protossanskej hráč 8)
En Taro Tassadar!

uhlyk - 09.11.2007 | 15:54   (odpovědět)

zalezi na ostatnych jednotkach... kolko z nich bude mat light armor...

Venca - 09.11.2007 | 15:47   (odpovědět)

ghost je na to, kolik stojí až moc silnej

flanker.27 - 09.11.2007 | 12:51   (odpovědět)

Když to tak vidim, řikám si, co asi za velký jednotky vedle ultraliska budou mít zergové.

Axderh - 08.11.2007 | 21:07   (odpovědět)

Teď chápu proč Col. nahradil Reavera, faktem je že v úvodním videu je vidět jak Col. smaží zerlingy vždycky když se pohnul usmažil dalšího zerlinga. Takže je fakt docela drsnej (ale plošné poškození už by bylo trochu moc.) To že ghost nepoškozuje budovi je taky fajn( Nuclear missle ready ) Ehm tedy více méně.

Insolitus - 08.11.2007 | 20:58   (odpovědět)

plosni poskozeni ke colosovi, no to by byl mazec to chcu

ghost teda taky celkem slusne sila, zealota na 1 vystrel (ikdyz snipe) fakticky zneskodnit je taky dost sila

SiMich - 08.11.2007 | 20:43   (odpovědět)

Tak teď už chápu, proč Colossus žere 6 PSI.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.